بازدید 5650

شاهین‌دژ با کمبود اقلام مقابله با کرونا مواجه است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: بیمارستان شهید راثی این شهرستان در راستای ارایه خدمات به بیماران کرونایی با کمبود اقلام بهداشتی مواجه است.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 20 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، امین قلندرزاده افزود: پرسنل زحمتکش شبکه بهداشت و درمان، درمانگاه‌ها و کادر درمانی بیمارستان شهید راثی این شهرستان نیاز مبرم به اقلام بهداشتی مقابله با کرونا به ویژه ماسک‌های (N ۹۵)، لباس و تجهیزات حفاظتی دارد که برای تامین این اقلام از خیران و شهروندان درخواست کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع خیران سلامت شاهین‌دژ از اوایل شیوع کرونا تاکنون خدمات شایانی را به مجموعه شبکه بهداشت و درمان کرده است، ادامه داد: شهروندان و خیّران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۶۸۳۵ به نام مجمع خیران سلامت واریز کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ بیان کرد: مجمع خیران سلامت این شهرستان تاکنون حدود چهار میلیارد ریال به صورت نقدی برای تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی کادر درمانی هزینه کرده است که انتظار داریم این کمک‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

قلندرزاده اظهار داشت: موقعیت کنونی بهترین فرصت برای کمک به کادر درمان بیمارستانی است تا بتوانند با آمادگی کامل در راستای مقابله با این بیماری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شاهین‌دژ هم‌اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد، اضافه کرد: این وضعیت شکننده بوده و در صورت عدم نظارت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در معرض تغییر به قرمز قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح جدید محدودیت‌های هوشمند کرونایی، برخی محدودیت‌های صنفی و ترافیکی در این شهرستان براساس وضعیت نارنجی آن از اول آذر به مدت ۲ هفته انجام می‌شود.

قلندرزاده تاکید کرد: عدم رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی زمینه‌ساز شیوع بیشتر بیماری کرونا شده و این امر می‌تواند به قرمز شدن وضعیت این شهرستان و در نتیجه اعمال محدودیت‌های بیشتر و شدیدتر شود.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل