اینجا نصف جهان، بزرگترین مرکز کرونای کشور
میگویند پاییز پادشاه فصلها و میزبان زیباترین رنگهاست . میگویند اصفهان نصفجهان است و هر قدمش ترمه و کاشی! اما در این روزهای تاختوتاز ویروس منحوس کرونا انگار نه پاییز آن همه زیباست و نه نصف جهان رغبتی برای خودنمایی دارد!
به گزارش «تابناک» به نقل از وبدا، فصلی جدید میان فصلها درحال رقم خوردن است. فصل ایثار و حماسه آفرینی مدافعان سلامت. حال و روز این ایام بیمارستان الزهرا (س) در اصفهان - بزرگترین سانتر کرونای کشور با ۷۰۰ تخت - را به تصویر کشیدهایم. امیدواریم با دیدن سختیهای خدمت مدافعان سلامت، با رعایت توصیههای بهداشتی و شیوهنامههای اعلامی ضمن جلوگیری از ابتلا به کووید ۱۹، کمک حال مدافعان سلامت باشید.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
برای ایشان و همه بیماران دعا کنید.
ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست تاکنم از سررغبت فدای نام دوست
الهی سلامتی را به فرشتگان شجاع ایران زمینم عطا فرما





