بازدید 56497
دو هزار و دویست و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

نامه قالیباف به رهبری درباره ستاد ملی مبارزه با کرونا / ستادهای انتخاباتی «لاریجانی» آغاز به کار کردند؟ / نظر صریح سردار قاآنی درباره مذاکره ایران با آمریکا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ترامپ به فکر توافق با جمهوری اسلامی ایران است / استفتاء از رهبر انقلاب درباره عمل زیبایی زنان / شرط یک نماینده اصولگرا برای مذاکره با آمریکا و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 19 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

یک منبع آگاه اظهارات طبری درباره نحوه بازداشتش را تکذیب کرد


شرق نوشت: به گفته یک منبع آگاه، بازداشت اکبر طبری طبق روال معمول انجام شده و داستان دستگیری در خانه یکی از مسئولان کذب است. یک منبع آگاه درباره صحت ادعای اکبر طبری در موضوع کیفیت بازداشتش گفت: بازداشت طبری طبق روال معمول انجام شده و مطالب مطرح‌ از جانب این محکوم، تقریبا شبیه یک داستان پلیسی است. این منبع افزود: بازداشت طبری در مرداد سال ۹۸ با حکم قضائی و با حضور معدودی از مأموران انجام شد، چون برای بازداشت چنین شخصی اساسا به نفرات و امکانات ویژه‌ای نیاز نبود؛ بنابراین، ادعا‌هایی مبنی‌ بر دستگیری او در منزل یکی از مسئولان به دست ۵۰ مأمور و درگیرشدن آن‌ها با تیم حفاظت ایشان کاملا کذب و داستان‌سرایی است. اکبر طبری در جوابیه‌ای که از زندان اوین برای «شرق» فرستاده بود، مدعی شده بود زمان بازداشتش در آمل و در منزل صادق آملی‌لاریجانی بوده است. مأموران بدون داشتن نیابت قضایی و با درگیری با محافظان آملی‌لاریجانی در نهایت او را بازداشت کرده‌اند.

شرط یک نماینده اصولگرا برای مذاکره با آمریکا


علیرضا نظری، نماینده اصولگرای مردم خمین با تاکید بر اینکه اجرای برجام و لغو تمامی تحریم‌های ایران شرط اصلی ما برای مذاکره با آمریکا خواهد بود، اظهار کرد: آمریکا و غرب با حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت بشناسد و تمام تعهدات خودشان را که عقب افتاده را عملیاتی کنند. متاسفانه ما شاهد یک بی‌تعهدی از آمریکا و غرب بودیم که این اقدامات باید درست و صحیح جبران شود. نظری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اجرای برجام و لغو تحریم‌ها می‌تواند زمینه ساز اجرای لوایح FATF و پالرمو شود، تصریح کرد: این موضوعات متفاوت از هم هستند، ولی چیزی که پیش از همه ایران را تحت فشار قرار داده، بحث تحریم‌هاست که اگر برداشته شوند به نظر نمی‌رسد، پیوستن به این لوایح گره‌گشا باشند و ما با لغو تحریم‌ها نیازی به این لوایح نداریم.

کتاب جدید عطاءالله مهاجرانی مجوز گرفت

وزیر ارشاد دولت اصلاحات از صدور مجوز انتشار کتاب جدید خود با نام «جرعه‌ای از جام عاشورا» خبر داد. سید عطالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در صفحه توییتر خود، از صدور مجوز انتشار کتاب تازه خود توسط وزارت ارشاد خبر داد. مهاجرانی در توییتی نوشت: «با سپاس از همکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، مجوز نشر کتاب جرعه اى از جام عاشورا، صادر شده است. انتشارات امید ایرانیان در تدارک چاپ و نشر کتاب است. جرعه اى از جام عاشورا، حلقه سوم از سه گانه عاشورایى: پیام آور عاشورا و انقلاب عاشوراست و نیز سه گانه حاج آخوند، شیخ بى خانقاه»

نظر صریح سردار قاآنی درباره مذاکره ایران با آمریکا

سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس گفت: دیگر از زمانی که با جمهوری اسلامی مانند اول انقلاب برخورد کنند گذشته است.فیلمی از سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس، منتشر شده که در آن می گوید: همه عقلای دشمن فهمیدند، بعضی به زبان می آورند و بعضی خیر. امروز تمام سر و صدای دشمن برای جلوگیری از شتاب ماست.سردار قاآنی ادامه داده است: همه بحث های دشمن و لشکرکشی هایش به دنبال جلوگیری از توسعه موشکی و منطقه ای ما هستند. با دو سلاح تهاجمی ما مقابله می کنند، گذشت زمانی که آنان بزنند و ما دفاع کنیم. سعی می کنند خودشان را در این میدان نگه دارند. آنان توطئه می کنند. نمی توان از دشمن توقع توطئه نکردن داشت، چون این خصلت آنان است. بی معرفتی جز ذات آنان و نامردی جزئی از وجودشان است. شما هر روز مشاهده می کنید که تمام روسا می نشیند کاغذی را امضا می کنند و در کمال بی ادبی و بی شرمی در مقابل چشم تمام مردم دنیا زیر امضای خود می زنند. اینها قابلیت مذاکره ندارند.

استفتاء از رهبر انقلاب درباره عمل زیبایی زنان

رهبر معظم انقلاب به استفتایی درباره جراحی زیبایی زنان پاسخ دادند.متن این استفتا و پاسخ آن را که در روزنامه «کیهان» منتشر شده است، در ادامه می‌خوانید:
سوال: آیا انجام عمل زیبایی برای زنان مجاز است؟
جواب: اگر موجب ضرر قابل توجه نباشد، فی‌نفسه‌ اشکال ندارد، ولی توجه داشته باشید عمل جراحی زیبایی، درمان بیماری محسوب نمی‏‌شود و در ضمن آن، نگاه و لمسِ پزشک نامحرم جایز نیست، مگر در مواردی - مانند سوختگی و حوادث دیگر - که برای معالجه باشد و استفاده از پزشک نامحرم ضرورت داشته باشد.

امیرعبداللهیان: بایدن شاه کلید نیست

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه ایران مرد عمل و مذاکره منطقی و عزتمند است، گفت که رییس جمهور منتخب آمریکا‬⁩ دوست جمهوری اسلامی ایران و شاه کلید نیست.حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏⁧‫«‏لغو تحریم‌های ظالمانه کشورمان اولویت اصلی نظام است و راه آن تولید و بازتولید قدرت سخت و نرم است. قطعا روش ترامپ و بایدن متفاوت است؛ اما ⁧‫بایدن‬⁩ دوست جمهوری اسلامی ایران و شاه کلید نیست. تغییر رفتار عملی کاخ سفید ملاک هر اقدامی است. ایران مرد عمل و مذاکره منطقی و عزتمند است.»

ستادهای انتخاباتی «علی لاریجانی» آغاز بکار کرد؟

برخی خبر‌های رسیده حاکی از این است که طی روز‌های گذشته برخی از نزدیکان علی لاریجانی با برگزاری دیدار با فعلان سیاسی اصلاح طلب و میانه رو و اعضای دولت حسن روحانی ستاد تبلیغاتی خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را به راه انداخته اند. یک منبع آگاه در همین رابطه به دیده بان ایران گفت، با توجه منع ورود افرادی که از رهبری حکم گرفته اند به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به نظر می‌رسد، رقابت اصلی برای ۱۴۰۰ بین محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی برگزار شود.

ترامپ به فکر توافق با جمهوری اسلامی ایران است


بولتون سپس در ادامه احتمال داد که ترامپ به دنبال گفت‌وگو با مقام‌های جمهوری اسلامی ایران باشد و در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم، شاید ظرف سی روز آینده، به فکر ملاقات با آیت‌الله‌ها و توافق با آنها برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد. فکر می‌کنم این چیزی باشد که از او انتظار انجام آن می‌رود».بولتون سپس در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و موافقت ترامپ با گذار قدرت به «جو بایدن» گفت: «او قطعاً به شکست در انتخابات راضی نخواهد شد. فکر می‌کنم او با توصیه‌های حقوقی و سیاسی بدی احاطه شده است که به او می‌گویند، شانس پیروزی دارد، فکر می‌کنم او به هیچ عنوان شکست در انتخابات را نخواهد پذیرفت و می‌گوید که انتخابات از او به سرقت رفته است و نگرانم که در نُه هفته باقی مانده (از ریاست‌جمهوری)، ترامپ اقداماتی را انجام دهد که خسارات قابل توجهی به کشور و دولت و حزب جمهوری‌خواه وارد کند». مشاور سابق امنیت ملی ترامپ درباره تلاش‌های تیم ترامپ برای به چالش‌ کشیدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: «من فکر می‌کنم کل عملیات حقوقی که ستاد انتخاباتی (ترامپ) به راه‌ انداخته‌اند، دچار عیب و نقص است....اگر همانطور که رئیس‌جمهور دائماً در کارزار انتخاباتی تصریح می‌کرد، آنها (دموکرات‌ها) به دنبال تلاش برای به سرقت بردن انتخابات بودند......وکلا باید ماه ها قبل از سوم نوامبر (روز برگزاری انتخابات) حضور پیدا می‌کردند و به دنبال شواهد و مدارک و موارد نگران‌کننده می‌بودند و اقداماتی را در دادگاه ها برای جلوگیری از تقلب انجام می‌دادند». بولتون سپس با اشاره به این موارد و آسیب‌هایی که اظهارات تیم ترامپ درباره تقلب انتخاباتی به حزب جمهوری‌خواه وارد می‌کند، گفت: «در دو هفته گذشته، تئوری‌هایی پشت تئوری دیگر (درباره تقلب در انتخابات) می‌شنویم، تنها چیزی که در این میان وجود ندارد، شواهد حقیقی و واقعی است....این مساله می‌تواند حزب جمهوری‌خواه را بی‌اعتبار کند».

محمدرضا عارف: در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست

نماینده مجلس دهم: امروز بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود، چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.بر همه ما ضروری‌ است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رییس‌جمهور عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، به خاطر ایران بی‌تفاوت نباشیم.متاسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به‌جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رییس‌جمهور!در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست. به عنوان یک معلم کوچک، از همه شما درخواست می‌کنم دولت را در طرح ممنوعیت رفت‌وآمد و مدیریت این بلای خانمان‌سوز یاری کنیم. کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.
 
نامه قالیباف به رهبری درباره نقش مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا

امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس: رئیس مجلس برای پیگیری این موضوع که حتی یک نفر از نمایندگان مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا حضور ندارند، نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته‌ است تا رئیس‌‌های دو کمیسیون «بهداشت‌و‌درمان» و «اجتماعی» عضو این ستاد شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵۹
خق با اقای قالیباف است حیف است ستاد ملی کرونا از وجود حاج خانم فاطمه محمد بیگی بی نصیب باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
یه تعصب خاصی رو پست گرفتن اطرافیانش داره
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
افت قیمت خودروهای وارداتی

به‌عنوان مثال، خودرویی وارداتی که پیش از این ۳ میلیارد تومان قیمت داشته، با توجه به کاهش ۱۵ درصدی، چیزی حدود ۴۵۰ میلیون افت قیمت را به خود دیده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
حیلی خوب بود
ناشناس
| Australia |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تابی خبر خودسوزی اون مرد جوان کرمانشاهی رو تیتر بزرررگ بزن!!

گناه دارن مردم، نکنه وجدان ۲ تا مسئول قلقلک شد یا لااقل مسئولین همون شهر از ترس آبروشون یه کاری کردن
ناشناس
| Pakistan |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
رئیس جمهور فقط دکتر عارف ... والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
همان خانم نماینده ای است که ، گفتند : شیرین بیان بخورید دیگه کرونا نمی گیرید !!!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مجلس باید درجریان امور باشد و عجب است برای داشتن نماینده باید نامه نگاری کند اگر چیزی برای پنهان کردن نیست دولت باید از این خواست مجلس استقبال کند
نظر صریح سردار قاانی! چقدر تعداد نظر دهندگان زیاد است. فقط نظر ما ملت است که به حساب نمی اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
برو بخواب دیروقته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
اگر 4 تا آدم مثل سردار در مدیریت اقتصاد و سیاست داشتیم الان کاسه چه کنم به دست نمی گرفتی برای پاچه خواری بایدن یا ترامپ و در آرامش اقتصادی و معیشتی روزگار سپری می کردی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
برو عمو
برو دوره اونا ما نیستیم ما نمره بیستیم گذشته
درضمن یه سابقه از هیئت مدیره شرکتها دربیار ببینیم مملکت دست کیاست
رحیم شاکری فرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فرض محال همه تحریمها را برداشتند ، خون سردار دلها چه میشود ، کسانیکه بدنبال دنبال سفر و قدم زدن در اروپا و عکس یادگاری با موگرینی هستند ، لازم نیست از ملت هزینه کنند اول استعفا می دهند و بعد صبر میکند دوران این تمام شود و بعد ، و الا هیچ کس حق ندارد از طرف من شهروند تبریز ی و خانواده ام با دشمن مذاکره نماید .
ناشناس
| Pakistan |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مت ایران بارها ثابت کرده اهل باج دادن و زیر حرف زور رفتن نیست... اگه تو نظری غیر این داری باید در اصالت ایرانیت یه بررسی مجدد کنی !!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
گفتند که نه اگر دولت کاملا دست ما باشد چنین و چنان میکنیم. الآن که دولت و اقتصاد و منابع کشور و نفت و صدا و سیما و .... همه چیز دست خودتونه، حالا میگن آمریکا نمیذاره ما کار کنیم. بسه دیگه. همش بهونه. یا بلدید کار کنید یا بلد نیستید چهارنفر باسواد درست و حسابی بیارید برای اداره مملکت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
سردار عزیز ایکاش بجای شعار عملی هم بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مذاکره نکنیم ، تا نیمی از کرونا
و نیمی از گرسنگی و نداری و خودکشی
از دنیا بروند و پیروز شویم !!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
چرا وقتی کسی حرف درستی میزنه مخالفت؟ سردار کاملا درست گفته.حضور سپاه در فعالیت اقتصادی هم عالی است نه جای نقد شاید عجولانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
سردارکوثری در یک برنامه تلویزیونی میفرمودندکه": رئیس جمهور آینده باید یک سپاهی باشه چرا که سپاهی ها از سیاسیون باسوادترند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
عجب، پس حسن خودش یهو اتفاقی رییس جمهور شد
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ارتش سایبری
ظاهرا اصولگراها همه با هم کمر همت به میان بسته اند تا مردم رو ناامید کنند ای کاش اینا میگفتن در مجموع چقدر خونه سکه ارز و خودرو خریده بودن و دولت پول اینا رو میداد تا سکوت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
حالت خوبه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
امید خوبه بشرطی که واهی نباشه ، اقدام خوبه بشرطی که طوری باشه که امید به اثر و نتیجه داشته باشه هر نادانی میدونه اگر از موضع ضعف و ابراز نیاز وارد هر مذاکره ای بشی ناچاری هم پیاز بخوری و اشکت در بیاد هن کتک بخوری و امتیاز بدی الان مذاکره واقعا سخته دلیلشم گرفته که در رفتار و مذاکرات قبلی تیم اصلاحات دادن و متنی که تصویب شد و اتفاقاتی که حین مذاکرات در داخل کلید خورد(وقایع ۸۸) ، اون موقع باااااید مذاکرات
و نوکولش میکردن به وقت قوت مملکت ، این کار نشد چون این تیم اصالا عده ای شفته و خود باخته و سست عنصر هستند که فکر می‌کنند با شل اومدن و امتیاز دادن و حتی امتیاز نخواسته دادن )ممنوعیت خرید و فروش سلاح( میتونن دمن را به دوست تبدیل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اصلاح طلبا که سطل سطل امید پاشیدن روی مردم چیشد؟
امشب موضوع خاصی نیست که به کسی گیر بدیم واسه خالی نبودن عریضه جای محمود احمدی نژاد خالی هستش یکم شوخی کنیم باهاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
هیچ کس جای محمود نمگیره. یادش بخیر وقتی رییس جمهور بود هر شب یه سوژه داشتیم واسه جوک ساختن. خدا کنه باز یه تریبونی بهش بدند .
شانس لاریجانی برای ریاست جمهوری منفی هیچه تا الان هم هیچ رییس جمهوری نداشتیم که از یه مناطق خاص قومی نژادی زبانی باشه تمام رییس جمهورا از اهالی کویر بودن هاشمی خاتمی احمدی نژاد و روحانی پس اگه شمالی کاندیدا بشه جنوبی بهش رای نمیده جنوبی بشه شمالی رای نمیده مگه اینکه لاریجانی برای بازار گرمی قالیباف بخواد کاندید بشه که اون البته نقش خوبیه که میشه بهش داد اگه هم اصلاح طلبان بخوان این رو معرفی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
حرف بدی زدم سانسور کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
اگر اطراف آقای لاریجانی یک نفر از حزب کارگزاران باشد رای نخواهد آورد /این حزب باعث بدبختی ملت شد اگر بدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
فکر کن لاریجانی که هم دست روحانی بود و خیلی چیزها را برای نابودی کشور ایجاد کرد رای بیارد مملکت دیگر رو هوا می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مملکت یک زمانی درگیر لاریجانیسم بوده ، قطعا دومرتبه ملت خود را گرفتار نخواهد کرد
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بهتره کسی برای ریاست جمهوری برنامه نچیند چون این پست تشریفاتی بدردنخور هزینه بر که در طول 40 سال هردوره به دوره بعدمردمی بودن فاصله گرفت این پست کارایی نداردباید حذف شود
مسئولان باید فرصت سوزی را تمام کرده و از حداکثر ظرفیت بایدن استفاده نماید. این را به سیاسیون بسپارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
قبلا دیدیم این فرصت شما را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
انهایی که بایدن بایدن میکنند خبر دارند این اقا در مقابل ترور شهید سردارسلیمانی به دستور ترامپ چه گفته؟ اگرنمیدانند حتما جستجوکنن تا بفهمند سگ زرد برادر شغال است !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
آن دوست 30 ساله اش چی؟ حتما خبر دارد!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
۲۳.۲۴
همه کشورهای دنیا یا سگ زردن یا شغال و همه دنبال منافع خود. اما این دلال از صبح اینو زیر هر خبری در تابناک کپی پیست کرده. کافیه بررسی کنید.این نشون میده چه جور ادمهایی قصد دارن از شهادت سردار دلها در جهت منافع مالی سو استفاده کنن.اصولگرایان باید برای تشخیص اصولگرای واقعی از تقلبی و نفوذی مثل این اقا تعریف داشته باشن.بنظر من اصولگرای واقعی ساده زندگی میکنه،برای صندلی و قدرت له له نمیزنه،و بدنبال کسب ثروت و تجارت نیست. اصولگرایی که بدنبال جمع اوری ثروت زیاده بهر بهانه و توجیه منجمله اینکه بچه شیعه باید پولدار باشه بدونید از اصولگرایی بعنوان‌ نردبان برای نفع تجاری خودش استفاده میکنه.چنین فردی دلالیه که لباس اصولگرایی پوشیده و به هیچ صراطی مستقیم نیست و از هیچ بی اخلاقی رو گردان نیست و بزرگترین ضربه رو به اعتماد مردم به حاکمیت میزنه.
#هوشیار باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بایدن امد و بازهم بازی برجام و پیشابرجام وپسابرجام شروع میشه اینبار البته باامتیازدادن های جدید ! باید دید ایندفعه کجا پلمپ و بتن ریزی میشه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگر دشمن نداشته باشیم
آنوقت مسولان بی کفایت
چه چیزی را بهانه کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
باشه میگم
اگر کاندیدها اقایان لاریجانی و قالیباف باشند که اصلا رقابتی وجود ندارد با دو درصد اختلاف هر دو مثل هم هستند. شورای نگهبان باید کسانی را که قول مذاکره بدهند و از دولت در سایه هم اجازه ویژه داشته باشند تایید کند تا انتخابات رقابتی واقعی شکل بگیرد.اقایان اصولگرا در کش دادن مذاکره استادند نمونه اش اقای جلیلی.و ۴ سال فرصت بایدن را براحتی میسوزانند در حالی که این چهار سال هر ثانیه اش مهم است.زیرا پس از این مدت ترامپ با توپ پر برخواهد گشت و انتخابات را از بایدن که در انزمان بسیار پیرتر خواهد شد خواهد برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
جلیلی با این که زبان بلد نبود ولی خوب میدانست که اگر مانند این دوستان شما خام نبود که به راحتی اسیر آنها بشود و باج بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
اصلا انگلیسیا وقتی جلیلی رو میدیدن علم سیاست یادشون میرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
قرار شده یه کرسی جلیل اندیشی راه بندازند تا از خدمات گرانقدرش درس یاد بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
تو ایران رئیس جمهور هیچ کاره است هنوز نمیدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
شما خودت را به ندونستن زدی
دیدن چهره تکراری چند ده ساله بعضی آقایون و خانم ها ی ویژه خوار
در تلویزیون و سایت ها چندش آور
و حال بهم زن شده.
بازنشستگی برایشان معنای ندارد بهترنیست به جای بازنشستگی بنویسید
آرامستان خوابیدگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
انقلاب و کشور ارث پدریشان شده
هیچ دلیلی نداره وقتی بایدن رییس جمهور آمریکاست ظریف رییس جمهور ایران نباشه یعنی عقل این رو حکم میکنه مگه این که دوباره روحیه ماجراجویی ایرانیا گل کنه برن دنبال محمود و قالیباف و لاریجانی و کارهای بیهوده
خاتمی کلینتون
روحانی اوباما
ظریف بایدن
عقل داشته باش و درست انتخاب کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
جنازه اصلاحات پوی تعفن گرفته بخصوص با عارف و جهانگیری و هاشمی و ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
واقعا فکرمیکنید نظر و اتتحاب ما اهمیت دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
میوه روحانی اوباما را خوردیم حالا میوه ...

کلید مشکلات در داخل است.
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
نه محمود، نه باقر، نه محمدجواد، علی لاریجانی نه بقیه دوستان.... کلا حس و حال رای دادن نیست. خودتون یکی انتخاب کنید بعدش هم تفاهم کنید با امریکا، بذارین ملت بیش از این قربانی تحریم نباشن. یک کلام دست از سر ما بردارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
واقعا فکر میکنید نظر و انتخاب ما اهمیت داره؟

مگه اومدی خواستگاری که نظرت مهم باشه
ناشناس
| Georgia |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
هر کی میخواد باشه فقط اقتدار ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مثل شطرنجه باید کاملا مچ باشه فقط رنگاشون فرق میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
اگر عقل داشتید همان سال 92 انتخابشان نمی کردین با این که همین تیم در دوره اصلاحات همین راه را رفتند و امریکا و اروپا دبه کردن تازه دبه مقابل تعلیق کامل ما
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
خطاب به 21:36
نکه شما ودوستان ساندیس خوروبا انتخابات 5 درصدی مجلس درقلب مردم جا دارید.
مردم خیلی خوب دوست ودشمن را تشخیص می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
جناب ساندیس خور 5 درصد نه 42 درصد آن هم بعد کارهایی که دولت کرد تا مشارکت را کم کند و حتی هیچ یک از این افراد مسئله دار هم مردم رای به آن ها ندادن تا انتخاب بشوند و دستتان را خوب خوانده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
آفرین 21:39
اینقدر که دنبال آمریکا باشیم و یا نباشیم می رفتیم کارهای عقب مانده داخلی را درست می کردیم الان تحریم ها خود به خود کنار رفته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
من هر چی آقای جنتی بگه انجام میدم با بقیه هم کاری ندارم. چون بقیه نداره
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ببین دوست عزیز هیچ کشوری در دنیای امروز نمی تونه دورتا دور کشور را به بهانه نفوذ وامنیت سیم خاردار بکشه .گرچه همینم فقط بهانه است .اون کسانی که چوب لاچرخ برجام گذاشتن که مثلا تو دهن مردم بزنند حالا طلبکار شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
آقای جنتی هم میگه به اصفهونی رای بدین عقلش زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
آیا میدانی کره جنوبی با بستن واردات و صرفا اجازه دادن به واردات مورد نیاز و صادرات محصولاتش به اینجا رسیده؟ یا ژاپن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ماله کش ها رییس جمهورنمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
برجام را که آقایان دو دستی گرفتند و حتی تا همین 1 سال قبل نمی خواستند تخطی از قرارداد بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ظریف اقتصادم بلده یا فقط حرف زدن
عجیب آقای عارف است که ظاهرا به حرف درامده و سخن می گوید ظاهرا 4 سال یبار ایشون سخن می فرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
تخم کبوتر خورده
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ما یک ژن داریم که هر 4 سال یکبار سخن میگه، این ژن خیلی نایاب است
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مجسمه بودا هم به حرف اومد.عارف بهتر برود به نوه نتیجه ها ش برسه تا یک بانک ژن خوب درست بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پسرش کجاس حالا
واقعا کسی حاضره به این رای بده ؟؟؟
لاریجانی و دارو دسته قدرت و زر و زورش انگشت کوچیکه احمدی نژادم نمیشه، ان شالله تایید صلاحیت بشه و همشون رو ناامید کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احمدی نژاد به تاریخ پیوست .... از بی کسی با کی میره مصاحبه میکنه
اگر یه بیست هزار تومن دیگه بزارید رو یارانمون خیلی عزتمندتر هم میشیم
انگار کلمات این روزها یکی یکی دارن تغییر معنا میدن
واقعا قراره لاریجانی تایید صلاحیت بشه، اگر بشه وای بحال ما مردم با این کارگزارامون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بیاد تا جواب مردم رو ببینه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
کدومو میگی ؟ پاکدسته یا راست دسته؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
پنپه محمود خان شما تایید میشه وکیل اق محمود.ابو بریز...
بهترین کار مذاکره با امریگا ورابطه با با امریکا از این حرفهای مفت سالهاهاست که شنیده ایم تمام‌کشورها با امریکا رابطه دارند و دارند زندگی می کنند چرا این کشور نداسته باشه چرا ما باید همش بلرزیم همه چی گرون بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
میذارن آمریکا خوب تحریم کنه بعد میرن سازش میکنن هم چوب میخورن هم پیاز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
این مزخرفات را بذارید کنار ، مذاکره ممنوع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
همه دنیا زندگی می کنند و این کشور نمی کنند!! دوست داری کشورهایی که آمریکا در آن کشور ها آقایی می کند برات نام ببرم ولی از ما بدتر هستند؟
در ضمن چند بار دست دوستی دراز کردین و امریکا پس زد؟ باز هم دوست داری برات بشمارم؟
وقتی افکارت دست خودت نباشد همین می شوی
یک چیز دیگر این لرزیدن شمااتفاقا دست افرادی است سازش کارند وگرنه اگر افراد انقلابی در راس اجرایی بودن الان در آرامش زندگی می کردی و نه این که هر چند سال یکبار دنبال کدخدا باشید و معیشت را به هم بزنند آن هم به دروغ و تو هم دنبال نخود سیاه بگردی
ببینین چقدر خنده دار میشه لاریجانی تایید میشه و احمدی نژاد رد صلاحیت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
طابفه لاریجانی قدرتمنده یکی از با نفوذترین خاندان های صاحب قدرت هستن
اگر لاریجانی بیاد یعنی الفاتحه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
خوب لاریجانی که یه اصولگرا هستش.
طبری اشتباه بزرگی کرد پشت پرده ها رو نگفت و امید داشت کمکش میکنه ، در حالیکه امیدش واهی بود
طبری حرفش رو زد و همه هم باور کردن ونقل مجلس مردم شده تکذیب هم بیشتر فایده نداره و کمکی نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
خخخخه خودش در منجلاب است آن وقت تز روشنفکری هم می دهی و می گویی نگفت!!!
اولین کاری که می کنند بالایی را لو می داد نه این که خودش را به زندان بیاندازد ولی وقتی نیست پس به در بسته زدی تا با زور به خودت بقبولانی!!!!
بااحترام به همه ی کاندیداهای ریاست جمهوری. حتی فکرریاست جمهوری آقای لاریجانی حال منو بد میکنه نمیدونم چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
من از زمان احمدی نژاد تا به حال حالم بده
هر سال دریغ از پارسال
عالیجنابان هاله ی نور و علی برکت الله
طلا و ارز ۴۵درصد کاهش یافت موبایل ۱۰ دزصد گرون شد
دم خروس را باور کنیم یا ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
دلار ۲۶هزار تومان یه نرخ دستوری فیک برای رونق دادن به بازار سرمایه وافزایش دارامد برای دولت است هیچ کالایی ارزان نشد حتی گرانتر هم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
به قو.ل عربا شوی شوی
تابناک جان بنظرت جالبه تو این کرونا از لاریجانیون همزمان خبر میگذاری .چرا بفکر ارامش مردم نیستی
بعد از افزایش ۵۰ درصدی لاستیک برای چهارمین بار لبنیات ۴۰ درصد گرون شد ؟؟ جناب روحانی با این کارها دنبال اثبات چه هستی ؟! یعنی اینقدر انتخاب بایدن شما رو مدهوش کرده که اشتیاق مذاکره کنترل قیمت ها رو فراموش کردی یا دنبال گروکشی هستید ؟؟! خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه ؟؟ وقتی یه چیزی رو بدون خدا حفظ کنه احمدی نژاد رو روزی به این ملت ۴۵ دلار یارانه میداد که بدای خیلیها یه پس انداز هم میموند یعنی در حال حاضر حداقل یک میلیون ارزش داشت حالا شما برای ۱۲۰ هزار تومان داری هزار بهونه میاری ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پایه این ویرانه را احمدی نژاد گذاشت
با توجه به اینکه مذاکره شما منفعتی هم برای مردم نخواهد داشت همان بهتر که مذاکره نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
همین که برای جوانان لبنان و سوریه اشتغال و ازدواج به همراه داشته باشه ثوابش به ما میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
خخخه برای لبنان و سوریه معلومه کلا پرتی
فعلا که سردار قانی دشمنان بزن و در رو دارند ؟؟! دیگه بیش از حد این رژیم جعلی پررو شده ؟؟!
دقیقا" مصداق قحط الرجال که میگن برای ریاست جمهوری همینه
شاهکار دیگری از مسئولین بی مسئولیت

در بندر عباس مامورین شهرداری آلونک یه زن پرست خانوار رو بر سرشون خراب کردن زن هم خودسوزی میکنه
امروز بوده
تابناک قالیباف و لاریجانی رو ول کن درد مردم رو بنویس شاید پول توش نباشه ولی دعای خیر مردم رو داری که دردشون رو مینویسی
ادعای این آقایون هم این بوده که آلونک در زمین تصرفی ساخته شده مگه یه آلو.ک چقدر زمین تصرف میکنه
الان هم زنه با بچه هاش که بمیرن تقریبا همین مقدار زمین در قبرستان تصرف میکنن باز به ضرر شهرداری تمام میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
آلونکی که من دیدم نخاله و خرابش بیشتر از خودش جا میگرفت من حتی کلیپ رو پلی نکردم دیگه اعصابم نمیکشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
باید یه بنیاد برای فقرا درست کنیم.کمیته امداد و بنیاد مستضعفان که واسه از ما بهترونه.البته اگه بنیاد فقرا هم به سرنوشت اون دو تا دچار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
قانون برای همه یکسانه هم برای تو هم برای این زن و هم برای کسانی که زمین های بنیاد را گرفته بودن ورییسش می گوید باید پس بدهید
افتاد؟
در ضمن الان قرار شده زمین دیگری به آن زن بدهند چرا این را نمی گویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
هرکس تصرف کرد بعد گریه و زاری کنیم ولمون کنند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
این بنیاد مستضعفان چکاره است ؟؟
مگه اوال طاغوتیان مصادره نشد تا فقر ریشه کن بشه ؟؟
چی شد ؟؟
مردم عزیز اگه امروز میبینید کشورمان اعتباری در دنیا دارد و کشورهای عربی از ما وحشت دارن و به دامان امریکا پناه بردن بخاطر صنعت دفاعی و موشکی و هسته ای ماست ، بخاطر یه چوب بستنی عزت و اقتدارمان را فدا نکنیم ،روحانی ۵ سال اقتصاد کشور معطل برحام کرد نه در حوزه مسکن نه اقتصاد هیچ برنامه ای نداشت و کارش فقط خرید زمان و خالی کردن جیب مردم بود ، پس گول اصلاحات را نخورید و شما رو سر صندوق نکشند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
از همه علوم رفتیم دنبال علوم غریبه اتم شناسی و اتم شکافی یازده میلیون جوان ازدواج نکرده رو دست مردم موند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
هدایت تحصیلی تو کشور درست صورت نگرفت دانش اموزان ممتاز رفتن سراغ علوم ریاضی و مهندسی و بعد پزشکی به طوری در این دو حوزه خودکفا شدیم ولی دانش اموزان ضعیف سراغ علوم انسانی رفتند که در حوزه اقتصاد و ... دچار کاستی هایی هستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
نمی شه با صلح و ارامش در کنار دیگر کشورها زندگی کنیم ؟؟
کی گفته اینکه همسایه ها از ما وحشت داشته باشند ؟؟
زندگی چند نسل ایرانی در جنگ و دشمنی با دیگر کشورها نابود شده و شما فکر می کنید ؟؟
اقتدار واقعی رفاه و اسایش و ارامش مردم است
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
چوب بستنی؟عزیزم شکمت خیلی پره. موتلفه ای هستی؟ از درد مردم خبر داری؟مذاکره برای زنده موندنه.برای فرار از سو تغذیه،برای نفس کشیدن. پیدا کردن دارو. البته شما این حرفها رو نمیفهمی گلم به کارت برس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ما خیلی از علوم را شکافتیم منتهی علوم اقتصاد را هم‌تراز با دیگر علوم پیشرفته ما بکنید چرا دوست دارید دیگر علوم را به پاین بکشانید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
داداش مگه قراره کشورهای دیگه از ما وحشت داشته باشن؟؟؟!!!....اتفاقا مشکل اصلی همین جاست که بقیه ازما وحشت دارن
بازگشت قدرتمدانه ترامپ تا ساعاتی دیگر ، نرم افرار تقلبی کار دست دموکراتها داد خبلی ناشیانه تقلب کردن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
کاملا تابلو بود ایالتهایی که در کنترل دموکراتها هستند بعد از اینکه فهمیدن بایدن قافیه رو باخته دست به تقلب زدن کار بدون شک به دادگاه عالی کشیده میشه و دادگاه به نفع ترامپ رای خواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
آمریکا در دموگراسی با هیچ احدی شوخی نداره مطمئن باش ترامپ باخته ولی نمیخواد شکست رو قبول کنه حتی یه الکترال نمیتونه از بایدن کم کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
دلالای دلار مثل شاه پرستای اول انقلاب هستن که همیشه میگفتن شاه برمیگرده اینا هم هنوز میگن ترامپ برمیگرده ترامپ رو آمریکا مچاله کرد انداخت دور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ترامپ خودش به طرفداراش گفت پستی رای ندید بیاید حضوری رای بدید اونا هم پستی رای ندادن حضوری هم به خاطر کرونا رای ندادن ولی بایدن عاقل بود گفت همه پستی و غیر حضوری رای بدن البته این یکی از اشتباهات ترامپ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ببخشید این مهملات را شما از کجا بدست می آورید؟!!!!. سایت رسمی انتخابات آمریکا تعداد آرا الکترال بایدن را 290 و ترامپ را 232 ثبت کرده است. حالا چگونه ترامپ قدرتمندانه تا ساعاتی دیگر باز می گردد ناشناس کاسب تحریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
البته بایدن 309 رای داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ترامپ با اصولگراها چقدر امیدوارند به تغییر این انتخابات. البته هر دو تو فاز توهم هستند همیشه
اگر با امریکا صلح نمیکنید، حداقل میشه یک پیمان عدم تخاصم امضا کرد باهشون، اصلا کاری به کار هم نداشته باشین، دوستی نکنید، ولی حداقل سطح منازعه رو کاهش بدین. مردم نیاز به تنفس دارن، تحریم مصیبتی شده برای کشور، سانسور هم کردی مهم نیست، من حرفی که بهش باور دارم گفتم. خدا خودش شاهد وضعیت مردم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مدیونت باشم اگر بگذارن یک روز این کشور بدون
دشمن اموراتش بگذره
دشمن از نون شب واجبتره
مهاجرانی ؟؟؟؟اصلا این شخص ۱۰۰۰چهره به دنبال چیست؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بقالی سر کوچه دنبال چیست؟ ایشان هم همینطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مهاجرانی 1000 چهره است؟
من ازش متنفرم به دلیل فساد اقتصادی و ماجرای دکل نفتی اما با همه این تباهی مهاجرانی زمانی مثل شیر بند و زنجیر از پای مطبوعات باز کرد یادش به خیر چه زمانی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بقال سر کوچه ی ما آدم بسیار شریف و نجیب و درستکاری است
بالاخره پروژه کاندیداتوری لاریجانی کلید خورد تا چون 30سال گذشته ایران به همان مداری که بکام مسولین واقلیت بانفوذ وبه زیان اکثریت مردم فقیر ومستضف بچرخد وبا تراشیدن دشمنان فرضی ملت بیچاره وتهی دست به نام شب محتاج تر گردند .تاکی این بازیها به پایان می رسد تا مردم بتوانند با انتخابی آزاد چون سایر کشورها به دور از ترس واضطراب ساختگی ومجازی ازمواهب و.نعمات خدادادی ایران بهرمند گردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
کدوم پروژه 30 ساله 8 سال که
محمود رییس بود با حدود 800 میلیارد دلار ثروت
جالبه!!!!!!!!!!!!!!!دلار32000بورس سقوط می کردوالان دلار 25000بورس صعودی شده .واقعا شعور ملتو به تمسخر گرفتن. یا صعود بورس غیر واقعیه یا سقوط دلار.......باز نوبت سر کیسه کردن یه عده دیگی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
یکم بورس بلدی بودی میفهمیدی این اتفاق میوفته. اما میزان بالا رفتن بورس یه حدی داره که اونم خودش بدست میاره. ولی توصیه میکنم تو برو سراغ دلار به نفعت هستش
من کسی را که اعتماد مردم را جلب کنه نمی بینم
اصلاح طلب ها که با روحانی گند زدند و اصولگرایان هم قبل از اونها توی باقالی ها بودند
بد تر از همه جنگ زرگری آنها مقابل مردم
همه هم با هم فامیل هستند و وصلت های فرخنده داشته اند
رای بی رای بابا !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بابا سیاسته قرار نیست مجلس شیرینی خورون باشه باید برای یه خورده جال بهتر بجنگی یه نفس بیشتر غنیمته
دلال ها همش از بازگشت قدرتمندانه ترامپ حرف می زنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
تو زیاد بخاطر بایدن ذوق نکن فعلا چند روزی تو کما باش ؟؟؟
باز هم باید رهبری هزینه شود آنهم برای حضور در یک جلسه؟!! البته آقای قالیباف باید بفهمد که استفاده از این ابزار مجلس برای رسیدن به کرسی ۱۴۰۰ بی فایده است!!
آقای علیرضا نظری این چه حرفی است که شما می زنید. شرط مذاکره با آمریکا قبول برجام؟!!!!!!!! همان برجامی که اصولگراها آن را هم وزن معاهده ترکمنچای میخواندند. همان برجامی که شما می خواستید به محض حضور در مجلس آن را اتش بزنید. همان برجامی که شما از ترامپ به خاطر خارج شدن از آن برایش کف زدید و هورا کشیدید؟!!!! واقعاً عجب
آیا کسی میدونه که مهاجرانی ، دقیقا در کجای نظام جمهوری اسلامی قرا گرفته؟؟؟؟؟
ولله قسم اگه مدیریت اجرایی کشور دست بچه های انقلابی بود عمرا کاسه گدایی جلوی امثال ترامپ و بایدن و اوباما دراز میکردن مگه فراموش کردین اوباما به التماس رهبری افتاد که بیاین کمک ماکنید تو عراق با داعش بجنگیم ؟! پولهایی که اوباما با هواپیما فرستاد فقط بخاطر رشادت بجه های عزیز انقلاب بود ، هر کس به امریکا اعتماد کرد بیچاره شد از مصدق گرفته تا شاه بزدل ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
نکنه قالیباف که 4میلیون پس انداز دارد ودنا پلاس700میلیونی را300میلیون ازدم قسط بگیرد وواکسن اول خودش راجهادی مینامی؟
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اقا یکی بیاد برای من این کلمه "بچه های انقلابی" رو توضیح بده!
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
با سلام دوست گرامی فکر نکنم یک کتاب از زندگینامه مصدق خوانده باشید.نتوانستم سکوت کنم وببینم نام این مردم بزرگ ایران زمین را اینچنین برده اید.لطفا به گذشته وتاریخ وافراد بزرگ این کشور احترام بگذارید.
چند تا هم نماینده مجلس برن ستاد کرونا موجب میشه تا بخشی از اعتبارات مبارزه با کرونا صرف مدرک تحصیلی و یا عضوهیئت مدیره شدن اطرافیان این نماینده ها هم به دور سفره ای ها اضافه بشه و خرح ستاد بالا بره وکرونا زده ها مخروم تر شوند
یک نفر را انتخاب کنند بهتر از ان است که ملت را به درد سر بیندازن
یک نفر را انتخاب کنند بهتر از ان است که ملت را به درد سر بیندازن
حتما رییس جمهور آینده ظریف هست به خاطر برجام مردم به روحانی هم به خاطر برجام رای دادن قالیباف از سیاست خارجی چیزی نمیفهمه
اصولگراها دشمن آمریکا هستند ولی مردم ایران دشمن آمریکا نیستن
مگه اعضای اون ستاد رو قبلا رهبری مشخص کردن که دستور تغییراتش ،فقط در اختیارایشون باشه؟؟؟؟
اقای قالیباف میتونست این مطلب رو ،فقط با یک تماس تلفنی ساده با خود اقای روحانی حل کنه و اصلا هم رسانه ایش نکنه
متاسفانه به نظر میرسه که :
قصد خوددنمائی به قصد کارکردن ،حسابی میچربه!!!!!
بولتون ازاینکه درزمان بودنش دردولت ترامپ توصیه هایش برای جنگ نادیده گرفته شد‌ولی الان که نیست زمزمه حمله امریکا به تاسیسات ایران قوت گرفته ناراحت ودرهم ریخته شده ومرتب ازحرصش هذیان می گوید!!
هر دو گروه فقط به فکر پر کردن جیبشان هستند
لاریجانی اگر بصیرت داشت اجازه سه برابر شدن بنزین را نمیداد.
اگر تاریخ را مرور کنیم می بینیم که کشورهایی که برای خودشان در دنیا حرفی داشتند جز بدبختی و دخالت بیجا برای ما ارمغانی نداشتند از آمریکا و انگلیس و شوروی آنزمان بگیرید تا کشورهایی مثل فرانسه و پرتقال و ... و عامل اصلی وجودی آنها در ایران به خاطر ضعف مدیران بوده است. الان هم هیچ فرقی نکرده است و همین کشورها با پس و پیش کردن وجود دارند و اگر ببینند نقطه ضعقی در کشور وجود داشته باشد به نفع خود در کشور دخالت می کنند و اگر هم وجود نداشته باشد نهایت سعی خودشان را می کنند تا بوجود بیاورند مگر اینکه آنقدر قوی و هوشمند شویم که کلا از نقوذ در ایران نا امید بشوند و این بستگی به قوی شدن ما از داخل و هوشمند شدن روشنفکران ما شود که به جای تمرکز روی کشورهایی مثل آمریکا روی بهبود اوضاع در داخل تمرکز کنند و نسبت به آمریکا و ... طوری برخورد کنیم که فقط منافع و عزت ما را تامین کند و از دانش آنها استفاده کنیم بس و زیادی به آنها بها ندهیم
اگر دنیا آرام بود و کشورهای قلدری مثل آمریکا نداشت که صاحب بمب های اتمی و ناوهای جنگنده بود که وارد خاورمیانه شود و داعش را علم کند و جنگ ویتنام را بوجود آورد و بمب اتمی بر سر ژاپن بریزد نیاز به موشک و انرژی هسته ای نداشتیم و سخن برخی افراد درست بود ولی وقتی وجود دارند موشک آنهم از نوع پیشرفته اش از نان شب هم واجب تر است و مقدمه یک اقتصاد پیشرفته و سالم است و خدا کسانی را که باعث چنین پیشرفتی شدند و می شوند با انبیا و صالحین محشور نماید و همچنین کسانی را که باعث وحدت شدند که تفرقه از دید آمریکایی ها سلاحی است که از بمب اتم هم کارسازتر است از تفرقه بین شیعه وسنی بگیرید تا تفرقه بین عرب و فارس و ...
شما وقتی مقابل یک قلدر به تمام معنا می ایستید قلدر سعی می کند از اطراف خودش نیروهایش را جمع کند تا با تمام قوا جلوی شما بایستد و الان آمریکا هم به عنوان قلدر از تمام ظرفیت کشورهای عربی و همسایه ما استفاده می کند تا مقابل ما بایستد و ما را شکست بدهد یعنی امروز همسایگان ما و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باید مدیون ایران باشند که با ایستادن ما مقابل آمریکا به نان و نوایی رسیدند و اگر ایران نبود الان خاک آنها توسط آمریکا و بطور اخص اسرائیل به توبره کشیده شده بود و در ذلت و خواری آنها بودند. ودر اثبات حرف من وجود 400 پایگاه نظامی در اطراف ایران و تسلیحات و سرمایه گذاری هایی است که آمریکایی ها در کشورهای عربی انجام می دهند که نمونه اخیر آن 35 جنگنده ای که به امارات داده شده است و آنها باید بدانند که اگر به فرض محال حکومت ایران آمریکایی و تابع آنها شود دیگر از این کمک های سخاوتمندانه آمریکایی ها خبری نخواهد بود و تمام آنها را پس خواهند گرفت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی