بازدید 18778
با وجود تأکید استاندار؛

ستاد ملی‌ کرونا با تعطیلی تهران مخالفت کرد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: با وجود تأکید استاندار تهران ستاد ملی کرونا با تعطیلی دو هفته‌ای تهران مخالفت کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 09 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن روح الامینی نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از ایجاد یک کمیته سه نفره برای ارزیابی و حل مشکل سلامت و درمان در مجمع نمایندکان استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تا بحال در این کمیته با آقای زالی، هاشمی، حناچی، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و استاندار تهران جلساتی برگزار شده است.

وی ادامه داد: اولویت اول ما در این کمیته مسئله کرونا است و دوماهی هست که همگی مسئولانی که بدان اشاره کردم به لزوم اجرای قرنطینه دوهفته تهران اذعان داشته‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: با وجود تأکید استاندار تهران ستاد ملی کرونا با تعطیلی دو هفته‌ای تهران مخالفت کرده است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس با بیان اینکه قرنطینه و تعطیلی دوهفته ای تهران با یکدیگر هم پوشانی دارند و اجرای تک تک آن‌ها لازم است اما کافی نیست، بیان کرد:به طور جدی پیگیر تعطیلی تهران برای استراحت کادر درمان هستیم و پاسخ کافی درباره علت مخالفت با این طرح به نمایندگان داده نشده است.

تعهد کارخانه سیمان تهران درباره محیط‌زیست و مسؤولیت‌های اجتماعی

روح الامینی گفت: با پیگیری صورت گرفته کارخانه سیمان تهران فیلترهای تصویه هوا را برای رسیدن به مقدار استاندارد تعبیه کرده اما باید با استفاده از آبرسانی مبتی بر روش مه‌پاش در فضای سبز و محدوده کارخانه از گسترش ذرات معلق جلوگیری کرد. ‌

وی در خصوص شکایت سازمان محیط زیست از این کارخانه نیز گفت: این مورد مربوط به اختلاف در خصوص رعایت استانداردها است که باید سازمان استاندارد به داوری این اختلاف بپردازد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: مدیریت قول داده در دو بخش محیط زیست و مسؤلیت‌های اجتماعی هزینه کند و در خصوص محیط زیست به رعایت حداقل‌ها بسنده نکند و دوم آنکه در راستای مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به مردم منطقه امین‌آباد توجه بیشتری انجام دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان