بازدید 9158
۳

۱۴۰۰ خودرو از محور‌های شمالی بازگردانده شدند

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو باتوجه به ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در محور‌های شمال برگشت داده شدند و ۱۱۰ خودرو نیز جریمه شدند.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 04 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محور‌های مازندران اظهار کرد: بحث ممنوعیت تردد باتوجه به وضعیت کرونایی بحث ممنوعیت تردد در محور‌های هراز، کندوان و سوادکوه از ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه امسال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی مدت اجرای این محدودیت تاکنون ۱۱۰ خودرو شناسایی و جریمه شده اند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: جریمه کرونایی ۵۱۰هزار تومانی برای تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی در جاده‌های مازندران اعمال شده است.

قدمی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی کرونا یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو برگشت داده شد.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های شمال، گفت: بحث ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا پایان هفته در دستور کار قرار داشته که باتوجه به ترافیکی روان این محدودیت لغو شده است.

قدمی در پایان با اعلام اینکه هیچ محدودیت یک‌طرفه در محور‌های شمال نداریم، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس راه با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت محور‌های مازندران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
از قطارها و هواپیماها هم بنویسید وضعیت سرایت کرونا در اینها بمراتب بدتر از اتومبیل شخصی است زورشان به صاحبان شرکت ها نمی رسد؟ طبق معمول مردم عادی توسری خوری ملسی دارند
یعنی من موندم ملت یه عده واقعا شعور ندارن... الان این همه مسافر کجا تشریف می بردن بسلامتی ؟درصورتی که بسته بودن راه ها اعلام شده بود....خدایاااااا یکم شعور واقعااااااااا
آخه رفته بودن چرا... خوب شد بر گردوندینشون. صاحبانشون نگران میشدند. دست شما درد نکنه... خدا قوت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل