بازدید 9030
رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه از امروز تا ساعت ۶ صبح ۱۷ آبان ماه به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 02 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۶ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران به هموطنان توصیه کرد: از سفر به این استان جدا خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها