بازدید 8752
عضو هیات رییسه مجلس:

ستاد کرونا در وضع مقررات سخت گیرانه کوتاهی نکند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی باحمایت از اعلام محدودیت تردد در ۲۵ استان کشور، حذف استان‌های شمالی از فهرست محدودیت‌های سفر را بدسلیقگی و تعارض رفتار ستاد ملی مقابله با کرونا دانست.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ 01 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر علی کریمی فیروزجایی گفت: نادیده گرفتن وضعیت نامناسب کرونا در شمال کشور از سوی ستاد متولی این موضوع غیر قابل قبول است.

وی با اشاره به بالارفتن آمار مبتلایان به کرونا در شمال بخاطر آزادی سفر‌های پایان هفته و تعطیلات افزود: انتظار این بود نام استان‌های مازندران وگیلان در فهرست استان‌های دارای منع تردد دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه حفظ سلامت مردم و وضع مقررات سخت گیرانه باید قاطعانه عمل کند واز هیچ فشاری تاثیر نپذیرد.

دبیر هیات رئیسه مجلس با تجلیل از اقدامات موثر کادر درمانی کشور در خط مقدم مقابله با ویروس مرگبار کرونا یادآورشد: کارنامه وزارت بهداشت در مقابله با کرونا قابل دفاع است، ولی این وزارتخانه به تنهایی قادر به مهار این بحران ملی نیست.

نماینده مردم بابل اهمیت همراهی همه بخش‌های حاکمیتی در مهار شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا را خاطرنشان کرد وافزود: دستگاه‌های پشتیبان ستاد ملی مقابله با کرونا همانند سازمان برنامه وبودجه باید ورود عملیاتی به این حوزه داشته باشند.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از عدم همکاری مردم در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: درصورت تداوم روند ابتلا مردم به ویروس کرونا و افزایش شمار بستریها، تدابیر کنترلی و محدودیت‌ها در کشورشدت خواهد یافت.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تلاش برای فرهنگ سازی در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مقررات بهداشتی را ضروری دانست وافزود: دستگاه‌های فرهنگی بویژه صداوسیما باید در تعامل بیشتر با ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کرونا بکوشند.

این نماینده مجلس گفت: تغییر سبک زیست اجتماعی در مهار این بحران فراگیر اهمیت فراوانی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار