بازدید 8436

عامل جنایت مستانه، قصاص شد

کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 29 October 2020

پسر جوان که به‌خاطر تنه زدن به پسری دیگر در یکی از بوستان‌های تهران دست به‌جنایت زده بود در زندان رجایی شهر به دار آویخته شد.

به‌ گزارش ایران، 26 اردیبهشت سال 97 درگیری مرگباری در بوستانی حوالی کن به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر مستی در جریان درگیری با پسری دیگر او را با ضربه چاقو به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

در نخستین گام، تیم جنایی به تحقیق از شاهدان و بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند. بدین ترتیب چهره عامل جنایت به‌نام فرید شناسایی و در ادامه بررسی‌ها پسر جوان بازداشت شد.

فرید در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه در حال عبور از پارک بودم که به خاطر مستی و نداشتن تعادل به پسری تنه زدم . او اعتراض کرد و سر همین مسأله باهم دعوایمان شد که مرا هل داد روی زمین افتادم و زمانی که خواستم از زمین بلند شوم، چاقویی را که همراهم بود بیرون آوردم و یک ضربه به مقتول زدم و بعد هم فرار کردم.

به‌دنبال اعتراف پسر جوان، او به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. باتوجه به شکایت اولیای دم، با تکمیل تحقیقات، پرونده این جنایت برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

متهم در دادگاه به‌دفاع از خود پرداخت و مدعی شد که ناخواسته دست به جنایت زده‌ است. باتوجه به درخواست اولیای دم برای قصاص، اظهارات متهم و اعترافات او به قتل، اظهارات شاهدان، بازسازی صحنه قتل و مدارک موجود در پرونده، پسر جوان به قصاص محکوم شد.

با تأیید این حکم در دیوانعالی کشور، پسر جوان چند روز قبل در زندان رجایی شهر به دار آویخته و پرونده این جنایت نیز مختومه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی