بازدید 4623
۲

دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان در کلانشهر تهران

کد خبر: ۱۰۱۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 27 October 2020

عباس پاشا گفت: دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان مربوط به کلانشهر تهران است و شامل شهرستان‌های استان تهران نمی‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی بیماری کرونا و بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور موضوع کاهش حضور کارکنان به میزان ۵۰ درصد مربوط به دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی و نهاد‌ها و موسسات عمومی مستقر در کلانشهر تهران است و سایر شهرستان‌های استان مشمول این بخشنامه نیستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فقط اوني كه در تهران شاغله از نظر مسئولان آدمه. اون كارمندي كه در كرج يا شهريار كار ميكنه كرونا بگيره،مهم نيست !!!! يعني چي فقط كلانشهر تهران.
يك سوم كارمندان اداره ايي كه من در اون كار ميكنم و واقع در كرج مي باشد از تهران ميان .
در رابطه با این خبر(به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی بیماری کرونا و بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور موضوع کاهش حضور کارکنان به میزان ۵۰ درصد مربوط به دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی و نهاد‌ها و موسسات عمومی مستقر در کلانشهر تهران است و سایر شهرستان‌های استان مشمول این بخشنامه نیستند.)ماهایی که محل کارمون ری هست،،محل سکونت شمال غرب یا شمال شرق ، تهران، تکلیف چه هست، آیا دورکاری شامل ما میشود؟آیا برای ری هم دورکاری شامل می‌شود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار