بازدید 16410

واکنش پر از کنایه آشنا به منتقدان آتشین روحانی

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در یک توییت به حملات اخیر برخی مقامات به دولت روحانی واکنش نشان داد و نوشت: در عجبم از جماعتی که دائما از نبرد نظامی سخن می‌گویند اما از شکسته شدن حصر تسلیحاتی و صنایع دفاعی ایران دم نمی‌زنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 18 October 2020


به گزارش تابناک، حسام الدین آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «نکند این همه فحاشی‌ها و تهدیدها برای به حاشیه راندن واقعیتی به نام «شکسته شدن حصر تسلیحاتی ایران» باشد. خدا می‌داند این جماعت چه خواهد کرد در روزی که «حصر اقتصادی ایران» شکسته ‌شود.»

وی ادامه داد: «در عجبم از جماعتی که دائما از نبرد نظامی سخن می‌گویند اما از شکسته شدن حصر تسلیحاتی و صنایع دفاعی ایران دم نمی‌زنند. وقت آن است که نیروهای مسلح و وزارت دفاع درباره اهمیت این موفقیت روشنگری کنند.»

واکنش پر از کنایه آشنا به منتقدان آتشین روحانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳
جناب آشنا حصر اقتصادی رو سیاستها و مشاوره های غلط امثال شما تشدید کرد و حصر تسلیحاتی هم میوه شوم مذاکرات شما بوده که وقتش تمام شده. پس چه پیروزی را به رخ منتقدین خود میکشید؟!
شانس آوردین با اشتباه ترامپ و خروج اش از برجام کار تمدید تسلیحاتی به مشکل خورد والا اگه به عرضه رئیس تو و تیم اش بود الان این تحریم هم تمدید شده بود...
یشین تا حصر اقتصادی شکسته بشه
خوش تیپ طوری تحریم خستیم که نمی تونیم دارو وارد کنیم خریدتسلیحات پیش کش اینا همش روکاغذه کدخدا نمیذاره
دلار شد 32 با ز این دولتی ها زبان دارند
می دونن که دروغ می گوید.
اشناجون خبراز زندگی روزمره مردم نداری ازهیکلت معلومه که شکم سیری بنده خدا شماکه میتونی تحریم تسلیحاتی روبشکونی راتحریم اقتصادی رو سعی نکردید بشکنید که امروز مردم اینگونه درستی نباشند پس بامقاومت قهرمان‌های میشه بجای مذاکرات ذلیلانه به نتیجه رسید
آشنای نا آشنا به موضوعات کشور
شما اقلام دارویی نمی تونی وارد کنید یا حداقل نمی تونی پولش را بدی بعد از حصر نظامی یا تسلیحاتی حرف می زنید .....
آقای آشنا به سلام علیکمون قسم مسولین هم در دولت و هم مجلسیها بدون تجربه ودر یک کلام بد عمل کردند
جناب.اشنا شما بهتر بود به اقای روحانی تذکر میدادی.رو حرفش واسته برجام یک و دو رو خودش خبر داد. یعنی حل مشکلات با همه کشور ها .اگر کسانی نگزاشتن باید جلو شون وا میستاد تا امروز منفور نمیشد.
ما فقط صلح میخوایم. چون چهل ساله تو جنگ سوختیم.
شما هم نشستی اون بالا پشت یک میزشیک با حقوق خوب کارت شده متلک بازی...جناب مثل اینکه شما مشاور استراتژیک هستی...یه برنامه ظرحی چیزی...وای به حال ما با این متخصصین...
هنوز تو خوابی؟ نشستی حصر اقتصادی شکسته بشه؟ خدایا کی به اینها رای داده؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان