بازدید 13536
۱

فروش موتورسیکلت‌های سرقتی به قیمت روز!

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری ۲ برادر سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد و گفت: سارقان با تغییر اصالت موتورسیکلت‌های سرقتی، آن‌ها را به قیمت واقعی می‌فروختند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 14 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "چنگیز ایدون" اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده محله ابوسعید تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی گفت: با بررسی اظهارات مال باختگان و بررسی صحنه سرقت‌ها مشخص شد که سرقت‌ها سریالی است و موتورسیکلت‌ها توسط ۲ سارق با همکاری یکدیگر سرقت شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی سرنخی از یکی از سارقان به دست آمد، افزود: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی هویت متهم شناسایی و مشخص شد وی سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

رئیس کلانتری ابوسعید ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم ۳۲ ساله پس از رهایی از زندان با همکاری برادر ۲۸ ساله اش باند ۲ نفره تشکیل داده به سرقت موتورسیکلت‌ها در سطح محله ابوسعید می‌پرداختند.

وی توضیح داد: ماموران مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز و مشخص شد که آن‌ها پس از سرقت موتورسیکلت‌ها با سنگ زنی اصالت موتورسیکلت‌های سرقتی را تغییر می‌دهند و به عنوان موتورسیکلت اصیل با قیمت واقعی به شهروندان می‌فروشند.

سرهنگ ایدون ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی ارسال و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه موتورسیکلت تغییر اصالت یافته کشف شد و هر دو متهم به سرقت موتورسیکلت‌ها در محدوده کلانتری اعتراف و اظهار کردند با تغییر اصالت موتورسیکلت‌ها قصد فروش آن‌ها را داشتند.

کلانتر محله ابوسعید با بیان اینکه هر دو برادر سارق در کلانتری به ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، ادامه داد: هر دو مال باخته موتورسیکلت‌های سرقتی شناسایی شدند و با دستور قضائی موتورسیکلت‌ها تحویل آنان شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شناسایی سایر مال باختگان و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: هر دو متهم روانه دادسرا شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اعدامشون کنید تا دزدی ریشه کن بشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان