بازدید 43322
دو هزار و دویست و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

پاسخ عجیب زاکانی درباره کاندیدا شدن در انتخابات ۱۴۰۰ / پشت پرده تلاش برای استعفای روحانی از زبان هاشمی / پیش‌بینی یک اصولگرا از تصمیم احمدی‌نژاد برای ۱۴۰۰

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند عارف: روحانی پس از انتخابات ۹۶ از اصلاح‌طلبان فاصله گرفت / شانس آخوندی برای ریاست جمهوری از نگاه فعال معروف اصولگرا / واکنش آشنا به مناظره بایدن و ترامپ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 30 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عارف: روحانی پس از انتخابات ۹۶ از اصلاح‌طلبان فاصله گرفت

عارف با بیان اینکه من می‌توانستم از جایگاه خود به عنوان رای اول تهران بهترین استفاده را کرده و اقدامات خوب فراکسیون امید را به نام خودم تمام کنم، گفت: اگر از هر یک از اعضای فراکسیون می‌خواستم وقت خود را در مجلس به من بدهند، دریغ نمی‌کردند؛ اما این کار اخلاقی نبود و مبنای کار من اخلاق است‌ و نمی‌خواهم از جایگاه خود سوءاستفاده کنم. رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه بعد از پیروزی در مجلس دهم، جناح چپ اصلاح‌طلبان فشار زیادی وارد کردند و کسانی روبه‌روی ما قرار گرفتند که اصلاح‌طلب بوده و ما آنها را قبول داشتیم، اظهار داشت: در مجلس دهم، با جریان سوم هم روبه‌رو بودیم. این جریان می‌خواست با هر دو طرف کار کند و پیروزی روحانی را به نام خود بنویسد. آنها دنبال اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه بودند. من به آنها گفتم شما کجای کار بوده‌اید؟ در انتخابات ۹۶ آن‌ها به التماس ما افتادند؛ اما بعد از پیروزی روحانی، کاملا روی خود را چرخاندند. وی افزود: آقای روحانی بعد از انتخابات ۹۶ کاملا از اصلاح طلبان فاصله گرفت.

پاسخ عجیب زاکانی درباره کاندیدا شدن در انتخابات ۱۴۰۰

نماینده قم در مجلس گفت: ولع گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی چیز خوبی نیست و نباید کسی ولع قدرت داشته باشد. علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد یا نه، گفت: باید نهضت نیامدن راه بیفتد نه نهضت آمدن.رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید نهضت نیامدن راه بیفتد، نه با این معنی که کسی برای مسئولیت نیایید بلکه منظور این است که اگر کسی توانمندی داشت سراغش می آیند.

پشت پرده تلاش برای استعفای روحانی از زبان هاشمی

محمد هاشمی گفت: برخی اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند با استعفای حسن روحانی، مسیر رئیس جمهور شدن اسحاق جهانگیری هموار شود.محمد هاشمی، با اشاره به یادداشت اخیر عباس عبدی و درخواست او از رئیس جمهور برای استعفا از مقام خود در راستای تسریع حل مشکلات کشور گفت: شخصی این درخواست را مطرح می‌کند که ارزش عکس‌العمل نشان دادن هم ندارد. آقای عبدی از چه موضعی چنین سخنی را می‌گوید. او کیست که از رئیس جمهور درخواست استعفا می‌کند یا دستور می‌دهد.وی خاطرنشان کرد: به باور من نباید به چنین سخنانی اعتنا کرد و پاسخی هم نباید به آنها داد. در این مقطع استعفای رئیس جمهور به نفع کشور نیست. حتی رهبر معظم انقلاب هم در هفته دولت به رئیس جمهور توصیه کردند که باید تا روز آخر این دولت به کار خود ادامه دهد. با تجربه‌ای که به دست آمده، استعفا راه‌حل خوبی نیست. به عنوان مثال چند هفته است که وزیر صمت استعفا داده و این وزارتخانه با سرپرست اداره می‌شود و می‌بینیم که سرپرست قدرت اجرایی و برنامه‌ریزی ندارد و نمی‌تواند برای این وزارتخانه تصمیم‌گیری کند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وقتی چنین تجربه کوچکی را نسبت به این وزارتخانه داریم، چرا باید موضوع استعفای رئیس جمهور را مطرح کنیم و چه استعفا چه دردی را درمان خواهد کرد. البته برخی اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا با استعفای حسن روحانی، مسیر رئیس جمهور شدن اسحاق جهانگیری هموار شود.

پیش‌بینی یک اصولگرا از تصمیم احمدی‌نژاد برای ۱۴۰۰

تحلیلگر مسائل سیاسی درباره حضور احتمالی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده توضیحاتی ارائه کرد.وهاب عزیزی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور احتمالی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: در حالی که انتخابات یک رکود و کسالت بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند، حضور جسورانه احمدی نژاد آرامش فکری را از کرسی نشینان اصولگرایی و اصلاح طلبی گرفته است. او در واکنش به تحرکات رسانه‌ای احمدی نژاد گفت: نوشتن نامه‌های غیر متعارف، انجام سفر‌های استانی، فعالیت گسترده در فضای شبکه‌های مجازی و مصاحبه اخیر ایشان با رادیو فردا نشانه‌هایی از تمایل آقای احمدی نژاد به ترمیم پایگاه اجتماعی و حضور مجدد در قدرت اجرایی کشور است.دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: برآیند پیش بینی‌ها حاکی از آن است که محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام می‌کند. از آنجایی که شرایط سیاسی کشور نسبت به چهار سال گذشته تغییر کرده و احمدی نژاد نیز در این مدت مواضع و حرکات غیر معقولی نداشته که موجب عدم احراز صلاحیت ایشان شود، به صورت طبیعی حساسیت و حسگر‌های ترس را در جریان‌های سیاسی تحریک می‌کند؛ لذا احتمال نامزدی احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ آرامش را از اتاق‌های فکر اصولگرایان و اصلاح طلبان می‌گیرد.

شانس آخوندی برای ریاست جمهوری از نگاه فعال معروف اصولگرا

چهره اصول‌گرا در واکنش به آمدن احتمالی آخوندی برای انتخابات بر عقیده است که کسی از وزیر سابق روحانی استقبال نمی کند.سلیمی نمین در واکنش به اینکه شنیده‎ها حاکی از این است که عباس آخوندی اعلام کرده با برنامه وارد عرصه انتخابات می‌شود، اظهار کرد: بعید می‌دانم جریانی آخوندی را قبول داشته باشد و از او پشتیبانی کند. در واقع آخوندی، فرد موفقی در امر وزارت نبود، وی به بحث مسکن لطمه وارد کرد و موجب عقب ماندگی جدی در این زمینه شد. آخوندی که در بحث وزارت برنامه نداشت، چگونه می‌تواند برای ریاست جمهوری در سطح کلان طرح داشته باشد. در حقیقت تمایل افراد برای ورود به صحنه انتخابات به این معنی نیست که با اقبال، مواجه خواهند شد.

گلایه ی واعظی از برخی اصلاح طلبان خارج از کابینه دولت

واعظی در جمع خبرنگاران گفت: اصلاح‌طلبانی که منتقد دولت شده‌اند، اگر مراعات سایر اعضای دولت را نمی‌کنند، ملاحظه رفقای خودشان را در کابینه بکنند. همه‌ جای دنیا مبارزات انتخابات یکی دو ماه است، اینجا چهار سال طول می‌کشد.نمی‌دانم چرا عده‌ای در داخل کشور از این که رئیس جمهور گفت مردم کاخ سفید را لعنت کنند، ناراحت و عصبانی شده‌اند. این‌ها ادعای انقلابی‌گری هم دارند؛ من دیگر این افراد را نمی‌فهمم.

واکنش آشنا به مناظره بایدن و ترامپ

رییس مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوی درباره نخستین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، اظهار کرد: اجازه ندهیم غلبه گفتمان ایران هراسی موجب شود که میزان دشمنی با ایران، محور رقابت در حوزه سیاست خارجی شود.حسام الدین آشنا در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن، نوشت: دنیا نظاره‌گر فرآیند انتخاباتی در آمریکا است. رییس مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوی افزود: آمریکا در کار خود فرومانده است؛ اقتصاد و سیاست داخلی محور رقابت‌ها و سیاست خارجی در حاشیه است. آشنا تصریح کرد: اجازه ندهیم غلبه گفتمان ایران هراسی موجب شود که میزان دشمنی با ایران، محور رقابت در حوزه سیاست خارجی شود.

پایان جنجال بر سر «دنا پلاس» در مجلس؛ خودروها تحویل داده نشد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره "دناپلاس‌"های جنجالی این روزهای پارلمان، گفت: با توجه به افزایش سرسا‌م‌آور قیمت خودرو از زمان خرید بر اساس مصوبه هیات رئیسه خودروهای دنا به نمایندگان فروخته نمی‌شود و در مالکیت مجلس خواهد ماند.‌محمد حسین فرهنگی افزود: مجلس یازدهم که قریب به چهار ماه است سکان تقنین و نظارت را در بهارستان به‌دست گرفته، تلاش دارد ضمن اصلاح رویه‌های گذشته، نیازهای ضروری نمایندگان برای خدمت به مردم را نیز مهیا کند. وی ادامه داد: یکی از نیازهای نمایندگان مجلس، وجود خودرو برای سرکشی به نقاط دور و نزدیک حوزه‌های انتخابیه است. در دوره گذشته خودروهایی به نمایندگان داده شده که در این میان، خودروهای گران قیمت سوزوکی ویتارا و سراتو و در ادوار قبل‌تر زانتیا مشاهده می‌شود. سخنگوی هیات رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: با این حال مجلس یازدهم بر تهیه خودروی داخلی با اولویت خودروی پژوپارس تأکید داشت اما با توجه به برنامه تولید کارخانه ایران خودرو ناگزیر به خرید ترکیبی از دنا و پژو پارس اقدام کرد. مطابق قواعد و رویه‌های جاری دستگاه‌های دولتی این خرید حدود چهار ماه پیش با قیمت مصوب کارخانه که برای همه دستگاه‌های دولتی بوده انجام شد.فرهنگی با بیان این که تأمین خودرو و راننده توسط مجلس برای انجام وظایف نمایندگی امری بدیهی است عنوان کرد: رویه چند سال گذشته این بود که برای صرفه جویی در هزینه‌ها خودرو قسطی به نماینده واگذار و در این صورت تمام هزینه‌های مربوط به خودرو به عهده نماینده گذاشته می‌شد.

بیانیه جامعه مدرسین: عادی سازی روابط با اسرائیل، از «محرمات کبیره» است

در پی درخواست مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام خیانتکارانه‌ی سران دو رژیم دست‌نشانده‌ی امارات و بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر فلسطین، اقدامی نامشروع و از نظر اسلام، محکوم و از محرمات کبیره شرعی است. این اقدام خیانت آمیز نه‌ تنها خیانت به مردم مظلوم فلسطین و مسجدالاقصی قبله اول مسلمین است، بلکه خیانتی به همه امت اسلامی و به رسول‌الله «صلی‌الله علیه و آله و سلم» و به قرآن کریم است. بارزترین مصادیق یهود و نصاری در آیه بالا رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکاست؛ لذا گرویدن به یهود و نصاری و پذیرفتن آن‌ها به عنوان دوست، صاحب اختیار و حامی موجب خروج از ملت اسلام و پیوستن به دشمنان خدا و رسول به شمار آمده است «و من یتولهم منکم فانه منهم».

واکنش روحانی به مناظره ترامپ و بایدن

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هیأت دولت با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در شرایطی هستند که هر روز یک توطئه ایجاد می‌کنند، اظهار داشت: مناظره شب گذشته کاندیدا‌های ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که آمریکایی‌ها به چه اوضاعی گرفتار شده اند. آمریکایی‌ها از یک طرف بدترین وضعیت را در کرونا داشتند و از طرف دیگر بدترین بیکاری امروز دامن آن‌ها را گرفته و از طرف دیگر ناآرامی‌های داخلی در این کشور از شرایط قبل بدتر است و در سیاست خارجی هیچ چیز هم به دست نیاورده اند. وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در سیاست خارجی خود نه تنها نسبت به ایران بلکه نسبت به منطقه، پاسیفیک، اروپا و نیز نفتا ناموفق بوده اند، گفت: کشوری که این همه مشکلات دارد طبیعی است که این مشکلات را بخواهد به دنیای بیرون منتقل و علیه ایران و جهان هم توطئه کند.

واکنش واعظی به توهین‌های نمایندگان به روحانی

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان این که در یک جنگ اقتصادی تمام  عیار هستیم، یادآور شد: انتخابات ۱۴۰۰ جای خود، ولی نباید کاری کنیم که آدرس غلط داده و تفرقه و نفاق ایجاد کنیم. واعظی درباره انتقاد جناح‌های مختلف به رئیس جمهور بیان کرد: یک جریان که از روز اول منتقد روحانی بود و ما هیچ وقت ندیدم که بعد از انتخابات، رقابت‌های انتخاباتی تمام شده باشد. اما در میان اصلاح طلبان یک نظر خاص وجود ندارد و دیدگاه‌ها متفاوت است. از اصلاح طلبان وزیر و استاندار در دولت وجود دارد و اگر آن‌ها منتقد هستند، به رفقای خودشان هم انتقاد باید بکنند، ولی حداقل مراعات حال رفقای خود را بکنند. واعظی درباره توهین‌های انجام شده به رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه مجلس اظهار کرد: بنای کلیت مجلس همراهی با دولت است، اما اقلیتی در مجلس از این تربیون رسمی استفاده می‌کنند تا حرف‌های نسنجیده زده و مردم را ناامید کنند. انتظار ما از هیات رئیسه مجلس این است که سازوکاری در نظر بگیرند که وقتی از این تربیون حرف کذب و غیر اخلاقی زده شود به نوعی جبران شود.

کاظم موسوی، نماینده مجلس: حرف من درمورد تفاوت رشوه و شیرینی، شوخی بود

روزنامه اینترنتی فراز درباره اظهارات نقل شده از سیدکاظم موسوی، نماینده اردبیل که ۵۰۰ هزار تومان را شیرینی و ۵۰۰ میلیون تومان را رشوه خوانده بود، از او سوال کرد که پاسخ داد: «متاسفانه برداشت غلطی از این گفت‌وگو شده است. نکته اینجاست که این صحبت در فضای شوخی مطرح شده است، اما آن را در قالب گفت‌وگویی منتشر کردند؛ آیا این انصاف است؟»

دکتر مردانی: تختی برای بیماران کرونایی باقی نمانده

به گفته دکتر مردانی «آمار بستری‌شدگان، مبتلایان و جان‌باختگان کرونایی در کشور به ویژه کلانشهر تهران به‌شدت رو به افزایش است؛ طوری که بیمارستان‌ها به سختی مبتلایان بدحال را پذیرش می‌کنند، چون تختی برای بیماران کرونایی در مراکز درمانی باقی نمانده است.» روزنامه وطن امروز نوشت: «برای قطع شدن زنجیره کرونا در کشور، کارشناسان سلامت اعتقاد دارند باید دولت بار دیگر فعالیت در شهر‌ها و تردد‌های بین‌شهری را محدود کند. در این باره عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در تهران به حدی بحرانی است که اگر محدودیت‌های اجتماعی و اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از رشد فزاینده ابتلا به این ویروس کشنده برقرار نشود، هفته پیش روی شاهد پر شدن فضای راهروی بیمارستان‌ها از مبتلایان کرونا خواهیم بود. دکتر «مسعود مردانی» در گفت‌وگو با «وطن امروز»، درباره بی‌توجهی مسئولان نسبت به وضع محدودیت‌ها برای جلوگیری از افزایش آمار مرگ‌ومیر و مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» تصریح کرد: آمار بستری‌شدگان، مبتلایان و جان‌باختگان کرونایی در کشور به ویژه کلانشهر تهران به‌ شدت رو به افزایش است، به گونه ای که بیمارستان‌ها به سختی مبتلایان بدحال را پذیرش می‌کنند، چون تختی برای بیماران کرونایی در مراکز درمانی نمانده است.

ایران به اظهارات وزیر خارجه امارات پاسخ داد

سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات وزیر خارجه امارات در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پاسخ داد. سعید خطیب زاده گفت: حق حاکمیت ایران بر جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک قطعی و تردید ناپذیر است و تمامی اقدامات ایران در چارچوب اعمال حاکمیت و تمامیت ارضی خود صورت گرفته و بدیهی است به هیچ دولت خارجی مربوط نمی‌باشد. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این گونه اظهارنظر‌ها و تکرار ادعا‌های بی اساس، تاثیری بر حق حاکمیت کشورمان نداشته و نخواهد داشت و فاقد هرگونه ارزش حقوقی و قانونی است. خطیب زاده ضمن تقبیح مداخلات مخرب امارات در برخی کشور‌ها و مشارکت فعال این کشور در جنگ افروزی، تاکید کرد، توافق عادی سازی ابوظبی با رژیم غاصب، جنگ طلب و بحران آفرین صهیونیستی در واقع امارات را به بخشی از بحران در منطقه غرب آسیا تبدیل کرده است.

بیکاری ۱۶هزار پرسنل ورزشی استان تهران در بحران کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از بیکاری ۱۶هزار تن از پرسنل باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان تهران در بحران کرونا خبر داد. رضا گل‌محمدی گفت: «از ۵۲۰۰ باشگاه خصوصی و دولتی که در استان تهران فعالیت داشتند به دلیل تشدید شیوع کرونا، اکثر باشگاه‌ها تنها با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند و هر روز در معرض تعطیلی هستند.» به گفته او، در اسفند و فروردین سال ۹۹ خسارت کرونا به ورزش ایران شش هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن سهم استان تهران است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸۷
من میگم ایلان ماسک رو هم بیارید تو این ساختار بهش رای نمیدم تابناک میگه نامزدهای احتمالی آخوندی! زاکانی! احمدییییی!
جلل الخالق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
شما و دیگر طرفدارای اصلاح طلبان که دو دوره به روحانی رأی دادید الان دارید خودتونو نفرین می کنید.
با شعار رأی بی رأی.
اما کسانی که هواردار شدید روحانی و دولت اصلاحات نبودند اکثرشون در انتخابات شرکت می کنند.

البته واقعا روحانی مردم را از رأی دادن منزجر کرده است.
علی
| France |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
اینا برای اینکه مردم برن سر صندوق ممکنه اون اقاهه رو هم بیارن
محمد ر ا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
فقط اگه کمی شعوروشخصیت درونمان باقی مانده باشه ازیک سوراخ نبایداینقدرگزیده شویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
بیش از هشتاد درصد مردم ایران خواهان رییس جمهور شدن احمدی نژاد هستند
کوروش
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
انتخابات . . رای و صندوق رای . آزادی احزاب و انتقاد ‌ . ......‌این‌موارد دستاورد غرب هست ‌ . نمیدانم چرا اصولگرایان اصرار دارند که با تعطیل کردن لوازم دمکراسی انتخابات فرمایشی را انجام دهند . به نظرم دو دلیل دارد . همیشه مردم‌مقصر باشند . مسئولان مصون بماند .....رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
با این وضعیت فلاکت اقتصادی و بی ارزشی پول ملی و گرانی و چند برابر شدن کالاها و نبود ثبات اقتصادی و بسته بودن تلگرام و.. سخت بشه انتخابات گرمی برگزار کرد
تغییر کلی سیاست لازم هست و نمیشه اینگونه ادامه داد
مردم ما حقشون نیست که اینطور زندگی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
اغازسقوط تاریخی بورس بسیارنزدیکه فقط ۴۰ روزدیگه صبرکنیدتا ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
به نظر من امریکایی ها ترامپ رو انتخاب کنن ما هم احمدی نژادو تا دوتایی دنیارو به گند بکشن . به هر حال یک دست صدا نداره
سکه ۱۴۵۰۰
دلار ۲۹۵۰۰

خانوارهای ایرانی زیر خط فقر دارن له میشن
آزمایش اصلی کرونا ۶۰۰ هزار تومان و فقط آزاد

آیا مراجع تقلید اینها را می بینند و هیچ نمی گویند ؟؟؟؟

از دولت بی عرضه هیچ توقعی نداریم اما سکوت مراجع تقلید برایمان عجیب است !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
روحانی میگه کشور امریکا درگیر بحرانه ما توبهشتیم ؟؟
بهروز
| France |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
مراجع تقلید وظیفه شون گفتن مسایل شرعی برای مردمه که کارشون لنگ نمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
اتفاقا اصلن تعجب نداره. شما سطح انتظاراتتون را کم کنین
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
مراجع وقتی مستقل نباشند همین میشه ساکت میمونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
کاش فغط ساکت بمونن ! نمک رو زخم مردم با بعضی حرفاشون میپاشن
انتخابات ۱۴۰۰ خداحافظ

رای بی رای
يعني مردم ممكنه دوباره اينقدر اشتباه كنن كه مثلا به جهانگيري راي بدند؟! مگر الان چكار ميكنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
جالبه !
اصلاح طلبها به روحانی میگن استعفا بکن
اما دنبال کاندیدای 1400 هم هستند. خب همین الان یک فکری بکنید! البته غیر از وطن فروشی
ناشناس
| Slovakia |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
تو میدونی اگه جهانگیر خان نبود، الان دلار سی هزار تومان شده بود؟ ایشان هنوز دلارو زیر 4200 تومان حفظ کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
سوال ما هم همینه که الان اصلاح طلبها دولت دستشون هست چرا کاری نمی کنند چه لزومی دارد دوباره کاندید معرفی کنند؟
با امدن بایدن هم کسی رای نمیده
به یاد داشته باشیم که در دوران پیامبر اسلام در یثرب ومدینه وسایر شهرهای حجاز یهود و نصارا هم زندگی می کردند وکسی هم کاری به آنها نداشت وحقوق آنها محفوظ بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
راست میگی ؟ یعنی یهودی و مسیحی و زرتشتی آزاد بودند کسی با انها کاری نداشت . بعد تو ایرانی جگونه مسلمان شدی ؟ آلان موقع تحریف تاریخ اصلا وجود دارد ؟
آقای عارف ! تو همونی نیستی که پسرت خودش رو ژن برتر نسبت به بقیه مردم ایران میدونه و تو هم درباره این موضعگیری پسرت ازش دفاع کردی که نظرت خودت هم همینه ؟!
آقای زاکانی که حرفای پوپولیستی میزنی ! آیا شما همونی نیستی که برای ولع نماینده شدن و مسئولیت گرفتن رفتی از قم کاندید شدی تا صد در صد نماینده شدنت تضمین بشه ، درحالیکه حتا نام دوتا خیابون یا محله های قم رو هم نمیدونی چیه ؟! پس نماینده چی شدی ؟
عجب آدمایی تو این مملکت داریم ؛ با کیا شدیم 80 میلیون نفر !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
عارف هر 4 سال یبار موقع انتخابات پیداش میشه
من یه نونوایی هم دست این ادم نمیدم
نمیدونم چرا مردم بهش رای داده بودن
خدا رو شکر چهره اش قبل اینکه ضرر بیشتری بزنه رو شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
آفرین
بلومبرگ اعلام کرد
ریال ایران به عنوان بی ارزشترین پول در میان همه ی کشورهای جهان با پشت سر گذاشتن دلار زیمباوه و بولیوار ونزوئلا اول شد.
دوباره ما رکورد زدیم.
تبریک به همه ی دولتمردان و مجلس انقلابی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
مبارکه مسئولین باشه
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
از مسئولان آی کیو 60 انتظار بیشتری نیست و فقط ساندیس خورها را تحسین می کنم که هنوز دردشون نگرفته
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
حدود ۱۰ سالی هست که ریال ایران ضعیفترین واحد پول دنیاست. این اتفاق جدیدی نیست متاسفانه
مهدی
| Germany |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
شما یک نفری که منفی دادی فازت چیه ؟!بیا توضیح !!بده شاید ما هم مجاب شدیم
روحانی چیکار کرده که وزیرش بکند متاسفم برای کسانی که به این دولت رای دادند ... جهانگیری اگه کار بلد بود دولت فاجعه تاریخ ایران رو جمع میکرد .. کاری کردید که روزی صد بار بگیم خدا پدر احمدی نژاد بیامرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
فقط دولت مقصر نیست
در حالیکه دستگاه دیپلماسی و دست اندرکاران اقتصاد ونفت برای رئیس جمهور شدن جو بایدن لحظه شماری می کنند
متأسفانه باید بگویم
ترامپ حتی در صورت برنده شدن بایدن هم در کاخ سفید خواهد ماند زیرا که بیرون انداختن او برای امریکائیها بسیار پرهزینه خواهد بود ودادگاه عالی مصلحت را در ابقا ی ریاست جمهوری ترامپ خواهد دید.
به به جناب عارف نزدیک انتخابات به سخن آمدن، البته مدیون هستین اگه فکر کنید وقتم رو صرف خواندن سخنان گوهر بار ایشان کردم! اصولگراها هوا برشون نداره که چون ما از اصلاح طلب خوشمون نمیاد، پس عاشق چشم و ابروی اصولگرا ها هستیم! خیر عزیزم با این وضع مشعشعی که در اقتصاد برامون رقم زدین ما هر روز و هر ساعت دعااااااا گوی شما هستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
عارف خنجری از پشت به اصلاحات بود. بعد از انتخابات 1400 و پست گرفتن عارفمشخص خواهد شد که این خنجر در دست کی بود
بیچاره ملت ایران. بعد از لبنان، سوریه، یمن و عراق حالا نوبت ارمنستان است که به آن کمک شود. البته قبلا هم کمک می شد مثل برق و گاز مجانی ولی حالا دیگه رسما کمک می کنند و فکر می کنند دو دهه قبلا است که فقط شبکه یک و دو بود و مردم فقط آنها را داشتند. در حالی که تریلی های حامل سوخت و ادوات جنگی از خاک ایران ایران به ارمنستان می روند و مردم با گوشی هایشان فیلم می گیرند و حسرت می خوردند تابناک میدانم که از حامی ارمنستان جنایتکار هستی و حرفم را منتشر نمی کنی ولی حداقل خودت میخانی که
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
بیخودی جو نده الان ترکیه از همه جنایت کارتر
بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه
ما از بیانیه شما چه باید بفهمیم
رابطه با اسرائیل از محرمات کبیره است یا باعث خروج از دین است؟
بین اینکه فرد یا گروهی را گناهکار بدانید و اینکه آنها را خارج ازدین و بدتر از آن در صف دشمنان بدانیم بسیار فرق است.
الان آنها در کدام یک از این دو وضعیت هستند و وظیفه مسلمانان و امت اسلام در مقابله با آنها چیست. باید محکوم کنیم یا باید مقابله کنیم و یا اینکه مرزهای آنها را مرزهای اسرائیل بدانیم و مردمانشان را یهودی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
حتما رفتی ازشون سوال کردی که همش مجانیه حالا مثل اینکه بعد از عراق وسوریه ‌لبنان ‌افغانستان کردستان عراق آذربایجان روسیه حالا بهانه مجانی به ارمنستان را دارید خوبه ما چقدر داریم که تمام مواد مورد نیاز تمام این کشورها را قبول امثالشما احمق ها رایگان بهشون می دهیم ما چقدر حتما دست ودلبازیم راستی اون شهرک های صنعتی که در مغان هستند که دارن تولید می کنند ورایگان دارند اجناس تولیدی شان را به مردم این کشورها هدیه می دهند
دموکراسی فقط در ایران
روحانی انتخاب میشه
۲ سال اول اصلاح طلب میگه تا ۱۴۰۰ با روحانی
۲ سال دوم اصولگرا میگه تا ۱۴۰۰ با روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
اصولگرایان بزرگترین اشتباه تاریخی را مرتکب شدند که لوازم دنکراسی شامل ( احزاب مستقل .. رای و صندوق رای بدون نظارت استصوابی . یاده خواهی از قدرت و ثروت . حق انتقاد و مطبوعات ازاد . خقوق شهروندی و جرم سیاسی . قوه قضاییه مستقل ) را قبول نارند آیا انتخابات فرنایشی بی احترامی به شعور سیاسی مردم فهیم ایرلن نیست ؟
قیمتها تا مرز انفجار پیش رفته ؟؟ متاسفانه جو روانی بد جوری مردم رو اشفته کرده ؟؟ دلالان میدان دار شدند ، متاسفانه همتی هم معلوم نیست کدوم سوراخ است ؟؟ طلا روزانه گرمی ۵۰ هزار تومان بالا میره سکه هر هفته ۲ میلیون بالا میره همه تماشاچی شدند چرا کشور رها شده ؟؟ رهبری هر چه زودتر به فریاد ملت برسند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
حتما ! باش تا برسه
اقای روحانی شما میگین ما دز جنگ هستیم ،این چه جنگی است که ملت ایران باید دز فقر و فلاکت باشند ؟؟ این جنگ فقط یک بازنده داره ان هم ملت مظلوم که درگیر امیال یه عده داخل هستند
فعلا رییس جمهور واقعی سردار سلامی هست ، ایشون امر فرنودند فکر کنید هیچ کشوری جز ایران نیست ؟؟
لعنت خدادبر شیطان ، چه میکنه با انسانها
رای بی رای
اقای روحانی مرده شور چنین جنگی رو ببرن که بازنده ان ملت فلک زده ما باشن ؟؟ میشه بفرماید امریکا چه ضرری از این جنگ خانماسوز برده ؟؟ نمیدونم خبری داری تو زایشگاه های کشور مادرانی هستند که بخاطر فقر اقتصادی با چشمی گریان نوزادن خود را رها میکنند یا انها را در سطل زباله می اندازند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
روحانی کاره ای نیست فقط داره با ادامه حضورش باعث منفور شدن خودش میشه ، او بدترین رییس جمهور تاریخ خواهد بود اگه برای نجات مردم کاری نکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
مردم چقدر ساده لوح هستند که فکر میکنن دست روحانی است ! روحانی ده درصد هم اختیار نداره ! منظور شخص روحانی نیست ، گذشته ثابت کرده هر دولتی بی اختیار است ، یک رییس جمهور هم بعد از دورانش عاقبت بخیر نشده ! پس مشکل از جای دیگه است!!!
یه نفر هست که به این سوال جواب بده
چرا ما ایرانیا داریم اینقدر زجر میکشیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
خودمون انتخاب کردبم
ناشناس
| Czechia |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
نه نه بابامون انتخاب کردن اینطوری زندگی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
اگر خودمون انتخاب کردیم پس بیا مرد باش دیگه هیچکس را انتخب نکن ولی خدایی بخاطر ی ساندیس کله سحر پانشو بری صف واستی رای بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
چون خودزنی زیاد داریم.
خودمون را بدبخت ترین مردم دنیا می دونیم در حالی که دور ریز میوه ها و غذاها، سرانه مصرف انرژی در جهان و خرید خانه ها و سرمایه گزاری در ترکیه به جای ایران، خرید کالاهای خارجی و حمایت از صنایع و کارگرای خارجی به جای داخلی و....در کل جهان اولیم و از جنگ و کشتار و خرابی که کل خاورمیانه را فرا گرفته بدوریم
به امید 4 سال آینده که ترامپ و احمدی نژاد رئیس جمهور باشن ،ما که بدبخت شدیم و به عقب بر نمی گردیم بذار تکلیف یه سره شه .
اقای روحانی تا انتخابات ۱۴۰۰ حدود ۹ ماه مونده ؟ یعنی این ملت با با ۲۷۰ روز رو با استرس زندگی کنند ؟؟؟امروز هم یکی دیگه از دروغ های شما مشخص شد که هیچ گونه امپول انفولانزایی وجود نداره و بخاطر تحریم ها حتی کی امپول نتونستید وارد کنید ؟؟؟ چرا سعی دارید با دروغ و دقل کشور رو اداره کنید ؟؟ استعفا بده ببینیم جماعت چند روز میتونند کشور رو اداره کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
یعنی فکر میکنی بعد از انتخابات ۱۴۰۰ میتونه خیالت آسوده باشه؟!!!!!!!
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم .اصلا کی هست؟
پاسخ ها
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
جامعه مدرسین همان جایی است که مرجع تقلید تعیین می کند .
ما ریس جمهوری میخواییم‌که بتونه مشکلات با امریکارووحل کنه ودنهایت روابط اقتصادی وسیاسی برقرار کنه چون‌مشکلات ما به این‌روابط بستگی داره
اقای کاظمی نماینده محترم مگه ما با شما شوخی داریم؟
این نماینده ومسولین ماشالله استاد ماست مالی کردن هستند
جالبه افراطیون جنگ طلب داخل تا دیروز دنبال زمینگیر کردن روحانی بودند حالا که میخاد استعفا بده وحشتدزده شدند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
دوست عزیز تا وقتی مسئولیت ندارن میگن بزنین امریکا رو له کنین اما همینکه احساس میکنن جلوی ترامپ قراره بهشون مسئولیتی داده بشه .....
تو مملکت ما تا حالا چند تا مسئول ناکار آمد استعفا دادن که روحانی سومیش عه ببخشید دومیش باشه؟
روجانی برود و احمدی نژاد بیایید یا یک فرد نظامی بیاید و میخواهد برای مردم خوشبختی بیاورد ........ چه خوشبختی ؟ خوشبختی اصولگرابان با شعارها و عملکردهایی که در طی چهل سال بر سیاست و ثروت و قدرت اشراف دارند چه دستاوردی داشته است ؟ در صورتی انقلاب ۵۷ برای این بود که قدرت از طریق قدرت حزبی کنترل شود تا در ثروت رلنت ایجاد نشود تا سیاست گداری بدست مردم باشد . منتخبین مردم مانند رییس جمهور و نمایندگان مجلس با وجود نهادهای دیگر قانون گذار قدرت اجرایی و تصمیم‌گیری و استقلال سیاسی ندارند . لذا چه لزومی دارد که در چنین ساختاری اسم از انتخابات با وعده های تو خالی داده شود . چون شعارهای دمکراسی با شعارهای اخلاقی کلا فرق دارد . حالا من یک پرسش دارم آیا در انتخابلت با شرحی که دادم مردم‌میتوانند سیاست ها را معبوم کنند . وقتی اشخاص و رده های قدرت از قدرت کنار نمیروند ؟ رای بی رای . چه با سواد و چه بی سواد جامعه به این مسله پی برده است که انتخابات مربوط به کشورهایی هست که لوازم دمکراتیک را قبواگل دارند . یعنی میزان مردم هستند .
آقای واعظی ما اگر بخاهیم چشممان به کاخ سفید باشد پس رییس جمهور میخواهیم چکار
اگر با نفرین علیه این واون کارهای مملت درست میشد خودمان میرفتیم دسته دسته مینشستیم ونفرین میکردیم ودیگر احتیاج به رییس جمهور نداشتیم
الهی به عزات بشینم ترامپ الهی داغت به دل ننت بمونه ترامپ الهی نون سواره باشه تو پیاده
راستی میگم من چند روزه دارم نفرین میکنم هنوز دلار پایین نیومده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
روحانی اگر از مردم می خواد به جای دولت ، آمریکا رو نفرین کنند، نگران موقعیتش خودش . است
سیاست ها و روش هایی که اصولگرایان در یک جامعه باسواد و انقلاب کرده . وعد های سرانجام نرسیده با کوله باری از شعارهای دست نیافتنی که طی مدت چهل سال توسط اصولگرابان تلنبار شده است . یعنی وعدهایی که قابل اجرا هستند یا نیستند . تنها وعده ایی که اصولگرایلن از اول انقلاب روی آن‌پافشاری میکردند آب و برق مجانی بود و ساده زیستی . اما به آن عمل نکردند . اما وعده های دیگری مانند حجاب اجباری را تا حدودی موفق بودند چون این حجاب اجباری جز اهداف انقلاب ۵۷ نبود . چون قبل از انقلاب کسی با حجاب زنان مشکلبپی نداشت . بنابراین اصولگرایلن در چند جهت تحت فشار هستند از طرف مردم و جامعه جهانی با دنیای از وعده های خیالی . .....اگر تا ده سال دیگر توانستند با روش های اصلاحی همپایی جهانی و رشد فکری مردم جامعه حرکت کنند مشکلی وجود نخواهد داشت اما اگر همچنان میخواهند مردم جامعه ایران را به عقب برگردانند . هم‌محبوبیت سیاسی را از دست میدهند . هم جامعه از همه نظر به بن بست میرسد و هم خسارت سیاسی و اقتصادی برای کشور زیادتر میشود
اختصاص یک میلیارد دلار به بخش سلامت فقط ۳۰ درصد به بخش سلامت اختصاص داده شده و بقیه برای انفجار لبنان و بیماریهای واگیر یمن هزینه شده است . آیا واقعیت دارد ؟
به نمایندگان باید جیپ ارتشی داده شود که همه جا میتواند برود.
با سلام از اینکه از حالا به فکر انتخابت هستید مثل اب در هاون کوبیدن است مثلی است که می گوید در خانه داناد خبری نیست در خانه عروس جشن به پا کرده اند کشور در حالا نابودی است و مردم برای گذران زندگی شب و روز تقلا می کنند انهم به جایی نمی رسد من یک فرد بی سواد پیشناد دارم که از حالا خودشان را خسته نکنند با این اوضاع که مردم دارند و در اثر بی تدبیری و بی مسولیتی مسولان در اثر گرانی کمرشان خم شده است و مردم ارزوی مرگ می کنند تا پیش خانواده بیش از این شرمنده نشوند با خوشبینی تمام در انتخابت اینده مردم به شما نه بزرگ خواهند گفت نمونه اش را انتخابات مجلس و انتخابات میان دوره ای شاهد بودید فرد معمولی خجالت می کشم بگویم ما دولت و مجلس داریم چون نبودشان بهتر از بودنشان می باشد اقای هاشمی بود و نبود روحانی برای کشور چه فرق می کند یک فرد معمولی را هم جای ایشان بگذارید فرق نمی کند چون هر کس ساز خودش را می زند و شما هم امید به انتخابات امریکا بسته اید که خیلی کار ناپسندی است اگر دولت به مردم خودش متکی باشد از پس مشکلات بر می اید نه اینکه به شرق و غرب امیدوار باشد من خوردم جانباز هستم وهیچگونه اعتمادی به مسولان ندارم دلیل بر اینکه ار دین سوئ استفاده کردند در کجای دین گفته است که اموال عمومی را بین خودیها تقسیم کنید و بقیه مردم را به حال خود رها کنید کجا رفت ان دین رحمت و شفقت و مهربانی و انسان دوستی متاسفانه قدرت و ثروت مقام چشم تمام مسولان را به حقیقت بسته است شما را به خدا بس کنید مردم را دین گریز کردید چون رفتار و گفتارتان یکی نیست حالا مردم متوجه شده اند که چرا شما با شاه مخالف بودید مگر مردم انزمان دین نداشتند پس شما برای مقام و ثروت مخالف شاه بودید و با کشور هایی که خداشناس هستند مانند اروپایی ها و امریکایی ها دشمن هستند ولی با کشور های خدا نشناس مانند روس و چین و کوبا و ونزویلا برادر شده اید تابناک محترم اگر تند نوشتم از مشکلات زندگی و درماندگیست که با چشم خودم مشاهده می کنم که پیر و چوان و کودک وزن برای امرا معاش با این وضع کرونایی برای یک لقمه نان زباله گردی می کنند و جوانان تحصیل کرده کرد کولبری می کنند و هزاران گرفتاری برایشان پیش می اید و حتی به تیر غیب برادران گرفتار می شوند ما مردم ایران اگر واقعا مسلمان بودیم با دیدن این صحنه های دلخراش باید سکته می کریدم ولی ما هم بی خیال شدیم تابناک عزیز اگر غیر واقعی نوشتم منتشر نکن
بعضی هاا واقعا پررو تشریف دارند
من هم شاسی بلند میخام
۸ سال بی جهت با عراق جنگیدیم حالا روحانی به ارمنستان میگه جنگ راه حل اختلافات نیست.
جناب آقای زاکانی! اگر مسئولیت گرفتن چیز خوبی نیست پس در مجلس چکار می کنید؟ حتماً نمایندگی مجلس، پست و مقام و مسئولست نیست و فقط ریاست جمهوری اینطور است! ضمناً، مگر شما نبودید که زمانی که رییس کمیسیون هسته ایِ مجلسِ اسبق بودید می گفتید این کمیسیون نباید منحل شود و الی الابد باید به کارش ادامه دهد؟ حتماً آن سِـمـَت را هم فی سبیل الله قبول کرده بودید و فی سبیل الله می خواستید ادامه دهید!
مردم چقدر ساده لوح هستند که فکر میکنن دست روحانی است ! روحانی ده درصد هم اختیار نداره ! منظور شخص روحانی نیست ، گذشته ثابت کرده هر دولتی بی اختیار است ، یک رییس جمهور هم بعد از دورانش عاقبت بخیر نشده ! پس مشکل از جای دیگه است!!!
آقای روحانی حتی برای استعفا دادن هم اختیار ندارد. یادتان رفته یک وقت که زمزمۀ استعفای ایشان شنیده می شد همین اصولگرایان چه نسبت ها و اِسنادهایی به ایشان دادند؟ یادتان رفته که می گفتند استعفای رییس جمهور وسوسۀ اصلاح طلبان است برای این که کشور را دچار بحران کنند؟
آقای عارف گفته است: « اگر از هر یک از اعضای فراکسیون می‌خواستم وقت خود را در مجلس به من بدهند، دریغ نمی‌کردند؛ اما این کار اخلاقی نبود و مبنای کار من اخلاق است‌ و نمی‌خواهم از جایگاه خود سوءاستفاده کنم ». جناب عارف! شما وقتِ خودتان هم برایتان زیاد بود چون اصلاً در مجلس سخنی نمی گفتید که نیاز به وقت داشته باشید. حالا مـنّـت هم می گذارید که برای رعایت اخلاق نخواستید از وقتِ دیگران استفاده کنید؟!
با سلام
آقای کاظم موسوی شما نماینده مجلس هستین نه یه تلخک ،آنچه نیت و ذات و باورتان است را به زبان می رانید و وقتی با هزینه گفتار نسنجیده خود مواجه می شوید باب انکار را باز می کنید !
هیچ درک کرده اید که انکار شما یک درصد از زیانی که به کشور وارد کردید را جبران نخواهد کرد.
بیائید عاقل باشید یا حداقل زبان در کام نهید و حرف نزنید که خموشی امثال شما نعمت است برای ایران و ایرانی
همه چی در کشور نابود شده! اخلاق.عدالت.انصاف در ردیف اول نابود شدهاست
کارشناسان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور هم برای عملیات صحرایی و اکتشاف مواد معدنی کشور خودرو مناسب ندارند و اولویت کشور و وزارت صمت باید تحویل خودرو به این سازمان باشد که کار اکتشافات معدنی کشور معطل نماند خودرو بر ای اشتغال واجب تر از نمایندگان مجلس است.اگر درد مردم دارید به اورژانس بیمارستان ها خودرو بدهید
زاکانی گزینه خوبی برای رییس جمهوری هست و کار یکسره می شود . با این حرفهایی که زده که گفته نباید بیاییم . یعنی که حتما میاید .
زاکانی عزیز این نهضت نیامدن باید برای همه جناحها و تمام پستها از جمله نمایندگی هم راه بیفته مثلا برا خود شما
« يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ » ای کسانی که ایمان آورده اید، چرا چیزی می گویید که انجام نمی دهید؟ (سورۀ صف، آیۀ 2) چرا جناب زاکانی «نهضتِ نیامدن» را از خودش شروع نکرد و به مجلس آمد؟
چرا برای عزاداری که یک امر مستحبی است با جان مردم بازی کردید و فقط مرگ و میرها را به مسافرت ربط دادید همگان به چشم دیدیم بجز هیئت هایی که تلویزیون فیلم بارداری میکرد در بقیه مراسم اصلا فاصله گذاری در کار نبودر
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر