بازدید 20973

آخرین آمار کرونا در ایران تا نهم مهر/ عبور آمار جان باختگان از ۲۶ هزار و تست ویژه از ۴ میلیون

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۵۸۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۹۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 30 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۴۵۷هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۵۶۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۵۷ هزار و ۲۱۹ تن رسید.


وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۶ هزار و ۱۶۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۸۰ هزار و ۹۵۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۰۹۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۴ میلیون و ۱۴ هزار و ۸۲۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۴ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۶ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۳.۹ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
کار مسئولای ما شده رسیدگی به مشکلای امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
رسیدگی هم نه. اعلام خبرا و بدبختیاشون
چرا افراد در معرض خطر را از جامعه جدا و ایزوله نمی کنند؟
اگر بتوان این جمعیت حدودا 300 هزار نفری افراد در معرض خطر را از جمعیت تهران جداسازی کرد آنوقت شرایط کرونا در این شهر کاملا متفاوت خواهد شد.
این جمعیت هم اکنون در حال قربانی شدن هستند ولی با جداسازی آنها و ایجاد شرایط زندگی در یک کمپ و با رعایت نکات بهداشتی حداکثری می تواند زمینه ادامه فعالیت اقتصادی شهر تهران و بازگشایی مدارس و غیره و غیره را فراهم کند ولی تداوم حضور آنها صرفا باعث میشود که روزانه بیش از صد نفر از آنها قربانی شوند و سایر افراد این جمعیت نیز با ترس و فشار عصبی ناشی از خطر ابتلا و مرگ زندگی کنند. بقیه افراد جامعه هم تحت فشارهای ناشی از محدودیت ها زندگی عادی خود را از دست داده اند و بسیاری بیکار یا دارای مشکلات شده اند
واقعا کسی یا مسولی نمیخواد با تمهیداتی جلوی این کشته شدن ها رو بگیره، از بین 215کشور مبتلا، روزانه در بیش از 60کشور کشته ای وجود نداره، در بقیه هم بین 20یا30یا کمتر، چرا باید کشور ما در مرگ روزانه کرونا بین 5کشور اول باشه حالا خیلی کم تست میکنیم اگه روزانه به جای 27هزار تست 100هزار تست بکنیم ینی روزانه 1000نفر کشته میدیم ینی خیلی از کسایی ک تستی ازشون گرفته نمیشه ولی روزانه میمیرن به حساب نمیان تو مرگ روزانه وگرنه رتبه اول تو مرگ دنیا برای ما هست
نتایج اجرای پروتوکل ها در محرم
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
نتیجه شمال رفتن در ایام محرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
عبداله در مقابل فهمیدن مقاومت نکن
این ستاد ملی مقابله با کرنا تا کنون برای مقابله با کرنا چکار کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
سخنرانی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
مانند بقیه ستادهای ملی ....
دولتی که دراجبار وکنترل ماسک برای عده ای زبان نفهم عاجز است انتظار چه معجزه ای را ازا دولت دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
در همه چیز عاجز است
مسیول این مرگ ها شخص رییس جمهور و وزیر آموزششه!!!!
پاسخ ها
۲۱۳۴
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
ایضا وزیر بهداشت
اگه دستورالعمل هاشون كامل بود خود حريرچي نميگرفت
ستاد مقابله با کرونا فقط برای مسپولین پروتوکل داره ما مردم هیچ بمیریم
برای رفع کرونا بنظر من به مدت یک هفته به مردم بگویند مایحتاج دو هفته آینده خودشان را بخرند و ذخیره کنند و ادارات و شرکت ها با تمام توان و بصورت اضافه ساعت بیشتر کار کنند و بعد از یک هفته به مدت دو هفته همه چیز تعطیل و همه در خانه های خوشان بمانند و اجازه هیچ مسافرت و ... داده نشود و همه قرنطینه شوند و بعد از دو هفته قرنطینه اوضاع به حالت عادی خودش برگردد و فقط کسانی که کرونا دارند شناسایی و قرنطینه شوند
خوبه اینجا دیگه سلطان کرونا نیست بگیرن اعدام کنن
عجب نقشه ای برای شهریه دانش اموزها کشیده بودن که عملی هم شد
باید خود مردم رعایت کنند که هیچ وقت رعایت نمی کنند. خودکرده را تدبیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
مردم ما در مقایسه با مردم سایر کشورها خیلی بهتر رعایت میکنند اشکال از جای ذیگر است
مایحتاج مردم رو دولت تامین میکنه در کشور دیگه تا بتونه مقررات وضع کنه. اما اینجا رها کردن تا هزینه نکنن. دیگه دولت میخوایم چکار؟.قشر فقیر هم آسیب پذیر تر از همیشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی