بازدید 42183
دو هزار و دویست و چهلمین بسته ویژه خبری «تابناک»

استعفای روحانی بحث انحرافی و آدرس غلط دادن است / عصبانیت نماینده اصولگرا از روحانی / عبدی خطاب به روزنامه کیهان: خجالت آور است / روایت کواکبیان از نظر رئیس دولت اصلاحات در مورد دولت روحانی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند :فائزه هاشمی: به روحانی دستور داده شد وزیر زن نداشته باشد / نماینده مجلس: اجاره خودرو با راننده ماهی ۱۵ میلیون هزینه دارد / نقل قول هاشمی رفسنجانی از خوابی که روح الله حسینیان دیده بود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 28 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کفاشیان: دلیلی ندارد که هیات‌رئیسه پول ویلموتس را بدهد


نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای صحبت‌های خود گفت: «من روی کاغذ نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم و برای همین در جریان پرونده ویلموتس نیستم. یک مدیر و هیات‌رئیسه کار کردند و زحمت کشیدند و در یک‌جا تصمیمی که سرنوشت آن مشخص نبوده و به قول معروف مثل هندوانه در بسته بوده است گرفتند. حالا که باز شده مشخص است که کال است. اینجا دلیل ندارد که بگویند باید خودشان پول قرارداد مربی را بدهند. در کنار این موضوع ماجرای کی‌روش نیز وجود دارد که تیم ملی را دو بار به جام جهانی برد و مقدار زیادی پول به فدراسیون فوتبال تزریق کرد. این یک عملکرد است و آن هم یک عملکرد است. همه ما با تمام توان‌مان به سمتی برویم که ویلموتس که خواسته پول را بگیرد به او پرداخت نشود چراکه این پول ناحق است.» همچنین او درباره توصیه‌ای که مهدی تاج کرده بود، گفت: «من یک بار به آقای تاج گفتم که خودم زمانی که خواستم کی‌روش را با یک میلیون و پانصدهزار دلاری که می‌خواستم پرداخت کنم برای فدراسیون فوتبال زیاد است. من آن موقع نامه‌ای به رئیس سازمان ترتیب‌بدنی نوشتم و گفتم کی‌روش مربی خوبی برای تیم ملی است، اما از نظر مالی به مشکل برمی‌خوریم. در جواب نوشتند که کی‌روش را بیاورید و سازمان نیز به شما کمک می‌کند. قطعاً آقای تاج نیز این کار را کرده است و در مصاحبه‌هایش نیز به آن اشاره کرده است.»

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به یادداشت حسین شریعتمداری علیه آیت الله سیستانی


سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه‌های صبح کشور در ارتباط با مواضع آیت الله سیستانی در دیدار اخیرشان با نماینده سازمان ملل در عراق با اشاره به اهمیت مرجعیت برای مردم ایران و عراق و احترامی که ملت و دولت های دو کشور برای این رکن مهم قائل هستند، خاطر نشان کرد: آیت الله سیستانی نقش بی‌بدیلی در عراق دارد و دارای جایگاه ویژه ای در بین شیعیان هستند. وی ادامه داد: موضع مطرح شده ربطی به ارکان جمهوری اسلامی ایران ندارد، ما برای مرجعیت احترام ویژه‌ای قائل هستیم و طبیعی است که تحمل نمی‌کنیم که به جایگاه مرجعیت خدشه ای وارد و به این جایگاه تخطی شود.

سفر به کلاردشت ممنوع شد


راساس مصوبات ستاد مقابله با ‌کرونا، براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کلاردشت، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کلاردشت، از فردا عبور و مرور کلیه مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و محدودیت عبور و مرور در ورودی‌های شهرستان کلاردشت به علت وضعیت قرمز کرونایی اجرا می‌شود. براساس این گزارش، با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمام تفرجگاه‌ها و اماکن توریستی اعم از کوهنوری، دریاچه دریوک و روستای مازیچال تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

سکته قلبی عضو هیئت رئیسه مجلس


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد. احمد امیرآبادی نماینده اول مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد. وی هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بوده و تحت مراقبت قرار دارد.

آموزش و پرورش: فعلا امکان تدریس زبان چینی در مدارس دولتی فراهم نیست


رییس مرکز امور بین‌­الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم زبان چینی برای تدریس در مدارس دولتی نداریم؛ بنابراین در حال حاضر امکان تدریس این زبان فراهم نیست. پیشتر علی محبی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از احتمال ورود زبان چینی به فهرست آموزش زبان‌های خارجی دانش‌آموزان خبر داده و گفته بود که در سال ‌جاری افزودن زبان چینی به فهرست آموزش زبان‌های‌ خارجی دانش‌آموزان را بررسی می‌کنیم.

برخورد ۲ راکت دیگر به ایران در جریان تبادل آتش میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان


رماندار خداآفرین گفت: در پی درگیری نیروهای نظامی جمهوری‌های ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ، ۲ راکت خمپاره طرف‌های درگیر به مناطق مرزی این شهرستان اصابت کرد. علی امیری‌ راد، روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا با بیان اینکه یکی از این ۲ راکت در زمین های کشاورزی روستای شرفه فرود آمده و خسارت مالی و جانی بر جا نگذاشت، افزود: این راکت عمل کرده و بقایای آن از سوی عوامل نظامی مستقر در منطقه کشف و جمع آوری شد. وی اظهار کرد: اصابت دومین راکت نیز در نزدیکی های میله ۵۰ مرزی در منطقه مرتعی گزارش شده، اما ما هنوز موفق به مشاهده بقایای آن نشده ایم. وی با بیان اینکه دیروز نیز یک راکت خمپاره عمل نشده به اراضی مرتعی روستای خلف بیگلو بین روستای شرفه و رود ارس اصابت کرده بود، اظهار داشت: با توجه به احتمال اصابت راکت های دیگر به منطقه مردم و روستاییان از تجمع و حضور در مناطق مرزی خودداری کنند.

نوری مالکی یادداشت حسین شریعتمداری را محکوم کرد


نوری المالکی نوشت: توهین به مرجعیت، توهین به همه مردم عراق است. رهبر ائتلاف قانون عراق در بیانیه‌ای تصریح کرد:«حضرت آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر تشیع همواره در خدمت امنیت عراق برای حفاظت از روند سیاسی بوده و در سخت‌ترین شرایط از کشور پشتیبانی کرده است و ایشان مورد حمایت همه طیف‌های ملت عراق قرار دارد.» مالکی افزود: «یادداشت یک روزنامه در ایران و انتقاد موجود در آن که توهین به مرجعیت عالیقدر در پی استقبال ایشان از جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه سازمان ملل به شمار می آید را شدیدا محکوم می کنیم، این اقدام توهین به همه مردم عراق به شمار می رود.» المالکی در پایان از این روزنامه خواست تا این موضع نامطلوب خود اصلاح کند، موضعی که با موضع جمهوری اسلامی ایران و احترام عمیق این کشور به مرجعیت عالیقدر در تعارض است

روایت کواکبیان از نظر رئیس دولت اصلاحات در مورد دولت روحانی

نماینده سابق مجلس با یادآوری دیدار نمایندگان مجلس دهم با رئیس دولت اصلاحات گفت: که در آن دیدار رئیس دولت اصلاحات گلایه هایی از دولت داشته است.کواکبیان با بیان این که نمایندگان مجلس قبل از کرونا و در دی ماه سال گذشته با خاتمی دیدار داشتند گفت در آن دیدار ایشان هم گلایه‌هایی داشتند اما سطح بحث‌ها و مباحث فرق می‌کرد. اما اخیرا در صحبت‌هایی که بود، نارضایتی‌هایی داشتند منتها بحث این نیست که همه مشکلات زیر سر دولت است. یک پایه‌اش ناکارآمدی دولت است. یک پایه‌اش قطعا تحریم‌هاست و نباید این را نادیده گرفت. من معتقدم حداقل باید بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توجه کنیم. اگر تیم ترامپ بودند که یک جور عمل کنیم و اگر نبودند هم جور دیگری عمل کنیم تا بتوانیم برای تحریم‌ها کاری کنیم. در این فاصله‌ی بعد از انتخابات و مراسم تحلیف کاری کنیم.

نقل قول هاشمی رفسنجانی از خوابی که روح الله حسینیان دیده بود

در قسمتی از خاطرات هاشمی روایتی از خواب روح الله حسینیان در ارتباطِ با وی روایت شده است.در قسمتی از خاطرات هاشمی مربوط به 6 مهر ماه سال 76 هاشمی رفسنجانی به روایت روح الله حسینیان نوشته است :چند ماه قبل ، نسبت بـه مـن نظـر منفـى داشـته، ولـى امام‌ زمان را در خواب دیده و به خاطر ابهاماتى که در مسایل انتخابـات بـرایش پـیش آمـده بوده، از امام زمان خواهش می‌کند که او را راهنمایى و روشـن کنـد. امـام مـى فرماینـد، بـه آقاى هاشمى رفسنجانى مراجعه کن. تعجب مى کند و با ناباورى بـاز درخواسـت راهنمـایی مى‌کند، همان جواب را مى شنود و دفعه سوم هم همان سؤال و جواب تکـرار مـى شـود. بـا دلهره بیدار مى شود، در حالی که به شدت عرق کـرده بـوده و از آن بـه بعـد، تغییـر عقیـده مى دهد. گفت، قبلاً این خـواب را بـراى علـى اخـوى زاده نقـل کـرده اسـت

احمدی‌نژاد درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان توئیت زد

رئیس جمهور سابق کشورمان درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان توییتی منتشر کرد.احمدی‌نژاد درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان در توییتی نوشت:جنگ ارمنستان و آذربایجان نقشه سلطه گران جهانی و به نفع دشمنان دو ملت است و نتیجه ای جز کشتار و خرابی ندارد. همه باید اجازه دهند مسئله در فضای آرام و بر اساس حقوق اساسی مردم حل شود.

نماینده مجلس: اجاره خودرو با راننده ماهی ۱۵ میلیون هزینه دارد

یک نماینده مجلس گفت: زمانی که مجلس در اوایل شروع کارش با ایران خودرو قرارداد بست قیمت دنا پلاس آن چنان بالا نبود و یک دفعه تفاوت قیمت ها زیاد شد، آن زمان هم قرار بود هزینه را خود فرد پرداخت کند.جعفر قادری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حواشی به وجود آمده درباره خودرویی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است و اینکه آیا نمی‌شد در این موقعیت کشور راه کم هزینه‌تری را انتخاب کند، گفت: اگر مجلس مانند مابقی ادارات خودش خودرو را تامین می‌کرد و در اختیار نمایندگان قرار می‌داد و یا خودروهایی را اجاره می‌کرد و با راننده به وکلای ملت می‌داد، شاید این تبعات ایجاد نمی‌شد منتها بقیه روش‌ها پرهزینه است؛ به طور مثال اگر بخواهد از بخش‌های غیردولتی خودرو با راننده بگیرد، فکر نمی‌کنم راننده‌ای حاضر باشد کمتر از ۱۵ میلیون تومان در ماه دستمزد بگیرد که در مجموع حدود ۴۸ ماه عمر نمایندگی یک فرد حدود هفتصد و بیست میلیون تومان برای مجلس خرج بر می‌دارد.نماینده شیراز ادامه داد: مجلس و هیأت رئیسه مجلس شاید کم هزینه‌ترین راه را انتخاب کرده‌اند، اما متاسفانه کم هزینه‌ترین راه، کم مسئله‌ترین راه نیست؛ اگر به خاطر داشته باشید در ادوار دیگر هم مجلس خودرو در اختیار نماینده قرار می‌داد و آخر دوره به قیمت کارشناسی روز به خودشان می‌فروخت.

فائزه هاشمی: به روحانی دستور داده شد وزیر زن نداشته باشد

فائزه هاشمی در واکنش به اظهارات کدخدایی درباره ریاست جمهوری زنان گفت: طبیعتا نگاه مخالف به حضور زنان به عنوان رئیس جمهور بوده است چون تعدادی از افراد مذهبی و علما با مدیریت کلان زنان مخالف هستند، همانطور که اجازه نمی دهند زنان وزیر شوند، چون در دوره دوم آقای روحانی یکی از تصمیمات جدی ایشان این بود که وزیر زن داشته باشند ولی به ایشان دستور داده شد که این کار را نکنند (رئیس جمهوری که بالاتر از وزیر بودن است).

استعفای روحانی بحث انحرافی و آدرس غلط دادن است

زیباکلام می‌گوید که پیشنهاد عباس عبدی برای استعفای حسن روحانی آدرس اشتباه دادن و بحث انحرافی است. این که آقای روحانی قبول مسؤولیت می‌کرد یا نباید قبول مسؤولیت می‌کرد بحث دیگری است.
وی ادامه داد: مهم تر از این که آقای روحانی کنار برود یا تا پایان دولت باقی بماند پرداختن به این پرسش بسیار مهم‌تر است و این که چرا حسن روحانی سیاست داخلی و خارجی خود را پس از سال 96 تغییر داده است و این موضوع باید به بحث گذاشته شود.

عبدی خطاب به روزنامه کیهان: خجالت آور است

فعال سیاسی اصلاح طلب به انتقادات روزنامه کیهان که پیشنهاد او برای استعفای روحانی را تلاش برای لبنانیزه کردن کشور خوانده بود، واکنش نشان داد.کیهان نوشت: اصلاح‌طلبان که با بحران نقش و هویت دست‌وپنجه نرم می‌کنند، در آخرین راهکارهای فریبکارانه خود برای فرار از پاسخگویی به روحانی پیشنهاد داده‌اند تا از ریاست‌جمهوری استعفا دهد!؛ پیشنهادی که روز گذشته به تیتر اول یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای تبدیل شد.ا این حساب در هفت سال گذشته این اقایان خودشان دنبال لبنانیزه کردن کشور و ایجاد اغتشاش بودند و اقرار نمی‌کردند.واقعا این حد از تناقض فکری در میان آنان نوبر است. مهمترین هدفشان برای ورود به مجلس استیضاح روحانی بود حالا اگر کسی بگوید نیازی به استیضاح نیست خودتان بیایید هر کاری دوست دارید انجام دهید می‌شود لبنانیزه کردن کشور. فقط در یک کلمه باید گفت خجالت‌آور است.

عصبانیت نماینده اصولگرا از روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: رزم حسینی فردا تنها می‌آید. البته غیبت رئیس جمهور با حضورش تفاوتی ندارد؛ چه در مجلس چه در کابینه.ید محسن دهنوی با انتشار مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: برای دفاع از وزیر پیشنهادی صمت، اسحاق جهانگیری درخواست حضور و سخنرانی در صحن علنی را داشت که به علت مغایرت با آئین‌نامه مجلس، مخالفت کردیم.وی در ادامه آورده است: لذا با توجه به ترس پرزیدنت از کرونا، رزم حسینی فردا تنها می‌آید. البته غیبت رئیس جمهور با حضورش تفاوتی ندارد؛ چه در مجلس چه در کابینه.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۵
یکی روزنامه کیهان را از این شریعتنداری بگیرد والا بالله این آدم فقط برای کشور هزینه می تراشد
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دنیا بدون این افراد و تفکراتشان زیباتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
عنصر گوشت تلخی است
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
کیهان یک تنه برای نابودی کل کره زمین کافیه.این که فقط دو کشور کوچک ایران وعراق است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
هزینه؟هزینه شما که بیشتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
یه آدم عاقل پیدا نمیشه کیهان را از دست شریعتمداری نجات بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
آیت الله سیستانی به سازمان ملل گفته بیا به انتخابات ما نظارت کن خب مخالفت با این حرف دل کیاست؟
لاریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ول کنم نیست انگار سرقفلیش رو داره روزنامه به اون خوبی رو دهشتناک کرده
ببر بنگال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
روزنامه که نیست ..لولو خور خوره است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
نباید روزنامه گرفت ، ولی باید کسی باشه کنترل کنه
که گاف اینطوری نده ، ولی این قشر رسانه ها هم باید باشن ، در همه کشورها ایطور رسانه ها وجود دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
وظیفه کیهان گل آلود کردن آب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
روزنامه دولتی را این آقا به روزنامه شخصی تبدیل کرده ، فرزندان آقای شریعتنداری چرا پدرشان را نصیحت نمیکنند تا یکم در امور دیگران دخالت نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
مردی که زیاد می داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سه شنبهذ۸ مهر ساعت ۹:۰۵
شاخص کل بورس تنها درمدت ۵ دقیقه ۲۰ هزارواحددیگرسقوط کرد و به کانال یک میلیون وچهارصد هزارواحدی پرتاب شد
بورس نورچشمی که در پناه حمایت هاوتبلیغات شبانه روزی تا کانال دومیلیون وصدهزارواحدی هم پیش رفته بود حالا هرچه را به ناحق خورده ( رشد ۲۰ برابری دردو سال) داره پس میده
تاالان حدود ۷۰۰ هزارواحد سقوط کرده و حداقل یک میلیون واحددیگرهم باید بریزه تا به جایگاهی که حقش هست برسه!!!
علیرضا
| Germany |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
روزنامه کیهان با تیراژ بالا بهترین گزینه برای سبزی فروشی هاست!
لطفا تعطیلش نکنید. وگرنه قیمت روزنامه باطله دو برابر میشه و ما سیزی فروشا دچار مشکل میشیم
عدمش به ز وجود
شریعتمداری ایران را آباد کرد ، حالا رفته عراق رو آباد کنه !
پاسخ ها
علیرضا
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
لطفا روزنامه کیهان را تعطیل نکنید. اگر تعطیل بشه قیمت کاغذ باطله 2 برابر میشه و ما سبزی فروشا دچار مشکل میشیم. باز باید بکشیم رو قیمت سبزی و برای مردم هم بد میشه!
ادرس درست یا غلط کاش ایشان بی خیال بقیه دوره اش شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دوره اش نه ماهه است
ادرس فقط اونی که مردم گفتن والسلام
دشمن ما همینجاست دروغ میگن امریکاست
اقای دهنوی رئیس جمهور به مجلس نمیاید بخاطر ترس ازکرونا نیست میداند شماها افرادی نیستید که حرمت نگه دارید درود برروحانی وای بر افرادی که چوب لای چرخ خدمت روحانی میندازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
موافقم. به نماینده ۱۰ درصدی نباید فرصت توهین داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بله کلیدشم دزدیدند همون اوایل نذاشتنند کار کنه ..بابا وقتی یه عده خاص مملکت رو
میگردونند دیگه چرا انتخابات و این بند و بساطها رو راه میندازید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
برای اینکه اخرش بگن تقصیر ما نیست که تقصیر اونه اونه اون اونیکی همه جز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خیلی پرو هستید
کشور را نابود دارید می کنید و فرار رو به جلو هم می کنید و کی بود کی بود من نبودم هم راه می اندازید
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
کاملا درسته. به مجلس ده درصدی نباید مشروعیت داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
اگر بودن یا نبودن رئیس جمهور فرقی ندارد چرا استیضاحش نمیکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
کاملا درست است چون فحاش نماینده حداقلی مردم شده اند و حرمت نگه نمی دارند . البته آقای روحانی هم کم نخواهد اورد ولی برای حفظ حرمت همین مجلس بهتر است نرود.
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
چقدر فرافکنی؟!! رو که نیست ماشاالله سنگ پای قزوینه!!درخوشبینانه ترین شکل دولت آقای روحانی ضعیف وناکارآمده,هی میگن نمیذارن ,اگر نمیذارن خب نمیدونسته ؟براچی اومده؟وعده های کذایی وکلید و....چی بودن؟هشت سال به مملکت چه هزینه هایی که تحمیل نشد؟ازرکود وتورم وکاهش ارزش پول ملی وافزایش تنش با کشورهای همسایه و...برچام هم که بماند,ازکددامش بگم؟!! توراخدا مثل یک مرد بگین اشتباه کردیم آقای روحانی رو انتخاب کردیم!انصاف خیلی خوبه.
نه آقای کفاشیان، نتیجه گیری در ورزش در سطح بازیکن و تا حد زیادی در سطوح دیگر اصلا مانند هندوانه دربسته شانسی نیست و شایستگی وتوانایی میخواهد لطفا با این دیدگاههای اشتباه ورزشی اصلا در ورزش مدیریت نکنید تا ورزش کشور آسیب کمتری ببیند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اگر تصمیم گیری در مدیریت ها همچون هنداونه خریدن و بریدن است که پس هر فردی و هندوانه فروشی می تواند مدیر و رییس فدارسیون شود .
وای به بی تدبیری
دولت با تیم اقتصادیش فقط خالی بندی و دروغ
حمایت کیلویی چند!
یکی نیست به این شریعتمداری بگه بابا تو مگه چکاره ای که به همه چیز و همه کس گیر میدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
روزنامه نگار است
همان طوری که دوستان شما در روزنامه هایتان از دادن حق و حقوق و نوامیس کشور حرف می زنید و یا برای انتخابات امریکا خط و نشان می کشید که کی باید بیاد این روزنامه هم بر عکس دوستان شما هست منتهی کیهان در حفظ داشته هایمان گام بر میدارد و شما در دادن ان با نام برجام 2 و3 که دائم تکرار می کنید در روزنامه هایتان که بعدا کشور را به سمت جنگ بکشانید
ببر بنگال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
۲۳ . ۴۷
بگیر بخواب فردا یه عالم کار داری باید سوژه جدید برای تهمت و توهین پیدا کنی ..آفرین زود بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
ناشناس ۲۳:۴۷
حفظ داشته ها؟
توهین به مرجعیت عراق بعنوان کشور دوست و ایجاد نارضایتی عمومی در عراق که برای رفع کدورت همه مقامات دست بکار شدن به نظر شما حفظ داشته هاست
کمی منصف بودن بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
لطف کنه بره با پول خودش روزنامه منتشر کنه هر چی میخواد بنویسه نه با پول بیت المال
از 40 سال پیش دلار 4000 برابر شده
با روند کنونی سیاستمداران کشور 40 سال دیگه دلار 40برابر الان میشه
یعنی هر دلار 120میلیون تومان
کشور ایران چه مدیران توانمندی دارد
شما نماینده ها چرا توقع دارید که خودرو در اختیارتان باید قرارگیرد مگر هرکس درهر جایی استخدام میشود جهت ایاب وذهاب بهش خودرو شخصی میدهند که به شما بدهند بعدهم مگر یک نماینده درطول 4 سال هفتصد میلیون کارایی داره که فقط هزینه ایاب وذهابش بیش از هفتصد میلیون شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
هنوز فرق ایاب و ذهاب با حق کار نمایندگی و سرکشی نمیدانی در چی هست پس در نا اگاهی خودت خوش باش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
من فکر می کردم کار نمایندگی انجام وظیفه .
ولی ظاهرا حق خاصی است که خیلی حقوق دیگر هم ایجاد می کند مثل حق سرکشی
رییس دولت اصلاحات
واقعا اینقدر قدرت دارند که کسی جرا گفتن نام خاتمی رو نداره
از مردم یاد بگیرید
الهی جز جگر بزنی آمریکا
الهی نون سواره باشه توپیاده آمریکا
الهی کارد به جیگرت بخوره
چیزی نیست دوباره یاد حرف اوس حسن افتادم فرمودند آمریکا رونفرین کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
همینطور ادامه بدید داره مشکلاتمون حل میشه
میگم ببین چه وضعی شده که آقای عبدی شریعتمداری روشماتت میکنه
تابناک خبرهات رو که میخونم انگار دارم از موزه بازدید میکنم
مهم این نیست که روحانی باشه یا نباشه مهم اینه که روحانی آلترناتیو نداره همونطور که مجلس فعلی نتومست آلترناتیو مجلس قبلی باشه
کیهان فقط خودشیرینی میکنه
روحانی اینقدر جایگاه خودش رو تنزل داده که تیرها و مخالفتا بهش اصابت کنه و به امثال شریعتمداری نخوره
تابناک این صحبت و پیام رو به گوش مسئولین برسون امیدواریم که اقدامی در جهت احقاق حق یه مشت آدم فقیر بیچاره بردارن
امروز به یقین روز مرگ بورس ایران بود و این مرگ بیشتر به ضرر سهامداران خرد تموم شد
سهامدار خرد اونایی که با سرمایه اندک مرداد اامسال وارد بورس شدن اینا بدون یک ریال سود ۷۰ درصد از اصل سرمایه ضرر کردن یعنی طرف ۱۰ میلیون آورده حالا شده ۳ میلیون و این ظلم بزرگیه
مسئولین با وجدان نظام حساب اینا رو از بورس جدا کنن اینا فقط میخوان اصل سرمایه رو بردارن و برن
امیدواریم هر مسئول با وجدانی که این حرف رو میشنوه به کمک این بدبخت بیچاره ها بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تعداد اینا زیاد نیست شاید ۵۰ هزار نفر تا ۱۰۰ هزار نفر که هر کدوم ۵ ۱۰ ۱۵ میلیون پول بیشتر نداشتن که الان بیشتر اون پول از بین رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دولت میتونه با روش های مختلفی ضرر اینا رو جبران کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
نمیدونم البته این نظر شخصی شاید اشتباه باشه مثلا میتونه بخشی از ضرر رو نقدا بهشون بده و فی امان الله مثلا ۵۰ درصد ضرر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
یا میتونه سهام جایزه بهشون بده برای اینکه اینا حتی دیگه پول ندارن میانگین کم کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
یا میتونه یه صندوق سرمایه گذاری تشکیل بده و با مدیریت و سرمایه خودش اینا رو از ضرر بیرون بیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
و میتونه بهشون وام بده اعتبارشون رو شارژ کنه مثلا طرف ۵ میلیون داشته الان سهامش شده یک و نیم میلیون دولت میتونه یک و نیم میلیون بهش وام بده تا بتونه همون مقدار سهام بخره و زودتر از ضرر بیرون بیاد
ببر بنگال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
شرط میبندم همه رو خودت نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
حقشونه
چرا وارد بازاری میشن که هیچ اطلاعی ندارن
تعجب میکنم به بعضی کامنت ها
بعید نیست در آینده شاهد راهپیمایی در عراق علیه روزنامه کیهان باشیم / آخر این آقا " شریعتمداری " که بیشتر انسان را بیاد شاهکار سروانتس میاندازد گمان کرده است که عراق استانی از ایران است که هر چه بخواهد بگوید وکسی هم معترض نشود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
این اقا میداند چه میکند."به منافع ملی ایرانیان ضربه میزند"
چینی ها زبان انگلیسی یاد میگیرند
چقدر .. داریم ما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
درسته همه چینی ها بسیار خوب انگلیس
صحبت میکنند ولی ما می خواهیگم بجای انگلیس چینی یاد بگیریم شاید دل چینیها را به دست بیاریم
آمریکا در حال خارج کردن دیپلمات هاش از عراق هست...
مسئولین نظامی دقتشون رو هزاز برابر کنن.
بدون شک هدفی پشت کار آمریکاست و اگر ترامپ احساس کنه رای نمیاره ممکنه نزدیک به انتخابات دست به دیوانگی بزنه.
ما باید زبان چینی . سیاست چینی . . جنس چینی را در ایرلن هر چه زودتر اجرا کنیم چون زبان خوبی هست و دوم زبان روسی هست که باید دانَ اموزلن را وادار کنیم بگوید دونگ سونگ چونگ . احمدف . مردوف . خیلی جالیگب میشه
ما باید پوزه امریکا به خاک بمالیم . البته هزینه مالی و جانی از جانب مردم فرودست باشد بهتر هست . . ما باید برای ارزش های اصولگرایی هزینه بدهییم . ( بعد از چهل سال واقعا هنوز نمیدانم ارزش های که هر روز از زبان مسولان و روحانیون در رسانه ها میگویند چی هست ) کسی میدونه بیشتر شرح بده . کدام ارزش ها .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
فقط حجاب به هیچ چیز دیگر در این دنیا وآن دنیا احتیاج نیست
با اختراع اینترنت و سپس زشد یافتن آن و تنوع کاربدی که پیدا کرده . چند اتفاق افتاده است . راست و دروغ مطالبر. تصاویر و فیلم و نوشته ها را به مخاطب واگذار کردند . لذا عصر دروغگویی و جهل و تحریف تاریخ تمام شده . مگر اینکه از اساس اینترنت را تعطیل کنند . حتی اگر اینترنت ملی هم داشته باشید به هرحال ان بستر برای رد و بدل کردن پیام یا فیلم و عکس باشد باز هیچ فرقی نمیکند . آیا بهتر نیست دوباره یک باز نگری در شعارهای انقلاب اصولگرایان انجام دهند ؟
تابناک کامنتها را خواندم ماندم که وارد دار المجانین شدم همش تقریبا بیخود بود رد.کن همه را تقریبا
محاکمه اختلاس ها تمام شد ؟ پس چرا کالا ارزان نشد یا اختلاس گران اعدام‌نشدند . قرار بود با امدن رییس جدید عدالت اجرا شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
به همین خیاله جاری شدن عدالت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
با آمدن یک پلیس که نه، صد پلیس راه بازهم تخلفات جاده ای تمام نخواهد شد.
تنها کمی کمتر می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
آنها تمام شعارهای قبل از رسیدن به میز قدرت بود. .
شریعتمداری و ازغدی چقدر سواد سیاسی دارند . آیا خواندن کتب تاریخی کمکی هم به رشد سیاسی افراد میکند ؟
نظرهای آقای شریعتمداری و به اصطلاح روزنامه اش، به درد 500 سال پیش هم نمی خورد. ذهن ایشون انقدر بسته است که حتی هرنماینده بین المللی رو به عنوان دشمن میبینند که حتما قصد جاسوسی دارد!!
البته سوال بزرگ اینجاست که چرا با همچین آدمی با اینطور رفتار هیچ برخوردی نمی شود. و ایشون به چه کسانی وصل هستند. کسی که اصلا بویی از حرفه روزنامه نگاری نبرده و کاری جز تخریب افراد ندارد. ولی کافیست یک روزنامه نگار فقط یکبار حرفهایی مانند ایشون بزند، بلافاصله توقیف و اخراج در انتظارشونه.
یه نفر با ماشین در اتوبان خلاف جهت میرفت رادیو گفت رانندگان عزیز مراقب باشید داره با سرعت خلاف جهت رانندگی میکنه طرف گفت یه نفر؟ بگو هزارتا
۲۰ میلیارد دلار هزینه جنگ کردیم
۱۰۰۰ میلیارد دلار هم خسارت
اینو بعلاوه خسارتهایی که بابت انرژی هسته ای یا بمب هسته ای یا هرچی میخواهید اسمشو بذارید کنید و اختلاسها و رانتها ! میبینید تمام ایران را میشد از لحاظ صنعتی آلمان ، شهر سازی نیویورک و زیبایی سوییس کرد ! ضررهایی که به ایران و مردم ایران زده شده کی جوابگو است ؟! ا
باتوجه به مذاکرات انجام شده انحصار شعار مرک بر امریکا به ما واگذار شده است. لذا از دوستانی که مایل اجرای شعار مرگ بر امریکا هستند لازم از قبل هزینه انرا پرداخت نمایند. براساس براوردهای انجام شده هر مرگ بر امریکا ۱۰۰ دلار نقد خواهد بود.
با پرداخت این هزینه به دفعات پرداخت پول می توانید از این شعار لذت ببرید.
اابته بسته های تعداد بالا نیز برای ارایه شعار بصورت گروهی در اینده اعلام خواهد شد.
سخنگوی عزیز زیاد جدی نگیرید ما اصلا" به حرفهای شریعتمداری توجه نمیکنیم؟؟؟ ایشان دوستدارد خود را مسئول همه چیزبداند؟؟!! و همه چیز دان است مثل نمکدان!!!؟؟!! دریغ از یک اظهار نظر کردن در رابطه با خودسرها؟؟!! دریغ از اظهار نظر کردن و راه حل دادن در رابطه با تورم و گرانی مردم؟؟؟ همش دوستدارد در رابطه با مراجع اظهارنظرهای ناصواب کند !
دکتر پرزیدنت حسن جون نگران جونشه ولی دستور می ده مدارس بازگشایی بشه و با ویدیو کنفرانس سال تحصیلی جدید رو افتتاح می کنه .حسن جون اگه مدیریت اینه که ...
روحانی حق داره که به مجلس نمیره.
مجلسی که نماینده هاش اv به وزیر دعوت شده توهین میکنن حقش همین کم محلی هست.
قانون اساسی باید اصلاح بشه چرا رئیس جمهور برای انتخاب وزیرش باید منت مجلس رو بکشه که باعث توهم اینا بشه؟؟
اصل استقلال قوا چی میشه؟؟
وزیر باید با رئیس جمهور هماهنگ باشه یا با مجلس؟؟ این دیگه چه تناقضی هست بعدش بدتر اینه که همین وزیری رو که بهش رای اعتماد میدن میتونن استیضاح و برکنار کنن. خوب اگه اینجوری هست باید اختیار به رئیس جمهور داده بشه وزرا رو خودش انتخاب کنه اگه دچار مشکل و ناکارامدی بود اونوقت مجلس ورود کنه و استیضاحش بکنه.
تو کدوم کشور مجلس اینقدر تو کار دولت دخالت میکنه؟؟؟؟
تعجب میکنم از شما تابناکیها که نوشتید از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذور هستید اما برعکس عمل میکنید.هر چه مطالب توهین و افترا هست رو دارید منتشر میکنید.لطفا بیشتر دقت کنید.
واقعا اسیر شده ایم
نماینده مجلس: اجاره خودرو با راننده ماهی ۱۵ میلیون هزینه دارد
چند ده میلیون تومان حقوق می گیرید که از حقوق ۹۵ درصد مردم ایران بالاتر است بخشی از آن باید برای همین هزینه ها باشد فکر کرده اید هم باید حقوق دهها میلیون تومانی بگیرید هم خودرو و راننده و مسکن مجانی به شما بدهند؟؟؟!!! کجا مردم در این مملکت با این شرایط کار می کنند؟ شما که کار هم نمی کنید .

شما هم مثل مردم با مترو و اتوبوس و اسنپ و ... رفت و آمد کنید حالا نگفتم مثل مقامات اروپایی با دوچرخه رفت و آمد کنید . در ضمن در این چند ماهه که صدها میلباد تومان هزینه روی دست کشور گذاشته اید کدام مشکل مردم را حل کرده اید که از این به بعد می خواهید حل کنید؟ کل خروجی شما یک نماز آیات بوده است و یک پیشنهاد ختم قرآن یک بار هم ژست استقلال به خود گرفتید که مثلا روحانی را برکنار کنید
کرونا تحریم گرانی سقوط بورسn
فایزه خانم هاشمی . . وزیر زن و مرد نداره باید تخصص داشته باشه . با این حرفها میخواهید ابروی روحانی و قصور ش را گردن دیگران بی اندازید
تابناک مزخرف اصرار داره این عکس کله حال بهم زن را هر جوری شده به خورد بیننده بده
از بس که میخواد یه تنه همه مردم قم را بهشت ببره!
سه شنبهذ۸ مهر ساعت ۹:۰۵
شاخص کل بورس تنها درمدت ۵ دقیقه ۲۰ هزارواحددیگرسقوط کرد و به کانال یک میلیون وچهارصد هزارواحدی پرتاب شد
بورس نورچشمی که در پناه حمایت هاوتبلیغات شبانه روزی تا کانال دومیلیون وصدهزارواحدی هم پیش رفته بود حالا هرچه را به ناحق خورده ( رشد ۲۰ برابری دردو سال) داره پس میده
تاالان حدود ۷۰۰ هزارواحد سقوط کرده و حداقل یک میلیون واحددیگرهم باید بریزه تا به جایگاهی که حقش هست برسه!!!
همه مسولین عراقی صحبت های آقای شریعتمداری را محکوم کردند بعد ایشون گفته آنچه اهمیت دارد وحدت مسولین عراقی در حمایت از مرجعیت شیعه هست. انگار نه انگار که همه ایشون را به خاطر توهین به مرجعیت شیعه محکوم کردند. واقعا رو دست آقای روحانی را زده.!!!
من یک پزشک هستم ۳۲ سال درس خوندم وبه قول معروف دود چراغ خوردم تا موفق به دریافت مدرک فوق تخصص شدم و حالا ویزیت من ۶۲۰۰۰ تومان هست و یک کیلو مغز گردو ۳۰۰ هزارتومان !!!
بعبارت دیگر ویزیت من حدودا معادل ارزش ۲۰۰ گرم گردو هست !!! اگر بخوام به دلار حساب کنم میشه تقریبا معادل ۲ دلار ( قیمت یک آب معدنی کوچک)
ازانجاییکه قیمت اجناس روز به روز میره بالا وحق ویزیت ما سالی یکبار انهم بصورت قطره چکانی پیشنهاد میکنم برای ثابت نگهداشتن ارزش حق ویزیت نحوه پرداخت آن از حالت نقدی خارج شده و مثل عهد قدیم در ازای ارایه مرغ وخروس وتخم مرغ و گردو و روغن و برنج ویزیت انجام پذیرد !!!!!
نماینده مجلس: اجاره خودرو با راننده ماهی ۱۵ میلیون هزینه دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این آقایان باید درد ملت را درک کنند، باید خودشان بنشینند پشت فرمان و در ترافیک بایستند، دیرشان بشود یا اینکه با مترو و اتوبوس بیایند و بروند تا بدانند چگونه باید با کرونامبارزه کرد و .... اگر قرار باشد همه چیز برایشان آماده باشد که آنها تصمیم گیری های تخیلی و رویایی خواهندگرفت چون دردی از درد مردم را درک نمی کنند و فقط حرف خواهند زد آن هم حرف های بی پایه و اساس.
چر زبان چینی!!!!کجای دنیا در مدارسشون زبان چینی درس میدن! واقعا این دستور ها کی میده!
مرگ بر چین و زبان چینی
راننده با اتومبیل ماهی 15 میلیون

طرف از صبح تا شب با اسنپ داره جون میکنه که ماهی 3 - 4 میلیون دربیاره

اون هم مجلس که همش یا تو تعطیلات نوروزیه یا تابستانی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر