بازدید 17613
۷

اصابت ۲ راکت دیگر طرف‌های درگیر قره‌باغ به ایران

فرماندار خداآفرین گفت: در پی درگیری نیروهای نظامی ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ، دو راکت خمپاره طرف‌های درگیر به مناطق مرزی این شهرستان اصابت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 28 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی امیری راد، روز دوشنبه ۷ مهر، با بیان اینکه یکی از این دو راکت در زمین‌های کشاورزی روستای شرفه فرود آمده و خسارت مالی و جانی بر جا نگذاشت، افزود: این راکت عمل کرده و بقایای آن از سوی عوامل نظامی مستقر در منطقه کشف و جمع آوری شد.

وی اظهار کرد: اصابت دومین راکت نیز در نزدیکی‌های میله ۵۰ مرزی در منطقه مرتعی گزارش شده، اما ما هنوز موفق به مشاهده بقایای آن نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه دیروز نیز یک راکت خمپاره عمل نشده به اراضی مرتعی روستای خلف بی گلو بین روستای شرفه و رود ارس اصابت کرده بود، اظهار داشت: با توجه به احتمال اصابت راکت‌های دیگر به منطقه، مردم و روستاییان از تجمع و حضور در مناطق مرزی خودداری کنند.

فرماندار خداآفرین، گفت: جلسه شورای تأمین با حضور مسؤولان کشوری و محلی برگزار و مقرر شده است به طرفین مناقشه تذکر و هشدار جدی داده شود تا احتیاط‌های لازم را برای اصابت نکردن راکت و خمپاره به مرزهای این شهرستان انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷
راکت های ارمنی هاست که مناطق مسکونی و روستاها را گلوله باران می کنن. جوری می نویسی که معلوم نشه کی اینها رو پرتاب می کنه. این مناطق همه اذری نشینن می دونی که
حتما باید بخوره تو خونه یه کشاورز بینوا که عکس العمل نشان بدهید...البته جون مردم عادی براتون مهم نیست ...فقط آقازاده ها طوریشون نشه اونا هم که نزدیکای مرز نیستند خیالتون راحته...سپاه مقتدر کجاست؟ دارن رسما با خمپاره میزنن تو خاکمون
باید سفیر جمهوری آذربایجان به وزارت خارجه احضار شود
پس ایران که به ارتش روسیه اجازه داده برای جنگ با آذربایجان نیروهاشو از ایران رد کنه کار خوبی کرده؟؟؟
ان شالله آزادی خاک اسلام قره باغ از دست اشغالگران صلیبی ! ارمنستان سال ۱۲۹۷هم به ایران حمله کرد و نسل کشی کرد و حتی در شهادت سردار سلیمانی و یارانش خوشحالی کرد به امریکا نامه تبریک فرستاد ! اما آذربایجان تسلیت گفت و گفتن شهید ایران شهید ماست پس به امید پیروزی مسلمانان قره باغ وشکست لشگر کفر
می ترسم ایران بی خودی دستش بند شود اینجا
واقعا که چقدر دولت بی عرضه داریم چرا پوزه آذربایجان به زمین زده نمیشود مثل اینکه اینها هار شده اند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس