بازدید 43454
دو هزار و دویست و سی و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

شنیده‌های یک نماینده از گزینه پیشنهادی وزارت صمت / کنایه‌های تُند و تیز مهدی طالقانی به فرماندار تهران / احمدی‌نژاد عمداً این کارها را می‌کند تا از مجمع اخراج شود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند لاوروف: اقدامات آمریکا علیه ایران نامشروع است / کنایه پهپادی شمخانی به آمریکا / ولایتی: پارس کردن‌های آمریکا به جایی نمی‌رسد / توئیت بعیدی‌نژاد درباره انزوای بی‌سابقه آمریکا / گران‌ترین شیرینی ایران و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 20 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
فرمانده تیم ترور شهید «عماد مغنیه» شناسایی شد

بک وبسایت صهیونیستی نام یک مسئول عالی‌رتبه در سازمان موساد را که فرماندهی عملیات ترور شهید «عماد مغنیه» را بر عهده داشت، فاش کرد. وبسایت عبری‌زبان «تیکون عولام» با گذشت دوازده سال از ترور شهید «عماد مغنیه» فرمانده حزب‌الله لبنان در سوریه، نام سردسته عملیات این ترور را فاش کرد. به نوشته وبگاه المیادین، طبق گفته این وبسایت اسرائیلی که هر از چند گاهی دست به افشاگری اسرار امنیتی این رژیم می‌زند، او فردی است به نام «نوعم ایرز» که هم اکنون نیز مدیرکل یک شرکت سایبری است.

این وبگاه عبری‌زبان در ادامه به نقل از روزنامه نیویورکر نوشت: ترور این فرمانده حزب‌الله لبنان در فوریه ۲۰۰۸، طی عملیات مشترک سازمان موساد و سازمان سی. آی.‌ای آمریکا انجام شده بود. همچنین طبق کتاب «جاسوسان بی همتا» به نویسندگی «یوسی میلمان» سازمان موساد ارتباطاتی برقرار کرده بود که طبق آن محل حضور شهید مغنیه مشخص شده و امکان تعقیب وی فراهم آمده بود.از سوی دیگر وبسایت صهیونیستی «روترنت» با انتشار این خبر، نوشته است که چنین خبر مهم و خطرناکی چگونه از میان نهاد‌های امنیتی و نظامی اسرائیلی به بیرون درز پیدا کرده است.
 
گران‌ترین شیرینی ایران

«جوزغند» شیرینی محلی منطقه نراق از توابع دلیجان استان مرکزی است که تهیه آن ۱۵ روز زمان می‌برد و به گران‌ترین شیرینی محلی ایرانی معروف است، قیمت شیرینی جوزغند بیش از ۲۰۰ هزار تومان است و تهیه آن ۱۵ روز زمان می‌برد. جوزغند معمولا با هلوی محلی (اَلگ) درست می‌شود. زنان کوشا و خوش ذوق شهر نراق پوست این میوه‌ها را گرفته، هسته آن‌ها را جدا کرده و آن را با مغز گردوی آسیاب شده، خاک قند، دارچین و هل پُر می‌کنند. بعد میوه را خشک کرده و به عنوان سوغات محلی می‌فروشند.
 
کرونا قیمت موادمخدر را افزایش داد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته، به گونه‌ای که در شرایط کرونایی، شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.سردار مجید کریمی در پاسخ به این که آیا شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا و در کشور در تولید و قیمت مواد مخدر تاثیر گذاشت، افزود: در بدو شیوع ویروس کرونا با توجه به اینکه هنوز ویروس ناشناخته بود، شاهد این بودیم که بخشی از مواد مخدر توسط سیستم‌های حمل و نقل جهانی ترانزیت و جابجا می‌شود. به واسطه اینکه این حمل و نقل‌ها کاهش یافت در سراسر دنیا بخشی از ورود و تزانزیت مواد به حداقل رسید.وی تصریح کرد: اما به فاصله یک یا دو ماه بعد از شیوع کرونا در سراسر دنیا، شاهد افزایش ورود انواع مواد مخدر بودیم حتی قیمت‌ها نیز افزایش یافت.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در مورد علت افزایش قیمت مواد مخدر در شرایط کرونایی گفت: کرایه‌ای که قبلا ترانزیت‌ها برای حمل و نقل در نظر می‌گرفتند به واسطه کاهش حمل و نقل ها، افزایش یافت؛ بر این اساس شاهد افزایش قیمت مواد مخدر بودیم.

سردار کریمی اضافه کرد: هر چند در برخی کشور‌های منطقه متاسفانه شاهد بودیم که پلیس نیز کار مبارزه با مواد مخدر را به واسطه شیوع کرونا تعطیل کرد، پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران همواره مبارزه در این مسیر را ادامه داده و جا دارد از همکارانم در نقطه صفر مرزی و مرزبانی کشور تا همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر که از نقطه مرزی تا درون شهر، روستا و جاده‌های مواصلاتی حضور یافته و کار مبارزه با مواد مخدر را تعطیل نکردند، تشکر کنم، متاسفانه تعدادی از همکاران ما در دوران کروناه دچار آسیب شده و جانشان را از دست دادند.
 
کنایه سنگین ظریف به پمپئو
 
وزیر خارجه کشورمان گفت: مساله‌ای که درباره مبتلایان به جنون دروغگویی - کسانی که نمی‌توانند از دروغگویی بیمارگونه دست بردارند - وجود دارد این است که آن‌ها عملا در تور فریب خود گم می‌شوند. محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز یکشنبه در توییتی با اشاره به توییت پمپئو که از تحریم‌های سازمان ملل با عنوان تحریم‌های «ما» یاد کرده و از همه کشورها خواسته این تحریم‌ها را اجرا کنند، نوشت: مساله‌ای که درباره مبتلایان به جنون دروغگویی؛ کسانی که نمی‌توانند از دروغگویی بیمارگونه دست بردارند، وجود دارد این است که آن‌ها عملا در تور فریب خود گم می‌شوند. وی عکسی از یکی از توییت‌های پمپئو منتشر کرد که در آن نوشته است: ما برای اعمال تحریم‌هایمان تعلل نمی‌کنیم و انتظار داریم که تمام اعضای سازمان ملل کاملا به تمامی تعهداتشان ذیل محدودیت‌هایی که مجددا اعمال شده‌اند، عمل کنند.ظریف در این توییت در بالا و پایین هایمان در "تحریم‌های‌مان" خط قرمز کشیده است.
 
احمدی‌نژاد عمداً این کارها را می‌کند تا از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: محمود احمدی‌نژاد عمداً این کارها را می‌کند تا از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود و پس از آن در پی مظلوم‌نمایی و کارهای عوام‌فریبانه برود و به زعم خودش بتواند خود را در نزد مردم مطرح کند. محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص گفت‌وگوی محمود احمدی‌نژاد با رادیو فردا اظهار داشت: احمدی‌نژاد در حالی با یکی از رادیوهای بیگانه گفت‌وگو کرده که هیچ مقام حکومتی‌ مجاز به مصاحبه با رسانه های فارسی‌زبان بیگانه نیست و این کار تخلفی آشکار است. حتی در دوره‌ای که ایشان هم رئیس‌جمهوری بود، این ممنوعیت برای صاحب‌منصبان نظام اعمال و خود دولتی‌ها یا هر کسی مصاحبه می‌کرد با آنها برخورد می‌شد؛ مخصوصاً اینکه احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت است و به همین دلیل چنین تخلفی از سوی او به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این دیپلمات پیشین درباره تکرار تخلفات از جانب احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد خیلی خوب می‌داند که کارش خلاف است، اما عمداً کارهایی می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که در رسانه‌ها مطرح و اسمش در خبرها آورده شود. او حتماً می‌داند کسی که از مقام رهبری برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت حکم دارد، نباید به پیشنهادهای رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه پاسخ مثبت بدهد. اگر تا امروز هیچ دلیل منطقی‌ برای رد صلاحیتش نبود - که صدها دلیل وجود دارد - حالا می‌توان گفت، همین گفت‌وگو گواه آن است که احمدی‌نژاد صلاحیت حضور در هیچ یک از انتخابات نظام جمهوری اسلامی را ندارد. او تصریح کرد: به نظر من محمود احمدی‌نژاد عمداً این کارها را می‌کند تا از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود و پس از آن در پی مظلوم‌نمایی و کارهای عوام‌فریبانه برود و به زعم خودش بتواند خود را در نزد مردم مطرح کند. البته این اشتباه مختص احمدی‌نژاد نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: با بررسی رفتارهایی که محمود احمدی‌نژاد در این سال‌ها انجام داده و همچنان به آنها اصرار دارد، کارهایی هست که هیچ آدم عاقل متعهد به نظامی تحت ‌هیچ شرایطی به سراغ‌شان نمی‌رود؛ مثلاً همه می‌دانند که احمدی‌نژاد سالگرد تولد مایکل‌ جکسون رقاصه، آوازخوان و متهم به کودک‌آزاری را که سال‌ها پیش فوت کرده است، تبریک می‌گوید؛ آن هم در شرایطی که خواهر این خواننده از شرم رفتار برادرش خودکشی کرد. یا اینکه به خودش اجازه این اظهارنظر را بدهد که مردم اگر قومی مثل قوم لوط را خواستند،‌ می‌توانند روی کار بیاورند. همچنین یک روز می‌گوید حجاب باید آزاد باشد و فقط کم مانده است برود با رادیو اسرائیل گفت‌وگو کند.
 
کنایه‌های تُند و تیز مهدی طالقانی به فرماندار تهران
 
فرزند آیت‌الله طالقانی گفت: چون می‌داند روحانی چند ماه دیگر می‌رود و یکی از اصولگرا‌ها رئیس دولت می‌شود، با بیان چنین حرف‌هایی می‌خواهد در دولت بماند. قبل از اینکه فرماندار به نام‌گذاری یکی از معابر به نام خواهر ما چنین واکنشی نشان دهد، خانواده آیت‌الله طالقانی در اطلاعیه‌ای مخالفت خود را با این کار رسماً اعلام کردند. «مردم مهندس بازرگان و اعظم طالقانی را نمی‌شناسند.» این اظهارنظر فرماندار تهران در مخالفت با تصمیم شورای شهر مبنی بر نام‌گذاری معابر تهران واکنش‌های زیادی برانگیخت.مهدی طالقانی، فرزند آیت‌الله طالقانی و برادر مرحوم اعظم طالقانی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این باره اظهار داشت: آقای فرماندار در حالی گفته است مردم مهندس بازرگان و اعظم طالقانی را نمی‌شناسند که هیچ آشنایی‌ با کسانی که در پیروزی انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند، ندارد.

پسر آیت‌الله طالقانی در ادامه گفت: به قول آقای زیباکلام، ایشان، چون می‌داند روحانی چند ماه دیگر می‌رود و یکی از اصولگرا‌ها رئیس دولت می‌شود، با بیان چنین حرف‌هایی می‌خواهد در دولت بماند. قبل از اینکه فرماندار به نام‌گذاری یکی از معابر به نام خواهر ما چنین واکنشی نشان دهد، خانواده آیت‌الله طالقانی در اطلاعیه‌ای مخالفت خود را با این کار رسماً اعلام کردند. او توضیح داد: من حتی دو سال قبل به خاطر دلیل مشخصی از شهردار تهران درخواست کردم اسم «آقا» را از خیابان طالقانی تهران بردارند که شهرداری تهران آن مساله را حل کرد و مشکل برطرف شد. واقعاً جای تاسف است که یکی از مدیران دولتی به خودش اجازه می‌دهد درباره شخصیت برجسته‌ای، چون مهندس بازرگان طوری حرف بزند که گویا ایشان فرد گمنامی بود که هیچ کاری برای پیروزی انقلاب انجام نداده است.
 
هدیه ویژه رهبر انقلاب به حاج حسین یکتا

مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب برای کتاب «مربع‌های قرمز» خاطرات شفاهی حاج حسین یکتا، با حضور سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی و جمعی از مردم و علاقه مندان شامگاه شنبه ۲۹ شهریور ماه در جوار مزار شهدای دفاع مقدس در بهشت زهرا برگزار شد. ‌در این مراسم هدیه ویژه رهبر انقلاب که شامل عبای شخصی ایشان بود، به حاج حسین یکتا تقدیم شد.

شنیده‌های یک نماینده از گزینه پیشنهادی وزارت صمت

رئیس کمیسیون عمران مجلس از احتمال معرفی وزیر پیشنهادی صمت به پارلمان در روز سه‌شنبه خبر داد. محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره معرفی وزیر پیشنهادی دولت به مجلس گفت: احتمالا رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه یکم مهر، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی خواهد کرد. وی بیان داشت: طبق شنیده‌های بنده، رئیس‌جمهور قرار است آقای علیرضا رزم حسینی استاندار فعلی خراسان رضوی را به‌ عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند.
 
توئیت بعیدی‌نژاد درباره انزوای بی‌سابقه آمریکا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس روز یکشنبه در واکنش به ادعای اخیر آمریکا، مبنی بر بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران در حساب کاربری توئیترش نوشت: شورای امنیت مخالفت خود را با بازگشت تحریم‌های ایران اعلام کرده و آمریکا منزوی شده است. حمید بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: با گذشت سی روز از درخواست اولیه آمریکا برای بازگشت شش قطعنامه تحریم سازمان ملل متحد علیه ایران، شورای امنیت بدون هیچ گونه اقدامی، مخالفت خود را با آمریکا اعلام و آن درخواست را بایگانی نمود. آمریکا با یک انزوای بی سابقه روبه رو شده و سیاست ضدبرجامی‌اش با شکست کامل روبرو شده است. وی چندی پیش نیز مخالفت کامل شورای امنیت با قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران را نشان دهنده انزوای دولت واشنگتن در سطح بین‌المللی دانسته بود. بعیدی نژاد در توئیتی افزود: فشار حداکثری بین‌المللی علیه واشنگتن برای تغییر سیاست‌هایش در خصوص توافق هسته‌ای ایران رو به افزایش است.
 
ولایتی: پارس کردن‌های آمریکا به جایی نمی‌رسد

در همین زمینه «علی اکبر ولایتی» به وبگاه لبنانی «العهد» گفت، آمریکا قادر نخواهد بود، هیچ کاری علیه ملت ایران انجام دهد و اگر بنا به ادعای خود می‌خواهد ساز و کار بازگشت به تحریم‌های گذشته را فعال کند هیچ کسی در جهان از او پیروی نخواهد کرد. وی افزود: ما به آمریکا توجهی نداریم، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم‌های آمریکا و متحدانش روبه رو بوده‌ایم و توانسته‌ایم از حاکمیت، عزت و کرامت خود حفاظت کنیم، می‌توانیم با تحریم‌ها مقابله و امور کشور را اداره کنیم. از این گونه اقداماتی که تأثیری بر مسائل بین‌المللی ندارند بلکه صرفا نمایش‌های آمریکایی هستند، نگران نیستیم. ولایتی در ادامه گفت، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اینکه بینی آمریکا را به خاک مالیده، افتخار می‌کرد. وی داعش را شکست داد و بدین وسیله توانست پروژه آمریکایی را شکست دهد، آمریکایی‌ها تروریست هستند و دست به «تروریسم دولتی» زده‌اند. وی در پایان اعلام کرد، «پارس کردن‌های این سگ آمریکایی به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید».
 
کنایه پهپادی شمخانی به آمریکا
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک در خلیج فارس، دومینوی سرنگونی پهپاد‌های مجازی آمریکا را رقم زد، عنوان کرد: با ⁧‫مقاومت فعال‬⁩ ملت ⁧‫ایران‬⁩، سقوط پهپاد‌های ⁧‫ترامپ‬⁩ ادامه دارد. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه) در توئیتی نوشت: سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک در خلیج فارس، دومینوی سرنگونی پهپاد‌های مجازی آمریکا شامل پشتیبانی از اغتشاشات داخلی، تداوم محدودیت‌های تسلیحاتی و بازگرداندن تحریم‌های اقتصادی را رقم زد. وی افزود: با ⁧‫مقاومت فعال‬⁩ ملت ⁧‫ایران‬⁩، سقوط پهپاد‌های ⁧‫ترامپ‬⁩ ادامه دارد.
 
لاوروف: اقدامات آمریکا علیه ایران نامشروع است
 
وزیر خارجه روسیه در سخنانی تلاش واشنگتن برای راه‌اندازی ساز و کار بازگشت به تحریم‌های گذشته علیه ایران را "فاقد مبنای حقوقی" خواند. به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه ضمن محکوم کردن تصمیم واشنگتن مبنی بر تلاش برای راه‌اندازی ساز و کار بازگشت تحریم‌ها اعلام کرد که این اقدام ایالات متحده، "فاقد مبنای قانونی" است.سرگئی لاوروف همچنین در واکنش به سخنان مایک پمپئو مبنی بر اینکه کشور‌هایی که این تحریم‌ها را رعایت نکنند، با پیامد‌های این کار روبه رو خواهند شد، گفت: ابتکارات و اقدامات نامشروع ایالات متحده نمی‌تواند عواقب قانونی بین‌المللی برای دیگر کشور‌ها به همراه داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱۲
امروز آمریکا تونست با استفاده لابی قوی و ابرقدرت بودنش که مسئولین کشور اسمش رو قلدری گذاشتند تحریم های سازمان ملل علیه ایران برگردونه، حرف سخره آمیز روحانی در تبریک این روز به مردم، دقیقا مثل اینه که در یه مسابقه فوتبال یه تیم با لابی گری و اشتباه داوری بتونه پیروز بشه و سرمربی تیم شکست خورده در کنفرانس خبری به جای اذعان به پیروزی تیم حریف ولو با لابی کری و اشتباه داور بیاد به طرفداران تیم شست خورده بگه من این پیروزی رو به شما تبریک میگم.
حقیقت اینه که ما شکست خوردیم اونا هم همیشه پیروز شدند حالا اگه با زور و قلدری هم بوده نوش جونشون، چون دارند نون صد سال برنامه ریزی درست و بلند مدت در عین اهمیت به منافع ملیشون ورفاه و آسایش مردمشون برای تبدیل شدن به ابرقدرت شماره یک جهان رو میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ما اصلا به دشمن نیاز نداریم وقتی کسانی کج فهم چون تو هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تا باشد دیگر دولت چپ گرا نیاورید که با تمام ساده لوحی میرود....!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
میدونی مثل آمریکا مثل مهاجمیه که تو آفساید گلزده وخوشحالی میکنه وخبر نداره کمک داور پرچم زده بعد یه مدت شروع میکنه به داورو کمکش اعتراض کردن شاید یه در گیری کوچک هم با بازیکنان تیم حریف داشته باشه ولی به هر حال گلش مردود هست و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
روحانی دارد از سیستم افعال معکوس استفاده میکند و خودش خوب میداند
که برنده و بازنده کدام هستند
س.ا.اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
کلمه ای وجود دارد به نام بضاعت. بهر حال بضاعت این کشور 3000 ساله همین است که اتفاق می افتد
مجيد هستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
انصافا و خدا وكيلي كدام يك از اعضاي مجمع به اندازه احمدي نژاد به كشور و مردم خدمت كرده؟
اگر احمدي نژاد از مجمع برود چيزي باقي مي ماند؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
محمد عزیز گلش مردود ه اما قبول کنیم که هم زمین بازی در امریکاست وهم داور وبیشتر بازیکنان چشمشان به دلار های امریکا وبازار بزرگ پر منفعت ان کشور است.اصولا شورای امنیت با حق وتو برای 5 کشور برای همین بوجود امده تا هر تعارض منفعتی بوجود امد با کارت کشورهای دیگر بازی کنند وبه توافق برسند.اگر از نتیجه شکست امریکا قیمت دالار ومسکن وخودرو وگوشت وکره ووووو پایین امد ما گل زده ایم اما اگر مثل شکستهای پر سرو صدای قبلی امریکا چیزی برای ما عوض نشد ما برنده نشده ایم فقط امریکا در بازی با ان 5 نفر بازنده شده وما هزینه اش را میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
12:25 شما لطفا با دقت بیشتری میزان نفوذ اقتصادی و نظامی امریکا در کشور های دیگر را ببین تا متوجه شوی برگرداند ن تحریم های یک جانبه امریکا هیچ فرقی با برگرداند ن تحریم های سازمان ملل ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
دوستانی که در جواب این بنده خدh یکم با دقت بیشتری وضعیت ایران رو در دنیا مشاهده کنند
یکشنبه ۳۰ شهریور
دلار ۲۷۴۰۰ تومان
سکه ۱۳۴۰۰۰۰۰
میانگین قیمت مسکن درتهران ۲۳ میلیون
پراید ۱۱۵ میلیون
علی برکت الله !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اینا نشانه های سقوط اقتصادآمریکا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ونشانه پیروزی شنبه و یکشنبه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
روحانی فقط حرف میزنه وازعملکردخودش دفاع میکنه وباای خودستایی نمک برزخم مردم میپاشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
امریکا هم شکست خورد .علی برکت الله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ازامروزهمه تحریمهای سازمان ملل بازگشتند
هرکشوری این تحریمهارانقض کند ازسوی امریکا موردتنبیه قرارمیگیرد
متاسفانه کشورهای دیگر باوجودغیرقانونی بودن این اقدام امریکا منافع عظیم وبلند مدت خودبا امریکارا درنظرگرفته و از تحریمهای یکجانبه وثانویه امریکا عدول نخواهندکرد
وقتی میگویی به قول زیبا کلام مشخص است تفکرت در چی هست؟
شما از بنیان گذار کبیر انقلاب بزرگتر نیستید که این حرف ها را می زنید ویک فرد امده جلوی امثالی مثل شما ها ایستاده و مصوباتی که بوی......
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
فعلا منفی هارو بچسب جیگررررررررررررررررررر
آمریکا دو دلقک مث ترامپ و پمپئو فقط کم داشت تا برا اهداف انتخاباتیشون بی ارزشی سازمان ملل رو به رخ جهانیان بکشه. به نظر من بقیه کشورا عملا از خواست آمریکا تبعیت خواهند کرد و وضع ما هم تغییری نخواهد کرد. فقط موندم این جنازه برجامو کی چالش میکنه چون بوی تعفنش داره خفمون میکنه.
چقدر این امریکا منزوی شده و چقدر هم تاریخی است این روز برای دولت که چندبار از این حرف ها زده قبلا ولی برعکس شد در حالی که این امریکای منزوی جلوی تجارت شما را گرفته و فقط اروپایی ها هندوانه گذاشتند زیر بفل شما که در برجام بمانید ولی ما با شما تجارت نمی کنیم!!!!
اره چه روز تاریخی است!!!
ایران بد،اما کشور ماست...چرا با کشورت لج میکنی هموطن؟
میدونی هزاران سال برای میلیمتر میلیمتر خاک این کشور خون ریخته شده؟
چرا بچگانه رفتار میکنی هموطن؟
هموطن میدونی ایران در مهمترین جنگ هایی که شکست خورده و سرنوشت قرن های بعدش رو تغییر داده به خاطر خیانت یک ایرانی بوده؟
هموطن،ایران مادر ماست.کسی به مادرش بد نمیکنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
درود
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
این مادر پدر ما را دراورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کسی اینجا با وطنش مشکلی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
این نصیحت ها رو به مسئولین بگویید، نه به این ملت همه چیز از دست داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
درود به شرافت تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
ما عاشق ایران و وطن هستیم چه ربطی به ایران داره
ما اعتراض به عملکرد مسیولین داریم
آقای ولایتی
این کشور وزیر خارجه نداره ؟ سخنگوی وزارت خارجه نداره ؟ سخنگوی دولت نداره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
همتون حرف می زنید ایشون حرف نزند؟ همه دنیا حرف می زند و فقط با ایشون مشکل داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
مبارزه با قاچاق مواد مخدر بسیار کم شده است
و هر طرف که نگاه میکنی ، یک نفر خمار یا نشئه افتاده است
دکتر چه زشت سخن می گویی،
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
و اگر این نوع ادبیات پسندیده است چرا از ترامپ ایراد می گیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
با این حرفهای بی ادبانه ای که زد، به دکتر بودن او شک کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
یعنی می فرمایی انها روزانه به ما ایرانیان فحش وناسزا وتوهین می کنند ما برای انها صلوات بفرستیم تا بگیم ما مودب هستیم که شما دل بسته امریکایی ها ناراحت نشید
ملاک ما حال امروز افراد است و بازرگان همان دوران ها رفت کنار و در سوییس مرد وامام همان زمان ایشان را در ردیف منافقین قرار داد پس ادرس اشتباه ندهید و دنبال سیاسی کردن و طیف بندی که از اب گل الود ماهی بگیرید نباشید
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بازرگان هم مثل خیلی های دیگر تاریخ مصرفش تمام شده بود
متنی هم که در سایت گذاشتی برای مصاحبه احمدی نزاد اگر کامل باشد سوالات حاشیه ای بود و بیشتر تفریحی و برای یک سیاستمدار واقعا جای سوال دارد
ملت باید به چه زبونی بگن تحت فشار روحی روانی و اقتصادی هستن از زبان ما بر سر امریکا فریاد نزنید چون شما شریک غم ما نیستید بلکه باعث غم ما هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
از طرف ما هست وشما هم عددی نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
عدد رو میبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
ناشناس 22:29 که زیر همه کامنتها نظر دادی، لطفا اسکرین شات نظرات را سریع به واحد مربوطه بفرست تا هزینه اش را برات واریز کننند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
22:29البته امثریت مردم عدد نیستند زیرا انسانند. و شما عدد باشی کافیه
در مورد مهندس بازرگان - او که نداند اولین پروژه لوله کشی آب در تهران توسط ایشان طرح و اجرایی شد چگونه فرماندار تهران است؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کشورو ول کردن به حال خودش سر یه خیابون دعوا میکنند اگه طالقانی بود سر اسم خیابون بحث میکرد یا عدالت تبعیض فقر چرا صدا تون در نمیاد به دولت برگزیدتون چیزی نمیگین ؟یادتون رفت چه تبلیغاتی برا این دولت کردین؟ حالا یه خیابون اسمش بازرگان بشه یا نشه چه توفیری به حال ملت داره یه گزرگاه مرزی اسمش بازرگان هست چی شده اصلا صدتا خیابون به اسم بارگان باشه مردمی که مشکل دارن ...
قابل توجه آقای بعیدی نژاد

‏طرف به کشاورز گفت چی داری،گفت یه تخم مرغ. گفت من ثابت میکنم دوتا تخم مرغه و به اصطلاح ثابت کرد.موقع ناهار شد کشاورز تخم مرغ رو خورد،طرف گفت من چی؟کشاورز گفت اونی که ثابت کردی رو بخور!در ماجرای تحریم،تایید حقوقی خواست ایران،اثبات حقی است که در دنیای مبتنی بر قدرت چیزی را حل نمیکنه
چقدر این صفحه افت کرد بازدید کننده نداره دلیل افت
تبلیغات کلافه کننده
خبرهای یک جانبه علیه احمدی نژاد
بازتاب خبرهای الیگارش ها به جای مردم
خبرهای تکراری و دست چندم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سانسور نظرات هم بسیار مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
فقط بازدید کننده مهم نیست توقف مخاطب در صفحه هم مهمه هر چی توقف بیشتر باشه موتور های جستجوگر بهتر اون رو پیدا میکنن و بالا میارن
خواننده های تابناک این صفحه رو نمیخونن به دلیل خبرهای تکراری و نظرهای بی مایه
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ببخشید نمیخوام توهین کنم ولی بازدید حواشی شنای همسر استراماچونی در کیش نزدیک یک میلیون بازدید در تابناک خورد که از تمام شبکه های مجازی خبری بیشتره. مشکل در تابناک نیست هموطن مشکل منو تو هستیم.
بعضی وقتا ما میگیم الیگارشی اما الیگارشا کی هستن
حتما فیلمای قدیمی درباره کشورای اروپایی رو دیدین مثلا کشور فرانسه قدیم و حتما دیدین در این فیلما یه مهمانی بزرگ مثلا یه عروسی یا جشن برگزار میشه الیگارشا همونا هستن که در این مهمانیا شرکت میکنن
نکته مهم اینه که تعداد الیگارشا به نسبت کل جمعیت اینقدر کمه که صاحب اون جشن در یک شب همه اونا رو به مهمانی دعوت میکنه
یعنی الیگارشا یه اقلیت بسیار اندک ولی بسیار قدرتمند و ثروتمند هستند که سرنوشت اکثریت صدها هزار برابر بیشتر از خودشون رو به دست دارن
این الیگارشی است
علی شمخانی و بعیدی‌نژاد خود را برای 1400 آماده میکنند.
99.99999 درصد مردم ایران عماد مغنیه را نمی شناسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
خواننده معروف مصری بوده
چطور نمی شناسید ؟؟!!؟؟
چه ادبیات سخیفی بکار برده آقای ولایتی
ادب حتی در مقابل دشمن بجا است
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
چرا وقتی ترامپ دم به دیقه به تو و هموطنات توهین میکنه اونجا خفه خون میگیری ولی حالا شدی مودب و باکلاس؟
اينكه زدن پهپاد آمريكايي احترام مي آورد ، شكي در آن نيست ولي اين احترام شكم مردم را سير نمي كند ، براي جوانان بيكار ايجاد اشتغال نمي كند ، مدرسه و بيمارستان نمي سازد ،بازارهاي مالي و اقتصادي مان را شفاف نمي كند ، عدالت اجتماعي ايجاد نمي كند و .......... ولي برجام و ايجاد ارتباط و فضاي تفاهم با دنيا ، اين مواهب را به ملت ايران هديه مي كند البته اگر دلواپسان بگذارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
در دانش کشور بتن ریختن افتخار نمی اورد وایندگان از ان به بدی یاد می کنند هر چند که الان هم به بدی یاد می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
خخ در دانش مگه میشه بتن ریخت دانشمند
کاش با اینهمه بودجه ای که میگیرن یکم رو شماها کار کنند لااقل بعد بفرستن تو مجازی
شما کدامیک از مشکلات زیر را تجربه کرده اید :
- حقوق کارگری که به ۲ میلیون نمی رسه ولی خط فقر ۷ میلیونه
- مستاجرانی که کرایه های معوقه دارند و به لطف شما هرگز خانه دار نمیشوند
- بیمارانی که نه پول درمان دارند و نه پول دارو در حالیکه شما برای درمان به بهترین کشورها ....... !!!!
- جوانانی که در آرزوی ازدواج هستند و خواهند ماند
- جوانانی که بیکارند و شغلی برایشان نیست
- پدران و سرپرستانی که یک وعده از شکم خود میزنند تا سفره خانواده را تامین کنند
- کشاورزان و تولیدکنندگانی که توسط واردات بی رویه شما و دوستانتان نابود شدند
- مردمی که شاید هر دو ماه یکبار هم توان خرید گوشت قرمز را ندارند
- خانواده هایی که بخاطر مشکلات مالی از هم فرو پاشیدند
- زندانیان مهریه و بدهکاران بانکی که در زندان ها هستند
شما از طرف چه کسانی حرف میزنید و نماینده کدام قشر هستید ؟؟؟؟؟؟؟
بخدا شما و امثال شما نمک روی زخم می پاشید
جمش کنید این ژست های کاسترویی و آزادیخواهی را
بیشتر از هر زمانی به دین و مذهب و اعتقادات مردم خدشه وارد کرده اید
از طرف خودتان حرف بزنید و از طرف من حرف نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کارگران بالای 3 میلیون و کارمندان هم بالای 5 میلیون می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ناشناس 22:31 جواب خط های بعدی رو هم داری بدی؟؟؟ واقعا نمی بینید؟ خودتون رو به خواب زدید؟ از اطرافیانم کسی رو نمیشناسم که دیگه بتونه از ته دل بخنده. همه شدن مرده متحرک.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
دراصل اینها از اول هم حرف خودشان رو میزدند و با این حرف ها گند زدند به زندگی خیلی از ایرانی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
برای متن بعدی که مثلا خانه که نوشتی
وضعتان شده مثل سال 91 یا دهه 70
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
دقیقا حرف اکثر مردم همین نظر است.
با وجود اینکه با اقای طالقانی موافقم که فرماندار عافیت طلب وزش باد را از سمت دیگر حس کرده اما در عین حال معتقدم نباید در گذشته ماند. بازرگان خوب بود یا بد، مصدق شریعتی،هاشمی ،کورش و داریوش کبیر ،نادر شاه ،رضا خان انوشیروان و.... مربوط به دوران گذشته اند و حتما طرفداران و مخالفانی دارند.اما ماندن در گذشته و جدل بر سر گذشتگان دردی از ملت دوا نمیکند. باید فکر حال و اینده بود. مرغ چند ؟کره چند؟چشم انداز ۱۴۰۴ کجا رفت؟در منطقه چه وزنی داریم؟اینده کودکانمان چه خواهد شد؟کی دیگر کودک کولبری مثل مانی یا مرحوم فرهاد و ازاد نخواهیم دید؟کی دیگر گاندو دست کودکانمان را قطع نخواهد کرد؟اب هموطن عرب اهوازیم کی قابل شرب خواهد شد؟کودک کرمانی کی کفش به پا خواهد کرد؟رشد اقتصادی کی مثبت خواهد شد؟ایرانی کی دوباره در دنیا عزت خواهد یافت؟و هزاران مساله مهمتر از نامگذاری یک خیابان یا خوب و بد بودن بازرگان وجود دارد که میشود هر روز بدان پرداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
شماها دنبال باد هستید
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
مشکل ما این است که تاریخ رو نمی خوانیم و از گذشته درس عبرت نمی گیریم ، نمونه آن که خیلی هم دور نیست انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ و بعد ۹۲ و ۹۶ میباشد
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
اصلا ایشان از عوامل بجا مانده از دولت احمدی
نژاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
حل مشکلات فعلی اهمیت دارد ولی احترام به بزرگان ونیکان هم
مهم است.
اقای ولایتی این نوع ادبیات در شان یک فرد عادی هم نیست ضمن اینکه جنابعالی یک زمانی وزیر امور خارجه بودی و قاعدتا باید دیپلماتیک حرف بزنی.کدامیک از سیاستمداران غربی و عربی با شما اینگونه صحبت کرده اند؟این نوع صحبت یعنی که جواب منطقی نداری و به توهین رو اوردی.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
یه کمپینی سلبریتیا راه انداخته بودن با عنوان سگ فحش نیست از اونجایی که فضای ادب وفرهنگ کشور تحت تاثیر سلبریتیاست شاید آقای ولایتیم تحت تاثیر قرار گرفته البته سگ به دوجور ضرب المثل منفی شده یکی به خاطر پاچه گیریش که تلحق برازنده ترامپو آمریکاست دیگری به خاطر کاسه لیسیش که الحق برازنده توجیح کننده های رفتار وحشیانه آمریکاست
مهندس بازرگان رحمت الله علیه یک شخصیت جهانی است که اثار بسیاری از خود بجا گذاشته ودهها جلد کتاب نوشته که دارای فضایل اخلاقی معرفتی وادبی علمی میباشد وکتاب خاطرات ایشان دریای بیکرانی است که ادمی دهها بار هم بخوانه دوست داره برای یازدهمین بار باز هم بخوانه وتازه به عمق صداقت وانسانیت ایشان بیشتر واقف میشه خداوند ایشان را با پیامبران محشور فرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
خخخخه
چون زیبا اصلاح طلب ها گفتند خوب است؟!!!!!!
ناشناس
| Spain |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ایشان نه اختلاس کرد نه از قدرت سواستفاده کرد نه به مردم آسیبی رساند وقتی هم دید که کسی به حرفایش اعتنا نمی کند استعفا داد و کنار رفت
ناشناس
| Belgium |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
ملتی که مهندس بازرگان را نمی شناسد ولی عماد مقنیه،فتحی شقاقی، خالد استانبولی، راشل کوری، حجر بن عدی و..... را می شناسد
آیا احمدی نژاد از نظر اخلاق رسانه ای که اکثر سیاستمداران دنیا با رسانه های جهان‌مصاحبه میکنند کار غیر اخلاقی و غیر قانونی انجام‌داده است یا خیر . مگر احمدی نژاد در امریکا سفر میکرد با تمام کانال های رسانه ای امریکا سخنرانی نداشت .‌پرسش و پاسخ نداشت ؟ موافقین مثبت . مخالفین‌منفی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
هنوز فرق یک رسانه با یک مرکز بنگاه پراکنی که هدفی جز اشوب در ایران ندارد نمیدانی در چی هست جواب زیادی نمیخواهد به شما داده شود
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
۲۲.۲۵
۲۲.۲۶
۲۲.۲۸
۲۲.۲۹
۲۲.۳۱دوبار
۲۲.۳۲
۲۲.۳۳
۲۲.۳۴
تو که تا دیروز عاشق احمدی جونت بودی چی شد نظرت عوض شد قربان؟ولی دیگه دورانتون بسر امده بقول خوت و کلی خخخخخخ بقول خودت
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
صد رحمت به احمدی نژاد تا روحانی
خطاب به خخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
خدا پدر احمدي نژاد را بيامرزه. ا
گر هم شكستي داشت تقصير آنهايي بود كه براي رسيدن به قدرت اقدامات او را تخريب و مردم را در فشار قرار مي دادند اينها كه امروز در قدرت هستند در محاسباتشان مردمي وجود ندارد.
خلاصه دنیا دوکلمه بیش نیست عباس برق نورد جهان پیما
دیگه حال ادم از دیدن بعضیها تو صفحه تلویزیون بد میشه ؟؟ اقای همتی وقتی خودت با کمال وقاحت تو یه هفته دلار از ۲۲ هزار به ۲۷ میرسونی خودت یه دلال به تمام معنی هستی ، چطور دلار ۲۰ هزار تومانی رو میگی خیلی زیاده و ما این نرخها رو قبول نداریم حالا داری ملت رو نابود میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
امروز همتی رکورد گینس رو به نام خورش ثبت کرد و پول ملی رو بی ارزش ترین پول جهان کرد ؟؟ پولی که روزی ششمین پول قدرتمند جهان بود
فرماندار تهران ( چون اکثر مررم و خصوصا جوانان بازرگان را نمیشاسند نیازی به این اسم در خیابانها نبود ) من سعدی و حافظ و فردوسی و حکیم ابن سینا را اصلا ندیدم . .
ای کاش روزی بساط افراطی گری برجیده بشه و ملت در ارامش زندگی کنند ، چه دوران خوبی بود سالهای ۷۶ تا ۸۴ ، ارامش روانی ، ثبات اقتصادی ۸ سال دلار ۹۰۰ تومانی ؟؟ واقعا افراطیون جنگ طلب با ملت چه کردند ؟؟؟ دلار رو به ۲۷ هزار تومان با کمال وقاحت رسوندن ، یه روزه ۱۳۰۰ تومان همتی امروز به دلار اضافه کرد تا خشاب رو بکشه ؟؟ ۵ سال اول روحانی به واسطه مذاکرات برجام تورم تک رقمی رو شاهد بودیم ولی افسوس که کاسبان تحریم از این راه ارتزاق میکنتد
به اقای ولایتی بگید که سگ واق واق میکنه .پارس نام سرزمین متبرک ایرانه ک اعراب برای توهین به ایرانیها به صدای سگ گزاشتن.مودب باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تو به تابناک اینو بگو وگرنه حرف ولایتی رو من در هیچ خبرگزاری ندیدم حالا یا اصلا نگفته یا به دلیل همین خطای معروف اونا جرات انتشار نداشتن ولی خوب تابناک ماشاالله دل و جرات خوبی داره!
احمدی نژاد عشق منه فقط احمدی نژاد میتونه اوضاع مملکت روسامون بده احمدی نژاد عمر منه ناجی مملکت منه تو رگ وخون منه
اما من کی هستم چوپان دروغگو
خخخخخخخخ
کنایه های بعیدی نزاد . شمعخانی . ظریف . ولایتی ( دوستان . میدانید هر کدام از این کنایه های سیاسی قدر برای مردم ایران هزینه بردار هست . مدت چهل سال این کنایه زدن ها بدون راه حل علمی هیچ مشکلی را حل نکرده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
قبول کنبم که مرد حرفش را مستقیم و بدون کنایه و طعنه بزند
دو سناریو احتمالی یک ماه آینده
انتخابات آمریکا به آرامی برگزار میشه و بایدن بر اساس نظرسنجیا رای میاره نتیجه برای ایران فروپاشی همه قیمتا
ترامپ به بازی خطرناک فشار بر ایران برای پیروزی در انتخابات ادامه میده که شاید به جنگ هم منجر بشه نتیجه برای ایران فروپاشی اقتصادی و تبعات بسیار منفی
احتمال سناریو اول ۸۰ درصد
احتمال سناریو دوم ۲۰ درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
خواب دیدی، خیر باشه
قرآن مثلی می زند و می فرماید چون به سمت سگ حمله کنی( از ترسش) پارس می کند و چون از آن فرار کنی باز هم پارس می کند.

پس در هر دو حالت امریکا پارس خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
پارس نام سرزمین مادری ما ایران عزیز است
و شما را نمی دانم !؟
به صدای سگ هم
پاس کردن
واق واق کردن
عوعو کردن
گویند
اخوان و اخوات توجه کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
چرا انقدر بهت منفی دادن!!!؟
حدود ۸ ماه پیش تو همین سایت کامت دادم که گردنه بعدی رو رد کنیم ارامگاه چاورز در ونزولا رو خواهیم دید امروز با همت بلند جناب همتی دلار صرافی خودش ( ملی ) پول کشور رو بی ارزش ترین پول دنیا کرد و این افتخار بزرگ رک به نام خود ثبت کرد ، جا دارد ثبت گینس شود چشن ملی رو همزمان با گشایش اقتصادی جناب روحانی جشن خود را کامل کنیم ، هشیار باشید که با ادامه این روند ابانماه ۹۹ روزهای سختی خواهیم داشت ، این ملت کرونا زده رو درک کنید
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
اونهايي پول ملي را بي ارزش كردند كه به صرافي ها هجوم مي برند. هيچ دولتي در دنيا قادر نيست اين حجم از تقاضا را جواب بدهد. بخصوص آنكه در تحريم هم باشد.مشكل بي فرهنگي مردم است. هر سودي سود نيست. بزودي هزاران قلم كالا را با چندين برابر قيمت خودشان و هم وطنانشان خواهند خريد و دلخوش به اين هستند كه دلارشان را گرانتر فروخته اند.اينها قشري هستند كه براي سود خودشان كشور را و مردم را لگد مال مي كنند.
بچه ها یه چیزی بگم
خخخخخخخ احتیاجی نیست بگم میخاستم بگم امشب تبلیغات صفحه کمتر شده که یه دفعه دیدم که یه نفر جلوم واستاده وکمرش رو گرفته ومیگه درمان درد کمر درسه سوت
خدایا این تابناک رو به راه راست هدایت بفرما
اقای طالقانی عزیز خودت رو ناراحت نکن تو این کشور رییس جمهورش بدون اجازه نباید اب بخوره فرماندار که جای خودش داره ؟؟
طبق سخنرلنیهای که چند روز احیر بین نطامیان ایران و امریکا و همینطور سیاستمداران دو کشور در جریان هست دو سناریو در حال شکل گیری هست . از یک طرف نظامیان ایران میگویند ما اماده جنگ با امریکا در طولانی مدت هستیم و امریکا میگوید من با هر موشکی هزار موشک جواب خواهم داد . ......این روش نه جنگ . نه صلح . نه مداکره مطمعنا به جنگ ختم‌میشود . وقتی جنگ شروع شد کشورهای . سوریه . عراقر. لبنان . ایران و یمن تجزیه خواهند شد . چون شرایط منطقه با تفاوت مذهبی و قومی و زبانی که وجود دارد این اتفاق بعد از دو جنگ جهانی هم اتفاق افتاد . دلیل دیگر من این هست که امریکا تحریم های مکرر یک جانبه میخواهد ایران‌مجبور به واکنش غیر عادی داشته باشد تا از این طریق بتواند دیگر اعضا ی شورای امنیت را با خود همراهی کند . یعنی هم تحریم اقتصادی و هم تحریم نظامی و سپس تحریم سیاسی و دیلماتیک و قطع کلی پروازها و حرکت کشتی ها . من به سیاست های صوری چین و روسیه خوشبین نیستم . انها رای وتو که میدهند برای حفظ منافع ملی خودشان و گرفتن امتیاز از غرب هست . اما راه حل این هست که کارشناسان حوضه سیاست ایران بدون در نطر گرفتن نگاه ایدولوزیکی بررسی مجدد کنند که ایا واقعا شروط ۱۲ گانه امریکا درست هست یا نیست یا بخشی درست هست و بخشی درست نیست . آن مواردی که برای حفط حاکمیت ملی کشور مهم هست مداکره کنند . یقینا با امدن بایدن هم اتفاقی نخواهد افتاد . چون ترامپ در حال زمین سازی هست که یک درگیری جزیی با ایران ایجاددکند تا با توجه به مواصع بایدن در انتخابات نسبت به واکنشی که ایران دارد مردم امریکا قضلوت خواهند کرد که به ترامپ رای دهند یا به بایدن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
این تحلیلت منو کشت.
فارس همان پارس بوده ولی حرف پ در زبان عربی نبوده و همه می دانند و فرودسی بزرگ هم گفته بسی رنج بردم ..‌‌‌.
ولایتی: پارس کردن‌های آمریکا به جایی نمی‌رسد

واژه پارس را از کجا آورده است؟
به نام خدا آقای ولایتی این چه ادبیاتی است که شما بکار می برید
فقط دکتر راست میگه ولا غیر
جناب ابیانه اون که خودکشی کرده خواهر مایکل جکسون نبود و دخترش بوده و در اعترض به اتهاماتی که به پدرش وارد شده بوده از طرف آدمهایی امثال جنابعالی که همیشه خوب هستید.
این کشور رهاشده است کسی صاحب آن نیست. برای همینه که بازار، خودرو، خانه، ................................ به حال خود فرو رفته و قیمتی وجود ندارد. آقای روحانی کنترل بازار را به نبود وزارت بازرگانی سوق میدهد.
اولاً با رادیو آزاد اروپا بوده نه با رادیو فردا... چرا مغرضانه تحریف می کنید!؟.... دوماً اگر احمدی نژاد فقط مصاحبه کرده و جواب های منطقی هم داده، این آقایان در این هفت سال مستقیم و غیر مستقیم با خود سیاست مداران درجه یک آمریکا و دارو دسته هایش آشکارا و پنهانی مذاکره و گفتگو کردند و منافع ملت و کشور را پایمال کردند و وضعیت اسفبار اقتصادی و سیاسی و فرهنگی امروز را رقم زدند...... آقای قدیری ابیانه بهتر است برای اینها و منافع مردم و کشور گلو پاره و گریبان چاک کنی. خود شما جز حرف زدن و ارائه آماری های بیهوده که هیچ دردی از این کشور و مردم دوا نکرده مگر کار مفید دیگری داشتی!؟
آقای عزیز، معنی جمله ات را بفهم، پارس کردنه نه ، واق واق سگ،پارس اسم سرزمینی است که در حال حاضر در آن زندگی میکنی
حتما اين بورس آمريكاس كه بعد شكستش داره خون ميچكه مسئولين محترم بجاي رجز خواني در عمل كاري كنند
راستي نتيجه جلسه تخم مرغ چي شد؟
اقای ولایتی پارس کردن نه پاس کردن...در مناطق بختیاری که بیشتر مفاهیم بکار برده از زبان پهلوی به جا مانده است هنگامی که سگ به قول معروف واق واق میکنه می گویند سگ داره پاس میکنه حتی شدت پاس کردنش هم یک اصطلاح دیگه ای داره...
خوب این تحفه را چرا از مجمع اخراج نمی‌کنند؟ نیازی به شامورتی بازی نیست. اگر کسان دیگری با رادیو فردا مصاحبه کرده بودند معلوم نبود چه بلایی سرش در میاوردند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی