بازدید 4278
۲
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورش و جوانان نحقق شد

اختصاص ۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به ایلام

در دیدار دکتر علی شایی، مدیر کل و تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با مهندس تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان و مدیران کل حوزه معاونت وزارت ورزش و جوانان، ۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای جوانان ایلام اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶ 15 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر "مظفر علی شایی" گزارشی اجمالی از عملکرد معاونت جوانان اداره کل در حوزه مشارکت‌های اجتماعی، ازدواج و خانواده، طرح‌های فراگیر جوانان، ستاد‌های ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌ها ارائه کرد.

"محمدرضا تردست"، معاون امور جوانان نیز در این جلسه نقش سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ایلام در اجرای طرح‌ها و برنامه را تشریح و اظهار کرد: برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق دورافتاده و محروم استان و راه اندازی و آغاز به کار سامانه کسب و کار سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور از اولویت‌های مورد نیاز استان است.

تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان، عملکرد حوزه جوانان استان ایلام را در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر ذکر کرد و از حوزه امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به عنوان یکی از سه استان برتر، پیشرو و سرآمد در اجرای کامل و درست برنامه‌ها در سطح کشور نام برد.

وی نتایج مطلوب بدست آمده در استان را ناشی از همدلی در بین مدیر کل، معاون جوانان و سمن‌های استان دانست و به لزوم ارائه گزارش استان‌های برتر مثل ایلام در جلسات مدیران کل استان‌ها به منظور به اشتراک گذاری تجارب مطلوب تاکید کرد.

در پایان این دیدار ۴ میلیارد تومان از محل تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض‌الحسنه رسالت از طریق تسهیلات اشتغال زایی به جوانان و سمن‌های جوانان استان ایلام اختصاص یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
باسلام
4میلیارد تومان را به چندتا جوان دادن به هر نفر چقدر ......بعضی از رانت خواران از بانکها صدها میلیارد یکنفره وام میگیرند بعد هم پس نمیدن شما برای یک استان 4 میلیار تومان را برداشتن سر خط اخبار کردین واقعا شرم اورهست 4 میلیار پول یک مغازه فکسنی هم نیست یا مبلغ را اشتباه نوشتین یا واقعا مسخره بازی هست.....
4میلیارد تومان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست