بازدید 9248

پای طلا، مسکن، ارز و بورس به مجلس باز شد

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به منظور بررسی مسائل و مشکلات بازار بورس، ارز، طلا و مسکن آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 13 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی به ویژه مسائل بازارهای بورس، ارز، مسکن و طلا لحظاتی قبل آغاز شد.

قرار است در این جلسه با حضور وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

ملت‌های مسلمان اجازه نمی‌دهند آرمان فلسطین قربانی انتخابات آمریکا شود

همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

متاسفانه بار دیگر خیانت حکام وابسته و سرسپرده به کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ضربه ای دیگر بر پیکر خونین فلسطین وارد ساخت.

رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت.

اطمینان داریم شادی و سرمستی برخی از دولت های منطقه به ویژه سران بحرین و امارات از این قبیل اقدامات خائنانه دیری نخواهد پایید. ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد آرمان فلسطن قربانی انتخابات آمریکا گردد و پاسخ شایسته ای به آن خواهند داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام خائنانه رژیم آل خلیفه تاکید می نماید این قبیل اقدامات روند مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت فلسطین و جوانان مومن مسلمان جهان اسلام را علیه اشغالگران صهیونیست تسریع خواهد کرد. سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به معنای پذیرش این رژیم نزد ملت مسلمان نخواهد بود و جهان اسلام در آینده ای نه چندان دور شاهد آزادی فلسطین عزیز و بازگشت آن به پیکره کشورهای اسلامی خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران با صدای بلند اعلام می کنیم نبرد آزادی فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با دقت مساله احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید می نماید عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد. هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و دوام حیات منحوس رژیم های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده بلکه روند زوال و اضمحلال آنان را تسریع می بخشد و تهدیدی برای صلح، ثبات و امنیت و هم زیستی کشورهای اسلامی منطقه خواهد بود که همه عواقب آن بر گردن حکام خائن و جنایتکار یادشده خواهد بود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
دولت اگر ماشین نداشت چطور الان می خواهد فروش فوق العاده هزاران خودرو بگذارد ؟؟
ماشین ها که کسری قطعات داشتند و عرضه کم شده بود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
این یعنی انحصار .... وارداتی خودرو کارکرده برای کنترل بازار هم ممنوع است !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
طرح مالیات بر عایدی سرمایه هنوز منتظر تصویب هست !!!
کی قراره تصویب بشه
زمانی که هم سودها را برده اند !!!
متن دارای دو خبر کاملا مرتبط باهم می باشد. بسیار همنشینی متناسب و معقولی است. ریشه اصلی مشکل اولی را در خبر دومی بیابید و .....
دولت بجای حذف 4 صفر از پول ملی کشور از این به بعد باید روی حذف 10 صفر کار کنه یعنی :
یک تومان= یک میلیارد تومان
اگر از ابتدا جلوی ریزش شدید بورس گرفته می شد اکنون دلار در قیمت بیست تومان ثابت می ماند.
متاسفانه پول و نقدینگی از بورس خارج و به سمت ارز و دلار
وطلا و خودرو و... رفته است
بابا مملکت رو به فنا دادید مردم رو بیچاره کردید
دولتي با نابودي سرمايه مردم و افزايش نرخ ارز و خالي کردن ان به مردم کاسبي ميکند چه تفاوتي با امريکا دارد که ميخواهد کشور را نابود کند و مردم را در ذلت ببيند.
آنچه مشخص است اختلافات بین مجلس و دولت است هدف مجلس جلوگیری از رونق بورس است از یک طرف شعار حمایت از تولید داخل می دهند از طرف دیگر در مسیر تخصص نقدینگی از طریق بورس به تولید(بدون ضامن و سود بانکی و....) سنگ اندازی میکنند و هر روز یکی از مخالفان سخنی در جهت مخالف رونق بورس می گوید
خبر اصلی درخصوص ارزو بورس و طلا و ... بود ولی دو خط درمورد اون نوشت بیست خط درمورد بحرین و آشتی دو ملت ؟؟؟؟!!! جالبه واقعا !!! همه رفتیم سر کار بخد.
خودرو را جا انداختید
ارز و طلا و مسکن و خودرو و بعدش بورس
بازارهای دلالی ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها