بازدید 47638
دو هزار و دویست و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رفتار اصلاح طلبان با عارف شبیه قوم بنی اسرائیل بود! / کاهش شوکه‌کننده آمار ازدواج در دوران کرونا / واکنش تند جنتی به حذف عکس دختران از جلد کتاب ریاضی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ابتلای ۳۹ دانش آموز یکی از شهرستان‌های لرستان به کرونا / واکنش سفارت ایران در باکو به اظهارات کذب یک نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 12 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کاهش شوکه‌کننده آمار ازدواج در دوران کرونا /احتمال افزایش آمار سقط جنین

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: شیب کاهشی ازدواج به نسبت سال‌های قبل می‌تواند یک شوک باشد و این شوک روی موضوع فرزندآوری حتما تاثیر خود را خواهد گذاشت. حواشی مربوط به کرونا علاوه بر اینکه موجب کاهش ازدواج شده، پس از این می‌تواند بر امر فرزندآوری هم تاثیر بگذارد. طبیعتا مادر برای فرزندآوری نیاز به حضور در بیمارستان یا آزمایشگاه دارد که با وجود کرونا مراجعه به بیمارستان کاهش یافته و در ادامه اقدام به فرزندآوری نیز کاهش می‌یابد، این موضوع اکنون حتی حادتر از مباحث اقتصادی است. بسیاری از زوجینی که با دفاتر مشاوره ما ارتباط دارند، به صراحت این را به مشاورین‌شان اعلام کرده‌اند. /ایلنا
 
مهدی چمران از تشکیل «نظام پارلمانی» در کشور دفاع کرد

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب: سیستم نظام پارلمانی و ریاستی در کل دنیا وجود دارد و در ابتدای انقلاب سیستم نخست وزیری داشته‌ایم، حال اگر سیستم پارلمانی خوب انجام بشود، نتایج خوبی دارد. /آنا
 
تصمیم‌گیری‌های دقیقه نودی دولت، صدای عارف را هم درآورد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های دقیقه نودی در موضوع مهم آموزش آن‌هم در شرایط ویژه کشور، گفت: متأسفانه برای شروع سال تحصیلی جدید شاهد سردرگمی خانواده‌ها بودیم و علت آن نداشتن برنامه مشخص برای چگونگی شروع سال تحصیلی بود./منبع: ایسنا
 
۴۰۰ میلیون تومان بپردازید، داروی تقلبی کرونا بگیرید!

پور سعید، بازپرس شعبه ششم دادسرای شهریار: افرادی سودجو با این عنوان که داوری کرونا کشف شده از مردم پول می‌گرفتند، مبالغی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دریافت کرده اند. با گرفتن استعلام از وزارت بهداشت مشخص شد این دارو‌ها تقلبی هستند و هیچ گونه ارزش درمانی ندارند. این افراد با تشکیل باندی در فضای مجازی تبلیغات می‌کردند. در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند.
 
فرمانداری تهران با نامگذاری خیابانی به نام بازرگان مخالفت کرد

فرمانداری تهران به ۳ نامگذاری شورای شهر تهران اعتراض کرد. نامگذاری معابری به نام بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری براساس بند ۱ آیین نامه نامگذاری معابر مورد اعتراض فرمانداری تهران قرار گرفته است. شورای شهر تهران چندی پیش تغییر نام خیابان محل سکونت اعظم طالقانی به نام این فعال سیاسی تاریخ معاصر ایران را به تصویب رسانده بود و خیابان "سازمان آب" نیز به دلیل ۱۳ بار تکرار نام، در محدوده صادقیه و در مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران به نام پیشنهادی مهندس مهدی بازرگان تغییر یافته بود. همچنین در کنار سایر نام‌های جدید معابر تهران، با تصویب شورای شهر یک کوچه نیز به نام سهیل گوهری نامگذاری شده و مصوبه شورای شهر در خصوص نامگذاری‌ها برای تأیید نهایی به فرمانداری تهران فرستاده شدند که فرمانداری به این سه نامگذاری شورای شهر تهران براساس بند یک آئین‌نامه نامگذاری معابر اعتراض کرد. بر اساس ماده یک ضوابط و معیار‌های نامگذاری، نام شخصیت‌های مهم تاریخ صدر اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر آن و حوادث مهم تاریخ مبارزات اسلامی مردم ایران در درجه اول نام گذاری‌ها قرار دارند و نام شخصیت‌های فرهنگی، ادبی، علمی، سیاسی و تاریخی ایران و اسامی راجع به اندیشه، فکر و هنر و نیز مظاهر طبیعت زیبای ایران در مرتبه‌های بعدی می‌توانند برای نام معابر انتخاب شوند که فرمانداری این سه نام را مصادیق این بند ندانسته است.

بازپرس جنجالی به ۱۰ سال زندان محکوم شد

سخنگوی قوه قضا حکم دیگر متهمان پرونده طبری را اعلام کرد؛ بیژن قاسم‌زاده سنگرودی، بازپرسی که دستور فیلتر کردن تلگرام را داد، به ۱۰سال حبس تعزیری محکوم شد؛ بنابراین، بیژن قاسم زاده سنگرودی فرزند محمد اسماعیل (بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه) متهم به؛
۱- تأثیر دادن نفوذ اشخاص دولتی در اقدامات و تصمیمات قضایی منجر به تقویت حق از وریا مولانایی
۲- دریافت رشوه از حسین حاجی رضا و نادر شریف نجار به مبلغ ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۲۸ ریال
به دو حکم زیر محکوم شده است:
۱- انفصال ابد از خدمات دولتی
۲- ۱۰ سال حبس تعزیری و ضبط مال ناشی از ارتشاء و پرداخت جزای نقدی معادل وجه مأخوذه به نلع دولت و انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت سه سال و تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری.

آموزش و پرورش: تصویر جلد کتاب ریاضی سوم ابتدایی اصلاح می‌شود

علی محبی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم این سازمان برای پیگیری ماجرای جنجالی حذف دختران از جلد کتاب ریاضی سوم ابتدایی بیان کرد: این حذف براساس نظر کارشناسی صورت گرفته، مسیری را طی کرده  و ماجرا به این ترتیب که جنجال به پا شده، پیچیده نیست. او ادامه داد: اگر همه کتاب‌ها را ملاحظه کنیم مشاهده می‌شود که به هیچ عنوان در سازمان به دنبال حذف دختران نبودند همانطور که در کتاب علوم و هدیه‌های آسمانی عکس دختران و نه نقاشی آن‌ها روی جلد کتاب درسی مشاهده می‌شود. سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: به دلیل آنکه زمان اصلاح کوتاه بود عکس دختران از کتاب درسی حذف شد هرچند که بهتر بود تصویر جدیدی طراحی می‌کردند تا آنکه بخواهند تصویر دختران را از کتاب درسی حذف کنند. محبی تصریح کرد: با توجه به دستور وزیر آموزش و پرورش طراحی جلد کتاب ریاضی سوم دبستان اصلاح خواهد شد تا افراط و تفریطی در دیدگاه جنسیتی نسبت به دانش‌آموزان وجود نداشته باشد. او بیان کرد: در اسلام هم دیدگاه اعتدالی نسبت به مسائل وجود دارد؛ علاوه بر آن آرمان‌های رهبر معظم انقلاب هم بر همین موضوع استوار است؛ بنابراین هیچ گونه تبعیضی بین دختران و پسران وجود ندارد.

ابتلای ۳۹ دانش آموز یکی از شهرستان‌های لرستان به کرونا

افشین ترکارانی در سخنانی، گفت: ۳۹ دانش آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.وی گفت: از ۱۵ شهریور تا دیروز ۳۹ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به بیماری کرونا مبتلا شدند. سرپرست فرمانداری سلسله با بیان اینکه در روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه ۱۸ دانش آموز در این شهرستان کرونایی شدند، افزود: بیشترین آمار مبتلایان در بین دانش آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است. ترکارانی تصریح کرد: دانش آموزان مبتلا شده بین ۷ تا ۱۷ سال دارند و همه دانش آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله جزو کسانی بودند که مدرسه رفته اند.

واکنش تند جنتی به حذف عکس دختران از جلد کتاب ریاضی

حذف دختران از جلد کتاب ریاضی سوم ابتدایی با واکنش‌های زیادی رو به رو شد. در این میان علی جنتی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزند آیت الله جنتی در واکنش به این اقدام در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «وقتی افراد نادانی را مسئول تدوین کتاب‌های درسی می‌کنند و بر کار آنان نیز نظارتی نمی‌شود نتیجه اش بار کردن هزینه سنگین بر دوش نظام و مسأله دار کردن نیمی از جمعیت کشور خواهد بود. زنان و دخترانی که بیشترین افتخارات را در صحنه‌های علمی فناوری و ورزشی آفریده اند، شایسته ستایش اند.»

واکنش سفارت ایران در باکو به اظهارات کذب یک نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان

به نقل از العالم، بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در بیانیه‌ای خطاب به مدیر یک پرتال خبری آذری که اظهارات کذب و خلاف واقع آقای عاصم ملازاده نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان در گفتگو با نشریه صهیونیستی جروزالم پست را منتشر کرد، واکنش نشان داد و نوشت اظهارات ایشان در خصوص نوید افکاری یک متهم به قتل عمد که با شکایت شاکی خصوصی محکوم به قصاص شده، خلاف واقع، غیر سازنده و دخالت در امور داخلی ایران است و خواستار اصلاح آن شد.

عطریانفر: رفتار اصلاح طلبان با عارف شبیه قوم بنی اسرائیل بود

عطریانفر: رفتاری که اصلاح طلبان با آقای عارف، شبیه رفتاری است که قوم بنی اسرائیل با حضرت موسی (ع) کردند. به این معنا که ایشان را به تنهایی به عرصه منازعه فرستادند و همکاری لازم را با ایشان نکردند. بنده معتقدم انتخاب آقای عارف برای هدایت اصلاح طلبان در مجلس، انتخاب دقیقی نبود و این امکان وجود داشت که از ایشان در کابینه بعدی به عنوان عضو شاخص و یا حتی رئیس جمهور استفاده شود. متاسفانه عدم توفیق آقای عارف در مجلس شورای اسلامی قابل پیش‌بینی بود.
 
سرنوشت شکایات انتخاباتی در دستان شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان تا پنجشنبه نتیجه بررسی گزارش‌های واصله درباره صحت برگزاری انتخابات را اعلام خواهد کرد. با اشاره به ثبت شکایات انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی در سامانه سنا و مردم ناظر اظهار کرد: طبق قانون ما فرصتی برای رسیدگی به شکایات و تخلفات انتخاباتی داریم و اکنون نیز در مرحله دریافت گزارش‌ها هستیم.وی افزود: ما در شورای نگهبان تمام اطلاعات و گزارش‌های واصله را بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
کدخدایی با اشاره به شکایات واصله بیان کرد: دیروز در حین برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه در برخی حوزه‌ها افرادی از حوزه‌های دیگر دعوت شده‌اند تا در رأی‌گیری شرکت کنند به دست ما رسید که دستور‌هایی ابلاغ و پیگیری‌های لازم صورت گرفت و بعد از این مورد هنوز گزارش موثری به ما نرسیده است.سخنگوی شورای نگهبان افزود: انتخابات هیچ یک از حوزه‌ها به دلیل انجام تخلف متوقف نشد و روند رأی‌گیری به خوبی پیش رفت.
 
کدام اموال طبری ضبط شده است؟

سه دستگاه آپارتمان در برج روما. یک واحد مسکونی در پاسداران به مساحت ۶۳۱ متر- ۵ قطعه زمین در بابلسر - یک قطعه ۱۶۷۵ متری در لواسان - یک واحد اداری در برج سانا - زمین ۳۰۰ متری در خیابان کریمخان - طبقه ۵ و ۶ در مجتمع کریمخان - هزار میلیارد ریال در حق دولت - حدود ۱۷۹ میلیارد ریال وجوه نقدی بابت ارتشا./باشگاه خبرنگاران

پشت پرده «نه» گفتن علیرضا حقیقی به استقلال

خبرورزشی نوشت: بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس به‌ جای علیرضا بیرانوند، حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی را در اختیار گرفت باشگاه استقلال خیلی زود باب مذاکره با علیرضا حقیقی را باز کرد. علیرضا حقیقی بعد از مشورت با دوستان نزدیک خود سرانجام تصمیم گرفت پیشنهاد آبی‌ها را از ذهن خارج کند. دوستان علیرضا به او گفتند شاید الان از دست پرسپولیس ناراحت است، اما این ناراحتی را نباید با حضور در جمع آبی‌ها به خوشحالی تبدیل کند. به این خاطر که حضور در استقلال برای او حاشیه‌ساز است و می‌تواند تداوم سیر صعودی اش در لیگ برتر را به چالش بکشد. به خصوص که در این برهه از زمان می‌تواند با تداوم سیر صعودی به اردوی تیم ملی دعوت شود.

با پول دنا پلاس چه ماشین‌های خارجی می‌شود خرید؟

روزنامه خراسان نوشت: مقایسه قیمت «دنا پلاس» اتومات که به ۶۰۰ میلیون تومان یعنی ۲۴ هزار دلار رسیده با خودرو‌های خارجی بازتاب زیادی داشت. با این قیمت می‌شود خودرو‌هایی مانند «تویوتاکمری ۲۰۲۰، تویوتا۲۰۲۰ CHR، مزدا۶ مدل ۲۰۲۰، سوناتا ۲۰۲۰، توسان۲۰۲۰، فولکس واگن تیگوان۲۰۲۰، هوندا آکورد۲۰۲۰ و شورلت مالیبو۲۰۲۰» را تهیه کرد. نکته جالب این جاست که شرکت‌های این خودرو‌های خارجی به دلیل رکود بازار خودروهایشان را اقساط واگذار می‌کنند. کاربری نوشت: «مسئولانی که میگن دلیل گرونی خودرو دلاره، مگه خارجی‌ها با ریال ماشین درست می‌کنن که این قدر نسبت به ما ارزون تره؟!»

حتی داعش و طالبان انسجام فکری دارند، اما شما دائم دچار تناقضید

عباس عبدی در اعتماد نوشت: جناح فعلا غالب اصولگرایان با تعارضات فراوان مواجه شده و در توجیه این تعارضات به لکنت زبان نیز دچار شده است. رفتار‌هایی متعارض انجام می‌دهند که چوب هر دو را خواهند خورد، ولی نان هیچ‌کدام را نمی‌خورند. داعش و طالبان افکار و اعمال‌شان از نظر ما نادرست بود، ولی کمتر دچار تناقضات رفتاری و فکری بودند. در حقیقت آنان از یک دستگاه فکری چارچوب‌دار تبعیت می‌کردند، هر چند منطبق بر واقعیات جهانی و اجتماعی نبود. ولی افکار اصولگرایان ایرانی در مرحله پیش از این ارزیابی است، زیرا چنان تناقضات عجیب و غریبی دارد که مخاطبان را از فهم چارچوب احتمالی آنان ناامید می‌کند.

حق مردم را سلب کرده اید و به شورای نگهبان داه اید

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نوشت: درباره طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری» که این روز‌ها در کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، مطالب زیادی در رسانه‌ها منتشر شده که محور آن‌ها نگرانی‌های اصولی در زمینه تضییع حق انتخاب مردم است. متأسفانه در طرح پیشنهادی اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری حق انتخاب مردم نیز به شورای نگهبان داده شده و با تصویب آن، مردم به طور کلی مسلوب‌الاختیار می‌شوند.

یک فوتبالیست زن در تیم مردان بازی خواهد کرد

یوکی ناگازاتو، مهاجم ژاپنی اجازه بازی در باشگاه فوتبال مردان را دریافت کرده است. ناگازاتو ۳۳ ساله اولین زنی در کشور ژاپن است که چنین مجوزی دریافت می‌کند. این فوتبالیست در باشگاه نیمه حرفه‌ای ژاپنی Hayabusa Eleven بازی خواهد کرد. ناگازاتو به عنوان بخشی از تیم زنان ژاپن، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۱ شد. این ورزشکار همچنین در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ و مسابقات جهانی ۲۰۱۵ مدال نقره را به دست آورده است. /ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۱۱
بخاطر همین هست دختران در قم بدحجاب شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
به خاطر سرمایه گزاری صدها میلیون دلاری آمریکا و
بذل و بخشش آن توسط اشخاص مزدوزی مانند مسی علینژاد هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
پوشش دادن دختران و زنان با نماد افراطی نه جز اخلاق هست نه جز سیاست . زنان و دختران حق دارند لباس زیبا و رنگی و خوشگل بپوشند . چهره را زیبا کنند . چون خداوند همه مخلوفات را زیبا آفریده . مردان با صورت ژولیده و پیشانی با مهر سوخته هم نماد احلاق نیست . مردان هم باید لباس تمسز و زیبا و شیک و رنگی بپوشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
معرفی این وزیر صمت چه شد؟
وسط جنگ اقتصادی کشور وزریر ندارد؟؟؟ یک ماشین بدون راننده !!!!
رضا
| Germany |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
خانم علی نژاد اسمشون مسیح هست ،نه مسی .شما با لیونل مسی اشتباه گرفتی .از قدیم هم گفته اند .حرف اگر از دل برآید لاجرم بر دل نشیند .یا اونجا که میگه حقیقت تلخه ...
با هیچکس بیش از عارف همکاری نشد سر لیست بود و همه کاره بود ایا سکوت ایشان در مجلس هم تقصیر بقیه است؟ ایا اینکه ایشون قادر به تشخیص معدن از دره گردشگری نیست هم تقصیر اصلاح طلبها است ؟ عارف نسخه بسیار بدتر حسن روحانی است و هیچ شانسی ندارد چون عملکردش نه تنها ضعیف بلکه فاجعه بار بوده است
ولی واقعا گردن محکمی داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
ورزشکاری و کاملا جوان این روزها کمتر پیدا میشه
ناشناس
| Spain |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
آره باهات موافقم طبری گردنش محکم بود برای همین اعدام نشد.
جنتی وقتی میخواد از حقیقت دفاع کنه از خود حقیقت دفاع نمیکنه میگه چرا اون اتفاق به ضرر نظام تمام شده براش مهم نیست چرا در ماجرای جلد کتاب ریاضی به زنان توهین شده میگه چرا این کار به قول خودش هزینه ای بر دوش نظام گذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
حالا که انتقاد کرده هی غر بزن
انتقاد هم نمیکرد باز هم غر میزدی
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جناب ۲۲۳۴؛ حرف دوستمون کاملا درسته، نقد باید متکی به حقیقت باشه نه متکی به اینکه فلان کار برای نظام خوب است یا نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
جناب محمد از آمریکا
اصولا غر زدن خصلت ایرانی هاست
ناشناس و غریبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
یه خصلت دیگه ایرانی ها -
هر چی من میگم درسته و اونایی که خلاف من میگن در اشتباهن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
کجا به زنان توهین شده؟ چرا همه این قدر ظاهر بین
شده‌ایم؟
من ۵۰سالمه.۳۰سال پیش میگفتند میخواهیم خودروی ملی بسازیم تا در اثر تحریم خودمان لوازم یدکی وطنی داشته و دچار نوسان قیمت نشویم.بعد اومدن سمند را ساختند.آخه از خدابیخبرها پس چرا قیمت این خودرو را به بهانه افزایش قیمت دلار تغییر میدین.خدا هم از دست مسئولین دروغگو خسته شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
من یه خودرو دنا پلاس مدل 98 دارم که حدود 20 هزارتا کارکرده، روز قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا در 20 کیلومتری اراک، موتور خودرو بدون دلیل قفل کرد و با هزار بدبختی و با هزینه شخصی خودرو رو تا قم یدک کردم. وقتی در نمایندگی موتور رو باز کردن، شاتون خورد شده، سوپاپها کج شده، پیستون به کلی ذوب شده بود و سیلندر هم ترک برداشته بود... هم آب ماشین و هم روغن رو قبل از حرکت چک کرده بودم... حالا چرا این خوردو باید 600 میلیون باشه، الله و اعلم...

اما سخنم با شما ملت هست... چطور برای یه همچین ماشینی توی صف می ایستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حساب کردم طبری ۱۴ ملک و خانه و زمین از طریق رشوه به دست آورده اگه هر ملک رو معادل به گوسفندی بدانیم که چوپان نگون بخت خراسانی دزدید و دست و پاش قطع شد الان دست و پای اکبر طبری هم باید قطع بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اون بدبخت چوپان بود
این خوشبخت طبری
از نظر خدا انسان فرقی با انسان نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دیشب سخنگوی قوه قضاییه در مصاحبه اش گفت : جناب اقای طبری محکوم شد !!!!!!؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!جناب اقای طبری
جناب اقای طبری !!!!!؟
حالا متوجه شدید چرا ایشان اعدام نشد ؟
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
همه برابرند لکن بعضی ها برابر ترند
ناشناس
| - |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
همیشه تخم مرغ دزد محاکمه و به اشد مجازات محکوم میشه و حکم اجرا هم می شود، نه شتر دزد
دنبال گردنی برای قلاده اش میگشت
سگ شد شد نشد آدم
عمرا اگه عارف پشت این سفره پر نعمت داد بزنه مگه با دهن پر خوراک میشه داد زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
شاید بتوان گفت که عارف عامل نفوذی جناح راست در میان اصلاح طلبان بود که متوجه شدند و او را کنار گذاشتند، هرچند خیلی دیر.کمی صبر کنید آینده نشان خواهد داد . او در دولت بعد پاداش این ضربه زدن به اصلاحات را خواهد گرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
صد رحمت به اصولگراها
عارف به نظر من فوق اصولگرا است ولی از اصلاح طلبها نان میخورد
عملکردش در مجلس گویای همه چیزه
۲۵ سال دیگه هر کی بیاد ایران با یه تصویر دهشتناکی مواجه میشه سرزمینی خشک و برهوت با مردمانی سالخورده و فرسوده شده و فقیر و یه تعداد کمی به شدت سر حال و ثروتمند بچه ها حیلی تعدادشون کمه شاید از هر صد نفر به زحمت بشه یه بچه دید شهرها کوچک و قبرستان های بسیار وسیع و مردمانی که روی سطل های آشغال مثل سگ و گربه به جون هم میافتن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
از کدوم ایران حرف میزنید؟۲۵ سال بعد ایرانی در کار نخواهد بود. شاید تکه کوچکی بنام ایرانستان مانده باشد
عارف هیچوقت اصلاح طلب نبوده و نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
شاید بتوان گفت که عارف عامل نفوذی جناح راست در میان اصلاح طلبان بود که متوجه شدند و او را کنار گذاشتند، هرچند خیلی دیر.کمی صبر کنید آینده نشان خواهد داد . او در دولت بعد پاداش این ضربه زدن به اصلاحات را خواهد گرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اره اصلاح طلب واقعی همان هایی بودن که فرار کردن و باقی مانده ها هم در داخل از اربابان ان ور ابی.....!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
عارف و روحانی و..اصولگراهایی هستند که با عنوان اصلاح طلبی رای گرفتند
اصطلاح طلبان= ورشکسته های سیاسی
اصولگرایان= رانت داران سیاسی
حذف شدن عکس پسرها مهم نبود یا بدتر از این دو عکس حذف شدن قران چی؟
مشخص است چه برنامه ای پشت این چیزها خوابیده و دنبال ان جنجال ها به پا شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
چرا اونم مهم بود.تفکیک جنسیتی در هر حال ناپسنده
مجلس انقلابی فعلا که عالی عمل کرده .انشالاه تا سال اینده رتبه اول دنیا در جرم وفقر وگرانی و...خواهیم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
هدیه گرفتی .نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
منظورت دولت است نه؟چون مسوول اجراییات دولت است و قوانین را هم عملی نمی کند
حداقل دنا از پراید بروزتر است هر چند که با توجه به قدرت خرید کشورهای اروپایی قیمت دنا حداکثر 25 میلیون و پراید هم حداکثر 10 میلیون باید باشد
ولی وقتی اقایان دولتی با دلار و بازارهای دیگر مثل همین خودرو وسکه و مسکن و ارز بازی می کنند بهتر از این نمی شود واگر پارسال این دولت را برکنار می کردین چون دیگر حوصله کار کردن ندارد و می رود از این را ها تامیین بودجه می کند و دولت تازه نفس می امد این قیمت ها چند سال دیگر رقم می زد
خخخه این عبدی در کدام سیاره زندگی می کند که اصول گراها را به جای اصلاح طلب ها جا می زند؟
چون دیگر اکثرا فهمیدن که اصلاح طلب ها در ظاهر دنبال یک چیزی هستند ولی در پشت .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
برخی از اصولگراها هم با پا برجام را پس می زنند با پا پیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
بیچاره عباس عبدی تا کجاش میسوزه که با عصبانیت کلی گویی میکنه
داعش کسانی هستند که همه چیزمان را به خارج گره می زنند ان هم به دروغ و می گویند اگر باج ندهیم می میریم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
شاید می گوییند در سیاست خارجی لقمه اندازه دهانمان برداریم
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
هدیه گرفتی
یا
توصف گرفتن هدیه هستی
مالزی .ترکیه.اندونزی.چه باجی دادند
ناشناس
| France |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اگر همه چیز به دلار نیست نجفی منش را توجیه کن لطفا که قیمت پراید و بقیه خودروها را با دلار محاسبه نکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
ترکیه را ولش کن هیچی بارش نیست و بازیچه این و ان می شود
این سه کشورها هم در منطقه ای زندگی نمی کنند که هرج و مرج است در ضمن این کشورها در حدی نیستند که بتوانند سیاست تعریف کنند
میگن در کره شمالی ۵ کارمند وزارت اقتصاد دز پشت میز غذا از سیاست های اقتصادی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی انتقاد میکنند این خبر به گوش کیم جونگ میرسه دستور میده اونا رو احضار کنن و به تبلیغ علیه امنیت ملی اعتراف کنن بعد هم یکی بعد از دیگری یا شلیک گلوله اعدام میشن بعد هم خانواده های اونا رو یه اردوگاه زندانیان سیاسی میفرسته فقط من موندم وقتی اونا ۵ نفر بیشتر نبودن و همه اعدام شدن خبرچین کدوم بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
هدیه بگیر خبرچین بود
یک هدیه گرفت از کیم
اولا اصلاحطلبان بدنبال افراد شجاع وکارآمدی چون تاج زاده بهزادنبوی بودند نه کسایکه درمقابل اینهمه مشکلات عدیده ملت سکوت میکند وحتی نای اظهارنظر هم ندارد ثانیا باتوجه به انتخابات دوم خرداد76 تا کنون چون برخلاف برمایش امام که فرمودند میزان رای ملت است رای ملت کوچکترین ارزشی برای مخالفین خط امام نداشته لذا امت دیگر درهیچ انتخاباتی شرکت نخواهد کرد چون باوضعیت سیاستهای موجود کوچکترین روزنه وامیدی به آینده کشورنیست لذا هم ازاصولگراها وهم اصلاحطلبان قطع امید کرده اند
کاهش ازدواج به خاطر کرونا نیست سری به بازار بزنید قیمت لوازم خانگی واجاره های مسکن را بپرسید خیلی زود به جواب خودتان میرسید حالا ترس از سکه 12 میلیونی را نگفتم که سلاح محفی خانمهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
در سالهای 94 تا 96که اقتصاد به ثبات نسبی رسیده بود افزایش ازدواج و فرزنداوری را در اطرافیان خود میدیدیم امار هم انرا اثبات میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
مسولین چون تو مریخ زندگی میکنند این ها را نمیفهمند


میگن تقصیر کروناست مضحکه
ناشناس
| - |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
الان اگر بگین این همه اختلاس واسه چیه
میگن:
به خاطر کروناست
اکثر کشورهایی که نظام پارلمانی دارند ودر انتخاب رئیس دولت دچار مشکل شده اند و مدتها بدون دولت اداره شده اند و دچار چلشهای بزرگی شده اند .به عنوان مثال انگلیس که پدر نظام پارلمانی هست . این روش اصلا بدرد ایران نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
و لبنان و عراق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
به درد کشورهایی میخورد که اطرافیاانش ثبات داشته باشند
ابتلای ۳۹ دانش آموز یکی از شهرستان‌های لرستان به کرونا

افشین ترکارانی در سخنانی، گفت: ۳۹ دانش آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.وی گفت: از ۱۵ شهریور تا دیروز ۳۹ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به بیماری کرونا مبتلا شدند. سرپرست فرمانداری سلسله با بیان اینکه در روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه ۱۸ دانش آموز در این شهرستان کرونایی شدند، افزود: بیشترین آمار مبتلایان در بین دانش آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است. ترکارانی تصریح کرد: دانش آموزان مبتلا شده بین ۷ تا ۱۷ سال سن دارند و همه دانش آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله جز کسانی بودند که مدرسه رفته اند.
آقای رئیس جمهور و آقای وزیر آموزش و پرورش اگر کسی از این دانش آمزان فوت شوند مسبب اصلی شما هستید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
بازشدن مدارس و حضوردانش آموزان یک جنایت بود
ناشناس
| - |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
تو همین یک هفته این همه کشف شد؟ غیر طبیعی نیست؟ نباید یه چند روز دیگه بگذره تا علائم ظاهر بشه؟
در این مملکت ازدواج و زاد و ولد نکنید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
با اعمال حداکثر ساده زیستی در صورت توافق قلبی ازدواج کنید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
در این مملکت عشق و عاطفه معنی نداره..
این کشور، کشور عاشق کش و بی حس و احساس هست..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اگر ازدواج کردید باید حداکثر قناعت را بکنید

بدانید پدرومادر ها هم ممکنه زندگی تان را بهم بزنند

پس خیلی مدیر باشید و بدانید که مردی که قدرت اقتصادی نداره مرد نیست

به خدا توکل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
به ناشناسی که معتقده در این مملکت عشق و عاطفه ....معنی نداره
به نظرم درست می‌گه و بهتره بذاره بره
کاهش ازدواج ربطی به کرونا ندارد به دلار۲۶۰۰۰تومنی و قیمت یخچال و تلویزیون و رهن خانه دارد. این تحلیلهای اب دوغ خیاری از کجا میاید؟شکم سیرهای بیدرد حتی نمیدانند که گرانی چه بسر خوراک مردم اورده چه برسد به اینکه فیلشان یاد هندوستان کند و ازدواج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
به همین خاطر هست که میگن
سوار از پیاده خبر نداره سیر از گرسنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
در 25 سال پیش هم دلار در اوج رفت چرا ازدواج کم نشد؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
ناشناس ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جیره خوار، چرا چرت و پرت میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
داداش به دل نگیر کلا مسولین تو مریخ زندگی میکنند

خبر از بازار ندارند

از ماست ک برماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
جیره خوار دوست تاریخ بخوان تا یک کمی از بالارفتن های دلار در ان زمان مشعوف بشوی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
آقای آمریکایی
چرا هرکی مخالف شما حرف زد رو بهش انگ جیره خوار میزنی؟
البته من نظر 22:54 رو قبول ندارم، ولی شما هم درست نمیگویی
راست میگی؟ دلیل بیار
وزیر خارجه انگلیس امروز گفته که کشورش همراه با امارات و اسرائیل قراره به ائتلاف آمریکا در خلیج فارس بپیوندن...
هموطنان عزیز،ما الان به نقطه ی بدون بازگشت رسیدیم...
نباید می رسید اما حالا که رسیده باید اختلاف هارو کنار گذاشت...
ایران اولین و آخرین "مهم" برای ماست...
الان باید چیکار کنیم؟این سوال باید سوال هر ایرانی باشه...
چون جنگ دیر یا زود اجتناب ناپذیره...
غربی ها غلط کردم هیچکس رو نمی پذیرن...
از انفعال باید خارج شد...
دارن محاصرمون میکنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
الان باید چکار کنیم؟
توپو بزاریم فرار کنیم
هر کی تا اینجاشو اموده بقیشو هم میره دیگه بما چه؟
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
غلط کردی که غلط کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
حمله کنیم یا نه
طناب و دار فقط صدام حسین وقتی آوردنش اعدامش کنن پالتو پوشیده بود و یه قرآن در دست گرفته بود رییس حزب سوسیالیست عراق یاد قرآن افتاده بود یه عده ای الله اکبر گفتند صدام گفت شما مرد نیستید آخرین جمله اش این بود فرس یعنی فارس ها ایرانی ها من رو کشتن بعدا معلوم شد طناب دار خفه اش نکرده گردنش رو شکسته پیر بود بنده خدا
اعدام را متوقف کنید
آره به خاطرکروناازدواج نمیکنند
توکه راست میگی
کمی ازدواج اصلا ربطی به کرونا نداره خودتونم میدونید.مشکل ول بودن مملکته.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اتفاقا برعکس، مشکل اسیر بودن مملکت و ملته
همکاری ایران و روسیه در تولید واکسن‌کرونا ( بعد از اینکه اولین واردات واکسن کرونا در ایران ، اولین بر روی مسولین و مقامات و فرزندانشان تست کنید بعد بر روی مردم .
ازدواج کنند که چی شود ؟ بخاطر گرانی و توسعه نیافتن رشد فرهنگی و سیاسی خانوادها و زوجین تا کله سحر با هم کل کل کنند ؟ دل خوشی والاه . اول برو یه امار از طلاق گرفته ها بگیر تا بعد .
مهدی چمران از نطام پارلمانی دفاع کرد و گفت اکثر ممالک دنیا هم‌پارلمانی هم ریاستی دارند ..........( از چمران با ان سواد دانشگاهی منهای سواد سیاسی تعجب میکنم که هنوز نمیداند چرا پست نخست وزیری را اصولگرایان سراسیمه حذف کردند ؟ آیا جواب کارشناسی تا حالا در رسانه های داخلی دیدید که گفته باشند چرا نخست وزیر حذف و قدرت سیاسی و نطامی رییس جمهور را برداشتند ؟ آقای چمران ؟ اگر منظورت دمکراسی هست ، تحقق ان لوازمی نیاز دارد . گروه همفکر شما که بعد از انقلاب حزب را کلا تعطیل کردید مگر انکه احزاب به صورت صوری پسوند یا پیشوند اسلامی داشته باشند . تو باغ سیایت نیستی . آقای چمران . یعنی اصلا فضای سیاسی و سیاستمداری کار شما نیست داداش
تابناک کارت درسته یه پا توییتری
وزیر قبلی اقای جنتی خیلی بابت تعییرات جلد کتاب ریاضی ناراحت شدند . واقعا ؟ جدی ؟ اگر واقعیت باشه که آنوقت با پدر خیلی اختلاف سیاسی پیدا میکنید ؟ چون‌من اینجوری که از اخلاقی سیاسی اصولگرایان آشنایی دارم . شماها حتی کوچکترین تفاوت فکری سیاسی در خانواده اصولگرایان را قبول ندارید . منظورم این هست که اصولگرایان در عالم سیاست حق تقدم را به عقل و فهم و شعور قیاس نمیکنند بلکه مطالبات دیگری دارند . خواست مردم زیاد برای شما اصولگرایان‌مهم نیست .
فرمانداری تهران از نامگذاری خیابانی در تهران بنام بازرگان مخالفت کرد .............خود بازرگان اگر قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اگر فکر میکرد که روزی میرسد که نام بردن از اسم نخست وزیر جرم هست هیچوقت سیاستمدار نمیشد .
عباس عبدی گفته است که اصولگرایان در رفتار سیاسی و تعهد و عمل به انچه فکر میکنند و عقیده دارند از طلبان و داعش هم ثابت قدم‌نیستند . ......(چون واقعا اصولگرایان به باورهای که خودشان دارند عمل نمیکنند و مردم در این‌مابین گیر کردند که اصولگرایان اینقدر در رفتار و سیاست و اقتصاد و حقوق بخاطر کنار زدن مفاهیم علمی در این حوزه ها به سردرگمی افتادند . ) عباس جون راست میگی . به انچه عقیده داشتند باید عمل میکردند . . اکبر طبری باید مثل همان سکه فروش اعدام‌میشد یا دست و پایش را قطع میکردند ؟ چرا عمل نکردید ؟
عارف چه حمایتی دیگه می خواست...جریان اصلاحات با سرمایه گذاری روی این فرده خودکشی سیاسی کرد.
در سال ۸۹ وقتی احمدی نزاد شرکت برق وابسته به وزارت نیرو که من در ان شاغل بودم به آقا زاده ای با سن ۳۵ سال واگدار کرده بود ولی بعدا مشخص شد ایشان نخریده بود بلکه پشت خرید دوستان‌نهادی و بنگاهی خودیها بودند و خرید نامه و فروش در بورس هم صوری بوده . فقط پول زمین کارخانه برق را داده بود و ۲۵۰ واجد مسکونی را حساب نکرده بودند و قرار بود کارفرما ۳ درصد سهم شرکت را به پرسنل شاغل واگذار کند . اما اینکار را نکرد . لذا اولین‌کاری که انجام داد . برادر همسرش را سمت رییس اداری . پسر خاله رییس انتطامات . دامادش را مسول رستوران شرکت . ......لذا اگر کارمندی در یکی از این واحدها با مسولی مشکلی داشت سرو کارش با کل فامیل شرکت بود یعنی حتی اجازه مرخصی استحقاقی را هم‌نمیدادند . حتی موقع ریختن مقداری برنج در رستوران کم و زیاد میکردند تا طرف مقابل که غیر خودی هست از اداره خود بخود بیرون برود . .....یعنی حتی شرکت های خصوصی هم چنین کاری را انجام نمیدهند چون فامیل بازی و قوم و خویش بازی چه در اقتصاد و چه در سیاست و عدالت باعث فسادمیشود.
تابی جان . خسته نباشی . دبیر . سر دبیر . کنتلرر نظرات اینقدر سرسان بابت حدف دختران در کتب ریاصی سرگرم بودید یادتان رفت که در بسته خبری بنویسید که در امریکا یک شهروند را امروز اعدام‌کردند . در روسیه که واکسن کرونا اختراع شد بیماران را از بلای بیمارستانها با طناب بر تریلی و سپس در قبرستانها کمپرس و تخلیه میکنند .......در چین اخبارهای مهمی وجود دارد . مگر میشود کشوری یک و نبم‌میلیارد جمعیت داشته باشد ولی اتفاقی نیفتد
من برای اعتراض به مسئولان ازدواج نمی کنم و اگر هم ازدواج کنم عمرا بزارم بچه دار شوم که در این کشوربزرگ شود.
به خدا دلم میسوزه برای بچه هایی که دارند به دنیا میاند.. برای جوان های زیر 20 سال.. سرونوشت و آینده نامعلوم..
انتخابات باقی مانده مجلس

مشارکت شهرستان سمیرم 30 درصد

مشارکت مردم لنجان زیر 13 درصد!!!

باور کنید!
ابتلای ۳۹ دانش آموز یکی از شهرستان‌های لرستان به کرونا
آقاي عطريان فر! مي شه شما به عنوان يك همه طرف باز اصلاحات، رفتار آقاي عارف با اصلاح طلبان را هم به چيزي تشبيه كنين!
واقعا کی جرات داره در این شرایط سخت اقتصادی و تحریمی بچه دار بشه
خدا به ما بپیک فرزند داده و الان 3 ماهه است چون به پروتئین شیر گاو حساسه باید شیر ضد حساسیت بگیریم که کلا از یک ماه پیش نیست شد. خانمم هم باید شیر بز پنیر بز و ماست بز بخوره شیر بز کیلویی 12000 تومان. دو دست لباس نوزادی می گیری بالای 100 هزار تومان... آخه کارمند که 15 درصد حقوقش افزایش یافته چجوری بچه دار بشه در حالیکه هزینه های بچه دار شدن حدود 300 درصد رشد کرده
اموال طبری ضبط شده آنهم چه اموالی! چند متر ناقابل یکی از مستغلات ایشان برابری می کند با کل دارایی من و بابام و اجدادم تا چند نسل. آقایان قضات توجه فرمایند که امثال ایشان در آن دستگاه و سایر دستگاه های دولتی بسیارند. لطفا اغماض نکنید.
با حذف تصویر دختران از روی کتاب درسی این روزها کمپینی راه افتاده که محصلین تصاویر دیگر را از داخل کتاب حذف میکنند.
من موندم این ورشکسته های سیاسی مثل عطریانفر چرا ول نمیکنند بابا تمام شد عصر شما توروخدا برید با همان گرین کارتهاتون برین آخر عمری را حال کنید. ملت داره نابود میشه شما فکر اینی که عارف اینطور و عارف اونطور فقط یک سوال دارم از شما بفرمایید عارف با آمال میلیونها اصلاح طلب (بخوانیم مردم عادی ایران) چه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
کدام اموال طبری ضبط شده است؟

یک ریش تراش هم یادتان رفته است.
با سلام
بنظر من باید روی جلد همه کتب ریاضی عکس استاد ریاضی جهان خانم میرزا خانی چاپ شود از اولین کتاب ابتدایی تا اخرین کتاب ریاضی فوق دکترا
آقای چمران میگوید سیستم پارلمانی خوب است!... مجلس 10 درصدی و اینهمه نخبه در مجلس، چه نخست وزیری توسط مجلس انتخاب شود!......
وقتی تخم مرغ هم نمیشه خورد و فقر همه را در برگرفته منتظر ازدواج جوانان هستید؟
بنی اسرائیل سرزمینشون کجا است کجا ساکن بودن
تجربه تلخ نظام پارلمانی را در همین ده سال گذشته در کشورهای اسرائیل ، لبنان و عراق در همین منطقه خودمان دیده ایم . ، نظام پارلمانی نظام مناسبی برای حاکمیت کشورها نمی باشد .
آموزش و پرورش ضمن اینکه پاسخ نداده است بلکه خودش هم نفهمیده چی گفته لطفا یک بار خودش مطالعه کند چون من که نفهمیدم چه گفته
فرزند آوری فرزند آوری نکنید شما در همین جمعیت ماندید جمعیت بیکار بی همسر بیخانه می خواهید اضافه کنید جوان همه چیز می خواهد و شما از عهده آن بر نمی آیید. جمعیت سالخورده مرکز نگهداری و مقداری غذا و 2 متر قبر می خواهد که می تونید با فروش مقداری نفت از پس آن برایید.
كاهش آمار شوكه كننده ازدواج بخاطر كرونانيست لطفا تيتر را اصلاح
كنيد بخاطر افزايش هزينه ها مخصوصا سكه و سنتهاي غلط مراسمات ازدواج مي باشد ديدگاه جوان امروز با جوان 20 سي سال پيش - زمان شما مسئولان- كارشناسان و مقاله نويسان سايت ها فرق داره بايد حقايق را قبول كرد و بر اساس آن- سنتها و روشهاي ازدواج را تصحيح نمود.
یکی پیدا نشد راجع حذف قرآن از جلد کتاب کلاس اول اعتراض کند!!!
سکوت مطلق تابناک در مقابل اعدام (قتل) نوید افکاری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر