قالیباف از باکو راهی تهران شد
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC)، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۱۸۶
| | 637 بازدید

به گزارش تابناک؛ دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس مجلس صبح امروز برای شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) وارد باکو شده بود.
دکتر قالیباف در جریان این سفر، ضمن سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، با الهام علیاف، رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.
گزارش خطا



