گرچه برفش سنگین نیست ولی بازهم الحمدلله که سفید است نه خشک و خالی. خداوند همیشه در آخرین لحظه به بندگانش عنایت میکند. الهی شکر
مسعود
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
14
54
پاسخ
بالای یک متر برف تازه حساب میشه
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
6
60
پاسخ
خداروشکر
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
45
7
پاسخ
این عکسها قدیمیه
محمد تقی چراغی
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
5
52
پاسخ
صد بار خدا را شکر که رشته کوه البرز سفید پوش شد.مخصوصاً دماوند....⚘⚘⚘
ناشناس
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
4
20
پاسخ
چقدر پوشش برف کمه
خدا بداد سال دیگه برسه
ناشناس
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
6
17
پاسخ
بازم خدا رو شکر اما جبران کم آبی نمیشه چند روز آفتاب و همه تبخیر میشه متاسفانه باید فکر اساسی برای بخش کشاورزی که بیشترین مصرف آب رو داره کرد و الگوی کشت مناسب داشت