بازدید 8349
۸

مهلت دو هفته‌ای وزیر راه به هواپیمایی آتا

وزیر راه و شهرسازی در دستوری به سازمان هواپیمایی کشوری، بررسی فوری وضع شرکت هواپیمایی آتا را خواستار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضع شرکت هواپیمایی آتا در خدمت رسانی به هموطنان را به صورت فوری مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس دستور بذرپاش، شرکت هواپیمایی ۲ هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه نماید. در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، تمامی پر‌وازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد.

رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویت‌های کاری شرکت‌های هواپیمایی باشد و کلیه‌ی مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانه‌ی مردم‌پایه موظف به تکریم هموطنان هستند.

لغو مجوز ۱۴ پرواز هواپیمایی آتا

حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی آتا در هفته ۳۰‌ پرواز به عراق دارد که به علت رفتار نامناسب با مسافران مجوز ۱۴ پرواز آن لغو شد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا اخطار های لازم را داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
نمی دانم پشت اتا به کی گرم است سال 96 به کربلا مشرف شدیم به فرودگاه نچف امدیم پرواز صبح با 12 ساعت تاخیر انجام شد از گیت رد شده بودیم امکانات نبود کسی پاسخگو نبود وخسارتی هم پرداخت نشد اتا کار همیشه اش است در پروازهای کربلا
با سلام متاسفانه پروازهای شرکت آتا مزخرفترین و بی تعهدترین ایرلاین است در 13 دسامبر پرواز 36648 قرار بود ساعت 16 و 30 پرواز کند و تا ساعت 30 دقیقه بامداد اعلام تاخیر نمود و در نهایت اعلام ابطال پرواز مادر خانم و پدر خانم بنده و تعدادی از افرادی که مسن بودند و روی ویلچیر با سختی فراوان و در آن شرایط بغرنج تحمل نموده چندین بار مسافران اعتراض شدید کردند و چند بار درگیری لفظی بین مسئولین ایرلاین و ایشان پیش آمد اما دریغ از یک پاسخ قانع کننده فقط یکبار ذیرایی مختصر کردند و با اصرار برخی مسافران روی بلیط ها مهر ابطال زدند با شکایات شدید مجبور شدند مسافران را به هتل فرذودگاه امام برده و صبح ساعت 6 صبح برگرداندند و با یک ساعت تاخیر مجدد پرواز ساعت 7 پرید و متاسفانه علیرغم پیگیری های زیاد ایرلاین از دادن خسارت هم امتاع کرد این اولین بار نیست که آتا مردم را اذیت و بی مدیریتی در آن مشهود است آتا لطفا برو و همان در شهر خودت یک هواپیما در پارک بگذار تا مایه عبرت شود برو خواهشا برو مدیران شما فقط ادعا دارند ادعا ادعا ادعا لطفا برو.........
اخطار برای حل مشکل مسافران کافیست؟!
کاملاً واضحه، هواپیمایی آتا چهار تا پرواز مسافر میگیره یکی رو انجام میده و مسافرای سه تای دیگه رو هم به بهانه‌های مختلف با همون پرواز راهی میکنه تا صندلی خالی در پرواز نداشته باشه. مسئولین سازمان هواپیمایی موظفند به این سؤ استفاده ها رسیدگی کنند
بی نظم ترین و بی اعتبار ترین خط هوایی تا به حال دونوبت بلیط از شرکت آتا گرفتم پرواز کنسل شده کلی بابت رزو هتل ضرر کردم ببندید در شرکت آتا را
چندین ساله مردم اعتراض دارند وناراضی هستند از این شرکت و مسئولين بی لیاقتش، ولی گوش شنوایی وجود ندارد
چه عجب مسئولین به فکر مردم هستند !!!!!!!!!!!!!!!
چون مدیران نالایق هستند اگر شرکتی چون آتا بیشتر پروا هایش باتاخیر انجام می‌شود بفرمایی این بی مدیریتی کجای ایران درسته سراسر کشور از بی مدیریتی رنج میبرد
تمامی هواپیماهای ایران قدیمی وازرده خارج اند بجای تعطیلی وبیکارشدن عده زیادی به فکرتعویض هواپیماهاتون باشید باجون مردم بازی میکنیدشما وقتی پروازی به تاخیرخورده قطعا نقص فنی داشته این هواپیماهاهم مثل مسیئولین کشورپیروزنگ زدس بایدتعویض شه که متاسفانه تحریمیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی