عزم صدا و سیما برای حمایت از صنعت تبلیغات

کد خبر: ۷۲۴۱۷۹
| |
3259 بازدید

بازدید معاونت مالی و اداری و مدیر کل اداره بازرگانی سازمان صدا و سیما از گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب

صبح روز دوشنبه 30 مرداد 1396، دکتر شهریاری معاونت مالی و اداری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آقای مهدوی‌مهر مدیرکل بازرگانی این سازمان، به همراهی گروه معاونین بازرگانی صدا و سیما، از گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب بازدید کردند و با اعضای هیئت مدیره‌ این مجموعه به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه افتاب، در این بازدید، نخست دو طرف پیرامون راهکارهای توسعه و پایداری صنعت تبلیغات کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و برای غلبه بر چالش‌ها و موانع رشد این صنعت با یکدیگر هم‌اندیشی کردند. در خلال این گفتگو، پژوهش‌ها و بهینه کاوی‌های انجام شده توسط گروه شبکه آفتاب برای توسعه‌ و راهکارهای ممکن بر پایدارسازی صنعت تبلیغات با مدیران مالی و بازرگانی صدا و سیما در میان گذاشته شد و با مقایسه‌ای میان چند الگوی بین‌المللی کارآمد و پیشرو، به نقش و سهم حساسی که تلویزیون به عنوان کلیدی‌ترین و برترین رسانه‌ ارتباطات بازاریابی در این فرآیند دارد پرداخته شد. در ادامه هم مدیران سازمان از ، امکانات، دستاوردها و سازوکارهای راهبردی و اجرایی شرکت‌های زیرمجموعه گروه شبکه آفتاب دیدن کردند، بازدیدی هم از شرکت فیلمسازی و خانه تولید آفتاب داشتتند و این بار با نگاهی متفاوت و از منظر تولید و جزئیات پیچیده آن، روندهای تازه در تولید آگهی‌های تلویزیونی را نظاره کردند.

این دیدار، نخستین مورد از سلسله بازدیدهایی است که مدیران ارشد مالی و بازرگانی سازمان صدا و سیما در برنامه دارند. این حرکت که با دیدار و نشست‌هایی مشترک با گروهی دیگر از مدیران و دست اندرکاران شرکت‌های تبلیغاتی ادامه خواهد یافت؛ نشان از عزم این سازمان برای حمایت و همسو کردن راهبردها و فرآیندهای بازرگانی تلویزیون با ظرفیت‌ها و توانمندهای بدنه صنعت تبلیغات ایران دارد، تا کمکی باشد به رشد و توسعه این صنعت در کشور. با گذشت بیش از یک سال از رفع تحریم‌ها، کسب و کارهای داخلی رشد و رونقی نسبی داشته و اقبال شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی هم به بازارهای داخلی این نوید را می‌دهد که صنعت تبلیغات ایران همگام و همسو با دیگر صنایع، امکان خلق آینده‌ای پر رونق داشته باشد و در این راستا به‌نظر می‌رسد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در نظر دارد، ظرفیت‌های رسانه‌ی تلویزیون را به عنوان ابزار اصلی ارتباطات بازاریابی توسعه دهد.

 
اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
برچسب منتخب
# خروج از ان پی تی # مرگ ترامپ # مکانیسم ماشه # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # پل ترامپ # حمله آمریکا به ایران
نظرسنجی
آیا اسنپ بک فعال می‌شود؟
الی گشت