بازدید 174840

ریحانه جباری اعدام شد

بالاخره پس از کش و قوس های زیادی که در پی رسانه‌ای شدن این پرونده و ارتباط دادن قتل رقم خورده با دفاع مشروع رقم خورد، حکم قصاص ریحانه که بارها و بارها مورد تایید قضات مختلف قرار گرفته بود به اجرا درآمد و دادستان تهران برای روشن شدن هر چه بیشتر ابعاد پرونده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱ 25 October 2014
ریحانه جباری، متهمی که محکوم به اعدام شده و مدعی بود در دفاع از خود مرتکب قتل شده است، بعد از آنکه بارها و بارها مستندات پرونده‌اش به دست قضات مختلف ورق خورد، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و در نهایت هر بار به تایید حکم اولیه صادر شده رسید، صبح امروز اعدام شد تا حکم قصاص درباره وی جاری شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادستان تهران صبح امروز (شنبه) بعد از اجرای حکم قصاص ریحانه جباری، اطلاعیه ای درباره روند پرونده وی منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی انتشار مطالبی در برخی سایت‌های خبری در خصوص پرونده موضوع محکومیت ریحانه جباری ملایری فرزند فریدون و با عنایت به اجرای حکم قصاص نفس در خصوص وی در تاریخ ۱۳۹۳/۸/۳، پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران برای تنویر افکار عمومی، شرحی از پرونده قضایی نامبرده را اعلام می‌کند.

در پی گزارش ارتکاب یک فقره قتل عمد فردی به نام مرحوم مرتضی عبدالعلی سربندی در تاریخ شانزدهم تیرماه سال ۱۳۸۶ و پس از کشف تلفن همراه مقتول و دسترسی به آخرین تماس وی با فردی به نام ریحانه جباری، نامبرده به عنوان مظنون ارتکاب قتل تحت تعقیب قرار می‌گیرد. با مراجعه ماموران به محل اقامت ریحانه جباری، از منزل او یک عدد کارد آشپزخانهٔ آغشته به خون و جلد آن و یک عدد روسری آغشته به خون کشف می‌گردد.

ریحانه جباری متولد ۱۳۶۶ در تمام مراحل تحقیق نزد ضابطان، بازپرس و دادگاه به ارتکاب قتل از سوی خود اقرار نموده و برای توجیه اقدام خود مدعی شده بود مرحوم قصد تجاوز به وی را داشته، این در حالی است که:

۱- اظهارات بعدی متهمه خلاف این ادعا را ثابت نموده است؛

۲- محل اصابت ضربه کارد به مرحوم (میان دو کتف) نشان از آن دارد که قتل در حالت دفاع نبوده است. گزارش معاینه جسد در سراسر بدن و دست‌ها آثار ضرب و جرح را گواهی کرده است. در پشت تنه یک بریدگی عرضی به طول هشت سانتی متر، در سمت راست ناحیه میانی خلف تنه و فاصله دو سانتی متر از خلف وسط و هشت سانتی متری در استخوان کتف راست دیده شده است.

۳- خریدن کارد به منظور ارتکاب قتل، پیش از حادثه حکایت از سبق تصمیم ریحانه جباری بر قتل دارد. در بازرسی از منزل متهمه، جلد مقوایی کارد آشپزخانه کشف می‌شود که نشان می‌دهد آلت قتاله را خود خریداری کرده است. وی به خرید کارد آشپزخانه دو روز پیش از جنایت اقرار کرده است.

۴- مفاد پیامک ارسالی از سوی ریحانه جباری برای دوست خود مبنی بر اینکه قصد کشتن فردی را دارد، دلالت بر سبق تصمیم وی برای قتل و نیز کذب بودن ادعای دفاع در مقابل تجاوز است. قاتل در تاریخ ۱۳/۴/۱۳۸۶ (سه روز پیش از ارتکاب قتل)، با ارسال پیامکی به یکی از دوستان خود نوشته است: «فکر کنم امشب بکشمش»؛

۵- ساکنان مجتمع محل ارتکاب جنایت اظهار داشته‌اند که با شنیدن سر و صدا، بیرون آمده و مشاهده کرده‌اند مقتول در حالی که زخمی و خون آلود بوده، با فریاد «دزد دزد» از طبقه پنجم به پایین آمده و در جلوی واحد طبقه سوم بیهوش می‌شود. این در حالی است که در صورت صحت ادعای قاتل، موجبی برای فرار وی نبوده و نامبرده می‌بایست با ایجاد سر و صدا، همسایگان را آگاه می‌کرده و با حضور آن‌ها احساس امنیت می‌نموده است.

۶- درب آپارتمان از نظر قفل فاقد تخریب بوده و این امر نشان می‌دهد که قصد تجاوزی در میان نبوده است. متهم در خصوص بسته بودن درب و عدم امکان فرار می‌گوید: «در ابتدای ورود درب را باز گذاشتم. ولی او بعد از آمدن به سمت من درب را بست، اما قفل نکرد».

متعاقبا در ادامه تحقیقات ریحانه جباری مدعی گردیده قتل از ناحیه فردی به نام شیخی برنامه ریزی شده بود. متهمه هم چنین مدعی گردیده که پس از ایراد ضربه به پشت مقتول، شیخی وارد خانه شده و با مقتول درگیر شده است.

وی می‌گوید: «شیخی فقط دنبال مدارکی در منزل مقتول می‌گشته و نقشی در قتل نداشته است». در این راستا بازپرس اقدامات بسیاری را در جهت شناسایی شخص مذکور به عمل آورده و پس از شناسایی افرادی با نام‌های مشابه و مواجهه حضوری بین ریحانه جباری با آن‌ها، در ‌‌نهایت جباری با اعلام اینکه افراد مذکور را نمی‌شناسد، اقرار نموده که اظهاراتش در خصوص فردی به نام شیخی صرفاً به منظور انحراف مسیر پرونده بوده است.

گرچه ادعای ریحانه جباری در خصوص شیخی به هیچ وجه اثبات نشده و در مرحله‌ای نیز توسط محکوم انکار گردیده، اما با فرض صحت موضوع، وی نقش نامبرده را صرفاً حضور در محل جنایت اعلام کرده و به صراحت ارتکاب قتل به تنهایی از ناحیهٔ خود را پذیرفته است.

متهمه اقرار نموده برای قتل از پیش کارد تهیه کرده بود. هم چنین فروشندهٔ کارد ضمن مواجههٔ حضوری با جباری، او را شناسایی کرده بود.

در ادامه تحقیقات صاحب کار و همکاران متهمه به دروغگو بودن وی اذعان نموده و گفته‌اند در روز وقوع قتل اعلام کرد که پدرش یک اتومبیل تویوتا کمری خریده این درحالی است که خودروی مذکور متعلق به مرحوم بوده است. آن‌ها وی را فردی دروغگو توصیف کرده‌اند که دوست داشت خود را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان دهد.

پس از انجام تحقیقات توسط بازپرس ویژه قتل و برگزاری جلسات رسیدگی در دادگاه کیفری استان، دادگاه نهایتاً با اعلام ختم رسیدگی با احراز اتهام قتل عمد، ریحانه جباری را به قصاص نفس محکوم نمود که رای صادره از سوی شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور نیز ابرام گردید.

نظر بر اینکه طی چند ماه اخیر و پس از قرار گرفتن پرونده در مرحلهٔ اجرا، قاتل ادعاهای قبلی خود را که در جهت احراز صحت یا سقم آن‌ها، تحقیقات بسیاری صورت گرفته و برای مدت زمان طولانی نیز پرونده را از مسیر اصلی منحرف نموده بود، بار دیگر مطرح کرده و به این طریق تلاشی وافر در جهت مظلوم نمایی و ایجاد شائبهٔ اشتباه در صدور حکم صورت داد، اعلام می‌گردد تمامی ادعاهای فوق در جریان پرونده بررسی شده و کذب بودن آن‌ها در مراحل مختلف دادرسی توسط بازپرس، قضات دادگاه کیفری استان (پنج نفر) و قضات دیوان عالی کشور احراز گردیده است.

به رغم موارد فوق این دادستانی در جهت حصول سازش و کسب رضایت اولیای دم تلاش نموده و با وجود برگزاری جلسه‌ای با حضور اولیای دم و قاتل و خانوادهٔ وی، اولیای دم در ‌‌نهایت خواستار اجرای حکم قصاص شدند که حکم صادره سحرگاه روز جاری به موقع اجرا گذارده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۷۳۹
انتشار یافته: ۵۲۷
خدایش بیامرزاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
تناقض در صحبتهای دادستان هم دیده می شود،
مجیداردبیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آیه صریح قرآن:
همانا حیات در قصاص است.


به نظر شما اگر یکی از اسید پاشان در چند سال گذشته، قصاص میشد آیا امروزه کسی جرات اسید پاشی داشت؟

اگر قصاص نبود هر روز صدها قتل اتفاق می افتاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اگر این پرونده اینقدر رسانه ای نشده بود شاید الان ریحانه زنده بود و خانواده مقتول رضایت داده بودند بعضی وقت ها ، رسانه ای شدن ها ی زیاد ، به ضرر ه کمی در انتقال اخبار دقت کنیم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خدایا ! لحظه ای ما را به خودمان وا نگذار...
به نظر شما در روزهای حساس مذاکرات هسته ای و این شرایط این اعدام مناسب بود؟
پاسخ ها
کریمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
چه ربطی به این موضوع دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بله مناسب بود.
و توی این پاییز دل انگیز این سوال شما مناسب است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
آخ ینی حال کردم با این جواب:
بله مناسب بود.
و توی این پاییز دل انگیز این سوال شما مناسب است؟
خخخخخخخخخخخخ
ایول
لایک داری دادا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خوبه والله ! عدالتو اجرا نکنیم که به روح لطیف طرف مذاکرات برنخوره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
برو بابا مسخره!!!! 4 روز دیگه اسیدپاشان رو هم بخوان قصاص کنن میگین نباید!!! امثال شماها نمیزارن احکام اجرا بشه و جامعه اینی میشه که الان شده
با سلام.خداوند رحمتش کنه.کاش اولیا دم گذشت میکردن.ایشالا مردم ما دوباره احساساتی نشن و بدونن که هر عملی مکافاتی داره.
پاسخ ها
یک شخص
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ای کاش گذشت میکردند.

بالاخره این خانم در زمان وقوع جنایت کمتر از 20 سال داشته و نباید اینطور میشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
حق اولیای دمه. دوست نداشته ببخشه. برای اسیدپاشا هم همینو میگین؟ بخشش؟؟؟؟؟!‍‍‍
خیلی متاسف شدم ای کاش خانواده مقتول به خاطر این روزهای عزیزی که در پیش داریم ایشون را می بخشیدند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اخه چه ربطی داره؟
محمد اعمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
چطور ببخشن؛ در حالی که، از ایشون خواسته بودن حقیقت رو بگه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
حقیقتی هم هست وقتی دختر جوانی با مرد متاهلی در شرایط گناه آلود قرار می گیرند .
درست است که خانواده مقتول حق قصاص داشتند ولی اگر گذشت می کردند بهتر بود و روح آن مرحوم هم آسوده تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
زبونم لال ببینم خود شما اگه جای خانواده مقتول بودین، گذشت میکردین و روح آن ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اسوده. بايستي الان رابطه نامشروح خودش را با اين دختر را به خدا جواب بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
گذشت سخت است ولی با گذشت لذت بخشش تا ابد در وجود آدم می ماند گذشت اگر بد بود خداوند هیچ وقت توصیه به آن نمی کرد
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بله جناب ناشناس من اگر خدای ناکرده جای خانواده ان مقتول بودم گذشت میکردم.

من انسانم و نمیتوانم به هیچ قیمتی مردن انسان دیگری را به دستور و خواست خودم ببینم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
چرا وقتی بخششی صورت میگیره منفی میدین که چرا یه قاتل باید تو جامعه بگرده بعد الان روشنفکر شدین؟ خدایی ملت ما خوددگیرن. تکلیفشون با خودشون معلوم ن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شما تو کار احضار ارواحی هستید که از روح اون مرحوم اطلاع دارید؟؟

بابا ای ول
و انگیزه قتل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بهش قول هایی داده بود عمل نکرده بود . اصلا هر چی قتل کردع پاش وایسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
توی توضیحاتی که قبلا خوندم نوشته بود با بررسی تلفن همراه طرفین به این نتیجه رسیده بودند که ارتباطی در میون بوده و قول هایی بودهکه عمل نشده ...
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
انگیزه قتل رو همه میدونیم...تجاوز به عنف
آخر حلقه ی مفقود " انگیزه قتل "مشخص نشد
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
نه مشخص نشد تو چی کاری کردی چیزی دستگیرت شد من که خیلی خسته ام
آخرش علت قتل چی بود؟ آخه مگه میشه کسی بی دلیل کسی رو بکشه؟ اون یارو که بهش اس ام اس داده کی بوده و چی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
من میخوابم فردا ادامشو برام تعریف کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خوب مقتول شغل حساسي داشته .قاتل ميتونسته از طريق دشمناش اجير شده باشه....
متاسفانه این خانم کاری در جهت تبرئه یا پیدا شدن زوایای پنهان نکرد. حتی تلویحاً خانواده مقتول گفتند اگر راست و واقعیت موضوع رو بگه ,رضایت می دهند. چرا خانم جباری لب به گفتن اصل موضوع باز نکرد؟ چاره ای برای قضات بجز تصمیم گیری نسبت به شواهد و اعترافات ناقص وجود ندارد. خدایش بیامرزاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
چاره ای جز کشتن؟
ناشناس
| United States |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
سخن شما منطقيه...
از دادستاني محترم تقاضا مي شود با توجه به هجمه رسانه هاي بيگانه بويژه بي بي سي در مظلوم نشان دادن برخي جنايتكاران، هميشه اطلاع رساني بموقع نمايند.
فی القصاص حیات
پاسخ ها
کامران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
حالا باید عربی بنویسی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از منفی های که بهت دادن یاد بگیر فارسی بنویس
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
کامران ، حال شما خوبه؟ ! آیه قرآن نوشتن. شما بفرمایید کتاب آسمانی فارسی یا انگلیسی نازل کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
آخه قرآن منفی داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اول شما فازتون رو مشخص کنید. بعد نظر بدید.
قرآن کتاب اسمانی مسلمانان است فرزندم.
به زبان فصیح عربی بر پیامبر نازل شده.
شما نسخه فارسی داری؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقا جان
همون کسی که گفته "فی القصاص حیات",بعدش گفته "البته اگر ببخشید بهتر است".
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نسخه فارسی نداریم .ولی ترجمه فارسی که داریم،پدرم.!!!!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
برخی افراد را فقط برای حرف زدن درست کرده اند. برایشان فرق نمیکند آیه قرآن باشد یا چیز دیگر. منفی بزن های این موارد هم تکلیف شان را خدا روشن خواهد کرد
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
قراره بوده نظر بده نه اینکه ایه قران بنویسه عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
چه باحال اينجا به قرآنم منفي ميدن!!!!!
یک غیرتی
| United Kingdom |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آفرین
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
دستم خورد مثبت دادم!! ببخشید!! منفییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بهتره قرآن را به بهترين وجه ترجمه فارسي بكنيم
من قصد ندارم از کسی یا چیزی دفاع کنم اما بالاخره این دختر اعدام شد ولی معلوم شد مردمانی که روزگاری به بخشش و بزرگی شهره بودند حالا دارند به کجا می روند . وفقط و تنها فقط خداوند از اسرار ما آگاه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
همون فقط و فقط خدا از اسرار ما آگاه است... قضاوت نکنیم ! بخشش یا عدم بخشش حق خانواده مقتوله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ایشالا نوبت خودت شد ببخش.آره تو راس میگی.
آن فرد ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
تو که بزرگواری اگر کسی ناموست رو کشت ازش بگذر، ما نمی گذریم از این موارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
وقتی لکه ی تهمت رو بر سینه ی خانواده ی مقتول میچسبونید همین میشه دیگه
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
رضا جان سلام ،گفتی مردم بعد از اعدام کجا رفتن؟
معلوم شد کجا دارن میرن یا نه؟
مردم قاتلهایی که دزدی مسلحانه می کردند بخشیدند خانواده سربندی نتوانستند ریحانه را ببخشند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
دزدی مسلحانه بهتر از تهمت ناروازدنه.
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ریحانه ام البته همچین غیرمسلح هم نبود
خیلی ناراحت کننده بود کاش از اول اون قتل اتفاق نمی افتاد که کار به اینجا برسه
آیا کسی که بهش اس ام اس امشب می کشمش داده شده به عنوان مطلع احضار شد ؟
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
د همین دیگه... راز معمای پیچیده رو شما کشف کردی ، الان دستور میدن احضار شه
پس انگیزه قتل نامشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نه بابا ؟
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ای بابا >>>>>>>
آذر
| Canada |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اینکه از کلمه "پس" استفاده کردم یعنی با توجه به متن اطلاعیه ،انگیزه قتل مشخص نیست
خود کرده را تدبیر نیست.....

یه روزی تو سن کم یه کاری کرد و بعد نشست و تازه شروع کرد فکر کردن به عملش..
در هر حال خدا از سر تقصیراتش بگذره
خدا هردو نفر را ببخشد و بیامرزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مرده گناهكار تره با داشتن زن و بچه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مقتول بنده خدا را واسه چی ؟
فکر کنم بیگناه بود یه لحظه فکر کنید اگه راست بگه میدونید یعنی چی ؟ آخه مگه کسی با قصد قبلیه قتل بعدش با چاقوی میوه خوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
رصد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مگر کارد میوه خوری محفظه مقوایی داره؟!
علیرضا بهادرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
کدوم چاقوی میوه خوری؟!
کارد آشپزخانه که 40 تا 50 سانتی متر داره را کسی باهاش میوه میخوره؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
راست میگفت فرار میکرد مگر پیشنهاد رابطه جزاش قتل است در که باز بوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
یه بار این مسائل بررسی شده قضات محترم! خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
چاقوی میوه خوری نه چاقوی اشپز خانه ؟ بود .
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
باعث تأسفه که من سال ها برای این سایت نظر می ذارم و هیچکدومش درج نمی شه، بعد چنین نظرات مهملی تأیید می شه!
واااااااااااااااااای خدای من
چقدر بد
خدا به مادرش صبر بده
من نمیدونم به حق بوده یا نبوده اما براش واقعا ناراحتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
جو گیر نشو دوست عزیز.
جو گیر نشو؟
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جو گیر نشو یعنی چی؟

تو دلت خوشه انسانی؟
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
راست میگه جو گیر نشون این جناب ناشناس جای همه جو گیر میشه
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
منم خیلی ناراحت شدم، با کشتن ریحانه جباری آیا مقتول زنده شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جالبه

اون مرد کشته شده ولی کسی دلسوزی نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
با کشتن ریحانه جباری آیا مقتول زنده شد؟ !!


یکی از ابلهانه ترین نظراتی که میشه داد همین جمله بود.
آخر و عاقبت دوستی های اشتباه و روابط نادرست ! چرا باید با وجود این همه جوان مجرد دختران ما سراغ مردان متاهل بروند ؟ بنا کردن خانه بخت با ویران کردن خانه ای دیگر چه توجیهی دارد ؟ چرا مردان و زنان ما به دوستی های خیابانی اعتماد می کنند ؟ آیا نیازهای اقتصادی و چشم هم چشمی ها باعث پدید آمدن روابط غیر معمول است یا اختیارات بی حدو حصری که قانون به آقایان می دهد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
حرفی از روابط نامشروع نیامده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مطالبی که در مورد نحوه آشنایی و نوع ارتباط بعد از آن را از پرونده متهمه منتشر کرده اند مطالعه کنید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اول اين مرده رفته مطمئن باش
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اینقدر راحت در مورد مقتول و قاتل قضاوت نکنید و تهمت نزنید .... اینها چیزی نیست که من و شما قضاوت کنیم .... اینقدر باعث ریختن آبروی دو طرف نشوید ( چرا که خداوند از حق الناس نمی گذرد )
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اگر مردان متاهل ما مرد باشند، به اين دخترها وعده و وعيد نمي‌دهند و به زندگي خودشان و همسر خودشان بسنده مي‌كنند.
خانواده قتول هم الان ودشون قاتل شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
فرق قتل و قصاص نفس خیلی روشنه!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ما با کیا شدیم هفتاد میلیون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خخخخخخخخخخخخ
ایول محمد
هفتاد میلیون رو خوب اومدی
مرسی دادا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
آفرین به محمد
خانوم شیرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ا ؟ چه جالب ! چه قدر جالب واقعا! اول خانواده مقتول بودن الان شدن خانواده قاتل ! عه ؟! آهااان ! چه جالب !
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خانواده مقتول هم قتل کردن.
قصاص ایا کشتن یک فرد زنده نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
در حواب محمد : متاسفانه با کسانی مثل تو
درسته که تلخه.ولی راحت شد.هم خودش هم خانواده ش.تا الان یه مرگ تدریجی برای همه بود.
امیدوارم روحش آرامش پیدکنه.چون شب اول محرم بود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
انقد بدم مياد از جمله " مرد راحت شد" !
از خبرگزاری تابناک انتظار می رفت بیشتر به دنبال حقیقت باشد و قبل از پوشش دادن به هر خبری همه زوایای آن را ببیند. صرفنظر از اعترافات اولیه و تحت فشار متهم که بعدا تمام آنها را انکار کرده یک سوال در تمام مراحل این پرونده بیجواب مانده و پرونده را مشکوک رها کرده:
اگر انگیزه قتل دفاع از ناموس نبوده پس چی بوده؟ خصومت قبلی بوده؟ سیاسی بوده؟!
بهتر بود دادستانی به جای این گزارش به اصل موضوع یعنی انگیزه قتل اشاره میکرد.
پاسخ ها
علیرضا بهادرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
یعنی همه ی قضات دروغ گفتند؟! به همین سادگی؟! به چه دلیل مگه مقتول یا خانوادش پسرخالشون بوده؟!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اقای بهادرانی انگیزه قتل چی بوده ؟
کاوه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
تا حالا ندیدی بگن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بعضی روابط از پسرخاله بودن هم مهمتره
نه!
ابهام این پرونده در پیامک ریحانه به دوستش مبنی بر اینکه (امشب میکشمش) است..
هیچ صحبتی از این دوست در ادامه ماجرا نیست و نوع وابستگی این شخص به ریحانه و اینکه این شخص از قتل احتمالی خبر داشته ولی اقدامی انجام نداده خود نوعی جرم است که در بازخوانی پرونده چیزی مبنی بر بازجویی از شخص مورد نظر هیچگاه دیده نشده....
در خصوص کل پرونده خرید کارد اشپزخانه دو روز قبل از قتل جای شبهه ای باقی نمیگذارد که تجاوزی در کار نبوده و این کار قتل عمد با اهداف مالی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بارک الله. زدی توی خال.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
سربازرس خسته نباشي! تعطيلات آخر هفته رو كجا ميري؟
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
با اهداف مالی بوده ولی یک ریال هم نبرده!!!
بهرحال اقدام به قتل از سوی دختری19 ساله بیش از همه نمایانگر قصور تربیتی از سوی خانواده و اجتماع می باشد اما محکوم شدن وی به اشد مجازات در این سن کم بدون داشتن پیشینه سوء و مونث بودن وی و نیز سابقه نه چندان قابل دفاع مقتول همگی از مظلومیت و بی پناهی این دختر و سایر افراد مشابه وی خبر می دهد. خداوند اورا شامل مغفرت خود بنماید انشاء الله.
پاسخ ها
یییسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
19 سال سن کم نیست
خدا رحمتش کنه.
خانواده مقتول از اینکه رضایت ندادند به مرور زمان پشیمان میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
چرا باید قاتلی رو می بخشیدن که نه تنها پدرشون رو کشته ، بلکه آبروی اون رو هم برده؟
ریحانه باید حقیقت ماجرا رو بیان می کرد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شما نيازي نداره براي كسي نسخه بپيچي
هوشنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خوب ریحانه حداقل چیزی برای گفتن داشت راستی شما میگی حقیقت چی بوده اگه حرف ریحانه اشتباهه راستش کدومه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خانواده مقتول يادشون بمونه جناب مقتول كناهكارتره
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقای ناشناس که پاسخ دادی؟ شما کی هستی؟ حتماً از فامیلای مقتولی؟
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
وای چه فرشته مهربونی فرشته خانم هستی شما؟!!
ایکاش با توجه به جهانی شدن این پرونده قبل از اجرای حکم در تلویزیون اظهاراتش را به همراه فرجه های اعطا شده و عدم جلب رضایت شکات و مهمتر از همه تشریح این اطلاعیه توسط دادستان محترم و... شفاف سازی و بازگوئی میکردند تا نظام ج. ا. مظلوم واقع نشود
خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد و بیامرزد . قاضی نهائی خداست و همه در پیشگاه او حاضر خواهیم شد. قضاوت شغل بسیار سختی است .
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
آره خب
چه اشتباهـى كرد ريحانه جبارى كه غرورش اجازه نداد شرط خانواده ى مقتول رو مبنى بر بى گناهـى مقتول بپذيره !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شاید هم غرور نبود، علت دیگه ای داشت
ناشناس
| - |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شاید بی گناه نبوده !
تبریک میگیم به خانواده سربندی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بله تبريك به مظلوم نمايي قاتل بدتر از ريحانه
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
به تو هم تبریک می گم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خندیدم به این الکی خوش ها و تبریک هایشان برای مرگ یک انسان . همچنان صحیت می کنیم انگار همه ما معصومیم به طرز مردن خودت اگه فکر می کردی انقدر با غرور حرف نمی زدی .
ایکاش خانواده مقتول گذشت میکردند
پاسخ ها
موافق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
منم موافقم
اعدام به هیچ وجه درست نیست! مجازات اعدام را حذف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اگه یکی از عزیزان تو رو به قتل برسونن بازم همین نظر رو میدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
به حكم خدا اعدام صحيح است
ژست روشنفكري هم به خودت نگير
اگر تمام دنيا هم حكم اعدام را از مجازاتهايشان لغو كنند ما نبايد مثل آنها باشيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
جدی؟؟؟؟؟؟؟ اومدم که بکشمت!!!!!
خخخخخخخخخ
کاوه
| United States |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
زنده باد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
باش تا نوبت خودت بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بجاش قتلا زيادتر ميشه...شما رضايت ميدي؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
جالب اومد اون ناشناسی که گفت:
جدی ؟؟؟؟ اومدم که بکشمت!!!
جواب دندان شکنی بود.
به انگیزه قتل اشاره ای نشده؟
روحش شاد
الله اعلم
متاسفم
قصاص حق شخصی است که باید به خواسته ذیحق انجام شود اما گذشت مقوله ای است که اوج روح والای انسانی را به نمایش می گذارد. متاسفانه جو رسانه ای و هیاهو های رسانه ها در این مورد فشار را بر خانواده مدعی انچنان کرد که تصمیم به قصاص گرفت و ای کاش رسانه کمپین تقاضا و خواهش برای عدم قصاص راه انداخته بودند به جای جری کردن خانواده مقتول!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
زود قضاوت نکنید.
اگر قاتل بی گناه بود یه کلمه حرف میزد.
شما جای خانواده مقتول نبودی. پس الکی اظهار نظر نکن.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
دعا کنید که هیچگاه در شرایطی اشخاصی چون ریحانه قرار نگیرید ( حال به هر دلیلی ) که در نهایت قاتل اصلی یا فرعی و یا مظنون به قتل باشید ....
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جناب ناشناس جوگیر!!همه میدونند ریحانه بی گناه بود بیخود حرف نزن.
خونواده مقتول فکر کردن اگه اعدامش کنن چهره پدرشون بد نشون داده نميشه
در حاليکه هيچکس نميگه چون ريحانه اعدام شد پس حتما پدر شما آدم درستي بوده ...

انصاف نبود اعدام بشه ، مقتول هم آدم موجهي نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شما میشناختیش ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
تو کاراگاهی یا 4 خط فضاسازی رسانه هارو فقط خوندی نظر کارشناسی میدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اخه در کشور ما رسم بر اینه که هر کسی میمیره آدم درستیه .
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقای ناشناس، حتماً می شناخته
روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
و راهش پررهرو باد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
و روح هر چی ناشناس بخیل ناشاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
ناشناس جان
خیلی خوب اومدی :))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
روح قاتل یا مقتول؟!
هيچيك از ادله مطروحه دليل بر قاتل بودن ريحانه جباري نيست!!!!
پاسخ ها
علیرضا بهادرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شما قاضی کدوم دادگاه هستید؟!
مظفري
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خوب شد تو قاضي نشدي
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
علیرضا بهادرانی خیلی باحال گفتی :)))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
همون دادگاهی که شما دادستانش هستی
ای کاش گذشت میکردن که خدا با صابرین بیشتر دوسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
گذشت باعث جری شدن افراد و هرج و مرج میشه. همیشه هم گذشت خوب نیست
خدا در قرآن فرمود: فی القصاص حیات.
والسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مثل اسیدپاشی نتیجه گذشت قبلیارو داریم میبینیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
همون خدا گفته از قصاص بگذريد اگه ميتونين
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خدا اینو گفته ولی شما حق ندارید به جای او قضاوت کنید.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مثل قضيه اسيد پاشي ها...اگه در گذشته بخشش نميشد الان شاهد اين فجايع نبوديم
امید وارم هرانچه حق و عدالت بوده در این پرونده رعایت شده باشد و از خدا می خواهم هیچ وقت هیچ انسانی حتی تصور کشتن هیچ انسان دیگری را در ذهن نداشته یاشد و روزی برسد که مملکتی عاری از قتل و خشونت و اعدام داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
آی گفتی. جهانی بدون ظلم و زور و خشونت و قتل و اعدام
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آمین یا رب العالمین، اللهم عجل لولیک الفرج
مطرح کردن عباراتی مثل
"دروغگو بودن وی" و
"دوست داشت خود را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهد"
در مورد کسی که زنده نیست و نمی تواند از خودش دفاع کند به نظر اخلاقی نیست. گناهکار یا بی گناه این خانم فوت شده است. لطفا به هر بهانه ای اخلاق را زیر پا نگذارید.
ریحانه برای همیشه در دل ایرانیان زنده است و زنده خواهد ماند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
رای ها نشان می دهد که این نظر تو است نه همه ایراتی ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
جو گیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بلههههههههه؟؟؟؟؟؟؟
کمپین حمایت از قاتلین راه انداختی جناب؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بابا روشنفکر.قصاص که بده قاتل که خوبه میخوای بکشمت راحت شی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
من ایرانی هستم اما مثل تو فکر نمیکنم و نظر من در مورد ریحانه این نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نظر من این نیست..هرکی قتل بکنه باید اعدام بشه.در ضمن من هم ایرانی هستم..تابناک جدیدا خیلی سانسور میکنی.تایید کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
من ایرانی هستم اما نسبت به ریحانه اینجوری فکر نمیکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
والا یادم نمیاد ازمن این سوال رو پرسیده باشی و من جواب مثبتی داده باشم !
مظفري
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اميدوارم هيچ وقت داق عزيزت رو نبيني ، اما اگر پناه بر خدا همچين اتفاقي برات افتاد بعد بيا نظرت رو بگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بيشين بينيم بااااااااااااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مقتول چي؟؟؟ اونم تو دل جنابعالي زنده هست يا حقش بود بنده خدا....؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
عمرا
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شما زیاد جوگیر نشو!!این رایها کاملا الکی است.در جامعه هیچ کس ریحانه را قاتل نمیداند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
عالی بود اون که نوشت:
قصاص که بده قاتل که خوبه میخوای بکشمت راحت شی؟
قاتل بايد اعدام بشه،اون چه جوري به خودش اجازه داد جون يكنفر را بگيره؟؟
حقش بود
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
قضاوت نکنید ( به همین راحتی نمیتوان گفت که واقعیت امر چه بوده است , آیا قاتل واقعاً قتل کرده یا خیر ؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
قطعاهیچ قتلی بیدلیل انجام نمیشه.تجاوزدونوع است.یکی ناگهانی.یکی هم با تهدیدازافشای رازی شخصی.که دختری19ساله رومجبوربه قتل کنه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
همانطور که تو بخودت اجازه دادی کامنت بدی
گذشت خانواده مقتول مورد انتظار بود نه اعدام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
حق خانواده مقتول با انتظارات جامعه، باطل نمی شود.
وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اول بپرس چرا کشتش؟
بعد قصاص کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ناشناس حتي اگه مقتول مجرم بود يكي مثل ريحانه كه نبايد ميكشتش
حکم باید اجرا می شد...جان یک نفر را گرفتی جانت باید گرفته شود ...چرا؟؟ ...چون وقتی دوباره وارد جامعه می شود جان خیلی کسان دیگر را می گیرد...لطفا واقع بینانه به موضوع بنگرید ...
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ببخشید مگه طرف خون آشام بوده که بخواهد جان افراد دیگر رو بگیره ... پس این همه که بخشش شدند چرا دوباره قاتل نشدند ...

لطفاً حرف مفت نزنید !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
حسن 9:21

خیلی آی کیو هستی

واقعن آخرشی

آدم نمیدونه چی باید جواب بده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نوستراداموس بپا ندزدنت
هرکی یه چاقو دستش بگیره از هرکی خوشش نیومد بکشدش بعدشم انتظار بخشش داشته باشه،نوبره والا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
يه راه بهترم هست يه سطل اسيد بگيره دستش راه بيوفته تو خيابونا از هر كي خوشش نيومد بپاشه تو صورتش
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شاید می خواسته تجاوز کنه. تو چه می دونی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شما اگه در وضعیت مشابه قرار گرفتی با تیر کمون مگسی از خودت دفاع کن آره والا
عمرا نظرمنو چاب کنین دختر نورده ساله برای چی باید یه مردو بکشه از این ماجرا پولی گیرش اومد؟ چه نفعی برد ماچرا پر از ابهام بود شوهر عممو افسر شاه زیر گرفت با ماشینش وقتی مست بود کسی نتوست اعتراضی کنه الانم همینه ....
خب، و اما انگیزه قتل؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
دو کلمه حقوق خوندید که اظهار نظر می کنید؟؟؟
انگیزه هرچی هم که باشه وقتی شرایط قصاص فراهم بشه باید قاتل اعدام بشه.
الکی جو ندید.
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شوهر عمه که فامیل محسوب نمیشه.
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
معلوم شد که از فامیلای مقتولی
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
من موندم فرشته چرا همه اش از قاتل حمایت می کنه؟؟!!!
لذتی که در عفوش بود تو قصاصش نبود کینه چیز بدیه باید با بخشش شرمندش میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مقتول بايستي شرمنده باشه كه با وجود متاهل بودن با دختري جوان رو هم ريخته اونم تو اون سن و سال
ببخشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ببخشید اگه بابای شما رو کشتن شما عفو کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
به نطر من تا مطمئن نشدین حرف نزنین هیچ چیز تو پرونده ریحانه 100 درصد نبود!!!!!پشت سر مرده حرف زدن هم کار درستس نیست اونم بدون اطمینان از حرفت اقا یا خانوم
انگیزه قتل چه بوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
حالا هرچی بوده.
فیلم زیاد میبینید؟؟؟
مگه اینجا اروپاست؟؟؟
انگیزه نمی تونه مانع قصاص باشه.
تبریک به اولیای دم امیدوارم روح مرحومتان آرامش رسیده باشد.....با اینکارتان آقا خوشحال شدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
یه عده هم که نمکدون دستشونه بپاشن رو زخم مردم ! به تو چه ربطی داره مسائل شخصی مردم ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جوگیر روشنفکر .ایشالا نوبت خودت بشه بهت میگم.
این بیانیه بسیار یکطرفه است و به شدت عدالت را زیر سوال می برد. به هر حال مقتول هم در حالی که ................ ریجانه قاتل است و من نمی خواهم قضاوت کنم، اما این درست نیست چند صفحه بیانیه در بد و بیراه گفتن به ریحانه ای که اعدام شده منتشر شود. این خلاف اخلاق و انصاف است و تهیه کنندگان بیانیه (....که باشند) باید روزی در دادگاه انصاف الهی محاکمه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
واقعا بيانيه بچگانه و مزخرفي بود نميدونم الان نسبت دادن اين صفات به مرحومه و انتشارش تو خبرگزاريها چه سودي داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اگر انصاف داشتیم که وضعیت ما این نبود.
ناراحتم.خیلی ناراحت.
خوب کاری کردن قصاصش کردن . .....
خداوند به باز ماندگان صبر عطا کند.
این همه توضیحات، اما هیچ اشاره ای به انگیزه قاتل برای انجام قتل نشده است؟!!!
وقتی قاتل بودنش احراز شده دیگه تلاش برای کسب رضایت اولیای دم واسه چیه، مگه خونش از مقتول رنگی تره
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خیلی راحت قضاوت می کنید!!!!!
واقعاً جای بسی تاسفه......
من با قصاص در رابطه با قتل كاملا موافقم. ولى بهر حال قاتل يك رابطه يا اشكالى در كارش بوده كه نقشه قتلش كشيده شده. اخه همينجورى كه كسى قتل نمى كنه.
آنکه میبخشد یک عمر خوشحال است آنکه انتقام میگیرد یک روز!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اگه پدر شما هم کشته می شد ف همین نظر را داشتین؟
اگه قرار بر بخشش همه باشه ، دیگه قاتلین از هیچ چیزی نخواهند ترسید.
جواب ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقای ناشناس، می خواسته تجاوز کنه می فهمی یا نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اقای جواب ناشناس شما از گفتتون صددرصد مطمئنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟طبق اظهارات پرونده مقتول درحال نماز بوده درم قفل نبوده
این همه نوشتی ولی نگفتی انگیزه قتل اگه دفاع نبوده پس چی بوده ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اگه فهمیدین به منم بگین منم خیلی دوست دارم بدونم که یه دختر 19 ساله چرا باید با یه مرد 50 ساله در یک منزل خالی باشن بعد این اتفاق بیفته
قصاص طبق شواهد حقشه
خواهشا عده ای کاسه داغ تر از آش نشوند.
اگر این قصاصها نباشد جامعه نابود میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
حالا جامعه هایی که قصاص ندارند همه نابود شدند
ای وای میشد جلوی این اعدام رو گرفت .بازم یه نفر اعدام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
من میام می کشمت. هیشکی هم اعدامم نکنه.
خوبه؟؟؟؟؟؟
تز ندید لطفا. والاااااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ای وای چه قدر روشنفکر و متفاوت هستی تو..چرا یه قاتل باید عفو بشه
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ناشناس بدجوری جو گرفتت!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اسید پاشهای اصفهان هم با قصاص موافقند!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ناشناس 22:52

جواب ساده ولی قشنگی دادی
قصاص عین عدالت خواوند است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اشتباهی منفی زدم ببخشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
و همون خدا گفته بهتره گذشت کنيد
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اما بخشش در نزد خداوند بهتر است
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ولی من درست منفی زدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
باباجون خدا به بخشش هم توصیه کرده فقط قصاصش را یاد گرفتید؟؟؟؟
اگر واقعا قتل عمد بوده ،چرا دادگاه علت قتل را بررسی نکرده تو این هفت سال؟!!!!!
بعید نیست به نظر شما؟
همینجوری راه افتاده بره یکی رو بکشه؟بی دلیل؟
حتما آسیبی بهش رسونده بوده یا سو استفاده میکرده ازش،چرا در این موارد چیزی گفته نشده؟مگه با مردن اون مرد قرار بوده ارث یا منفعتی بهش برسه؟نه.پس دلیلی نداشته بکشتش.آیا دزدی از خانه مقتول شده؟بازم نه؟پس باید گفت جناب قاضی خر خودتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خب هر چی مملکت قانون داره میرفت شکایت میکرد نه اینکه طرف رو بکشه
آفرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آفرین بر هموطن،...
اگه ناحق بودخونش دامنشو ميگيره
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
کیا؟؟!!!
اگر قصاص تعطیل بشود سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. همه خواهند گفت میکشم دیه میدهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نه قصاص خوبه نه دیه هرکه جرمی کرد باید بره زندان
مطابق قانون و شرع پاسخ قتل عمد ایشان قصاص است که اجرا شده است. به هر دو سوی دعوا نگاه کنیم و فریب مظلوم نمایی و تبلیغات بعضی رسانه ها در حمایت از قاتل نشیم.
بالاخره انگیزه قتل معلوم نشد؟
بالاخره معلوم نشد علت قتل چی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بي ابرويي مقتول بوده
خداوند رحمت کند.این پندی باشد برای پدران ومادران که فرزندان دچار چنین مشکلاتی نشوند.
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
لطفا دقت کنید این پند ها هر چند سال یکبار گفته میشود پس دقت کنید
چه افتخاری !!!!!!!!!!!
خدا رحمت کند همه اسیران خاک را
اميدوارم مورد بخشش خداوند قرار گيرد
انگيزه قتل چي بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
هرچی بوده.
اگر این خانم دفاعی داشت ازخودش دفاع می کرد.
وگرنه همه میشن گانگستر!
والا
خدایش رحمت کند
احسنت قوه قضائیه
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اینا که منفی دادن فازشون چیه؟؟
حالتون خوبه؟
sam
| Germany |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ma halemon khobe to chetori?
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
واقعا نگرفتي فاز ما که منفي داديم چيه؟
حالا خانواده مقتول در پیش مردم شرمنده خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شرمنده اشتباهی منفی زدم . یکی کم کن از منفیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
و منفورتر شدن . .. چون مقتول آدم درستي نبوده و گرنه حق داشتن قصاص کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
من درست منفي دادم يكي به منفيا اضافه كن
ان شاالله خدا آخر عاقب همه ی ما رو بخیر کنه.

یک لحظه خدا ما رو به خودمون واگذار کنه کارمون تمومه.
روح این جوان ناکام شاد به هر روی همه در حال مردنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خخخخخخخخخخخ
عجب جملات پرمغزی!
اصن یه وضی!!!!!!!
مردن با کشته شدن فرق داره هااااااااااا
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
در اصل ماهیتش یکیه گاهی مردن یا کشته شدن شرف داره به زنده بودن بخصوص .قتی نتونی زندگی کنی
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مطمئنی ناکام بود!!!!!!!
واقعا متاسفم!
روحش شاد.ولی بخشش میکردن چی میشد؟!ولی راحت شد از این دنیای وحشی و بی در و پیکر
فاتحه مع الصلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
این مفید ترین عبارتیه که در بین همه کامنتها دیدم.
حتی اگر از عذاب وجدان نمیرند،
ان الله سریع الحساب...
خدا رو شکر . اونایی که میگن نباید اعدام میشد یه لحظه فقط یه لحظه خودشونو جای خانواده مقتول بذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مطمینی پدره مقصر نبوده !
هوس چه کارا سر انسان میاره!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اشتباه مثبت دادم نظرم منفی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اشتباه منفی دادم نظرم مثبت بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اشتباه مثبت زدم کاملا مخالفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مقتول هم آدم درستي نبوده
اتفاقا بحث اغفال دختر جوان هم بوده
مقصر اصلي اون بوده که با سه تا بچه و حدود 50 يال سن افتاده دنبال دختر 19 ساله
ناشناس
| United States |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
انگیزه ی قتل کجاست چی نسیب این دختر میشد با قتل !!!!؟؟؟؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقای وجدان، بعد از اینهمه سال این بدبخت هی مرد و زنده شد، براش بس نبود؟ زندگی بدتر از مرگ و عذاب در زندان
علت وانگیزه قتل را مشخص نکردید این چه جور رفع شبهه ای است
عجب
چرا نمیگن انگیزه اش از قتل چی بوده؟اگه دفاع از خود نبوده پس چی بوده؟بعد از چند سال تحقیقات حتما معلوم شده دیگه، بهتره اعلام کنن
ببا این شواهد بدست آمده ریحانه جباری گناه کار بوده
به هردو فاميل تسليت ميگويم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مگه اومدی مجلس ختم؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخ
عجب ملت همیشه در صحنه ای داریماااااااااا
در این اطلاعیه هیچ اشاره به دلیل قتل نشده. اگر دلیل تجاوز نبوده, دزدیدن مدارک هم نبوده, دلیل آن چه بوده؟
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
لابد سر خوشی زیاد بوده ، الله و اعلم.
والسلام، نامه تمام.
علت این اتفاق تلخ چیزی جز هوس نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مقتول در حال اقامه نماز بوده
ایا کسیکه نماز میخونده واحتمالا ازدواجی موقت داشته باید کشته بشه و به او برچسب هوس زد؟
از قوه قضاييه براي اجراي عدالت و تسليم نشدن در مقابل جوسازي هاي رسانه اي متشكريم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ایول
لایک داری به مولا
مظفري
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آوورين
آنیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بیگ لایک...
خدایا یه دانش به ما ندادین که بتونیم سرنخ ها رو شفاف کنیم...........

الان من چه میدونم حق با کیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
کسی مجبورتون نکرده نظر بدین!
والا
تسلیت به خانواده جباری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
و تسلیت به خانواده مرحوم سربندی
این دختر جوان حیف شد که اعدامش کردن، دفاع از خودش کرد.
میخواست آبرو و ناموسش رو حفظ کنه
بایستی زودتر اعدام میشد
علت اصلی قتل؟
قصاص حق اوليا دم بود اما كاش مى بخشيدن ، اگر فقط يك درصد حق با اون دختر بود امشب راحت ميخوابن
الله اکبر چی باید گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مجبور نیستید حرفی بزنید.
خدا رحمتش کند
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
براخودت باش.
دمتون هم گرم
خدا بیامرزتش
تابناک خیلی ممنون از اطلاع رسانیت.خیلی چیزا مشخص شد.جالب بود
پاسخ ها
حمید
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شما یا چیزی قبلا نمیدونستید در مورد این پرونده یا خیلی ساده می نگرید به مسائل، من به عنوان مخاطبی که ساعتها رو وقت مطالعه مصاحبه بازپرسها و دو طرف کردم امروز با اعدام که ذهنم پر از ابهام شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
معلومه اولين مقاله ايه که در اين مورد ميخوني!

چون براي ما که پيگير بوديم اين مقاله شبهاتمون رو بيشتر کرد
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
حمید شما شغل شریفتون چیه که وقت کردی ساعتها ! راجع به این مسئله مطالعه کنی؟.امیدوارم وکالت یا قضاوت باشه فقط
کار خوبی کردین گر چه خیلی به تاخیر افتاد خوف این بود که به فراموشی س رده شود
خوب علت قتل رو می پرسیدن ازش، چرا کشتدش؟
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
100 بار پرسیدند و پاسخ داد تجاوز...ولی کو گوش شنوا
هزاران و میلیونها بار تاسف.
بی رحمانه بود قبول کن آقا
متاسفم..
تابناک عزیز مگر نظر من چه ایرادی داشت؟! شما دوست عزیزی که نظراتو تایید یا رد میکنی هر چیزی که موافق نظر شما باشه حتما منتشر میشه؟ لطفا روشن سازی کنید که نظر این بنده ی حقیر چه مشکل شرعی یا عرفی داشت برای انتشار؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقا چرا جنبه نداري
عين بچه ها که اسمشون تو برنامه کودک خونده نميشه ناراحت ميشي!
همه نظرات رو که نميتونن بذارن
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
این تابناک تا حالا 1 دونه نظر منم منتشر نکرده خخخخخ
محمد علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
میبینی آقای با جنبه ؟! تو مثل من ناراحت نشو چاپش کردن. من این سوالو از تابناک کردم نه از فضولای محل.
خدا عادل است الهى كه خدا ب خانوادش صبر بده
خدا رحمتش کنه.....
كدوم قاضى عاقلى قبول ميكنه بدون هيچ دليلى كسى كس ديگرى را بكشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
توی مملکت ما این قاضی ها زیادند.
با تشکر از بازگو کردن قضیه و رفع ابهامات پیش آمده لازم است در این گونه پروند ها حقیقت ماجرا به مردم گفته شود تا ایجاد ابهام و دامن زدن به این ابهامات صورت نگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
البته به نظر من لازم هم نیس مردم همه چی رو بدونن.
اصلا درست نیس.
والا
بعد 7 سال زجر آخرشم اعدام !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
پ ن پ
میخواستی ببرنش جزایر قناری.واسه هواخوری!
آدم کشته بوده هااااااااا.
حتی اگر اعدام هم نمیشد حداقل ده سال حبس رو داشت.
یذره قانون بخونید. بعد نظر بدید.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نه تورو میبرند جزایر بلبل سوت بلبلی تمرین کنی
اخرش معلوم نشد كه چرا قاتل رفته خونه مقتول رابطه بين اين دو نفر براي چي بوده واقعااا مسائل پشت پرده ديگري نبوده ؟؟؟؟
ماجرا خییییییییییییلی گنگه! روابط قبلیش با مقتول چی بوده؟ مقتول چیکار کرده که ریحانه کشتش؟و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
هوسبازي مقتول با وجود متاهل بودن شرم اوره
اون بی گناه بود خیلی ناراحت شدم
خدا رحمتش كنه از حق خدا ج آگاه هست.
اونایی که منفی دادن حاضرن برای کسی که پدرشون رو طبق شواهد بی گناه کشتن بازم منفی بدن!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بی گناه؟؟؟!!!!! مردی که با داشتن زن و بچه بازم هوس رانی میکنه حقشه بمیره!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
طفلکي خيلي بي گناه بود!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بي گناه نبوده هوسبازي گناهه
جان دادن و جان گرفتن فقط حق خداوند متعال است و بس
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اینایی که منفی دادن قاتل بالفطره ان.شایدم بالفعل خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
کاملاً موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
دقیقا
در این ماجرا همیشه تابناک طرف مقتول را گرفت و بی طرف بودن رسانه ای را حفظ نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
باید طرف قاتل رو میگرفت ینی واقعا؟؟
جانقربان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اشتباه مثبت دادم.جواب منفی است.
گذشتن از خطوط قرمز و پا گذاشتن تو حریم خانواده ها تاوان سنگینی دارد برای هر دو طرف ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ایول نسرین جون
مرسی
ریحانه خانم شهادتت مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اوهو
از کی تاحالا به قاتل میگن شهید؟؟؟؟؟؟؟
با دین اسلام آشنایی کافی دارید آیا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
لقب پر افتخار شهید رو به هرکسی ندید
شهدا مقامی بزرگ نزد پروردگارشان دارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
تابناک واقعا چرا همچین حرفهایی تایید میشه که حتی به مقام شهید هم توهین میشه..ما این همه کامنت میدیم اما چاپ نمیکنی اما همچین حرف بی محتوایی چاپ میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خیلی خندیدم..معنی شهید رو هم فهمیدیم..به قاتل داری میگی شهید.عجب ملت جو گیری داریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جو گیر ترین ملت دنیا رو داریم..به قاتل میگن شهید
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اشتباها مثبت دادم
*
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
تو واقعا معزت معیوب هست...
شهید؟! واقعا شما اصلا با دین اسلام اشنایی نداری....مطالعاتت رو بیشتر کن....زشته ب خدا...هنوز معنی شهید رو نمیدونی
ک ب ی قاتل میگی شهید...!!اخه شهادت در راه چی؟...خدا شفات بده ایشالله
مهم نیست انگیزه ی قتل چی بوده. اصلاً مهم نیست. مهم اینه که حکم و قانون انجام شده.
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
انگيزه قتل مهم نيست؟اگر يكي بزنه يكي از عزيزانت روبكشه و اين بشه انگيزه كه تو هم بري اون رو بكشي ، جالا انصاف كه شما رو هم بكشن
انشاءالله دیگه شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم
ايا پس از اين زنى نبايد از ناموس و شرفش دفاع كنه ايا بايد به مرگ محكوم شود خانواده ريحانه به شما تسليت مى گويم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شما اصلا نخوندی خبر رو
انگیزه ی قتل چی بود؟ اخه مگه میشه بی دلیل کسی کسیو بکشه؟!؟!؟ اینا همش چرت و پرته الکی ریحانه بیچاره اعدام شد.
ما عجب به شما دل خوش کرده ایم! هر چه می نویسیم سانسو می شود. خدا قوت!
خیلی دردناکه...
رابطه قاتل و مقتول؟ شغل قاتل و مقتول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مهم اینه که دفاع خاصی از خودش نکرده در دادگاه.
این سوالا مهم نیستن.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
از خودش دفاع کرد شما ندیدی آقای ناشناس جوزده!
نمیدانم چه بگویم که دلم بد جور گرفته است ایا انانکه میلیاردها تومان اختلاس می کنند جرمشان از قتل کمتر است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا نه اینسکه انان .مال هزاران انسان را میخورند؟ ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
دوست عزیز! دقت کن.
جون آدمیزاد با پول فرق داره.
شما جونتو بیشتر دوس داری یا پولتو؟؟؟؟؟
ما بیشتر می فهمیم یا خدا؟؟؟؟؟؟؟
مخم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقا هزار میلیارد بدزد..ولی آدم نکش...بیخیال داوش.. قیاست درست نی
٧ سال اوج جوونى رو تو زندان بافكر اعدام گذروندن شايد كافى بود .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
دادا دقت کن.
آدم کشته. به هر دلیل.
وقتی بی گناهیش ثابت نشده باید قصاص بشه.
برفرض هم که قصاص نمیشد حداقل ده سال حبس رو داشت. قانون رو بخونید یذره.
لذتی که درگذشت هست در انتقام نیست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مگه کسی هم زمان هم انتقام گرفته هم گذشت کرده که لذت هاش رو مقایسه کنه که این حرف رو میزنی؟؟؟
از کجا میدونی؟
خدابهترازهمه واقعیت رومیدونه که حق باکی بود،ماکه همه چی برامون گنگ بودنتونستیم قضاوت کنیم،خدا دوتاشورحمت کنه وشامل مغفرت خودش کنه
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
عجب.........
دمه ريحانه گرم و خدا رحمتش كنه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
میخوام بیام بکشمت.
بعدشم نباید اعدامم کنن.
حله؟؟؟؟؟؟؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
حتما مقتول یه کاری کرده بوده که میخواسته بکشتش
مخم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بچه محلتون بوده؟
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ناشناس تو کلا فقط حکمه اعدام جلوی قتل و غارتت رو گرفته؟ماشالا یه سری به گروه داعش بزن با حقوق خوب استخدامت میکنند.
یکی بگه شماره ریحانه تو گوشی مقتول و رد و بدل کردن پیام ها میان آن مرحومه و شخص مقتول چه معنایی داشت!از طرفی ریحانه اون موقع تو خونه سربندی چه می کرد؟
ای کاش یک لحظه فکر میکردند اکر مرحوم خیلی پاک بود و سر سجاده!!!؟؟؟؟پ نامحرم توی خانه اش چه کار میکرد.؟؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
چربطی داره هرمقتولی که سر سجاده نباشه حقش مرگه؟
فرزند شهیدی دیگر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اگر قاتل بی گناه بود و پاک . توی خونه آدم نا محرم چی کار می کرد؟؟؟!
فرزند معمولی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
فرزند شهیدی دیگر
اگر مقتول بی گناه بود و پاک . تو خونه اش نامحرم چی کار می کرد ؟؟؟!
الله اعلم
هیچ کس نمیدونه جریان دقیقا چی بوده جز خدا
شاید این اعدام به حق بوده و شایدم به ناحق
در کل اگه گذشت میکردن بهتر بود
قضاوت و عدل واقعی فقط مال خودخداست...
خدا بیامرزتشون...هم قاتل و هم مقتول
آخر عاقبت تماشای برنامه های مبتذل و مفسده انگیز ماهواره ای همین است .
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بی نمک بی مزه باز تو سر کله ات پیدا شد !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
یشین بابا !
آقا من یه سوال برام پیش اومده!
من برای هر نظری که مثبت یا منفی می دم، سه تا محسوب می شه! یعنی مثلا عدد مثبت ها 9 . من روی مثبت کلیک می کنم به جای 10، می شه 12 !
یعنی چی اون وقت؟!
پاسخ ها
milad
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خب سایت آپدیت میشه دیگه |:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
عجب!
خوب دقايقي از شما چن نفر ديگه هم لايک مي کنن
شما که کليک مي کني آپديت ميشه
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
چون تو این مدت دو نفر دیگه قبل از شما مثبت یا منفی دادن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
سایت هوشمنده میفهمه چقدر تو مهمی! سه رای هم برای شما کمه خودتو دست کم نگیر!
احتمالا نظر من با بمباران انسان دوستان عزیز ! مواجه خواهد شد فقط یک سووال دارم ! آیا منکر فساد اخلاقی مرحومه هستید؟؟ آیا مرحومه مرتکب قتل عمد با نیت و برنامه ریزی قبلی نشده بوده است؟؟
پاسخ ها
مخم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بیخیال داش ...بازی رئالو دیدی؟ طوفان بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خيلي خودتو بزرگ مي بيني
اونقدا هم مهم نيستي که بمبارانت کنن
شاید مقتول ادم مهمی بوده وزنده موندن قاتل یا افشای انگیزه قتل مصلحت نبوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شایدم شما خیلی فیلم میبینی.
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ایول ناشناس پاسخگو
ريحانه با اعدام رها شد...آزاد شد.6سال زندان كم نبود..ريحانه تو اين 6 سال مرده بود ولي حالا بدون استرسو كابوسه طناب دار آرام گرفت
خدا رحمتش كنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
یادت نره ریحانه قاتل بود
روحت شاد ریحانه ؛ ازخداوندمهربان برایت طلب آمرزش دارم . اما شما ... خانواده سربندی !... کسیکه گذشت ندارد ، چگونه انتظار دارد که خداوند در روز قیامت گناهانش را بیامرزد ؟!...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اونش به خودشون مربوطه ! یه نصیحت میکنمت : آدم به خاط هـــــــــرچی دیگرانو سرزنش کنه سرش میاد
ارزو
| United States |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خانواده سربندی تا اخر عمر عذاب خواهد کشید
ناشناس
| Kenya |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
کسی را برای انجام حقش مجازات نمی کنند.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
حقی هست که خدا بهش داده !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جای خدا قضاوت نکن
قصاص حق طبیعی اون خانواده بوده
قصاص در قرآن هم آمده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
شما دور از جون اگه یکی اومد برادر یا پسرتو کشت شما ببخشش ، آفرین
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
افرین ناشناس اول که پاسخ دادی
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
کامران جان نوبت تو شد بگذر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
آقای سربندی امشب راحت بخواب عزیزم راحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اين زن ومرد چيكار داشتن تو يك خونه؟ هر دو مشكل داشتن.
مقتول آدم سرشناسي بوده، اين به ضرر ريحانه شده.
دليل قتل چه بوده؟
اس ام اس "امشب ميكشمش" قبلا در روزنامه ها نوشته شده بود كه ريحانه با پدرش دعوا كرده و يكي از دوستانش در جريان بوده و اون دوست از ريحانه پرسيده دعواتون حل شد، ريحانه هم گفته نه شايد بكشمش و جدي نبوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
پس پدرش شانس آورد!!!!!!!!!!!!!!
من مطالب بی بی سی فارسی ، رادیو فردا و سایتهای خبری داخل رو خوندم و ادله ها را هم خوندم. باید بگم که طرف اعدام شدن بر اعدام نشدن سنگینی می کنه.
والله اعلم بنظرم ریحانه بیگناه اعدام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
ظاهراتوخودت رااعلم میدانی تاخدارا!
عجب قاتل پارانویدی بوده این بابا. هی منفی بدهید تا روزی که یک همچو قاتلی به سراغ خودتان بیاید.
خدا بیامرزت ریحانه و خدا به پدر و مادرت صبر بده .
بنظرم هرکی هر کاریو بکنه باید تاونشو هم بده
ولی
ولی
در هر شرایطی ۱زندگی گرفته شده بنظرم درست نیست زندگی ۱نفر دیگه هم گرفته بشه
روح هر دو شاد
گذشت کردن که کارفوق العاده ایه ولی قصاص حق اولیای دم هست واون دنیاهیچکی یقه شونو نمی گیره .من ازاینکه یه زن اعدام بشه حیلی ناراحت میشم خدابیامرزتش
توسعه انسانی یعنی چی؟
یک رابطه لیلی و مجنونی در عمل میشه فاعل و مفعولی و بعدش هم میشه قاتل و مقتولی.
اي كاش.....
افسوس
من فقط ميخوام بگم كه هيچ نظري نميشه داد چون بجز خدا هيچكس از حقيقت اگاه نيست ولي متأسفم براي خانوادش
خدا رحمتش کنه بلکه اون دنیا معلوم بشه کی مقصر بوده.
Jone madareton cament nazarin man beram tokjme begiram biam
مقتول اگر نظر سوئی نداشته برای چه دختر جوانی که جای دخترش بوده را تنها به خانه خود آورده بوده؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
قاتل اگر آدم حسابی بوده چرا خونه نامحرم بوده؟اون که خونه خودش بوده قاتل اومده خونه مقتول پس با انصافتر نگاه کنیم به قضیه.
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
با چه اطمینانی حرف میزنی ها
ازقوه قضائیه متشکریم افراط درگذشت وبخشش موجب ناامنی در جامعه می شود وماجراهایی مثل اسیدپاشی وافزایش سرقت های مسلحانه و جرائم دیگر می شود
دوست عزیزی که میگه فکر کنم بیگناه بود ایا طی 7سال و تحقیق چندین قاضی واعتراف متهم به اینکه قبلانم با مقتول چند بار رابطه داشته کافی نبوده ؟ کاشکه حقیقتو میگفت و بخشیده میشد بهر حال خداوند ایشونو بیامرزه
اگه پدر من اينجور كشته ميشد حتما قاتل رو ميبخشيدم..حتما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
بخاطرارثشه!
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
آخه بابات چکارت کرده؟
اي بابا...
روحش شاد...
كاش يه روزي برسه ديگه نه شاهد جرم و جنايتي باشيم، نه قصاص و اعدامي!!!
میبایست ازاینگونه ماجراها درس عبرت گرفت
خدا را شکر که قصاص شد.گذشت واسه قتل غیر عمدِ نه قتل عمد
دو نکته مبهم در پرونده وجود دارد یکی انگیزه قاتل از نظر قاضی مشخص نیست دوم کسی که قصد قبلی برای قتل دارد تنها به یک ضربه چاقو اکتفا نمی کند
روحت شاد ریحانه نازنین قهرمان ملی ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
دمت گرم خیلی خندیدم..واقعا یه قاتل شده قهرمان ملی ما
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
سعی کن از قهرمانات الگو بگیری!!خخخخخخخخخ
نتیجه همین روشنفکر بازی هاهمین می شود کهکسی به خودش اجازه اسیدپاشی می دهد. به جای دفاع از قاتل برین به وضعخانواده مقتول فکر کنین. تا این هم مثل اسید پاشی سریالی نشود
مگر نمیگویند وقتی 2 نفر نامحرم در یک مکان تنها باشند شخص سوم شیطان است.... پس حق با ریحانه می بود
پاسخ ها
ماهرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خوب چرا ریحانه رفته جایی که با نامحرم تنها باشه ؟! به نظر شما رفتن به خونه ی شخصی یه آدم که زن و بچه ش هم توش نیستن، نشانه ی چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
شیطونه اینجورآدمهارودیده دررفته!
فقط خدا میداند
این خخخخخخخخخخخخخخخخخخ کیه؟ لولو خرخرست؟
الله اعلم
لعنت خدا برشيطان رجيم كه همواره مردها را به انجام خوي بد و حيواني" تجاوز " سوق مي دهد و زن هاي بيچاره مجبور به دفاع از خود مي شوند و آنگاه آنچه نبايد اتفاق بيفتد ، مي افتد.الله اكبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
آخی چی زنهابیچاره اندتوگفتی دلم کباب شد؟
خدا رحمتش کنه
من نمیدونم چرا حالا بعضی یا شدید ازش طرفداری میکنن یا شدید علیهشن؟
هر دو طرف انگار شاهد قضیه بودن.کی واقعا میدونه چه اتفاقی افتاده و قضیه چی بوده.
مبمیدونم خوانواده دربندی کاراشتباهی کردند کاش رظایت میدادند من خیلیگریه کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آخی..آتیش گرفتم که خیلی گربه کردی .حتما خانواده مقتول چندساله خیلی میخندن.
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
رضایت جانم
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
پسران دختر نمای امروز!خخخخخخخ
خدا رحمتش کند اگر کاری هم کرده بود تاوانش را داد
اگه اون مرد قصد تجاوز داشته و اون دختر هم چاره ای جز دفاع از خود نداشته نباید مجازات میشد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جدی میگی؟!!!! نه بابا؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اگر اگر اگر بگو خدابهتر میدونه خدارحمتشون کنه خلاص.
حقش بود بايد اعدام ميشد تاديگه اولن هيچ دختري پاشو تو زندگي مرد زن دار نگذاره، دوما تا جواب منفي به خواسته هاش داده شد چاقو برنداره و قتل كنه، باشد تا درس عبرتي شود براي همه دختران جوان
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
لطفاً بفرمایید تکلیف آن مرد چیه که با بیش از چهل سال سن به دنبال دختری که هم سن و سال و شاید هم کمتر از سن دخترش باشه بره
من میگم بخشش لذت خدادادی بر روی زمینه
آیا اسیدپاشهای اصفهان هم قصاص میشوند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ایشالا میشن اگر امثال این مردم بشردوست طرفداران قاتلها بذارن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! big like
ناشناسسسسس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
نه عزیزم...تقدیر میشن
اگه مقتول قصد برقراری ارتباط با قاتل رو نداشته پس ریحانه با چه انگیزه ای قتل انجام داده؟ اینو میشه قاضی ها اعلام کنند چون انگیزه قتل خیلی مهمه اصلا خود قاضی ها انگیزه قتل رو فهمیدن؟!
خدايا بيا اين مردمو ساكت كن..
چقد اينا دو دسته اند..
كمك
بخشش لازم نيست اعدامش كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
بی مزه و بی موقع.لودگی بس است.
خیلی خوب شد که به سزای کارش رسید
اين آخرين باريه كه به اين سايت سر ميزنم،نشد يك بار نظر من پخش شه،نظراتم نه جنبه ي سياسي داشت و نه توهين به كسي، حتمأ بايد چرت و پرت بنويسم تا منتشر شه؟ تابناك خداحافظ براي هميشه!!!!!!!
خدا بیامرزتش
باید هرچه بیشتر انگیزه قتل شفاف وروشن بشه بعد اظهار نظر کنیم
خداهر دو را بیامرزدهمه این مشکلات زمانی پیش میاید که خدادرزندگیها امروز کم رنگ شده
اعدام و قصاص فرق می کنه ، تیتر اشتباه هست . باید بنویسید قصاص شد
آرام باش وبدان خدا وجود دارد
عاشورای حسینی تسلیت
ببینم مگر ما ماه محرم را محرم الحرام نمیگوییم ؟ آیا اعدام در این ماه جایز است ؟!
پاسخ ها
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
عزیزم قبل از محرم قصاص شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
اقای محترم شما به طور جدی از حادثه مطلع هستید اینو بدونید که شنبه اعدام شده و روز یکشنبه میشه اول ماه محرم ایییییییییینه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
شنبه اعدام انجام شد و یکشنبه اول محرم بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
یک روز قبل از محرم اعدام شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
موضوع قبل از محرم بوده
سوال اینکه چرا میگید آن مرحوم نمیگید مقتول؟
خدا رحمتش کنه ....خیلی مظلومانه از این دنیا رفت ....بیایید برای شادی روح این دختر باشرف و شجاع دعا کنیم ....آمین
قاعدتآ نباید اینطور میشد
فقط قصاص!
خدا رحمتش کنه ... اما سکوتش و حرف نزدنش باعث ایجاد شک و شبهه میشه ... روحش شاد خدا از سر تقصیراتش بگذره
جناب عادل 23:08 دقت کن تاریخ اجرای حکم یک روز قبل از محرم الحرام بوده است فرزندم!
آخی واقعا حقیقت چی بوده الله اعلم برای شادی روحش صلوات
حکم حکم الهی است قصاص درسته
كاش ميبخشيدن كاش حقيقت را ميگفت كاش درست زندگي ميكرد...
ریحانه بیگناه اعدام شد
خدا رحمتش .کنه . گریه کردم خیلی دلم سوخت.
خدا بیامرزتش.قضات محترمی که اینجا جمع شدید حرف بخشش میزنید چرا فقط نظر میدید اگه به همین سادگی بود تا 6 سال طول نمیکشید این پرونده پیچیده
خدا رحمتش کنه
خدابه مادر ریحانه صبر بده٬ریحانه مقصر بود ولی حقش مرگ نبود.
خدانصیب هیچ بنی بشری نکنه بدبختیه هاااااااا
خوشا به حال آنهایی که از مرگ یک انسان بسی خوشحال شدند. الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار
تاباز شود کشته هرآنکس که تو را کشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل