بازدید 486135

واکنش استانداری خوزستان به سخنان پناهیان

استانداری خوزستان در واکنش به سخنان حجت الاسلام پناهیان یکی از روحانیون معروف کشور با صدور اطلاعیه ای واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 01 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در ابتدای این اطلاعیه بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری نقل شده که آمده است نقد باید منصفانه باشد،باید عاقلانه باشد، باید مسئولانه باشد، سیاه‌نمایی هنر نیست اینکه برداریم همین طوری بی هوا، این دستگاه را آن دستگاه را، این قوه را، آن قوه را بدون هیچ تمیزی محکوم کنیم، خب هرکسی، هربچه‎ای هم می‌تواند سنگ دستش بگیرد شیشه را بشکند، اینکه هنر نیست. هنر این است که انسان، منطقی حرف بزند، منصفانه حرف بزند برای خاطر هوای نفس حرف نزند، برای خاطر حساب شخصی حرف نزند، برای خاطر قدرت‌یابی حرف نزند، خدا را در نظر داشته باشید.

در ادامه آمده است «اخیرا فایل صوتی، تصویری سخنرانی منتسب به یکی از روحانیون اهل منبر در شب تاسوعای حسینی در فضای مجازی منتشر گردید و جمعی از علمای اندیشمند، اصحاب اندیشه و شهروندان شریف خوزستانی واکنش‎هایی در صیانت از حرمت منبر و کرامت انسانی و نفی تخریب و تحقیر و سخنان بدون تامل و تعمق نشان داده‌اند که ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مسئولیت‌شناسی و ابراز محبت آنان لازم می‎دانیم نکاتی را به استحضار ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم گرانقدر و صبور استان خوزستان برسانیم.»

در بخشی از این اطلاعیه ذکر شده است «در سالهای اخیر که مردم خوزستان شاهد بروز برخی مشکلات همچون خشکسالی ، ریزگردها و سیل بوده اند بسیاری از علما و روحانیون در راستای مسئولیت اجتماعی و رسالت دینی خویش در کنار مردم شریف و مسئولان خوزستان ایستادند و از هیچ کوششی برای کاهش آلام مردم و کمک به خدمات رسانی بهتر و سریعتر به آنان دریغ ننموده‎اند.»

در ادامه تصریح شده است« سیل سال گذشته از آن جهت سیل همدلی نام گرفت که مردم و مسئولان و اقشار مختلف به ویژه علما و روحانیون عزیز بزرگوار بدون هیچگونه چشم داشت و تکبری دست در دست همدیگر گذاشته و آن حماسه بزرگ را رقم زدند.»

روابط عمومی استانداری خوزستان افزود« در این میان مایه تاسف و تاثر است که برخی افراد در شرایطی که دشمنان این نظام و آب و خاک در تدارک دلسرد نمودن مردم بودند(و هستند)، عافیت طلبانه در گوشه ای، رحل آسایش و آرامش گزیدند و نه تنها از مردم دلجویی نکردند و به دست اندکاران و خدمتگزاران مردم عزیز که حسب تکلیف شرعی و قانونی در میدان خدمت به ملت حاضر بودند (اعم از مسئولان اجرایی و دولتی تا نیروهای مسلح و قوای مختلف) خداقوتی نگفتند بلکه اینک سعی در بهره برداری تبلیغاتی از تریبون و منبر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند و بی هیچ ملاحظه اخلاقی و شرعی، کارگزاران دولت جمهوری اسلامی را با بیاناتی سخیف خطاب قرار می‎دهند.»

در ادامه امده است « رفع مشکل آبرسانی غیزانیه در حالی به بهانه‎ای برای آن ادبیات ناپسند و خلاف شان منبر و مراسم تاسوعا تبدیل گردیده که دولت مورد حمایت سخنران مزبور در هشت سال زمامداری امور توجهی به این منطقه نکردند و در دوره دولت دوازدهم و تصدی دکترشریعتی در استان خوزستان طرح آبرسانی به روستاهای این منطقه آغاز و دو فاز آن به بهره برداری رسیده و مراحل پایانی فاز نهایی آن در حال انجام است.»

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است « پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه پس از بازدید استاندار خوزستان در سال ۹۵ برنامه ریزی و عملیاتی گردید و اینک بحمدلله همه مراحل فازهای مختلف آن را یا به بهره برداری رسیده و یا در حال بهره برداری نهایی است. در کلیه مراحل دستگاه های مختلف اجرایی و حاکمیتی استانی و کشوری با تامین امکانات لازم و آبرسانی مستمر در کنار مردم بوده و به وظیفه خود عمل نمودند.»
همچنین امده است « متاسفانه باید گفت بسیاری از شخصیت های والامقام که عمر خود را طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای خدمت به نظام و انقلاب و دفاع مقدس صرف نمودند نیز بارها مورد هتک حرمت و سخنان خلاف ادب مشارالیه قرار گرفتند و از این حیث نگرانی وجود ندارد »

در ادامه مطلب تصریح شده است همچنانکه این منش و روش، عادتی برای اصحاب فکر و اندیشه و تعقل تبدیل گردیده است. اما از آنجایی که بیان سخنان عوام فریبانه و فرافکنانه اینگونه افراد ممکن است به ابزاری برای لاپوشانی و عافیت طلبی مبدل گردد لازم دانستیم توضیحاتی ارائه نماییم وخوشبیانه تلاش می کنیم خود را قانع کنیم که سخنان وی از روی جهل وناآگاهی است که با روش غیر اخلاقی و خلاف ادب بیان گردیده است.»

در پایان از وی و همه کسانی که خود را داعیه دار دفاع از نظام مقدس اسلامی و انقلاب می‎دانند می خواهیم پیامدهای سخنان خود را بسنجند و سخنانی به زبان نرانند که باعث خشنودی و دلشادی دشمنان قسم خورده ی کشور شود و توصیه های اخلاقی قرآن کریم، ائمه اطهار (ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار داده و به جای هتک حرمت، توهین و تخریب، نقد منصفانه و مستمر را در دستور کار قرار دهند.»

حجت الاسلام پناهیان در سخنرانی خود در شب تاسوعا با ابراز گلایه از ناکارآمدی برخی از مسئولان، گفت: روستاهای نفت‌خیزی در جنوب کشور وجود دارند که متأسفانه از آب شرب لوله‌کشی محروم هستند. پس از آن که مسئولان آن روستا به وظیفه خود عمل نکردند، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) وارد عمل شده و توسط تانکرهایی اقدام به آب‌رسانی به این روستاها کردند.

در ادامه این سخنرانی بیان کرد استاندار این استان را باید به درشکه بست تا به مردم آبرسانی نماید

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

سال ۹۶پس از بازدید استاندار خوزستان از غیزانیه، به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان دستور رسیدگی به وضعیت آب شرب این منطقه داده شد.
۱۸ خردادماه در فاز نخست، خط انتقال آب از تاسیسات شیبان به صفیره به منظور افزایش فشار و حجم آب در بخش غیزانیه اهواز به بهره‌برداری رسید.

به زودی فاز دوم این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید تا به گفته مسئولان حدود ۸۰ درصد مشکل آب شرب این منطقه حل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۸
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵۴۱
در جامعه باید وحدت کلمه ونیت باشد. وارشاد با زبان ترم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اصل مطلب این بود که شرکتهای نفتی منطقه آب شیرین کن دارن ولی مردم آب شیرین ندارند. اینو جواب ندادید هی حاشیه رفتید. حالا فرض کنید توهین نمی کرد. بقیه حرفها را چه جوابی دارید؟ شما نگران شان منبر اباعبدالله نباشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
سلام وقتی مسولین کم کاری می‌کند دشمن بیشتر شاد می‌شود.وقتی با بی تدبیری مسولین زندگی مردم از بین می‌رود دشمن بیشتر شاد می شود. اگه قرار بود چاه نفت بزن ولوله نفت بکشند.کمتر از یک سال تمام می شد ولی80 درصد لوله آب سه سال طول می کشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
دمش گرم ...همشون را باید به گاری ببندیم تا یادشون بیاد میز خدمت و خدمتگذاری مردم یعنی چی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
حیف گاری
گاری هم زیادشه مردم روستا که سهله کل مردم خوزستان آب سالم آشامیدنی ندارند و هر کس در خانه خود دستگاه تصفیه آب دارد آنهایی هم که ندارند آب تصفیه میخرند یعنی از بی کفایتی مسئولین بغیر از هزینه قبض آب هزینه تصفیه آب نا سالم را هم باید بپردازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
نکته فوق العاده مهم
فکر میکنی اگر آقای پناهیان اینطوری تشر نزنه اون مسوول پاسخگویی میکنه تا که بفهمید اون مسوول چقدر از اوضاع خوزستان پرت هست

ثانیا اقای پناهیان باید تند انتقاد کنه تا که این شبکه رسانه ای واکنش بده به بدبختی مردم خوزستان

فکر میکنی با گل و بلبل این مسوولان کاری برای مردم میکنند
.
ضمنا بقیه سخنرانی ایشان را در دهه اول شب تاسوعا و دهه دوم شب 7 ام بخواننید تا به اصلاحات این آقایان و بدبختی مردم در این دوره پی ببرید
اینقدر فلسفه بافی نکن تواگرواقعا خدمتگذار این مردمی عمل کن اینجامردم از بی عدالتی دارن میمیرم رویتای ابوالفضل یکیشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
فکر می کنه مثلا جواب پناهیان رو بده مشکل حله! آقای استاندار اگه یه جو سیاست داشتی با روی باز و استقبال درخواست می کردی بهت کمک کنن تا مشکلات مردم رو برطرف کنی در اینکه کار می شود شکی نیست اا این سطح کار با توقع مردم و شایستگی نظام مطابقت ندارد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
اقای شریعتی چقدر اصرار به خدمت به مردم داری ، کمی هم به دیگران مهلت خدمتگذاری بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
یعنی هنوز نفهمیدی این قضیه ربطی به روستای ابوالفضل نداره بعد میای نظر میدی
این استاندار عوض شود اکیپ کارا برای رفع مشکل مردم صورت گیرد
پاسخ ها
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
درود بر دولت تدبیر و امید
خود استانداری نوشته که بعد از سه سال 80 درصد مشکل آب حل شده است پس هنوز 20 درصد انجام نشده است و نباید از انتقاد برآشفته شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
آقا درست میفرمایید نقد نه فحاشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
با سلام. احتراما یکی از مسائل و مشکلات مهم در احداث هر نوع طرح، خط لوله ، جاده و ... و از جمله احداث این خط لوله آب، وجود معارض و عبور خط لوله از زمین‌های افراد مختلف و نیاز به طی مراحل مختلف اداری برای تحصیل و خرید زمین و این اراضی و راضی کردن صاحبان این زمین ها می باشد. یکی از دلایل مهم تاخیر در احداث این خطوط لوله نیز همین مورد می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
سلام وقتی مسولین کم کاری می‌کند دشمن بیشتر شاد می‌شود.وقتی با بی تدبیری مسولین زندگی مردم از بین می‌رود دشمن بیشتر شاد می شود. اگه قرار بود چاه نفت بزن ولوله نفت بکشند.کمتر از یک سال تمام می شد ولی80 درصد لوله آب سه سال طول می کشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
اقای استاندا چرافرافکنی
وقتی یه منطقه ای اب نداره بهتراز سخنان اقای پناهیان چه سخنی بایستی بگن داداش خودت میگی این دولت انجام داده الان دولت شما داره هشت سالش کامل میشه ملت اب ندارن شما داری توجیح میکنی کدوم دشمن رو میگی دشمن این مردم عزیز تو خود
تو همون اداره تصمیم گیرندس از خواب بیدار شین ملت رو سرکار نزارینهموندساداره تصمیم گیرن
جناب استاندار ناراحت نشوید چون اولا: "از کوزه همان برون تراود که در اوست" ثانیا "جواب بعضی ها خاموشی است"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عزیزم ما هفت ساله یک ارزن خدمت از مسیولین دولتی و زمام داران دولت ندیدیم جوونی مون به باد رفت، طبق آیات و خداوند هیچ صدایی را به بلندی دوست ندارد مگر آنکه ظلمی اتفاق افتاده باشد.
متاسفانه مردم باور ندارند که جناب پناهیان صرفا از سر دلسوزی این حرفا را میزنند. این گونه بیانات بیشتر برای رنگ انقلابی دادن به منبر است . لطف کنید مثل امام جمعه اهواز تشریف ببرید در صحنه دو تا بیل بزنید بعد همانجا سخنرانی کنید.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
مگر میشود شخصی حتاکی کند و ادعای انقلابی بودن بکند
بحث سر نیات چنین فرد به اصطلاح منبری انقلابی و ولایی است ! همه می دانیم که دارند آماده می شوند برای جلیلی یا رئیسی !
پاسخ ها
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
حتما تو خاکستان یا خوزستان نیستی که نظرت اینه دهنتو ببند وقتی درد ما رو نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
اونم خوبه اگه مشکل اب مردم حل بشه
سید غیر منتفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
دوست عزیز بند کفش رییسی و جلیلی از این آقایان همیشه مسئول ولی بی مسئولیت ارزنده تر هست.
عزیزان من لطفاً بفرمائید روستاههایی که در خوزستان مشکل آب و یامعیشتی دارند درزمان دولت مستقر و کنونی بوجود آمدند؟ یا قبلاً وجود داشته و هیچ مشکلی برای برای آب و معیشت نداشته اند ؟ دولت کنونی آب را روی آنها بسته و معیشتشان را دچا مشکل کرده اند ؟ اگر اینگونه نیست پس مسئولیت دولتهای گذشته نسبت به این نابسامانی ها وعدم توجه به نقاط محروم چه بود ؟ آیا منصفانه قضاوت می کنیم ؟ لم یشکرالمخلوق ولم یشکر الخالق .
انتقاد حق آقای پناهیان است ولی بد دهنی خیر در ضمن ایشان غیر از حرف زدن کار دیگری هم بلد می باشند
این چه پروژه ای بود که از سال۹۵تاامسال هنوزتمام نشد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
پروژه بیکفایتی پایانی ندارد.
اقای پناهیان درست و منصفانه حرف زد حرف حساب تلخ بعضی از مسئولیین ما فقط حالت زیبایی دارند اسمی دارند وقلم بدستند تو استانداری حتی یکنفر هم توی روستا باشد تو طوری باید مدیریت کنی که آب برسد مردم رفته برگردند عدم بی لیاقتی و مدیریتی استاندار باعث خالی شدن روستا شده والا چرا باید بروند ....
پاسخ ها
یا علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
هر بی لیاقتی را باید به گاری بست تا خدمت به مردم را آویزه گوشش کند
آقای استاندار محترم،استانی که حداقل ۴۰درصد کل بودجه کشور را تامین می کند باید کاسه گدائی به این و آن بکند؟از مردم خوزستان صحبت نکنید که دل خوشی از شما و کابینه شما ندارند،و از صبر مردم صحبت نکنید که دیگر صبرشان لبریز شده،وضعیت خوزستان از بی تدبیری مسولان این استان می باشد،یا خشکسالی زندگی مردم را نابود می کند یا سیل ،لطفا انتقاد پذیر باشید و هر کسی که انتقاد کند ضد انقلاب نیست استاندار محترم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
به نظر من جناب استاندار استعفا بده برو یه شغل دیگه انتخاب کن
با این حرف هایی که استانداری خوزستان زد دیگه کلا نباید هیچ کسی حقیقت رو بگه و نباید کلا نقدی به کسی بشه. دوست من شما یا کلا خوزستان زندگی نمی کنید یا اگر زندگی می کنید کلا چشم بینا ندارید و مشکلات این استان بدبخت و سیاه روز رو نمی بینید. فردی مانند حجت الاسلام پناهیان و امثال ایشان که به حق دلسوز این انقلاب و مردم هستند وقتی میبینند هرچقدر به مسئولان وقت داده می شود برای انجام کاری ولی کاری انجام نمی شود عصبانی میشوند و جملاتی به زبان می آورند که فرد مورد اشاره زیر زره بین برود. حضرت اقا میفرمایند خدمت به خلق عبادت است. لطفا کمی جنبه ی انتقاد داشته باشید و بجای جبهه گرفتن به فکر مردم و مشکلاتشان در این روزهای سخت باشید
خوزستان نیازمند مدیر کارا باشه استاندار باید عوض بشه
متاسفانه پناهیان خیلی حرف زشت و نابجایی زده و آبروی روحانیت و اسلام رو می بره توی دوران احمدی نژاد که ساکت بودن حالا شدن کاسه داغ تر از آش اینطور حرف زدن انتقاد نیست بی تربیتی این آقا رو نشون میده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
دوست عزیز وقتی طیفی ازخودشان نباشد ولو بهترین بنده خدا باشند تو سخنرانی وتونمازجمعه اینقدر میکوبند تا ازچشم مردم بیفتد امان ازدروغگویی وتزویر
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
چکاره استانداری؟
کسی که که تصدی امور مملکت روبه عهده می گیره باید اماده انتقاد شنیدن باشه، این حرفها و دعوا ها رو بس کنین وظیفتونو انجام بدین. اگه مسولی کارت رو درست انجام بده اگه مسولی باید منتظر بازخواست و انتقاد هم باشی نباید بهت بربخوره
لطفا قدر این ملت رو بدانید
به اندازه کافی سختی کشیدن
چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان است باز جای شکرش باقی است بواسطه بازدید یکی از روحانیون معروف مملکت استانداری خوزستان یه زحمت به خودش داد و بیانیه ای صادر کرد .من نمیدونم این استان خوزستان تا کی باید تاوان سوء مدیریت و بی لیاقتی این استاندار رو بدهد .
آقای استاندار شما فقط از درآمد خوزستان برای خودنمایی به تمام ایران صادر میکنید وخود خوزستان را به ویران تبدیل کردید بیایید وضع ابادان و خرمشهر که هردو ویران هستند ببیند نه آسفالت نه اب شربی نه فاضل ابی شما مسئول هستید بهتر نیست بروید تا مدیر دلسوزی بیاید نی شکر هفت تپه برایشان چکار کردید ما مدیر جهادی میخواهیم نه مدیریت که فقط حرف میزند
واقعا خجالت داره اسم خودتون رو میذارید مسئول که از اون فقط حقوق نجومی ش رو می برید پس تو این 40 سال کجا بودی خواب بودی؟
اینکه این مشکلات هست و متاسفانه خوب رسیدگی نمیشود شکی نیست و باید نقد کرد. ولی متاسفاته جناب پتاهیان که امر بهشان مشتبه شده که بسیار فرد وارسته ای هستند خیلی زشت و بد میتازند و جالب اینکه خود ایشان از کسانی حمایت کردند ک میکنند که میبینیم و یادمان نرفته دولت محبوبشان چه کردند و موضوع تتلو و بینش ایشان یادمان نرفته است و بهتره در لباس مقدس روحانیت اخلاق و بیطرفی را سرلوحه قرار دهند. کاش ایشان واقعا دلسوز بودند و همین تذکر را به دوستان نزدیکشان هم میدادند. اما نقد و تذکر باید اسلامی باشد و فراموش نکنند پیامبر امدند تا مکارم اخلاقی را زنده کنند.
پناهیان وامثال او چگونه می توانند فقر ومحرومیت مردم را تحلیل وبا هتک حرمت مسئولین بویژه استاندارزحمت کش خوزستان داعیه مسئولیت پذیری را شرح وبر منبر رسول الله با کینه توزی دست به تخریب می زنند او خود بهتر میداد که او وامثال او جز حرف هیچی از لیشان نیست .....
سلام استان خوزستان در تمام دوران انقلاب اسلامی همچین استاندار بی لیاقت و نا کارآمد را به خود ندیده و نخواهد دید دید
مثل اینکه از گاری کشوندن ناراحت شدی ...اون پیرزن وپیرمرد وبچه بدبخت فقیری که شب وروز داری گاری هل میده وزباله واشغال جمع میکنه که تمام خرج زندگیشون رو بااین گاری درمیارن چی یعنی توبیشتر اینا ارزش داری باید گاری بندازن تو گردنت تابفهمی زجر زندگی چیه
استانداری اصلا برای چی باید داشته باشیم . اصولا برای چی باید ریس جمهوری استاندار معرفی کنه ؟ تا حالا از خودتون پرسیدین از این دست سوالات زیاد یکیش اینکه چرا باید ریس جمهور داشته باشیم ؟ چرا باید توسط مردم انتخاب بشه . جواب اینجاست که ما یکی از خودمون رو باید انتخاب کنیم که امورات ما و کشور رو اداره کنه و ما برای اون حقوق و مزایا اختصاص میدیم تا زندگیش اداره بشه . اونهم باید مطابق شرح وظایفش که تعیین شده عمل کنه و در صورتیکه از انجام تعدات بر نیامد باید شخص لایقی انتخاب بشود . خب حالا اگر استاندار که شرح وظایفش رسیدگی به امورات مردم است از پس امورات محوله برنیامد و دچار حرف و حدیث بود باید تعویض شود و سیاسی کاری برای رفع حرف و حدیثها نباید انجام شود چون این مساله باعث بدبینی مردم به ریس جمهوری میشود . سالهاست در خوزستان پشت سر این اقا حرف و حدیث وجود داره و این استان مشکلات زیادی داره . ریس این استاندار محترم باید متوجه باشد اگر رودروایسی باین اقا نداره عوضش میکرد و فرد دیگری را جایگذین میکرد . حتما پیش خودتون فکر میکنید هیچ فرد لایق تری پیدا نکرده . بله درسته چون این استاندار انقدر خوبه که دولت خودش روش نمیشه عوضش کنه و منتظره با خوبی و خوش و پر از افتخارات انچنانی زمانش خاتمه پیدا کنه .
اگر کسی حرف حق گفت، آنهم از تریبون مقدسی، مثل منبر امام حسین علیه السلام، باید پذیرفت و خودش و اعمالش را اصلاح کند. چون فلسفه قیام امام حسین علیه السلام امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور بود، نه چیز دیگر .
استاندار فعلی در حد مدیریت استان مهمی چون خوزستان نیست. درد و نا گفته ها بسیار بسیار.
منظور آقای پناهیان این بود مگر نمیشود آب را حتی الامکان با چند تانکر به مردم رساند تا این قایله به پا نشود ؟
مردم کار میخوان رفاه میخوان رسیدگی میخوان اگر میتونید انجام بدین وگرنه برین کنار تا دیگرا ن بیایند .توی این اوضاع کرونا و عدم بهداشت آب شرب خود مسولین حاضرن توی این روستاها با فرزندان خودشان زندگی کنند
این اقا فقط رفته باردید تو اگر مدیر بودی یه ابرسانی را انجام داده بودی وبازی با کلمات خوب بلدی اینکه رفته بازدید میخواهد راه بیفته سال دیگه تموم میشه من خودم دل خوشی از روحانیت ندارم ول الحق هر چه لیقاقتش بوده را گفته
من از استاندار خوزستان سوال دارم که بد نیست چنانچه ایشان صلاح بدوند پاسخ بدهند!
۱) فرمودید نقد باید منصفانه باشد. آیا خود شما در امور محوله به خود جانب انصاف رو رعایت کرده اید؟! فقط با وجدان خود روراست باشید و بگویید بله یا خیر!
آقای استاندار فرمودید سیل پارسال سیل همبستگی بود! آیا عدم لایروبی رودخانه های کارون و کرخه پیش از وقوع این سیل که بر اثر ته نشین شدن رسوبات باعث بالا آمدن بستر رودخانه های مزبور شده و گنجایش دبی مجاز آنها بسیار کم شده، نتیجه بی تدبیری نبود؟!
۳) با گذشت یک سال از سیل مذکور و ته نشین شدن حجم بیشتر گل و لای و بالاتر آمدن بستر رودخانه های مزبور، چاره ای اندیشیده اید؟ آیا اقدام موثری انجام داده اید؟ یا منتظر یک همبستگی برای سیلی دیگر هستید؟!
۵) آیا مشکل آب شرب روستاهای غیزانیه و سایر روستاهای دیگر را رفع کرده اید؟
۶) آیا در سطح شهرهای استان تردد کرده اید؟ وضعیت فاضلاب های شهری و خیابان های شهرها رو با چشم دیده اید؟!
۷) آیا از وضعیت شهرداری های شهرهای استان اطلاع دارید؟
(جزئیات این موضوع رو واستون باز نمی کنم چون می دونم بیشتر از بنده اطلاع دارید که چه فاجعه بار است!!)
امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشد..
تو اگر راست میگی برو خیابانهای اهواز و درست بکن یه خیابون بدون چاله چوله نداریم فاظلاب تمام محلهای اهواز رو درست بکن من اگر بودم این حرفارو میزدم مگر مشکلات مردم اهواز و استان فقط آب غیزانیه....
آقاي استاندار و آقاي رييس جمهور در چند سال گذشته با افتتاح طرح آبرساني آب شرب الغدير اعلام داشتند آب به شهروندان سوسنگرد ، اهواز ، آبادان و خرمشهر رسيده و مورد بهره برداري قرار گرفت در ظاهر آب رسيده ولي در عمل دروغ محضو كماكان مردم دارن آب تصفيه خريداري ميكنن آقاي استاندار اگه من به جاي شما بودم قطعا از مردمعذر خواهي و استعفا ميكردم . از دولت محترم كه يك پزشك آزمايشگاه را استاندار خوزستان منصوب كردن سپاسگزارم
من فارغ از اینکه دشمنان خارجی داشته باشیم یا نه ، معتقدم که رعایت ادب واخلاق برابر آموزه های قرآن کریم وسبره معصومین، حتی در جنگ هم یک ضرورت است ،.
اما سوالم اینست که چرا در پی نقد منصفانه حرکتی مفید ایجاد نمیشود وبه محض اینکه نقدی تند و گاها غیر اخلافی انجام میشود ، همه برای رفع مشکل ، به تکاپو می افتند ؟ انگار که موتورنقد شوندگانمان با نقد منصفانه روشن نمیشود و به محض اینکه نفد تندی انجام میشود ، به سرعت روشن شده وکاری هم میکنند.
آنقدر اهمال کردید تا مستوجب اهانت شدید مسئولین کارشان را درست و به موقع انجام دهند که اولا روحانیون که وظیفه ارشاد مردم را دارند مجبور به دخالت نشوند و بعد از آن ارگان دیگری وظیفه آب رسانی را به عهده نگیرد پس یک استان که استان داری و دیگر سازمان ها و ادارات تا پائین ترین فرد مشاغل که باید در خدمات رسانی به تمام اقشار مردم وظیفه خود را بدانند درست انجام وظیفه نمی‌کنند باید منتظر عواقب نا خوش ایندی باشند والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
اون ارگان کلی بودجه برای این کار ها می گیرد .کار برای خدا و مجانی که انجام نمی دهد.
این حاج اقا اولین بارشون نیست همیشه میخوان با داد و بیداد و فرافکنی و هیاهو و جنجال سیاسی کاری کنن اینجا هم دارن از منبر عزاداری اباعبدالله سوءاستفاده کنند خدا هدایتشون کنه فقط همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
خدا تو رو هدایت کنه با این طرز تفکرت
جاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
لطفا به جناب آقای پناهی ایراد نگیرید اولا ایشان یک شخص عادی نیستن یک دانشمند واقعی هستند دوما دهنت رو ببند چون نمیدونی که آقای پناهی چقدر درد حال مردم هست وبرای مردم دلسوزی میکنه این حرفهای آقای پناهی به سود شما هم هست شاید یکبار گذرت افتاد روستای غیزانیه حداقل یه آب شیرین میل بکنیدپس وجدان داشته باش و به این طلبه مجاهد ایراد نگیر چون تو در اون حد نیستی در جواب ۱۳و۵۷دقیقه
بدترین استاندار تاریخ استان خوزستان همین شریعتی بود که تحصیلاتش ربطی به کارش نداره دکترای ژنتیک!!!
هرچی هم فامیل داشت استخدام کرده ...فقط باید بگم روزی که از استانداری برکنارشه بنده خیلی خوشحال میشم واکثر هم استانیام
در راه خدمت رسانی به مردم ' بایدرنج ها و حرفها را بجان خرید " اینم حرف کاملا درستی است که بعضی ها درآرامش وآسایش ورفاه " غرق شده اند وفقط باحرف دم از حمایت وهمراهی مردم بیچاره ومحروم میزنن.
جناب آقای پناهیان اگر فکر میکنید با بستن درشکه به استاندار مشکل حل میشود بنده جور استاندار را به گردن میکشم منتهای مراتب از جنابعالی خواهشمندم نظرهای منطقی و کارشناسی شده ابراز فرمائیدتا حداقل مستمعین منطق را بنحو صحیح بیاموزند.
سخنان منبری ایشان وتوهین به افراد چیزی جز زشت نمودن چهری مسلمانی ندارد
پناهیان صدای ملت است در مقابل مسئولین خائن
جناب پناهیان حرف بی مورد نمی زنن. شما هم اگر اندکی تواضع داشتی انقدر حق به جانب حرف نمی زدی و حداقل بخاطر اون بیست درصدی که خودت قبول داشتی یه عذرخواهی از مردم می کردی
واقعامسوولین این دولت چه رویی دارن اینهنه بی کفایتی این همه ناکارامدی وبی مسولیتی یعنی واقعاخودشون نمیبینن چی به روزمردم اوردن..اون بدبختاهم که اگه اعتراض نمیکردن که کسی به فریادشون نمیرسیددرضمن کارهای انجام شده توسط بنیادمستضعفان بوده خداخیربده اقای فتاح رو...دولتیاخجالت بکشین ....
برو روستای ابوالفضل جمع کن
جناب استاندار .کاری به سیاست ندارم .ایا میتواتی یک شبانه روز با خانواده محترم در این منطقه زندگی کنی .
یکی نیست بگه از اون چندمیلیون یورو که از صندوق ذخیره ارزی برداشتن فقط نصفشو به موضوع حل آب و فاضلاب اهواز دادن دولت بقیشو چکار کرده؟اون وامی که بانک جهانی گرفتن چی شد؟
بگفته امام راحل علیهُ الرحمه خوزستان دین خودش رابه اسلام اَدا کرده پس باید باجان ودل به این مردم بخصوص به مستضعفینش خدمت بایدکرد.اقای استاندار.
نادون خودتی..
چرا مردم باید از بیوآبی زجر بکشن
آره خوب وقتیه ماه محرم به یاد لب تشنه حسین..

اینا هم میگن از بی عدالتی بعضی ....
مث روستای ما که خودمون چاه زدیم ،خودمون لوله کشی کردیم بدون یک ریال هزینه دولت الان اومدن صاحب شدن صدبرابره ازمون پول میگیرن
مث چشمه بالا که مخفی بود خود مردم بیرونش اوردن الان صاحب شدن پول از مون میگیرن
مث ...
بس کنین دیگه خسته اییییمممم
میفهمین یانه؟
بعنوان یک شهروند خوزستانی عرض میکنم تا حالا استانداری به پشتکاری و دیانت آقای شریعتی بر مردم خوزستان گمارده نشده است و آقای دکتر شریعتی؛ خداوند شما رو توفیق روزافزون دهد نگران افاضات این آقای روحانی و شرکای عافیت طلبشان نباشید مردم شما و زحمات شبانه روزی شما رو میبینند برای مردم این دولت و آن دولت مهم نیست،مهم عملکرد شماست که در مسیر قربة الی الله با کمترین امکانات ممکن است.یاعلی
البته تو این بین هم مد شده بعضی روحانی ها به عللی که خودشون میدونن شروع به انتقاد از دیگران کنن اگه راست میگن ایرادای خودشون رو بگن نه جناح بازی البته خانم این روحانی همشهری این استاندار هست و .....
اینکه بد حرف زد، شمایی نه آقای پناهیان. عوامفریب کسی هست که زلف خودشو به اسلام و نظام گره می زنه و تا یک انتقادی ازش می شه، فوری می خواد به مردم القا کنه که اسلام و نظام با انتقاد از ایشون به خطر افتاده. در ضمن دفاع از مظلوم و احقاق حق و حق طلبی، بزرگترین درس کربلاست و بهترین وقت برای عمل به این درس، در وقت عزاداری برای حضرت ابا عبد الله الحسین و آل مکرم رسول اسلام صلوات الله علیهم است. و الا امام حسین گریه کن زیاد داره که فقط براش گریه می کنند اما ظالمان قهار و مظلوم کشان حرفه ای اند
مشکلات زیاده اگه حتی یک مسول هم کارش رودرست انجام نده واویلا میشه
رو منبر بشینی حرف بیخود بزنی ....
بجای این همه فلسفه بازی به مردم رسیدگی کنید بیشتر از این حرفا حقتونه @شما شیعه علی ع هستی نخیر اقایون ... بس کنید این حرفای بی حسابو
اتفاقا اگه با هر مسئولی اینطور برخورد میشد، وضع کشور این نبود
آقای استاندار شما که در جوابیه‌تون اینقدر از اسلام و ائمه دم می‌زنید برید ببینید امام علی تو دوره حکومتش با مسئولینی که کم‌کاری میکردن چطور برخورد میکردن اونوقت از این حرفا آشفته شید
حالا نترس برادر ....
مشکل استاندار ما اینه که همه چیزو به مسائل امنیتی ربط میده هر اعتراض یا انتقادی بشه وصلش میکنه به دشمنان.
آقای شریعتی مردم خوزستان همیشه وفاداریشون به نظام ثابت کردن نمونه بارزش مراسم تشییع سردار دلها بود مشکل ما سیاسی نیست مشکلات ما کمبود خدمات و سوء مدیریته
استانی که هشتاددرصد بودجه کشور تامین میکنه نه فقط روستاها بلکه خیلی از شهرهاش با کمبود امکانات و نبود آب شرب روزگارشون سپری میکنن
آقای پناهیان درست گفته شما از حرف حق زورتون میاد...
ببینیدمادرشهرماهشهربایه کولریه یخچال بابت یک قبض ۴۵ روزه برق باید۲۹۰هزارتومانپول بدهیم چرا چون منطقه ۱۲قرارگرفته ایم یعنی اینکه ازپست برق فاصله داریم .هرخونه حداقل یک پمپ ویا۲پمپ آب برای تامین آب ویک تصفیه کن آب اونهم از۴۰سال به این طرف.هم خانواده شهید هستیم وهم ۲۵ماه ایثارگری.سئوال عدالت مفهمی هم دارد..... به کجا فریادبزنیم؟؟؟!!
توجه فرمایید این آقای استاندار خوزستان از زمانی که استاندار شده را در برنامه های تلویزیونی دیده ام برنامه تو استان بوشهر است ایشان هست آذربایجان هست کردستان هست تهران هست یکی نیست بگه تو استاندار خوزستانی یا ایران.
ایشان منصبی است و با کلام آقا میخواد ماهی بگیره
یکی از استان هایی که واقعا استانداری بی کفایت درمسند امورش نشسته همین خوزستانه که تنها بخاطر خوش خدمتی هاش به بعضی اشخاص این سمت رو بهش دادن وواقعا جای تعجب از نمایندگان این استان هستش که قبول کردن همچین کسی در همچین سمتی باشه
آقای استاندار دفاعیات قشنگی را مطرح کردندوبیلانی از همدلی مردم عزیز دادنداما خودش نمیدونم کجای این همدلی کار انجام دادن ...خلاصه صحبتهای آقای پناهیان دوای امثال چنین استانداران است تا حرف و عملشان یکی گردد
ان شاءالله
چون استاندار بومی است،هر کی بخود اجازه توهین میده،اگه مثل دولتهای قبل از مرکز میومد باز هم توهین میشد؟
با سلام
چرا ترش کردی آقای استاندار! حقتون بالاتر از این حرفهاست. نه اینکه آقای پناهیان خیلی قبول داشته باشم.
به خودت بیا
هرکس از یکی از مسئولین انتقاد می کنه واکنش نشان می دهد . انتقاد روحانی عزیز بجاست خوزستان از زمان شاه ملعون لغایت اکنون محروم بود و محروم هست و محروم خواهد شد چون بدلیل آب و هواش و قومیت درونش هرچه مدیر ضعیف را به آن حواله می کنند بابا آب را ول کن ما یک امنیت درست و حسابی نداریم و الله نصف شب تیراندازی گوش ما را کر کرده . ضمنا این مقوله سخیف را گرفتن دشمن قسم خورده اتقلاب منتظر این منتظر آن یعنی چون دشمن اتقلاب ما رادرصد کردند هرکاری انجام بشه نباید گفته بشود شما اگر خیلی به فکر انقلاب و دشمن هستی بهانه به دست ضدانقلاب تدهید
دروغ نگو استاندار ظاهر ساز
من زمانی ازت بدم اومد که اون اوایل مسولین ازت گزارش می گرفتند و اون وسط گزارش ذکر می گفتی
اون موقع فهمیدم ظاهر سازی
امثال پناهیان همینند دیگر رییس جمهور ا'ر از باند خودشان باشد هرچی کم کاری کند توجیه برایش می تراشند خیلی زشت است این حرکات خیلی فاجعه است
اقای استاندار بعد 30 سال از انقلاب تازه فهمیدید غیزانیه اب ندارد استان نفت خیز که یک درصد پول نفت دارن به استاندار می دن کجا هزینه می شه شهر های بالا از صدقه سر نفت کلی امکانات بهشون دادن هنوز بعضی نقاط استان باکپسول کاز می برن شمال ایران تبریز تا ناکجا اتادش گاز داره ولی استان خوزستان هنوز مشکل اب وگاز داره واقعا این عدالت اسلام ریس جمهوری که خبر نداره بنزین گرون شده و......
سلام.چرا وقتی نمی توانیم کاری که وظیفه ذاتی ماست،انجام دهیم و کسی انتقاد میکند بهم ان برمی خورد.وقتی عملکرد ضعیف شما به پای ناکارآمدی نظام نوشته می شود و بهره‌برداری سیاسی از آن توسط معاندین می شود به قبای شما بر نمی خورد. شما مسئول در جامعه اسلامی هستید و باید شبانه روز کار کنید نه بعد چند سال هنوز مردم برخی مناطق از ابتدایی ترین امکانات زیستی برخوردار نیستند اگر نفهمیدی که باید می دانستی اگر توان رفع آنرا نداری استعفا کن اگرهم شنیده ای و بیخیالی باید برای بمیری.
استاد پناهیان بزرگ
خودتان را خسته نکند این استاندار به هیچ صراطی مستقیم نیس
این اقا حرف حق را نمیفهمد
ولی چاپلوسی را خوب انجام میدهد
پناهیان گفت استاندار را بگاری ببندم نه کسان دیگر را . چرا همه قاطی می کنی
خوب بنده خدا راست میگه . مدیریت
شما ظعیفه
باسلام
آقا گیریم که مشکل آب غیزانیه را حل کردید آقای استاندار مشکل قطعی گاه و بیگاه اون رو میخای چکار کنی که واقعا معزلیه که چندین ساله مردم بعضی از شهرهای استان رو کلافه کرده
دم پناهیان گرم خوب گفته استانداری که از دروغ صلوات می فرسته ظاهر نمایی خز شده خجالت بکش
غیزانیه سالهاست که مشکل آب داره ،البته خوزستان همش مشکله ،ببینید مسئولین استانهای دیگه چکار میکنن استانی مثل اصفهان چقدر پیشرفت کرده خوزستان عقب گرد هم میزنه از قرار معلوم چند سال آینده اصلا نشه تو خوزستان زندگی کرد اصلا به فکر مردم نیستیدچقدر مردم باید صبر کنن تا کی؟
برو به مردم آب برسون شعار نده
حاج آقا هم متصفانه تر ، عالمانه تر موضع بگیرد، مناسب تر است....کاری به استانداری خوزستان ندارم..قطعاًاهمال هم دارد...اما این حاج آقا تو همه چی سرک می کشه و فضای جامعه را ملتهب می کند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
ایشون وظیفه اش این هست که بخاطر ملت حواسش به همه جا باشه..‌ این یعنی انجام مسئولیت نه سرک کشیدن
سلام و عرض ادب به تمام مردم کشورم ایران . استان خوزستان خیلی استان مظلوم و مردم دردکشیده‌ای داره . استاندار یا هرکس دیگه‌ای که با یک انتقاد انقدر بهم ریختن معلومه که چقدر مشکل دارن .نیازی به دروغ نیست و هرکسی می‌دونه خیلی کوتاهی شده در قبال مردم این استان عزیز ..
بابا این حرف کم کاری استاندار خوزستان رو که هم مردم خوزستان می‌دونن هم تلویزیون میگه.اگه سپاه و روحانیون و بسیج نبود ایشون می خواست بیل دست بگیره بیاد خونه مردم رو از سیل بیاره بیرون.
ضمنا طلا که پاکت چه ....
اگه کارت درسته باز اطلاعیه چیه
درودبراستادپناهیان
حاج آقا پناهیان تشکر
آخه مگه میشه طرح آب رسانی که کل زندگی به اون وابسته است از سال 95تا حالا اجرایی نشه
خودتون جاهلین
خواهشاً فقط به برخی از حرف های رهبری که به نفع خودتون هست استفاده نکنید
چرا نظریه ما رانمیگذارید؟؟؟؟؟
داداش از نقد منصفانه خیلی وقته گذشته شمارو باید همینجوری شست و گذاشت کنار تا گیر می افتند بیانات بیانات مقام عظمی میکنن جمش کن بابا
از قدیم گفتن چوب رو برداری گربه دزده در میره !!! ایشان که نگفته بود کدام استان گفته بود یکی از استانهای جنوبی شما اگه موردی نداری واسه چی ناراحت شدی ؟؟ پس خودتونم قبول دارید که از زمان دولت به قول شما مطبوع ایشان که حدود 7 سال گذشته هنوز مردمی هستند که آب شرب مناسب ندارند دقت میکنید آب شرب نه آب برای آبیاری زمین ! یه سوال آیا اگر منطقه اعیان نشین بود و آقازاده خیز بازم هم همین وضع را داشت و .... کم از رهبرعزیز و حرفای ابشون خرج کنید و برای حفظ پرستیژتون پشت نام رهبری خودتونو پنهان کنید ....
عملکرد ضعیف و مفتضح استاندار خوزستان در این چند ساله بر همه واضح هست چرا از انتقاد صریح استاد پناهیان بر آشفتید ؟
به جای این که استین خدمت را به مردم خونگرم خوزستان و خصوصا در این شرایط اهوار بالا بزنند هر چیزی را به دشمن ربط دادند حماقت است اقای مسئول کوتاهی تو ربطی به دشمن ندارد.
یکی نیست بگه تو گر پزشکی جایت مطب است و شما را چ ب اقتصاد و سیاست هرکه را بهر کاری ساختن... ب زور ک جور درنمیاد یا اگر میاد روزی گندش در میاد
واقعا خجالت داره از اسم مسئول فقط حقوق نجومیش رو داره کسی نیست بگه تو این 40 سال چیکار میکردی تازه طلبکار شدی؟
درود بر پناهیان.
بایستی مطالبه گری کرد
من اگر بودم گاری هم نمیبستم به این حیف گاری نباشه عرضه اینم ندارن
اگر این مسئولیت ناپذیری اینا نبود الان هیچ جای محروم نداشتیم ما
حیف زمین خدا که همه دارن روش زندگی میکنن
از مردم و رهبر مایه نگذارید
اگرکاری کردید ،،که نکردید،، وظیفه تون بوده و پول ش گرفتید
رانت هایی مثل هفت تپه و.... بماند
آقای پناهیان حرف حق زده
اتفاقا شما نشستید یک گوشه و عافیت طلبید وبفکرمردم غیزاتیه و روستای ابوالفضل و... نیستید و به وظایف تون عمل نمیکنید
خودپناهیان تاحالا چه کار کرده؟
پاسخ ها
سید رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
کاراقای پناهیان مچ گیری است
جاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
مثلا باید چکار بکنه نادان؟
آقا نمی تونی کاری کنی برو
عزیزی مثل استاد پناهیان الکی خودشونو خرج نمی کنند هر چند این خرج کردن ها و حرف خوردن ها وظیفه خیلی کسای دیگس که اگه می فهمیدن نمی زاشتن یک عالم خودشو خرج کنه وامثال این دنیا پرست ها ایشون رو دنبال رو پست مقام و ما دنیا بخونن
ممنون استاد پناهیان ،باید از مسئول نجومی بگیر مفت خور که فقط دغدغه اش استراحت در سایه و پس انداز برای ...زاده هاش در اون ور آبه مطالبه گربود
جماعت منافق دلق باز باز هم دولت قبل!!!!
تو این ۷ سال چه گلی به سر مردم زدید؟؟؟؟
هر وقت کم آوردید از رهبری مایه گذاشتید ،چرا بقیه حرفه ای رهبر را نه می شنوید ونه عمل میکنید...
شکر خدا ایشان از هیچ جناحی طرفداری نمیکنند. جناب پناهیان هیچ وقت از جناح طرفداری نکردند و بارها در مورد اینکه مقام معطم رهبری هم به جای فرقه گرایی و وقت تلف کردن به هم افزایی و اتحاد اعتقاد دارند ، تاکید کرده اند. بی انصافی است که مطرح شدن کمبودهای مردم را آنهم از زبان واعظ معتبری چون ایشان به جناح بندی ربط دهید.
جناب آقای استاندار کدوم شهر اهواز بی مشکله من ساکن خرمشهرم نه اب تصفیه داریم ن آب غیراشامیدنی اب همش قطع خجالتم خوب چیزیه.نه خیابون ومحل درست وتمیزبازم بگم ؟؟؟؟؟،
باسلام خدمت تمام مردم غیرتمند ایران وخوزستانیهای عزیز مظلوم خوب این اقای پناهیان در ست کفت چرا باید یک روستا از خوزستان اب نداشته باشه استانی که از لحاظ اب شرب حرف اول میزنه پروژه ابرسانی برا عراق تو دوسال به بهربرداری رسید ولی خودمون تو شهرها وروستاهامون مشکل داریم پس باید مسولین بکم جواب این ملت ابرومند باید در برابر خداوند داد شک نکنید
سلام. چرااااااا تا یه چیزی میشه رهبری را وسط میکشن چرا بی کفایتی خودش را با مظلوم نمایی و فرار به جلو ماست مالی میکنن بیچاره مردم مظلوم رهبری آقای پناهیان خوب حرف زدی خدا امواتت را بیامرزه حرف حق تلخه نه این استاتدار جز نقش بازی کردن هیچکاری نکرده خیلی دروغ میگه دقیقا با بی مسیولیتی دارن دشمن شادی میکنن اقای پناهیان شما حرفت درسته خدا با مظلومان است..
باسلام ماشالله اکسرعلماکه ساکت نشسته انداگریکی احساس وطیفه کندوحرف حسابی بزند باتعبیر همسویی باصدانقلاب بجای اصلاح جلوش رانگیریدتمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
آفرین دمت گرم
کارهای عمرانی مربوط به یک ماه و یکسال نیست. جناب پناهیان هم همواره تاکید به هم افزایی افاد جامعه داشتند و دارند. اهل شنیدن سخنرانی های ایشان هم نباشید ، متوجه شده اید. ناراحت شدید برچسب گروه گرا نزنید.
شما خودتون هم دست کمی از این استاندار ریاکار ندارید چون فقط بغض پیامها را پخش می کنید و رسانه مردمی و انقلابی نیستید تا حالا سه تا پیام فرستادم نگدارود بر پناهیان راستگو
واقعا بعضی از مسولین چه رویی دارن اقای استاندار خوزستان نابود کردی از رو نمیری تازه پناهیان مودبانه باهتون حرف زد
آدم کاری هیچموقع از خودش تعریف و تمجید نمی کنه اگه راست می گین عملکرد دتون توی اهواز جلوی چشم مردم هست
با سلام . بنده یکی از طرفدارای اقا پناهیان هستم و صدای دلنشین ومطالعه وعلم بالای ایشون رو خیلی قبول دارم وایشون رو از علمای پاک ومخلص میدونم . اما در مورد این سخنرانی اخیر معتقدم که بدون کارشناسی واطلاع دقیق( ونه از سرعرض )حق این استاندار زحمتکش وپرکار وانقلابی رو ضایع کردن وامیدوارم با منش بالایی که از حاج اقا پناهیان دوست داشتنی سراغ دارم با اثبات خلاف این اطلاعاتی که بهش رسوندن از استاندار زحمتکش خوزستان در رسانه عذر خواهی کنند تا مبادا دچار حق الناس بشن . از طرفی هم از استاندار زحمتکش خوزستان انتظار میرسه که همه کارهای در دست رو به تعلیق نگه داره ومشکل حیاطی این روستاهای رنجدیده رو هرچه زودتر باافزایش نیروی رسیدگی به پیش ببره . خواهشی هم که ازهمه دوستان دارم از روی غرض وبدون آگاهی از بودجه ها وامکانات که به این استان داده شده کسی چیزی ننویسه چون حق الناس محسوب میشه. ما روی دریای نفتیم اما مگه نفتیم پولش میره تو جیب استان ما؟؟؟؟
اگر به هر شخص مسلمانی توهین شود بنظرم توهین کننده درک فقهی ندارد . کاری ندارم کار انجام شده یا نشده باشد اعتراض کننده باید ادب داشته باشد . ضمنا سوالی از اعتراض کننده دارم شما در این چهل سال چه کردی منظورم شخص شماست . ؟
خوزستان همش مشکلات داشته وداره اقای باانصاف غیزانیه پیش کش بقبه راچکارکردی برواستعفات بده تاابروت بیشترازاین نرفته هاپلی هپوبسه دیگه
واقعااااا شریعتی یه استاندار بی کفایت و نالایقیه. اینهمه ثروت تو خوزستان هست اما اوضاع خوزستان هر روز بدتر از دیروز میشه. فقط بلده با پول و سرمایه خوزستان برای دولت مطبوعش خودشیرینی کنه
جالبه در سال95طرح آبرسانی برنامه ریزی شده،سال 96استاندار بازدید نمودند وسال 99تازه رییس دولت دستور دادند،رسیدگی شود،شما مسئولین حقوق هم این جوری دیر یه دیر می گیرد خدایی؟!
استاندار بیکار و نالایق . فقط بلدی ادای مذهبیا رو دربیاری . راست میگی عملکرد این چندسال به قول خودت خدمتت رو برای مردم بگو . چکار کردی ؟ فقط برای اینکه پشت میزت باشی بله قربان گفتی و برای مردم کاری نکردی ...
تو بچسب به سبحان الله گفتنت و مردم اهواز و بالاخص روستاها رو بزار بمیرند
رحمت خدا بر پناهیان آفرین به شجاعت شما
استاندارد فکر میکند انتقاد از وی انتقاد از اسلام و نظام است
و هر کی با او در افتاد در واقع هدفش بر انداختن نظام جمهوری اسلامی است ...
والله هیچکس تو خوزستان این استاندار ریاکار را نمیخواد و به جرات میگم منفورترین استاندار خوزستان هست اون دونفری هم که ازش دفاع کردند حتما فامیلاش هستند ایشون حتی ژنتیک هم بلد نیست چون مدرکش هم با سهمیه گرفته و فقط بدرد همون کاری میخوره که استاد پناهیان فرمودند. زنده باشند. لطفا اگر بی طرف هستید این پیام منتشر کنید
استاندار خوزستان عدم مدیریت جنابعالی یکی از تهدیدات منطقه س ،اصلا آقای پناهیان بد دهنی نکرد ،اعلام کرد چرا منطقه بی آبه اما شرکت نفتی آب شیرین کن اختصاصی داره و شرکتی که نونش از مردم خوزستان در میاد ،الودگی مال مردم منطقه شده،نباید حداقل امکانات رو برای مردم منطقه فراهم کنن،اینو به جز استاندار کی باید مطالبه کنه الکی یقه تا خرخره بستن و تسبیح دست گرفتن و جلوی دوربین ذکر گفتن نشد کار آقای به اصطلاح دکتر شریعتی،شده گاری به خود ببندی باید آب برسونی ،شیر نفت و پالایشگاه تو حوزه تو هست ،لطفا شرح وظایف تو مجددا مطالعه بفرما
چرا پیام دشمن ریا رو چاپ نکردید؟؟؟؟
آقای استاندار ک دم از ادب میزنی یادت بیاد پارسال با اون پیرمرد عرب بیچاره ک همسن پدر شما بود چطور رفتار کردی. شمابه درد خوزستان نمیخوری
درود بر اقا پناهیان اتفاقا فرداش تلویزیون شما رو نشون داد و همه اهالی اونجا ناراضی بود ازتون چرا دروغ میگید
جناب استاندار عزیز
باسلام ضمن ادای احترام به شما برادر بزرگوار
من به عنوان یک شهر وند ایرانی ورزمنده ای که در خوزستان بودم
با مردم عزیز وخونگرم خوزستانی آشنایی دارم.
از تهران عملکرد شما را رصد می کنم چون ۵ سال هم ساکن اهواز بوده ام.متاسفانه عملکردتان در رابطه با خوزستانی های عزیز ضعیف است شایسه مردم مقاوم خوزستانی نیست که کمبود آب آشامیدنی داشته باشند یا مشکلات فاضلابشان حل نشود.
خوزستان قلب ایران است.در قلب یکایک ما ایرانی ها جا دارد.
رضای خدا در تلاش بی وقفه درجهت حل مشکلات خوزستانی هاست.
جناب استاندار که طی این چند سال بصورت مخفیانه یعنی بدون حضور رسانه های تصویری برخی پروژه های مهم و بزرگ با سرمایه گزاری کلان را جهت شهرستان زادگاه خویش کلید زده و به بهره برداری و افتتاح رسانده ،آیا نمی توانست با همین اراده شخصی و نه فشار رسانه ای و تقاضای افکار عمومی و
اراده مسئولان کلان حکومت ، به چند روستای اطراف شهر محل اقامت خود (اهواز) زودتر و بدون فشار از بیرون این پروژه شایدحداکثر نیمه کلان را برای رضای خدا و مردم بی پناه و لب تشنه مؤمن به بهره برداری می رساند ؟! قطعا می توانست انجام دهد و جلوی هتک آبروی نظام اسلامی را در چشم رسانه های بین المللی می گرفت. ان شاء الله خداوند بین او و حاج آقا پناهیان به عدالت قضاوت خواهد کرد. اگر از خدا بترسد.
این استاندار مورد انتقاد اکثر سخنرانها هست.اخیرا هم جناب رحیم پور ازغدی رفتار نادرست استاندار در هنگام گوش دادن به صحبتهای مردم و ذکر گفتنش را انتقاد کرده بودند.
اتفاقا منبر جای این حرفها است و حاج اقا پناهیان هم اصلا توهین نکردند.
شب تاریک و سفر
قیامت می‌آید
جهنم یا بهشت.؟
بنده خدا مظلوم نمایی و عوام فریبی تا کی؟
حالا مردم رو گول زدی
خدارو هم گول میزنی؟
استاد پناهیان بی تحقیق حرفی نمیزنن ، ایشون خودشون از شما بهتر بلدن با چه کسی چجوری حرف بزنن
چیزی ک لیاقت امثال شماست رو تازه نگفتن ادب به خرج دادن.
حال خراب استان های جنوبی رو فقط خودشون میدونن و کسانی که سفر کردن به اونجا
رسیدگی صفره در صورتی ک رو ثروت قرار داره شهرهاشون…
آنکه حسابش پاک است
ازمعامله چه باک است
حرف حاجی پناهیان دوای چنین استاندارانی میباشد...
آقای پناهیان توهین به ایشان نکردند بلکه راه درست را به این استاندار پیشنهاد کردند چون این استاندار غیر از این کارچیز دیگری در توانش نیست....
حاج آقا پناهیان فرد صادق بوده و بدون دلیل سخن بر زبان جاری نمی سازد این مملکت ارثی است که از خون شهدا به ما رسیده لذا باید کسانی در راس امر مردم قرار گیرند که در مکتب حین شهید کربلا درس آموخته اند
درودبرآقای پناهیان حرفشان حق است مسئولین بی کفایت خوزستان باعث رنج و عذاب مردم خوزستان شده اند باید برکنار شوند خصوصا استاندار نامسیول
با سلام
درود بر آقای پناهیان
چرا یکی که هم می خواهد حرف از زجر های مردم خوزستان بزند نمی گذارید
اگه راست میگن آقای استاندار عمل کنند
آقای شریعتی شما مواطب با ش هرموقع دوربین صداوسیما روی شماس ذکرت را بگویی طوری که همه بگویندچقدر خوبی!!
سلام
ما نمی دونیم چرا بعضی از سخن حق بدشون اومده
هرکس انتقاد کند اتهام مختلف به او بسته می شود اتفاقا دشمن شاد کنندگان وتحریک کنندگان ونظم بر هم زنان مسئولین بی کفایت وبی تدبیری هستند که با عدم انجام وظایف خود باعث سواستفاده دشمنان وایجاد بحران برای کشور شده اند. شما خوزستان را به کلکسیونی از مشکلات و بی عرضه گی خود تبدیل کردیده اید نمی دانم با چه رویئ جواب خون شهدا را میدهید. گمان کردیم بر خیابان و تربتی که خون مطهر شهید در آنها ریخته گل خواهید کاشت ولی بی کفایتهای همچون شما فاضلاب را جاری ساختید.
وظیفه علما تذکر وگوشمالی مسئول بی مسئولیت است استاد پناهیان متشکریم
درود برپناهیان که در زیبایی و با زبان مردم صحبت می کنند.
مسوولان بی لیاقت و ناکاربلد دشمنان اصلی ملت و جیرخواران دشمنان خارجی هستند این افراد باید در پیشگاه ملت محاکمه و در صورت لزوم مانند ستون پنجم دشمن با آنها رفتار شود.
زیر کولر در کاخ هایی به نام استانداری و با ماشین ها و لوازم بیت المال هیچ کاری برای مردمی که در دفاع از کشور از جان و مال خود گذشتند و کوخ نشین شده اند نکرده اید . خجالت بکشید و بمیرید
درود بر دلیر مردان خوزستان که مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس از آنان بر هیچکس پوشیده نیست اما مسئله ای که هست هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره اگر هر مسئولی اعم از استاندار و حاج آقا پناهیان و سایرین به درستی به وظایفشان عمل میکردند الان اوضاع خیلی بهتر بود ولی متاسفانه همه در پی تخریب یکدیگرند
حضرت آقا بارها فرمودند با متانت ومنطق وانصاف وادب نقد کنید.استاندار نمره صفر می گیرد قبول ولی قرار نیست به یک مقام اجرایی مملکت که فردا می خواهد دستور بدهد به همکارانش اینگونه توهین و بی ادبی بشود.این حر کات چاره در مان مردم مظلوم وغیور ورنج گشیده نیست .من اگر بودم می گفتم آقای استاندار اگر مشکلی داری بگو تا به تو کمک کنیم واگر نمی توانی استعفا بده اجازه بده این مردم محروم یک حداقل امکاناتی داشته باشند .ضمنا شورای شهر ودهها نهاد دیگز را نیز می شود مخاطب قرار داد.چرا به بنیاد مستضعفان که برسر مردم ریخت انتقاد نمی شود.فقط خدا مهم است خدا ونه نفس یا گروه وحزب خاص.خدایا کمک کن
اقای استاندارشماهمان فردی هستی که به ان پیرمردتوهین کردی؟
متاسفم برای مسئولین استان خوزستان و بیشتر متاسفم برای دولت ناکارآمد ... درود بر علمای بیدار و بصیرت افزا
بجای توجیه عملکرد منفی و ضعیف پاسخگوی انحرافات و کمبودها باشید و صادقانه اجرای برنامه ها و علت کندی پیشرفت امور رو به مردم اعلام کنید.
وجود مشکلات و کاستی ها و کم کاری ها و اختلاسها گروه و باند باند بازی و ملاحظه منافع شخصی و گروهی و گریز از قوانین مایه ننگ مسئول و توهین به همه هست .
نه حق طلبی
گفتمان انقلاب ما همان گفتمان حضرت علی (ع) هست که در خواست کمک برادرش عقیل رو از بیت المال با گذاشتن ذغال گداخته در کف دستش جواب داد
از خدا بترسید و به مردم و دین خدا کمک کنید
مردمی که همیشه در صحنه های انقلاب صادقانه و خالصانه پیرو ولایت و رهبری جانانه حضور داشته و دارند
آقای استاندار پنج سال خوزستان‌ زندگی کردم اب آشامیدنی با‌‌‌ دبه می خریدم گاز با کپسول بود گاز کشی نداشت همش خاک نونی که می خریدیم کیفیت افتضاح بود
چرا این استاندار رو کسی عوض نمیکنه؟!ریا کاره ظاهرسازه دین نما...هیچکی ازتو خوشش نمیاد.کجای این آقا زحمت کشه؟!پارسال به مردی که خونش توی سیل داغون شده بود بخاطر ی حرف که حالا ممکنه همه ماها توی عصبانیت بزنیم وصله ضدانقلاب میبنده!ازت متنفریم خداییش.خدایا چرا ما توی خوزستان مطالبه گر نیستیم؟!اینو اگه عوض کنن من شیرینی پخش میکنم توی محلمون.
دوستان خوزستانی من از آقای شریعتی جز سخت کوشی و انجام وظیفه چیزی نگفته اند ما عادت داریم کرده ها رو نبینیم خداوند به ایشان قوت عظیم برای حل بحران‌های عظیم این استان اعطا کند
تخریب یک شخص لایق تیشه به ریشه خودمان است اگر شخص لایفتری می‌شناسید معرفی کنید وگرنه حرف زدن و خراب کردن که هنر نیست
آنچه سخت است آباد کردن است و کار اجرایی زمان بر و تحمل می‌خواهد خدا همت و واقع نگری بیشتر به اهل تامل و انتقاد اعطا کند
هعی روزگار
این همه نظرات مختلف بیان شد آیا عقب ماندگی استان خوزستان فقط مقصر استاندار آن است آیا نمایندگان عزیز استان وظیفه شان را در. قبال استان به خوبی انجام دادند آیا بودجه های مورد نیاز را برای رفع مشکلات استان پیگیر شدند آیا بودجه های را که اختصاص یافت پیگیری شد که در جای خود مصرف شده یا نه پس همه مسوولان استان از نماینده ولی و فقیه گرفته تا مسوولیتی رده های پایین در عقب ماندگی استان مقصر هستند مردم ، این استان با توجه به خسارت هایی که در زمان جنگ به آن وارد شده هرگز با بودجه های معمول قابل سر پا شدن نیست همتی مضاعف همه کشور را طلب می کند که این همت هرگز ایجاد نشده پس همه مقصر هستیم وقتی بررسی منصفانه انجام میدهیم متوجه میشویم هر داستانی که دارای سرمایه و منابع بیشتری است متاسفانه در فقر بیشتری مردم آن بسر می برند اشکال از جای دیگری است همه ایران بنا است کار کند تا استانی خاص بودجه اش تامین شود چون آنها نباید صدایشان در اید این سیاستی که متاسفانه در همه دولت از ابتدا تا کنون انجام شده
باسلام،اینکه دوستانی میفرمایند خیلی حرفارونباید به زبون بیارن چون دشمن شاد میشه ومنبر واسه محرمه،نه اصلا همچین چیزی نیست.نمیشه خفه شدوسوخت وساخت که دشمن یه وقتی شادنشه ودرضمن اتفاقا اساس محرم وقیام امام حسین واسه گرفتن حق بوده وهست(حداقل از دیدگاه خود حضرات)درضمن این دولت واون دولت به حاشیه بردن اصل موضوعه،مردمو واردبازیهای کثیف سیاسی نکنید که دلشون داغه.مخصوصا مردم این خطه که درعین ساده زیستی هزارویه بدبختی خصوصا دراین دولت بی تدبیر سرشون اومده.پس داشتن آب دیگه از امکانات تجمل گرایی محسوب نشده وحق اولیه ادامه حیاتشونه.درضمن کاش تمام کسایی که به نحوی عین خود همین آقای استاندار که سریع بهشون برمیخوره یه تکونی به قلم مبارک میدادن وتعجیل این خواسته برحق ملت این قسمتو درخواست میکردن.اینکه استانداربیادوبگه تواین دولت استارت خورده دقیقا میشه مثل چاقو‌دسته خودشو نمیبره.بازم عرض میکنم مردم باهزارویه زجروبدبختی دارن همپای خیلی ازوعده وعیداجلو میان،خواهشا این ملت بی دفاع کم توقعو واردبازی سیاست نکنین.اونقدری تودولت عاری ازتدبیرفعلی بیچارگی وفشارنازل شده،که دیگه جاواسه حاشیه رفتن بیخود نیست.
استاندار خوزستان
به درد خوزستان و اهواز نمیخوره
این از چشم هیچ خوزستانی پوشیده نیست.
اهواز مثل یک دهات وسعت یافته شده
از آب آشامیدنی .برق. فاظلاب.اسفالت.ریزگرد. ترافیک. بیکاری. دزدی. ناامنی . از کدووووووم بگم .و کدوم اهوازی بیخبره؟
استاندار فقط در حد سیاه نمایی و حرف میاد خودی نشون میده.تمام رسانه ها هم که ماشاالله گوش به حرف آقایون . هرچی بخوان نشر میدن
ببخشید اقداماتی که طی چند سال گذشته در خوزستان انجام شده از چشم هیچکس پوشیده نیست و همه خوب میدونن در خوزستان اقدامات خوبی برای رفاه مردم انجام شده ولی حتی یک قطره از دریای بیکران مشکلات این استان بزرگ و ملت شریف این استان نیست بنظر بنده استاندار خوزستان قدرت و لیاقت کافی برای حل مشکلات مردم استان را ندارد و باید برکنار شود و شخصی مثل حجت الاسلام رئیسی میخواهد تا جلوی فساد و بی کفایتی های برخی مدیران استان را بگیرد
استاندار خوزستان لیاقت این منصب را ندارد حتی باید بخاطر بی کفایتی در جمع کردن سیستم فاضلاب و آب اهواز محاکمه شود و از پشت پرده ها پرده برداری شود
حق با پناهیان من خوزستانی هستم
وضعیت آسفالت خیابان‌های اهواز
وضعیت آب شرب
وضعیت خیابان‌های شهر
وضعیت بازار
فضای سبز غیر سالم با درختانی که جز مریضی هیچی نداشتند
و
و
و
سلام آفرین ومرحبا به آقای پناهیان.انشالا خدا پشت پناهت واقعا مختار زمانی . حرفت را با شجاعت میزنی .کاش دیگران هم به فکر میز و مقام نبودند وطرف حق را میگرفتن واز مردم ضعیف حمایت میکردند
تو خیلی استانداربی عرضه ای هستی چرا نفت رو از زیر پای خوزستانیا در میارن تهرون واباد کنن سرمایه دارارو ساپورت کنن بعد خوزستان اینطور وضعیت رو داره کاش یه کشور مستقل بود اونوقت عروس خلیج فارس میشد واقعا نه.......؟
استاندارشون هم مثل رئیس جمهورشان با گفتن علی برکت الله پوست مردم کنده
به زودی فاز دوم این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید تا به گفته مسئولان حدود ۸۰ درصد مشکل آب شرب این منطقه حل شود
این بند آخر خیلی امیوار کننده بود اگر:
1ـ به زودی در ابتدای این گفته نمی آمد. چون به زودی ها ممکن است تا چند سال هم طول بکشد.
2ـ نویسنده با زیرکی تمام مسئولیت این ادعا را به عهده مسئولان گذاشته و بیان کرده «به گفته مسئولان» که معلوم است خودش هم به آنچه که نوشته اعتمادی ندارد
درود بر پناهیان که حرف حق میزند
الحمدلله هنوز انسانهای شجاع و جوانمردی مثل آقای پناهیان هستن که حرف دل مردم زجرکشیده و مستضعف را با پتک بر سر مسئولین بی درد بکوبد
آقای پناهیان جرا خودش نمیاد تو گود ندیده قضاوت می کند
من نمیدونم چیکار کرده یا نکرده
ولی از اون سبحان الله گفتنش و با تسبیح باری کردنش وسط کار بدم میاد.
ذکرت رو برو تو خونت بگو
دو سال پیش بعد از ۲۷ سال به خوزستان سفر کردم . از خودم شرمم آمد که درآمد کشورم از زیر پای این مردم بیرون بیاید و هنوز این امکانات را داشته باشند . هنوز آثار زخم جنگ در خرمشهر نمایان باشد .
مسئولینمون خدای نکرده خجالت می‌کشند ؟؟!!
ایرادبه عملکرد استاندار وارده ولی استفاده ازالفاظ توهین آمیز آنهم ازیک روحانی ازمنبر حسینی کارشایسته ای نیست
درود بر استاد پناهیان که همیشه دقیق درد مردم را تشخیص میده و با شجاعت زبان مردم مظلوم میشه چرا مردم مناطقی در ایران هنوز باید از اولیه ترین نیازها که آبه محروم باشن؟؟ جناب استاندار فرض کن دولت قبل هیچ کاری نکرده شما تو ۷ سال نمی تونستید مشکل را حل کنید با این همه ادعای تلاش و کار میدانی؟؟
جناب استاندار این همه تهمت به استاد پناهیان فقط به خاطر اعتراض به مشکل مردم و عدم رسیدگی شما؟؟؟؟ بعد ادعای دیانت هم داری؟؟ زمان پهلوی هم روحانیون زبان اعتراض مردم بودن حالا شما شخصیت روحانی معترض را می کوبی؟؟ هر کس منطق خوانده می دانه این از واضح ترین مغالطاته
سلام .دمت گرم آقای پناهیان
آقای استاندار .می خواهی با سبحان اله گفتن .مشکلات حل کنی . مسولین بی کفایت خجالت بکشید
رحمت خدا بر استاد پناهیان عزیز و هر آن چه گفتند جز حرف مردم خوزستان نیست باشد افراد نالایق چون این به اصطلاح استاندار کمی تلنگر بخوردند و بجای واکنش به نقد درست کارایی خود را نشان بدهند در غیر اینصورت از کار برکنار شوند
خلایق هر چه لایق
استاد پناهیان درحد لیاقت طرف مقابل با نفر صحبت کرد...
نفر باید خودش را اصلاح کند نه اینکه مثل بچه ابتدایی ۱۰ صفحه انشاء بنویسد وموضع بگیرد... به جای انشاء ۲ دقیقه به کارت فکر میکردی همه چی درست می شد
خدا شاهده ما با آب دریاچه کارون ۱۰۰۰متر فاصله داریم،اما همیشه مشکل آب داریم،روستای رکعت،جنب تلمبه خانه شماره ۴
حرف حق درد دارد آقای استاندار، به نظر من آقای پناهیان جزء معدود کسانی هستند که از آبروشون در جلو فساد وظلم به مردم مخصوصا مردم عزیز خوزستان مایه گذاشتند خدا خیرشون بده وخداوند به برخی از شما مسؤلین بصیرت وخدمت به مردم عنایت فرماید تا این همه دل مردم ورهبر عزیز رو بدرد نیاورید
کاری به عملکرد مسولان اجرائی ندارم چون هیچکدام از دولتهای بعد از انقلاب به هیچیک از وعده های انقلاب عمل نکردند
ولی این شیخ هم بی ادب هست، و توهین به غیر خودیها را شجاعت انقلابی میداند.
چهار صفحه از خودتون بخاطر ی انتقاد دفاع کردید آیا دوخط در مورد مشکلات مردم هم حرف حق زدید خداوند روی شمارا پای میز محاکمه خواهد نشاند
خدا.اقای.پناهیان.که.زندهاست.و.میبیند.که.برای.مردم.خوزستان.بامحنت.کار.انجام.شدهاست..اما.چرا.یک.کارهای.اولیه.و.خیلی.پیش.و.پا.افتاده.اینقدر.با.تاخیر.انجام.میگیرد.
پناهیان واقعیتی را گفته، چه توهینی!!!!مردمی که لوله نفت در دهکده شان است لوله آب خوردن ندارند. از لواسانات قدری کم کنید کمی از جیب آقازاده ها کم کنید تا اینقدر شرفتان نرود. طلبکار هم هستید !!!!به نظرم ناکارآمدی این مسئولان بسیار آبرو ریزی است.
درود بر استاد پناهیان عزیز
بی لایقت ترین و بیعرضه ترین استانداری هستی که خوزستان به خودش دیده جناب شریعتی.خوزستان پیشکش.لااقل ی دستی به سر و روی شهر خودت بهبهان بکش که اگه یوقت پا گذاشتی داخلش از مردمش خجالت نکشی.نماز میخونی.روزه میگیری.تسبیح تو دست میگیری.ذکر میگی.اینا همش برای خودت با این کارا اون دنیا رو نمیشه خرید اون دنیا اول ازت سوال میکنن بعنوان ی مسول چیکار کردی؟اینقدرم از رهبر مایه نذار تو کارات هی رهبری ننداز جلو.جنابالی ی مدیر بی لیاقت و نا کار آمدی.وسلام
دوره لاپوشونی تموم شده هر کی برای مردم کار کنه محبوبه،و روی چشم مردم جا داره، اگه حقوقشم در برابر عملکردش زیاد هم بگیره نوش جانش همونطوری که یه سری قوانین برای بعضی کارها هست.
جناب دکتر شریعتی شاید یک فرد متعهد و متخصص ژنتیک باشد ولی تخصصی در اداره استان ندارد چون سواد سیاسی و مدیریتی ندارد ...
آقای شریعتی
منه بچه آبادان باید۱۰۰۰کیلومتر از شهرو دیارم دور باشم
هرچی غریبه و هم شهری و هم زبون خودتونه توی پالایشگاه وشرکت نفت باشن
۸ساله توی غربت زندگی میکنم از بدبختی و گرسنگی از فلاکت فقر نداری بی پولی بی نونی از آبادان مهاجرت کردم
الهی به حق حسرت هایی که توی زندگیمون میکشیم
خدا حسرت کشیدن و حسرت خوردن رو توی نسلت و وجودت و زندگیت قرار بده
کسی که میخواهد انتقاد کند اول از مسئولین بالا انتقاد کنه چون در تامین بودجه یا بیتوجهی مکنن یا تبعص میکنن والله من مخالف استاندار هستم ولی بدبخت چکار بکنه بودجه بهش نمیدنی
سلام من هر وقت این استاندار خوزستان رو میبینم اعصابم داغون میشه به جای اینکه به فکر مردم باشه فقط به فکر نشون دادن خودش اونهم در حال ذکر گفتن هست ، یکی نیست بهش بگه به جای ذکر گفتن برو مشکلات مردم رو حل کن و اگر کسی هم مثل آقای پناهیان حرف حق بزنه ، ریسمون و آسمون رو میبافه به هم که از خودش سلب مسئولیت کنه ،
حیف مردم خوزستان که گیر یه همچین استانداری افتادن .
کجاست استاندارمحترم روستای مزیبله سفلی باچهل خانوارجمعیت ازبرج سه تاحالااب ندارد..یلاجواب بده اقای استاندارتمام مسولین شهرستان رامشیرخبردارن..باورنداری بازرس بفرس پیگیری کنه
پناهیان پناه بی پناهان خدا نگهدار تو یا علی
استاد پناهیان فرمودن استاندار را به گاری ببندن
چرا برای مظلوم نمایی خودت دیگران را وسط میکشید
مگه حرف غیر واقعی گفتن برای مردم خوزستان چیکار کردین
خدا ازتون نگذره در قبال انجام وظایفتون کوتاهی میکنید
وقتی یکی پیدا میشه شجاعانه اعتراض میکنه
بلدین هیاهو بکنین
سلام
باید هم از دولتی که به منتقدانش توهین می‌کنه و میگه بی سواد . احمق و... توقع تحمل نقد نداشت
حالا مگه بنده خدا چی گفته بد که نگفته شما مسولی اگه ی منطقه آب ندارن و وسیله ای هم نباشه با درشکه باید آب برد حالا اگه اسب نباشه خود مسول که اینجا جناب دکتر شریعتی هستند باید درشکه را بکشه با هل بدن اگه به تنهایی نمیتونن باید از دیگر مسولین دولتی کمک بگیرن تا مشکل مردم مظلوم اون منطقه حل بشه اینکه ناراحتی نداره مگه اسب با اون نجابت چ عیبی داره که شما ناراحت شدین ولا بعضی حیوانات از بعضی انسانهای وظیفه نشناس ارزش بیشتری دارن
این آقای خیلی خیلی محترم استاندار خوزستان سرتا پا ریا هستند. کافیه یه نفر ازش در خصوص هر موضوعی انتقاد کنه،همچین آسمون ریسمون میبافه که بیا تماشا کن.آخرش با خودت میگی بنده خدا این که اینقد مدیر شایسته ایه
آقای استاندار محترم . فاصله غیزانیه تا اهواز حدودا" بیشتر از 40 کیلومتر است ، این چه طرح آبرسانیه که از سال 95 تا امروز طول کشیده ، و به گفته خودت ، تازه 80 در صد آب شرب این منطقه رو تأمین میکنه ؟! یعنی توان احرائی مجموعه شما و توان مدیریتی شما در حد سالی 10 کیلومتر لوله آبه ؟؟؟
واقعا" باید از خجالت بمیرید !
استاندار خوزستان از ذکر گفتن جلو دوربین ها خلاص نمیشه که بخواد خدمتگزار مردم هم باشه
مثل اینکه استاندار محترم خیلی دردش گرفته، مگه غیر از این است که همه ما که حقوق چندین میلیونی می گیریم که نوکر مردم باشیم؟ و اگر واقعا اینو قبول داریم اگه دیدیم خانواده ای تشنه است و پدری شرمنده دختر کوچکش است باید هم گاری رو به خود ببندیم و مثل یک نوکر در خدمت مردم باشیم چرا که وقتی قبول مسولیت کردیم یعنی همه چیز رو پذیرفتیم و اگه بعد از چهل سال از انقلاب 80 درصد روستاهای غیزانیه هم آبرسانی شده باشد هنر نکرده ایم چرا که مردم همین روستاها برای اینکه امثال ما به ریاست برسیم از جوانانشان گذشتند و در برابر ارتش بعثی تا پای جان ایسادند و برای هیچ کس هم منت نگذاشتند، و اینو هم بدونید که پناهیان یکی از همون رزمندگانییند که در عنفوان جوانی جلو ارتش تا بن دندان مسلح صدام ایستاد و یک گام هم از مواضع و آرمان های خود عقب ننشت و کوچکترین خوفی به خود نداد شما که جای خود دارید و تا روسای متکبر رو از اریکه قدرت به زیر نکشد دست بردار نخواهد هر چند بعضی ها خود را بخواهند در پشت نقاب اخلاق و ادب مثل دیپلمات های غربی اتو کشیده نشان دهند، اما خبر ندارند که بچه های انقلاب لازم باشد بعضی از مسولین رو به گاری می بندند و مثل شاه و ... از این کشور بیرون می اندازند و با صدای بلند اعلام می کنند که شاه فراری شده، سوار گاری شده، و اگر این انقلابیون اینگونه عمل نمی کردند حالا حالا ها مقام استانداری به خیلی از اینها نمی رسید .....
استانداری که نتواند حوزه محل ماموریت خودرا آباد کند ونتواند باجذب اعتبارات و منابع مالی برای آبادانی استان بکوشد باید برود وجای او شخص شایسته تری بیاید خوزستان که پنجاه سال پیش بهترین سیستمهای آبرسانی و کشاورزی را داشته چرا اکنون باید درکثافت باشد جنگ بهانه خوبی برای شانه خالی کردن از مسئولیت نیست جنگ تمام شد اکنون بیش از سه دهه است که خوزستان هنوز زخمی است چرا کاری نکرده اند؟
تابناک شما هم محض رضای خدا موش نمیگیرید.
اگه هدفتون انعکاس انتقادات است چرا پیام منو نشر ندادید
عرض سلام وادب:به نظر بنده ی حقیر منظورآقای پناهیان این بوده که هراستانداری اگر به فکر مردم استان و زیر مجموعه ی خودنباشد باید با آن برخورد شدیدی کرد یکی ازبرخورد ها میتونه کاری باشه که ایشون فرموده!
تابناک رسانه حامی دولت
هرکه بیادکارنمیکندتوفکر خودشه
این آقا اگه یک درصد مدیریت حالیش بود وضعیت روستای ابوالفضل رو آنقدر کش و قوس نمی‌داد و آسایش مردم را نمی گرفت.
آقا کجای دنیا دیده آید که فاضلاب آنقدر جولان بده تو خیابون که جوون بچه های مردم رو بگیره
جای جوابیه دادن روی کاغذ جوابتون رو در عمل نشان بدین.
استاندار تمام پست های مهم رو به همشریهاش و دوستاش داده و معلوم نیست دارن چه بلایی سر خوزستان میارن
اگرآقای پناهیان سال اول یادوم یا سال سوم به استاندار اعتراض می کرد میگفتن آقا تازه استاندارشده وزمان بیشتری برای خدمت میخواد . ۸سال این آقای استاندار کجا بوده چه میکرده مشکلات مردم را چرا ندیده که مردم اعتراض نیازهای ابتدایی ۴۰سال پیش را دارن. واقعا برای چنین مسئولینی باید تاسف خورد .
چرا باید تا از یه مسئولی سوال و انتقادی میشه بگه دولت قبلی چرا نکرد خب تو و دولت قبلی هر دو چرا کار نکردید فعلا هم شما در راس امور هستید واقعا برخورد یه مسئول اسلامی ایرانی در پاسخگویی باید این گونه باشه
اقای استاندار شما که خودتون میگین تواین شرایط بحرانی مملکت نبایدنقدکرد چرا کم کاری میکنین؟
اونروزی خبرنگارباشما مصاحبه میکرد بجای جواب دادن مشغول ذکربودین،ذکر گفتن رومیتونین نگهدارین واسه وقتی که توخونه مشغول استراحت هستین خدمت به خلق الله ازبهترین عبادتهاست واز صدتا ذکروتصبیح صوابش بیشتره
باسلام.استاندار مثل استاندارهای قبل طبق سیستم عمل میکنه.سیستمی که مسئولان رده بالا ار ایشان میخواهند.من به عنوان یک اهوازی.از مسئولان رده بالا میخواهم به داد خوزستان برسند.مساحت شهریت اهواز از یک شهرک در تهران کوچکتره.شهر اهواز از نظر ظاهری مثل یک روستا میماند.یک روستا زشت.نه روستای قشنگ وسر سبز.رودخانه دارد خشک میشود.اصفهان وتهران اباد تر میشوند.متروی اهوار کی به سرانجام میرسد.تهران ابادتر میشود یا میشه گفت تهران اروپا شد.اصفهان پاریس.کلا شهر اهواز یک مرد میخواهد.بخدا باسند میگویم اهواز را مسئولین تاراج کردن.استانداران و شهرداران ونماینده های اهواز .کیانپارس اهواز را به اسم همسرانشون کردن.اهواز ۱۰نفر مثل خلخالی میخواهد.مسئولان اهواز صلاحیت ندارند.والله من با حرف اقای پناهیان موافقم.اقای استاندار اهواز مسئول دلسوز وانقلابی میخواهد.اگه مردان انقلابی وجود داشته باشند.یک معجزه مثل حجت السلام رئیسی میخواد..ولی چه کنیم که دزدان انقدر زیاد هستن.وانقدر پیچیده عمل میکنند.که هزاران زئیسی کافی نیستن.برای دزوان استان خوزستان.به امید ظهور امام زمان (ع).
جناب آقای استاندار وقتی به مردم و انسانهای شریف وقیحانه و با تکبر توهین میکردی با خودم گفتم خدای سبحان پاسخش را خواهد داد. از تکبر دور شو و توبه کن باز هم دیر نیست.
مسئولین بجای اینکه بشینن و هر روز مشکلات و کاستی های مردم و شهر و روستا را رصد کنن و پیگیری و اصلاح کنن فقط دنبال شرکت در جلسات بی ثمر و پوچ هستن.و دستارودی نداره.آبادانی از آسمان نمیافته.خودمون باید درست کنیم
بنده آقای شریعتی را میشناسم، شبانه روز مشغول خدمت است. آقای پناهیان ای شما که فقط حرافی میکنید؛ اگر بهتر میدمی بستان و بدم.
درود بر استاد پناهیان حرف دل مردم خوزستان را زد
در ایران حدود پنجاهپوچنج هزار روستا وجود دارد آقای پناهیان شما به خاطر همدردی به یک روستا سر زده آید مثل امام جمعه اهواز تشریف ببرید بین مردم مشکلات را از نزدیک لمس کنید بعد انتقاد کنید زیر کولر گازی همه می توانند حرف بزنند هر کس در تخصص خود نظر بدهد برای مردم آن مفید خواهد بود
با سلام این آقای استاندار لیاقت نداره بی ادبی به اون پیر مرد یا مثل خانوما دستشو گرفتن روزی که سیل اومد آقای استاندار من کاری به آقای پناهیان ندارم ولی حیف که به تو گاری ببندن .....
حیف ازدرشکه
جناب استاندار از ضعف شماومسئولانی مثل شماست که یک مشکل کوچک تبدیل به بحران میشود در خوزستان.
مگر شما طی این چندین سال چه کارنامه ی درخشانی داشتید که اینطور بیانیه میدید؟
تازه باید درشکه بستن به خودتون و آب رسانی به مردم رو یک خدمت بدونید برای خودتون نه یک کثر شأن،این روحیه ی منیت و عجب شماست که بهتون برخورد....
خوزستان هر جاییش رو دست بذاری مشکل هست،شهربه شهر و منطقه به منطقه اش....
درود بر پناهيان و امثال او ...
استاد پناهیان عزیز کاملا درست فرمودند.
من نمیدونم که قصد مسئولین مخصوصا این دولت از این همه به توجهی به خوزستان چیه؟!
آیا دارند نقشه های دشمن رو خواسته یا ناخواسته اجرا میکنن؟!!
پناه به خدا...
درود به هر انسان با شرف حق طلب...
سبحان الله سبحان الله سبحان الله ...
آقای پناهیان که اسم نیاورد، شما چرا به خودت گرفتی جناب استاندار؟!!!

خب خودت خودتو ضایع کردی آقای استاندار.

وقتی آقای پناهیان اسم نمیاره و تو میگی با من بود، یعنی خودت هم میدونی چه گندی زدی!!!!
شریعتی جان رو که رو نیست سنگ پا قزوین هست.....
واقعا برات متاسف ام
بهتر بری به مشکلات خودت برسی تا مشکلات مردم
مردم هنوز داستان نی شکر هفته تپه و اختلاس های مطرح شده رو فراموش نخواهند کرد...
از نظرات پیداست که حق با استاندار محبوب!!! خوزستانه و پناهیان کذب گفته و باید بخاطر نشر اکاذیب محاکمه بشه!!!!!!!
حیف گاری
سلام من نه خوزستانی هستم نه جانب حق را به حجت الاسلام پناهیان یا استاندار آقای شریعتی میدم فقط حرفم اینه که پادشاهی که لخت مادرزاد در اجتماع شهروندان آمد و به او و افراد متملق دور و بر او القا کرده بودن که هرکس که نانجیب باشه لباس زیبا و برازنده ای که تن پادشاه پوشیده را نمی‌بینه......خیلی ها از جمله خود پادشاه باوجود اینکه لخت بودن پادشاه را می‌فهمیدند ولی برای اینکه مورد اتهام قرار نگیرند وانمود میکردند که این لباس زیبای نداشته ‌‌‌‌‌‌‌‌پادشا ه برازنده او است تا اینکه از وسط جماعت کودکی صدا زد پادشاه لخته پادشاه لخته.......کل جماعت هم از کودک تقلید کردند و روی هر توهم و خیال بافی یا محافظه کاری پا گذاشتن و فریاد زدند پادشاه لخته...حالا نگاه کنید اگه حاج پناهیان نمی‌گفت کی میخواست این وضعیت را بیان کنه....
من نمیدونم چرا این استاندار عوض نمیشه تمام منابع خوزستان به تاراج رفت و آقا خوابه اگر مردم غیزانیه جاده اصلی رو نمی بستن هنوز بی آب بودن من ساکن اهوازم بیشتر مواقع آب قطعه و وقتی میگیم چرا میگن پمپ های آب رو قوی کنید مخزن آب بزنید وبا این کارشون بی کفایتی خودشون در تامین آب نشون میدن
آقای شریعتی اگر مرد بودی و غیرت داشتی کاری میکردی یا استعفا می دادی
آقای پناهیان قصد توهین نداشتن منظورشان این بود اگه خودرو یا کامیونی برای رساندن آب گیر نمیاد میشه با درشکه هم این کار را کرد کما اینکه در هند وپاکستان وبعضی کشورها ازحیوانات یا درشکه ها آب میبرند به جاهای دوردست ...
سلام. هرموقع هرکسی اومد يه انتقادی بکنه، همش ميگن دشمن، دشمن دشمن
آخه اینکه نشدکه...
استاندار خوزستان حقش فقط یک مطب تو یکی از شهرهای کوچک آستانه نه استاندار
استاندار را قربانی کردند تا بنیاد مستضعفین را پاک وبی گناه نشان دهند در گرفتن زمینهای مردم .
یه جمله معروفی هست میگه:هر کی رو میخوای بشناسی ببین اطرافیانش چی کسانی هستن
حالا استاندار خوزستان رو ببینید و اطرافیانش و انتصاباتش،خیلی چیزا دستگیرتون میشه.
عملکرد هم وضع هفت تپه هست و گروه و الی آخر
لطفا" فرافکنی نکنید،عملکرد قابل قبولی ایشون ندارد
مشکلات اقتصادی در همه زمینه ها وجود داره، بحث روی گفتارهایی بی ادبانه ای است که این روزها بالای منبر در مساجد و تکایا مطرح می شود.
سلام بی غیرتی دیگران را به گردن جامعه نمی ندازیم..
همین فرمول ش کن بسه..
مرد باید در راه خود خیری به دیگران برسانه.
متاسفم برای سایت تابناک که یک رسانه اصلاحطلب است! ناکارآمدی و ریاکاری و فساد آقای شریعتی استاندار نامحترم خوزستان محترم برای همه عیان و اظهرمن الشمس است! آقای پناهیان صدای ما و ملت مظلومی است که هشت ساله گرفتار اختاپوس تزویر و ناامیدی شده اند!
کسانی که در تدوین این بیانیه نقش داشته اند توجه بفرمایند که اگر چند دقیقه تشنگی بر آنها غالب شود چقدر میتوانند تحمل کنند؟ موضوع آبرسانی موضوع کیفیت حیات انسان است و روز و ماه و سال برنمی تابد که بخواهیم با انتشار آمارها آن را توجیه کنیم. جناب پناهیان سخن دور از ذهنی مطرح نکردند. اگر با درشکه هم بشود باید آب را به اهالی منطقه می رساندید نه اینکه بنشینید و مطالبه مردم را تماشا کنید تا پروژه به اتمام برسد و فصل افتتاح فرا رسد.
هر سخنی که در باب بیعرضگی و مذمت این استاندار بگن درسته !!!
خداوند آه خوزستان رو دامن گیر مسئول بیتوجه بکند.
دشمن از کم کاری مسئولان و زودرنجی آنها بیشتر خوشحال میشود .. و انتقاد آقای پناهیان توهین نبوده که بعضی ها بهشون برمیخوره! واقعا حرف حق تلخ هست.. هر کسی که به مسئولیتی بر عهده داره نباید توجیه بیاره که داریم دشمن رو شاد میکنیم.. دشمن از بی عرضگی ما دلشاد میشه از بی مسئولیتی ما دلشاد میشه از فساد دلشاد میشه نه از کسی که انتقاد میکنه اتفاقا اینگونه انتقادهاست که دشمن و منافق رو ناراحت میکنه
با سلام

به نظرم آقا پناهیان بد صحبت نکردن
و نظر ایشون هم یک دولت خاص نبوده فعلا که کار دست شماست شما پاسخگو عملکرد خود باشید و خواهشاً دولت قبل دولت قبل رو هم بیخیال شید
روحانی خودش چه کار به مردم انجام داده، که استاندارش انجام بده.
استاندار وهمدستات خداکنه خیرنبینین
مخصوصا روحانی ودولت تدبیر وامیدش
دمش گرم استاد پناهیان این حرف را باید به خیلی از مسئولین زد ازجمله آموزش وپرورش که برای اینکه کاسبی معلمان لنگ نشه تصمیم گرفته بچه ها برن مدرسه با این اوضاع خیلی خطرناک هرکدوم از مسئولین موافق مدرسه رفتن بچه هاست باید ببندیمش به گاری چونکه زبون نفهمه
از دولت تزویر بیش از این انتظار نیست
جدا از گاری باید آب خونه استاندار و فرماندار و مدیران آبفا رو هم قطع عکنین با مردم هم درد باشن
سلام یک مقز بادام بخور
فرمول ۴ ماده ۶ قانون
انصافا دم مردم گرم
بیش از ۹۰ درصد کامنتها حکایت از نارضایتی از استاندار دارد.
خوزستان را به قهقرا بردید.
اوولا گاری کشیدن عیبب نیست .دوم حقوق می گیرید وظیفتون است.مردم نوکر میخان نه ارباب
هیچوقت خوزستان نرفتم
من فکر میکردم خوزستان باید پولدار ترین استان ایران باشد
چون نفت دارد
چقدر ناراحت هستید به خدا توکل کنید به دیگران تهمت ناروا نزنید شما از کجا می دانید هیچ کاری نکرد
همه چیز دست استان داری نیست
ان شاءالله هرچه زودتر مشکل تان حل شود
استاندار متظاهر ، ریا کار خوزستان که در هر برنامه تلویزیونی حاضر میشود یک تسبیح در دست داره و در حال ذکر گفتنه
آدم به ریا کاری استاندار خوزستان ندیدم
پیرمرد خوزستانی سیل زده رو یاد رفت که داشت از انتقاد میکرد بهش گفتی میدم ببرنت ها......
دمت گرم آقای پناهیان
این استاندار بی کفایت به این دولت میاد
جالبه بعضیها نوشتن که خود پناهیان چیکار کرده برا خوزستان یا مردم!!مگه پناهیان دولتی بود یا مجلسی؟! یه کم فکرکنیم. حالا یکی هم پیداشد حرف دل همه را زد بیاید خفش کنید.من بودم استاندار را وسط اهواز شلاق میزدم و مجبورش میکردم تو غیزانیه زندگی کنه ....
جناب استاندار
اصلا حرف شما درست ۸۰ درصد رو آب رسوندید
لطفا از فردا تا زمانی که رفع مشکل شود یک گاری به خودت ببند ۲۰ درصد دیگر از مردم شریف رو آب رسانی کن
تا درس عبرتی باشد ...
و تنها راه چاره... وجود مردی چون احمدی نژاده. که گوش هرچی تنبل و مفت خوره پیچوند. و استاندار و وزیر در زمان ایشون جرأت کم کاری و تنبلی نداشتند تا چه برسه به اینکه با کمال پر رویی دزدی کنند و از مردم طلبکار هم باشند.
کجاست مرد بهاری...
لطفا به جای انتقاد از حاج آقا پناهیان، به مردم خدمت رسانی کنید‌. چرا مسوولین ما عادت به تعریف و تمجید کردند. خدا برای باعث و بانی اش نسازه.
حرف حق تلخه
استاندار اگه بدش اومده دندان طمع را بکنه و استعفا بده
خخخخخخخخخخ
عامووجون چرا بدت اومده
اگه پای شما وصداسیما بشینیم کشور گل وبلبل..
توو خانوادت که مشکلی ندارید ازهیجاو هیچ قیمتی یم خبر ندارید...
بیا ازخره مراد پایین 1کم مث باقی مردم زندگی کن تا بفهمی.. تا 1چیزی میشه یکی 1حرفی میزنه بضررتون از رهبر مایه میذارید
درود برغیرت وشرف استاد پناهیان ک واقعا حرفشان حق این استاندار ریاکار حق نشستن براین کرسی راندارد
با عرض سلام
صدای مردم جایی شنیده نمیشه نمیشه و نمیشه تا زمانی که صبر مردم تموم میشه و فریاد میزنن از درد
به محض اینکه صدای فریاد مردم اینطور شنیده میشه سریعا مسئولین عزیز بیدار میشن و تازه اونم نه برای به فریاد مردم رسیدن، بیدار میشن که بگن شما خائنین به نظام هستین چون صداتون بلند کردید
بابا 30 هزار نفر بدون آب دارن زندگی میکنن انتظار دارید صداشون در نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای استاندار
برو به کارت برس این همه هم چرت وپرت نگو.شما مسولین فقط ادعاتون بلنده اما دریغ از اراده.
این همه هم خودتون رو زیر اسم ولایت وشهدا پنهان نکنید.اون بیچاره هم اگه حرفی زده از سر دلسوزی بوده
باسلام
بیطرفم، اما هرکس ازبیرون نگاه کندمتوجه میشود چه عملی انجام شده؟ ، اگر خب مردم ناراضی اند معناش چیه؟ اگر در رنجند معناش چیه؟ اگر معترض به این قضیه اند معناش چیه ؟
جناب استاندار شما یادت رفت چطور آن مرد عرب در زمان سیل جلوی این همه مردم آبرویش رابردی
یا یادتان نرفت چطور با تکبر و ذکر گویان جواب خبرنگار را میدی .....
استاندار محترم چرا خوزستانی که روی نفت بنا شده نباید آب شرب درستی داشته باشه چرا از حقیقت فرار میکنی هرکی منسبی گرفته برای خودش تا میتونسته دزدی کرده فقر تو خوزستان بیدار میکنه شرکتهای نفتیمون که بچه های ما رو استخدام نمیکنن همش از شهرهای دیگه هستن بسه دیگه همش دروغ حالا که حاج آقا هم حرفی زده شما سوختی عرضه داره کار راه بنداز و آب شرب درست کن نه اینکه آب کارون و در انتقال بده
درود بر حق وحقيقت روحانیت همیشه بیدار استاندار حیاکن خجالت بکش گوش به امر رهبری باش به دادمظلومین برس نمیتوان ظاهر سازی کنی همه از باطنت خبر دارن
دم استاد پناهیان گرم
حرف استادو باید پارسال یکی بهت میزد که به اون پیرمرد چجوری بی ادبی کردی
آه اون پیرمرد بدجوری گرفتتا
تا پناهیان تو رو به درشکه نبسته برو از اون پیرمرد حلالیت بطلب
بی ادبیت از رسانه ملی پخش شد
سلام
واقعا با این همه ناکارآمدی دولت در سطح کشور و اینطور دست پیش گرفتن خجالت آوره.
نمیدونم با چه رویی هنوز دارن لاف میزنن.
دیگه نمیتونید پشت رهبری پنهان بشید
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
همتون همینجوری هستید، تا شخصی ازتون انتقاد درست می‌کنه و حقیقت رو میگه، به تیر اتهام میبندینش، از خدا نمی‌ترسین!
آقای پناهیان هیچوقت حرف ناحقی نزده!
کمتر سیاه نمایی کنین، بعضی مسئولین بی لیاقت حتما باید محاکمه بشن که هرچی میخوریم از این افراد!
بنظر من پناهیان حرف حق را گفته و از این استاندار خوزستان بی کفایت و بی لیاقتر نه هست و نخواهد بودد.دکتر شریعتی همان کسی هست که فیلمی دیده شد که یکی داره بهش مشکل سیل رو میکه اونم تسبیح تو دستش داره ذکر میکه و الکی داره بهش گوش میده.....
انصافا وبا درنظرگرفتن عقل و وجدان انسانی خداوکیلی اگر استاندار ازطیف سیاسی خود آآقای پناهیان بود،بازهم دراین ایام حسینی چنین حرفی به زبان میاورد.حالا که کار بزرگی درحال انجام است به جای خداقوت ازیک منبری شناخته شده بعیداست.در زمان دولتی که هم طیف ایشان بودجه کاری در آنجا انجام گرفت همان دولتی که به جای اطاعت از رهبری ده روز قهر کردو معاونان او همه زندان تشریف بردن. حالا انصافا قضاوت با شما که پناهیان بخاطر مسایل سیاسی این توهین را کرده یا بخاطر دلسوزی.به نظربنده آآقای پناهیان تندرو میباشد که رهبری بااین رویه موافق نیستن.
من جای شمابودم ازخحالت اب شده بودم نه اینکه جواب نامه میدادم حواب نامه روتوعمل بده نه روکاغذ
شخصیت پناهیان یرای همه شناخته شده است بببن چه کردی که صدای عالم معروف دینی رودراوردی
آقا چون استاندار بومیه، باید هرچی دوست داشتین بگین؟!؛ من تعجبم مگه چیزی هم تو دست استاندار و بالاترش هست؟،اگ بیشتر از گلیمش پاشونو دراز کنن، تمامه کار؛ آقای پناهیان اول برین پی این بشین که چرا حضرات تهرانی نمیذارند بودجه اینور بیاد؛ چرا شما برای گفتن الفاظ ناپسند برا خودتون مصونیت قائلین و موعظه هاتون فقققط برا مردمه؟؟؟ بله بودجه این استان تا صرف بذل و بخشش برا شماها و دزدی آقازاده ها میشه، باید به این مردم خونگرم نرسه
خوشم میاددرجواب نامه ات بطور نامحسوسم خودتو مقصر ندونستی چقدرهم کامنتا ازتون رضایت دارند فکرکنم فقط خودتون هزخودتون راصی هستید بااقا یاخانم فیک ناشناس که هرچندتاپیلمی درجهت دلخوشی شما مینویسه جناب خوزستان خیلی حق الناس گردن آدم میاورد مروم ساده وبی شیله ای دارد این چندماه باقی مانده یک کاری کن اگر نه بزن کنار بجاایتکه نامه بلندبالابنویسی کاش یک ذره ازحاج قاسم درس اخلاص ومعرفت یادمیگرفتید تاتودل این مردم جامیگرفتبد
سلام استانداردخوزستان اصلا اهل کار نیست وهیچ تجربه کارنداردفقط با پارتی و آشنایی به مسئولیت رسیده شماازنزدیک برویدداخل شهراهوازازخانه های مردم سرظهربازدیدکنیدمتوجه می شوید که همان آب لجن از لوله های آب نمیاد که اکثریت مردم پمپ آب نصب کردند تبعیضها که قدرت آرزومند ندارند بدون آب می مانند آخر این چه مدیریتی که نمی توانند دلبسته آذرآب درست بکنند(تصفیه آب)
امام علی(ع) فرمودند مردم محروم بیش از همه محتاج عدالتند.
من دو سال در خرمشهر دانشجو بودم مردم شریف خرمشهر از کپسول برای تامین گاز استفاده میکردند. نمیدونید چه حس غم انگیزی بود وقتی خانم یا اقای مسنی رو میدیدم که دیوار پشت سرشون هنوز آثار جنگ بود. یعنی حداقل به اندازه سن من که اواخر جنگ به دنیا اومدم اون شهر مسئول لایق به خودش ندیده. چرا شرافت و دین داری رنگ باخته دینداری مگه غیر از خدمت به خلقه؟ همه ما به شما مردم غیور مدیونیم.شرم باد به مسئولی که در روز قدمی برای مردم نجیب ایران برنداره و شب خوابش ببره. شرم باد.
آقای استاندار مردم خوزستان را چی فرض کردی؟
به خودت بیا ....
کاش صور دمیده میشد و بعد از صور دوم فقط کسانی برمیخواستند که شرافت و انسانیت در وجودشان بود. چی بهشتی میشد. چهره پلشتی که دنیا ساخته ایم نتیجه خودخواهی های ماست. انسان نیستیم اگر بتوانیم دستی بگیریم ولی دریغ کنیم.
استاندار خوزستان و استاندارها و..‌‌. کمی به خودتون بیاید جهنمی که برای مردم ساختید تاوان داره.
سلام من یک خوزستانی رنج کشیدم می دانم بدبختی چیست وبابدبختی زندگی کردم وقتی همسرم درمحل کارش دچارحادثه شد وخانه نشبن به خاطر کودکانم به همه رو انداختم بهزیستی رفتم جواب سربالا دادن کمیته رفتم گفتن شصت ساله باشی کمکت میکنیم بعدشم بودجه نداریم دفترنماینده ها رفتم تحویلم نگرفتن به دیدار امام جمعه رفتم ادرس گرفتن ولی هیچوقت سراغی ازمون نگرفتن الان زندگی میگذرد بابدبختی روی دریایی از ثروت من اهل خوزستانم .....
آقای استاندار
آیا تا بحال فکر کرده ای مردم ماهشهر واکثر شهرهای این استان آب آشامیدنی وپخت وپزخود را از به دلیل غیر بهداشتی بودن آب شهری داشتن بوی نامطبوع ، با قیمت گزاف (هر روز دو بشکه بیست لیتری به قیمت سه هزار تومان )از آب تصفیه کننده های موجود در سطح شهر خریداری می کنند چرا به وضع تصفیه آب شهری رسیدگی نمی کنید و درقبال قیمت سرسام آوری که ازمردم میگیرید آب سالم وبهداشتی تحویل مردم نمی دهید.ماه گذشته قبض آبی که برای ما آمددویست وپنجاه هزار تومان بود و این هم برای آبی که بعضی روزها بوی تعفن(بوی فاضلاب میدهد) به حدی می رسد که حتی نمی توانیم دست وصورت خود راهم با آن بشوییم
جناب استاندارحرف برای گفتن زیاد است
شهرداری بندرامام(سربندر) مدت پنج سال است که از پرداخت مطالبات کاسبکاران مغازه دار امثال من سرپیچی میکند به بهانه نداشتن پول آیا درخود همتی می بینید که در این امر ورود کرده وحق مردم را بستانید.
وضعیت تعاونی مرز نشینان بندر امام خمینی مدت سی وسه سال است که اعضای آن از نحوه عملکرد ومیزان دارایی وسود وزیان آن برایشان مبهم وغیر شفاف است ودر عرض این سی وسه سال هیچ سودی به آنها پرداخت نشده است.
بیکاری وعدم استخدام جوانان بومی در شرکتهای پتروشیمی که نیروی انسانی خود را از خارج استان تامین می کنند معضل دیگری از هزاران معضل ومشکلات مردم این شهر واین استان است که منابع نفت وگاز آن جهت عمران وآبادانی استانهای دیگر هزینه می شود وتنها چیزی که عاید مردم میشود دود وگازهای سمی است که آب وخاک وهوای آنها را آلوده کرده ایت.
طلبکار شهرداری سربندر هستندی توانید جهت رسیدگی درباره این موضوع از فروشگاههای قطعات یدکی خودرو ، خواربار فروشیها، سوپر مارکتهاو....تحقیق وبررسی کنید.
زنده باد پناهیان از منبر باید چنین استفاده های کرد
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
زنده باد پناهی
اتفاقا صحیح گفتن استاد
چرا وقتی بودجه کشور از نفت اینجا تامین میشه
نباید اندازه ی طرح ابرسانی خرج برامون بکنن تاکی باید وضع این باشه
این اقا اگر کار بکن بود صد بار بش گفتن نکرد
تازه روحانی باید همراه با مسائل مذهبی مسائل سیاسی و اجتماعی از جمله عدل رو در نظر داشته باشه
نردم عدالت میخوان عدالت علی
این جناب فرماندار تسبیح گرفته دستش را راس میره
اول باید به صعفا برسه
حالا اینا هیچی تو این پالایشگاه ها و جابگاهای استخراج نفت چند هزار نفر هستند که اب شیرین دارن بهد اندازه مردم چند تا روستا نمیتونن بشون بدن
حالا خوبه اب اهواز تعریفی نیست از کارونیه که فاضلاب هم میریزه توش

مجله شما همواره به دنبال تحریف بوده مگر غیر از این که خود امام حسین هم برای اگاهی و برای برکناری حاکم ظالم خون دادن مثال بلا بدور از جناب فرماندار ولی باید عدالت رو رعایت و اجرا کنن و گر نع مردم سالک نمیشینن
سلام. آقای پناهیان چرا زمانی که استاندار دستور قرنتینه خوزستان را داد و رییس جمهور آن لغو کرد نتوانستی از رییس جمهور انتقاد کنی و عاقبت وضعیت خوزستان قرمز شد و چقدر انسان بی گناه براثر این تصمیم اشتباه جان خود را از دست دادند .
چرا زمانی که زمانی که مدام براثر کوچکترین بارندگی برق اهواز قطع میشد وبه دستور استاندار تمامی مقره ها ی پایه های برق شهر تعویض شد و چندین موتور برق برای تصفیه خانه ها درخواست دادند و این مشکل را مرتفع ساختن شما کجا بودید.
زمانی که استاندار های قبلی نتوانستند مشکل ریز گرد های خوزستان را حل کنند وبا ورود آقای دکتر شریعتی این مشکل نیز مرتفع شد آقای پناهیان شما کجا بودی .
آقای دکتر شریعتی واقعا خسته نباشید..
اولا نا کارآمدی شما شریعتمداری واضح است شما وقتی کسی مطالبه گری کند ازتون هزار جور برچسب به طرف میزنین اینکه جمعی از مردم و از این حرفها پشت شما در اومدن کذب است وچند نفری از رانت بگیران ومنافع طلب شخصی خودشما هستند ولا غیر سابغ ازاین دکتر پور ازغدی هم به شما گوشزد کرد درست کار کنی ولی همت کردی خوزستان رو روی موج منفی ومعترض تنزیم کنی زحی خیال باطل.اگر نقدی و اشکالی در صحبت های استاد پناهیان میبینی برای شفاف شدن یه نظر سنجی بزار تا معلوم بشه لیاقت شما چقدر است وخودت بزاری کنار یا اینکه هرچی گفتن زود بری انجام بدی البته مجلس انقلابی نه منحرفین از خط انقلاب
برای همه کسانی که از استاندار حمایت میکنن متاسفم بعدش تو این مسأله با خدا و پیغمبر جلو نیاد و باحرفاتون اذیتشون نکنید
درودبر پناهیان صدیق و عادل...
باعرض.سلام لطف کنید استعفا بدهید چه اشکالی دارد نمی توانی خود مرکز شهر اب ناسالم روزی هشت ساعت هست
جناب استاندار کجا رفته عقبه مسئولین صف شکن ما ،اگر شما وارث مهدی باکریها ،باقریها و غیره هستید دارید به خون شهدا وملت خیانت میکنید شما الان در جبهه خدمت رسانی به ملت هستید پشت میزتان کم أؤرد بدین ، تو صحنه بودید با تمام ظرفیت‌ها و امکانات ،تقبیح که نمیشدید تشویق هم میشدید،مگر از نباتات داری حرف میزنی شبانه روزی باید تلاش جهادی کنی ،مردم گیاه نیستند ،انسانند!شما خادم مردم هستی ،دغدغه داشتی ،شبانه روز تلاش میکردی نه اینکه به بهانه‌های واهی دلایل صد من یه غاز بیاری،مسئولیت یعنی خدمت جهادی صادقانه انقلابی ومستمر،لطفا سیری در
از اقای پناهیان بعید بود!اصلا زبا ن روحانیت با این جملات تحقیر کننده!!؟آقا شما حجت السلام هستید!این چه واژه بدی بود؟اونهم از تریبون عمومی.منصفانه نیست.این جملات اب در آسیاب دشمن ریختن است.طرف مقابل حتما زحمتی کشیدند تریبون بایددوطرفه باشد تا طرف مقابل حرف بزنه.خدا همه مسئولان مملکت را به صراط المستقیم هدایت کند.امین
چرا سی سال بعد ازجنگ وضعیت خوزستان باید این جوری باشه آب ندارن قطعی برق دارن پناهیان هم میتونست یکم بهتر انتقاد کنه اون هم تو شب تاسوعا
ما مردم خوزستان از تمامی کسانیکه پیگیر احقاق حقوق مردم مظلوم خوزستان هستند ، واقعا سپاسگزاریم واقعا برای تمام مسئولین استانی و کشوری که در این خصوص بی توجهی و کوتاهی میکنند مایه ننگ هستند ، اگر آقای پناهیان بافرض اینکه بی ادبانه انتقاد کرد شما که داعیه و مدعی ادب و نزاکت هستند با این جوابیه به مراتب بی ادبانه تر بخوبی نشان دادید که فقط ادعای با ادب بودن را دارید ، ضمنا قرار نیست که همه مردم مطابق عادت همیشگی گوشهایتان فقط تملق گویی مسیولین کنند ! این یک واقعیت انکار ناپدیر است که خوزستان با وجود اینکه قطب اصلی منابع باارزش نفت و گاز و پتروشیمی و فولاد و کشاورزی و برق و ... است نسبت به اکثر استانهای دیگر محرومتر و فقیرتر باشد و نرخ بیکاری نسبت به سایر مناق کشور بالاتر باشد . البته این مشکلات یک شبه بوجود نیامدند و کسی از شما انتطار ندارد یک شبه همه مشکلات را برطرف کنید ولی مردم استان باید احساس کنند که مسئولین استانی دلسوزشان هستند و کارها را پیگیری میکنند ولی متاسفانه نه تنها همچو حسی ندارند بلکه از دست مسئولین بی تفاوت ناامید شدند قطعا اگر مردم غیزانیه پیشرفت پروزه آبرسانی را میدیدند یقینا تحمل میکرد ولی وقتی هیچکسی پاسخگو نباشد مجبور میشوند علی رغم میل باطنی شون دست اعتراضات خطرناک و ناامن مثل مسدود کردن جاده ترانزیتی بکنند ! متاسفانه خوزستان از ابتدا مظلوم بود و از سال ۱۲۸۷ دوران مظفرالدین شاه قاجار تاکنون که چاههای نفت خوزستان بخشی زیادی از درامد کشور را تامین میکند ، دیدن روستاهای فقیری که کلیرورهای نفتی و لوله های فلزی انتقال نفت روستاهای خوزستان را محصورشان کرده ، بسیار زشت ، و نمایانکر بی اهمیتی مسیولین کشوری و بی تفاوتی مسیولین استانی است . جناب استاندار محترم ، بجای اینکه دو روزبشینی تا جمله بندی جواب پناهیان را آماده کنید انتطار میرفت از این فرصت برای بازدید و پیگیری از پروژه صرف میکردید !
درود بر استاد پناهیان
واقعا مردم از کم کاری مسولین خسته شد اند
پدر صلواتی رهبری و روحانیون وغیره را کشیده وسط ماجرا تاخودش پشتشون مخفی بشه عجب آدم ریا کار و بی معرفتیه استاندار خوزستان، دولتهای قبلی مگر قراربوده کل ایران و آباد کنن؟ اونا اندازه خودشون کردن توهم فعلان استانداری اندازه خودت کار کن بی معرفت
کار به عمل برآید به سخنرانی نیست.
پناهیان ها فقط یاد گرفته اند قشنگ حرف بزنند و جالبه مسؤلیت خود را بیان مشکلات می دانند حل مشکلات به اونا ربطی نداره
کاری به استاندار خوزستان ندارم اما آقایون یک بار بیان توی میدون و مشکلی را حل کنند نه فقط مشکلات را فریاد بزنند
حالا خیلی به استاندار بر خورده ؟؟؟خوب اینهمه ساااال کجابوده؟حالاکه ناراحت شدید یاالله بسم الله.این گوی واین میدان
کار روحانیت بی طرفی نیست و شب تاسوعا هم بهترین زمان برای انتقاد است
سلام درود بر پناهیان حقیقت را گفت اگه مسولین مربوطه کار می کردن مردم این قدر گرفتار مشکلات نبودن این قدر هم شایعه پراکنی نکنید کار نکردین وسلام پناهیان واقیت را گفت درود بر شرفش
تمام زمامدارن دولت و از جمله استاندارانشون دروغگو و مفت خورن،هر وقت کسی چیزی بهشون میگه خودشون رو پشت مقام معظم رهبری قایم میکنن تا مفت خوری و کم کاریشون به چشم نیاد،ابرسانی به غیزانیه رو سپاه داره انجام میده نه شما بی لیاقت ها که ذره ای هم مردم و مشکلاتشون براتون مهم نیست،درود بر روحانی شجاع که حرف حق رو زد
هرچنددر شب تاسوعا سخنی پسندیده نبود ولی حرف دل مردم رنج کشیده منطقه بود ...
منبررسول الله جای سخنرانی عبادی سیاسی هست هم توصیه به تقوای الهی هم امر به معروف دین از سیاست جدا نیست اگر در جامعه خدمتی صورت گیرد اون مسئول درازای حقوقی که میگیرد به وظیفه اش عمل کرده که نداریم اینگونه مسئولی استاندار خوزستان خیلی راحت در مقابل انتقاد از عملکرد دولت واستاندار جلوی دوربی اورا موزدور وزد انقلاب میخواند وابایی هم نداردادعای شیعه بودن داریم مگر نشنیدیم که امام علی علیه السلام به زنی کمک میکرد زن امام رو نشناخت ومدام به امام ناسزا میگفت امام برای او کارهاش کرد ونان پخت زن در عوض هر کاری که امام انجام میداد حضرت علی علیه السلام رو نفرین میکرد کجای حکومت ماایگونه هست باید افراد رانت خوار وبی مسئولیت رورسوا کرد مردم تا کی باید تاوان بی لیاقتیمسئولین رو بدن
برو این زبون بازی ها رو واسه مادربزرگت بریز، مردک همه وضعیت عملکرد شما جماعت حراف پول مفت بگیر رو می دونن. یه عمر پول بیت المال رو ریختن تو جیبتون از این پست به اون پست و ۲تا کار بندانگشتی کردین. رهبر و جمهوری و امام حسین برا ما درنیار ما خودمون استاد متن نوشتنیم. مردم دیگه شماها رو شناختن. دم استاد پناهیان گرم، درد و بلاش تو سرشما و نسلتون
با سلام حرف حق تلخ میگه مردم استانت آب ندارن بخورن فکری بکن میگه اسلام در خطر افتاد با حرفات شما اگه همین آمریکا دشمن فرضی رو از مسئولین بگیرن چی برای گفتن دارین ییر زنو بچه خودتو ی روز اونجا ببینم فرداش آب میکشی یا نه از سال 95درگیری چه خبربابا
مشکلات مردم خوزستان از قبل از انقلاب بوده و تا امروز ادامه دارد.
مشکل ریزگردها و بی آبی را دولت های بی کفایت بوجود آوردند.
شریعتی سیاسی ترین و پر حاشیه ترین استاندار خوزستان بوده و با این مظلوم نمایی ها و دشمن دشمن کردن ها نمیتونه دامن خودش و پاک کنه.
آقای شریعتی مشکل بی آبی مال دولت قبل بود ، مشکلات کارگران هفت تپه و دزدی های بی سابقه از بیت المال مربوط به چه کسیه؟
سلام.با توجه به موقعیت خوزستان از نظر اقتصادی وفرهنگی وکشاورزی ونظامی متاسفانه بعد از دفاع مقدس اکثر استانداران انتخابی برای خوزستان سیاسی بوده وفردی جهادی که مدیریت قوی نداشته ومتاسفانه نیروهای تحت امر ضعیف وکاردان نبوده وبه دلیل ضعف مدیریتی وسیاسی بودن انها هیچ موقع برنامه ای مدون نداشتند بنده بعنوان یک خوزستانی اعتقاد دارم که حاج اقا پناهیان یک مورد از هزاران کاستی ها را بیان کرده چرا که ابادان وخرمشهر بعد از بیش سی سال هنوز از نظر باسازی اثارجنگ وکمبود امکانات اجتماعی ورفاهی وخدماتی مشکلات فراوانی دارند چون فرماندارن بی تدبیری داشته تا همین چند سال پیش مردم انجا از کپسول گاز استفاده میکردند اب وفاضلاب وخیلی چیز های دیگر در خصوص صنعت که اکثر شهرکهای صنعتی یا تعطیل یا باکمتر از 50 درصد کار میکند درخصوص کشاورزی ومداری که بدبخت تر متاسفانه در بخش کشاورزی از سم هایی استفاده میشود که جز مرگ ومریضی های گوناگون برای مردم چیز دیگری نداردکمبود مسا ئل بهداشت وجاده ها ومسائل فرهنگی واجتماعی ونا هنجاریهای اجتماعی متاسفانه انتصاب فرمانداران متخلف شبانه مثل دزفول که گفتند بعد یک ماه بخاطر تخلف ان را عوض کردند فرماندار نا کارامد دزفول به ابادان میبرند فرمانداربعضی شهرستانها سالها سر پرست وخیلی مسائل دیگر حا لا چرا از این انتقادکوچک چرا عصبانی هستند شاید بخا طر این است که ما در استان همه سرسفره داریم تناول میکنیم چرا یک دلسوز حرف مردم را زده وباعث بیدار شدن بقیه شده وخواب مارا از بین برده بخدا مردم خوزستان انسانهای متدین انقلابی وولایت مدار وبا غرتی هستند سخن کوتاه کنم اگر دفاع نمیکردی خیلی بهتر بودومردم هم درد دل خودشان را باز نمیکردند.در خاتمه خواهش میکنم ای علمای اسلام ای مدافعان اسلام ای دانشگاهیان ای بازاریان به داد اسلام وانقلاب برسید چون فردا دیر است .
چرا اقای پناهیان فقط شعار میدن و خودشون وارد در کاری نمیشن
استاندار نامحترم حداقل این یک سخنرانی را با دقت و کامل گوش می کردی!
حرف جناب پناهیان این بود که شعار عدالت گستری زیاد داده شده برای عدالت محوری باید کار کرد. خوب اگه کاری کردی که دیگه برخوردن نداره! اکرم نکردی که حضور با گاری حداقلشه. ببین چقده مرد میدونی.
ضمنا همه فرمایشات رهبری رو می دونن پشت تزویرت سنگر نگیر! بی آبرویی هم حدی داره
درود بر شرف پناهیان
سلام
انهمه طومار بلند بالا نوشتید آخرشم هیچی ازش معلوم مبود جز بالا بردن خودتون که چنین کردیم و چنان کردیم
چرا صحبت استاد عزیز پناهیان را کامل نگفتید
چرا نمیگین ایشان گفتند بخش هایی در اون روستا ها هست که متعلق به جاهاییست و آب شیرین کن دارن و راحت از آب شرب استفاده میکنن ولی مردم محروم حق استفاده از اون ها رو ندارن

شما که اخلاق را پرچم میکنید بهتره یک نگاهی به خودتان بکنید

والسلام
واقعا غم انگیز است برای ملتی که سالها در جنگ بوده اند
و امروز به دلیل بی کفایتی مسئولان این چنین رنج می کشند و دم بر نمی آورند
و اگر کسی هم انتقادی از عملکردشان انجام دهد
ان را به دشمن ربط می دهند
در صورتی که دشمن این مملکت شمایید
که رنجی مظاعف را بر این مردم تحمیل می کنید و بی تفاوت از خاسته های بر حق مردم عبور می کنید
آب و نظافت کوچه ها و معابر و بهداشت کمترین خاسته مردم است
که نباید از آن کوتاهی شود
ظلم کردن و ناراضی کردن مردم شهادت طلب ایران عین دشمن شادی هست که مسئولان رفاه زده بخوبی از پس براومدن.
سلام.بر تمام خوزستانی های عزیز..من هم در خوزستان زندگی میکنم.....باید به حق قضاوت کرد.تمام حرف هایش درست بوده .
به نظر من اینکه بعضی از مسیولان کشور رو باید به گاری بست اصلا بی ادبی نیست .ی واقعیته .حرف حساب جواب نداره . به هر حال خروجی کار بعد از این همه سال معلومه.و واقعا استان خوزستان جز استان های در باطن پر سرمایه و در ظاهر فقیره.
در ضمن آقایون مسیول ی لطفی کنید برای توجیه کوتاهی های خودتون از رهبری مایع نذارید
اقای استاندار جناب اقای پناهیان خیلی هم ادب را رعایت کردند که گفتند به گاری ببندند شما رو چون بعضیاتون بدرد گاری هم نمیخورن همونجا هم خواب میرین و بیچاره میکنن صاحب گاری رو
چاپلوس چاپلوس چاپلوس فقط همین
آقای استاندار؟!!!من کاری ندارم که کی چی گفته ولی اینومی دانم که افرادی مثل شماتوکشورمان زیاد داریم که به برکت خون شهدا به صندلی قدرت تکیه زدن بدون اینکه کار ی انجام بدن.اگریک ارزن غیرت می داشتی استعفا می دادی.تازه یه چیز دیگه که تواین دولت مد شده تمام کوتاهی خودشونوبه گردن دولت قبل می ندازن.توروخدا ول کنین احمدی نژاد مرد تموم شد .
دمت گرم آقای پناهیان حقیقت گفتی حقیقت تلخه
جای اینکه به این مسوولان پستهآیه بالاتر بدهید به دلیل کم کاری و حرافی توبیخ وپست هایه جزیی بدهید مملکت اباد میشه . با مسوولان کم کار و نا بلد باید برخورد شود
اول، جناب آقای پناهیان خدا روی شما را سفید بکنه که حرف دل مردم خوزستان زدی .
دوم ، اگر آقای استاندار بجای این بلبل زبانی وظیفه شان انجام میدادن نیاز به نقد جناب آقای پناهیان از بی کفایتی جنابعالی نبود.و اگر نگران منبر امام حسین (ع) هستی اتفاقا در بهترین زمان و مکان فریاد از مظلومیت مردم خوستان و ظلم مسئولین بی کفایت در دهه عاشورا ستودنی است . آن هم بیاد بی آبی واقعه کربلا
دستتان درد نکند سر صبحی ما را کلی خنداندید خدا خیرتان بدهد مؤمنی را خنداندید
ولعنت الله علی قوم الظالمین
اصلا مسئولان این مملکت هیچ گونه اعتراضی را بر نمی تابند .
جانم فدای رهبر... درود بر آقای پناهیان. دست مریزاد...
آقای پناهان عزیز، فرض براینکه بی آبی غیزانیه میراث استاندار ناتوان خو زستان باشد سایر دولت ها واستانداران قبلی مسولیتی نداشته اند، ولی این سوال از شما برادر گرامی مطرح است که چرا جنابعالی همچون مدیران جهادی دست بکار نمی شوید و دوشادوش دلاوران سپاه وبسیج وجهاد و دولتی ها به کمک مردم شریف وبزرگ خوزستان که عمری را برای ایران اسلامیمان آبروداری کردندبشتابید وحداقل قدری گرما ی آفتاب ومشقت سایر هموطنان خارج از پایتخت را تجربه کنید.
مگر نه اینکه پیامبر رحمت ص وامامان معصوم ع همیشه ودر همه حال علاوه بر ترویج دین ومذهب در کنار امت شان به کشاورزی وکسب معیشت می پرداختند ودر زمان تهدید دشمنان نیز به دفاع از کیان خود اهتمام داشتند تا اسوه ای حسنه باشند. حداقل رهبر معظم انقلاب را الگوی خود بدانید که در ایام دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل درکنار مردم بودند و امروز نیز در همه ادوار، بحران ها، تهدیدهاوسختی ها هیچگاه مردم شریف ایران را تنها نگذاشتند
عالی بوده سخنان آقای پناهیان، یه انتقال آب شرب انقدر فغز ۱ و ۲ و ۳ نداره، وظیفته آقای استاندار، آبه آب نیاز اولیه هر موجود زنده، یعنی چه که فاز فاز میکنی؟متاسفانه اصلاح طلب ها نابود کردن کشور رو
درود بر آقای پناهیان. دمش گرم واقبعت رو گفت. استاندار بی لیاقت باید بدونه که خدمت به مردم وظیفه شه. هنوز یکسدی مسئولین نفهم نمیدونن که باید حمال و خدمت رسان مردم باشن. باید ایشون رو بست به درشکه واقعا تا آبرسانی کنه به مردم تا بفهمه باید خواب و خوراک نداشته باشه در خدمت رسانی به مردم. تا کار به اعتراض مردم شریف منطقه نرسه.
پناهیان دوست داریم
من کوردم و 16سال پیش اونجا دانشجو بودم پارسال واسه مسافرت رفتیم اهواز بخدا قلبم از دیدن این همه کم لطفی و بی عرضگی مسئولین آتیش گرفت. حیف از خوزستان عزیزم که بجای پیشرفت پسرفت داشته باشه.
دوستای خوزستانیم عاشقتونم. خوزستانیا شما لایق بهترینین. ان شالا به حقتون برسین
سلام ضمن تشکرازهردو طرف دعواباید گفت تو این چهل سال که خیلی جاها سالی دوبار استانداردش درحد بهترین کشورهای اروپا لحاظ میشودایا نباید برای این ضعفای تلاشگرحداقل های زندگی فراهم بشود!لذاهیچ عذری پذیرفته نیست آقای استانداراشمامسوول نقطه به نقطه استان هستید وبایدجانب عدالت رابرای همه درنظربگیرید
من اهوازی نیستم وکاری به جناب استاندار ندارم فقط همین بس که باید سخنان این مرد بزرگ ودانشمند خطیب توانمند جناب پناهیان را با آب گلاب شست ودر قاب نگهداری کرد.
متاسفانه این مسئولان فقط بفکرجیب خودشان هستند
درود....خب مردم اهوازمشکل اب دارند.اب شیرین قابل مصرف.مردم سیستان هم همین مشکل دارند.اگرمیخواهیدبهتون توهین نشه مسئولیت تون رودرست انجام بدید.شماتاب تحمل یک توهین رونداریدچطورمی خواهیددرپیشگاه عدل الهی پاسخگو باشید.نمی توانیدکارکنیدکناربکشیدتادلسوزان کارکنند.تازه ناراحت هم میشند.
باسلام واقعااقای پناهیان حرفی جزءحقیقت نگفته دایمی ازاین اقاانتقادمیکنه سریع میچسبونه به نظام و اسلام وبای دباخانواده یک هفته تو غزانیه زندگی میکردتامشکلات مردمو درک کنه نه اینکه بیانه صادرکنه
مثل ابنکه معنای حرمت منبر و عزای امام حسین مساوی است با سکوت دربرابر ظلم و بی خاصیتی و بی تفاوتی نسبت به درد مردم. چقدر خوب استحاله می کنند پیام عاشورا را.
استاندار خوزستان لیاقت نداره ،،خوزستان نابود کرده ،فقط بلده با کلمات بازی کنه ،کارش شده ذکر گفتن ،،بنظرم مسئول مسجد باشه بهتره
سلام اون طرحهای آب رسانی که انجام شده به کمک سپاه انجام شده نه این دولت تزویر وریا
درودبر استاد پناهیان...رهرو واقعیه اباعبداللهً...
استاندار حیا کن بس چقدر دروغ خجالت بکش بجای الفاظ بازی به مشکلات مردم برس ...
*درود به شرفت اقای حاج پناهیان این استاندار بدرد مسجد میخورد نه مدیریت اجرایی استان خوزستان بعضی وقتها گفتن ضعفهای مدیریتی جزیی ازشجاعت است که متاسفانه هراستانداری که میاد بدنبال اینکه قسمتی ازبودجه اجرایی رو به مرکز برگرداند که یک پاداشی بگیرید نفرین برشماها*
درود بر پناهیان
لیاقت اینکار را ندارید
آفرین بر آقای پناهیان باید استاندار خوزستان را به خاطر کم کاری و سیاسی کاری محاکمه کرد
اقای پناهیان اتفاقا هیچوقت مستقیم کسیو نقد نکردن جز ایندفعه ببینید چقدر کارد به استخوان رسیده که این حرفوزده به جای جواب دادن برو کارتو درست کن بدبخت جناب استاندار به همین زودی باید به خدا جواب بدی خدایا هرکی داره به مردم خدمت میکنه توفیقات بیشتر بده وهرکس خواسته یا ناخواسته داره کم کاری میکنه وحتی خیانت الساعه شرشو از سر مردم کم کن اگه قابل هدایت نیست نیستو نابودش بکن الهی امین
آقای پناهیان راست میگه این حاج آقا کسیه که تو این مملکت داره حرف حق میزنه داره بالا ممبر امام حسین امر به معروف و نهی از منکر میکنه استاندار بی لیاقت با کلمات بازی نکن جواب این مردم زجر کشیده رو بده
سلام
در اطلاعیه استانداردی خوزستان نوشته ؛ مردم خوزستان از سخنرانی آقای پناهیان که در دفاع از مردم خوزستان و غیزانیه صحبت کرده ، آزرده شده اند و به سخنرانی آقای پناهیان واکنش نشان داده اند .
اول که مردم شریف خوزستان و غیزانیه بسیار بسیار هم از سخنرانی آقای پناهیان خوشحال شدند که صدای کمک و دادخواهی اونها شنیده شده و از تریبون و جایگاهی که به گوش تمام ملت میرسه ، و توسط آقای پناهیان گفته میشه .
حتما اونهایی که ناراحت شده اند آقای استاندار و چند نفر اطرافیان نالایقش هستند که خودشون رو کل مردم خوزستان می دونن ،
تمام ملت شریف ایران در گزارش تصویری که از غزانیه گرفته شده بود و از تلویزیون پخش شد ، دیدند که مردم شریف غیزانیه به شدت از استاندار بی کفایت و اطرافیانش ناراضی و ناراحت هستند .
چقدر هم برای پاک و خوب نشان دادن خودشون از الفاظ و کلمات مقدس و اسلامی استفاده کرده اند .
واقعا استانداری خوزستان فکر کرده با همچین نامه ای که عین مظلوم نمایی و پوشاندن بی کفایتی هاشون هست ، سر بچه رو شیره میمالن ؛ این عین نادان هست که در چنین زمانه ای با چنین نامه ای بخوان مردم رو گول بزنن .

آقای پناهیان دمت گرم ، واقعا مرحبا
استاندارفقط مقتدایی
این استاندارفعلی بایدعوض شه
با سلام بنده حقیر فکر میکنم بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب مناطقی به این وسعت هنوز از آب شرب محروم هستند جای شرمندگی داره بنابراین اگر دولت های قبل هم کوتاهی داشتند اما الان دولت حاضر به سهم خودش با عمر بیش از ۷ سال نباید در اواخر سال ۹۸ و ابتدای ۹۹ آن هم بعد از اعتراض جدی مردم دست به کار بشن این یعنی غفلت دولت از خواسته ها و وضع مردم
حرف حق تلخه شاید به درد درشکه کشیدن هم نمی خورید....والا
درودبراستادپناهیان
من خودم خوزستانی ام استاندارمون عملکردش خیلی ضعیفه
اقای استاندار ما بیش از ۶ تا سد داریم چرا اب سد دز را برای اصفهان میبرید قم میبرید اما در اهواز نمیبرید و کارون رو هم خشک گذاشتید شما لیاقت اداره استانداری رو ندارید
جالبه زیر این خبر کامنت های خوزستانی ها مشخصه و معلومه هیچ کس از اوضاع رضایت نداره بعد استاندار معلوم نیست چی زده توهم برداشتتش فکر میکنه خیلی برای خوزستان گام بزرگی برداشته
درود به شرفت استاد ارجمند آقای پناهیان
استاندار خائن هرچه زودترعزل بایدگردد
درود براستادپناهیان مرد اخلاق وعمل ودلسوزایران
جناب استاندار سلام گزارش فاضلاب خوزستان را که دیدم متوجه شدم حرفتون با واقعیت یکی نیست
جناب استاندار بجای گفتن ذکر صلوات موقع انجام وظیفه به داد مردم برسید و انتقاد پذیر باشید
سال2020مشکل مملکت ما تامین ابتدایی ترین نیازآدمی زاد برای زندگی و نداشتن آب یک روستاس که خودش یکی از ثروتمندترین روستاهای ایران هستش.حتما همه مشکلات حل میشه شک نکنید البته زیادم تجمل گرانباشید جاییکه آب نباشه خاک رفع حاجت می‌کنه.فعلا تا2050سرکنید حل میشه جای نگرانی نیست
درود بر پناهیان ✌
حرف حساب تلخ است جناب استاندار پس لطفاً بعد از این نگید شیعه علی علیه السلام هستید چون سختی کشیدن مردم آرزوی شماست عوام فریبی تا کی
هر کسی در مقام و پستی که باشد باید افشاگری بکند ودست مسولین نالایق و بی عرضه رابرای ملت رو کند اگه ما بخوایم نسبت به سرنوشت مملکت بی خیال باشیم و بگیم فلانی چون تخصصش در کار دیگه ای است نباید دخالت کند اون موقع است که مملکت توسط این مسولین نابود میشه و تموم ثروت ای مملکت توسط اونا به تاراج میره
تحریم .شرایط کشور .دشمن وآمریکا همیشه بهانه ای بوده برای کم کاری مسئولین .به خدا خیلی از مشکلات ربطی به تحریم وشرایط نداره خیلی از گرونی ها بی ربط هست وبرمیگرده به نا لایقی وکم کاری مسئولان .آب رسانی به 70 روستا چه ربطی به شرایط کشور داره .اتفاقا اقای دانشمند خوب کاری کرد که آبروتون رو برده ولیاقتتان همان است که گفت .کاش باز هم از این اتفاقات بیفته که ولی طرف مسئولیت قبول میکنه باید پای کارش باایستد
آقا بهش بر خورده که گفتن کاربلد نیستی، گفتن نا لایقی

وقتی میگن وجودت ثمر بخش نیست باید بری، نه اینکه بیای فلسفه ببافی و توجیه کنی

بیجا میکنی میگی مردم صبور خوزستان،، من خوزستانی صبور نیستم،، چاره ای ندارم جز سکوت
شان منبر امام حسین و تاسوعا اتفاقا به امر به معروف و نهی از منکر است ، انصافا آقای پناهیان منصفانه نقد کرده است .درست خدمت کنید تا اینگونه نقد نشوید .
سلام ما اصفهانی‌ها به جناب حجت السلام پناهیان
قدس آله نفس زکیه
اما بعد جناب پناهیان چون چوب را برداشته گربه دزده (استاندار روحانی) حساب کارش را کرده!!؟!!
خدایا شکرت +مثل پناهیان داریم
شریعتمداری روحانین و مسئولین کدوم حماسه بزرگ رو در حق مردم خوزستان آفریدند؟؟؟؟؟
این اطلاعیه که توش به وضوح فرار رو به جلو مشهود بود، اندک مقداری از وظیفه مسئولین خوزستان که به وضوح تا بحال انجام نشده رو کم نمیکنه‌. مسئولین این استان باید شرمنده باشن و پاسخگوی این همه سال ظلم به خوزستانی ها باشن. اون شریعتی اگه انسان بود یه هفته میرفت کنار مردم در رنج زندگی میکرد میفهمید چه دردایی دارن تحمل میکنن
تا این بنده خدا این سخنان را نگفته بود چرا شفاف سازی واطلاع رسانی واقدامی نشده ثانیا مشکل ابرسانی این مناطق باید سالها قبل بر طرف میشد چرا کوتاهی شدوحالا با سخنان اقای پناهیان به شما مسولین محترم برخورد چه اقای پناهیان بگوید یا نگوید مسولین زیادی هستند که کوتاهی میکنند در رفع مشکلات مردم ومردم میفهمند احمق نیستند اختلاسها را فقر را بیکاری را فساد وفحشا را لازم نیست عنوان شود چیزی که عیان است چهحاجت به بیان است
حقیقت اینه متاسفانه سیاست ها باعث عقب نگه داشتن خوزستان و نقاط مرزی کشور شده درضمن جدیدا همه مسولین که بهشون انتقاد میشه اون رو علیه نظام و ضربه ضردن به کشور میدونن ظاهرا این حربه به شدت محبوب شده و جای انتقاد رو کلا بسته وقتی مشکلی تو کشورمون هست مسولین نظارتی وجود نداره تا اون اورگان رو تحت فشار و حتی پیگرد قرار بده و این باعث ایجاد مفسدین شده البته گاه گاهی سخنی از شخصی هم باعث بیداری افکار عمومی و توجه ناگزیرمسولین نظارتی میشه در کل سیاست ادامه مسیر بدون هزینه کردن برای مردم
وقتی روحانیمون اینجور بگه وای به حال پامنبری مثلا میخواد بگه من قدرت دارم کاسه داغ ترازاش مقام معظم رهبری هم ازاینجورافراد که تندمیروند و مردم را میشورانندمتنفراست اخه هرکی میرسه براخودش قدرت نمایی میکنه تو کجای گودی فقط بلدیدتنش درست کنید وریا کنید وخودتون را جلو مردم قدرت مند جلوه بدید پس ازکجای قران وگفته ی ائمه پیروی میکنید. تو چه مسئولیتی داری.
درود وصد درود بر استاد پناهیان عزیز . حقیقت تلخه
خیلی وقته آقایان نجومی و آقا زاده ها و کسانی که شعارشون ما نمیتوانیم هست نشستن و تکیه زدن به صندلی قدرت و نه خدمت
و با کوچکترین انتقادی بجای پاسخگو بودن اپوزسیون میشن و طلبکار.
تقصیر خودشون نیست نمیتوانند نه اینکه نخواهند.
فرار رو به جلو و متهم کردن دیگران راه نجاتشونه
فقط یه راه وجود داره اینکه جوانان باید کرسی ها رو از پیر و پاتال ها بگیرند و بجای تحریف حقایق نشون بدن این کشور چقدر ظرفیت های عظیم دست نخورده ای داره.
یاعلی
ممنونم از آقای پناهیان بالاخره یکی با شجاعت پشت مردم خوزستان ایستاد
سلام.آب آشامیدنی رو بیخیال بشید ..بابا فاضلاب اهواز رو درست کنید..جناب رئیس
هر کس برای خدا کار کند احتیاج به خود تعریف کردن نیست
آقای پناهیان از لفظ گاری استفاده کردند و گفتند مردم قدیما با گاری آب می بردن برای خودشون ... برخی رسانه‌ها که از حرفهای حق پناهیان دردشون گرفته برای اینکه حربه‌ای برای کوبیدنش پیدا کنن حرف ایشون رو تحریف کردند...خیلی فرق هست بین گاری و درشکه ... گاری رو مردم هم خودشون می‌کشن ولی درشکه رو فقط حیوانات می‌کشن...
جناب اقای استاندار چرا بهت بر میخوره شما که ادعا حکومت عدل علی رو داری باید بنظر همه احترام بزاری نه اینکه تسبیح ریا بدست بگیری و موقع شکایت ملت سبحان ا.. سبحان ا.. بگی راست میگی عبادتت رو در خانه ات کن
جناب استاندار اگر بلدی کار کن و به مردم خدمت کن که کسی نتونه سیاه‌نمایی کنه.
هر وقت یه انتقادی میشه، میگی مردم رو از نظام زده میکنند. خب اگه راست میگی کار کن که مردم به نظام خوشبین بشن.
من جای وزیر کشور بودم، محبورت میکردم با زن و بچه ات بری تو همون غیزانیه زندگی کنی، تا مجبور بشی برای زن و بچه ات هم که شده، آب سالم برسونی.
خجالت بکش جناب استاندار بی کفایت.واقعا روتو برم.
عرض سلام و ادب
خداوند به آقای پناهیان خیر بده که با شجاعت حرفش رو میزنه
درود به شرفت اقای پناهیان .خاک بر سر مسئول بدرد نخور ....
درود بر شرف و غیرت پناهیان که چنین در زمان و مکان مناسب شجاعت داشت و به داد مردم عزیز و بزرگوار جنوب رسید. انتقاد یعنی همین.
استاندار به اصطلاح مسلمان ،یک کم مسلمان باش
با سلام و عرض ادب و احترام به ساحت ملت نجیب ،قانع و شریف سرزمینم ایران
با تمام صداقت و بی طرفی و به دور از هرگونه جانب داری از هر حزب و گروهی بعنوان یک عرب خوزستانی که قلبش برای ایران و همه هموطن های ایرانی خود می تپد و عاشقانه رهبر و مسولانی که صادقانه خدمت می کنند دوست دارد و آرزوی طول عمر با عزت می کند اعلام میکنم ، مردم بدبخت استان خوزستان در دام مسولان بی کفایت افتاده و گویی هیچ راه نجاتی از شریعتی و امثال شریعتی ندارند ، متاسفانه به جز اندک و انگشت شمار مسئول دلسوز که هیچ راهی برای خدمت ندارند و دست آنها را به طور عمد و از روی حقد و کینه بسته اند اکثر مسولان این استان و علی الخصوص کلان شهر اهواز که فقط نام کلان شهر را به یدک می کشد بی لیاقت هستند و به جرات میگویم اینان خداوند سبحان را نعوظ بالله بنده نیستند و هرگونه که میخواهند می تازند ، امیدواریم آقایانی همچون پناهیان و امثال ایشان با گفتار و گلایه کردن از عملکرد این افراد خیانتکار به داد مردم خوزستان برسند ..... به امید فرج و گره گشایی .
یا حق
امسال ده شب محرم هر مسجدی و هیئتی من رفتم اخوندای پای منبر روضه امام حسین رو ول کرده بودن و راجب بی کفایتی دولت حرف میزدن و از دولت قبلی تمجید میکردن..مردم عقل دارن خودشون وضع کشور رو میبینن و دیدن ک دولت قبل هم کاری نکرد و ریشه خیلی از مشکلات کنونی از دولت قبل هست
آقا پناهیان تا الان کجا بودی؟؟؟؟؟ بعد از سی سال از جنگ تازه یادت افتاده خوزستان بجز نفت آدم هم توش هست. فرماندار از تو بدتر تو از اون بدتر. آقای پناهیان یه استان دیگه هم داریم که البته نفت ندارن اسمش سیستان و بلوچستانه.
و حکایت اون هایی که بعد از 8 سال هنوز میگویند دولت قبل...
آقای استاندار توخوبی بدی ما این که نمیشه از کسی انتقاد کرد زود رهبر خیلی هرفا زده کاش شماعمل میکردی
بی کفایتی استاندار و شهردار اهواز بر هیچ اهوازی پوشیده نیست من ساکن پردیس اهوازی زباله داره مردم بیمار می‌کنه تاکنون هیچ کس نه شهردار ونه استاندار بازدیدی از محل نکردند برای مطالبه سطل زباله به شهردار منطقه مراجعه کردیم نتونست سطل زباله تهیه کند پردیس بعد از فلکه بهزیستی منازل بهداری محله گلریز جنب دکل رایتل
باعرض سلام؛اگه حقیقت روبخوایی دنبال کنی شریعتی درحداستانداری، کلان شهروخوزستان نیست،وفقط میتونه آزمایشگاه خودشودرشهراهوازوخیابان نادری مدیریت کنه وبس!اگه اینطوری نبودکه حداقل بخاطرآبروی خودش هم که شده خانمش رودادگاهی میکردبخاطراختلاسش بافلان شخص ازشرکت نیشکرهفت تپه!وعلی برکات الله.
من کاری به حرفای پناهیان ندارم ولی آقای استاندار ای کاش خودت و خانوادت چند روز جای ما بی آبی بکشی تا بدونی وبفهمی‌که بی آبی تو گرمای 60 درجه خوزستان یعنی چه یا فقط بلدی تسبیح به دست بگیری
متشکرم از مردم فهیمی که با خوزستان همدردی کردن،حیف شد توی این مدت استاندار خوزستان نصیب استان رئیس جمهور در چهار سال اخیر نشد
از سال۹۵تا حالا هیچ کاری نکردن من خودم دیدم سپاه الان اومده داره یه کارایی میکنه نه فقط اب هیچ امکاناتی ندارن،
کل شهر اهواز رو شما مقایسه کنید با مراکز استان های دیگه امکانات،زیبایی شهر ،تمیزی ،و هر چیزی که فکر کنید از اهواز با اختلاف بهترن،شما پردیسان قم رو با پردیس ما مقایسه کنید پردیسان قم در برابر پردیس ما بهشته،خیابونای اهواز پر از چاله چوله دریغ از
اسفالت مناسب,فاضلاب که دیگه نگم،اکثر مناطق اهواز ابگیر و فاضلاب نامناسب،اکثر وقتا یه فاضلاب یک ماه میزنه بیرون کل خیابون پر از لجن میشه هیچ کس نمیاد درست کنه،مترو فک کنم بیست سال شد هنوز راه نیوفتاده،سیاه نمایی نیست سیاه هست،احسنت به اقای پناهیان ه ی
مسئولین دغل باز وتنبل وتن پرور که فقط به فکر جیب خود واقازاده هایشان هستند هرجا کم میارند به دروغ از رهبری مایه میگذارند اگر شما ولایت مدار هستیند باید باجون ودل کار بکنید نه اینکه فرا فکنی کنید
درود خدا بر استاد پناهیان عزیز که فریب کاری های این دروغ پردازان را در روز تاسوعای آن امام بزرگ که کشته امثال همین ها بود بیان کردند.
سلام. برخی مواقع واقعا حیفه که مسوولان رو حتی به درشکه و گاری ببندی. آقای استاندار و سایر مدیران نالایق کشور، اگر اهل کار هستید که کار کنید وگرنه اجازه دهید چند صباحی سایر افراد نیز شانس خود را برای راندن درشکه یا کشیدن آن امتحان کنند. شاید سایرین توانستند در کنار ریخت وپاش و سوءاستفاده های مختلف خود و اطرافیان، گره ای از کار مردم باز کنند
اینکه چرت بزنی تا مردم به تنگ بیان اعتراض کنن تو خیابون بریزند بعد دست پاچه بشی از ترس صندلیت و سو استفاده رسانه معاند تازه بشه انگیزت برای کار کردن و حل مشکل مردم و حالا یه کارهایی بکنی در حالی که سال اخر دولته یعنی اقا تو ۲۰۰ سال قبلی روشت قاجاریه و روش مدیریتت زیر خاکیه دفینه است باید شرم کنی استعفا بدی که می دونیم مردش هم نیستی اینکارو بکنی
اقای استاندارمشک ان است که ببوید نه انکه عطاربگوییدحال وروز خوزستان نشان دهنده عملکردشماوگروهتون هست خوزستان روبابقیه استانهایک مقایسه کنیدواقعاوضعیت تاسف اوری است
عزیز دل ایرانیان فدایی آقا جناب پناهیان
بسیار مودبانه نقد کردند و هیچ توهینی در این جملات وجود ندارد اقای روحانی کل مردم رو مسخره خودش کرده دیگر از وزرا و استانداراش هیچ انتظاری نداریم نظر شخص من اینست مجلس افسار تصمیم را از روحانی بگیرد تا این چند ماه عمر ریاستش تمام شود واقعا فنا رفتیم من از اردبیل روستای آقبلاغ مصطفی خان این حرف رو میزنم جز خدا از هیچ شخصی ترس ندارم بند بند وجودم فدای سید خراسانیمان که اگر نباشد دستورش یک روزه روحانی رو عزل میکردیم ... مردم عزیز ایران درست رای بدیم بنده خدا رئیسی فریاد زد نشنیدیم
من هم موافقم پناهیان شخصیتی بی نظیر است استاندار بی لیاقت
به نظرم خیلی خوبه در روزهای بزرگی مثل عاشورا و تاسوعا که حق خواهی امام معصوم مون رو می شنویم و براشون گریه می کنیم . بر یزید و معاویه و... لعن می فرستیم . یزیدان و خلفای بی دین و بی مسئولیت نیز اشکار شوند .
ظلم ها تا اشکار نشوند کسی و مسئولی در پی گرفتن حق بر نمی تابد.
حق باید گفته شود چه ناراحت شوند و به بعضی ها بر بخورد .
توانایی ندارد کناره گیری کنند.
این دولت همیشه مشکلات رو گردن قبلیا میندازه.خوب دولت قبل بد بود باشه این هشت سال تو چیکار کردی.من خوزستانیم استانداری ما از همه جا بدتره یکسال رفتم استان دیگری غی از تهران بهشت بود برا ما تهران که از بهشتن بالاتره
خیلی شیطان صفتانه پشت حرفای قشنگ قشنگ خودتو قائم می‌کنی جناب استاندار
این موقع ها برای فریب مردم خوب مقااااام معظم رهبری یادت میاد
یا خب بلدی برای فریب مردم از واژه های قشنگ مردم شریف و روحانیون عزییییززز استفاده کنی
اخوی اینکه مردم موقع سیل به کمک مردم عزیز خوزستان شتافتند بخاطر بی تدبیری و کم کاری تو و دولت مطبوعت بود و مردم دقیقا از پای همین منبر و امثال همین منبر بلند شدن و بخاطر خدا و انسان دوستیشون به کمک مردم شتافتند
لطفا کار جهادی مردم و مومنین رو بنفع خودتون مصادره نکن
شما اگه لیاقت داشتی وضع مردم این نبود که صدای عزیزی چون پناهیان بخواد در بیاد
دیگه همه شماها رو میشناسن
آقای استاندار شما بجای واکنش و بیانیه می دی اولا همه استان میدانند که شما بی لیاقت وبی ارزه هستین اگرا راست میگویی کار کنید شک نکن اگه کار بکنی مردم خودشان از شما تعریف میکنن ولی اگه مردم بیچاره ناچارند وشما استانداری چی بگن فقط میگن که شما نا لایق و ناکارامد مجبوری بیای جواب بدی خودت بزار کنار راحت باش
در پاک و سالم بودن استاندار سکی نیست ، اما پاک بودن و سالم بودن دلیل بر کاری بودن استاندار میباشد، غیزانیه رسانه ای شد هزاران جای دیگه هست که مشکل آب و فاظل اب دارن چرا اونا رو رسانه ای نمیکنید ۰
من خودم تو ادارات کارشناس فرهنگی هستم، هروقت انتقادی کردیم با قیافه حق به جانب گفتن فلان جا دستور دادیم، بهمانجا بازدیدکردیم، کی گفته کار نکردیم؟!
اینا هم فکر میکنن مردم بلا نسبت عوام کالانعام هستند، استاندار بازدید کرده؟ دستور داده؟ وعده داده؟!
پس چرا درست نشده؟
وقتی میبینی کاری جز دستور و وعده ازت برنمیاد مثل یه مرد استفعا بده و گرنه خیانت کاری
اتفاقا حرف آقای پناهیان بسیار درست بود و البته در بعضی از استانهای دیگر هم مصداق پیدا میکنه
یلاخره مسئولین بابدبه مسئولیت خوددرقبال ملت شریف تاسرحدامکان عمل کنندحتما نباید که ملت عزیزصبرشان تمام بشه وحرکتی انجام بدهند وجمع بشن ومطالبه گری کنند آنوقت شمامسئولین ازترس دنبال مطالبه بحق رابگیریدشما استاندارمحترم اگردلسوز بودی خیلی وقت پیش پیگیری میکردیدانشاالله خرداد1400مردم به دلسوزی رای بدهند ودرست انتخاب کنندومسئولان بعدی استان هاهم عوض خواهند شد ورسیدگی خواهندنمود انشاالله درود بررئیس مجلس آقای قالیباف
منم قبول دارم منبع عظیم نفت و گاز تو ایالت خوزستان هست
ولی مدیریت بسیار ضعیفی داره و همیشه مردمش اعتراض دارن
من استان فارسی ام
آقای استاندار شما از این همه دروغ خجالت نمیکشید تو اون دنیا میخواین چی جواب بدین؟ آقای پناهیان جز حرف حق چیزی نگفتن خدا امثالشون رو زیاد کنه
آقای پناهیان هم خیلی بیراه نگفته مسئولین خودشان رامحک بزنندبعضی شان همین لیاقتشان هست
با سلام
مشکل مردم ایران اینه که اگر کسی خواست به دیگری بگه کم کاری کردی، بقیه میگن خودت چکار کردی! مگه خون استاندارها و مسئولین امروز از خون امثال شهید باکری که در سمت شهردار بودنش زباله های جوب را با دست خودش در آورد رنگین تر هست!
کاری ندارم چه کسی با چه لحنی به کدام مسئول ایراد گرفته ولی باید تمام مسئولین فعلی از حالت خوش نشینی و ماشین شیک سوار شدن بیان جز اکثریت مردم جامعه بشن تا بفهمن مردم چی میگن و چی میکشن
وقتی شریعتی به مردم خوزستان توهین میکند خوب است و قابل انتقاد نیست الان که فیلسوف پناهیان انتقاد کرد به شریعتی برخورد ؟ عجب گستاخی یعنی شریعتی از مردم باشرفتر است
دولت روحانی مورد حمایت سخنزان هست ؟؟؟
توسل به دروغ تا چه حد!!!؟

یک سرچ ساده توی اینترنت بزنید ببنید اقای پناهیان چطور سر دولت وبقیه مسئولان نالایق داد میزنه

درود بر پناهیان
چه اشکالی دارد خبرنگارای از همه جناحها مشترک برن گزارشی تهیه کنن به مردم ارایه بدن تا مشخص شود گاری مستحق استاندار هست یا نیست!ولی قلم بدست اطلاعیه بنویس!باید شرافت و حیثیت خود را در گرو این مقاله بالا بلند بگذاره! مردم محلی و کسانیکه رفتن با چشم و درک...همه تایید میکنن مشکل وجود داره و واقعیته,ضمن اینکه مردم عزیز اونجا مگهمیشه مشکلی نباشه داد و بیداد کنن!?اصن عاقلانست!?
مع الاسف رسم شده در این مملکت تا اسم کسی را میبری و انتقادی میکنی از آسمان و ریسمان میبافند و توجیه میکنند و بازیهای کثیف سیاسی راه میاندازند یکی نیست به این آقای استاندار بگوید مرد حسابی اگر کار کرده اید اگر غم مردم را خورده اید کو ؟ کجاست یکنفر نباید نتیجه ی کار شما را ببیند حالا تو هی ادا و اصول در بیار و آمار و اعداد تحویل بده. یه جو عمل خالص وجود ندارد.
من خوزستانی نیستم ولی ایرانیم وسال ۶۱ هم افتخار حضور در این استان با غیرت و زرخیز بودم.
در اولین وپیامی که از این باصطلاح منبری خواندم٬ متاسف شدم چون هر کس شابستگی های خود را بزبان می اورد. واقعا شکستن شیشه کار هرناکسی است . بعنوان یک ایرانی و اذربایجانی ٬ درود می فرستم به مسئولین و مردم شریف خوزستان.
منبر پیامبر محل محبت است نه محل عربده کشی
سلام
بنده ساكن اهواز هستم
خوزسنان از درد بي مديريتي در حال مرگ تدریجی است
استاتدار خوزستان هر کسی به ایشان اعتراض کرد شد وهابی بعثی بی تربیت ضد انقلاب ....


خوزستان بيمار است خوزستان در حال مرگ و به فنا رفتن است
خوزستان آب ندارد خوزستان نان ندارد
بیکاری فقر زباله گردی اختلاس زمین خواری به اسم دولت بیداد میکند
مردم خوزستان از عملکرد استاندار نه فقط رضایت ندارند بلکه کراهیت دارند
اعتراضات کارگری گروه ملی فولاد نیشکر آبفا شهرداری ها اصناف بازاریان گرد و خاک و ریزگرد سیل ساختگی تخریب روستاها و منازل روستابیان ضرب و شتم مردم فقیر و توهین به قومیتها بیداد میکند
قطعی برق در اوج گرما و شرجی در تابستان ۶۰درجه خوزستان
سیل فاضلابی که در زمستان و تابستان خیابانهای اهواز رو تبدیل به دریاچه ی فاضلابی کرده
انتصابات و استخدام های قومیتی و همشهری بازی و بی کفایتی و مافیایی و انتصابات رضایتی جهت راصی کردن فلان نماینده و فلان مسئول و حزب مرکزنشین
از کجا بگویم از تخریب روستای ابوالفضل العباس در سالروز شهادت ابوالفضل العباس بگویم و ضرب و شتم پیرمرد و شکلیک گلوله های ساچمه ای به بدن جهادگران دفاع مقدس یا آن پسر بچه ای که در غیزانیه ندای العطش گفت و به سمتش شلیک شد؟؟؟
کدامین را بازگو کنم
ما اینجا با پمپ آب مکنده در کلانشهر اهواز آب مصرف میکنیم یعنی اگر برق قطع گردد بی آب میشویم
و آب مصرفی ما تلاقی آب شرب و فاضلاب است هپاتیت شاهد گفته هایم هست و استعفای رئیس بهداشت غرب اهواز به دلیل افشاگری از کدامین مصیبت بگویم از هپاتیت یا بیماری پوستی یا گوارشی
حرف زیاد است ببشتر بگویم حتما به من انگ بی تربیت ضد نظام زده مبشود ولی تا زنده ایم رزمنده ایم فداییان رهبریم
سلام بر مردم شریف و مسئولان نلاشگر خوزستان.
حرف های این باصطلاح منبری با هیچ معیاری مطابقت نداشت. نه با سیاست نه با دین ٬ نه ارشادی بود نه ارزش فکر کردن.
شیشه را هر ناکسی می تواند بشکند . دراین عربده کشان باید رزومه ای از مدیریت اجتماعی و سیاسی خود ارایه میدادنددر انقلاب٬ جنگ٬ زلزله٬ سیل٬ بیکاری٬ ترمیم خرابی های جنگ در خوزستان و.....
چهار تا پامنبری ادمو از خود بیخود نمی کنه....
اگه راست میگی پول خسارت سیل چی شده ولی کردی هنوز هیچی نگرفم خیلی ها مثل من هستم کشاورزا
آقای استاندار ما نمیدونیم شما حاصل کدام رانت هستی و تا کی باید جنابعالی را تحمل بفرمائیم
با سلام
وتشکر از جناب آقای پناهیان
اتفاقا مجلس ومنبر امام حسین علیه السلام است که جای دفاع از مظلوم است ....اگر هر کسی به هر دلیل توانایی انجام وظیفه اش را ندارد ،تنها وظیفه ای که باقی میماند ،خالی کردن مسند وسپردن ان به اهلش است ،،،این را که میتوانید
سلام پس چون ماه ‏هاى حرام سپرى شد مشركان را هر كجا يافتيد بكشيد و آنان را دستگير كنيد و به محاصره درآوريد و در هر كمينگاهى به كمين آنان بنشينيد پس اگر توبه كردند و نماز برپا داشتند و زكات دادند راه برايشان گشاده گردانيد زيرا خدا آمرزنده مهربان است (۵
حالا من که گله ندارم از استانداری خودت به عقلت پی ببره..
ایه ۹۰
اشکال کار آقای روحانی هستند که مدیران نالایق و مفت خور رو سرکار میزارن..اون از مدیریت بحران که میگه درسته سیل اومده و مردم بدبخت شدند ولی درعوض درختها شسته شدن و رودخانه ها پر آب...این هم از استاندار بی لیاقت که مردم عزیز خوزستان باید در رنج باشند وحتی از ملزومات زندگی مثل آب بی بهره باشند
بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

به دلیل بی آبی مردم‌روستاها رو رها کردن خود این اطلاعیه مدرکی است بر حرفهای حق حجت الاسلام پناهیان پس درشکه را آماده کنید
من نمی‌دونم چرا یکی حرف درست میزنه سریع ربطش میدن به دولت قبل بابا این حاج آقا حرف بی ربطی نزدن آقای استاندار کامنتها نشون میدن مردم چقدر ازتون راضی هستند
هر دو مشکل دارید ! آقای استاندار مصداق گفته آقای ازغندی ، مردم مشکلاتشان را می گویند زمین و آسمان را نگاه میکند ذکر و صلوات میفرستد. آقای پناهیان هم زحمت بکشه به جای حرف زدن دو تا کار اجرایی انجام دهد نگران نباشند آفتاب پوست شان را خراب نمی کند ، دستشان پینه نمی بندد .
احسنت بر همه علمایی که اینطور مسولین بی کفایت رو رسوا میکنند.
زنده باد پناهیان.
درود بر مردم مظلوم خوزستان.
استاندار خوزستان را باید به گاری بست.
باسلام
حیف درشکه
از این به بعد هر مسئولی که خیانت کنه یا حتی کم کاری کنه آبروشو حتی شده روی منبر امام حسین میبریم
سکوت و ملاحظه دیگه بسته...
الان هر چی میکشیم به خاطر تساهل و تسامح با مسئولین بی کفایت در سالهای قبله...
جمهوری اسلامی جای بیکارها و بی کفایت ها نیست.

درود بر پناهیان
البته استاندار بی کفایت هست ،ولی رفتار پناهیآن هم ماهیگیری از مشکلات فقرا هست ،رفته تو دشت کربلا یه سری به غیزانیه زده ،سواستفاده از منبر و سیاست ،پناهی قیافه بیل و تصمیم گیری مدیریتی را میدونه چه شکلی هست ،زمان اوس محمود احمدی نژاد کی انتقادی به آون دولت با نفت 140 دلاری کرد.
خدا امثال آقای پناهیان رو زیادکنه ، خدا خیرشون بده ،
تواین مملکت از هر مسعولی انتقاد میشه سری میره پشت رهبری قایم میشه.این چه سیاست کثیفیه اخه تو عرضه نداری بر وکنار یکی دیگه بیاد.بقول مسعولای ایرانی میگن ما خادم مردمیم اینا خادمای نجومی بگیرن خخخخ
استاد پناهیان درست گفته و حرف حق زده این نامسئولین هستند که کشور رو به گند میکشند وبه فکر مردم نیستند مردم خوزستان همیشه در عذابند چرا خانه های مردم روستای ابوالفضل را مثل وحشیها ویران میکنید مگر خاک و زمین این مملکت متعلق به مردم نیست مگر مردم برای حفظ این خاک از چنگال دشمن نجنگیدند اگر رشادت های این مردم نبود خوزستان اکنون در خاک دشمن و در چنگ دشمن بود و شما هم نبودید تا اکنون به جانشان بیفتید و با مامور از خانه هایشان بیرونشان کنید قدر مردم را نمی دانید و گذشته را زود فراموش میکنید به فرموده امام خمینی کبیر مسکن رایگان حق ملت ایران است اما اینک امام نیست تا ببیند هر نهادی صاحب یه قسمت از خاک و املاک ایران شده و برای خود می تازاندو مردم دراین بین هیچند افسوس ...........
استاندار خوزستان بهتره بره مشکل روستای ابوالفضل رو درست کنه
سلام چه ربطی به امریکا داره همش میگید دشمن شادمون نکنید برادر من کارتو درست انجام میدادی تا بهت اعتراض نکنن با این حساب هر کی هرکاری دوست داشت بکنه ماهم چیزی نمیگیم نکنه امریکا خوشحال بشه. اگه علما ساکت نباشند این مسئولین گردن شکسته انقد بی کفایت نمیشن. همچین میگه خدمت انگار حقوق نمیگیرن بابت کار ناقصشون.چطور واسه شما آب شیرین مهیا باشه ولی مردم از سال 96 تا الان منتظر پروژه عمرانی باشن. و لعنة الله علی القوم الظالمین
در بی ادبی جناب پناهیان شکی نیست ،ادم بی ادب امثال این منبر و محراب و چال میدون براشون یکیه ،،ایضا در بی کفایتی استاندار خوزستان البته ایشون از تحمیلیهای دولت روحانی هستن
مایه نگگ شدن رفتار های بعضی مسولین هم برای اسلام خطرناکه هم برای نظام و هم برای مردم! چرا تا واقعیات درمورد مسولی گفته میشه هزار ایه و سخن و حدیث از اسلام ردیف میکنم که ابرو مسول حفظ بشه اما برای مردم عادی که در رنج و سختی هستن هیچ ایه و حدیثی رو بیان نمی کنیم قرآن و اسلام برای حفظ ابروی همه مسلمانان هست نه فقط برای حفظ ابروی مسولینی که سر تا پا استان و یا حتی کشوری رو به ۱۰۰ ساله قبل رسوندن در نامه استانداری که در حمایت از استاندار نوشته شده جوری از اسلام و قرآن و بیانات رهبری در حمایت از استاندار صحبت شده که نعوذ بالله که استاندار معصومه نه برادر من مسولیت این چیزا رو داره چرا وقتی ناکارامدی ها دزدی ها و وطن فروشی های مسولی به زبان خیلی خیلی ضعیف گفته میشه کما اینکه لایق لحن های بسیار بدتری هست داد ریاکاران در حمایت از دزدان بلند میشه که وا قرآن وا اسلام و... این رفتار ها و این مسولان دزد و ناکارامد ابروی اسلام و قرآن و نظام رو هم میبرن اسلام سخنان قران و مخصوص نهج البلاغه رو بخونید که در تنبیه مسولان این چنینی چه رفتار ها و برخورد های سختی رو بیان کرده کجااان پیروان اسلام و قرآن و رسول الله ص و علی ع که سخنان نهج البلاغه و اسلام و پیامبر و قرآن رو درمورد این مسولان که مانند لجن به صندلی مدیریت چسپیدن بیان کنند و به اون عمل کن ابروی مسولی که مردم ازش رضایت ندارن در گرو رفتار مسوله اون ایات و روایات و سخنانی که در مورد حفظ ابرو در نامه استانداری بیان شدن برای مسولین نیست و برای مسولین بیان نشدن که در دفاع خود بیان میکند تمام اون سخنان در دفاع از ابروی مردم مسلمان گفته شده نه مسولین واقعا ادم دیگه نمیدونه به چه زبون بگه تنها میتونم دعا کنم یاد امثال این ادم ها که مسولیت میگیرن و فقط کارو خراب میکنند که یا هدایت و درست بشن یا شرشون از سر اسلام و قرآن و نظام و مردم کم بشه ان شاء الله
ای من قربون زبونت استاد. اقای استاندارد من بچه خ وزستان نیستم درواقع یاسوجیم،ولی گناه مردم غیزانیه وسایر مناطق خوزستان که ما اسمشونو نمی دونیم چیه ،چرا نباید اب داشته باشن،والله باید داد زد گریه کرد که چرا این قدر خودتان را به خواب زده اید ،خدا روز قیامت شمارو روسیاه خواهد کرد چرا که روسیاهی به زغال ماند
درود بر پناهیان ،من کمتر از گاری می بستم
حتما اینم‌نقد منصفانه بود
دولت قبل هیچ کاری انجام نداده و فقط این دولت کار و تلاش و کوشش بی وقفه انجام میده
تشکر از آقای پناهیان عزیز ...همه مسئولین باید هر چند وقت یکبار خودشان را نقد کنند اگر واقعا برای خدمت آمده اند ...ولی در این دولت تدبیر وامید فقط آمده اند که جیبهای خودشان واقوامشان را پر کنند واگر هم چیزی ماند هزینه کارهای کوچک ظاهری کنند و بگویند که ما کار کرده ایم... دولت محترم هسته ای را تعطیل کرد ...خوب برای شیرین کردن آب هم در دنیا از هسته ای استفاده میکنند ولی ما هسته ای نداریم اگر این کار را نمیکردند تا الان میتوانستیم حتی صادرات دستگاه های آب شیرین کن هم داشته باشیم... این دولت وعواملش فقط بلد هستند توی چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند ... نزدیک است روزی که صاحب اصلی بیاید و شما را به گاری و ...ببندد تا متوجه بشوید که چه بر سر این مملکت آور ده اید...
سلام چرا متن ها درهم برهمه . آیا مشکل از موبایل منه ؟ کلمات جا ب جا شده . لطفا راهنمایی کنید
نمیبایستی این همه سال مشکل این روستا باقی بماند
درامد کل کشور از خوزستان هست
ولی مردم ان بیکار وفقیر باشند عیب کار از استانداره دیگه
سلام
همش حرف مفت تحویل مردم میدن
آب خوردن مردمو قطع می کنن بعد با یک سری آمار و ارقام و کاغذ بازی جواب مردمو میدن
من از استان دیگه هستم برا ما میگن بودجه نیست ولی خوزستان که اقتصادش مقاومتی هست صادر کننده نفت و گاز هست
همه روحانیون کمک رهبر باشند مثل پناهیان شجاع باشید
آغای پناهی این امکانات تبلیغی داری نتوانستید مردم با ایمان کنید گرانی بیکاری فرار مغزها طلاق همه نتیجه اعمال شماست استاندار بدبخت چه گناهی کرده که هر کاری که میخواد انجام بده شما دخالت میکنید
کاش چهار نفر مثل پناهیان هم چنین نقدی میکردند بلکه آقایان بخاطر حفظ ظاهر هم که شده کاری برای این استان محروم از همه چیز میکردن ... تمام ثروت در اینجاست اما محرومیت بیداد میکند
حرف حق درد داره .
آقای استاندار هر موقع خودت با خانواده ات رفتی و کنار اون مردم و تو اون شرایط سخت باهاشون زندگی کردی میتونی اینطور کلفت حرف بزنی.
شما که اب و نونتون براهه،تابستون زیر کولر و زمستون کنار بخاری هستید چی از درد مردم میدونید.
سه ماه بدون حقوق کار کن ببینم اون وقت چی میفرمایی.
تا وقتی یه عده کاسه لیس جلوتون خم و راست میشن و به به و چه چه میزنن براتون حق داریداینطوری حرف بزنید‌.
سال ۹۰ و ۸۰ درصد و ۲۰ درصد رو ول کنید جناب استاندار ...واقعا ۴۰ سال کسانیکه ریاست کردن حکومت کردن، نتونستن مشکل آب منطقه رو حل کنن ..جناحی حرف نزنین شکم سیرها ..اگه ی ساعت آب خونه هاتون قطع بشه هزاربار به شرکت آب زنگ میزنین ...اقای پناهیان حرف بدی نزده بهتون برخورده ..حرف حق تلخه ...چه فرقی داره چه زمانی این حرفو زده ..مشکلات مصادف شد با محرم ..دفاع از حق مردم در تمام زمان و مکان واجبه ...
درود بر شرف استاد پناهیان، منبر اباعبدالله فقط برای گریاندن مردم نیست برای آگاه کردن مردم است
سلام به تمام کسانی که به فکر مردم ایران هستن خدا شاهده من یکی دیگه کلافه شدم نمی‌دانم کی راست میگه کی دروغ دست خودم نیست نمیتوانم حرف هیچ کس باور کنم
بنظرم مسئولی که همش داره ذکر میگه گناه داره هر کی بش چیز بگه کار بدی کرده
با سلام قطعا آقای پناهیان اهداف سیاسی و گروهی دارد اما نه فقط این استاندار بلکه قبل از ایشون و دولت قبل هم کاری انجام نشده نقد منصفانه یعنی چه ؟ مگر باید برنامه نقد باشد تا کوچکترین حقوق مردم پرداخت شود آیا آب شرب با نقد کردن باید انجام شود مگر گاز یا جاده یا مسکن یا كار باید با نقد انجام شود مگر نفت زیر پای مردم ایرانیه در دولت احمدی نژاد ۱۵۰دلار فروش نرفت آیا سهم مردم ایرانیه که کوچکترین حقوق آنها آب است باید با شلوغی داده شود اونم بعد از چهل سال انقلاب, امروز بگویم دشمنان از این حرفها سواستفاده میکنند آیا بنظر شما مردم مقصرند یا دولتمردان چهل سال گذشته ،چه کسی بهانه به دست دشمن میدهد ،اقای پناهیان هم از جنس دولتمردان است وقطعا ایشون این کمبودها را ندارد و خیلی هم دلسوخته مردم ایرانیه نیست چونکه هم حزبی‌هایش و همفکرانش دوستان اش یا در راس قدرت بودند یا الان هستند چرا قبل از اینکه صدا مظلومی بلند شوند. بغکر نبود حرفی نزد احتمالا بگوید اطلاع نداشتم الان مگر در استانهای دیگر این مشکلات نیست یا اطلاع ندارد در سیستان و بلوچستان ،ایلام کهگیلویه چهارمحال بختیاری همین مشکلات هست و بیشتر هم هست اگر قبول ندارد ماشین سوار شود هم فال هم تماشا ،هم تفریح هم صدا مظلومان را بشنود مابقی الا برکت الله
پشت حرفهای رهبری پنهان نشید جواب کم کاری وناکارآمدی خودتونو بدید آقای پناهیان حقیقتی رو گفت که بازهم به مزاق مدیران این دولت بی عرضع وبی تدبیر خوش نمیاد
با ماله کشی سعی نکنید چیزی رو درست کنید مردباشید اشتباه خودتونو جبران کنید...
با سلام
جناب استاندار خوزستان انتقاد به شما انتقاد به نظام نیست هیچ اهانت و بی احترامی صورت نگرفته شما هم از امام حسین ع و نظام و اسلام سوء استفاده نکن و اگه ب شخص شما چیزی گفته شده بسط نده به اسلام و نظام ضمن اینکه هیچ توهین و بی ادبی صورت نگرفته اگه از اول با مسئولینی که هیچ کاری نکردن و نتیجهای از مدت خدمتشون بیرون نمیومد برخورد میشد الان در برابر انتقاد طلبکار نبودن
مگه همه ناله ندارن که :چرا کسی به مسئولین چیزی نمیگه.
حالا یکی هم که پیدا شدچیزی بهشون میگه،بازمیگن چرا به مسئولین چیزی گفته.بالاخره شماها راضی هستین از عملکردمسئولین این مملکت یانیستین.اگه راضی هستین چرا گاه و بیگاه گلایه میکنین ومنتظرین کسی تذکر جدی بهشون بده.اگه راضی نیستین ازعملکردشون چرا از تذکردهنده انتقاد میکنین.مگه قرار نیست برخوردتندوجدی بشه،تعارفات و سهل انگاری ها تا کِی.آقای پناهیان هیچ وقت بی منطق و استدلال هرحرفی رونمیزنن.حضرت علی هم درنهج البلاغه گاهی از تعابیر تنددربعضی خطبه ها وخطاب هااستفاده میکنن.اتفاقا تندی علاج سردی ها وکندیهاست گوارای وجودمون
شایدم آقای پناهیان درست بگن ولی چون لباس روحانیت دارن توقع داریم همیشه با ادب حرف بزنه شایدم آقای استاندار درست بگه زحمتو میگشه ولی زورش به بالاتری ها نمی‌رسه ما که یک روز گاز نداشتیم همه چیزم تعطیل شده بود چه برسه به آب دیگه
آقای پناهیان اگر حرفی میزند چون منصفه و عدالت رو دوست داره .درود به شرف آقای پناهیان
آقای استاندار بیش از این خودتو خراب نکن.همین اطلاعیه دادن نشان از عقل سخفیف جنابعالی هست.مردم همه چیز را میبینن بخصوص تضادها را
جناب آقای استاندار محترم
یک سوال از شما دارم
آیا مقدور نبوده که در طی هفت سالی که از عمر دولت فعلی می گذرد اقدامات عمرانی در خوزستان انجام شود؟
حتماً باید در سال پایانی دولت پرزیدنت روحانی این اقدامات بعضاً نمادین انجام پذیرد
اینقدر در انجام برخی اقدامات زیربنایی و روبنایی تعلل نمودید که باعث شد تعداد زیادی از خوزستانی ها به استان های خراسان رضوی، تهران، البرز و ..... مهاجرت کنند و مشکلات عدیده ای را برای این استان ها ایجاد نمایند
ای کاش من و امثال من که نسل آینده ی این کشور محسوب میشیم مسئولین بی کفایت رو کنار بذاریم و انقدر خون به دل مردمان نکنیم که یکی مثله آقای پناهیان این جوری بالای منبر صحبت کنن و ای کاش مسئولین واقعا شفاف سازی می کردن و اگر مسئول به حقی بودن خودشونو ثابت می کردن تا مردم ازشون حمایت کنن نه مثله الان که بیانیه می دن و مردم این جوری پایینش با دلخوری زیااد کامنت می ذارن . و ای کاش اونایی که لیاقتشون بیشتر از این مسئولین هست از سیاست نترسن و جای چنین مسئولایی رو بگیرن . و ای کاش از اینکه هی ریاست جمهوری قبلی و بعدی و پسین و پیشین رو به لجن بکشید تا خودتونو تبرعه کنین و هی علیه همدیگه بیانیه صادر کنین و جوهر خودکار بیت المال رو حروم کنین یکمی به فکر مردم می بودید . آقای استاندار اگر واقعا زحمت کشیدی دستت درد نکنه اجرت با صاحب الزمان اگرم .....خود دانی و خدای خودتو و حق الناس ۸۰ میلیون ایرانی و خون دل رهبرمون و تنهایی های امام زمانمون و این جلوه ی زشتی که برای جامعه اسلامی درست کردین . ان شاءالله که مردم کمی نسبت به هم دلسوز تر باشن تا خدا بهمون رحم کنه
استاندار؟کوش ؟کجاس؟سسسبحان الله سسسسسبحان الله ،ذکر خوندنش یادمون نرفته وقته خوزستان غرق در سیل بود و وقتی این ادم استاندار شد خوزستان نابود شد
استادپناهیان نسنجیده چیزی رو نمیگن
منبر اباعبدالله برای گفتن حقه ، منتظر شنیدن چه چیزی بودین آقای استاندار؟
همه چیزهای بی ربط رو بهم پیوند زدین که بگین کسی از تون انتقاد نکنه؟
۴ سال آب خونتون رو قطع کنن چی میشه؟
بیشتر کارگزاران در ایران به درد گاریه خدمت به مردم نمیخورن. چون اکثرا مشغول راندن گاریه اختلاس. رانت خواری. باندبازی.حزب وجناح بازی.فامیل ودوست بازی.پارتی بازی.رشوه گرفتن.فساد.و......... هستند.هیچ وقتی هم برای کشیدن گاریه خدمت ندارن.چه قبلا چه الان چه بعدی ها که میان. شما هم اینقد نق نزنید. فکرش را هم نکنید که خیالاتی می شین.خوب نیست براتون.
با سلام خدمت همه عزیزان متن سخنرانی آقای پناهیان رو خوندم برام جالب بود و همینطور نظرات خوانندگان محترم و کامنت های ارسالی شما و چقدر واکنش .
همه اینها به دلیل اینه که با واقعیات آشنایی نداریم و به خاطر همین بدون هیچ تحقیق و چرایی ماجرایی اعلام موضع می کنیم مدعی میشیم و بعد حکم صادر می کنیم و اجرا هم می کنیم این آقای پناهیان و دیگر همفکرانش تو گود نبودن و نیستند داد می زنند لنگش کن متاسفانه ایام محرم و صفر خیلی سیاست زده شده هر شخصی که تریبون داره هر چی دلش می خواد میگه عمدتا هم با گرایشات حزبی آقای پناهیان از جپهه پایداریه . ای کاش باشه اون روزی که آقای پناهیان یه پستی بگیره ببینیم چکار می کنه با یه بودجه مشخص و تعیین شده آیا می تونن بیشتر از اون بودجه خرج کنه یا نه در ثانی اینقدر دزد دزد می کنید بی مسئولیتی سر می دهید این کار رو ۴۰ ساله دارید می کنید و می گویید فکر نمی کنید شاید مشکل گسترده تر باشه ......
با سلام. با شناخت و توانمندی و کلام روان و سیاست بلد جناب پناهیان یکی از گزینه های رهبری آینده میتونند باشن
هر چه کار خوبه این دولت انجام داده
هر چی کار بده مقصر دیگرانه
منتقدان بی شناسنامه و بی سواد باید برن به جهنم
و...
پس تا میتوانید از دولت و اعضای دولت تعریف کنید تا روشنفکر باشید و جزء دلواپسان نباشیم
سلام. علیکم. درود بر حضرت حجت الاسلام والمسمین پناهیان. که جا دارد خطاب به ایشان آیت الله باشد. درود بر شرفت ای مرد بزرگ که حرف دل مردم را زدید
آقای استاندار کاش همینقدر که سریع واکنش و جواب میدهید، همینقدر هم سریع رسیدگی میفرمودید.
درود درود درود برشرفت جناب پناهیان
طبق معمول حضرات فقط بلدند دولت قبلی رو مقصر بدونن
اصلا حق با شما دولت قبل کار نکرد دو دوره دولت فعععععااااللللل شما دارد کار میکند چرا باید هنوز مشکل آب داشته باشند مردم بیچاره
درود بر استاد پناهیان و لعنت بر هر مسولی که کارشو درست انجام نده چه راستی باشه چه چپی چه بنفش و چه چه و ........
یا حق
رهبر ما فرزانه است،ومیدونه این آقای استاندار حرفهای صد من یه غاز داره میزنه،اون مردمی که با دیدن قرآن سر نیزه گول خوردن هزار سال پیش مردن،الان مردم ماباشعورن باغیرتن ،واستاد پناهیان ازجنس مردمن،ومردم ورهبری ازهم جدا نیستن،ودغدغه رهبر عزیزمون فقط مردمن،مطمئنم رهبر عزیزمون از عملکرد مسئولین خیلی ناراضی،چون میدونه این‌مردم لیاقت بهترینهارو دارن،رهبرماخیلی مظلوم،
استاندار هیچ کاری برا مردم خوزستان نکرد و نمی کنه نه فقط استاندار حتی نماینده ها خوزستانی ها بدبختانه نه آب خوبی نه تفریحگاه نه آسفالت خوبی از چی بنالیم خوزستان یعنی مصیبت یعنی همش مسئولین تو فکر خودشون و جیبهای خودشون
بعضی از مدیران این دولت بقول زیارت عاشورا: و نابع له علی ذالک هستند، یعنی خط خط دروغ و تزویر و نیرنگ و مظلوم نماییه!!!
حدیث داریم: قل الحق ولاخذک لومة لائم - حق رو بگید و از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای هم نترسید!
# کار حاج آقا پناهیان درسته بعضیا بجای گارد گرفتن باید بخودشون بیاد که برا خون شهدا چیکار کردن؟؟؟
کم کاری بده ولی تونظام اسلامی بدتر!!!!

# زنده باد پناهیان
ایول به حاج اقا پناهیان.... شما مسئولین بی عرضه برید به درک.. حالا یکی پیدا شده گنده کاریهاتون رو میگه صداتون در امده.. دم از حرفهای رهبری میکنید.. شماها اگه رهبر شناس بودیدالان وضع مملکت این نبود..
جناب استاندار لطفا دهنتو ببند 40 سال پیش نیست که مردم را احمق فرض کنید کار بلد نیستید لیاقت ندارید همه خسته شدند دیگه زمان 40 سال پیش نیست هی دشمن دشمن کنید انتظار دارید در مقابل بی لیاقتی شما مردم هیچی نگند که دشمن شاد میشه یا هی آقا ابا عبدالله و مذهب نگویید .... فقط برید کنار لطفا بسه هر چه خدمت کردید البته به خودتان و ثروت جمع کردید.برید کنار
من اگه جای آقای پناهیان بودم میگفتم: باید گاری رو بست به تمام مسئولانی که باعث این کار شدند. دلیل نمیشه که. یه نفر اومده انتقاد کرده حالا همه حمله کردند. خوب گفته. خو جناب محتتتترم استاندااار خوزستان شما اگه واقعا داری کاری میکنی و به قول خودت خیلی به فکر مردمی، دیگه چه نیازیه که بخوای از این حرف ها ناراحت بشی؟؟؟ اگه کار میکنی واسه اون مردم پس میشه گفت که آقای پناهیان با شما نبوده. مثل این میمونه که من بیام بگم احمق کسیه که مال مردمو بخوره. خوب وقتی من مال مردمو نخوردم چه نیازیه که بخوام ناراحت بشم؟؟؟!!!!
مردم لطفا ساده دل نباشید. با هر باد حرکتی نکنید. یه وقتم یکی از این میزنتمون تو دیوار. من طرف دار آقای پناهیان نامی نیستم. من طرف دار حرف منطقیم.

آخرین سخن: از زندگیش خیر نبینه کسی که به مردم دروغ میگه، مال مردمو می‌خوره و با احساسات مردم بازی میکنه. حالا هر کی با این پیام ناراحت میشه باید بره یه فکری به حال خودشو اون دنیاش بکنه...
مظلومی مظلومی خوزستان
درود برپناهیان عزیز
درود درود
این چه طرز نوشتنه ، کی این متن رو نوشته ، برو از نوع مدرسه ، والا من که ازین متن هیچی نفهمیدم
باسلام
کسی صحت ودرستی گفته اقای پناهیان را نمیتواند تشخیص دهد مگر مردم استان خوزستان اینهایی که ایراد میگیرند از بی سوادی مسئولین ومترسک بودن استاندار دفاع میکنند
اتفاقا استاد پناهیان بیراه هم نگفته اند و باز هم اتفاقا اگر به گاری بستن امثال مسئولین خوزستان عملی باشه کلا باید یه سازمان حمل و نقل جدید گاری کشان تاسیس بشه از بس که مسئول مستحق گاری کشی داریم
اصل مطالبه گری همین است که اقا فرموده ورسالت روحانیت این است که از حق مردم دفاع کند وبخاطر اینکه فریاد مردم به جایی نرسید دلسوزی وظیفه خود دید ودفاع کرد واز مسلمان هم وطن خود دفاع کرد مگر این حکم اسلام است حالا بعضی که سیاسی هستند این حکم اسلام را مغایر منافع خود میداند درود خدا بر مدافعانی که از حق مسلمانان دفاع میکند احسنت برحاج اقا پناهیان
از خوندن کامنتها.تا حدودی اوضاع معلوم میشه.خوزستان از اول انقلاب و شروع جنگ تحمیلی مورد هجمه دشمن بوده و حق زیادی بگردن این میهن داره مردم دار و ندارشون رو برای این انقلاب و مملکت هزینه کرده و مستحق حد اقلها که هستند.
انشاالله با درایت و مدیریت صحیح نیازهای اولیه ایشان حداقل رسیدگی شود
مشکلات فعلی خوزستان مربوط به سوء مدیریت مسئولین کشوری و استانی است حاج آقای پناهیان کاملا درست حرف زدن مشکل بی آبی اون هم تو هوای گرم خوزستان کم مشکلی نیست که مسئولین این قدر لفت می دن و وقت تلف می کنن
اقای پناهیان هم اهل منبر هم اهل جبهه و جنگ در شلمچه و فاو ایشان جوان 14 ساله بودند که شیمیایی شدند از همین منبرها بود که امام عزیزمان فریاد عدالت خواهی سر دادند ما مخلص منبر اقا امام حسین هستیم صدای حق و حقوق ما خوزستانی ها را اقای پناهیان سر دادند
استان دار محترم نظر استاد را قبول ندارد نظر مردم را بخواند آنوقت گاری را خودش می خرد .
با عرض ادب..
به شخصه معتقدم اگر اقای استاندار کارش را انجام داده اصولا نیازی به جواب دادن ندارد.. هم خدا میداند و هم خلق خدا شاهدند... اما با این جوابیه ( که با هزاران بار تلاش و کوشش همراه بود) فهمیدم که تازه اگر همه طرحها به افتتاح نهایی برسند تازه مشکل هشتاد درصد مردم فلک زده اونجا حل خواهد شد!!!
بچه خوزستان نیستم اما برای آن هم وطننان بابت داشتن این چنین استانداری متاسف و غمگینم....
شهردارما تویه شهرمتوسط آنقدر کارکرده که همه ذکرخیرشو میگن.من که خوزستانی نیستم ولی خدابه داد اونها برسه اگه کسی بخواددزدی نکنه وکار کنه به خدا میشه نمونش شهرداری که گفتم.
واقعا باید کلامش را با طلا نوشت.این سخن در مورد بسیاری از مسيولین کشور ما مصداق پیدا میکند.
متاسفانه جوانان تحصبل کرده و دلسوز و وطن پرست خانه نشینند ...از اینان توقعی نیست.
درود بر حجة الاسلام پناهیان که حرف حق را زده!
خوزستان روی گنج خوابیده ولی باید درآمدنفت وکار آن صرف آبادانی تهران و........شود و مردم مظلوم خوزستان حتی آب خوردن هم نداشته باشند.
چهل سال از انقلاب وبیش از۳۰سال از پایان جنگ میگذرد ولی هنوز در مناطق مختلف خوزستان آثار ویرانیهای جنگ تحمیلی وجود دارد!!!
آب آشامیدنی آبادان،خرمشهر،....‌بوی لحن میدهدو....صدها مشکل اساسی که معلوم نیست چه موقع برطرف میشودواین دلیلی ندارد جز بی لیاقتی مسؤلین دولتی دراستان خوزستان و برنامه ریزان استان ...
مسؤل بی لیاقت هم فقط به درد گاری میخورد که باید بیندیش به گاری.....
آقا این کشور درست شدنی نیست.....
خوزستان از بی مدیریتی مسئولان و استاندار در حال فنا رفتنه
درود به آقای پناهیان
غصه نخورید دوستان!
پیش به سوی انتخابات بعدی که نزدیک است!
ایشالا تو دولت بعدی مورد حمایت فیلسوف(!)پناهیان، خوشبخت(!!)میشیم،
همون‌طور که تو دولت قبلی مورد حمایت ایشون خوشبخت (!!!)شدیم و فقط و فقط از شدت خوشی و خوشبختی، گفتیم بسه دیگه بذا برخورده هم بدبختی بکشیم، و به نفری غیر از فرد مورد حمایت ایشون رای دادیم،
خوزستانی نیستم ولی واقعادرد وزجرمردم این استانو دیدم،،واقعامسئولای بی لیاقتی داره،،تازه اقای پناهیان هیچی نگفتن،،بایدبدترازاینابهشون گفت،،واقعاوقتی کسی یه پست میگیره،حالاتوی هرشهری،فقط به دنبال اینن که جمع کنن براخودشون تابعدازپست وصندلی بازم توی اوج باشن وزمین گیرنشن،،،الله اکبرواقعا به قبای اقابرخورده،،،
چطور موقعی که اون پیرمرد بیچاره سیل زده که
ازدرد نداری و بخاطر اینکه همه چیز زندگیش رو از دست داده بود به همین استاندار خوزستان اعتراض کرد همه دیدند که برگشت جلو چشم همه مخصوصا پسر پیرمرد بهش گفت بیتربیت ضدنظام و خیلی توهین های دیگه آره دیگه مرگ خوبه ولی برای همسایه اتفاقا دست پناهیان درد نکنه چطور تو ناراحت شدی ولی مردم شعور و فهم ناراحت شدن ندارن؟ تا تو باشی دیگه به کسی توهین نکنی مخصوصا به بزرگتر از خودت .
سلام خسته شدیم ازاین سیاسی بازیها.بسه فریب.
ازخدابترسید.من رزمنده جانباز مازندرانی ام .عشق من خوزستان و مردم باصفاشون هست.
خدایی چند سالی که برای زیارت مشهد شهدای خوزستان رفتم از وضعیت شهرها و مردم مظلوم خوزستان خجالت کشیدم.
مسئولین ما کجان.حق خوزستان بعدازاین همه سال جنگ و مقاومت این نیست.
اونم استانی که نباشه اقتصادایران فلج میشه.
بعضی هادنبال چی میگردند. این همه خرابی و بی توجهی غیر ازاینه که مسئولان نا کارامدوضعیف درمسند نشستن.
شما بگوچی باید به اونها گعت.
امیدوارم یک روزی شاهد خوزستانی آباد باشیم.
ا
ایا کسی هست جواب بدهد؟ پولدارترین استان ایران باید مشکل آب آشامیدنی داشته باشد؟ نه داداش آب آشامیدنی یک مثال بود اصل قصه بیشتر از این درد هاست.
ما انقلابی هستیم با حفظ ارزش ها انتقاد می کنیم
انتخابات شورای شهرتهران،ریاست جمهوری و خروج تمام قددرانتخابات درحمایت ازرییسی،معلومه این حرفاازسردلسوزی و بدورازتسویه حسابه!!!
اقای استاندار چرا به یک توهین کوچک واکنش نشان میدهید اینقدر به این ملت شریف توهین میکنید اموالشان رابه یغما میبرید بچه هایتان با پول همین مردم دروس عالیه میخوانن واین مردم صبور وبزرگوار اصلا گلایه مند نیستن میبینین توهین چه سخته
منبر پیامبر پس جای کدام حرفها باشد تا بعضی ها بهشون بر نخوره
رو منبر پیامبر قرار نیست که همیشه روضه بخوانند
باید به مسائل اقتصادی ،فرهنگی و... پرداخته شود
اگه جنابعالی از حرف ایشان خوشتان نیومده به سلامت ....
اگه این خوزستانی‌ها نبودند ارتش متجاوز عراق با اون استراتژی جنگی که پیش گرفته بودند فکر می کنید تا کجا به راحتی پیشرفت می کردند ،چه زود فراموشتان شد ایثار اون مردم با غیرت .
ضمنا به خاطر ایثار و مقاومت همین مردم ،جنابعالی امروز به اون مقامی را که لایقش نیستید گمارده شده اید.
در ضمن اون لباس ظاهر فریبت را نیز از تنت در بیار .
ما به امثالی مثل جناب پناهی نیاز داریم که رو منبر پیامبر واقعیتها را به مردم اطلاع رسانی نمایند.
من ماههاوسالهادرخوزستان بادشمن متجاوزجنگیدم. اگه میدونستم پس ازسالهاهمچین استانداری خواهدداشت! متاسفم ولی دست عراقیامیوفتادبهتربود!
هر کاری ضد وحدت و انقلاب میکنید براتون مهم نیست تا کسی از شما انتقاد میکنه میشه مخل وحدت وامنیت کشور استاد پناهیان دلسوز و خیرخواه مردم و کشورشون هستن جای کار کردن اطلاعیه نفرستید......
کاری به اینکه کی چی گفته ندارم.دوصدگفتارچونیم کردارنیست! سالهاست گوشمان ازاین حرفهاپره !
اگرمسئولی راه شهیدرجایی راالگوی خودقرارندهدهرنامی غیرازانسان برازنده اوست..
مسئولی که وضع زندگی اش گونه ای باشدکه مشکلات مردم رادرزندگی خانوادگی اش تجربه نکندهیچوقت بدردمردم نخواهدخورد!!!خداونداخائنین به ملت مظلوممان،کشورعزیزمان،وخون شهدایمان راهرچه زودترنیست ونابودشان بگردان وخاک ایران عزیزومظلوم رابانابودیشان پاک بفرماتابلکه فرزندانمان ونسلهای بعدزندگی!کننددیگرازماکه گذشت بلکه آیندگان ازاشتباهاتمان درس بگیرند.
آقاوخانمی که مسئولیتی بهراندازه درقبال مردمت راقبول نمودی ازخداوندباتمام وجودت بخواه نه سوگندی که درشروع خدمتت کلمه به کلمه اش رامثل طوطی بزبان آوردی نخیربلکه باایمانی قوی بخواه که حتی ذره ای فکرخیانت روازمغزت قلبت وزبانت دوربداردوانسانیتت رادرقبال هواوحوس ایمن بدارد.
آمین ای خدای عالمین.
سلام،کدوم روحانی واندیشمند اهوازی اعتراض ،به گفته های آقای پناهیان داشته؟
آقای استاندار،شماکه زیرنسخه های خانمت رابایدامضاءکنی،بهتون حق میدهم،بصورت حق بجانبی به‌ صحبتهای دانشمندبزرگ استادپناهیان اینجورعکس العمل انجام بدهی.
مطمئنا کارد به استخوان رسیده که آقای پناهیان اینجوری مسئولین رو مورد خطاب قرار داده...
خوب اگه اینقدر کار کردین پس اینهمه مشکل چی میگه...
امیدوارم بجای برخوردن به ایشان به فکر چاره باشن نه لفاظی
البته من خوزستانی نیستم مطالب منبری مورد نظر را هم نشنیده ام اما جای تامل است رییس جمهور سال ۹۶ سه سال پیش دستور رسیدگی داده بوده اونوقت کی اجرا میشه
آقای پناهیان حرفس کاملا درسته.
احمق ها به اینجا که میرسه ،میشه مقام معظم رهبری
⭕️ بعضی از دوستان میپرسن که چرا انقدر به استاد پناهیان حمله میشه؟

❇️ ببینید هر موقع دیدید که به یه نفر در جبهه حق خیلی حمله میشه معلومه اون قسمت داره کارش رو به خوبی انجام میده.

امسال هم مثل سال های گذشته، استاد پناهیان یه بحث بسیار مهم به نام #مواسات رو مطرح کردند.

✅ مواسات به طور واضح یعنی همونطور که رهبر جامعه اسلامی انقدر ساده زیست هست و سطح زندگیش به اندازه فقیر ترین افراد جامعه هست

پناهایان؛خوب کاری کردی بهش اعتراض کردی ممنونم.
آقای پناهیان حرف حقی زده است مدیران ناتوان و غیر جهادی بدرد مردم نمی خورند اگر لوله انشعاب نفت و گاز را به مردم می دادند شاید مشکل آب آنان حل می شد مگر قرار نبود درصدی از منافع نفت خرج مردم خوزستان شود چرا از کشور های عربی الگو نمی گیرند
مشکلات کشور بسیار زیاد است که با به گاری بستن هیچ کس حل نمیشود
بهتر است وقت خودتان را صرف اینگونه صحبت ها نکنید که فقط برای مشغولیات مردم است
سلام. من خوزستانی نیستم ولی با خوزستان بیگانه هم نیستم. ولی رسم ادب نیست اینگونه حرف زدن.
اگر مدیران خوزستان از اعتراض آقای پناهیان رگ گردنشان متورم شد. این همه سال مزد زحمات مردم خوزستان ۴۰ سال بعد از جنگ این است که هنوز در گرفتاری باشند‌؟!
چرا کم کاریهایتان را با تهمت به دیگران مخفی می‌کنید.
باید برای مردم خوزستان بی‌وقفه و جهادی کار کرد نه اداری.
باسلام. انسان خوب است درهر پست ومقام و جایگاهی که هست انتقاد پذیر باشد.استاندار بالاترین مقام اجرایی کشور درهر استان است. ودراصل نماینده ودادخواه مردم استان جهت احقاق حقوقشان.آیا حق مردم استان وکلانشهر اهواز داشتن زیرگذر وروگذر درمحلهای ترافیک داروخطرساز وحادثه خیزیست ؟فقط دستوردادن ووعده دادن کافی نیست. بعنوان نمونه طرحهای نیمه تمام یاناقص دراهوازجلوی چشم استاندار ومسئولین خدمتگذار ولایق: 1) پل روگذر بین میدان چهارشیر وسه راه تپه جنب قرارگاه کربلا.خروجی منتهی به پل چند وقته ناقص مانده؟ 2 )وضع روشنایی وزیباسازی زیر گذر دروازه؟3 )سدمعبر وماشینهای دستفروش درجاهای مختلف شهر.سامان دهی باکیست؟4 )گرفتگی فاضلابها وعدم وجود کانالهای خروج آبهای سطحی که بااولین بارندگی یا بدون باران چه وضعی پیدا میکنند.5 )فشار آب لوله کشی شهری در مناطق مختلف منزل ویلایی طبقه همکف بدون پمپ چه وضعی دارد؟6 )تداخل فاضلاب در شبکه آب شهری؟ 7 ) شرکتهای فولادو گروه ملی و نفت وبقه که آلاینده هستند آیا طبق قانون وتعهدات خود برای رفع آلودگی استان اقدام میکنند؟والی آخر...جناب استاندار چرا اینطور شده ایم؟آیا هر یک از سازمانها وادارت دولتی توسط استانداری درخصوص انجام یا عدم انجام وظایف خود درطول سال مورد پایش وبازخواست قرار میگیرند؟آیا هرکدام وظیفه خودرا چند درصد انجام میدهند؟درهمه موارد پیشگیری بهتر از درمان است ....چرا کاربهاینجا برسد که ازبیرون استان افرادی انتقاد کنند هرچند ازجهت دلسوزی ویا غیره باشد؟آیا این انتقادها به حق هست یا نه؟ بنده یک فرد عادی ساکن اهواز هستم واین مطالبات رادارم آیا اینهمه سازمانها وکار شناسان مجترم وخبره وبرای اینها طرح وبرنامه ندارند وچرا مردم تا الان نتیجه امیدوارکننده ای ندیده اند.
درود بر منتقدین ،تنها راه نجات خوزستان نفت خیز و قطب کشاورزی از محرومیت انتصاب استانداری باسواد و برنامه ریز و صبور می باشد دولت به حرف مردم توجه کند استانداران صعیف و وزیران تنبل و بیکار و مدیران کل بی خاصیت را از دولت جدا کند تا فرقی بین کارگزاران پر کار و بیکار و باعرصه و بی عرصه باشد باسپاس ،مردم انقلاب کرده اند و خون داده اند و از دولت انتطار همکاری و رفع محرومییت را دارند
درود برشرفت حاج آقا پناهیان
بنده کاری به این دعوا ندارم فقط اینو بگم من تو این کشور چیزی از اسلامی که خودشون میگن علی ع داشت ندیدم
اگه واقعا شما استاندار لایق و مسئولی بودی که این وضعیت خوزستان نبود. حرف حق زده بشه بهتون بر هم میخوره. خوزستان از نالایق هایی چون شما با اینجا رسیده به اصطلاح آقای استاندار
آقا چرا گیر میدین به استاندار خوزستان اونم استانداری که مدام داره ذکر میگه حتی توی تایم اداری. مزاحم نشین وهابیون برید از خدا بترسید!
خدا آقای پناهیان را حفظ کنه.
خدا شر شما بی کفایتها رااز سر این مردم کم کنه.
من اهل خوزستان نیستم ولی هر چی از تلویزیون دیدم و کارهایی که انجام شده بود را سپاه و بنیاد امام انجام داده.
مرگ بر خائنین و فرافکن ها.
منبر اباعبدالله جای امر به معروف و نهی از منکر است
خدا آقای پناهیان و همه منتقدان به حق را حفظ کنه
که مطمئنا میدونست که تخریبش میکنن ولی باز امربه معروف را انجام داد.
خدا نیروهای خودجوش مردمی سپاه و نیروهای جهادی و بسیجی را هم حفظ کنه که برای آبرسانی منطقه زحمت می کشن تا مسئولان بیان کارهای آنها را به اسم خودشون تموم کنن.
از ترامپ و نتانیاهو دشمن تر اون مسئولین بیکفایتی هستند که هرجا کم میارن پای رهبری وسط میکشن.
قبلا میگفتیم نه شرقی نه غربی الان باید بگیم نه راستی نه چپی مرگ بر ضد ولایت فقیه . جمع کنید این فریب کاریها قبل از اینکه بخوای از رهبری مایه بزاری اول بگو دنبت کو؟
من خودم یک شهروند عادیم شاید ۴ نفر منو توی محلمون بشناسن با این وجود میرم بنر رهبری سفارش میدم ناشناس اهدا میکنم چون خودم میدونم در حد این نیستم که مردم من به عنوان ادم ولایی بشناسن ..
وقتی میدونم ادم درست حسابی نیستم میگم مبادا فردا همسایم ایرادم بفهمه و با نیشخند بگه کیا سنگ رهبری سینه میزنن.. با اونکه هیچ عددی نیستم بازم دم اون وجدانم گرم.
اگر وسعتون نمیرسه رجایی باشید لااقل کمی نون نمک سرتون بشه و تا این اندازه بی معرفت نباشید و از عملکرد و کارنامه خودتون خرج کنید !!!
فدای اون صبوریت آقا جان حقا که صبر شما مصداق صبر عیوب هست!
دمت گرم پناهیان، کاری که نادر شاه می‌کرد.
.
لعنت به کسیکه فقط فرافکنی میکنه.
آقای پناهیان ، واقعیات رو بیان کرده.
اگر استاندار خوزستان راست میگه ، همین الآن ، چند تا خبرنگار از جناحهای مختلف سیاسی تشریف ببرند خوزستان و واقعیات رو به مردم منعکس کنند.
اگر مردم در وضع خوبی قرار داشتند ، آنوقت از آقای استاندار حمایت میکنیم.
اما اگر وضع مردم ، خوب نبود ، باید فورا استاندار برکنار بشه.
.....
معلوم نیست که چجوریه.
تا کسی صداش درنمیاد ، این مسئولین ، هر کاری می کنند.
اما همینکه یک نفر ازشون انتقاد بجا کنه و کارهاشون رو برملا کنه ، فورا خودشون رو مظلوم جلوه میدن و بیانیه صادر میکنن( اونم بدون ارائهء سند و مدرک )
با‌سلام.‌ درود‌بر‌استاد‌پناهیان‌که‌حرف‌دل‌مردم‌را‌میگویند‌‌‌‌
تا‌ینحا‌که‌نظرات‌کاربران‌را‌خواندم‌همه‌از‌بی‌کفایتی‌مسعولین‌بود‌
جناب‌مسعول‌شما‌که‌‌طاقت‌‌‌انتغاد‌را‌ندارید‌‌‌‌‌‌بی‌جا‌کرده‌اید‌‌که‌مسعول‌
شده‌اید‌‌‌‌‌‌‌‌و‌دم‌از‌حکومت‌علی‌‌میزنید‌‌اگر‌عرضه‌ندارید‌‌کنار‌بکشید‌تا‌فرد
لایقی‌‌‌کار‌را‌بدست‌بگیرد‌‌‌‌‌‌‌‌استاد‌‌پناهیان‌‌حرف‌دل‌مردم‌را‌گفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
سلام به مردم شریف وطنم ودرود خدا بر گوینده ی سخن حق علی الخصوص حاج آقا پناهیان محترم به نظر من به عنوان یک شهروند اهوازی وخوزستانی آقای شریعتمداری هرچند شاید ایراداتی داشته باشد نسبت به دیگر استانداران ونمایندگان خوزستان فعالیت ببشتری داشته ودر شرایط سیل و دیگر شرایط خوب ظاهر شده ولی میخوام این رو بگم که حق گرفتنی ست نه دادنی ما مردم خوزستان باید خودمون حق رو مطالبه کنیم نه اینکه منتظر باشیم تا حقمان را دیگران بدهند . مشکل ما این ست که هرکس رو می فرستیم بالا به سرعت فریب جاه ومال را می خورد وکمترین حضور در مجلس دارد الان نگاه کنید نمایندگان اصفهان چقدر فعال هستناون وقت نمایندگان خوزستان ما مردم باید نناینده ها رو بازخواست کنیم که توی مجلس چه کردی برای شهر یا روستا.ازجمله کسانی که خیانت کردند به شهرشون برادران رضایی بودند که از خاک مسجدسلیمان جان گرفتند ولی دریغ از کوچکترین اقدام مهم حداقل اقدامی که ما احساس کنیم
سلام .بعضی ازمواقع وقتی بخواهیم ازولایت جلوتر یا عقبتر حرکت کنیم این میشود که هرکس خود راحق بداند نه سخنان جناب پناهیان درست است نه عملکرد دولت نسبت به مشکلات خوزستان لذا برادرپناهیان گاهی هنگام سخنرانی خارج میزند وبرای گفتن یک حرف حق گاهی دقت لازم رو ندارد خوب است گاهی به مشکلات درپای منبر سخنرانی حماسی انجام داد ولی بالای منبرجای بی ادبی نیست این فردی که استاندار خوزستان است یا دراین مکتب یا دراین کشور موردتایید بوده یا خیر ایا کسی نیست که جناب پناهیان درحال سوگواری متر اندازه گیری دست بگیرد واین چنین سخنی درپای منبر عزای حسین سخنرانی کند درست نیست که وقتی تیریبون دراختیار باشد منصفانه نیست یک طرفه به قاضی رفت .اقای پناهیان کاردرخوزستان دشواراست این رانمیگویم که بایدکم کاری شود ولی منصف باشید بایدگفت همه مشکلات استاندار نیست خیلی دلایل باعث این کاستی ها است
حرف حق تلخه خیلی دولت بدرد نخوری هستن .... البته خودمان به اینها رای دادیم
استانداری که حتی یک مسئولیت اجرایی قبل از سمت استانداری نداشته و در ایام سیل به پیر مرد منتقد توهین می کنه و بعد از واکنش شدید مردم از اون پیر مرد معذرت خواهی می کنه
استانداری که تمام هم و غمش راه اندازی شهرک خودرویی و ... است
استانداری که تمام مسئولیت های مهم رو از هم شهریاش یعنی بهبهان انتخاب کرده که هزاران مشکل بوجود بیاد
نمی تونه به فکر سیل و ریز گرد و فاضلاب و بی آبی باشه
سلام
به نظرم آن چنان حرف زشتی در کلام استاد بزرگوار مطرح نشده. درحالی که ایشون فقط صدای عده ای از مردم بودن برا انتقال مشکل ولی با تندترین و شدیدترین جواب می شنویم که استاد انقلابی و بزرگوار رو مورد تهمت جلوتر بودن از ولی یا مسائل دیگه قرارمیدن استادی که کارشون وعملشون تبیین فرمایشات رهبری هست.
مسئولین باید انتقادپذیر باشند مشکل قابل انکار نیست برای رفع مشکل تلاش کنید نه دفع منتقد.
استاد پناهیان انقلابی ترین و زمان شناس وسرباز ولایت هستن این حرفا چیه، حرمت ایشون رو حفظ کنید که شخصیت رو نشون میده.
از شخصیتهای بزرگواری مثل حجت الاسلام موسوی هم برای اهداف استفاده شده که در همان سخنانی که برای دفاع از خود بیان کردن ایشون استاد پناهیان رو منبری موفق بیان کردن وسخنان ایشون تقطیع شده.
سلام .اولا که تا جایی که ما میدونیم استان خوزستان همه جور بلا به خودش دیده از قبیل گرمی هوا . ریزگرد .سیل . و.... همه اینها را استاندار محترم مدیریت کرده . درست نیست کاری کنیم دشمن خوشحال بشه .باید هر چی هست بین خودمون به کمک هم حلش کنیم .اقای پناهیان اگر بهتر بلد هستند بسم الله .کار برای مردم اجازه هیچ کس را لازم نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل