بازدید 13256
۲

پیمایشی شدن عوارضی خودرو‌های شخصی تا ۱۰ روز دیگر

مجری طرح کشوری اخذ الکترونیکی عوارضی گفت: تا ۱۰ روز دیگر طرح پیمایشی شدن عوارضی برای مالکان خودرو‌های شخصی محمدیه و مهرگان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 01 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرج‌اللهی در خبر ۲۰ شبکه قزوین درباره تاخیر اجرای طرح پیمایشی شدن عوارض برای مالکان خودرو‌های شخصی محمدیه و مهرگان، گفت: بابت تاخیر در اجرای این طرح از مردم بویژه مردم محمدیه عذر خواهی می‌کنیم.

وی علت این تاخیر را ترافیک در جاده‌ها بخاطر تعطیلات ماه گذشته و روز‌های اخیر دانست و گفت: پلیس راه مجوز‌های فعالیت جاده‌ای و ترافیکی را بخاطر ترافیک جاده‌ای صادر نکرد.

مجری طرح کشوری اخذ الکترونیکی عوارضی افزود: علیرغم معارضین زیر ساختی و دغدغه تامین و خرید تجهیزات آمادگی داریم تا ۱۰ روز دیگر این طرح را اجرا کنیم.

چند ماه پیش مقرر شده بود که ثبت الگوی تردد در آزادراه کرج قزوین در سه مقطع شامل کیلومتر ۱۷ از مبدا کرج، کیلومتر ۵۲ قبل از خروجی آبیک و کیلومتر ۹۵ در محمدیه انجام شود.

بر این اساس قرار بود با راه اندازی این ایستگاه‌ها، عوارض آزادراه بر اساس طول پیمایش شده خودرو‌ها محاسبه و دریافت شود.

با توجه به آماده بودن ایستگاه محمدیه، تخفیف پیمایش مسیر در استان قزوین برای خودرو‌های پلاک حمل و نقل عمومی (ع و ت) عملیاتی شد.

اما وعده بر زمین مانده این بود که بعد از پیمایشی شدن عوارضی برای تاکسی ها، این عوارض برای مالکان خودرو‌های شخصی هم اجرا شود که همچنان، امروز و فردا می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
این جمله"بابت تاخیر در اجرای این طرح از مردم بویژه مردم محمدیه عذر خواهی می‌کنیم " دیگه آخرشه . از کی تا حالا مردم له له پول دادن به شما رو داشتن که این دومیش باشه. پول بیشتر می خواید بسلفید و از اینکه زودتر اقدام نکردید معذرت هم می خوای . بابا تو دیگه کی هستی؟
آیا اتوبان قم هم اینطور می شود؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل