بازدید 9991
۲
فرهاد در رهاکردن استقلال هت تریک کرد

بعداز ۲۳۸روز؛ سومین جدایی بدموقع مجیدی

در سال 90 با اینکه یکی از مهره‌های اصلی استقلال مظلومی بود، از این تیم جدا شد و با قراردادی چهارماهه به الغرافه قطر پیوست. این جدایی به اعتقاد خیلی ها موجب شد استقلال، قهرمانی را از کف بدهد
کد خبر: ۹۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 27 August 2020

ساعتی پیش فرهاد مجیدی با انتشار متنی در اینستاگرام شخصی خود، پس از 238 روز از سمت سرمربیگری استقلال استعفا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این سومین کناره گیری فرهاد در دوران اوج خود در استقلال است. فرهاد مجیدی همواره چهره محبوب آبی ها بوده اما در سال 90 با این که یکی از مهره های اصلی استقلال مظلومی بود، از این تیم جدا شد و با قراردادی چهار ماهه به الغرافه قطر پیوست. این جدایی به اعتقاد خیلی ها موجب شد استقلال، قهرمانی در لیگ برتر فصل 91-90 را از دست بدهد.

بعداز ۲۳۸روز؛ سومین جدایی بدموقع مجیدی

فرهاد بعد از اتمام قراردادش و با وجود داشتن پیشنهاد از چند تیم ایرانی، از فوتبال خداحافظی کرد اما بعد از گذشت حدود 3 ماه از خداحافظی اش، با پیشنهاد علی فتح الله زاده دوباره به استقلال بازگشت. بازگشتی که با اعتراض خیلی ها روبه رو شد ولی خیلی ها هم از آن استقبال کردند. فرهاد دوباره برای استقلال درخشید و درخشید.

این بازگشت اما پایانی خوشی نداشت و فرهاد برای دومین مرتبه، در جریان بازی با مس کرمان از فوتبال حداحافظی کرد، تصمیمی که دوباره عده ای از هواداران را خشمگین کرد. فرهاد مجیدی همواره اعتقاد دارد جایی که شرایط برای او مهیا نباشد، رفتن بهترین گزینه است. می گوید نباید ضرری به باشگاه محبوبش بزند اما تصمیمات وی در دوران بازی و مربیگری منتقدان زیادی دارد.

حدودا 20 ساعتی از برد استقلال مقابل پرسپولیس نگذشته بود که فرهاد مجیدی این بار در قامت سرمربی هم ترک عادت نکرد و آبی ها را در اوج رها کرد! تصمیم عجیبی که با وجود فینالیست بودن استقلال در جام حذفی عجیب تر هم شد.

با نگاهی به گذشته متعجب نمی شویم از این که فرهاد مجیدی استقلال را در یک مقطع حساس دیگر رها کرد اما نمی توان منکر این قضیه هم شد که مدیریت باشگاه استقلال بدترین زمان را برای مذاکره با استراماچونی انتخاب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجیدی کلا تنول مزاج داره ! شده آقای خاص فوتبال ایران ! البته به لحاظ ضربه زدن به تیم استقلال در لحظات حساس !
وقتی بچه ای را ننر و لوس بار بیاورید نتیجه اش همین میشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی