بازدید 5190

محموله ۲۹۰ کیلویی تریاک به مقصد نرسید

کد خبر: ۹۹۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 25 August 2020

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۹۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس یزد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت از استان جنوبی کشور، مقادیری تریاک و حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد بعد از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام شدند.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودروی متهم در "شهر تفت" در محور مواصلاتی به استان یزد مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

حسنوند با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت‌های ویژه در عملیاتی خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو ۲۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۶۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر