بازدید 17795
۳

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهارم شهریور ۹۹/ فوت ۱۲۵ بیمار در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۲۱۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۳۹ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۹۹۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 25 August 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۶۳ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۶۳ هزار و ۳۶۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۰ هزار و ۹۰۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۱۳ هزار و ۵۸ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۳۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۸ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ماشالله کشور عزیز ایران بافرهنگ ۲۵۰۰ساله درحال فاصله گرفتن هرچه بیشتر با جهان است علی برکه الله
متنفرم ازت کرونا ..بیا بکش راحتمون کن عقده ای
مسئول محترم /ستادمحترم/و . . .

آیا جهش تعداد فوتی ها از 30 نفر به بیش از 100 نفر کافی نیست ؟ ؟ ؟

شما را به خدا ماسک را در همه جا حتی در خیابان و محوطه باز و برای همه اجباری کنید . جریمه سنگین بگذارید
با پارچه کهنه هم میتوان داخل خانه ماسک درست کرد . شما اجباری کنید ، مردم را زنده نگهدارید ، خودشان تکلیفشان را میدانند.
آنکه ناقل است و بدون ماسک بین مردم بدون ماسک تردد میکند مگر نه اینکه درصورت انتقال ویروس ممکن است موجب مرگ عده ای شود ؟ پس قتل (عمد یا غیر عمد ) مرتکب شده است و آنکه وظیفه داشته مانعش شود و نشده شریک جرم است یعنی معاونت در قتل !!!

استدعا میشود ماسک را صد در صد برای کوچه و خیابان و همه جا اجباری کنید و حتی با یک خاطی هم مماشات نکنید . استدعا دارم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار