بازدید 9864

نتانیاهو: با کشور دیگری در قدس دیدار می‌کنم

نخست وزیر اسرائیل شامگاه یکشنبه مدعی شد که کشورهای بیشتری از امارات متحده عربی درباره سازش با رژیم صهیونیستی تبعیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۹۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 24 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل گفت که این رژیم در تلاش است تا با کشورهای بیشتری ارتباط برقرار کند.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «من فردا میزبان "مایک پامپئو" وزیر خارجه آمریکا هستم و معتقدم که کشورهای بیشتری از امارات تبعیت خواهند کرد.»

نتانیاهو اضافه کرد: «اینها نتیجه سیاست‌هایی است که من طی چند دهه آن را به پیش برده‌ام. برخی آن را دکترین نتانیاهو یعنی صلح برای صلح می‌نامند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «صلح با امارات متحده عربی مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. ما انتظار سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را داریم.»

وی همچنین تعویق ۱۰۰ روزه بحث درباره بودجه را با هدف جلوگیری از برگزاری انتخابات دیگر قبول کرد و گفت که هم اکنون زمان اتحاد است.

امارات و رژیم صهیونیستی در ۲۳ مرداد طی بیانیه‌ای مشترک با آمریکا اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیم به عادی‌سازی روابط بین خود گرفته‌اند و به زودی این توافق در کاخ سفید به امضای «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی‌عهد ابوظبی خواهد رسید.

تصمیم امارات برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی با مخالفت گسترده مقامات فلسطینی و کشورهای اسلامی همراه بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان