بازدید 6387

واکنش رئیس حراست فدراسیون فوتبال به افشاگری کرمانشاهی

کد خبر: ۹۹۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 23 August 2020

رضا تقی‌پور گفت: با توجه به اظهارات صورت گرفته توسط آقای کرمانشاهی، وی باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتش را ارائه بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا نقی‌پور درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: تدابیر لازم برای این مسابقه انجام شده است. با ورزشگاه آزادی هم هماهنگی‌های لازم در این باره صورت گرفته و فقط افرادی می توانند از دو باشگاه وارد ورزشگاه شوند که کارت مربوطه را در اختیار دارند و از ورود سایر افراد جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل عدم حضور تماشاگر شرایط خاصی دارد و امیدواریم در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم. از مدیران ،کادر فنی و بازیکنان دو باشگاه انتظار است در این مسیر کمک کنند تا مسابقه در ایام سوگواری به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال افزود: در این مسابقه نمایندگان کمیته اخلاق و انضباطی در استادیوم حضور دارند و کلیه موارد به شکل محسوس و نامحسوس رصد می‌شود.

وی درباره مباحث به وجود آمده در مورد انتخاب داور دربی گفت: انتخاب داور دربی در صلاحیت رکن داوری فدراسیون است اما پس از طرح مصاحبه یکی از داوران، با دوستان مسئول در دپارتمان داوری صحبت داشتم و مشخص شد اینکه داوری از قبل انتخاب شده باشد، واقعیت ندارد و امروز این گزینش صورت گرفت. در این باره چند گزینه وجود داشت و در نهایت به انتخاب داور انجامید. اینکه یکی بگوید من داور دربی بودم اصلا درست نیست چون اساسا ابلاغی صادر نشده بود.

تقی‌پور افزود: با توجه به اظهارات صورت گرفته توسط آقای کرمانشاهی، وی باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتش را ارائه بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها