بازدید 25222
۵

کدام سهام ها بیشترین ریزش را تجربه کردند؟

امروز سهامداران شرکت‌های تامین سرمایه امین، بهساز کاشانه تهران و گروه صنعتی سپاهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، ریل سیر موثر و شیر پاستوریزه پگاه گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
کد خبر: ۹۹۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 65هزار و 34واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و 662هزار واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 971میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 998میلیارد تومان در بیش از 736هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت
بر این اساس سهامداران شرکت‌های تامین سرمایه امین، بهساز کاشانه تهران و گروه صنعتی سپاهان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معادن منگنز ایران، صنعتی بهشهر و توسعه معادن روی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 871میلیون و 744 هزار ورقه به‌ارزش 2هزار و 573میلیارد تومان در 207 هزار و 888نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 553واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 824واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، ریل سیر موثر و شیر پاستوریزه پگاه گیلان رشد را داشتند و شرکت‌های قند شیروان قوچان و بجنورد، بانک دی و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
فاتحه اقتصاد ایران خ انده شده دیگه چیزی وجود ن ارد
اساس بورس بر قمار است. وقتی ارزش سهام با لا می رفت این پول از کجا می امد؟ حالا این پول به محل قبل خود برگشته. خلق پول و مرگ پول بدون کار و تولید.
تير خلاص دولت و مجلس و مافياي کثيف شان به بورس و ادامه جنگ با مردم بيچاره.....
اونهایی که رانت داشتند حسابی از رشدبی منطق بورس خوردند ورفتند
ماندند سهامدارن تازه واردبیخبرازهمه جاکه گول سودهای روزانه ۴-۵ درصدی راخوردند وفکرکردند تاابد همین روند ادامه خواهدداشت !!!
همین روزاست که همین ها پلاکارد بدست جلوی تالار جمع بشن !!!
اوضاع بشدت فاراشمیشه
سهم من از جوونی ام، بیشترین ریزش رو در سالهای اخیر داشت.
تا کی باید روی ترد میل بدو ام و به هیچ جا نرسم؟ جوونی ام رفت و فقط عذاب کشیدم. آخرش هیچ. منتظرم برم بهشت! هر روز داره سهم ما ریزش می کنه و ما سرمون رو کردیم زیر برف.
خدایا خودت تمومش کن. . .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی