بازدید 26052

میز تحریر چوبی، کلاسیک اما دوست داشتنی!

کد خبر: ۹۹۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 21 August 2020

 چوب به عنوان متریالی است که از دیرباز تاکنون در ساخت تجهیزات و لوازم داخلی منزل، محیط کار و هر فضای دیگری از ان استفاده می شود. همچنین امروزه نیز مخاطبان خاص خود را دارد و هیچگاه طرح و شکل آن تکراری نخواهد شد.

 به دلیل بافت، رنگ، مقاومت، کیفیت و بسیاری از ویژگی های بی نظیر دیگر چوب طبیعی در مقایسه با سایر متریال ها مانند ام دی اف، پی وی سی و غیره بسیار کمیاب تر است. همچنین این متریال هزینه های بالاتری را برای شما در بر خواهد داشت. بنابراین اگر قصد خرید انواع میز تحریر چوبی را دارید؛ اما نمی دانید که چه نوع میزی را انتخاب کنید؛ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

میز تحریر چوبی، کلاسیک اما دوست داشتنی!

انواع چوب در میزهای تحریر چوبی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

چوب در میز تحریر چوبی به عنوان متریال بسیار خاص و منحصر به فرد در نظر گرفته می شود که فضایی بسیار گرم را در محیط ایجاد می کند. از آنجایی که چوب ها انواع متنوعی دارند؛ میز تحریر چوبی نیز انواع متفاوتی خواهد داشت که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

میز تحریر با چوب راش

راش یکی از درخت های بسیار مقاوم و محکم است که از چوب آن جهت ساخت انواع لوازم چوبی استفاده خواهد شد. اگر می خواهید که میز تحریر چوبی با قیمت مناسبی را تهیه کنید؛ این چوب گزینه مناسبی است. زیرا هزینه های آن نسبت به چوب درختانی مانند بلوط و گردو کم تر خواهد بود. همچنین به دلیل بافت سخت و محکمی که دارد؛ از آن به وفور در ساخت لوازم چوبی استفاده می‌شود.

زیبایی منحصر به فرد چوب گردو

میز تحریری که با چوب گردو ساخته می شود؛ زیبایی چشم‌ نوازی خواهد داشت. زیرا چوب گردو طرح های موج مانند دارد که این رگه ها هارمونی مناسبی را در دکوراسیون داخلی ایجاد خواهند کرد. همچنین مقاومت چوب گردو در برابر نفوذ حشرات، ضربه و شکستگی بسیار زیاد است. با این حال هزینه این چوب نیز نسبت به سایر چوب ها مانند راش و بلوط زیادتر است.

ویژگی های چوب بلوط

چوب درخت بلوط نیز یکی از گزینه های بسیار مناسب جهت ساخت میز تحریر چوبی به شمار می‌رود. این چوب ها به دلیل بافت درشت و طرح و نقشی زیبا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده اند. چوب درخت بلوط رنگ خاصی دارد که جذابیت بسیاری را به میزهای تحریر چوبی می بخشد. همچنین از نظر مقاومت و سختی بسیار مناسب است.

انواع میز تحریر چوبی کلاسیک

این میزها پایه هایی محکم، کشوهایی در زیر و قفسه هایی در بالا دارند که جهت قرارگیری کتاب، پوشه های کاری و سایر وسایل از آن ها استفاده می شود. در این میز ها برای لپ تاپ و کامپیوتر نیز جایگاهی در نظر گرفته شده است. در ادامه ویژگی های این میزها را بررسی می کنیم.

میز کامپیوتر چوبی

اگر به دنبال خرید میز مناسب برای کامپیوتر خود هستید؛ میز تحریر چوبی کلاسیک گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. میزهای کامپیوتر باید به گونه ای تولید شوند که کاربر به راحتی در پشت آن ها قرار گیرد. ابعاد میز کامپیوتر چوبی باید به اندازه ای باشد فضای قرارگیری که یک سیستم با تجهیزات جانبی را داشته باشد.

بنابراین اندازه این میزها نسبت به میز تحریر ساده بزرگ تر در نظر گرفته می شود. از آنجایی که متریال چوب طبیعی در ساخت این میز ها به کار می‌رود؛ رنگ بندی آن ها تنوع خاصی ندارد و تنالیته ای از قهوه‌ای تیره تا روشن است.

میز تحریر کلاسیک چوبی دانشجو

این میزها در دو نوع ساده و کشودار طراحی می‌شوند. دانشجویان بر اساس حجم کتاب ها و جزواتی که دارند؛ قادر خواهند بود که نوع مناسبی از این میزها را تهیه کنند.

از آنجایی که تجهیزات خاصی روی میز تحریر دانشجویی قرار نمی گیرد؛ مقاومت چوب در میزهای تحریر چوبی تا حدود زیادی مطرح نیست. به همین دلیل چوب هایی با قیمت پایین‌ تر مانند چوب کاج روسی نیز در ساخت این میزها به کار می رود.

میز تحریر چوبی، کلاسیک اما دوست داشتنی!

میز مخصوص کار اداری

میزهای اداری یا میزهای مخصوص کار به دلیل حجم بالای فایل ها باید جایگاه های بسیاری داشته باشند. در این نوع از میز تحریر چوبی، کشو اهمیت بسیاری دارد. زیرا سبب نظم در محیط کار خواهد شد و کلیه فایل ها و مدارکی که مورد نیاز نیست؛ به راحتی در این کشوها قرار داده می شود که از دید ارباب‌ رجوع پنهان بماند.

در این رابطه باید بدانید که رنگ های میز چوبی تحریر مخصوص کار باید بسیار منحصر به فرد باشد که محیطی آرامش بخش و به دور از تشنج را برای کارمندان و افرادی که به آنجا رفت و آمد می کنند؛ ایجاد کند. همچنین تزیینات در این نوع از میزها اهمیت بسیاری دارد. زیرا سبب جذب ارباب رجوع خواهد شد.

کلام آخر

در طول این مقاله با ویژگی های چوب طبیعی و انواع میزهایی که با این چوب ها تولید می شود؛ آشنا شدید. به طوری که انواع مختلفی از این میزها به شما معرفی شد. به همین دلیل با خیال راحت قادر خواهید بود که میز مناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

در نهایت باید بدانید که اگر به سایت خوگر مراجعه کنید؛ انواع متنوعی از این میز ها را مشاهده خواهید کرد که هر یک کاربرد خاصی دارند. بنابراین انتخاب و خرید میز تحریر کلاسیک چوبی از این سایت برای شما راحت تر خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژآگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی