بازدید 11833

واکنش سلطانی‌فر به حکم فیفا علیه فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار است از همه ظرفیت‌های کشور در بازرسی کل کشور، وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت ورزش برای حمایت از فوتبال ملی استفاده کنیم و حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۹۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 19 August 2020


به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه میلیاردی فدراسیون فوتبال با شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌های حقوقی و اجرایی کشور به گونه‌ای تدبیر کنیم که حکم فیفا در دادگاه عالی فوتبال شکسته شود.

وی افزود: قرار است از همه ظرفیت‌های کشور هم در بازرسی کل کشور، هم وزارت خارجه، هم معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نیز وزارت ورزش هم افزایی خوبی برای حمایت از فوتبال ملی و دفاع از آن انجام دهیم و حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم برطرف کنیم.

سلطانی‌فر در پاسخ به پرسش ایسنا که عملکرد مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: مدیریت فعلی یک مدیریت موقتی است. ما بعد از اینکه ریاست سابق فدراسیون فوتبال استعفا داد بلافاصله اقدام کردیم تا انتخابات برگزار شود. فیفا بر اساسنامه فدراسیون ایراداتی وارد دانست و برای رفع آن اقداماتی انجام شد.

وزیر ورزش تاکید کرد: آنان روزبه‌روز خواهان این بودند که دخالت نهادهای مختلف و دولت محدودتر و کمتر شود، گرچه خیلی هم در گذشته محدود بود. فیفا حتی حضور وزیر ورزش و معاون او را هم در مجمع تحمل نمی‌کند و خواستار حذف این دو مسئول شدند. پس هر زمان که فیفا اساسنامه پیشنهادی ما را تعیین کند، مطمئناً با تصویب آن در مجمع مراحل انتخاب رییس دائمی فدراسیون آغاز می‌شود.

سلطانی‌فر همچنین درباره چگونگی عقد قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اظهار کرد: مردم مطمئن باشند که ما در راستای مقابله با فساد در ورزش با متخلفان یا متخطیان این ماجرا برخورد لازم انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۴
اول از همه وجود شما باید برطرف بشه خودتو به اون راه نزن
اونی که ناعادلانه است ، کار کردن و مدیریت شما و امثال شماست که عرضه یه قرارداد درست بستن رو ندارید. اصلا نمی تونید یه مربی پیدا کنید که حالا یه مربی درجه 3 این بلا رو به سرتون بیاره ! و البته هم که اون مقصر نیست ، مقصر کسانی هستند که این آقایون رو گذاشتند بشن رئیس و مسول فدارسیون.

بهتره همه ظرفیت کشور خزج این بشه که آیا این قرارداد پشت پرده ای هم داشته یا نه ؟!؟
همه ظرفیت‌های حقوقی و اجرایی کشور را صرف اصلاح گند های آقایان کنید. آخر کار هم جز آبرو ریزی و حیف و میل بیت المال چیزی نصیبمان نشود.
ضرب مثل قدیمی میگه :یک سنگی یک .. انداخته تو چاه و هزار تا عاقل جمع میشن تا درش بیارن !! خب موقع عقد قراداد از این همه ظرفیت استفاده میکردید اگه ریگی به کفشتان نبود تا حالا کل مملکت رو درگیر این موضوع نکنید !!
این حرفا رو ول کن! از خودت بگو! چقد پورسانتت دشت کردی؟
ظرفیت های قبلی را دیده ایم که نتیجه اش فاجعه بارتر شده، همه این توجیهات جهت انحراف اذهان عمومی از بی لیاقتی و سو مدیریت آقایان است
چطور وقتی قرارداد امضا می کردین یاد ظرفیت کشور نبودین؟
هنوز میگه حمایت از فوتبال !!! آخه مرد ناحسابی پولی برای بیت المال نذاشتی با این فوتبال بشدت کثیف و فاسدت . حالا تیمت بکجا رسیده چون از موقعی تو شدی وزیر فوتبال معادل ساخت 100 بیمارستان عظیم فوق تخصصی خرج تیمهات (قراردادهای نجومی و فاسد) کردی همه هم از پول مردم بدبخت و گرسنه . آهان یادم نبود . تیمهات همه شدن بارسلونا و رئال مادرید حق داری پس
فاسد اصلی خودت هستی . از وقتی که اومدی کل ورزش رو به نکبت کشیدی .
این الان واقعی گفت ؟ یعنی الان واقعا منظور سلطانی فر این بود با فساد میخواد مبارزه کنه و با متخلفان برخورد کنه ؟ ایشون ؟ بابا الان خودت راس هرم تخلفی برادر . فسادت سالهاست داره از تریبونهای مختلف داد زده میشه . الان ویلموتس و قراردادشم یکی از هزاران . به جای معذرت خواهی و استعفا که البته حددداقل کاره و باید در حقیقت دادگاهی بشی داری نقش مظلوم رو بازی می کنی ؟ بنازم به رو ...
تو خودت عامل فسادی
تمام مشکلاتمون با امیدواریم و ایشاالله و امید خدا حل میشه.اول گند می زنن بعد فکر میکنن
جناب سلطانی فر چرا نعل وارونه میزنید. شما قاعدتا به خاطر اتفاقاتی که در تیم ملی و استقلال و پرسپولیس افتاده و صدها میلیارد تومان خسارت به کشور زدید، باید استیضاح و برکنار بشید. ببینید چه به حال و روز فوتبال و ورزش مملکت اوردید. اولین برخورد باید با خود شما بشه. امیدوارم وجدان بیداری در مجلس وجود داشته باشه که شما رو پاسخگو کنه نه اینکه چند نفر از مدیریت زیردست شما رو قربانی کنند و شما با این کارنامه وحشتناک همچنان ادامه بدید
آینده مشخص میشه جناب وزیر
عجب رویی دارند این جماعت 12
از این آقا باید پرسید اگر شما برخورد کن بودی با متخطیان .تا حالا چرا برخورد نکردی. وقتی گندش در آمده حالا شعار میدی
قطعا سالها بعد فساد و حمایت پدر معنوی اسنپ کاپ های پیاپی خودش گوشه های دیگه ای از این سالهای سیاه فوتبال ایران رو تحت فشار افشا میکنه
خودکرده راتدبیر نیست.چه ژست من نبودم می گیره این آقا همه چی زیر نظر خودش بوده خدایش مگه کم پولیه باید جوابگو باشه اگه باشه.
حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم برطرف کنیم!!!


آقای سلطانی فر! ناعادلانه خود شمایی که ذره ای به مجموعه تحت مدیریتت آگاهی نداری!
دلالان صاحب همه چیز هستند، کجایی شما؟!
بهترین کار اینه که پول رو تهیه کنید و بدهید برود به باد و خاموش باشید. خدا خاموشتان کنه انشاءلله
لطفا همه توانمندیها را به خدمت نگیرید و فقط استعفا کنید.
اولین نفر خودش باید مواخذه بشه
ببخشید مگه خود ایشون طی ارجاع یک نامه مشکوک از یک مرکز فرهنگی! که از قضا در معارفه مدیرعامل آن مرکز سفری(توری) با بیت المال به فرنگ داشتن، سرمربی سابق را به فدراسیون توصیه نکردن؟ در جایگاه مدعی نشستن ایشون؟ مردم یکم شئور دارن ها!
بنظرم مدیریت در کشور ما شغل است نه مسئولیت! برخی شاغلین مدیریت ها از ترس از دست دادن فرصت شغلی تن به هر توصیه (دستوری) غیر اصولی و غیر کارشناسی که تنها در جهت تامین منافع برخی برای غارت بیت المال است میدهند. باید روزی را از خدا خواست نه مدیری که برای تصاحب شغلی حمایتمان می کند تا درصورت لزوم اوامر(منافع) وی را اجرا کنیم؟ شاید رئیس سابق نتوانسته به توصیه(دستور) نه بگوید.
لابد استفاده از همه ظرفیتها ترفندی برای هزینه تراشیدن، سفر خارجه و حق ماموریت و ... تضیع بیشتر بیت المال.
من که راضی نیستم از حقوق من برای ضرر بیشتر استفاده بشه. بهتر است مقصرین، خسارت را از محل ثروتی که از محل بیت المال بهم زدن و با فروش خانه ها، ویلاها و دفاتر شخصی میلیاردیشون پرداخت کنن.
حرف مفته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر