بازدید 147544
آخرین تحولات خاورمیانه

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات / موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه / اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو / حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو، حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد، درگیری بین معترضان و نیرو‌های امنیتی در استان بصره در جنوب عراق و موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۹۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 17 August 2020

اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو، حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد، درگیری بین معترضان و نیرو‌های امنیتی در استان بصره در جنوب عراق و موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، شامگاه یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای، مواضع حسن روحانی رئیس جمهور و دیگر مقامات ایرانی درباره توافق امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و مدعی شد، این اظهارات باعث تشدید بی ثباتی و ناامنی در خلیج فارس می‌شود و با روح منشور سازمان ملل، قوانین بین‌المللی و مسیر دیپلماسی مغایرت دارد.

بر اساس گزارش شبکه العربیه، «نایف فلاح الجرف» در ادامه بیانیه خود آورده است، اعضای شورای همکاری خلیج فارس علیه هر گونه تهدید علیه حاکمیت امارات، امنیت و ثبات این کشور در کنار ابوظبی ایستاده است.

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات/ موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه/اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو/ حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

وی از ایران خواست بر اساس اصل حسن همجواری و همسایگی رفتار و از زبان تهدید ـ که باعث افزایش بی ثباتی و ناامنی در منطقه می شود ـ خودداری کند.

پیش از این، وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی امارات، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی را فراخوانده بود.

خبرگزاری رسمی امارات نوشت: «در پی تهدیدات مطرح در سخنرانی حسن روحانی، رئیس جمهور ایران درباره تصمیم حاکمیتی دولت امارات و تهدیداتی که از سوی وزارت خارجه ایران، سپاه پاسداران و دیگر مقامات ایرانی تکرار شده، معاون وزیر خارجه امارات، پیام اعتراض شدیداللحنی را به سفیر ایران تسلیم کرد.»

رئیس جمهور ایران روز یکشنبه در واکنش به توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت: این روزها ما با یک کشور همسایه، که خودش را به دشمن دنیای اسلام و منطقه و قاتل ملت فلسطین نزدیک کرد و تصمیم گرفت خود را به رژیم صهیونیستی نزدیک کند، مواجه شدیم؛ کشور مسلمانی که مردم متدین و بسیار خوبی دارد و حاکمانش فکر می‌کنند اگر به رژیم صهیونیستی نزدیک شوند، اقتصاد و امنیت آن درست می‌شود که این موضوع اشتباه و این اقدام صد در صد محکوم و غلط است. کار این حاکمان برای رأی آوردن یک نفر در واشنگتن است.

اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اظهارنظری جدید درباره توافق صلح میان ابوظبی و تل‌آویو اشاره کرد: ما به پیوستن دیگر کشورهای عربی به حلقه صلح چشم امید داریم و توافق با امارات صلح واقعی با فلسطینی‌ها را تقویت خواهد کرد!

نخست وزیر اسرائیل امروز، یکشنبه گفت: توافق عادی سازی با امارات، اسرائیل را مجبور به عقب‌نشینی از هیچ اراضی نمی‌کند. این توافق باب همکاری علنی بین دو طرف را در زمینه‌های مختلف باز خواهد کرد.

نتانیاهو تاکید کرد: توافق عادی سازی با امارات همکاری کامل و علنی را در زمینه‌های امنیت، سرمایه گذاری، تجارت، گردشگری، انرژی، بهداشت، کشاورزی و محیط زیست محقق خواهد کرد.

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات/ موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه/اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو/ حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

او افزود: این توافق از اسرائیل نمی‌خواهد از هیچ اراضی عقب‌نشینی کند. توافق عادی سازی منجر به تقویت جایگاه اقتصادی، نظامی و تکنولوژیکی و قدرت بی‌سابقه بر تاثیرگذاری در فضای بین‌الملل می‌شود.

نتانیاهو اظهار کرد: به منظور تحقق صلح نبایستی فقط به قدس و رام الله چشم می‌دوختیم بلکه باید به قاهره، امان، ابوظبی، ریاض و دیگر کشورها چشم می‌دوختیم.

او اظهارات مسئولان آمریکایی و اماراتی مبنی بر این‌که اسرائیل طرح‌های الحاق را در مقابل عادی سازی با ابوظبی لغو کرده، تکذیب و تاکید کرد همانطور که کسی باور نمی‌کرد توافق صلح را محقق کنم، اعلام حاکمیت در بخش‌هایی از کرانه باختری را هم عملی خواهم کرد.

نخست وزیر اسرائیل تصریح کرد: توافق ما با امارات از موضع قدرت بود و براساس آن کسی از ما نمی‌خواهد از هیچ اراضی عقب‌نشینی کنیم. توافق بر بسط حاکمیت ما در مساحتی گسترده از کرانه باختری تاکید دارد و هیچ تغییری در طرح الحاق رخ نداده است.

حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

منابع خبری اعلام کردند که سفارت آمریکا در منطقه الخضراء بغداد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

برخی پایگاه‌های خبری اعلام کرده‌اند که دست کم چهار راکت به سوی منطقه الخضراء بغداد شلیک شده است.

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات/ موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه/اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو/ حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

پایگاه «صابرین نیوز» خبر داده که در این حملات راکتی، بخش استقرار نظامیان آمریکایی در سفارت هدف قرار گرفته شده است.

این پایگاه خبری همچنین از شکست سامانه دفاع هوایی سفارت آمریکا در رهگیری و انهدام این راکت‌ها خبر داده است.

طی روزهای اخیر پایگاه‌های آمریکا در عراق، روزانه هدف حملات راکتی قرار گرفته‌اند.

درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی در استان بصره در جنوب عراق

رسانه‌ها اعلام کردند، درگیری‌هایی بین نیروهای امنیتی و معترضان عراقی در استان بصره در جنوبی‌ترین نقطه این کشور روی داده است.

به گزارش  روسیا الیوم، معترصان در راستای درخواست برای افشای عاملان قتل فعالان و تظاهرکنندگان در استان به خیابان‌ها آمدند و  با نزدیک شدن به منزل استاندار بصره درگیری‌هایی بین آنها و نیروهای امنیتی روی داد.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد، معترضان برخی خیابان‌های استان را بستند و درگیری‌ها ادامه دارند.

این درگیری‌ها در پی کشته شدن تحسین اسامه فعال عراقی به دست افراد مسلح ناشناس در روز جمعه رخ داده است.

موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه

سخنگوی «جوزف بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده است که واشنگتن به دلیل خروج از برجام امکان استفاده از فرایند ماشه (بازگرداندن خودکار تحریم‌های سازمان ملل) علیه ایران را ندارد. 

این موضع گیری سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا یک روز پس از آن اعلام شده که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با استناد به مکانیسم ماشه در توافق هسته‌ای ایران، مدعی تلاش برای بازگرداندن تحریم‌های خودکار شورای امنیت علیه ایران شده است.

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مواضع ایران علیه امارات/ موضع گیری رسمی اتحادیه اروپا در مورد مکانیزم ماشه/اعلام جزئیات توافق با امارات از سوی نتانیاهو/ حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

این در حالی است که آمریکا دو سال پیش، خروج رسمی خود از توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام را اعلام کرده بود.

ادعای آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران پس از شکست این کشور در رای گیری شورای امنیت در جریان قطعنامه ضدایرانی تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران صورت گرفت  که در آن فقط یک کشور به قطعنامه پپیشنهادی آمریکا (غیر از این کشور) رأی مثبت داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۸۹
به نظر من ما نمیتونیم به کار کشورهای دیگه دخالت کنیم اونها حق تصمیم گیری دارند. اگر به ضرر امارات هست به خودش ربط داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
همسایه بالایم هم هرکاری دوست داره می کنه میگه چهار دیواری اختیاری.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دخالت کردن در امور کشورهای اولویتش با امریکا، اروپا و... است ا
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
فقط حق کشورهای ابرقدرت است که منابع کشورهای بیچاره را استثمار کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
جالبه که شرایط مردم خودمون مهم نیست و نگران کشورهای دیگر منطقه هستیم و راهکار هم ارائه میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقتی یک کشور جعلی جدای از این که با دزدیدن هویت و سرزمین یک ملت دیگر برای خودش یک کشور می سازد میخواهد کشورهای اصیل این منطقه را تجزیه کند قطعا برخورد می کنیم و مماشات هم با او و دوستانش نمی کنیم و بهترین دفاع هم حمله است که اجازه ندهیم وقتی ان ها مهره را چیدن ان وقت کاسه چه کنم به دست بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چون مردم خودمان برایمان مهم است داریم راهکار میدهیم کوچولو
چون اگر نباشیم می ایند شما را میخورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ما در مصرف بنزین صرفه جویی کردیم کارتمان شارژ نشد سهمیه های مردم جمع شد یکجا آمریکا دزدید
حسام
| United States of America |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس 11 و سه دقیقه میشه بگی چطوری میخواین حمله کنین
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
که می تونه از وزرای سابق هاشمی عملکرد بخواهد.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
برید سرزمین های اشغالی توسط روسیه را که از ۱۰۰سال قراردادشان گذشته پس بگیرید (گلستان و ترکمن چای )،ویا حقوق پایمال شده مسلمانان چین رو از اون کشور در خواست کنید و اگر حکومت چین به مسامانان رحم نکرد بریزید سفارتش رو آتیش بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نه بابا - چطوره بخوان به ما حمله کنن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگر اورپایی ها زیر عهدشان نمی زدند دگیر پیمان ترکمن چایی و گلستانی وجود نداشت.
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اونجوری حساب کنیم یونان هم باید بس بگیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
یا کل جهان از قبیل مصر و ترکیه و یونان و رم و کل خاورمیانه و اسیای مرکزی و میانه را هم از نظر این ها باید پس بگیریم و فقط شامل روسیه نمی شود که باید از شون پس بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ن دیگ بعد فردامیخواد بیغ گوشمون پایگاه بزن و کشتی های مارو تو خلیج فارس بازرسی کن بعد اون موقع هم باید بگیم نبایددخالت کنیم دارن کارشون انجام میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
متاسفم که بعضي هاارتباط دوتاکشورمستقلوباساختمانو همسايه...مقايسه ميکنن.خب عقل کل هر کشور برای خودش در مورد دعوا در ساختمان یا هر چیز دیگری قانون داره که براساس اون برخورد میکنه خوب اگر این دوتاکشور خلاف کرده باشند یه سازمان هست که به خلاف اینا رسیدگی کند به نام سازمان ملل،به کشورهای دیگه اعم از همسایه یا غیر همسایه چه ربطی داره این میشه یه دخالت در هر کجای دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگر ضرری هم باشه خود اون کشور ضرر میکنه اگر ما از امنیت و جنگ بیفته میترسیم ما که میگیم بهترین موشک ها را داریم قدرت منطقه هستيم آمریکا را هم می زنیم خب دست از پا خطا کردن میزنیم ناراحت چی هستیم؟
به ما چه ربطی داره ...مملکت خودمون را بچسبیم. به ما چه که امارات با اسرائیل صلح کنند و با هم ارتباط دیپلماتیک علنی داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگر خانه همسایه ات آتش گرفت به تو ربطی نداره.
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به اسرائیل چه که ما با سوریه ارتباط داشته باشیم؟
چرا سوریه رو هر از چن گاهی میزنه؟ بعدش ادعا میکنه نیروهای وابسته به ایرانو زده.
اگه بهت ربطی نداره پس بشین و حرف نزن، چون ما احساس میکنیم به ما و مملکتمون ربط داره.
پادوهای آمریکا و مزدورای سعودی هرچقد هم توی فضای مجازی تبلیغ کنن، جمعیتی ندارن و نمیتونن از واژه "مملکتمون" استفاده کنن
یکی از پادوهای آمریکا دیروز منو پادوی آمریکا خطاب کرد و به دروغ ادعا کرد مطالب منو دنبال کرده. تابناک و مخاطباش حتی اسم منو هم میدونن و این دور از اخلاقه که ادعای اون مزدور با اون پرچم نحس خارجی رو درج کنه. اینجا دیگه بحث من و اون در میون نیست که بخواین بحث گرم بشه. من با این فراری های از مملکت حرفی ندارم. اینجا بحث بی اخلاقی و سخن کذب از طرف یک کذاب مطرحه و تابناک باید از من عذرخواهی میکرد
من مطمئنم مسیر آمریکا به یه جنگ منتهی میشه ولی نه با ما بلکه اونا توی باتلاقی افتادن که از همه طرف توسط تروریستای دست پروردشون با اهداف مختلف و دولتی مث ترکیه که هدف خودشو دنبال میکنه احاطه شدن. دقیقا مث باتلاق. حالا اگه یه حرکت بیخود ازشون سر بزنه یهو غرق میشن. و این دولتشون بسیار مستعد حرکت بیجا و غرق شدنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اگه یه دزد، یه لات، یه ... تو آپارتمان بغلی خونه اجاره کنه احساس امنیت می کنیم؟ اونوقت این مساله بازم به ما ربطی نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دوست باغبان
شما اول به باغچه خودت هم یک سر بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
باغچه وقتی هست از باغچه کناری افت نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دخالت ان ها در امور داخلی ما که هیچ رابطه با دیگر کشور نبود مشکلی نداشت ولی الان چون تاختیم به دوستان غرب جونتون می شویم بد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به 1039. انوقت چه کسی تعیین می کند که همسایه شما به یک لات یا دزد اجاره داده. ایا شما دادگاه و قاصی هستید. اینکه تصور خود را ملاک قرار دهید نهایت افترا و تهمت است. چه کسی به ما این حق را می دهد که دیگران را قضاوت کنیم. اگر همسایه شما از قیافه مهمانان شما خوشش نمی اید ایا به او حق می دهید از شما بخواهد که دیگر این فامیلها و مهمانها را دعوت نکنید و با انها قطع رابطه کنید؟! اخر اینها از بدیهات است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
م.ع
اینها فضای مجازی فکر میکنند خیلی هستند در حالی که در روز قدس جمعیت بالای 20 میلیونی را نمی بییند و اگر یک روزی بخواند برای اسراییل تظاهرات کنند و ازاد هم باشند و مجوز دار عمرا یک میلیون هم جمع کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چرا اینقدر از سر نادانی حرف می زنیم؟ چرا کسی که ذره ای راجع به سیاست خارجی نمیفهمد به خودش اجازه اظهار نظر می دهد؟ دوست گرامی اسرائیل دشمن درجه یک ایران و یک سر هر بدبختی است که الان من و تو با اون دست و پنجه نرم میکنیم. پس به ما مربوط است امارات چه غلطی می کند، اعراب خائن خلیج فارس سالهاست پای آمریکا را به این منطقه باز کرده اند و حالا به خودت جرأت داده اند که آشکارا پای اسرائیل را هم به منطقه باز کنند و این یعنی مشکلات بیشتر در انتظار من و تو است. تا وقتی اینقدر کوته بین باشید و درک درستی از اتفاقات نداشته باشید مشکلاتمان در داخل هم حل نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقتی رفتارهای همسایه امنیت شما را به خطر میندازه اونوقت به شما ربط پیدا میکنه،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آی کیو - مشنگ جان
شاید فردا اسرائیل اونجا پایگاه بزنه و از اونجا به ما حمله کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نه این خوبه نه ایشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
زمانی ب ماربط نداشت ک اونام تو کارای مادخالت نمیکردن واینکه اینا همه واس این ک بعد بتوننن بیغ گوش ماپایگاه بزنن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
برادارانی که از رابطه امارات واسراییل ناراحت هستتد همان موقعی که مستانه عربده میکشیدید واز دیوار سفارت بالا میرفتید با منتظر این روز بودید.اسراییل مدیون شما ......است
اگر خدا به این کشورهای عربی نفت نمی داد معلوم نبود چه سرنوشتی می داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
امارات نفت نداره !!!!
ایران هم نفت داره و همه جور صنایع و معادن ، کشاورزی ،وضعیت مردم و اقتصاد و ارزش پول و .... رو مقایسه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ما هم نفت نداشتیم اصلا ایران این شکلی بود یا نبود
ناشناس
| France |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
جناب ناشناس ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
امارات نفت نداره؟؟؟ اندازه 3 ثانیه یه سرچ بزن لطفا بعد نظر بده ، امارات هفتمین دارنده ذخایر نفت دنیاس با ذخیره 98 میلیارد بشکه ، اینا نفت نداشتن اصلا نمیتونستن یه چهاردیواری سر هم کنن جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نفت؟؟بیچاره برو ببین چه درامدایی از حمل و نقل،گردشگر،کسب و کارای اینترنتی و سرمایه گذاری تو شرکتای بزرگ دنیا دارن بعد بیا بگو درامدشون از نفته...امارات سال گذاشته یک درصد بودجه سالانش از نفت بوده...امثال شما هیچوقت از خواب غفلت بیدار‌نمیشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
امارات از یک بیابان شوره زار طرف ۵۰ سال
یک کشور بسیار پیشرفته و مدرن و ثروتمند ساخته است
و ما که ثروت شانزدهم دنیا را داریم چه کردیم؟
فقر و فساد و اختلاس و تحریم و محاصره و نابودی و عقب ماندگی و تهدید در داخل و خارج
امان مردم را بریده است ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ساخت و سازهای اجاره ای راه به جایی نمی برد چون از ریشه نیست بلکه مشقی است و با یک باد هم می رود
iran
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بحث دخالت تو دیپلماسی امارات نیست بحث اینکه اسراییل تو هفتاد کیلومتزی از مرز کشورمون پایگاه داشته باشه و تو خلییج
فارس پاش باز بشه به بهوته امارات بعضی یامون نفهمیم یاخودمون رو به نفهمی زدیم ربط مستقیم به امنیت ملی ایران داره ت
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
داشتن یا نداشتن نفت نیست مهم اینجاس که ایرانیا دوست دارن فک کنن عرب ها بی عرضه ان و هیچ کاری از دستشون بر نمیاد گیرم درست ولی مدیریت که بلدن حداقل ثابت کردن که این یه رقم کار رو خوب بلدن چون قشنگ از تعریف اون استفاده کردن استفاده از توانای دیگران در راستای پیشبرد اهدافت حالا نفت بوده بهترین حالت استثمارش کردن الان هم دارن بهره اش رو می برن همون کاری که ما مدیریت نداشتیم همه چیمون رو از دست دادیم بهترین خطوط هواپیمایی خاورمیانه مال ما بود الان اماراته بهترین بندر ترانزیت خاورمیانه شهید رجایی بود ما نتونستیم براش برنامه ریزی کنیم منتقل شد امارات ,...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آنوقت به جای تولید نفت شتر و سوسمار پرورش می‌دادند. کسب و کار زیاده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نفت داده ولی عقل ندارند و بیشتر سلاح میخرن تا سر مردم مسلمان یمن بندازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس۹:۵۵
اینهمه مقایسه کردی کاش میگفتی امارات اینهمه جنایت در حق بچه های یمن کل مردم یمن کار ندارم فقط بچه ها رو گفتم داره انجام میده آیاخدای نکرده ایرانم انجام داده یا اصن میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس۱۱:۱۱
ینی امارات گل وبلبل هست خوب هر وقت ازدیدن گلهاسیر شدی ی نگاهی هم ب بچه های غرق در خاک وخون یمنم بنداز
ناشناس
| Spain |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ونزویلا نفت داره ما هم داریم امارات هم داره
اما ببینید کدامیک مدیریت بهتری دارند؟؟؟؟ امارات تا چند سال دیگه از قید نفت هم رها می شه خرمشهر هنزو که هنوزه از خرابی های جنگ درست نشده دارند از امارات ایراد می گیرند
بنده پادوی امریکا هستم اصلا هم خجالت نمی کشم به من بگن پادوی امریکا، پادو آل سعود باید خجالت بکشه نه پادوی امریکا.
70 سال درگیری و مقاومت هیچ چیزی جز فقر و بدبختی برای مردم فلسطین نداشته حالا یکبار هم مسیر صلح را بروند چه اشکالی دارد
پاسخ ها
اخلاقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
کمی فقط کمی مطالعه کن. این 70 سال مسیر صلح هم داشته مثل کمپ دیوید و اسلو و ... اتفاقا همه ی بدبختی ها از این مسیر اومد و هر چی موفقیت بود از مسیر مقاومت. کلاهت را بالاتر بگذار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
هر چقدر بدبختی میکشیم از اعتماد به همین قراردادهای صلح بوده
در جنگ دیپلماتیک شدیدی که به احتمال زیاد طی هفته های آینده میان ایران و آمریکا درخواهد گرفت، نه نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در منطقه کاربردی برای آمریکا خواهند داشت، و نه موشکهای دوربرد و اورانیوم غنی شده کاربردی برای ما. این یک جنگ دیپلماتیک و حقوقی است. پس چه خوب است آن گروهی که آقای ظریف را به ضد انقلاب بودن و خیانت و کرنش در برابر آمریکا متهم میکنند، حداقل برای تنوع هم که شده چند هفته ای سکوت کنند و نظاره گر زحمات آقای ظریف و همکارانشان باشند. پیروزی در این جنگ، میتواند مقدمه ای باشد برای پیروزیهای بعدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خواستهای امریکا واضح است دوازده شرط را اجرا کنید و برگردید پای میز مذاکره و یک کشور عادی ایران بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
تا قدرت بازدارندگی تولید شده توسط موشکها نباشد مذارکات فقط یکطرفه خواهد بود. دلسوزیها برای هر کشوری از زمانی شروع می شود که مطمئن باشند آن کشور قدرتمند است.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
جناب ناشناس تیم مذاکره کننده شرطی رو در برجام پذیرفته که حتی چین و روسیه هم با آن مخالف بودند شما برو شرط " مکانیزم ماشه " که ایران در مذاکرات برجام پذیرفته رو مطالعه بکن ببین چه افتضاحیه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آیا آقای ظریف نبود که بعد از امضای برجام میگفت تحریمهای سازمان ملل لغو شدنه تعلیق آیا الان بحث بازگشت تحریمها نیست ؟این معنیش لغو یا تعلیق آقای ظریف اون موقع به مردم دوغ گفت متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
هفت ساله نتیجه زحمات جناب ظریف را می بینیم. دیگه بسمونه
بعضی از نمایندگان شورای خلیج فارس ودولتهاشون وحاکماشون چه زود حادثه عمدی اسرائیل دربیروت وجنگ سی وسه روزه روفراموش کردند ،اینها اگر آنقدری که روی آمریکا ونطفه ناخلفش اسرائیل فقط باعناد ودشمنی باایران وابستگی دارند ،اگر به شترهاشون وابستگی میداشتند هرکدام ثروتمندترین منطقه حجاز بودند ،متاسفانه اکثرشون واداده اند ،
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ما این همه پیروزی رو نخواهیم باید به کی بگیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نترس
امریکا را اخرش بیرونشان می کنیم ان وقت ما هستیم و این کشورها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
جنگ سی و سه روزه و حادثه بیروت به تو چه ربطی داره؟ مگه اهل لبنانی که اینقدر دلواپسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
همین الانم همشون جزو ثروتمندترین های دنیان.
ناشناس
| Spain |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
فقط یک کلمه : به تو جه؟
تازه داشتید در باره رابطه بهتر با امارات که همسایه ماست به نتایج مثبتی می رسیدید که باز هم به خاطر یک کشور عربی آن را به خطر انداختید...کی می خواهید به فکر مملکت و ارتباط بهتر با همسایگان هم مرز باشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
این همسایگان شما طایفه ای نگاه می کنند و کینه ای
در ضمن چرا این کشورهای عربی شما پشت هم نیستند و خنجر به هم می زنند؟
اول برو تاریخ بخون بعد اقاضه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اهان چون یک کشور عربی است؟
زیاد شستشوی مغزی شدی و تقصیری هم نداری که افکارت دست خودت نباشد
در ضمن مهم کشور عربی یا غیر عربی نیست بلکه هویت یک ملت و انسانیت است و نه صرفا چیز دیگری
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
داداش چرا هویت کشمیر مهم نیست؟
یا چچن
یا ایغورها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مثل این که از عمد خودت را به فراموشی زدی که این کشورها داشتند در طول این سال ها در برنامه بومی دانش هسته ای ایران هر روز علیه ما سخن میگفتند و حتی رایزنی و اخلال در ان یا در مورد صنعت نظامی ما که با دخالت در ان میگفتند نباید داشت باشیم و اقایان دیپلمات ماهم در خواب برای احضار انها تا شما یک کمی از خواب عمدی بیرون بیایی!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
الحمدالله که از افکارت مشخصه که شستشوی مغزی نشده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
هرکس ناراحته دو بار سرشو بزنه رو دیوار هشدار ایران کاری درست و عاقلانه بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
هویت چچن یاجاهای دیگر؟
مگر انجا هویت عوض کردن وکشور دیگری ساختند؟
یا دارند قتل و عام می شوند؟در مورد هند درست گفتی و دیدی که چجوری یک تشر زدیم و هند به غلط کردن افتاد
ناشناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس۸:۵۳
مگ مارفتیم بادشمن امارات طرح دوستی ریختیم منصف باشیم بد نیس
هدف اسرئیل اینکه بیاد بیغ گوش ما پایگاه بزن بعد اون موقع هم میگین این حرفارو
رابطه اسراییل و امارات و واکنش هایی که افراد مختلف در ایران داشتند بیش از هر چیز و برای هزارمین بار ثابت کرد یک مدیریت متمرکز در کشور ما وجود ندارد هر روز یک نفر رفت پشت میکروفون و از بالای سر مافوقان خود و برعلیه امارات حرف زد یک روزنامه که مشخص نیست دقیقا به کجا وصل است(داخل یا خارج!!!) امارات را به حمله تروریستی تهدید کرد همین مسئله ساده نشان می دهد در بقیه موارد نیز هیچ مدیریت یکپارچه ای وجود ندارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خخخخه
همه دنیا چه مقام مسول و چه غیر مسوول اظهار نظر کردن ان وقت نوبت شما که می رسد و اتفاقا بر خلاف نظر تو هست می شود بد؟
نخیر عمو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دلت برای انسانیت میسوزه اول یه نگاه به مملکت خودت بنداز
کافیه دیگه این شعارها و حرفها
شما کشورهای عربی به خودتونم هم رحم نمیکنبد وخیانت درحق خودتون میکنید چون ازقدرت های پوشالی میترسید شمارا غارت کردند وخودتان نمیفهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به شما ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آقا مجید فعلاً شما که مشغول استفاده از تمام امکانات بی حساب و کتاب فراهم شده توسط مسئولان همان قدرت های پوشالی هستید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
فعلاً که وضع ما از همه بدتره. پس بهتره کاری به کار قدرت های پوشالی نداشته باشیم و مشکلات خودمان را حل کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نظرت در مورد چین و روسیه چیه؟ پوشالی هستند یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
الان واقعا به نظرت کشورای ثروتمند حاشیه خلیج فارس شبیه کشورای غارت زده و بدبختن؟اونوقت ما شبیه چی هستیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقتی اختیاری از خودشان ندارن وبرای این که سران انها نابود نشوند می روند زیر سایه قدرت های بزرگ اسمش هست غارت و اگر یک روزی حمایت این ها نباشد و چوب لای چرخ این ها بکنند چی دارند که بتوانند سرپا باشند؟
ناشناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس۱۰:۱۹
پس ب خودتم ربطی نداره چرا نظردادی
حالا که اتحادیه اروپا نظر رسمی خودش رو‌اعلام کرده و به نظر میاد ارامش نسبی برقرار شده ، جا دارد کاسبان تحریم با اعمال تحریک امیز از جمله سخنرانی های اتشین و موشک پرانی به اقصا نقاط دنیا جو‌ را بحرانی کرده و از اب گل الود ماهی بگیرند.
این مسئله مثل سورخ کردن کشتیه راه اسرائیل رو به سایر کشور ها باز می کنه امارات وارد بازی خطرناکی شده دودش هم توی چشمش خواهد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
مگه قرار نیست به زودی نابود بشه؟ پس برای چی نگرانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
لطفا دقیقا توضیح دهید چگونه دودش به چشمش خواهد رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به جای استفاده از کلمات و جملات قشنگ توخالی یه حرف درست و حسابی بزن...وقتی میگی دودش تو چشم خودش میره یعنی چی دقیقا؟؟یعنی چه ضرری میکنه مثلا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دودش می رود در تجزیه کشور عربستان به خاطر اشوب ها وبعد ساقط شدن حاکمان امارات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس۱۰:۲۸
ب کمک ویاری ووعده حق خداوندنابود میش و اون موقع چشم دشمنان خدا و مسلمانان کور میش
قبل از روی کار آمدن ترامپ لابی های زیادی بین کشورهای عربی و رژیم اشغالگر صورت گرفته بود. اینرا از اخبار منتشره در گذشته میتوان دریافت. بنابر این وقتی رئیس جمهور ما میگه بخاطر رای آوردن شخصی در آمریکاست نشان میدهد یا وی اطلاعات سیاسی ندارد -که بعید است- یا از روی درماندگی این حرف را میزند. البته نظر من ربطی به خوب یا بد بودن اقدام امارات ندارد.
سایر کشورها نمی خواهند با دنیا در تقابل باشند بلکه پیشرفت های اقتصادی سیاسی و ... براشون در اولویت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خخخه
یا شاید از قدرت های بزرگ می ترسند که جرات ندارن؟
کدام یک
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس۱۱:۱۵ حالا شما و همفکرانتونکه از قدرتهای بزرگ نمیترسید چه گلی به سر مردمتون زدید که اونا که میترسند نزده اند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس ۱۱:۱۵
بنظرت الان ما در موقعیت اقتداریم درجهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وقتی اقای خودمان هستیم و حرف زور کسی را هم قبول نمی کنیم و سیاست برای جهان بله که مقتدر هستیم البته یک سری دوستان غرب امدن در راس کار و یک کمی در این اقتدار خدشه وارد کردن ولی وقتی دستشون در حنا باقی ماند مجبور شدن برگردن به ان اقتدار همیشگی البته کامل برنگشتند که دولت بعدی جبران می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
سایر کشورها منطورتون همون گاوهای شیرده هستن
خیلی خوب ب کودکان یمن ی نگاهی بندازیم
وقتی که خود کشور های عربی مشکلی با این قضیه ندارند چرا ما کاسه از آش داغتر شدیم؟ چرا برای کشور و مردم خودمان هزینه تراشی و مشکل ایجاد می کنیم؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
واقعا با حرف شما موافقم
ناشناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
علی آقابیغ گوشمون پایگاه بزن چی
اون موقع هم میگی کاسه داغتر از آش
دوشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۹:۱۱
دلار دوباره به کانال ۲۳۰۰۰ تومان بازگشت
شاخص کل بورس درادامه سقوط سهمگین ۲۶۰ هزارواحدی چندروزگذشته ظرف ۵ دقیقه اول شروع به کار تالاربورس ۲۰ هزارواحددیگرسقوط کرد وبه کانال یک میلیون هفتصد هزار واحدی پرتاب شد
جمهوری اسلامی بایستی از چند ماهه دیگر کلیه تورهای سیاحتی را از ایران به مقصد امارات متحده عربی ممنوع کند ، فقط پرواز هواپیمایی ایران ایر حق ورود به امارات را داشته باشد و شرکت هواپیمایی امارات فقط یک روز در هفته و فقط به تهران ، کلیه واردات و صادرات ایران به مبدا و مقصد امارات متحده عربی ممنوع شود ، درهم امارات و حواله های آن در کلیه بانک‌ها و صرافی های ایران به صورت نقدی و حتی حواله ممنوع گردد. مسافرینی خارجی که دارای اقامت امارات متحده هستند حق ورود و ویزای ترانزیت ایران نخواهند داشت . ایرانیان مقیم امارات حق داشتن تسهیلات سربازی و دانشجویی را نخواهند داشت . بیمارستان ایرانیان و دانشگاه آزاد اسلامی دوبی و مدارس ایرانی امارات بسته شود و پول حاصل از فروش آن صرف احداث بیمارستان مجهز و دانشگاه در سیستان بلوچستان شود. هر قاچاقی که از درگاه امارات متحده عربی وارد ایران شود جریمه های ۴ برابر جریمه های معمولی محاسبه شود . اخراج اعراب اماراتی ساکن بوموسی مد نظر قرار گیرد . کلیه تلویزیون‌های ایرانی که در امارات متحده عربی اجرای برنامه می کنند به عنوان تلویزیون‌های معاند شناخته و ثبت گردد. کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در دوبی بسته شود و کلیه کارهای کنسولی ایران فقط در شهر ابوظبی انجام شود . سطح روابط سیاسی باید در پایین ترین سطح قرار بگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
امر دیگه ای ندارید؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نکنه خیال کردی ترامپی اینجا هم امریکا هست داداچ چی زدی
میدونید بورس مخفف چیه ؟!
ب : بازار
و: ورشکسته
ر: روبه
س: سقوط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
چقدر هم تندرو هستید که منتظر پایین امدن ارزش بورس هستید چون یا قبلا شکست خوردی دران یا مزدور هستی ولی نگران نباش اخرش بالا می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بورس چیه؟
درکجای تاریخ این نوع حمایتی که ما از فلسطین داریم دیده شده؟خود فلسطینیها هم اعتراضشون در اومده....یکی ازدلایل اصلی تحریمها هم که سالانه صدها میلیارد دلار به مملکت صدمه میزنه ومردمو به استیصال رسونده فلسطینیهاست.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
تابی خیلی بد سانسور کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اسلام ینی دفاع از مستضعفین و کسانی ک مظلوم و بی دفاع هستن این حکم خیلی واضح قرآن هستش میخواد فلسطین باش یمن باش سوریه باش
میخوام بدونم اینجا چ جوابی دارین بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس 17:29
از مردم خودمون که از بیکاری و فقر و تحریم و تورم به کلیه فروشی و تن فروشی رسیده اند مظلوم تر و بی پناه تر نداریم
مملکتی که روی ثروتهایی خوا دادی نشسته
همه 40 کشور قاره امریکا وکشورهایی مثل استرالیا ونیوزلند به این صورت بوجود امده اند که مهاجرانی از اروپا رفته سرزمین انهارا اشغال وبرای خودشان کشور درست کرده اند وجنایات ارتکابی این مهاجران هم 1000 برابر انچه بوده که یهودیان مهاجر درفلسطین کردند پس همه این کشورها نامشروع ومحکوم به محو شدن هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
استاد اعظم این حاها که میگی قبلا کشوری نبودن .فلسطین یه کشور بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
هنوز به ان حد از تفکر نرسیدی که فلسطین وجود داشته
البته امریکا جونت با نسل کشی سرخپوستان که کشور هم نبودن کشور امریکا درست کردن ولی این جا دیگر نمیتوانید این کارها بکنید چون بزرگان هستند که می گویند اینده چی هست
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس1323 استاداکبر فلسطین کشورنبود قسمتی از امپراتوری عثمانی بود وقبل انهم قسمتی از سرزمینهای خلفا وقبل انهم بین ایران وروم دست به دست میشد هیچوقت درطول تاریخ کشوری به اسم فلسطین نبوده. فلسطین نام سرزمین است نه کشور
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ناشناس 1404 خودتم میگی امریکا با نسل کشی سرخپوستان درست شده پس چرا به عنوان کشور به رسمیتش میشناسید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اول این که شما در تاریخ خواندین که اسمی برای سرزمین امریکا وجود داشته باشد قبلا؟نه
دوم هم این که نسلشون را کندن و ما لان برای چی با انها سرشاخ شویم؟ مگر سرخپوستی به ان صورت باقی مانده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بعدازشکست امپراتوری عثمانی درجنگ جهانی اول وتجزیه ان انگلیس وفرانسه مرزها را تعیین کردند وقسمتی به عنوان فلسطین تحت قیمومیت انگلیس درامد.
آخرین پرده از اسلام آمریکایی رو شاهد هستیم که دیگه خبری از قاعده نفی سبیل هم نیست، پیش نمایش اون هم نشون دادن اسلام افراطی توسط گروههای تروریستی مورد حمایت دولتهای عربی بوده، میان پرده این نمایش هم ولنگاری های اجتماعی در عربستان بوده، یعنی نه خبری از نفی استکبار هست،نه خبری از اسلامی که اشدا علی الکفار رحمابینهم اصل خدشه ناپذیر اون هست، و نه خبری از رعایت حدود الهی هست، چیزی از اسلام در کشورهای عربی باقی نمونده تا نسبت به برقراری ارتباط با اسراییل متعجب شد
نزدیک به 450000 نفر در کشورهای عربی شاغل هستند و عمدتا در کشور امارات
لذا از سردمداران عزیز کشور خواهش می کنیم از پرداختن به اموری که باعث تشنج در منطقه بویژه اخراج هموطنان می شود به شدت خود داری نمایند زیرا در کشور ما نه کار هست و نه امنیت شغلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خیلی خوبه ک ب فکر۴۵۰۰۰۰نفرشاغل تو امارات هستین
ولی ی کوچولوهم ب فکر۸۰میلیون ایرانی داخل ایران هم باشین وقتی اسرائیل بغل دستمون بیادپایگاه بزن و واس ما شاخ و شونه بکش
تابی خیلی ترسو شدی.........
دربوسنی روزانه هزاران مسلمانو رومیکشتن ازجمله یه روزه 7000نفر درسربرنیتسا ...درچین مسلملنان حق نمازخواندن هم ندارند واصلا صرف مسلمانی ممنوعه...در میانمار علنا مسلمونارو قتل عام میکنند....حتی درهند دموکراتیک پدر مسلمونارو درمیارن...روسیه هم که جای خود دارد....ولی فقط اسراییل جنایتکاره اونم انقدرکه باید از جغرافیا محو بشه و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آقاعیسی مثلا شما درست میگین ک من قبول ندارم کاری نکرده باش اعتراض کرده حداقل ایران
ولی این کشورایی ک گفتی کدومشون مث اسراییل اینهمه ب دیگران ظلم کردن و کدومشون اینهمه باایران بد هستن انصاف واس این مواقع خوبه
ازلحاظ حقوق بین الملل فقط سرزمینهای 1967 اشغالی محسوب میشوند که یکپنجم اسراییله وحتی اغلب گروههای فلسطینی جز اونایی که پول میگیرند تا حرف پول دهنده هارو تکرار کنند اینو قبول دارند.
سیاستیه که بعدا مشخص میشه چرا اینجوری شده، فقط میتونم بگم اصل قضیه چیز دیگست
تمام مناطق سرسبز مملکت را عربها بواسطه قدرت پول ملیشون خریده اند این چه سیاستیه ما داریم به کجا پناه ببریم بلایی که اسرائیل سر عربها آورد حالا عربها سر ما در آورده اند .
تمام مناطق سرسبز مملکت را عربها بواسطه قدرت پول ملیشون خریده اند این چه سیاستیه ما داریم به کجا پناه ببریم بلایی که اسرائیل سر عربها آورد حالا عربها سر ما در آورده اند .
دخالت در امور امارات؟! آقای روحانی شما که خود را سیاست مدار معرفی میکردی!
و اما در مورد فلسطین و اسرتییل
جنگ فلسطین و اسراییل یک جنگ قومیتی با سابقه‌ای بیش از 3000 سال است. ربطی به ایران و امریکا و اسلام و مسحیت ندارد.
بیش از 3000 سال بنی‌اسراییل(اجداد اسراییلی‌ها) با کنعانیان(اجداد فلسطینی‌ها) سابقه جنگ دارند. در برهه‌هایی کنعانیان در موضع برتر قرار کرفته‌اند و در برهه‌های بنی‌اسراییل. ولی نه بنی اسراییل از بین رفته‌اند و نه کنعانیان.
آیا دوست دارید جنگ بین این دو قوم 1000 سال دیگر هم ادامه داشته باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
آقای مهدوی از این نصیحت ها خوبه ب امریکاهم بکنی ک همش تو کارای ایران فضولی میکن
ما در تنگنا هستیم.نمی تونیم امارات رو تنبهه کنیم.اماراتی ها فهمیدن که کاری از ما بر نمیاد.اگه قط رابطه کنیم همین صادرات کوچکمان هم از دست دادیم.درست میگن به ایران ربطی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ان ها ضرر می کنند نه ما چون قبلا تجربه اش نشون داده شده
نگران چی هستید مگر آقایان اعلام نکردند که اسراییل تا چند ساله دیگر از بین می‌رود راستی دلار ۲۳۰۰۰ علی برکات الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ب کوری چشم دشمنان وعده خداوند محقق میش واسراییل نابود میش علی برکت الله
امنیت مهترین مسئله هر کشوریه
مهمترین مولفه برای گسترش اقتصاد و سرمایه گذاری، امنیت یک کشور هست
بی تفاوتی به مسئله امنیت ساده لوحیه
تابناک میدونم اینومنتشرنمیکنی ولی چون اعصابم خورده مینویسم
امروز رفتم یک عددشورت مردانه خریدم ۴۹ هزارتومان !!!!
متوجه شدید؟ یک عددشورت پا دار ۴۹۰۰۰ تومان !
یک زمانی بااین پول میشد دوتا پیکان خرید !!!
داریم به کجا میریم؟؟؟
چه کسی پاسخگوی این اوضاع هست؟؟؟!!!
به نمودار امروز شاخص بورس نگاه کنید تا باچشمان خودتان ببینید چگونه روند منفی را سیخکی بازاویه ۹۰ درجه اورند بالا ومثبتش کردند !!! واقعا مسخره وتابلو هست این دستکاریها
هرکشوری آزاده با اسراییل رابطه داشته باشه.به ما چه.
اقای نظر دهنده اگه اسراییل پاش تو منطقه باز شد هروز فتنه وترور راه میندازه منطقه را به هم میریزه اگه همسایه خودت شرور باشه چکار میکنی مجبوری منزلتا مفت بفروشی ومحل را ترک کنی
آقای روحانی پس ازرای گیری درخصوص ادامه تحریمهای تسلیحاتی ایران با شوروشعف بسیار اعلام نمود ما برنده شدیم آمریکا منزوی شد وشکست خورد جناب روحانی مگردرحال حاضر تمامی اروپاییها وچین وروسیه وغیره باشما نیستند مگر آمریکا منزوی نشده پس چرا وضعیت اقتصادی کشورواکثریت ملت که بیش 80درصد ملت زیرخط فقر وفلاکت بسر میبرند مگر آمریکا منزوی نشده وبتنهایی ایران راتحریم نکرده پس چرا درتمام زمینه هابه قهقرا رفتیم مگر دردوره کاندید شدن نمیگفتی باید با کدخدا مذاکره کنیم چون همکاره جهان همان کدخداست حال چطورشده آمریکا بتنهایی اقتصاد کشوررابه زانودرآورده پس بیش ازاین خودتان رافریب ندهید تمام کشورهای جهان منجمله چین وروسیه دنبال منافع ملی خمودشان هستند هرکدام ازاین کشورها سالی 600میلیارددلاربا آمریکا داد وستد میکنند درحالیکه رقم حداکثری باایران 5میلیارددلاراست درثانی مگر قطعنامه قاطع را همین چین وروسیه قبل ازبرجام تایید نکردند مگرنمیتوانستند وتو کنند تا نیازبه نرمش وگفتگو نباشد لذا لطفا باملت صادق باشید مطمین باشید تا نظر آمریکا جلب نشود وضعیت وخیمتر ازوضعیت فعلی خواهدشدمکما اینکه بقول خودتان تمام کشورها باشما هستند ولی وضعیت اقتصادی به این وضعیت فلاکت بارافتاده
تابی خیلی زرنگی میکنی که پیامهایی که میدونی مثبت زیاد دارن دیرمنتشر میکنی....بهتره خودمونو گول نزنیم ونظرات مردمو بدونیم.....
معجزه عددسازی ودستکاری بورس نورچشمی:
امروزبورس درادامه ریزش ۲۶۰ هزارواحدی چندروزاخیربا ۲۰ هزارواحد سقوط دیگر به کانال یک میلیون وهفتصدهزار واحد سقوط کرد اما روند منفی را درچشم برهم زدنی سیخکی مثبت کردند اگرباور نمیکنید به نمودار شاخص امروز نگاه کنید تا به چشم خودتان ببینید چگونه عددسازی میکنند!!!!
رابطه دو تا کشور مستقل به ما چه مربوطه؟!
تصمیم امارت ربطی به ما نداره.
به ما چه
با یاری پروردگار بزودی مریم رجوی و تروریست های منافق که تو صفحات جولان میدن و بین ایرانی ها تفرقه

میندازن دستگیر خواهند شد

الهی آمین
یه روزی میرسه که خود کشورهای عربی همه با اسرائیل صلح میکنن و ما بخاطر دفاع ازشون با اسرائیل دشمن میمونیم .
به نظر من سیاستهای منطقه ای اشتباه باعث جذب کشورهای عرب منطقه به سوی اسراییل شده. ما میگیم اسراییل باید از بین بره و همه کشورها هم باید از این سیاست طبعیت کنند. یه نگاهی بندازیم به روابط ما با کشورهای مسلمان منطقه در طی ۲۰ سال گذشته. تقریبا با همه تنش داشتیم ، خوب این کشورها هم موضع گیری تندی علیه ما کردند حالا صحیح یا غلط بعدا معلوم میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
تبعیت درسته مجید جان. کجا دیپلم گرفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
اشتباه میکنی سیاست غلط منطقه ای باعث نشده ب سمت اسراییل برن رژیمای کودک کش ب سمت رژیمای کودک کش تراز خودشون گرایش دارناین ک دروغ نیس فردای قیامت بااین نظرات میتونین جوابگوی بچه های بیگناه سوری فلسطینی یمنی باشین اگ کاری از دستمون برنمیاد حداقل بازبان نمک روی زخم نباشیم
خود فلسطین هم با اسرائیل صلح میکنه به ما چه آخه.
سلام
دنیای سیاست خیلی پیچیده است با این مخالفت ی که ما با رابطه اسرائیل و امارت کردیم کل جهان عرب پشت امارات در اومد در صورتی که اگه ما مخالفت نمی کردیم و حرفی نمی زدیم کل جهان عرب بر ضد امارات موضع می گرفت و در وقع ما از این رابطه در جهت منافع اسرائیل و امارات حمایت کردیم و بر ضد منافع ملی ایران اقدام کردیم.
قبل از اینکه وارد جدل های جناحی بیهوده بشیم عاقبت کار رو ببینیم و کمی تفکر کنیم.
پاینده باشید.
اقای روحانی. ظریف. واقعا. شما مملکت ایران مشکلی ندارد که شماه بند هستید ب چرا اسرایل با امارات قراداد بست. شماها بفکر مردم ایران باشید لاعقل یک دم سوزن بفکر مردم بودید وضع ما بهتر بود ظریف تو که برجام را خراب کردی. روحانی تو هم که یک مشت وزیر نالایق اوردی واقعا بجای بستن چند قراداد با چند کشور درست حسابی. با کشورهای فقیر. بستید. اسرایل رو خود امریکا و انگلیس نفوذ دارد.
کلا اعراب کافرن دیگه
متاسفم براشون
ایران باید ترتیب امارات عربستان اسرائیل وترکیه را یکسره کنه با قدرتی که ایران داره همه را با خاک یکسان کنه از شر این کشورها راحت شیم
امارات در سه دهه اخیر با تبدیل شدن به سکوی مبادلات تجاری شرکت های ایرانب رای تبادل کالا با جهان، منافع بسیاری را کسب نموده و همین درآمدها موج پیشرفت اقتصادی و اجتماعی این کشور کویری بهعقبه تاریخی اندک شده است. بهترین تبیه برای این کشور، قطع مسیرهای تبادل تجاری و مالی با این کشور است و انجام این مهم نیازمند عزم ملی و دست اندرکاران مسولین است.
سلام
پی دلیل اینکه ما مرتب از آمریکا میخواهیم به توافق برگردد چی هستش؟ میخواهیم اجازه استفاده از مکانیزم ماشه را به او بدهیم؟عجیب است بخدا
توافق
توافق امارات خائن با رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش! بدون قیدوشرط باطل است.
اولا اسرائیل کشور نیست ثانیااین امارات هست که داره جای پا برای اسرائیل در مرز ایران باز میکنه ثالثا موضع ایران علیه استکبار و ظالم کاملا عقلانی و منطقی است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
رابعا تو اگه ادم درست وحسابی هستی چرا با فیلترشکن میایی تو سایتی که فیلتر نیست؟
این پیام رو در جواب یکی از دوستان که خودشان را امنه سادات معرفی کرده بودن و به ساسانیان توهین کرده بودن مینویسم،از شما که از نسل پیامبر و ائمه هستین بسیار جای تعجب دارد که چگونه ساسانیان را مجوس میخوانید حتی پیامبر هم به دشمنان خود بی احترامی نکرده بودن ما ایرانیها نیز فقط به واسطه تعالیم دین اسلام بود که پذیرای شما هستیم وگرنه عاشق چشم و ابرویتان نیستیم در ضمن باید این نکته را یادآوری کنم که ما ایرانیها از هر قومی که باشیم به ایرانی بودن خود افتخار میکنیم فارس و ترک و کرد و لر و بلوچ و ...زنده باد نژاد اریای(لطفا منتشر کنید)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
زنده باد انسان و انسانیت فارغ از هر گونه نژادی.
من به شخصه ادم مذهبی هستم و با کسانیکه ما ایرانی ها رو قبول ندارن مشکل دارم و خصوصا وهابی هاواعراب منطقه یادمان نره همین عراق بود که 8 سال کلی ایرانی رو کشت و تو ارتش عراق وفلسطبنی لبنانی اردنی و وووو از اعراب بودن به جای امارات ما باید با اسراییل مذاکره میکردیم به ما ربطی نداره که کی با کی مشکل داره
درود بر شما آقای ایرانی،بله ما به خود افتخار کرده و میکنیم درود بر همه ی ایرانیان اصیل پارسها پارتها و مادها درود بر بزرگترین تمدن تاریخ درود بر هخامنشیان اشکانیان و ساسانیان
اون دوستانی که مدام نق میزنن که به ایران چه ربطی داره روابط اسرائیل و امارات اصلا فکر کردن که این عادی سازی روابط باعث میشه پای اسرائیل به خلیج فارس بازشود پایگاه نظامی ایجاد کند و این یعنی یک تهدید بالقوه در مرزهای جنوبی ایران؟حتما باید نیرو اسرائیلی بیاد پشت در اتاقت تا بفهمی دنیا چه خبره خوش فکر نق نقو!!!
سلام ب همه دوستان
کاری ب سیاست خارجی و فلسطین و اسرائیل و امارات و اینکه چه کاری خوبه یا بد ندارم.یا اینک کی حق داره کی بی حق هست هم ندارم ولی ب نظر می رسه وقتی یکی از یانکی ها بعد از عادی سازی روابط امارات و اسرائیل میگه این شروع خاور میانه ی جدید هست باید همه کشورها ، همه جانبه موضع بگیرند چرا که خاور میانه ی جدید فقط و فقط یک معنی داره یعنی اسراییل و منافع اسراییل و دیگر هیچ...
امریکا واسرائیل خوب گاوهایی پیدا کردند اونها فقط پول اینها را میخواهند هیچکاری هم برایشان نمیکننداینها هم خوب سرمایه مملکت وملتشونو دارن میدند بزارببرند
آقا به ما چه مربوطه که در کار یک کشور مستقل دخالت میکنیم شما مملکت خودت رو اصلاح کن اگر هم میخواهی نصیحت کنی یواش درگوش بگو
سلام
متاسفانه سیاست مداران ان گونه که باید به این اقدام واکنش متناسبی نشون ندادند پس بهتر بود لااقل سکوت میکردند و روابط بین ایران و امارات رو سست نمیکردند.
خب به ما چه مسؤلان ما خودشونو جمع کنن همه جوانان بیکار تبروم بالا خودشون اون بالا راحت نشستن
کل‌‌اگر‌طبیب‌بودی‌سر‌خود‌دوا‌میکردی‌.به‌جای‌این‌موضع‌گیری‌مسولان‌به‌فکر‌مردم‌باشن
کشورامارات جزخاکک ایران است من بعنوان یک ایرانی میخواهم سازمان ملل شکایت کنم اگه یک وجب حقم است بگیرم
مردان شجاع پارس ابهت غرب به سرکردگی دولت تروریستی وجنایتکارشیطان بزرگ امریکاراحدودچهل سال است شکسته اندابوظبی وتل اویو که نوکران بی اختیارانهاهستندبرای ایران قدرتنمدوعزیزبه چشم نمی ایند
به امید خدا شر اسرائیل از شر مسلمانان بلکه از کل جهان برداشته خواهد شد. به امید اون روز
آقای روحانی وظریف بااظهارنظرهای بندت مونی ومداخله جویانه مشکلات ایرانی هاراافزایش می دهند اگردولت امارات برای ایرانی های ساکن آن کشور محدودیت ومشکل ایجاد اون وقت بااین اوضاع اقتصادی که شمازاییده اید چه غلطی می توانید بکنید پس حداقل موضع گیری نکنید تابرای هموطنان مقیم امارات مشکل به وجودنیاید
به نظر من باید کم کم نیرو های نظامی ایران آماد جنگ باشند و منطقه از لوس نیرو های آمریکایی پاک کنند. اندکی صبر، پیروزی نزدیک است ✌️
شرافتا ملت عزیز ما که آب از سرمان گذشته .بیایید با این همه تجهیزات نظامی و نیروی انسانی بزنیم جد و آباد اسراییل و آمریکا و عرب های مرتجع عربی در بیاریم این ها دنیا طلب و ترسو دو تا موشک تو شهر هایشان نصف مردمش فرار کردن اروپا .بذار کشورمان نابود کنند ما هم تمام زندگی اون ها را مثل خودمان کنیم .شک نکنید خیلی شهید بدیم یک میلیون نفر از ۸۴ میلیون .حزب الله انصارالله حشد الشعبی و مردم شیعه منطقه در بحرین و کویت و عربستان با ما هستند .ما که سوختیم بیاین آتشی درس کنیم که این ها را بکلی از خاور میانه بیرون بریزیم .تا کی زندگی در تحریم و تهدید .بعدش تنگه هرمز می‌بندیم تا اروپا و شرق آسیا کلا ورشکست بشن و دست از تحریم بردارن و بیان دوباره مثل نوکر کشورمان بسازن تا بهشان نفت بدیم .باور کنید بیست میلیون نیروی انسانی و تا دلتان بخواد تجهیزات نظامی و به فقر و سختی هم عادت .کلا یه سال طول نمیگشه .بعدش تمام کشور های عرب خلیج فارس تحت تصرف ما اسراییل نابود و آمریکا هم جمعش کرده رفته .ما شروع کره شمالی هم از اون ور آمریکا میرنه .پس بیایید این جنگ آغاز کنیم از این همه تهدید و تحریم و تحقیر راحت بشیم مرگ یکبار شیون یکبار مردم شجاع و دلیر ایران .
الله اکبر
همه شدن کارشناس مسائل بین الملللی
بخدا ی چیرهایی تو نظرات نوشتن ک از تعجب کف دست آدم مو درمیاد
همه چی دون شدیم ب لطف چهارتا مطلبی ک هر روز تو گوشی میخونیم
اه اه
دولت مردان اول بفکر ایران وملت عزیز باشند.هرچی دارن برای ملت خرج بکنن.انوقت ملت جلوی همه مستکبران حهان وایمستن.ملت را نجات بدید از این فقر
درود به رییس جمهور عزیزمان به این اعراب وطن فروش که با دشمن مسلمانان و اعراب اخطار داد تا بدانند اگر با این کارشان می خواهند پا اسرائیل رابه منطقه باز کنند با ایران قدرتمندطرف خواهند شد
مروری برتاریخ ،ببینید اینها باائمه چه رفتاری کردند داستان کربلا وخیانت وبی وفایی ها ازاینها انتظاری نیست چون ازنسل بی وفایانند
واقعا میزان غیرت این عربها به اندازه سیب زمینیه.واقعا براشون متاسفم . ولی ما همچنان با اسراییل میجنگیم چون اسراییل با ماهیت اسلام و ایران مشکل داره.
منافع ملت ایران در این توافق و یا نبود توافق چیه؟
با جنگ مخافم به عنوان یک ایرانی که زخم برداشته از جنگیدن درود بر صلح ودوستی
سلام.اسراییل.سر.زمینهای.فلسطین.را.اشغال.کرده.و.۷۰.سال.جنگ.صلیبی.راه.انداخته.پس.غاصب.است.سران.امارات.باید.بگویم.اگر.غیرت.داشتید.با.دشمن.دوست.دست.دوستی.دراز.نمیکردید.این.دوستی.خیانت.به.ارمان.فلسطین.است.حقه.ای.که.به.فلسطین.زدند.به.امارات.نیز.خواهند.زد..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل