بازدید 47162

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ مرداد/ کاهش آمار مرگ و میر روزانه کرونا در کشور

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۱۳۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۰۱۹ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۹۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 16 August 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۴۳ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۱۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۴۳ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۹ هزار و ۶۳۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۹۷ هزار و ۴۸۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۸۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون دو میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۸ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۵.۱ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۵
معلوم نیست واکسن کرنا اگر هم ساخته شود چه مدت مصونیت ایجاد میکند
باید دستورالعمل های بهداشتی در مراکزی که مردم بصورت روزانه به انجاها مراجعه میکنند بصورت سخت گیرانه اجرا شود چیزی که ما نمی بینیم دولت و وزارت بهداشت هم فقط تماشاگر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
پوتین ناکس پس چه جوری تو بوق و کرنا کرد که ما واکسن کووید19 ساخته ایم؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
رییس انستیتوپاستور ایران:مطمئن نیستیم که واکسنی برای کرونا وجود داشته باشد/ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید1448
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
در مراکزی مثل بانکها ، ثبت اسناد ، پیشخوانها ، شهرداریها و سایر مراکز فاصله رعایت نمیشود و کسی مردم را هدایت نمیکند مثل بقیه دنیا که مردم دستورالعمل دارند و هدایت میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تراکم جمعیت در دفاتر الکترونیک قضایی، دادگاهها و دادسراها بسیار زیاد است و هیچ نظارتی بر اجرای پروتکل نیست. اگر به کسی تذکر بدهی کار به درگیری می کشد
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
فعلا که همین جوری داره به طور متوسط روزانه ده نفر ده نفر از آمار فوتیها کم میشه فکر کنم تا اول محرم دیگه فوتیهای کرونا به خواست خدا صفر میشه پس بیخیال ماسک و رعایت مسایل بهداشتی بشید واز زندگی عادی لذت ببرید چون که هفته دیگه صددرصد کرونا تمام شده.
وکرونا فنیش
قربون امام حسین برم خودش شفا میده
هیچ چیز جز نزدیک شدن به محرم نمیتونست کرونا رو شکست بده
بهتر است تا مدتها فرض را بر این بگیریم کرونا وجود دارد
اگر کوتاه بیاییم و سهل انگاری کنیم سیلی سختی از این ویروس مشکوک و منحوس می خوریم
دوستان نقش این سیما سادات لاری چیه؟ وقتی که فقط ازش نقل قول میشه؟
باز اون جهانپور میومد توی اخبار تلویزیون یه توضیحی می داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
خخخخخ اینم اوایل میومد بنده خدا منتهی اینقدر تپق زد گفتن نمی خواد زنده آمار بدی تو بگو به ما, ما خودمون اعلام میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور.مگه معلم علومه ک بیاد توضیح بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی.مگه معلم علومه ک بخواد توضیح بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
همان بهتر که سخنگو سخنی نگوید
.....ما در مراسم عزاداری شرکت می کنیم تا مشت محکمی باشد بر دهان ویروس کرونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
حتما شرکت کنید. بعضی ها فقط دوست دارند به همه چیز لج کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
این کار را نکنید کرونا دمار از روزگارتون در میاورد.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ژاپن فکر کنم اوضاع خوبه
حتما
| United States of America |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
حتما شرکت کنید از تعدادتون‌کم‌بشه
چه میکنه کنکور و محرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
کنکور کنترل شده و زیر ذربین است
باید بفکر مراکزی بود که هر روز صبح تا شب فعالند و میلیونها نفر هم به انها مراجعه میکنند
عده اي دارن با کرونا و فروش مواد شوينده و ماسک و مواد ضد عفوني کننده به چندين برابر قيمت و داروهاي وارداتي با ميليونها سود و رانت جيب ملت را غارت مي کنند براي چي کرونا از بين بره تازه شروع کار انحصارگرايان واردات دارو و واکسن و ... هستش. اين امارها هم خودساختگي و فرافکني نيست همه تون فوتيهاي کرونا را مي شناسين که مرگ به علت حاد تنفسي و ايست قلبي ثبت شده و الا آمار واقعي چندين برابر اينهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
گل گفتی
امروز 26 مرداد ساعت ده نیم صبح در یکی از بیمارستانها در شبکه خبر فقط از اول تا آخر برنامه یک ربعی گریه کردم منی که در مدت عمرم از 10 سالگی اصلا گریه نکرده ام پرستا ر پوست صورتش رفته بود با ماسک زدن آنهم چه ماسکی اگر من شما 10 دقیقه بزنیم خفه می شویم کادر پزشکی التماس می کردند تورا به خدا به ما رحم کنید ما داریم از بین می رویم مگر اینها انسان سرمایه ملی نیستند به خدا اگر در جمع نرویم عزا غیره هیچ طوری نمی شود بنده یک فرهنگی هستم خواهش میکنم رعایت بهداشت باشید چون فردا دیر است مرگ هم همیشه برای همسایه نیست یک دفعه خودمان هستیم
هرچی به محرم نزدیک تر میشیم آمار میاد پایین لطفا همه رعایت کنید بیرون نیاید تو ایام محرم
هیچ برنامه ای برای مقابله با کرنا وجود ندارد مثل جنگی است که هر روز میایم گزارش تلفات خودمان را میدیم ولی در مقابل ما چکار کردیم و چه ضربه ای به دشمن زدیم
هیچی
مرگ بر چین
از دویست و سی و پنج کشته در روز به صدو چهل و هفت کشته رسیدیم درمان کرونا رو پیدا کردید به ما نمیگید شیطونا. یادمه کشته های تصادفات رانندگی هم که خیلی بالا رفته بود با یک روش خاصی تونستن پائینش بیارن. تو کشور ما آمار وسیله ای برای جمع آوری اطلاعات برای استفاده ی علمی نیست بلکه وسیله ای برای کنترل رفتار و افکار مردمه.
تو ماه مهر امار بالای ۴۰۰ تا تو روز میره:))
ملت اسیر مدیران بی لیاقت، آدم‌های متعصب، کاسبان بدبختی مردم، افراد بی مسئولیت و مجلس بی خاصیت شده اند.
من نمیدونم تو این شیوع کرونا دلیل برگزاری سنجش کودکان دبستانی چیه آقا واجب نیست که فوقش ی بچه ای با بهره هوشی پایین میره کلاس اول
محرم از آنچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است
چرا فکر میکنید مردم عقل ندارن ما که میدونیم برای این که میخواهید کنکور و محرم رو برگزار کنید آمارا رو میارید پایین این آمارا همش الکیه تا کی دروغ تا کی پنهون کاری هر چی به محرم و کنکور نزدیک میشیم آمارا رو کم میکنید حداقل به فکر دکترا و پرستارا باشید
والا من موندم چرا چین با دو میلیارد جمعیت فقط 4000 کشته داد ما با یک بیستم جمعیت چین 200000کشته تا حالا فکر کنم دست امریکا و غربیها در کاره شایدم کار اسرائیل است
درووووووغ ،اره همه چی خوبه شما ماسک بزنید هر کاری که دوست دارید دیگه انجام بدید ،همه ی مشاغل پر خطر و مدارس ودانشگاه هاهم بازبشه.حالا مثلا صدوپنجاه نفرتوی یک روز بمیرند کمه؟ حتما باید هزار نفر بمیرن. بعد هم ایا مطمنید امارواقعیه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی