بازدید 7074

پایان گروگانگیری در پاکدشت با دستگیری ۳ آدم ربا

کد خبر: ۹۹۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 15 August 2020

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد ۶۰ ساله در پاکدشت خبر داد.

به گزارش میزان، سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام مفقودی پدر ۶۰ ساله خود مبنی بر آنکه وی محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تا کنون به محل سکونتش بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده اش نیز نیست بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی گفت: جستجوی وی در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسیدگی به پرونده، ماموران مطلع شدند که از شماره‌ای ناشناس با شاکی تماس و مطالبه ۵۰ میلیارد ریال در مقابل آزادی پدرش شده است.

سردار عزیزی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادی مرد ۶۰ ساله، پرونده از فقدانی وارد موضوع آدم ربایی شد و با اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای آدم ربایان در شهر کرج استان البرز شناسایی شد.

وی بیان کرد: پس هماهنگی‌های قضائی و اخذ نیابت، چندین اکیپ از ماموران پلیس آگاهی به آدرس مذکور اعزام و با همکاری ماموران کلانتری دهقان ویلا شهر کرج در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهمان را که ۲ مرد و یک زن بودند دستگیر و مرد ۶۰ ساله را از چنگال آدم ربا‌ها نجات دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل