بازدید 4419

تداوم وقوع رگبار باران در شمال و جنوب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران در برخی استان‌های شمالی و جنوبی کشور طی سه روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 15 August 2020

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز و طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش امروز (۲۵ مرداد) در استان گیلان است و تا روز سه‌شنبه (۲۸ مرداد) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دریای خزر تا روز دوشنبه (۲۷ مرداد) مواج خواهد بود، اظهارکرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ مرداد) نیز بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای آینده در شرق کشور پدیده غالب وزش باد و گرد و خاک است همچنین دریای عمان طی پنج روز آینده مواج خواهد بود. طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ مرداد) نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ مرداد) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ مرداد) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان