بازدید 4800

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کالیفرنیا

سی ان ان: شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در کالیفرنیا از ۶۰۰ هزار مورد فراتر رفت.
کد خبر: ۹۹۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 15 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ از شبکه تلویزیونی سی ان ان، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در کالیفرنیا از ۶۰۰ هزار مورد فراتر رفت.

بر اساس این گزارش، ایالت کالیفرنیا به کانون اصلی شیوع بیماری کووید-۱۹ در آمریکا تبدیل شده است. شمار موارد ابتلاء به این بیماری در ایالت کالیفرنیا ششصد و سه هزار و سیصد و پنجاه و هشت نفر است که در میان ایالت‌های آمریکا در رتبه نخست قرار دارد.

پس از کالیفرنیا، ایالت فلورید با پانصد و پنجاه و هفت هزار و یکصد و سی و هفت مورد ابتلا به کرونا در رتبه دوم است. تگزاس با پانصد و سی و یک هزار و چهارصد و بیست و هشت مورد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. ایالت نیویورک که زمانی کانون اصلی شیوع این بیماری بود حالا با چهارصد و بیست و چهار هزار و یکصد و شصت و هفت مورد ابتلا به رده چهارم رسیده است.

با این اوصاف، کالیفرنیا به نخستین ایالت آمریکا تبدیل شده است که شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در آنجا از مرز ششصد هزار نفر فراتر رفت. در سی و پنج ایالت آمریکا در هفته گذشته، موارد مثبت ابتلا به این بیماری بیش از مقادیر مشابه در هفته‌های گذشته ثبت شد. این روند بسیار نگران کننده است.


تا ۳ هفته دیگر ۱۹۰ هزار قربانی کرونا در آمریکا

تا سه هفته دیگر، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در آمریکا به مرز یکصد و نود هزار نفر می‌رسد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، هر روز بر شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا افزوده می‌شود. در حال حاضر شمار موارد ثبت شده مرگ ناشی از این بیماری در آمریکا به یکصد و شصت و هشت هزار نفر رسیده است.

مرکز کنترل بیماری در آمریکا پیش بینی کرده است که تا سه هفته دیگر، این رقم به یکصد و هشتاد و نه هزار نفر خواهد رسید. به بیان دیگر، بر اساس این پیش بینی که مبتنی بر مدل‌های آماری است تا پنجم سپتامبر شمار فوتی‌های کرونا در آمریکا به یکصد و هشتاد و هشت هزار و نهصد و هشتاد و دو نفر خواهد رسید. این پیش بینی بسیار تکان دهنده و نگران کننده است. به گفته دکتر تام اینگلسبی رئیس مرکز امنیت بهداشت در دانشگاه جان هاپکینز, "هیچ تغییری در ماهیت ویروس کرونا رخ نداده است و همانند گذشته است و هنوز هم به آمریکا بسیار ضربه می‌زند". فقط در یک هفته گذشته سیصد و شصت و پنج هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل