بازدید 22782
۱

هواپیمای مسافربری هند روی باند فرودگاه دو تکه شد

هواپیمای مسافربری ایر ایندیای هند با بیش از ۱۹۰ مسافر هنگام فرود در فرودگاه کالیکوت دجار سانحه شد که در این حادثه تاکنون ۱۷ نفر کشته و بیش از صد نفر نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۹۹۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 08 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سیما از دهلی نو، هواپیمای مسافربری ایر ایندیای هند که از دبی عازم هند شده بود با بيش از ۱۹۰ مسافر در فرودگاه کالیکوت حین فرود آمدن دچار سانحه شد که در اين حادثه هفده نفر کشته و بیش از صد نفر زخمی شدند. منابع بیمارستانی نیز از وخیم شدن وضع پانزده مسافر دیگر خبر داده اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان تصاویری از هواپیمای هندی که در فرودگاه شهر کالیکوت دچار سانحه شد منتشر کرد.
هواپیمای جت خطوط هوایی «ایر ایندیا» پس از انحراف و خروج از باند فرودگاه به دو تکه تقسیم شد. این حادثه در فرودگاه بین المللی کالیکوت در ایالت کرالا رخ داد. بیش از ۱۹۰ نفر سوار این هواپیما بودند. این هواپیما از دوبی پرواز خود را شروع کرد و در حال بازگشت شهروندان هند به این کشور بود.

افزایش شمار مجروحان سانحه سقوط هواپیما به ۱۲۳ نفر

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، پلیس هند اعلام کرد: شمار قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری که از شهر دوبی امارات عازم شهر کالیکوت بود به ۱۴ نفر افزایش یافت. در این حادثه تاکنون ۱۲۳ نفر نیز زخمی شده اند.

پيشتر شبکه‌های های خبر تلویزیونی هند اعلام کردند این هواپیما حدود ۱۸۰ مسافر و ۱۵ کادر پرواز داشته است. ۱۰ کودک نوپا در این هواپیما بودند.

گزارش‌های اولیه حاکی است دست کم یک خلبان و دو مسافر این پرواز کشته شده‌اند. هواپیما از نوع بوئینگ ۷۳۷ و ساعت ۱۹ و ۴۱ دقیقه از فرودگاه دبی پرواز کرده است.

این هواپیما که متعلق به شرکت ایر ایندیا اکسپرس بود. این هواپیما حامل اتباع هندی از امارات بود که در اثر شیوع کرونا در این کشور سرگردان شده بودند.

وزارت هواپیمایی غیرنظامی هند در بیانیه ای گفت این هواپیما هنگام فرود روی باند فرودگاه دچار سانحه شد.

به گزارش شبکه های تلویزیونی هند، بدنه این هواپیما هنگام برخورد با باند دو نیم شد. این هواپیما دچار آتش سوزی نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ببین تابناک جان هواپیمای ایرایندیا سقوط نکرده ، بلکه موقع قرارگرفتن روی زمین از باند خارج و به دو قسمت تقسیم شده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار