بازدید 32440

خبرخوش واعظی درباره سیگنال مثبت اروپا

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری گفت: با علامت‌هایی که از کشورهای اروپایی و آسیایی و دیگران دریافت کرده‌ایم در روزهای پایانی تحریم قرار داریم.
کد خبر: ۹۹۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 07 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا برگزار شد. مراسمی که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور مهمان ویژه آن بود. اظهارات واعظی درباره تحریم ها در این مراسم اما مهم و قابل توجه بود.

وی گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده شرایط تحریمی کشور تغییر کند زیرا هدف آنهایی که ما را تحریم کردند تسلیم شدن ایران طی ۳ الی ۴ ماه بود اما الان ۲.۵ سال گذشته است و ما در این مدت علاوه‌بر اینکه تسلیم نشدیم، اتکایمان به خودمان نیز افزایش یافت.

وی افزود: زندگی مردم سخت شده، اما چیزی متوقف نشده است؛ تحریم‌کنندگان فقط ایجاد مزاحمت کردند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری گفت: با علامت‌هایی که از کشورهای اروپایی و آسیایی و دیگران دریافت کرده‌ایم در روزهای پایانی تحریم قرار داریم زیرا تحریم‌کنندگان به هیچ یک از اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی خود نرسیدند. باید تاکید کنم که ماه‌های آینده وضعیت به مراتب بهتر می‌شود.

واعظی تصریح کرد: اگر ترامپ خواب این را می‌دید که در چهلمین سالگرد انقلاب دیگر نظام نیست، می‌بینیم که نظام ما سرپاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۳
ان شالله اقای واعظی
طی چند سال گذشته مردم را با امید به آینده ای بهتر امیدوار کردید اما دیگر حنای شماها رنگی ندارد.
اره با وعده وعید مملکت را اداره کنید تا این یکسال هم تمام شود
حالا نزدیک انتخابات شد شروع کردند به بازی سیاسی با مردم
ولی تحریم کننده ها به یک هدف رسیدن بی اعتماد شدن مردم از مسئولین ملت ایران دیگر حرف درمانی نمیخواهد تحریم هم برداشته شود فرقی نمیکند چون از منافع ملی چیزی به مردم نمی رسد و جیب مسئولین پرتر میشود
خدا کنه کلا با دنیا مثل سوئیس بشیم
هر چند نمیشه اما اندکی هم مثل اون از نظر روابط خارجی(نه همه چیز) بشیم خوبه
سلام دوستان منظور ایشون تحریم تسلیحاتیه نه تحریمهای دیگه هیچ منفعتی برای ملت ایران نخواهد داشت حالا خودتان خواهید دید آقاجان اروپایی هنوزکاری نکردن فقط یه چشمک کوچکی زدن اینا دل خوش کردن تمام علی برکت الله
دلتون رو بی خود خوش نکنید. دایم دنبال سیگنال نباشید به جای امید به بیگانه نامرد بی مرام دادن، اخبار خوب داخلی را بیان کنید. از غیرت پیر و جوان این مردم بگید. تو را به مقدسات تان، الان که مردم دارند باور به خود اتکایی را لمس می کنند به خاطر چهار نفر وا داده هی دم از گشایش روابط با اروپا نزنید. من نافی ارتباط سازنذه نیستم ولی به برنامه ریزان کشور اطلاعات ابهام دار ندید.
تحریم ها هم میره ولی سوءمدیریت هاست که کمر مردم رو شکسته ...اگر صنعت درستی داشتیم تحریم کاره ای نبود
این قول هم مثل قول های برجامی
اينقدر از اروپايي ها ضربه خورده ايم بازم اين اقا نگاهش به اروپا و بيرون است چرا خودشان را به خواب مي زنند
آقایان محترم دولت, هنوز چشم امید به غرب دارند. آقایان محترم, این ها به قول اوباما, حتی حاضر به وجود یک پیچ در ایران نیستند. این ها به نابودی نظام قائلند. شما به قول مولای مان به توان داخلی خودمان امید داشته باشید. 7 سال امید پوچ داشتن شما را آگاه نکرد؟
زندگی مردم سخت شده، اما چیزی متوقف نشده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها