بازدید 4118

زورگیری از تبعه‌های افغانستانی به بهانه پرسیدن آدرس

کد خبر: ۹۹۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 05 August 2020

رئیس کلانتری خاور شهر از دستگیری یک زن و ۲ مرد با سابقه ۶۰ فقره زورگیری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد خلیل محمدی رئیس کلانتری خاور شهر گفت: با شکایت تعدادی از اتباع افغانستانی مبنی بر زورگیری یک زن و ۲ مرد راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری نقره‌ای رنگ بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مارموران گشت انتظامی قرار گرفت و تعداد گشت زنی‌های انتظامی در محدوده کلانتری افزایش یافت.

رئیس کلانتری خاور شهر توضیح داد: گشت زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه شامگاه روز گذشته ماموران کلانتری با تماس تلفنی تعدادی شهروند در جریان دستگیری ۲ مرد و یک زن زورگیر راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ که قصد زورگیری از تبعه‌ای افغانی را داشتند قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلام شده در حوالی خیابان درختی اعزام شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور ماموران در محل تبعه افغانستانی اظهار داشت در خیابان خاوران منتظر خودروی تاکسی بودم که خودروی سواری پراید نقره‌ای رنگ در کنار وی توقف و راننده خودرو که خانم و دو مرد در صندلی عقب خودرو نشسته بودند آدرسی را از من سوال کردند و از آن جهت که اظهار بی اطلاعی از نشانی‌های اعلامی می‌کردند به درخواست راننده و سرنشینان خودرو برای نشان دادن آدرس سوار بر خودروشان شده و بر روی صندلی جلو نشستم تا رسیدن به مقصد راهنمایی شان کنم.

وی گفت: تبعه افغانستانی ادامه داد، پس از طی مسافتی متوجه انحراف مسیر شدم و سرنشینان خودرو با تهدید سلاح گوشی و اموالم را سرقت و قصد پیاده کردن من را در این محدوده داشتند که تعدادی از شهروندان من را مشاهده کردند که با تعقیب خودرو موفق به توقف خودرو متهمان و دستگیری آنان شدند.

وی افزود: با کشف ۶ فقره گوشی سرقتی از متهمان از جمله گوشی همراه مال باخته هر سه متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری خاور شهر منتقل و متهمان به ۶۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر به بهانه پرسیدن آدرس و سوار کردن مال باختگان بر خودروشان معترف شدند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر