بازدید 373163

افزایش شمار کشته ها و زخمی های انفجار بیروت به بیش از 5 هزار نفر

خبرنگار المیادین گزارش داد، به دلیل شدت انفجار و آتش‌سوزی تعداد مصدومان و زخمی‌ها بالاست و ده‌ها تن به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند. نیرو‌های امنیتی به همراه تجهیزات لازم، نیرو‌های آتش‌نشانی و امداد و نجات در محل حادثه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۹۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 04 August 2020

افزایش شمار کشته ها و زخمی های انفجار بیروت به بیش از 5 هزار نفر

بین الملل تابناک: امروز، سه‌شنبه انفجارها و آتش‌سوزی عظیمی در یک انبار حاوی نیترات و بنزین در بندر بیروت روی داد. خبرنگار المیادین از ده‌ها زخمی در این حادثه خبر می‌دهد. یک منبع امنیتی می‌گوید این حادثه تروریستی نیست.

خبرنگار المیادین گزارش داد، به دلیل شدت انفجار و آتش‌سوزی تعداد مصدومان و زخمی‌ها بالاست و صدها تن به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند. نیروهای امنیتی به همراه تجهیزات لازم، نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

***

22:09

حمد حسن، آخرین آمار از شمار قربانیان انفجار مهیب بیروت را اعلام کرد.

وی در این خصوص گفت: شمار کشته‌های انفجار مهیب بیروت به ۱۳۵ نفر رسیده است.

به گفته وزیر بهداشت لبنان شمار مجروحان به نزدیکی ۵ هزار نفر رسیده است.

افزایش شمار کشته ها و زخمی های انفجار بیروت به بیش از 5 هزار نفر

وی گفته است که لحظه به لحظه به تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها اضافه می‌شود و ده‌ها نفر همچنان مفقود هستند.

***

02:49

«حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان آخرین آمار از شمار قربانیان انفجار مهیب بیروت را اعلام کرد. بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: «شمار کشته‌های انفجار مهیب بیروت به ۷۳ نفر رسیده است». به گفته وزیر بهداشت لبنان، تا این لحظه حدود 4000 نفر در اثر انفجار بندر بیروت زخمی شده‌اند.

***

01:40

بیانیه حزب الله

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای درباره انفجار مهیب عصر روز سه‌شنبه در بیروت با ملت لبنان، خانواده شهدا و مجروحان ابراز همدردی کرد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «به ملت لبنان شریف و خانواده شهدا و مجروحان همدردی و احساس ناراحتی عمیق خود به دلیل این فاجعه ملی بزرگ که لبنان و لبنانی‌ها را در شرایط سختی که کشور عزیزمان در آن هست، هدف قرار داده ابراز می‌داریم.

این فاجعه دردناک و ویرانی بی سابقه آن و پیامدهای خطرناک آن در سطوح مختلف انسانی، بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی همبستگی و یکپارچگی تمامی لبنانی‌ها و همه گروه‌های سیاسی و اقدام مشترک برای عبور از این رنج دردناک را ضروری می‌کند.

ما در این رویداد غم انگیز، به تمامی کادرهای درمانی و پرستانی، گروه‌های کمک‌های بشردوستانه،‌ گروه‌های حفظ امنیت و آتش‌نشانان شجاع به دلیل تلاش‌های بزرگشان برای نجات و کمک، ‌درود می‌فرستیم و تمامی امکانات خود را در خدمت مردم شریف و هموطنان عزیزمان قرار می‌دهیم.

از خداوند متعال می‌خواهیم که شهدا را غریق رحمت و مغفرت کرده و به خانواده‌هایشان صبر و آرامش دهد و از خداوند می‌خواهیم به مجروحان شفای عاجل دهد و به ملت عزیزمان صبر و پایداری دهد و کشورمان در عبور از سختی‌ها و ناراحتی‌ها پیروز شود.»

***

00:21

مصدوم و ۵۰ کشته در حادثه انفجار بیروت

وزیر بهداشت لبنان: تعداد جانباختگان به ۵۰ نفر و تعداد مجروحین به ۲۷۵۰ نفر افزایش یافت که این آمار افزایش نیز خواهد داشت.

فعالیت بیمارستان روم به دلیل آسیب‌های وارده از انفجار به طور کامل متوقف شد. حدود ۷ نفر از کادر پزشکی کشته و ده‌ها تن از آن‌ها زخمی شدند.

***

یک منبع امنیتی به المیادین گفت، انفجار ناشی از اقدام تروریستی نیست.

تعداد بازدید : 60971

پیشتر دو انفجار قوی با تفاوت ۱۵ ثانیه رخ داد که ساکنان فکر کردند زمین لرزه بود.

المیادین افزود: بسیاری از شیشه‌های ساختمان‌های منطقه و خودروها فرو ریخت و میزان خسارات مالی بالاست. خبرنگار المیادین می‌گوید، انباری که در آن انفجار روی داده حاوی ماده بنزین بوده است.

یک منبع امنیتی نیز به شبکه المنار گفت: انفجار در انبار شماره ۱۲ در داخل کانتینر حاوی ماده نیترات روی داده است.

تعداد بازدید : 61025

به گفته خبرنگار اسپوتنیک، یک خبرنگار برجسته عراقی که دفتر شبکه رسانه‌ای عراق را اداره می‌کرد در انفجار بندر بیروت به شدت زخمی شده است.

خبرنگار اسپوتنیک تاکید کرد: امین ناصر مدیر دفتر شبکه رسانه‌ای عراق (نیمه دولتی) در اثر این انفجار که زیر دفتر شبکه روی داده زخمی شده است. ناصر در صدای ضبط شده‌ای به خبرنگاران عراقی خبر مصدومیتش را داده است.

وقوع انفجار هولناک در بیروت/ کشته و زخمی شدن ده ها نفر+ فیلم

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد که انفجار شدید در نزدیکی خانه سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان در مرکز بیروت رخ داد. این خبرگزاری افزود، حریری حالش خوب است و آثار و پیامدهای انفجار را پیگیری می‌کند.

تعداد بازدید : 60973

این خبرگزاری همچنین می‌افزاید، در اثر انفجار در بندر بیروت خسارات بسیاری به مسجد "محمد الامین" وارد شده است.

شبکه «ام‌تی‌وی» لبنان نیز از قول خبرنگار خود در اطراف بندر نوشت که شدت انفجار باعث شده بخشی از انبار و سیلوی گندم در بندر بیروت که به محل حادثه نزدیک بوده، فرو بریزد.

«حمد حسن»، وزیر بهداشت لبنان گفت که دستور داده همه بیمارستان‌های بیروت برای پذیرش مصدومان این انفجار خود را آماده کرده و اقدامات لازم را سریع اتخاذ کنند.

تعداد بازدید : 60988

بر اساس گزارش‌های خبری هر لحظه بر تعداد مصدومان انفجار مهیب بیروت افزوده می‌شود. شبکه المیادین تعداد این مصدومان را «صدها» نفر اعلام کرد.

شبکه الجزیره قطر به نقل از منابع امنیتی لبنان نوشت که انفجار بندر بیروت ناشی از منفجر شدن همزمان مقایر زیادی از مواد آتش‌زا مانند ترقه بوده و به گفته شاهدان عینی، ابتدا انفجار کوچک و سپس انفجار شدید رخ داده است.

رسانه‌های لبنان گزارش دادند که تعداد زیادی از نیروهای ارتش و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده‌اند. صلیب سرخ لبنان نیز شمار زیادی خودروی آمبولانس به بندر بیروت گسیل داشته و گفته است زخمی‌ها صدها نفر هستند که برخی سرپایی مداوا شده و آن‌هایی که جراحت عمیقی داشتند، به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

تعداد بازدید : 60972

خسارات‌ وارده به بندر بیروت گسترده گزارش می‌شود. شبکه المیادین گزارش داد که آتش همچنان در محل انفجار مشتعل است.

سعد الحریری دقایقی پیش برای بازدید و بررسی، به محل انفجار رفته است.

اتصال برق علت احتمالی انفجار

شبکه العالم نیز به نقل از منابع لبنانی گزارش داد که علت انفجار اتصال برق بوده و آتش از کانتینر ترقه‌ها به کانتینر مواد نیترات سرایت کرده است.

سرلشکر «عباس ابراهیم»، مدیر کل اداره امنیت عمومی لبنان در پاسخ به رسانه‌ها گفت که علت انفجار احتمالا به دلیل مواد با قدرت انفجار بالا بوده باشد که پیشتر مصادره شده بود.

وقوع انفجار هولناک در بیروت/ کشته و زخمی شدن ده ها نفر+ فیلم

شبکه تلویزیونی «ال بی سی» می‌گوید مواد مورد نظر سرلشکر ابراهیم، ماه ها پیش از یک کشتی کشف و ضبط شده و قرار بود نابود شود.

او گفت که تا زمان پایان یافتن تحقیقات باید منتظر ماند و به محض پایان تحقیقات، گزارش آن را علنی و عمومی منتشر خواهد کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های لبنان، «نزار نجاریان» دبیر کل حزب الکتائب اللبنانیه جزو زخمی‌ شده‌های انفجار بیروت بوده و گفته می‌شود حال او  «بسیار وخیم» است و به کما رفته است.

شبکه المیادین لبنان که در حال پخش زنده از محل حادثه است، به نقل از خبرنگار خود می‌گوید، صدها زخمی همچنان بر  زمین هستند و نیاز سریع به کمک دارند. ارتش لبنان هم کشتی‌های اطفای حریق را برای خاموش کردن آتش مشتعل در بدر بیروت به محل حادثه ارسال کرده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شدت انفجار در بندر بیروت به‌ قدری مهیب بوده که ساکنان جزیره قبرس آن را شنیده‌اند.

شبکه المیادین به نقل از یک نیروی کادر «دفاع مدنی» گزارش داد، ده‌ها نفر در انفجار بندر بیروت کشته شده‌اند.

خبرنگار شبکه الجدید لبنان می‌گوید، بیم از انفجار یکی کشتی دیگر در بندر بیروت باعث شده است که به خودروی سعد الحریری اجازه ورود به محل حادثه داده نشود.

عزای عمومی در لبنان

حسان دیاب، نخست‌وزیر لبنان، اعلام کرد که به دلیل انفجار و خسارات و تلفات زیاد آن فردا (چهارشنبه) عزای عمومی خواهد بود. میشل عون، رئیس جمهور لبنان نیز شورای عالی دفاع این کشور را به یک نشست اضطراری در کاخ بعبدا فرا خوانده است.

واکنش کاخ سفید به انفجار

کاخ ریاست جمهوری آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجار مهیب در بندر بیروت را به دقت رصد می‌کند. وزارت خارجه این کشور نیز از اتباع خود خواست از محل حادثه دور شوند.

تل‌آویو: کار ما نیست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع سیاسی در فلسطین اشغالی گزارش دادند که «انفجار در بندر بیروت هیچ گونه ارتباطی به اسرائیل ندارد».

رئیس سازمان صلیب سرخ لبنان در پیام توییتری از همه نیروها و کادر این سازمان خواست هرچه سریعتر در مراکز خدمت خود حاضر شوند.

تعداد زیاد مجروحان باعث شده است، حرکت و مرور خودروها در سطح شهر بیروت کاهش محسوسی داشته و کار امدادرسانی و نقل و انتقال مجروحان با سرعت انجام شود. بیمارستان‌های بیروت فراخوان اهدای خون داده و گفته کسانی که می‌توانند به مراکز دریافت خون مراجعه کنند.

وزیر کشور لبنان نیز علت مهیب بودن انفجار بندر بیروت را وجود مواد منفجره مصادره طی سال‌های گذشته دانست و گفت که انفجار این مواد، علت ویرانی بندر و بخش‌هایی از شهر بیروت است.

نزدیکی بندر بیروت به ادارات دولتی از جمله وزارت خارجه لبنان و اداره برق بیروت، باعث تخریب بخش‌هایی از این ادارات شده است. گفته می‌شود رئیس اداره برق بیروت در این حادثه شدیداً زخمی شده است.

انفجار ۵۰ تن مواد منفجره

«بدری ضاهر»، مدیر کل اداره کمرگ لبنان نیز تأیید کرد که ۵۰ تن مواد نیترات در بندر بیروت منفجر شده است.

پیام تسلیت ظریف

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران نیز در پیامی توییتری، کشته و زخمی شدن شمار زیادی شهروند لبنان بر اثر انفجار را به مردم و دولت لبنان تسلیت گفت.

وی در پیام توئیتری خود به زبان عربی نوشت: «قلب‌های ما در این فاجعه بزرگ با ملت لبنان است. شهدا مورد رحمت قرار بگیرند و صبر و آرامش برای خانوده قربانیان و مجروحان نیز شفا یابند. سلام و درود خدا به این ملت غرورآفرین.

زار نجاریان، دبیرکل حزب «الکتائب اللبنانیه» که جزو منتقل شدگان به بیمارستان بود، بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که سفیر این کشور بر اثر انفجار مهیب بیروت زخمی شده و ساختمان سفارت نیز آسیب دیده است.

بیش از ۷۰ کشته و ۲۲۰۰ زخمی

سازمان صلیب سرخ لبنان در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که دست‌کم ۷۰ نفر بر اثر انفجارهای امروز در بیروت کشته شده‌اند.

شدت انفجار به ساختمان و مقر نخست‌وزیری لبنان نیز آسیب جزئی وارد کرده و حسان دیاب با حضور در دفتر خود از نزدیک در جریان خسارت‌ها قرار گرفت.

صلیب سرخ لبنان تعداد زخمی‌های را به بیش از ۲۲۰۰ نفر افزایش داد و اعلام کرد که این آمار در حال افزایش است.

پایگاه خبری «المستقبل» (وابسته به جریان المستقبل و سعد الحریری) گزارش داد که ۹۰ درصد انبار داروهای بیماری ناعلاج در منطقه کانتینرهای بندر بیروت بر اثر انفجار تخریب شده و داروها نیز غیر قابل استفاده‌اند.

ظرفیت بیمارستان‌های بیروت رو به اتمام است

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه جدید اعلام کرد که ظرفیت بیمارستان‌های شهر بیروت برای پذیرش مجروحان انفجار پر شده و بیمارستان‌های حومه بیروت خود را برای پذیرش مجروحان آماده کنند.

رئیس بیمارستان «رزق» به عنوان مثال اعلام کرده که این بیمارستان ۴۰۰ مصدوم را پذیرش کرده است.

انفجار چگونه رخ داد؟

منابع آگاه لبنانی به یک رسانه این کشور خبر داده‌اند که انبار شماره 12 بندر بیروت که انفجار مهیب در آن به وقوع پیوسته، یکی از حساس‌ترین مواد کشف شده در چند ماه اخیر را در خود جای داده بود.

این منابع تاکید کردند: چهار ماه پیش ماموران از داخل یک کشتی ورودی به این بندر، مواد زیادی که قابل انفجار بوده را کشف و به این انبار منتقل کرده بودند.

مسئولان بندر بیروت در همین رابطه، چند بار هشدارهایی را در مورد خطرناک بودن نگهداری این مواد در این انبار به ویژه برای شهر بیروت دریافت کرده بودند.

همین امر هم باعث شد تا قاضی کشیک بیروت دستور ممنوعیت ورود و تردد به داخل این انبار را صادر کند.

این مواد تحت اختیار سرویس امنیتی لبنان قرار داشت، اما با وجود نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با دادستانی و دادستانی نظامی تصمیمی در مورد سرنوشت آنها گرفته نشده بود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۸۵
هیچی همین کم داشتیم. خرج اینم افتاد گردن ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
تو پولهایی که برداشتی بردی باستی هیلز و تو لواسون زدی اول بیار پس بده بعد 1.7 میلیارد دلار دولتی که گرفتی نیاوردی پس بدی رو بیار پس بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
برج کنار پارک ساعی.....و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
ساکت مزدور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
نیترات آمونیوم یه ماده منفجره با قدرت انفجار بالا هست منتهی به سادگی هم منفجر نمیشه.تقریبا میشه گفت کم خطره و انفجار اون به صورت اتفاقی غیر محتمل هست.قطعا این انفجار توسط یه انفجار اولیه با یه مواد منفجره دیگه شروع شده.در فیلم هم دو انفجار داریم.
ناشناس
| Bulgaria |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
این مواد منفجره رو کی قاچاق می کرده لبنان؟ برای چه کسانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
۲۳:۲۲
توام زورت به یقه بسته ها نمیرسه بیا به مردم خودت بد و بیرا بگو فقط مشکل روانی داری
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
لطفا گنده تر از سایزت حرف نزن.مزدور آلبانی تبار.
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خلاصه که مردم سفره هاتونو کوچولو موچولوتر کنید....
والي
| Japan |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
دمت گرم
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تو دیگه چه موجودی هستی؟!!! این همه آدم مردند و مجروح شدند، اونوقت تو حرفهای یک مَن دو غاز میزنی؟!!! اینا کی هستند که باز به حرف تو نظر مثبت میدن؟!! جلّ الخالق! چه آدمایی پیدا میشن
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
ترقه بوده خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
هزار مثبت
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اهدای خود یعنی چی؟ یعنی بری خودتو اهدا کنی؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
ایول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
نه داداچ، خرج شما بسته برامون! استدعای کمی تعقل داریم از شما ، فقط کمی!.
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
چقدر ما بدبختیم که تو یه کشور دیگه اتفاق افتاده ما ها تو
کشور خودمون به خاطر اونها به هم توهین میکنیم . به یزدان گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
منافقین تروریست اینجا جمع شدن که بر علیه جمهوری اسلامی سم پاشی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
عاشق روز دادگاهي قيامت هستم. دونه دونه جملاتي كه زديم را ميارن وسط نتونيم ثابت كنيم كارمون ساختست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
لبنان نمونه بارز یک کشور بهم ریخته و بی انصباط
از مسئولانی بشدت ناکارآمد است
که فقط بفکر بدست گرفتن ثروت و قدرت هستند
و وقتی وسایل بشدت آتش زای جشن را در کنار
نیترات آمونیوم که برای ساخت مهمات جنگی بشدت خطرناک انبار میکنند
باید منتظر این حادثه می بودند
مشکل ناکارآمدی مسولان در خاور میانه
بشدت بوده و هست و خواهد بود
بیچاره مردم فلکزده و گرفتار خاور میانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بیسواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
از کجا فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
انسانیتت کجا رفته انسانی؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
می خواستند با نیترات آمونیوم شهرهای اسراییل را از بین ببرند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
گل گفتی
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
انگار پول در آوردن واسه تو خیلی سوزناکه که اینهمه سوختی ببم جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
یه مزدور تو آلبانی مینویسه
باقی مزدورها و روبات هاشون مثبت میدن
بعد باورشون میشه زیادن
جو میگیرتشون حمله میکنن
میان یه جا مثل تنگه مرصاد با خاک یکسان میشن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بیروت رو هم باید بسازیم ای خدا !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
این کسانی که نظرات خوانندگان رو به آلبانی و منافقین نسبت می دن رو واقعا باید براشون تاسف خورد.اول که یک مشت پیرمرد فرتوت و بدبخت توی آلبانی رو دارین بهشون اعتبار می بخشین در حالی که اصلا تو این اندازه ها نیستند.دوم اینکه آنقدر در محافل بسته خودتون موندین که از واقعیت های جامعه خبر ندارین و تمام بدبختی ها هم از کسانی هست که همه مشکلات کشور رو به خارج و بقیه ربط می دن.از پستوهاتون تشریف بیارین بیرون و بینین چی توی بطن جامعه داره می گذره.اگر وطن و نظام رو دوست دارین چشم ها تون رو باز کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
شما لج پراکنی نکن مطمن باش هیچ انسان شریفی از شما پول نخواهد خواست. ببین چقدر انسان باید رذل باشد که در حین کشته شدن انسان ها باید این حرف و بزند به کجا رفتیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
به ۱۶:۴۸
خب تو هم به دوستانت که صبح تا شب در توییتر ول هستند و زیر هر خبری مربطو به ایران حرف های تکراری امثال تو را کپی می کنند بگو بیایند اینجا نظر بنویسند و مثبت منفی بدهند نکنه برای اینجا اضافه کاری نمی دن؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
کمک کردن با از گلوی مردم خودمون ببریم بریزیم تو حلق اینا فرق داره!!!
در ضمن پولهای باستی هیلز و لواسان و ... در کنار اختلاسهای امثال شماها هیچه که نه !! اصلاض نمیشه کفت چیه!!!!
6 میلیارد دلار سه میلیار دلار
بیست هزار میلیارد تومان و ....
بعد برای 50 میلیوندلار باید اینهمه التماس و تبلیغات و مظلوم نمایی و....
شما خودت برو فکر کن ببین خیانت از این بزرگتر میشه
حامل پیامی روشن از اسرائیل برای لبنان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
پیامش چیه تو سرخور وطن فروش
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
به ما هم بگو ترسو؟
سیروان
| Germany |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
عجیبه که تابناک پیامهای بی ادبانه ولایتمدارها رو چاپ میکنه ولی اگه کسی جوابشونو بده چاپ نمیشه.
Saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
چه ربطی به وطن فروشی داره؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
پیام داره ولی نه از اسرائیل ! از مقررات حمل و نقل و ایمنی پیام داره ! چنین باری رو حتی یک روز هم اجازه نمی دن جایی بمونه ! اونم تو بندری کنار شهر !
یه جا دیگه نوشتن که چند ساله اونجا بوده و بین فروشنده و خریدار مشکل بوده و ... اصلا هرچی باید زودتر یا منهدم می شد یا حراج میشد و... که برای همه شون هم مقررات بین المللی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اسرائیل نژاد پرست جنایتکار پشت بیشتر حادثه های خاورمیانه است
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خود حزب الله میگه به اسرائیل ربطی نداره بعد شما پیام روشششششششن گرفتین؟!!! دمتون گرم!!!
محسن گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
رژیم صهیونیستی نژاد پرست باید نابود بشه - اصلا نمیتونه در صلح با همسایه هاش زندگی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
مرگ بر رژيم غاصب صهيونيستي با طرفداران نجس داخليش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
پیامش اینه که بورس امروزبجای ۵۰ هزارواحد ۲۰۰ هزارواحد رشدمیکنه خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
پیامش اینه که جنگ عاقبت خوش نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
درپاسخ به 00:11
خیلی جالبه نمیدونستم بیروت جز ایرانه
میشه جای لبنان را توی نقشه وطنت نشون بدی
اگه حرف نزنی اتفاقی برات نمی افته.سنگینتر هم هستی
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
من نمیدونم چرا به هم توهین میکنید دوستان
تحلیل کنید بر اساس قوانین کشور و سایت
((سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است

.
تحلیل دیگران رو بخونید و خویشتن دار باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
توی یه کلیپ بوضوح دیده میشه که قبل ازانفجاراصلی یک چیزی شبیه موشک به محل انفجاراصابت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اسرائیل گفته من نبودم و حامل پیامی نبوده
ولی فکر کنم تو خودت حامله ای
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اولاهرکسی ازکشوردیگرانتقادکرد چرادوستآن ایرانی ما من منتقدان راوطن فروش میخوانند؟ایاعراق وسوریه ولبنان جزوایران هس؟هرکشوری بامادوست شد بدبخت شد مث ملت خودمون
خاورمیانه همیشه پر از حادثه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
وبورس پرازرکورد های تاریخی !!!
یا خدا...خدایا خودت رحم کن
هر کی انفجار ایجاد کرده، جون اسرائیل هایی که آماده باش بودن، خرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
مسئول خود اسرائیل جنایتکاره
تابناک
حتما برای یه خبر باید تبلیغاتت رو ببینیم
میرم بیرون دیگه هم نمیام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
اد بلاکر نصب کنید
adblocker ultimate
در فایرفاکس عالی عمل میکنه
ناشناس
| Ukraine |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
چهار تا ویدیو گذاشته همشونم اولش تبلیغه. حال آدم رو بد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
گندشو در اوردی با این همه تبلیغ. اه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خجالت بکشید دیگه برای 10 ثانیه فیلم حادثه ای هم میخواد درامد کسب کنید
سید مهدی
| United States of America |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
من اینجور تبلیغات رو دقیق به خاطر میسپارم تا یادم باشه از محصولات و خدمات اون تبلیغ هرگز استفاده نکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
ادبلاکر و تا حد ممکن هیچ نرم افزار اضافه نصب نکنید

اکثرا بدافزار هستند
نکهداری حجم زیادی مواد منفجره و نیترات و ترقه در محل مسکونی و پرجمعیت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
عزیزم کشور دوست و برادر لبنان بالاخره باید یک شباهتی با سیستم مدیریت و ایمنی ما داشته باشه وگرنه که ما می رفتیم با سویس رابطه استراتژیک برقرار می کردیم . دقیقا همین اشتباهات ایمنی شدید در کشور خود ما بارها تکرار شده نمونش قطار نیشابور بود که سهل انگاری در حمل مواد قابل انفجار تو واگن های پشت سر هم انفجار بزرگی ایجاد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
ناشناس 23:46 شما می دونی که اکثر لبنانیهای سنی مذهب هستند. دولت لبنان را هم طبق قانون اساسی همینها تعیین می گنند و طرفدار عربستان سعودی هستند؟ با ایران هم میانه
خوبی ندارند؟ شیعیان که در جنوب لبنان زندگی می گنند طرف ایران هستند . متاسفانه اکثر مردم ما اطلاعی از ساختار پیچیده جامعه لبنان ندارند
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
هرچه بوده خبر صدا و سیما دروغه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بهتر دوستانی که به یاد انفجار ۱۷ سال پیش قطار نیشابور می افتن به حافظه شون زیاد فشار نیارن و یاد آتش گرفتن ناو هلی کوپتر بر آمریکا هم بی افتن که یک ماه پیش آتیش گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
نه انفجارمنبع گازبوده !!!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
سویس وفرانسه وانگلیس شما رو نمی‌پذیرند .شغل شریفتون چیه؟
تبلیغات اصلا اجازه نمیده خبر رو بخونی
هر چیزی یه حدی داره
من که رفتم این خبر رو جای دیگه بخونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
منم اینقدر که تبلیغا زیاد بود، فقط اومدم تا این پایین یه بد و بیراه به تابناک بگم، بعد برم از یه سایت درست و درمون خبرو بخونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
اد بلاکر نصب کن حاجی
ناشناس
| France |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
تابناک دیگه گندشو درآورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بخاطر نصب اد بلاکر مجبور شدم 50 مگ بسوزونم!
هم دلیلش معلومه هم علتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
احسنت
...شیخ پندی دگر ده مارا
خخخخخخخخخخخخخ
بیاد جریان قطار نیشابور سال 1382 افتادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
راستی اخرش نتیجه تحقیقات چی شد؟!!!
شک نکنید انفجارهسته ای هست ترقه قدرت انفجارش اینقدرنیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
نوشته نیترات و بنزین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
مسخره ها با این قدرت ترقه بوده هسته ایی مانند بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
پروفسور کی بودی تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
انفجارمنبع گازبوده !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
جان
عزیزم
قدرت سنج انفجار کی بودی تو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
وزیر بهداشت لبنان گفته مردم شهر را ترک کنند .حتما چیزی می دونه
لبنان کشور بازیچه خارجی هاست به زحمت میشه اسم اون رو کشور گذاشت نه ارتس داره نه دولت درست و حسابی فقط حزب کوچک و افراد اکثرا وابسته دارن اون رو اداره میکنن کسوری زیبا ولی بدون صاحب عروسی هزار داماد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اگر ما حمایتهای بیخود خودمان را از روی آنها برداریم کشوری آباد و آزاد خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تا وقتی اکثریتش طرفدار عربستان و آمریکا هستند همین آش و همین کاسه خواهد بود
نصف کشورشون تو اشغال اسرائیل بود
حزب الله اخراجشون کرد
اگه اقلیت شیعه و حزب الله نبودن الان اسرائیل کلش رو گرفته بود
اسراییل هشدار داده بود که ما به منافع ایران در منطقه حمله میکنیم قبلا سوریه بعدا عراق انفجارهای مشکوک در ایران هم بماند این رو هم باید کار اسراییل دانست اسراییلی ها به سیم آخر زدند تازه حکم دادگاه حریری هم جمعه اعلام میشه فتنه ای عظیم در لبنان اتفاق میافته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
شتردیدی ندیدی
در فیلم چهارم انفجار های کوچک داخل دود و آتش دیده میشه و بعد بوووم این یعنی بدون شک انبار مهمات بوده
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
لطفابریدچندتاگزارش ومطلبوبخونین بعدنظربدین!!!گمرک بندبوده!!محل نگهداری کالا وموادمختلف ومهمترین وخطرناک ترینش انبارشماره12که دراون چندین تن "نیترات آمونیوم"که ازش هم درساخت کودشیمیایی وهم درساخت موادمنفجره هم میشه استفاده کردوظاهراقاچاقی واردشده وتوقیف شده بود نگهداری میشده!!
تلبیغات افتضاح و چندشه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تابی پولدار شده به جاش
تابناک. این آگهی ها را بردار بد جوری مخاطب را کلافه می کند. برای پول هر کاری می کنید شرم آور است
دلاردوباره گران میشود
چون بایدلبنان ابادشود
خانواده کم درآمدنابودمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
جان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بیخودی جو نده
منافقین تروریست از آلبانی اینجا جمع شدن
اسرائیل چه میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
باید گفت حزب ا.. لبنان چه می کنه که انبار مهمات را در دل شهرها جاسازی کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
دمت گرم.ما کردها با اسراییل نیای مشترک داریم بجز شیعیان کرمانشاهی....
شبیه انفجار هسته ای بود واقعا ترسناک بود
پاسخ ها
کرامت سلیمی
| France |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
شبیه انفجار هسته ای نیست بلکه نشان می دهد که ان چیزی که به عنوان انفجار اتمی وانمود می شود درر واقع انفجارهایی از همین نوع مواد منفجره می باشد و برای ایجاد ترس در میان ملتها وانمود می کنند که مثلا" یک کیلو گرم اورانیوم غنی شده این انفجار را به وجود اورده است.
لطفا حجم بنر های تبلیغاتی را کم کنید اینجا کیام خبر بخونیم نه تبلیغ ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اونوقت از کجا پول در بیارن که شما بتونین خبر بخونین؟ نحوه تبلیغات درست نیست وگرنه خود تبلیغات اشکالی نداره
تابناک این قدر روی صفحه خبر تبلیغات نفرست که نصف بیشتر صفحه موبایل را می گیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
علاوه بر اشغال صفحه باعث هنگ کردن مرورگر کروم موبایل هم میشه
من خودم بندر کار میکنم.. فقط یه لحظه خودتون رو بزارید جای مسئول انباری که منفجر شده.
ولی اینکه چرا کانتینرهای حاوی مواد خطرناک انفجاری(ترقه)(قشنگ ترقه ها رو میشه دیده که یکی یکی منفجر میشدن) باید کنار انباری باشن که مواد آتش زا داخلشه جالبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
و تو باور میکنی که این موج انفجار ترقه باشه.
به ما چه

اصلا مهم نیست
واقعا آگهی ها غیرحرفه ای و اعصاب خورد کن هست.واقعا توو مخ بیننده و خواننده اس. تا درست شدن سایت عمرا دیگه بخوام بیام اینجا خبر بخونم.
واقعا آگهی ها غیرحرفه ای و اعصاب خورد کن هست.واقعا توو مخ بیننده و خواننده اس. تا درست شدن سایت عمرا دیگه بخوام بیام اینجا خبر بخونم.
دریغ از یک خبر خوب در خاورمیانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تا صهیونیست ها هستند داستان همینه باید نابود بشن
خدا نکنه هزینه بازسازی را ایران باید بدهند . مردم خودشان مشکل دارند و فردا کمکهای پزشکی و غذایی سرازیر میشه به لبنان . فقط بیمارستانهای خودمان را به کرونایی های خودمان اختصاص بدهید
تبلیغات تابناک افتضاح است.
این انفجار اتمی نیست
کاملا شدیده و موج بزرگی داره که برای همه ی انفجارها طبیعیه ولی اتمی نیست
تابناک انقدر تبلیغ گذاشته که خبر رو نمیخونی بلکه داری تبلیغ رو میخونی!
این انفجار دقیقا" شبیه انفجاریست که به دروغ ان را انفجار اتمی وانمود می کنند.

در هر انفجاری قارچ به وجود می اید و هرچه مقدار مواد منفجره بیشتر باشد قارچ بزرگتری به وجود می اید و تا ارتفاع بالاتری می رود.

دلیل تلفات بیشتر در هیروشیما و ناکازاکی این بود که جنس خانه های انها از پلاستیک و چوب بود و گسترش یافت و مردم بیچاره راه فراری نداشتند.


شاید استاندار بیروت با یاداوری هیروشیما و ناکازاکی به این شکل به وجود بمب اتمی طعنه می زند و ان را زیر سوال می برد.
اقا به پیر به پیغمبر کچل نیستم ولی از دست تبلیغات تابناک دارم کچل میشم.
من که دیگه اینجا بیا نیستم
با عرض سلام ... اگر دقت کردید یکی داشت قبل از انفجار دوربین تلفن همراهش

را بسمت انفجار نشان می داد . این صاحب دوربین از کچا می دانستد که انفجار رخ

می دهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
قبلش یک انفجار کوچک رخ داده بود.
با عرض سلام ... اگر دقت کردید یکی داشت قبل از انفجار دوربین تلفن همراهش

را بسمت انفجار نشان می داد . این صاحب دوربین از کچا می دانستد که انفجار رخ

می دهد .
برای اداره ی سایت مجبورا تبلیغ کنن پرسنل پول میگرن و همه چی هم گرون شده دیگه اینام درامدشون اینه
ولی بهتره تابناک به تیم ای تیش بگه یکم تبلیغات و مبوایل فریندلی کنن که اذیت نکنه و باگ داره هر وقت ویدیو پلی مکنی تبلیغ میکنه با ید یبار اول ویدیو پخش شه
یک خطای ساده انسانی
یک نفر برقکار قرار بوده بره و برق سوله را با گذاشتن کلید در مسیر برق ورودی خارج از ساختمان ایمن سازی کنه اما این برقکار با یک خطای صد و چند درجه ای سوله ای دیگر را ایمن سازی می کند.
این اشتباهات هم طبیعیست و در همه جای دنیا پیش می آید.
مگه اینایی هم که به خاطرانفجارپمپ بنزین کشته میشن شهید حساب میشن
کامنت های اینجا از پیج وی او ای هم بدتر شده شایدم همونان ماموریت دارن اینجا هم همون حرفارو بزنن...
چرا بايد از انبارهاي مهمات و شهر هاي موشكي را با كمك سپر انساني محافظت كرد
بيچاره مردم …
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
چون شهامت ندارند در جاهای دیگر ذخیره کنند و یم خواهند مردم را سپر کنند
تابناک
با این کارت و این حجم از تبلیغاتت فقط مخاطبات رو کم میکنی
من سالهاست مخاطبتم ولی کم کم قصد دارم دیگه نیام تو سایتت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
منم همینطور
موج شوک ضربه ای ناشی از دتونیشن هست که شبیه یک ابر با سرعت مافوق صوت به اطراف منتشر شده و بخاطر اختلاف فشار دهها اتمسفری همه چیز را خرد و متلاشی میکند.
ینی هر کی تو لبنان بمیره میشه شهید حتی اونی ک تو دیسکو یا لخت کنار دریا بوده !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
دقیقا
انفجار 14 مرداد بیروت یک فرصت مناسب برای رسانه هاست تا یک حقیقت را فاش نمایند و ملتها را از جهل و بی خبری و اطلاعات غلط نجات دهند.

شما خبرنگاران و اصحاب رسانه اجازه ندهید دروغ سلاح اتمی در باورها بماند.



در واقع می توان تعریف جدیدی از فرد احمق ارائه داد:


احمق کسی است که حقیقت را می بیند اما باز هم دروغها را باور دارد.




برای رسانه ها مقاله ای در باره دروغ بودن وجود سلاح اتمی را فرستادم اما همه به دلایلی ان را منتشر نکردند که شاید یکی از این دلایل عدم باور مطالب بنده باشد و یا اینکه می خواهند یک سری خطوط قرمز را رعایت کنند.

. در 14 مرداد 99 انفجاری در بیروت رخ داد که دقیقا" شبیه انفجاریست که ان را به دروغ انفجار اتمی وانمود می کنند.

خواهش می کنم دو عکس مقایسه ای در سایت زیر را ببینید و به رسانه هایی که می شناسید نشان دهید. حتی اگر مطالب بنده را باور نداشته باشند. قضاوت با انها


یک عکس کاملا" استثنایی و کم نظیر

. ذهنیت افرادی مثل شما و دوستانتان در مورد این مطلب برای بنده بسیار مهم می باشد.
چون مطالب سایت و همچنین نوشته های خودتان نشان از این دارد که به روش و عملکرد خودتان اعتقاد کامل دارید و شهامت حرف زدن و انتقاد را هم دارید.
اگر دقت نماییم شکل انفجار هیروشیما و بیروت دقیقا" شبیه هم است.

با استناد به عکسها و فیلمهای همین انفجار به راحتی می توانید دروغ بودن سلاح اتمی را فاش نمایید و باور ها را از این دروغ بزرگ پاک نمایید.

در عین حال خودتان این اظهار نظرها را تفسیر کنید.

سخنگوی دولت: برجام کارکرد خود را از دست داده؛ مقصر آن هم ترامپ است!/

ظریف: کلینتونِ دموکرات هم رای می‌آورد آمریکا از برجام خارج می‌شد!

ایا این اظهار نظر های متناقض نشان نمی دهد که در موضوع برجام نه اقای روحانی کاره ایست و نه ترامپ.

ایا این اظهار نظر ها نشان نمی دهد که ملتهای جهان درگیر یک بازی کثیف شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خدا شفا بده
ظریف چه جوری حساب کرده که کشته شدگان شهید هستن؟!!!!!!
باد آورده را باد برد.
خیلی ناراحت شدم فقط یک لحظه فرض کنید داخل تهران این اتفاق میفتاد امیدوارم مردم لبنان یک دولت دموکرات و ارتش و قدرت استقلال و ازادی پیدا کنند

ولی حتی تو همین فیلمای انفجار زناشون ازادی پوشش داشتن
بیچاره ایرانی که از صبح تا شب برای ۱۰۰ دلار تو ماه روزی ۱۲ ساعت کار میکنند
..
مگه حادثه نبوده چرا شهید شهید اعلام کردن جانباختگان برای ما هزینه داره عزیزم شما بگذارید لبنانیها هر چی میخوان اعلام کنند یک کمی جلوتر بیا ببرمت سواحل تفریحی ببین چه خبره !!
این انفجار کار اسرائیل نبود ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
معلومه که نبود !!!!
جنگ شروع شد.امریکایی ها چند وقتی هست که دنبال بهانه برای جنگ هستند.
ای وای !!!!
جالبه کشور دوست و مسلمان ما صلیب سرخ داره نه هلال احمر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
خب کشور مسیحیه..مسلمونا بیشتر تبار سوری و فلسطینی دارن و شیعیان با جمهوری اسلامی اونجا کاشته شدن.فقط دروزیها و مسیحیان مارونی بومی اصیلن.صدا و سیما و سریالهای آبکی اون رو کمتر نگاه کن.کتاب بخون.مطالعه کن..
فکر کنم منطقه نظامی بوده و در اونجا سلاح تولید میکردند. ولی خیلی جالبه که چه ماشینهای به روزی هم دارند. چرا ما باید هزینه ی اونها رو بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
جداً راستی میگی ها ؛ هم نوع ماشین هاشون و هم ساختمان و خیابوناشون انگار اروپاست . حیف این کشور نیست که باید قربانی اختلافات ایدئولوژی و باورها بشه ؟!؟
"حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای درباره انفجار مهیب عصر روز سه‌شنبه در بیروت با ملت لبنان، خانواده شهدا و مجروحان ابراز همدردی کرد."!!
خانواده شهدا؟!!مگر نگفتید حادثه تروریستی نبوده و فقط یک حادثه معمولی بوده؟!این تعریف جدیدی از شهید است؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
شهید و شهادت کلمات و واژه هایی بسیار مقدس است که نباید به هر کسی نسبت داد حتی اگر آن فرد بیگناه باشد .

شهادت یعنی شهادت حسین ، یعنی شهادت حمزه ، یعنی شهادت عباس ؛ بنابراین خواهشاً این لفظ رو برای هر جریان و هر کسی استفاده نفرمایید .
اگه ایران بودفورایه منبع گازوییل سوراخ شده روبعنوان علت انفجارنشون میدادند
مرگ بر اسراییل وامریکا دامن خود لبنان هم گرفت
متاسف شدم برای مردم بیگناه و زنان و کودکان آسیب دیده این جنایت ، نمیگم حادثه چون حادثه نیست
لبنان چون عروس بود مثل مادر بزرگ من شد
زیرنویس شبکه خبر:
2750 تن نیترات آمونیم
این محموله(نیترات آمونیم) به علت اختلاف بین طرفهای معامله در بندر توقیف شده بود.
طرفهای این معامله چه اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند؟

ویکی‌پدیا:
نیترات آمونیوم یک ماده ‌کم‌انفجار(احتمال انفجار آن بسیار کم است) با قدرت بالاست، فقط در کنار یک چاشنی قوی منفجر خواهد شد.

این انفجار در آستانه حکم دادگاه قتل رفیق حریری بوقوع پیوست، قرار بود یک دادگاه سازمان ملل روز جمعه حکم علیه چهار مظنون قتل حریری که هر چهار نفر از اعضای حزب‌الله لبنان هستند، صادر کند.
من موندم چرا به کشته های این حادثه میگن شهید. حتی اگر حادثه تروریستی هم باشه که نیست، کشته ها شهید به حساب نمیان. شهید در قرآن یک کلمه مقدسه نباید هرجایی ازش استفاده کرد.
البته این حادثه بسیار ناراحت کننده بود و به خانواده کشته شدگان تسلیت میگم.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
صد در صد موافقم
کار اسراییل و آمریکای خبیثه انتقام سخت در انتظار جنایتکاران است
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
رضا جان ، دلبندم ؛ خود لبنانی ها میگن کار هیچ کشور خارجی نبوده ، اونوقت شما از اینجا نسخه میپیچی براشون ؟!؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
رضا جان، قرص هات رو سر وقت بخور۔ ایشالا خوب میشی
مردم لبنان هیچ اهمیتی برای ما ندارن
مگه زبان رسمی این کشور فارسی نیست؟ پس این ظریف چرا عربی پیام داده؟
با سلام تابی جون این انفجار در لبنان تروریستی بوده و با یک راکت زده شده است و فیلم ان موجود است و به احتمال زیاد کار اسراٸیل بوده ولی اسراٸیل ان را رد کرد که مشخص است دروغ می کوید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
خوش انصاف! فقط اسراییلی ها دروغ می گویند؟؟؟
امروز ظهر كنال 24 تركيه نشان ميداد كه هنگام بلند شودن دود سفيد قبل از انفجار بزرگ يك شي سياه رنگ از جهت مخالف به محل برخورد كرد مثل يك موشك يا چيز ديگري
خدای من ؛ آخه چرا بدبختی و مصیبت دست از سر خاورمیانه بر نمیداره ؟

خدا به مردم این کشور رحم کنه و به بازمانده ها صبر بده .
بدبخت تر شدیم تا سالهای سال باید هزینه بازسازی بیروت را هم بدهیم. اگر مدرکی هم بر علیه ما جور کنند که قوز بالا قوز هم خواهد شد.
خوب چرا نشستی؟
برو بگیر؟
صهیونیستهابکمک آمریکا وآل سعودبااین عمل خواستندضرب چشم ازایران وحزب الله ومقاومت منطقه بگیرند،ولی کورخوانده اند!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
قطعا کار اسراییل نبوده
این انفجار حتما به دست افرادی انجام شده که قرار است تا چند روز دیگر، دادگاه ترور رفیق خریری علیه آنها رای صادر کند
متاسفانه بجای همدردی با انسان ها عده ای شروع به ایجاد جو مسموم کرده اند. انگار انسانیت از بین ما رفته است. این همه انسان کشته شده است عده ای اینگار خوشحال شده اند
یا خدا پولش گردن ما افتاد
تا زمانی که اسرائیل ملعون در خاور میانه هس هیچ کشور مسلمانی روی ارامش ب خود نخواهد دید، عراق،یمن، سوریه، افغانستان، لبنان، لیبی در آفریقا، ترکیه، آذربایجان، ایران، همه را ب نوعی درگیر کرده، یا با جنگ یا با تحریم، یا با گل ب خودی و...
عکس ساعت22:09
برای یک ساختمان های دولت فدرال آمریکاست که بمب گذاری شده بود برای سال ۱۹۹۵ که ۱۶۸ نفرمردن
حداقل اگر از عکس استفاده میکنید یه تحقیق بکنید
اینطوری فکر میکنند اخباردروغ منتشر میکنید
براتون زشته
( کمتر جعل اخبارکنید)
این همه کشور کمک کرده و مردم جهان تسلیت گفتند اما متاسفانه عده ای از هموطنان ما اون عده ای رو که تسلیت میگن رو میخوان سرکوب مجازی کنند
مسئولان متوجه باشند که هر نوع کمک به یک کشور دیگه باید با رضایت مردم ایران باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
حتما !! تا حالا که اینطور بوده
لبنان تنها نیست
سلام از نظر من معقد به تئوری توطعه تمام دنیا دست یه عده است که کل کار هایی که مبینیم رو انجام میدند و در تمام کشور ها و تعیین میکنند که چه کسانی در در کشور ها سر کار باشند و چه کار هایی در این کشور ها انجام و وضعیت افتصادی شان چی باشه و کی جنگ درست کنند و کی تهدید کنند
بعضیا چنان با یقین میگن کار اسرائیل نیست انگار علم غیب دارن
قشنگ دارید جای خدا تصمیم میگیرید
باز هم کشور جعلی برای خواب راحت شهروندانش تعداد زیادی را کشت و بیخانمان کرد. مگر مردم کشور جعلی چه هستند که مسئواینشان برای خواب راحت شهروندانش این همه جنایت مرتکب میشود؟ قال این خال بدخیم را بکنید تا دنیا آرامش پیدا کند
باز هم کشور جعلی
با بررسی استعفای ناگهانی و شگفت آور سعد حریری در سال گذشته و مقایسه ی آن با وضعیت ناگوار اقتصادی لبنان در اثر فشارها و عوامل خارجی و سرانجام انفجار بیروت، اکنون می توان دریافت که آن استعفای غیر مترقبه و مشکوک بی ارتباط با سلسله حوادث منتهی به انفجار کنونی نبوده و این سناریوی دقیقی بوده که از یکسال قبل به وسیله سرویس های اطلاعاتی آمریکا و عربستان و اسراییل طراحی و در دست اجرا بوده است تا آوار تمام ناکامی های اقتصادی و سرانجام این حادثه ی انفجار بر سر دولت نزدیک به حزب الله خراب شود.
کشانده شدن کشتی سرگردان حامل مواد شیمیایی قابل انفجار به بندر بیروت و توقیف و ذخیره شدن بی سر و صدای محموله های خطرناک آن هم بخشی از این سناریو بوده که با همکاری برخی عناصر نفوذی و اجیر در دستگاه دولت و اداره بندر بیروت تکمیل شده است.
حالا باید منتظر باشیم و ببینیم این دولت های بیگانه به بهانه بازسازی و اعطای وام های مالی مشروط، چگونه نقشه های خود را برای تسلط بر کشور و دولت لبنان پیاده می کنند تا آن را از محور مقاومت جدا کنند.
اومدیم. یه لحظه دیدنتون فقط تو آشپزخونه بودین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی