بازدید 3976

گزینه اصلی هدایت بارسلونا در فصل آینده

کد خبر: ۹۹۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 04 August 2020

گرچه مائوریسیو پوچتینو در گذشته به وضوح اعلام کرده بود هرگز قصد ندارد در آینده هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد، اما شراط در روزهای اخیر تغییر یافته و این سرمربی آرژانتینی پالس های مثبتی برای پذیرش این شغل برای فصل بعدی فرستاده است. اتفاقی که بی شک باعث خوشحالی هواداران بارسلونا خواهد شد.

 

 

مائوریسیو پوچتینو اخیرا مدعی شد در گذشته قصد بی احترامی به بارسلونا را نداشته و اخیرا نیز ملاقاتی اتفاقی اما دوستانه با جوزپ بارتومئو، رئیس این باشگاه داشته است. نشریه دیلی میل امروز مدعی شد در صورت اخراج کیکه ستین، پوچتینو مهم ترین گزینه هدایت بارسلونا در آینده خواهد بود.

 

مائوریسیو پوچتینو که از اوایل فصل جاری و بعد از جدایی از تاتنهام سرمربی تیمی نبوده، برای بازگشت به عرصه مربیگری ابراز علاقه کرده و بارسلونا نیز مشکلی با فراموشی حواشی گذشته و همکاری با این سرمربی جوان ندارد. این سرمربی در گذشته گفته بود ترجیح می دهد در مزرعه اش در آرژانتین کار کند و سرمربی بارسلونا نشود، اما مواضع او تغییر یافته است. مائوریسیو پوچتینو در دوران حضور در تاتنههام نتایج درخشانی گرفت و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان نیز رساند. البته نام این سرمربی برای هدایت تیم هایی چون یوونتوس و اینتر نیز در فصل بعد مطرح شده، اما احتمالا در صورت رسیدن پیشنهاد بارسلونا، شاهد حضور پوچتینو روی نیمکت این تیم خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار