بازدید 443727
با نطقی در برنامه دیشب و پس از قرارنگرفتن بین ۱۰برنامه پربیینده سیما

میثاقی سرانجام از خودش مقابل فردوسی‌پور دفاع کرد

اخیرا جدول پربیننده ترین برنامه های صداوسیما منتشر شده که برنامه محمدحسین میثاقی برخلاف نود فردوسی پور، در آن دیده نمی شود و این موضوع فشار زیادی به مجری جوان وارد کرده است.
کد خبر: ۹۹۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 04 August 2020

جانشین عادل فردوسی‌پور از عملکرد خودش و همکارانش با نطقی در برنامه دیشب دفاع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اخیرا جدول پربیننده ترین برنامه های صداوسیما منتشر شده که برنامه محمدحسین میثاقی برخلاف نود فردوسی پور، در آن دیده نمی شود و این موضوع فشار زیادی به مجری جوان وارد کرده است.

او که از بدو حضورش در برنامه فوتبال برتر مورد حمله سنگینی از سوی طیف‌های مختلفی از علاقمندان به فوتبال قرار گرفته، بعد از حضور یک و نیم ساله در برنامه ای که دوشنبه شب ها جانشین نود شده، سعی کرد با عباراتی کوتاه از کار خود و همکارانش دفاع کند.

میثاقی سرانجام از خودش مقابل فردوسی‌پور دفاع کرد

میثاقی که بهر حال جانشین یکی از محبوب ترین مجریان تاریخ تلویزیون ایران شده و همین مساله و سابقه همکاری‌اش با برنامه نود و عادل فردوسی‌پور به تشدید این فشارها کمک کرده است، در نهایت امشب تصمیم گرفت در مقابله با برخی صحبت ها، آن چه در دل داشت را بر زبان بیاورد. او با انتقاد از تخریب ها و توهین ها در فضای مجازی از اعضای تیمش در برنامه فوتبال برتر تشکر کرد و در نهایت هم تاکید کرد که کارش در این برنامه نه معطوف به حاشیه ها که تنها بر بالا بردن کیفیت برنامه خواهد بود.

ضمن اینکه او به یک نکته نیز اشاره کرد که برنامه همان جایی که باید می ایستاده، ایستاده. این پاسخی به انتقادات پس از انتشار نظرسنجی پربیننده ترین برنامه های شبکه های سیما بود که جایگاه برنامه او را در رتبه های پایین تر جدول 10 برنامه پربیننده شبکه سه نشان می داد. احتمالا میثاقی با اعلام این صحبت آن جدول منتشره را نیز زیر سوال برد.

او که در مدت اجرای فوتبال برتر چالش های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و در حالی که سایه برنامه قبلی(برنامه نود) را بالای سر خود حس کرده است، اغلب بی سروصدا و گاها با برخی واکنش ها سعی کرده اندکی از این بار سنگین را از شانه ها بردارد و به خود استراحتی بدهد. به نظر می رسد صحبت های امشب میثاقی هم در همین راستا بود. او که به تصمیم مدیریت شبکه سه پس از اجرای برنامه فوتبال برتر تنها ساعات پخش مسابقات فوتبال، اجرای شوی دوشنبه شب ها را هم برعهده گرفته، این صحبت ها را به زبان آورد؛ جملاتی که بی کم و کاست آن ها را منتشر می کنیم:

آن بخشی از فضای مجازی را بچه ها بیشتر رصد می کنند که نظرات و کامنت های محترمانه و فنی را دارد. کلا در بخش های مجازی فوتبالی خیلی از مواقع اتفاقات سطح پایینی رخ می دهد. در این بخش ها دائما تخریب و توهین و از این دست کامنت ها می بینیم که البته بچه های فوتبال برتر به آن عادت کرده اند!

در این یک سال بعضی ها هر کار نکرده ای را انجام دادند برای اینکه بخواهند برنامه ما را تخریب کنند، فضا را به هم بریزند و غرض ورزی کنند، اما یک درصد هم برای ما اهمیت ندارد. بچه ها سعی می کنند محکم، با خلاقیت زیاد، صداقت و به دور از هر گونه بی ادبی، بی احترامی، غرض ورزی و البته جوسازی و عوام فریبی کار خودشان را به بهترین نحو انجام دهند و فقط بر پایه احترام و کیفیت کار بتوانند کارشان را در فوتبال برتر جلو ببرند.

خدا را شکر الان هم برنامه آنجایی که باید می ایستاده، ایستاده؛ البته به کمک شما و تلاش شبانه روزی بچه ها. این ها را برای آن دوستان پست گذار، استوری گذار و ویدیوگذار گفتم که معمولا سر برنامه فعال می شوند، کارشان را ادامه دهند چون ما بچه های فوتبال برتر وارد بازی شان نمی شویم. ما مافیا بلد نیستیم و تنیس فوتبال بازی می کنیم!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵۷۵
میثاقی حال بهم زن اه اه اه اه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
تو که بیشتر هستی
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
فروغی ظلمی عظیم به فوتبال دوستان کرد و در اذهان کتکش را خورده و خواهد خورد زور گفته و دیگر هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
کوچک خان تو کجا و عادل خان کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بنده به شخصه یه زمانی تنها برنامه ای که نگاه میکردم نود بود که دیگه همون رو هم نابود کردن من با وجود اینکه دوست داشتم برنامه های فوتبال رو دنبال کنم ولی به خاطر وجود این آقا اصلا"رغبتی برای نگاه کردن ندارم
بیچاره فردوسی پور ... من نمی دانم که آیا فردوسی پور خبر دارد که بسیاری از افرادی که ازش حمایت می کنند در خوشبینانه ترین حالت هیچ علاقه ای به او ندارند و در حالت بدبینانه ، دشمن نیز هستند ( حدس می زنم بداند ) ... و این حمایت ها صرفا خالی کردن عقده ها و دشمنی ها از جاهای دیگر است ... و الا همان زمانِ برنامۀ نود ، فحش دهنده های فردوسی پور شدید تر و پررنگ تر از حامیان فریبکار امروزش عمل می کردند .
پاسخ ها
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
آره دقیقاً...
حق با شماست. من اشتباهاً منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
دقیقا
و این رسان نهای ها بیشتر با صدا وسیما مشکل دارند و یک برنامه گیر اوردن برای بازی رسان های ولی عددی نیستند
آخه این چه اخلاقی ما داریم، کسی دیگه ای عادل رو بیرون کرده سر مسایل خارج از برنامه 90، این بنده خدا هم جوونه و کارش رو سعی میکنه خوب انجام بده. چیکار کنه بشینه خونه یا اسنپ کار کنه؟؟ حالا هر کی در یه جایی رشد کرد و دیده شد تا آخر عمر باید پاسوز اونجا باشه؟؟ اینجوری بود که همه باید در مدرسه میموندن نه اینکه برن سر مشاغل خودشون چون اونجا رشد کردند و سواد یاد گرفتند
پاسخ ها
سیدحسین ملک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
ایشون نه نشسته بود خونه، نه اسنپ کار می کرد، سال ها مهمترین خبرنگار و نفر دوم دیده شده در برنامه نود، مجری دائمی برنامه های فوتبالی پخش زنده، خبرنگار ارسالی به کشورهای میزبان جام جهانی، و مجری دومین برنامه محبوب فوتبالی تلویزیون، فوتبال ۱۲۰ بود، عامل اصلی همه این ها هم عادل فردوسی پور بود، اصلا وقتی قرار شد مجری فوتبال ۱۲۰ بشه شبکه خلاف قانون دونست و بعد از یک دور و اجرای آقای محمدی و رفع موانع قانونی این اتفاق افتاد. عامل اصلی طی کردن پله های پیشرفت برای ایشان اعتمادی بود که فردوسی پور بهش کرد و میدانی بود که در اختیارش قرارداد، او ابتدا در برنامه های به تهیه کنندگی فردوسی پور حضور یافت و دیده شد و بعد جزو خبرنگاران و مجریان دیگر برنامه های فوتبالی دیده شد. این که با یک تصمیم سیاسی و زورگویانه یک شبه برنامه نود ازبین میر ود و ایشان حاضر است مجری برنامه جایگزین شود و کوچکترین اعتراضی به چنین ظلمی نمی کند و حاضر نیست اپسیلونی از موقعیتی که در آن دارد که مدیون عادل فردوسی پور است را با انصراف از مجری گری برنامه جایگزین نود جبران کند، برآمده از یک جاه طلبی عمیق و خودخواهی مفرط و پلشتی بزرگ دارد.. دوستان حتی به عادل اجازه نمی دهند در اینترنت برنامه ۹۹ را پخش کند، یعنی یک انحصار بزرگ، و این آقا که ادعای حقیقت دارد، حتی کوچکترین اعتراض و نقد نمی کند. عیب ندارد لااقل حاضر به رقابت حداقلی باشند برنامه عادل در اینترنت را هم تحمل نمیکنند.. در تمام دنیا مجریان محبوب انگشت شماری وجود دارند که برنامه های چند دهه ای دارند، و محبوبیتشان اصلا با دیگران قابل قیاس نیست، مسئله این ست که هرکسی نمی تواند در این جایگاه باشد و اگر با زور قدرت و سرکوب و فیلتر بقیه بخواهند کسی را به زور به این جایگاه رساند فقط باید خطاب به او برادرانه گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست!!
اونایی که به میثاقی گیر دادن خودشونم می دونن که از بغض مدیر شبکه 3 هست نه حب فرودسی پور
اگه برنامه میثاقی مخاطب نداشت همه فوتبالی ها صف نمی کشیدن که توش دیده بشن.
اگر بی طرفانه قضاوت کنیم واضحه که همه کارکردهای 90 را داره بجز بحث شیرین شرطبندی که فردوسی پور در قالب پیش بینی واردش شده بود.
واقع لوس تشریف دارند. این دست آدمها در آینده ایران جایی نخواهند داشت ، چون از مردم دوری کردند و به قدرت پول نزدیک شدند.
اقای میثاقی عزیز،جنابعالی باختید و مدیران این شبکه شما را سوزاندند.
پاسخ ها
محمد بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
برنامه ی آقای میثاقی بسیار بالاتر و باکیفیت تر از برنامه ی نودهست ..بدور از حاشیه با انرژی لذت بخش که البته با اجرای قوی آقای میثاقی ...برنامه ی شما واقعا عالیه ..دمتون گرم ...واقعا از شما و عوامل برنامه ...ی فوتبال برتر ممنون و سپاس گذارم ..
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
اقا بختیاری
یادت باشه هیچکس مارادونا نمیشه و
هیچکس فردوسی پور نمیشه

فکر کنم در عمرتون یک اوت هم پرت نکردی رفیق
آقای میثاقی کار درست خیلی بهتر از دیگران این کار ما ایرانیان است همش در گذشته هستم
پاسخ ها
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
مجری گری آقای میثاقی عالیه دمشون گرم زنده باشن
بچه مزور ریا کار
مرد حسابی موقعیت خودت نتیجه مافیاست بعد میگی ما مافیا بلد نیستیم!؟ ما رو ببوگلابی گیر آوردی یا واقعا اینقدر پرتی؟!
تو اگر خیلی اعتقاد به اخلاق مداری داشتی بخاطر یه برنامه دوست و استاد چندین سالتو نمیفروختی. تو حق حرف زدن از اخلاق را نداری مرد بی اخلاق
پاسخ ها
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
همچین میگی مربی و استاد خودت که هرکس ندونه چی برداشت می‌کنه!!
درصورتیکه ایشان جدای از بحث استاد شاگردی، بسیار فرد با استعداد و تحصیلکرده ای هست و جایگاه امروزیش هم کاملاً شایسته ایشان هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
خخخخه
برنامه فوتبال برتر در زمان نود هم بوده
به نظرم فوتبال برتر داره بدون حاشیه، مسائل مختلف لیگ و فوتبال ملی رو پگیری و نقد می کنه و برنامه اشون هم جذابه. قطعا نمیشه توقع برنامه نود رو ازش داشت چون نود سالیان سال پخش شده بود و به یک پختگی رسیده بود. ولی به نظرم اینقدر جا برای همه هست تو ایران که هر کی بخواد کار خودشو را بکنه.
چیزی که تو رسانه ملی خوب نیست، حذف چهره های معروفه و اگر قراره چیزی یا کسی هم جایگزین بشه خوب اینکار انجام نمیشه
کلا هر وقت اینا میبینم شبکه را عوض می کنیم انقدر منقی و چندشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
من ازاول از صدای این میثاقی خوشم نمی اومد این برنامه برتر هم هیچوقت ندیده ام
بابا این میثاقی هنوز بچه هست. وقتی امور کار در دست افراد نابلد باشه نتیجه کار همین میشه. اصلا فکر می کنم شاید زیر ده درصد جامعه برنامه ای نازل رادیو تلویزیون ایران را نگاه می کنند.
نمک خوردی و نمکدان شکستی؟!!!!!!!!!
عجب! مافیا و عوام فریبی؟ این عبارت ها بیشتر برازنده خود میثاقی است. اگر برنامه ایشان جزو ده پر بیننده بود نه مافیایی در کار بود نه عوام فریبی! جمع کنید بساط سیمای به ظاهر مردمی را.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
هنوز نفهمیدی قضیه که مافیا دارد برای سرکوفت زدن ها
خخخخه
امار کلی شبکه ها را می گذاری و به اسم رتبه 10 در شبکه 3
؟ و مثلا برای نود نوشابه باز کنید؟
نود هم همین رتبه ها را داشت در بین کل شبکه ها
تخریب تان هم به درد خودتان می خورد و ضایع
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
پاسخ ها
محم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
فردوسی پور لنگی بود
سلام. از همین نظرسنجی که فرمودین مشخصه که کی محبوبتره. هرچی هم که قمپز درکنه و لوغوز بخونه بازم فردوسی پور سرورشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
خخخه
در ماه قبلش برنامه فوتبال برتر رتبه 2 در بین شبکه سه داشت والان جز 4 تای اول
پسر خوب فوتبال یه فعالیتیه برای جوانها و بیشتر مخاطباش هم جوان هستن، عادل در طول 20 سال اون جایگاه و محبوبیت رو بدست اورد، تو میخلی ره صدساله رو تو یه شب طی کنی؟ مگه نمیگن میزان، رای ملت است!؟ رای اکثریت مردم رو که میدونی، پس چه اصراری داری خودتو جلوی نظر مردم قرار بدی!
همون فوتبال 120 رو ادامه میدادی با عادل خیلی بهتر بود، الانم با این حرفات فقط خشم مردم رو بیشتر میکنی
چیزی نگو و کارتو بکن و بزار اندک کسانی که برنامتو میبینن برات بمونن، البته انتظار اینم نداشته باش که در مقام مقایسه با عادل باشی چون خودتم میدونی که مردم چی و کی رو میخان
البته میتونی به هواداران متولد دهه 90 دل خوش کنی که عادل رو نمیشناسن و یواش یواش مخاطب برنامه ات بشن
شبکه فروغی صدا و سیمای میلی بدونه انگشت کوچیکه عادل هم نیستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
به جای آرم شبکه سه باید اسم علی فروغی یجوری جایگزین بشه
خودت مگه تعريف كني از خودت كلا صبحت كردنت رو مخه
پررویی واقعا نعمت بزرگی است، که خداوند به همه نداده
چی میگی برای خودت شما کجا برنامه نوده کجا شما اگر جرت داری با کوچکترین نفری که دارد فوتبال این کشور را خراب می کند حرف بزنی.پس خیلی زود هست برایت تا به اقای فردوسی پور برسی.
ايني كه كسي بايد رشد كند منكرش نيستيم.
منكر ايني كه برنامه اي بايد خوب باشد نيستيم
ولي با خراب كردن يكي و با كمال وقاحت تكيه بر موفقيتهاي يكي زدن و دور زدن و ... مخالفيم
ايني كه با همه اينها اون طرف با وقاحت به كار خودش هم ادامه ميده بدتر مخالفيم
داداش اين ره به تركستان است.
خاین توراچه به نود
آخه بنده خدا طبق گفته ی خودت از این حرفها و توهین‌ها زیاد میبینی و میشنوی
نمیتونی تشخیص بدی مردم تو و گروهتو نمی‌خوان که این حرف ها رو بهت میزنن
خیلی تشخیص این سخت نیس
با تقلید رفتار و گفتار فردوسی پور هیچ وقت نمیتونی نه تو و نه هیچکس دیگه مثل استادت فردوسی پور بشی
به نظرم خودت و دوستا تو تا بدتر نشده جمع کن برو
عادل یه چیز دیگس چون عادله
خودتو به در و دیوار نزن
کاریزما نداری
من مادرم اصلا از فوتبال سر در نمیاره ولی هر وقت 90 شروع میشد میگفت بزن فردوسی پور این یعنی در دل همه جا داشتن
خودتو خسته نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
ما که هر دوتاشون را نمیدیدم!
در ضمن میثاقی از اولش هم همین جوری رفتار می کرد و نه تقلید کار
کسی که رو دست استادش بخاد بلند بشه عاقبتش همینه
استاد فردوسی پور با تمام کمالاتی که داشت یه اشکالی داشت که اونم این بود که درس معرفت رو بخوبی به شما آموزش نداد
قطعا تمام کسانی که توی برنامه تو میان فقط یا بخاطر پوله یا معروفتر شدن
بخاطر تو و برنامت نیس اینو خودت از همه بهتر میدونی
بی تعارف مردم نه تو رو دوس دارن نه برنامتو
هنوز راه نپیموده زیاد دارد تا بزرگ شود. البته مقصر ایشان نیست مقصر اصلی و فتنه گر بزرگ شبکه سه و مدیریت نا بخرد ان است که عادل را براساس .................کنار گذاشت .
برنامه فوتبال برتر خیلی خیلی از برنامه نود بهتره
نوده همیشه دنبال حاشیه بود
ولی فوتبال برتر تا الان داره ریشه ای مشکلات رو بررسی می کنه
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
اصلا میدونی ریشه به چی میگن ؟
هر شاگردی یک روز استاد میشود.شاید هم بزنه روی دست استاد.کسی که توانایی داره خلاصه مطرح میشه
والابه عمرم پروترازاین بشرندیدم..اصلاکاری به فردوسی پورندارم(بااینکه تمام برنامه هاشودنبال میکردم)امااین اقا!!!خیلی روداره که این حرفوزده من به شخصه خداشاهدمیگیرم هنوز یک دقیقه ازبرنامه هاشو ندیدم و وقتی تصویرش میادکانال عوض میکنم چون مالی نیست اصلا ادم دورو بندازبیرون....فقط مطمعنم به زودی زود کلا از تلویزیون حذف میشه حالا میبینیم به زودی چون چوب خداصدانداره.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اره واقعامااین هم برنامه ورزشی مخصوصانوددوست داشتیم نگاه میکردم الان برنامه این شروع میشه میزنیم شبکه دیگه
به قول سیامک انصاری .... یا تو معنی جایگاه رو متوجه نمیشی یا نمی دونی برنامه صادقانه و با کیفیت یعنی چی
ایشون یکی از آدمهای به شدت نون به نرخ روز خور هستند.
عادل فردوسی پور دوستت داریم
مدیر شبکه 3 برنامه نود را تعطیل کرد و از این جهت انتقاداتی به وی وارد است چون محبوبترین برنامه ورزشی ایران بود. او یک برنامه دیگر را جایگزین آن برنامه کرده و طبعا" این برنامه هم نیازمند یک مجری است. نه این برنامه برنامه 90 هستش و نه میثاقی فردوسی پور. بدون مجری هم که کار پیش نمیره. فروغی با فردوسی پور مشکل داشته و اورا کنار گذاشته چرا عده ای به میثاقی حمله میکنند من درک نمیکنم!!!! 16
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
اصلا دقت کردی چی گفته فردوسی پور و مردمو مافیا می دونه داره بهمون تهمت می زنه بعد شما می گی چرا مردم به میثاقی حمله می کنند؟ متاسفم برای همه افرادی که از این ادم دفاع می کنند
من برنامه ایشان را دوست ندارم ادم خوب یا بد به ما ربطی نداره نمیتوانم ارتباط با برنامه داشته باشم نمی دانم چرا ولی فردوسی پور همه خصوصیات مجری چه روانی و کلامی و شوخ طبعی را داشت
هیچکی هیچکس دکتر عادل فردوسی پور نمیشود و نشده و نخواهد شد
سلام.خوب معلومه که حرفی برای گفتن ندارد و باید هم چنین حرف مسخره ای بزند. هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است
هیچ وقت ماست فروش نمیگه ماستم ترشه، مجری که بخواهد فساد رو علنی کند محکوم به خونه نشینی خواهد بود، امثال میثاقی مجری نیستند بلکه گوینده هستند
جای عادل فردوسی پور رو هیچ کس نمیتونه پر کنه، واقعا جای خالیش احساس میشه.
اول،هنوز شبکه ۳ علت حذف ۹۰ رو به چند میلیون مخاطب برنامه و شبکه،توضیح نداده و این یک اهانت آشکار و غیر قابل بخششه.
دوم،مشکل میثاقی اینه که فکر کرد با نشستن روی صندلی فردوسی پور،می تونه جایگزین ایشون بشه.
خواست یک شبه ره ۱۰۰ساله رو طی کنه.
افتاد توی دام طمع خودش و نادانی مدیر شبکه ۳
داداش اینقدر بیخودی تلاش نکن صدهم تلاش کنی نمیتونی جای برتامه نود که سهل حتی به گرد پاشهم نمیرسی نود کجا. برنامه بی روح شما کجا
خیلیم خوبع ...✌
پاسخ ها
کیارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
فردوسی پور یه چیزی گفته دیگه که حظفش کردن دیگه باید هواسشو جمع میکرده
عمرا میثاقی بتونه جای عادل عزیز رو پُر کنه، تا اونجایی که من اطلاع دارم تو فامیل و بستگان و دوستان ما هیچ کس برنامه ی اقای میثاقی رو نگاه نمیکنه کلام آخر برای مردم هیچی نود نمیشه
واقعا خودتان متوجه نوشته هایتان هستید . یک بچه ابتدایی از شما بهتر میتواند جمله سازی انجام دهد.
90یادت بخیر، عادل جان دوستدارم
قطعا شخصیت آقای فردوسی پور خیلی بالاست در این شکی نیست شاید این آقا سفارشی باشند ولی فردوسی پور مردم خیلی دوسش دارن
میثاقی تازنده ای شاگرد عادل هم نمیشی
شخصیت عادل جان کجا و شخصیت میثاقی کجا!
عادل شاید تو تلویزیون نباشه ، اما توی قلب تک تک ایرانیا هست.
عادل از جنس مردم بود...
خدایی برنامه تو جمع کن . حالمون ازت بهم میخوره.. کم گوی و گزیده گوی چون عادل خان
برنامه نود بی طرف بود دنبال اصل فوتبال بود اما هم فوتبال برتر هم شب های فوتبالی با حرص و عقده های بچگانه فقط دنبال پرسپولیسن اونم به شکل بسیار مشمئز کننده اصلا به تیم های دیگه پرداخته نمیشه حال انسان بهم میخوره چنتا مجری با عقده گشایی خودشونو همه چی میدونن حز مجری. عادل فردوسی‌پور خودشو کارشناس فوتبال نمیدونست خودشو داور نمیدونست از هیچ تیمی کورکورانه طرفداری نمیکرد ریشه های فشل بودن فوتبال ایرانو بررسی میکرد .خدا هدایتتون کنه حقتون پایین تر از این حرفاس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
همون زمان هم شما استقلالی ها می گفتید عادل پرسپولیسیه و برنامه اش را تخریب و تحریم می کردید از قلعه نویی تون تا دیگران
درود بر عادل فردوسی پور
عادل جان ، تو که رفتی ، هیجان و علاقه ی ما ب برنامه های فوتبالی هم رفت...
منتظریم برگردی
عادل فردوسی پور یک شخص نیست بلکه یک تفکر است که مردم این عکس العمل را در مورد خاتمی هم نشان دادند یعنی همان "پندار نیک، گفتار نیک، کردار نیک" و به نظرم میثاقی بین ثروت و اعتبار، ثروت را انتخاب کرد! البته ایرادی هم ندارد و باید دید میثاقی با این انتخاب تاکجا تاب و تحمل دارد؟ و این ثروت ارزش آنرا داشت که حتی سلامتی خود و خانواده را به خطر بیاندازد؟!
فقط فردوسی پور و برنامه نود
بله در جایی ایستاده که لیاقتش رو داره, در جایی ایستاده که نشانه های سومدیریت یک مدیر تحمیلی به شبکه ۳ رو نشون میده.
علی فروغی و فروغی ها مدیر نیستن چون آموزش درستی ندیدن. حاضر به یادگیری نیستن و عادت کردن حرف, حرف خودشون باشه.
موفق باشید
اقای میثاقی کسی باشخص شما مشکل ندارد مردم دلشان یرای عادل فردوسیپور تنگیده شده اونم که به همت علی فروغی اهمیت داده نمیشود
میثاقی توهمم زیاد خوب نیستا
خودتم میدونی نود یه چیز دیگه س پس زیاددمتوهم نشو با این برنامه مزخرفت که توو نطرسنجیم مشخص یود چقدر جایگاه داره
فقط کتاب صوتی که عادل ترجمه کرده رو میدونم خودت بارها و بارها گوش کردیا
اصلا ازت خوشم نمیاد هیچ کس عادل نمیشه خودت بری کنار بهتره فرصت طلب
درود بر جناب میثاقی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
اشتباهی مثبت
مافیای صد هستی
کسی شما را خراب نکرد شما خودت را با بی عدالتی خراب کردید یک مثال اگر پنالتی اشتباه داور به سود استقلال بر عکس برای سپاهان گرفته شده بود شما در برنامه خودتان چه می کردید چند کارشناس می آوردید ولی حالا که بر علیه سپاهان شده اشتباه داوری جزء داوری است و راحت از کنار ان گذشتید از این گونه موارد در طول لیگ و هر هفته بر علیه تیمهای شهرستانی رخداد ولی شما فقط دو تیم از جمله پرسپولیس را برای کسب محبوبیت دیدید
این کوچولو آبروی بچه کرج برده خاعن ناخن کوچیک عادل فردوسی پورم نمیشی
برنامه نود بارفتن استاد بزرک عادل فردوسی پور دیگر مزه ونکاه کردن ندارد متآسفم برای صدا و سیما
برو بابا
با سلام این جوانی که با برنامه نود روی کار آمد و به جامعه فوتبالی شناسانده شد با کمال وقاهت بسیار مدعی است که برنامه ای برای مردم در رابطه با فوتبال و ورزش درست میکنددرصورتی که نه بویی از جوانمردی برده و نه آداب اجتماعی صحیح را میداند ضمنا نظر مردم در این نظر سنجی صدا و سیما به وضوح نشاندهنده مطلوبیت برنامه بین مردم است دیگه چونه و اما و اگر نداره ایشان را به خیر و ما را به سلامت هر چند ایشان اینقدر جاه طلبند که حتی زیر پای استاد خودشان را خالی کردند (البته خودشم بازیچه دست دیگران از جمله مسئول شبکه سه سیما شد ) تا خود اختصاصا مجری یه برنامه باشند
آخه بچه تورو کی تحویل میگیره . خودتو بزرگ جلوه نده ... تو خودت مافیایی
اگه براش اهمیتی نداشت حرفشو نمی آورد.
این صحبت ها معلومه که از قبل برنامه ریزی و طراحی شده.
#بازگشت عادل
جناب میثاقی
شما از رفاقت ها و دوستی ها در برنامه ات سخن میگویید اما شما با رفیق خودت جناب عادل خان فردوسی پور چگونه رفتلر کردید؟؟
جناب میثاقی من اصلن و ابدا قصد توهین یا تخریب ندارم ولی شما در رسانه ملی که متعلق به همه ی ایرانیان است صحبت میکنید پس ازاگر از دوستی سخن میگویید خودتان عامل باشید.
عادل خان همیشه محبوب خواهتد ماند.
بدون رودربابستی برنامه شما را دوست ندارم چرا که غصبی است.
این حس خیلی از نزدیکان من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
عزیزم ایشون مجری است و نه مسوول برکنار شخص دیگر
حرف میخواهید یزنید مزه مزه کنید وبعد بگویید
هرکاری هم کنی هرچی سعی کنی باز به پای فردوسی‌پور نمی‌رسی،بهتری جمع کنی بری
تو به فوتبال و رفیقتم وکسی که تو رو مطرح کرد خیانت کردی مردک
مواظب میثاقی های اطرفتون باشید ..به اسم رفاقت نمک میخورند و نمکدان میشکنند و گرگی هستند در لباس میش ..میثاقی جمله هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست را بطور احسنت در حق فردوسی پور معنا کرد
بابا جمع کن ''''عشق عادل ''نخبه جهانی''''
بچه ناراحت شده نه صدا نه سیما
هیچکس فن بیان فردوسی پور را نخواهد داشت هرکس یه جایگاهی دارد کسی که سالها سابقه کاری داشته و مردم بهش عادت کردن و ازش راضی بودن بعنوان مجری خوب وتوانا کسی نمیتونه جایگزین مناسبی جز خود فردوسی پور بشود البته ایشان هم مجری خوبی هستند ولی هرکس جایگاه خودش را دارد
باسلام
ضمن تشکر از آقای میثاقی بابت برنامه خوبتون.
فوتبال دوستان عزیز به این نکته توجه داشته باشند که با نیش وکنایه به این مجری جوان و امروزی فقط و فقط خودتون را در فردای قیامت مدیون ایشان میکنین.
برنامه عادل تمام شد،آنهم نه به دست میثاقی عزیز،
مسوولین تلویزیون تصمیم گرفتن نود نباشه وبه جاش یه برنامه دیگه باشه.حالا اگه میثاقی نمی آمد ،مطمئنا شخص دیگه رو می آوردن،گناه این بنده خدا چیه.
میثاقی عزیز با قدرت به کارت ادامه بده
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
اگر قرار باشه کسی با این حرفا روز قیامت جوابگوباشه پس آقافروغی باید در این دونیا لعنت بشه در آن دنیا جواب این همه مخاطب درجقشون ظلم کرده چطوری جواب میده فر
مقصر کسانی هستند که نظر مردم برایشان اهمیتی ندارد و خود را قیم بلافصل فکری نظری و حتی دینی مردم می پندارند
هیچ کسی عادل نمیشه،واقعا دلم برای صداواجراش تنگ شد
@بازگشت عادل
اصلا نمی تونم این ادمو تحمل کنم
ریس صدا و سیما برود از فردوسی پور خواهش کند و او را بیاورد سر کارش این بهترین تظر است. ریس های صدا سیما اگر میخواهند که برنامه های خوبی داشته باشن باید غرور را کنار بگذارن. بخاطر همینه که مجری توان مند را رها میکنیم و مردم رو ب شبکه های اشغال تزکیه ای میاورند. افسوس که اینده نگری. که نیست
حالم ازت بهم میخوره ، خائن
اونای که میگن باید برنامه نود بیاد برا خودشون میگن چون الان یه فوتبال برتر و یه محمد حسین میثاقی دارم
فقط عادل خان
از میثاقی نارفیق متنفرم خالم از خودش و برنامش بهم میخوره
دل برای ۹۰ و عادل تنگ شده
زمستون میگذره و رو سیاهی به زغالهای مثل این جوجه و اون فروغی می مونه ‌. تو این یک سال هر کاری کردم نتونستم خودمو قانع کنم برنامشو بپذیرم تو دلم .
بنام خداوند من با63 سال سن هنوز متوجه نشدم که ایا شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصی است که یه مدیر میتواند یه برنامه میلیونی را بی دلیل فقط به خاطر سلیقه شخصی خودش کنار بذاره پس مخاطبان ومردم کجای این خودپسندی ها هستند
پاسخ ها
رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
برادر عزیز مگه نمیدونستی صدا و سیما ارث پدریشان میباشد و نسل در نسل میچرخد.
اتفاقا خیلی زود جا افتادی محکم به کارت ادامه بده ...توی این دوره هیشکی با اخراج همکارش استعفا نمیده هر کی جای میثاقی بود همین کارو میکرد...بعضیا فقط حرفن...اینکه عادل خوب بوده شکی نیس ...ولی به هر دلیلی نیست باید یکی باشه که برای مردم اجرا کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
حتما بشین برنامشو ببین
ما که دوشنبه ها مستند حیوانات میبینیم از برنامه این آقای بی اخلاق بهتره
بی احترامی به مردم دیگه بسه
مجری باید بی طرف باشه نه اینکه فقط لنگی باشه
روی دریا کف نشیند, قعر دریا گوهر است...
عادل فردوسی پور تو قلب ایرانیهاست. امثال این مردک, هیچ وقت هیچ جایگاهی بین مردم پیدا نمیکنن
اگر میثاقی خودشو طرفدار تیم پیروزی نشان نمی‌داد شاید برنامه اش در رتبه 3 یه 4 قرار داشت الان همه طرفداران تیم‌های شهرستانی و استقلال می‌دونن که او طرفدار یک تیم هست و این باعث شده مردم از این برنامه و از صحبت های میثاقی خوش شان نیاد. میثاقی باید از طرفداران و گزارشگران سایر شهرستان ها عذر خواهی کند.
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
خیلی تابلو لنگی بازی در میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
همون موقع هم می گفتید 90 طرفدار پرسپولیسه
حافظه ضعیفه یادتون نمیاد
فقط عادل عزیززهمیشه پرچمش بالاس
همه یا میدانند و یا خود را به ندانم کاری زدند که عادل فردوسی پور کند زد به فوتبال ایران....اگه هم کسی می شناسدش از صدقه سر همین صدا سیماست....میثاقی عزیز هرکسی میومد همین بلاسرش می آوردن ....محکم به کارت ادامه بده که عزت دست خداست و ذلت هم دست خداست....اینها که اینطور خارج از آداب اجتماعی به شما توهین میکنند امرطبیعیه..‌‌جهان سوم همینه همین....موفق باشی....برنامت عالیه...‌بی حاشیه ...‌فقط عشق فوتبال توش جریان داره....ممنونتیم...ممنون
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
فقط عادل خان و عشق است .
البته میثاقی تو هم خوبی!
باسلام خدمت همه لطفا خودتون رو به خواب نزنید آقای فردوسی پور با سرمایه اندک شما وبا تبلیغات ترلیاردر شد
من به اقای میثاقی بی احترامی نمیکنم واقعیت اینه که با وجودی که خانم هستم و فوتبال هم دوست ندارم برنامه های اقای عادل بعضی اوقات نگاه میکردم چون پر از هیجان و حرفهای تازه بود .مجری جدید ۱۰ سال هم بگذره نمیتونه نصف عادلمخاطب پای تلوزیون بیاره .این کار اصلا تو خونش نیست.
به نظر من دیگه عادل خان فقط به درد زمان بوق میخوره والان باید تفکرات جوان و جدیدی مثل آقای میثاقی بیان جلو... .
بجای گل بروید خار ادور
بجای مار بخوابد عقرب کور
دوستان سلام- یه کم اگه بخوایم با انصاف حرف بزنیم میشه بگیم اگه یه کارمند.بالادستیش اخراج یا منتقل بشه و کارمند زیر دستیش جای اونو بگیره باید بگیم حق رئیس را خورده و باید استعفا بده بده شغل دیگه؟باور کنیم میثاقی مقصر نیست
خب همینه دگ یه برنامه بود که با فساد برخورد می‌کرد ،بعضی ها دیدن جیبشون خالی میمونه فورا به برنامه و شخص عادل فردوسی پور خیانت کردن.تازه هر کی مثل میثاقی حرف نزنه شیرین تره بین قشر های مختلف جامعه و خود دولت.
#بازگشت_عادل
کار خوبی کردن فردوسی پور رو بیرون کردن...بسه دیگه چقد می خواست باشه..این میثاقی جوونه و بهتره..کاش همه جا بزارن جوونا برن سر کار به جای اینایی که خیلی وقته مسیولن.
ماایرانیاها عادت کردیم به اینکه یکی مدیر ومسول باشه تا اخرعمر همون عادل خیلی جاها حق وناحق میکرد
میثاقی دوست دارییم
اقای میثاقی اگه میخوای بیشتر از این منفور نشی خودت رو کنار بکش ،میتونستی محبوب باشی اگه تا این حد جاه طلب نبودی که جایگزین کسی بشی که دستت رو گرفت و معرفت کرد
میثاقی چقد زننده ای تو
برنامه مردمی ادم مردمی میخواد
میثاقی ک مردمی نیست ،حاصل رانت وسفارشه ،فک کنم اینو ب عادل خان تحمیل کرده‌بود ن تا زیر پاشو خالی کنن
این میثاقی اگه عقل داشت باید میرفت خونشون و برنامه اجرا نمی کرد ،
خیلی محبوبیتش بیشتر میشد
این مدیر جدید رو کسایی که ندیدن برن عکسشو ببینن
ی بدون شرح توپه
غیر قابل تحمل ترین مجری
با رفتن عادل خیلی چیزا هم دیگه توی فوتبال مشخص نمیشه ..عادل یک برند بود برا خودش ..خیلی ها با رفتن نود حتی دیگه فوتبال هم نگاه نمیکنن ...خداکنه مسولین سرعقل بیان و همه رو فراری ندن
برنامه نود به این دلیل پر بیننده بود چون خودساخته بود نه از کسی کپی میکرد نه از کسی خط میگرفت میثاقیان اگر میخواد جای فردوسی پور رو بگیره باید یه کار جدید بکنه و تقلید رو کنار بذاره
اقای میثاقی هم ازون ژن خوبای آقا زاده هستن که شبا که میخوابیدن در رویا میدین که جای عادل نشستن و دارن مثل عادل حرف میزنن.ارزوشونو که به باباشون میگن باباشون هم دوست دارن که اقازاده به ارزوش برسه و دستور میدن که عادل را با یک پاپوش تمیز پایین بکشن و اقازاده ژن خوب رو جای اون بذارن.مثل همه صندلیهای مهم کشور که با استعدادا رو از اون صندلی پایین میکشن و یک اقا زاده ژن خوب پخمه به جاش مینشونن.ببین اقای میثاقی تو اصلا استعداد مجری گری و کارشناسی در فوتبال رو نداری.لااقل به بابا بگو یه صندلی دیگه برات پیدا کنه
من برنامه نود و دوست داشتم.
خیلی دلم برای عادل خان و برنامه نود تنگ شده هیچ کس واسه ما عادل نمیشه این جوجه گزارشگر تلخ گوشتو از کجا پیدا کردن آوردن
میثاقی
آقا ما نه فوتبال بازی میکنیم نه تنیس ،ولی اینو میدونیم که آدم تو زرد به دل نمی شینه عزیزم.حالا هر کسی میخواد باشه،وسلام
بخاطر اینکه صداوسیما وبخصوص شبکه سه که عادل فردوسی پور رو برخلاف نظرمیلیونها ایرانی وهمه بزرگان فوتبال کنار گذاشت وهیچ مقامی در کشور نگفت وقتی همه فردوسی پور رو میخوان بذارید باشه ، در انتخابات شرکت نکردم، ونمیکنم دیگه
واقعا مردونگی نیست که مردم بخوان توی جوجه فوکلی رو جای عادل خان قبول کنن این همه تلاش کرد واسه فوتبال مزدش شد این......
این خودش زیرآب فردوسی پور رو زده آدم زیرآب زن به هیچ جا نمیرسه
داداش گلم یه روزی میاد یه نفر باخودت همین کار رو میکنه
سلام دوستان و مردم همیشه جوگیر

عادل فردوسی پور خودش با رانت هاشمی رفسنجانی و پورمحمدی رییس شبکه 3 که همه اهل باند کرمانی ها بودند اومد روی کار....
اطلاعات ندارید حرف نزنید
خود رفسنجانی بوسیله پورمحمدی عادل رو که اهل کرمان هم بود آوردند و ساپورت کردند تا تو فوتبال هم نفوذ داشته باشن
حالا هی برید بگید عادل...
همه از یه جایی شروع کردند
هیچ وقت از عادل خوشم نیومد.
مدام تپق میزد. دنبال درگیری بود
و برنامش بیشتر یه شو بود که حتما باید دو نفر بجون هم می افتادن. کلا خوشش می اومد دعوا بندازه.
خوب شد که رفت
عادل فردوسی‌پور شخصیتی چند بعدی است یکی از بهترین امتیازات عادل استقلال فکر ونیز عادل بودن در قضاوت بود
خیلی نامردی کردی
خیلی بی اخلاقی
تا الان هم آب نبود که نبودی تا پشت سرت حمایت دیدی اخلاق رو زیر پا گذاشتی
مطمئن باش عادل خیلی تلاش کرد به اون جایگاه رسید و خدا حق رو به حق دار میرسونه
مافیا هم خودتی
به زودی بساط خودت و برنامه ات و مدیرتون برچیده میشه
سلام
باید میدان داد و بگذاریم کارش بکنه
عادل بالاخره یه روز باید میرفت
من تا به حال برنامه میثاقی رو ندیدم و نخواهم دید

عادل حذف شدنی نیست...
ایشون خیلی دوست دارن کارکترشون شبیه اقای فردوسی پور باشه...
دقت کنید هر کاری میکنه تا بشه مثل عادل
ولی نمیدونه عادل خودشه پادشاهه
دوتاشون مکمل هم باشن خوبه هر دو باهم برنامه ی جذابتری ارائه میدن
فقط عادل فردوسی پور
فکر کنم تو برنامه فوتبال ۱۲۰ عالی بود
دیگه از کامنتها میشه فهمید که جایی بین مردم نداری،خودتو بیشتر از این ضایع نکن
فردوسی پور باعزت واحترام رفت بدون هیچ اعتراضی
مواظب میثاقیهای دوروبرتون باشین
زمونه بیصحاب ایشکلی شده
کسی که داره غرق میشه همه کار میکنه تا نجات پیدا کنه. حکایت میثاقیه.‌ اگر نظرسنجی بزارن منفورترین مجری قرن کیه صددرصد میثاقی هست.
ضمن تقدیر وتشکر ازجناب فردوسی پور
بقاو دوام جامعه یا دستگاه وشبکه وابسته به شخص نیست دیروز عادل امروز میثاقی فردا هم چوان توانمند دیگری
درود بر عادل میثاقی عددی نیستی
اگه میخای تو دل مردم باشی
باید نظر مردم برات مهم باشه و احترام بذاری
الانم که داری نظر مردم رو میبینی
پس مجری این نامه، تو این ساعت نباش
واقعاً برای صداوسیما متاسفم ...
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف

مگر اسباب بزرگی همه آمده کنی
زنده باد عادل
برای شهرستانی ها فرقی نداره
چون فقط طرفداره دوردونه های پایتخت هستن دوتاشون
آقای میثاقی عزیز شما نباید جایگزین برنامه ای میشدی که بهترین مجری تاریخ ایران مسئولیتش را برعهده داشت شما واقعا تلاش میکنی اما مردم عادل رو از ته قلب دوست داشتن و دارن ایشون تکرار نشدنی اند پس به خودت فشار نیار اینکه برنامه ات مورد استقبال نیست طبیعیه هرکه خربزه میخوره پای لرزشم میشینه
اقاهرشخصی یه توانایی داره ایشون(میثاقی) قادر نیست این برنامه پرطرفدارو مدیریت کنه، کاروباید به کاردان سپرد عزیز
اگر شبکه 3 سیما ارث پدری اقای مدیر شبکه 3 سیما بود نباید میتوانست به این راحتی برنامه 90 رو کنار میگذاشت و بعد این همه انتقاد مردم ککش هم نمیگذزد...
برنامه 90 رو ایشون به تنهایی نمیتونست کنار بذاره چون در حد و اندازه این تصمیم نیست ایشون مامور بودند از طرف بالا دستی هاشون که این برنامه رو منحل بکنند...
باریکلا به شاگرد جرزن خودم خوب دهن منتقداتو بستی پسر بهت افتخار میکنم
میثاق یه قرون نمی ارزه از زمانی که برنامه ۹۰ تخریب کردند تند روها دیگه نه شبکه سوم رو‌میبینم نه برنامه این مردک را چون هیچ ارزشی برای من و مردم ایران نداره.اونهای هم که پای برنامه این مردک میشینند چاره ای ندارند .به زور تحملش میکنند.
آخه زغال سوخته تو خودت با مافیا اومدی شو اجرا میکنی،تکیه بر جای بزرگان نتوان زد جوجه،حیف از عادل خان که با تو مقایسه بشه
بابا بدبخت اومدن گفتن این برنامه بیا مجریش باش اونم برا پیشرفت زندگیش قبول کرده.اگه میخواست زیر سایه عادل باشه که هیچ وقت ترقی نمیکرد.
کدامیک ازمدیران صداوسیمامردم رامیبینندکه به نظرمردم اهمیت بدهند اینان فقط خودشون رامیبینندوبه جای ۸۰میلیون تصمیم میگیرنداینان هیچوقت مردم راندیده ونمیبینند
هیچ وقت این برنامه به چالشهای اساسی فوتبال و معضلات فوتبال نتوانست وارد شود و منفعلانه عمل کرد هر وقت هم تلاش کرد جدی گرفته نشد موضوع مهم همین است کاریزمای عادل و چالشها ی برنامه نود دیگران رو به واکنش وامیداشت ولی الان انگار نه انگار
اینجور برنامه ها مجری نیاز داره که در مقام قضاوت عادل باشه(نه عادل فردوسی ) و طرفداری هیچ تیمی رو نکنه اگرم طرفدار باشه به قضاوتش لطمه نزنه (که بعیده)و در آخر هر دو سروته یه کرباس هستند و حال به هم زن
بنظرم برنامه ای با این پلت فرم رو باید به یه مجری باسواد و تحصیلکرده سپرد تا بتواند هم بر مخاطبان سیما بیفزاید و هم در این اوضاع نابسامان اقتصادی و مریضی که بشدت مردم تحت فشار قرار دارند ، حداقل ساعاتی چند واسه این ملت دلمشغولی هرچند کوتاه مدت ایچاد کند . هیچکس عادل نمیشه ......
عادل فردوسی پور باند بازی راه انداخته و فکر کرده تا ابد باید برنامه داشته باشه .اینطور آدمها حال بهم زنند
زنده باد عادل ...
برنامه این مجری معلوم و الحال یک کپی دسته چندم از برنامه نود هستش که اصلا قابل مقایسه با برنامه نود نیست
ببین اقای میثاقی کسانیکه به شما اون صندلی و جایگاه رو بخشیدن فقط در اون حد قدرت و توان داشتن نه انها که هیچکس دیگر هم نمیتواند به شما محبوبیت ببخشد اکر قبول دارید که هر چیزی باید سر جای خودش باشد پس باید قبول کنی که جای شما انجا که نشسته ای نیست چه خوب بود که عطایش را ب لوایش میبخشیدی که امروز زیر بار این چنین سنگین برنامه نود نمی رفتی تا زمانیکه واقعا وقتش فرا می رسید بر همگان و حتی بر خودت نیز اشکار و مسلم است که تا ممات خردسالترین کسی که برنامه استاد را به تماشا می نشست همیشه و همه جا نام عادل و نود که روزی مسائل و مصیبت های فوتبال ما را با صداقت و جرات و جسارت ب صدا و تصویر میکشید برده خواهد شد قبول کن که تو باید تا ان روز باید انتظار مرگ این خردسالترین طرفدار را به انتظار بنشینی تا بتوانی برای خودت اقایی کنی و چه انتظار تلخی
فقط نود وفردوسی پور
میثاقی یه طرفه نمیشه به قاضی رفت
اه اه بروبابا با این برنامات
عادل خان بود که میثاقی رو معروف کرد
سلام به اونائی که خوب جادو میشن و ظاهر هر چیزی گول زنک تر باشه زود دلداده ش میشن. ای کاش یک بک آپ ( ذخیره ) ای از کامنت ها ی سال های قبل شما هایی که الان شیش آتیشه از عادل طرفداری می کنید بود و جلوتون می گرفتن تا یادتون بیاد که چقدر به همون عادل فحش و بد و بیراه می گفتید ... حالا هم یه دیوار کوتاه گیر اوردید و هر ادبیات پلشتی رو که تو کف خیابونا یاد گرفتید دارید خرج این بی نوا می کنید. انقدر هم نظر نظر نکنید. الان هم که تو این بدبختی و فلاکت هستیم با رای و نظر افراطی شما افراطی عزیز دچارش شدیم. تو رو خدا قبل از هر کامنتی یه ذره تو آینه به خودتون نگاه کنید و بعد ...
برنامه اش را دوست ندارم .
هیچ وقت فوتبال برتر نگاه نمیکنم با اون مجری مسخرش
بنام خدواند مهربان واقعا اقای عادل فردوسی اوجوبه بود وحرفهی در کارش فکر نکنم مثل ایشان در ایران پیدا بشه مگه اینکه معجزه شده باشد باسپاس
برنامه فوتبال برتر با برنامه نود یه تفاوت خیلی بزرگ داره
اونم اینه که تو برنامه فوتبال برتر یه سری سوالات از پیش تعیین شده از مهمانان پرسیده میشه که اصلا برا مخاطب جذاب نیست
عادل در قلب ما جای دارد
عادل مرد بود
آقای میثاقی شما و برنامه ات جای خوبی نایستاده اید. شما جای برنامه ای را غصب کرده اید که در دل مردم جا باز کرده بود. عامل اصلی عدم اقبال بینندگان به شما و برنامه تان همین است چون مردم با دوشنبه شب ها و برنامه نود و عادل فردوسی پور که خیل عظیمی از مردم را با عشق تا پای صبح بیدار نگه میداشت، خاطره و دلبستگی دارند و برایشان سخت است که این خلا را با چیز دیگر پرکنند. ای کاش اجرای دوشنبه شب های فوتبالی به هر اسم و عنوان را نمیپذیرفتید تا اگر توانایی ای هم دارید زیر سایه ظلمی که به برنامه نود و بییندگان شد، زایل نشود.
برنامت عالیه عادل هم خوب بود اما از وقتی فوتبال برتر اومده بیشتر نگاه میکنیم تا نود.
بهتره طرفدار های عادل هم شخصیت و احترام خودشونو داشته باشن.با توهین کردن فقط خودتون رو کوچیک و حقیر میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
فعلا که ایشون داره به ما مردم تهمت می زنه می گه مافیا
باسلام بنده باید دو نکته را بگویم
۱_ اینکه میثاقی هیچ گناعی در رفتن عادل نداره که بخواهیم این گناه را گردن ایشون بندازیم
۲_ اقای میثاقی عزیز بهتر شما هم با انرژی بیشتر از دیروز به کار خود ادامه بدهی و در کارت تنها توکل به خدا داشته باش و از بندگان خداهم هیچ انتظاری نداشته باش
تنها خدا برای ما کافیست
دنیا از ان ادمهای اب زیر کاه وزیراب زنها است نه نخبها کار بلدها
درود بر عادل خان .دو۳ت داریم خانوادگی.تنت سلامت دلت خوش
نود رفت عادل رفت لذت فوتبال رفت حقانیت فوتبال رفت
برو بچه جان میثاقی ما به شما وعواملت توهینی نمی کنیم فقط بی خیال شبکه ۳ شدیم کلا عادل واقعا دلتنگش هستیم
بابا نارفیق اون جایی که الان وایستادی جایگاهی که عادل فوتبال و به اون جایگاه رسونده .قبلنا همچین اشتیاقی نبود .نه چک زدی نه چونه ...راحت اومدی سر برنامه.
بحث این نیست که مثل حالت ویار داشتن بگیم از این بدم میاد از اون خوشم میاد.کار میثاقی اخلاقی و تخصصی نبود،.آمدن بجای نود چرا؟
این که تو برنامه میثاقی نه بحثی هست ن جدلی نشون دهنده اینه که مافیا و غیر فوتبالیا تونستن موفق بشن و به تو بفهمونن که فقط بعنوان ی مجری رده پایین کارتو انجام بدی، زنده باد عادل
مجری ها وقتی به جای می رسند خودشان را گم می کنند ، تجربه همیشه ابتکار کار شخص یا اشخاص هست فردوسی پور یکی از آن اشخاص هست که هم با تجربه بود و هم مجری لایق با تحصیلات عالیه . متاسفانه امروزه صدا و سیما افرادی را تربیت می کند یا فراری یا بی حجاب .
سلام به همه دوستان.
به نظر بنده صدا و سیما بهترین راه حل در پاک کردن مسائل دیده آن هم بدون اینکه به این همه مردم و دوست داران این برنامه اصلا فکر کنه.
عادل فردوسی پور آدم با سواد پر تلاش و از لحاظ اطلاعات به روز و برای این جانب نمونه سعی و تلاش است.
ای کاش دست کم برنامه فوتبال برتر با اجرای آقای میثاقی در تایم و روز دیگه ای پخش میشد.
مجری که متاسفانه شبیه یه نوجوان تازه به دوران رسیده فقط دنبال نمایش قیافش و البته لباس هاشه اول بهتر بود این بیماری خودشو درمان می کرد بعد میومد مجری گری... یه خورده آدم شخصیت داشته باشه خوبه
از طرف دیگه واقعا چطوری میشه صرفا با تصمیم یه نفر علایقات این مردم رو نابود کنن؟؟؟؟ چقدر بی انصافی شد در حق این مردم جدای از نابود کردن استعدادهایی مثل عادل
پاسخ ها
باافتخارایرانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بابابیخیال بالاخره که چی؟عادل تاکی قراربودبمونه؟چرابایدیه نفرمثل میثاقی برای قبول یه پیشنهادکاری تاچندین ماه اینقدرموردانتقادقراربگیره.اگه این جوری که شماهامیگین باشه که پس اون شعارمیدون دادن به جووناتون چی میگه دیگه.این که میثاقی درفوتبال120 بی نظیربوداظهرمن الشمسه ولی اگه واقعاطرفدارعادل هستین نبایدبه شاگردی که موردعلاقه خودعادلم هست توهین کنین
جالبه بعضی ها شدن کاسه داغ تر از آش خود فردوسی پور هم راضی به این همه هجمه علیه میثاقی نیست که بعضی ها این دونفر رو مقابل هم قرار میدن و بیشتر یه بازی رسانه ای هست و سودش و رسانه ها میبرن با انتشار این اخبار تا مخاطب بیشتری کسب کنند.
دیگه نه برنامه ای مثل نود و نه مجری مثل فردوسی پور و مزدک تو فوتبال ما پیدا نخواهد شد
هیچکس جایی عادل فردوسی پور نمیتونه بگیره خواهش عادل با یکی از حد خودش مقایسه کنید
عادل فردوسی پور سلطان بی رقیب برگرد ،اصلا دل و دماغی باسم نمونده ،خیلی وقته ندیدمت سلطان ،مجری توانمند و فوق العاده حرفه ای و با معلومات بسیار عالی در ورزش و حتی در رسانه نظیر عادل فردوسی پور نداشته این و از این به بعدم نخواهیم داشت
ولی من هنوز درک نکردم چرا برنامه ورزشی باید توش از سیاست حرف زد و عاشقانه از برجام حرف زده بشه و کارگردان با دید سیاسی مشخص رو توش بیاره
عاشق اون لحظه ام که خودم دیدم و فردوسی پور می‌گفت دیگه همه تحریم ها تموم و شد و خوشبخت شدیم
میثاقی تودرحدفردوسی پور نیستی
عادل نظیر نداشت،اینو خود میثاقی هم میدونه،ولی ای کاش این برنامه رو اجرا نمیکرد و پشت عادل رو خالی نمیکردند
ملت جوری از عادل دفاع میکنن انگار میثاقی دستور اخراجشو صادر کرده یکم شعورمونو ببریم بالا اخه این بیچاره کجای کاره جوری میگن خیانتو ادم فروش انگار خلیج فارسو فروخته بابا یکم منطق داشته باشین.. من ک ازش خوشم میاد مقایسه بیخودیم نکنیم چ ربطی داره عادل بیست سال بود نودو میگردوند تو کارشم همه میدونن خبره هس ولی خب اخراج شده میثاقیم هیچ نقشی نداره
برنامه نود بعد از حدود ۲۰ سال فعالیت و تجربه و پیدا کردن تیم مورد نظرش تونست موفق بشود .

ولی گروه فوتبال برتر تازه کارشو شروع کرده
و خیلی سرسعتر به کیفیت نود و بالاتر از اون خواهد رسید
برای فهمیدن این موضوع کافیه برنامه های ابتدائی و سالهای دور نود رو ببینید و با فوتبال برتر این روزها مقایسه کنید
نود اون روزها واقعا ضعیف و خنده داره

برای محمد حسین میثاقی آرزوی موفقیت میکنم
منفورترین افرادشبکه سه فروغی ومیثاقیان
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
کاری ب میثاقی ندارم چون اصلا نگاه نمیکنم برنامش رو.
عادل و نود تنها سرگرمی ما بود در این اوضاع نابسامان.
هیچ کس عادل نمیشود. عادل پر بیننده ترین برنامه صدا و سیما رو تولید میکرد. کنار گذاشتن عادل به هر دلیل یعنی توهین به میلیونها مخاطب. عادل در قلب ها ماندگار هست.
رسد ادمی به جایی که غیر ازخدا نبیند
مدیران صدا وسیما. یه روزی به پای عادل می افتن. که اقا تورو خدا بیا سازمان منتظر آن روز هستیم
بهترین گزارشگر فوتبال با اون صدای قشنگ که میگفت چه میکنه الیور کان درون دروازه عجب دروازبانیه و بهترین مجری که فلسفه فوتبال رو میدونه
عادل سرور میثاقی و فروغی.... فروغی پسر باجناق فلونی
پیش چشم مردم مستضعف ما بنز و ژیان
هر دو ماشینند، اما این کجا و آن کجا .... فردوسی پور همتا ندارد
عادل تو قلب ماجاداره و یکی از اعضای خانوادههای ما ایرانیان هست ، مقصر میثاقی نیست مقصر اون آدمایی هستن که یقین داشتن که عادل تو قلب همه جاداره ولی درمقابل این همه بیننده طرفدار ، عادل را حذفش کردن. خدا از حقشون نگذره.
فردوسی پور خیلی خوب بود ولی به این چه ربطی داره بالاخره یکی باید مجری برنامه فوتبالی میشد دیگه
با اینکه هیشکی عادل نمیشه ولی خو میثاقی هم تلاش میکنه و خوبه و نباید قضاوت ناعادلانه بکنین
واقعا حال دارن این مردم به فوتبال فکر مبکنن
میثاقی عشقه خیلی هم از فردوسی پور بهتره
کسایی که از پشت خنجر میزنند هیچ جایی تو قلب مردم ندارند
متاسفم برا اونایی که تو رفاقت نارو میزنن ...آقای میثاقی شما هم اگه این کارو کردی واقعا متاسفم برات ...خودت به خودت نگاه کن ببین از خودت راضی هستی با این کارت ...عادل دل خوشی مردم بود برا برنامه ۹۰ مردم لحظه شماری میکردند .اونوقت شما همین لذت رو هم گرفتی
اصلا کسی هم هست مگه برنامه میثاقیو نگاه کنه؟
نمیشه میثاقی بخاطرعادل خان بره خونه بشینه پس کجاکارکنه..عادل یه نمونه بود..ولی منطقی بخواهیم فکرونیم نمیشه که به انتظارعادل بشینه البته مدریت مشکل داره نه عادل یامیثاقی
اخه آقای میثاقی مجری نیست که بخواد برنامه جمع کنه.بچه نیاز به بزرگتر ونظر بزرگان باعث بزرگی طرف میشه .ضمنا پرسپولیس به حامی آدم فروش نیاز نداره
حالم ازت وازبرنامت به هم می خوره میثاقی زنده باد فردوسی پور توقلب میلتونها ایرانی هستی دلمون باسه صدات وبرنامه ات تنگ شده فدات بشم
برنامه حال بزن و چرت از موقعی که عادل رفت حالم از تمام برنامه های تلویزیونی بهم میخوره تا عادل بود خیلی هاشو میدیدم اما از وقتی امثال فروغی و این بچه اومدند حاضر نشدم و نمیشم تنها یک دقیقه از فوتبال برتر رو ببینم!
میثاقی هیچوقت نمیتونه مثل عادل محبوب بشه
نمیدونم چرا آدم منفوری هست.. نه تنها مردم بلکه فوتبالیستها و مجریان و گزارشگران هم ازش متنفرن
شاید به ظاهر اینجوری نشون ندن اما در باطن اینجوری هست
مخصوصا با اون حرکتی که با گزارشگر خوب خوزستان حسین شیخ آزادی کرد متنفرتر شد
با سلام آن های که از اقای میثاقی حمایت مکنید ایا مدانید که خلاقیت چیست این جوان تازه به دوران رسیده با کپی برداری از برنامه دیگران به جای نمیرسد و مسولین عزیز کشورم باید بدانند که به نظر مردم ارزش قائل شوند مگر خواسته این جوانان این مرز بوم یک ورزش سالم نیست یعنی مردم ایران اسلامی عزیزم از یک مدیر شبکه کمتر میدانند امید مسولین عزیز کشور این مشکل فوتبالی را هرچه سریعتر حل کرده چون صدا و سیما با بوجه بیت المال اداره میشود نه با افکار یک مدیر جوان به نظر مخالف این شخص هم باید گوش کرد
فردوسی پور مجری توانمندی بود ولی بیشتر از توانش حاشیه داشت، آدمی که تو برنامه ورزشی مدام کارش سیاسی بازی و حمایت از یک طیف کثیف سیاسی بود. این آدم تنها چیزی که براش مهم نبود احترام به مردم بود...
و جماعتی که سیاسی بازی رو از صداقت تشخیص نمیدن، فقط میبینن چهارتا شبکه ماهواره ای و چهارتا سایت و کانال چی میگن و اونا تکرار میکنن. حمله به میثاقی هم تا پنجاه درصد ناشی از جو زدگی این جماعته، جماعت خواب، جماعت بنگ، جماعت جو، جماعت جفنگ
از آقای فروغی بپرسید هر تیم فوتبال چندتابازیکن داره.اصلا تاحالا فوتبال دیده.درضمن از کیسیکه فرقه توپ و هندونرو نمیدونه توقع چی دارید.من برای این مملکت که نخبه دانشگاه صنعتی شریفو اینجوری باهاش رفتار میکنه متاسفم.آقای فروغی مگه صداوسیما صاحب نداره.اون بدبخت میثاقیو کردی گوشت قربونی اون که گناهی نداره،محمد حسین عاقل باشه میره تا همه بفهمن تو کسی نیستی.دوستان میثاقی بارها گفته که عادلو دوست داره ولی چکارکنه گوشتش لای دندون اینا گیره.... محمد حسین کسی از تو دلخور نیست آب از جای دیگه گل آلوده.خداوند پشت و پناه همگی
فقط وفقط عادل تو نمیتونی جای عادل بگیری من تا حال نشده برنامه نود رو کامل ببینم فقط وقتی که باز پرسپولیس هست تحمل میکنم اونم صدا تلویزون تا اخر میبندم که صداتو نشنوم امیر از مشهد فقط قرمزته
تلویزیون ملی نیست چون به هیچ وجه نظر مردم براشون اهمیت نداره از مدیر شبکه سه تقاضا داریم بیشتر از این خودشو منفور مردم نکنه از عادل دلجویی کنه برش گردونه
سلام من طرفدار تیم خاصی نیستم ولی بعضا متوجه این شدم که اقای میثاقی در برنامه خیلی از یک تیم مورد نظر خودش که خیلی هم تابلو هست طرفداری میکنه این نشانه ضعفشه چون یه بی فرهنگی محصوب میشه
عشق سرور مجریا عادل خان امثال این بچه ننه که به گرد پای عادل فردوسی پور هم نمیرسن
سلام دوستان شبتون ستاره بارون نظرات همگی را مطالعه کردم برنامه فوتبال برتر پر انتقاده اون کیفیت و ریز بینی های برنامه عالی نود را ندارد نظر اکثر بینندگان است و شکی در ان نیست اما ربطی به طرفداری کردن مجری فوتبال برتر از تیم پرسپولیس ندارد
طرفداریش از سر اینکه در صدر جدول ایران و اسیاست و بدینوسیله خواسته خودشو در دل هواداران پرسپولیس جا دهد همین و بس
مثل زمانیکه برای بالا امدن و دیده شدن چه تعریفها از عادل نکرد
برای این اخلاقش واقعا متاسفم
اقای زبل خان اون صندلی بهت وفا نمیکنه و خجالتزده مردم خواهی شد
میثاقی هرکاری ام بکنه نمیتونه جایگزین مناصبی باشه واسه برنامه ۹۰.
این‌که یک پرسپولیسی هستش جایه تاسفه
اقای میثاقی شما فقط وقت میکنی آستین بزنی بالا ساعتتو نشون بدی نمیخاد بیای برنامه اجرا کنی:/
برو تبلیغات ساعت شاید ب جایی رسیدی ؛)
با سلام
فردوسی پور خوب بود اما اونم دیگه فکر میکرد همه کاره این فوتبال داغون شده این آخرها
یکی از دوستان گفت میثاقی طرفداره پرسپولیسه به همین خاطر طرفداران دوچرخه سواران و تیمهای شهرستانی ازش بدشون میاد
شما چرا سنگ فردوسی پور رو به سینه میزنید؟برایه اینکه دیگه نیست تا تیم پرسپولیس رو تخریب کنه
دوستان میثاقی رو با فردوسی پوری که در اوج بود مقایسه نکنید اون رو با اوایل کارش مقایسه کنید
میثاقی جوان پر انرژیه ومیخاد برای خودش وآیندش زحمت بکشه،میشه بهش حق داد!!
ولی زمان نامناسب ومکان نامناسب رو برای شروع انتخاب کرد،اونم دربرابر استاد خودش وابرمرد نوین صداقت ایران"
کاش اهدافش بلند مدت بوووود وفرصت طلبی نمیکرد
وقتی مدیریت یک رسانه ملی خودش بیفرهنگ باشه که رسانه ملی روخونه خاله فرض کرده ومکانی برای تصفیه حسابهای شخصی اش قرارداده،ازیک بچه تازه به دوران رسیده چه انتظاری میشه داشت؟یکی نیست به این فروغی کینه ای عقده ای بفهمونه که رسانه ملی ملک شخصی شمانیست که تنهادلخوشی این مردم یعنی عادل فردوسی پور وبرنامه نودراخیلی راحت حذف میکنی،بدون اینکه برای مشاعرواحساسات مردم ذره ای ارزش واهمیت قائل باشی.... درودبرشرفت فردوسی پور.اینالیاقت کسی مثل توروندارند.واقعاسطح دانش وکلاس کارت ازشبکه سه ومدیریت بی عرضه اش بالاتربود.
ای بابا ، دیگه باید به این چیزها عادت کرده باشید که هرکس کارش را خوب انجام میدهد و اهل تملق نیست و بدنبال حقیقت را کنار می‌زنند و بدتر اینکه جانشینش را نزد خودش می‌برند تا آموزش ببیند. قدر مسلم از بدو ورود این جوان جویای نام به نود، ماموریت جانشینی فردوسی پور را داشت. بنده که بعد فردوسی پور هیچوقت پای صحبت ها و تفسیر های این جوان ننشستیم چون در محدوده حرکت میکند و اراده ای در تفسیر از خودش ندارد. اصلا ایشان هیچوقت یک مفسر نبوده و نخواهد بود.
برنامه بسیار محبوب نود . باید به شبکه سه برگردد . البته فقط و فقط با اجرای دوباره عادل فردوسی پور . خواسته همه مردم ایران . همین است
به نظرم .خودت برنامه ات رو جمع کن و بزن به چاک.....تو کجا عادل کجا....
فقط عادل
فرق میثاقی و فردوسی پور مثل فرق روحانی و احمدی نژاده.شما مردم کی میخواید فکر کنید و بفهمید؟
فردوسی پوریه دونه بود،ولی میثاقی هم تقصیری نداره بایدازریس شبکه سه ناراحت شویم که به نظرمردم اهمیت ندادمیثاقی هم نمی امدیکی دیگه رامی اوردند
سلام خدمت همه دوستان
ببینید اینکه عادل را از آقای میثاقی بهتر میدونیم شاید بخاطر این باشه بهش عادت کرده بودیم. ولی حتما باید یک سری جوانها هم ورود پیدا کنند.
آقای میثاقی در حد سن و سالش فوق العاده است. صداش هم فوق العاده است.
وقتی به تجربه عادل برسه مطمین باشید از عادل هم بهتر میشه همین الان هم از عادل چیزی کم نداره.
گزارشهای قبلی عادل را زمانی که سن میثاقی بود نگاه کنید.
در ضمن باید قبول کرد عادل برای خودش حکومت می کرد.
عادل خیلی دنبال حاشیه بود
تو اینکه عادل فردوسی پور آدم با سواد و خلاق بود و بسیار برای فوتبال زحمت کشید حرفی نیست.اما هر کسی ممکن ایراداتی داشته باشه در بعضی برنامه ها احساس میشد ایشون مغرضانه لج مخاطبشو میخاد در بیاره، یا یه جمگی بپا کنه که به اعتقاد من همینم کار دستش داد.هیچ کس نباید یک برنامه رو در انحصار داشته باشه که فرصت از دیگران گرفته بشه،امروز فردوسی پور، فردا میثاقی
جناب میثاقی در زمانی نه چندان دور کوزگری شاگردی داشت چندین سال نزد استاد کار کرد شاگرد به کار خویش اره ومغرور شد خواست از استاد پیشی گیرد ابةدا دیگرانی هندوانه‌ای درشت زیر بازوی وی گذاشتند زیرا می‌دانستند در نبود استاد کارشان رونق می‌گیرد از همه تر قندها استفاده که سوئد استفاده هم کردند که والی شهر آنان را نهیب زد شاگرد استاد شروع به کوزگری کرد ولی روز به روز مشتری کم کمتر شد اما شاگرد از رو نرفت و پشت دیگران سنگر گرفت اما دیگرانی از استاد پریدن چرا هر روز پس وطرفتارانش کم میشود گفت غرور کاذب وبی توجهی ودل به کار ندادن ومهمتر از همه فوت کوزه‌گری نیاموخت کو برنامه ای با قریب بیش از چهار میلیون بیننده داخل خارج کشور تا برنامه ای که از کودک وحیات وحش و سایر رتبه دهم را ندارد اگر سایر هم در نظر سنجی بودند سالیان بگذرد تا کوزگری استاد به میان آیند برادر کوچک شما موسی خانی وسواس از دکتر عسگری که رابطه را برداشته و مانند همیشه ظابطه را حاکم کند ممنون وسواس اگر اشکالی دیدید به دیده منت سپاسگزارم ببخشید سر شما را درد اوردم
جناب میثاقی در زمانی نه چندان دور کوزگری شاگردی داشت چندین سال نزد استاد کار کرد شاگرد به کار خویش اره ومغرور شد خواست از استاد پیشی گیرد ابةدا دیگرانی هندوانه‌ای درشت زیر بازوی وی گذاشتند زیرا می‌دانستند در نبود استاد کارشان رونق می‌گیرد از همه تر قندها استفاده که سوئد استفاده هم کردند که والی شهر آنان را نهیب زد شاگرد استاد شروع به کوزگری کرد ولی روز به روز مشتری کم کمتر شد اما شاگرد از رو نرفت و پشت دیگران سنگر گرفت اما دیگرانی از استاد پریدن چرا هر روز پس وطرفتارانش کم میشود گفت غرور کاذب وبی توجهی ودل به کار ندادن ومهمتر از همه فوت کوزه‌گری نیاموخت کو برنامه ای با قریب بیش از چهار میلیون بیننده داخل خارج کشور تا برنامه ای که از کودک وحیات وحش و سایر رتبه دهم را ندارد اگر سایر هم در نظر سنگی بودند سالیان بگذرد تا کوزگری استاد به میان آیند برادر کوچک شما موسی خانی وسواس از دکتر عسگری که رابطه را برداشته و مانند همیشه ظابطه را حاکم کند ممنون وسواس اگر اشکالی دیدید به دیده منت سپاسگزارم ببخشید سر شما را درد اوردم
از موقعی که این جوجه مجری آمده بجای آقای فردوسی پور با وجودی که خیلی فوتبالی بودم ولی حالم تازگیا از فوتبال به هم می خوره.
جوجو به عمو فروغی جونت میگفتی برات آمار سازی کنه بهترین برنامه ورزشی جهان میسدی اینا که اینکارا رو خوب بلدن چرا ناراحنی فوفو
با سلام و احترام خدمت تمامی طرفداران و علاقمندان به
فوتبال
بنده شخصا عادل فردوسی پور رو دوست داشته و هم اکنون هم ایشون رو بسیار دوست دارم .
اما برای آقای محمد حسین میثاقی هم احترام خاصی قائل هستم و امیدوارم که ایشون هم مثل آقای عادل فردوسی پور در کارش موفق باشه
از همه هموطنان عزیزم استدعا دارم که بدون حاشیه و جانبداری از شخص یا گروه خاصی ، به آقای میثاقی فرصت دهند تا ایشون هم بتونه خودش رو بدون نفی دیگری ، اثبات کنه و حتما براش آرزوی موفقیت هم داشته باشیم ، چون موفقیت وی ، در واقع به نوعی به موفقیت فوتبال کشورمون کمک میکته .

ارادتمند همه ی فوتبال دوست های کشورم : سیدرضا ساداتی
دوستان عزیزی که توهین نکردین دمتون گرم.
مجری برنامه 90 از حالت یک برنامه فوتبالی زیبا به یه برنامه پر از حاشیه های سیاسی و جناحی که هیچ ربطی به فوتبال و فلسفه فوتبال که اتحاد و همدلی مردم نداشت تبدیل شده بود. یادآوری
واقعا اه اه حالمان از شبکه سه بهم میخوره نامرد این پسره
آقای فردوسی پور فردی بود که شهامت و شجاعت داشت و واقعیت را می گفت .
این باعث محبوبیتش در بین مردم گردید
مردم ایران کارشونه. اینایی که بهت توهین میکنن، کسایی هستن که تا دو روز پیش به عادل میگفتن کیروشی پور!!
اصلا اهمیت نده. برنامه عالیه امیدوارم موفق باشی
سلام حالا دور از جونش عادل انگار فوت کرده آخرکه چی عادل اگر نظر مردم براش اهمیت می داشت برم گشت سر کارش
نمک خوردی نمکدون شکستی .عشقی عادل
متاسفانه تصمیم گیران صداو سیما متخصص فرصت سوزی و موقعیت سوزی هستن و با فراری دادن عادل وامثال ایشون دارن ضعف ها وناتوانی های خودشون رو قایم میکنن چون عادل فراتر از درک توان امثال فروغی هست متاسفم که از بودجه بیت المال داره سلایق شخصی و حزبی افراد دنبال میشه نه شایسته سالاری
مشکل میثاقی اینه که فکر کرد یه شبه میتونه جای عادل رو بگیره
واقعا چرا ناراحت میشه از اینهمه انتقادی که بهش میشه
اگر واقعا اینکاره ای یه برنامه بساز که از پایه ماله خودت باشه نه برنامه نود که فردوسی پور اینهمه سال خون دل خورد براش که حالا تو بیای فقط اسمشو تغییر بدی و بشینی به جاش
عادل جان فقط خودت تو قلب ها ماییییی و بس...❤
الهی حس عادل بهت دس داد برو بچه بساطتو جمع کن اخه انقد حقارت
بابا یه طوری حرف نزن که انگار کی هستی. بیشتر مطالب شما خسته کننده است مثل دعوت بعضی از بازیکنان. یه کلاسی برای مهمان ها بگذار.
برنامه نود یا فوتبال برتر هردوتاش برنامه فوتبالیند
حال چه فرقی میکنه مجریش فردوسی پور باشه یا میثاقی هدف بالا بردن سطح آگاهی از ورزش کشورمان و کسب تجارب است
پس چرا به یکی توهین میکنیم ویکی را ستایش
بی انصافی نکنیم
عادل بهترینه تو باید منت عادلو بکشی بهت مجری گری یاد بده
برو.بابا.خائن.
میثاقی حیا کن ، تلویزیون رو رها کن
ماه درخشنده چو پنهان شود
شب پره بازیگر میدان شود ...
باسلام خدمت دوستان فوتبال دوست یادتون نره عادل خان ازاول عادل فردوسی پورنبودبلکه باحمایت مردم بالااومد این جوون یعنی میثاقی هم حمایت بشه آینده خوبی داره پس لطفاکل کل نکنید.گرگدامعتبرشودازخدابی خبرشود‌.یاعلی مدددوستان تووروخداتواین روزای کرونایی گیرندین...
شما هم حوصله دارید میثاقی توی این وضع بیکاری و مشکلات اقتصادی میرفت کجا کار میکرد ؟ بیچاره جسته ای هم که نداره
فردوسی پور که استاد دانشگاه هست و علاوه به اون در صدا و سیما توی این ۲۰ سال کلی پولدار شده و در حال حاضر تهیه کننده برنامه ی ورزشی هم هست،بزارید میثاقی هم کارشو انجام بده سر وقتش دیر یا زود چه بخواد چه نخواد اونم بازنشست میشه و یکی دیگه میاد و ...
چو بیشه خالی ماند از نره شیر محمد حسین میپاقی دراید بدانجا دلیر فردوسی پور نه از ذهن و نه از قلب مردم رفتنی نیست
عادل تا عادل خان بشه ! صدا و سیما براش ساخته و موقعیتشو بهش داده .ارث پدرش نبود مادام العمر توش بمونه . با اینهمه لطفی که تو این سالها بهش شد وظیفه اش بوده تا مثل همه اساتید شاگرد تربیت کنه که از شانسش اقای میثاقی باهوش و حتی باسوادتر و به روزتر از عادل از اب درامد ...فقط،سایت شرط،بندی بلد نیست راه بندازه مثل عادل به اسم پیش،بینی
صدا و سیما حالا حالا نمی‌فهمه چه گوهری رو از دست داده و موقعی متوجه میشه که مثل مزدک روانه جایی میشه که قدردانی باشن
فقط میثاقی دوست داشتنی ...فقط .به عشق پرسپولیسی بودنش دوستش دارم
اقای میثاقیان ارزش برنامه نود، رو پایین اوردی استاد فردوسی پور کجا شما کجا فقط فردوسی پور تمام
به نظر آقای میثاقی آنطوری که آقای فردوسی پور ۹۰راجذاب کرده بود نتوانست فوتبال برتر رو جذاب کنه و فردوسی پور باید جای آقای می ثاقی رو بگیره.
باسلام وصلوات بیشتر مردم از علی فروغی خوششان نمیاد چونکه جایی وصل هست مثلا یک ژن خوب آمده مدیر شبکه سه شده
جاداشت و جا دارد حالا به هردلیل برنانه را شروع کرده اید از عادل فردسی پور قدردانی میکردید،چیزی کم نمیشد،و خلافش بر شخصیت شما افزوده میشد،به هر روی شما در تیم فردوسی پور بودید و همین مقداری که میشناسند شمارا توسط اقای دکتر فردوسی پور بوده است.پس قدردانی از ایشان و بیطرفی در پشتیبانی از تیم ها را کنار گذاشتن سبب محبوبیت و سرافرازی میشود،شما کامنت مردم را بخوانید،ببینید فروغی کم اعتبارترین مدیری از مدیران رسانه است.پس محبوبیت خیلی مهمه
هرکاری کنی به یک درصد برنامه نود نمیرسی..
اولین بار که برنامه نود دیدم طرفدار نود عادل شدم ولی فوتبال برتر کاری کرد که از تلویزیون بیزار شدم و دیگه نگاه نمیکنم فقط ماهواره
به نظر من میثاقی از فردوسی پور بهتره و آیتم ها فوتبال برتر از آیتم های نود بهتره
با سلام . از بعد از رفتن عادل عزیز حتی یک قسمت از برنامه این اقا رو ندیدم . حتی یک فوتبال ایرانی ... ترجیح میدم فوتبال های قدیمی با صدای عادل رو ببینم
عادل چندین و چند سال برنامه اجرا کرد تا به اونجا رسید ، برنامه میثاقی هم اوله راهه میتونه به پیشرفتای زیادی برسه
اینم ی ترفند رسانه ایه که اسم عادل ومیثاقی رو کنار هم بزارن!!!
در اصطلاح میگن قیاس مع الفارق، یعنی مقایسه دوتا چیز غیر همسان باهم!!!
بقول شاعر؛؛
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است
میثاقی باید حمایت بشه!!!
همه حرف هایی که می زنید درست
ولی بعد از عادل خان فقط میثاقیِ که می تونه راه رو ادامه بده!
ما از اینکه برنامه ای هست که به نقد فوتبال میپردازد خرسندهستیم هیچ غرض ورزی هم با کسی نداریم شاید میثاقی نبود کسی دیگر اینکاررو انجام میداد اما هرچیزی جای خود سنگین ومحترم است برنامه نود بامجری گری عادل خان برنامه ای بود بی همتا که اگر حتی به جای عادل خان کسی دیگر بود جذبه نداشت نود وعادل مکمل همدیگر وتکرار نشدنی هستند هیچ برنامه ای جای آنرا دردل فوتبال دوستان نخواهدگرفت،اول اینکه فوتبال برتر وشخص میثاقی خودرا بانودمقایسه نکنند ودوم اینکه چرا آقای میثاقی که قبلا اطهار میداشت ایشان استادمن وهرچه یادگرفته ام از اوست اما در هربرنامه تلویحا عادل خان محبوب را سعی درتخریب دارد نشانه نمک نشناسی است اما اینکه برنامه فوتبال برتر اجرا بشود با همین مجری کسی مخالف نیست اوهم کارخودراادامه دهد اما برنامه هایش دقیقا کپی برداری از نود است کاربایدخلاقانه باشدودرآخر تا هستیم منتظر نود با اجرای عادل خان هستیم چون نود یکیست عادل هم یکیست وهردومکمل هم این ترکیب درقلب ماست اما لطفا میثاقی را نکوبید
آخه تو صداقت عادل و نداری و تنها جایی که کسی به پرسپولیس چیزی میگه دفاع میکنید یادته انصاری‌فرد می‌گفت نمیذارن پرسپولیس قهرمان بشه چرا الان نمیگیرد آقای انصاری‌فرد دیدی گذاشتن قهرمان بشید و استقلال و بقیه رو از قدرتشون خالی کردن ...وجود همه گفتاری داری که میخوای جای استادو بگیری یک نظر سنگی بذار
فقط عادل رو عشقه من که هنوز منتظرم برگرده
فقط عادل❤
دوست عزیز خیلی محترمانه نه فحش نه بد و بیراه معمولا اصول اخلاقی ایجاب میکنه که اگه کسی پیر و از کار افتاده شد و خداحافظی کرد شاگردش رو میزارن جای اون ولی اگه استادش به ناحق کنار گذاشته شد اون فورن نمیپره سر جای اون تا جای خالیش احساس نشه اصول لاتی میگه شما باید یه کاری میکردی تا هر چه بیشتر جای خالی عادل احساس بشه تا برش گردونن ولی حیف که جوونهای الان زیاد اهل مرام و معرفت نیستن و نون دراوردن به هر جهت رو خیلی ارجح میدونن به خیلی چیزها
حتی اسم عادل فردوسی پور رو هم نمیاره مگه چقدر حقوق بهت میدن که میلیونها نفرین پشت سرت هست تلویزیون ایران رو بخاطر برنامه نود نگاه میکردم که اونم ازمون گرفتن خیلی صدا و سیما بی رحمه دیکتاتور محضه میثاقی خودتو منفورترین آدم تلویزیون کردی عادل فردوسی پور چون حرف حق میزد کنار گذاشتنش
آقای میثاقی چقدر مرتب با آستین لباستون میثاق میبندین که هر لحظه مدام آستین لباستون رو می برین بالا،بابا شما آقا تشریف دارین نه خانوم،لطف کنید کم خودنمایی کنید،در مقایسه شما با عادل خان باید بگویم؛ای میثاقی عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست،عرض خود می بری و زحمت ما می داری...
کچولو تو فقط اندازت این بود که برا نود گزارشگر باشی .من یادم نمیاد یه بار برنامه ۹۰ رو نگاه نکرده باشم .اونم از هنرنمایی سرورت عادل بود .اما از وقتی تو برنامت امدید جاشو به نامردی گرفتید حتی یه برنامتم ندیدم .که ندیدم .تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
نمیدونم چه طور صریح در مورد این اشخاص حرف می‌زنند، اینها دنبال مقاصد شخصی خودشون بودند و البته همه هم هستند، مثل عادل و میثاقی.
عادل خان برمیگردد.دیریازود
مدیران شبکه ۳ با بی برنامگی و بی تدبیری، ۲تا از مجریان خوبش را در این سالهای اخیر از دست داد،
وقتی یک فرد توانمند را از صدا و سیما بیرون میکنی ، فکر نکن آن شخص در منزلش بیکار خواهد نشست،
شبکه های خارجی به توانمندی چنین مجریانی بها میدهد و میبرد، بعدا نگو که فلان شخص وطن فروش است ،
فلان شخص وطن فروش نیست ، اما زحمت کشیده و عرضه نشان داده و مجری خوبی شده ،
اگر در کشورش بیکار بماند ،حتما رسانه های بیرونی جذبش خواهند کرد،
با احترام به همه عادل خان دوستان
بنده بیش از ده سال بود که حالم از برنامه تو مخی نود به هم خورده بود و دیگه عمرمو بابت چرندگویی هاش هدر نمیدادم
ازپشت پرده این ورزش کثیف هم حالت تهوع میگیرم
اما تا اون جایی که یادمه فردوس پوس یه استقلالی جنجالی بود،که کاملا از مربیهای خارجکی تو همه سطوح باشگاهی وملی حمایت میکرد
حالا هم بعد بیست سال حضور برنامه نود فوتبالمون جایی تو دنیا وآسیا نداره
فقط دم آقاجواد خیابانی گرم که مرد بوده وهست
درود بر مجری جوان و خوش استعداد و آینده دار جناب میثاقی عزیز
هر چه که نباشه برنامه خوب و بی حاشیه و اخلاق مدارانه و فوتبالی شما به ده ها برنامه جنجالی نود که مجری اون اقای فردوسی پور در همه مسائل سیاسی و اجتماعی که تخصصی در اون نداشت اظهار نطر میکرد بهتره
اون اقابرنامه نود و صدا و سیما رو فکر میکرد ملک شخصی پدرش هست به هرکسی و هر تیمی رو که دوست نداشت می تاخت و هر جور که دلش میخواست برنامه رو پیش می برد
امثال فردوسی پور برای فوتبال ما مایه درد سر و حاشیه بودند و هیچ کمکی به پیشرفت فوتبال نمی کردند به غیر از جنجال و کشمکش و اعصاب خورد کنی
خدا رو هزار بار شکر که امثال فردوسی پور و برنامه نود از فوتبال حذف شدند تا چند صباحی فوتبال روی آرامش بخود بگیرد.
برنامه نود شده بود یک دادگاهی غیر عادلانه که یک قاضی ناعادل به نام فردوسی پوردر آن حکمرانی میکرد و طبق میل خودش قضاوت میکرد و رای صادر میکرد و فوتبالی ها و فوتبال دوستان و مربیان رو عصبانی میکرد.
جناب میثاقی برنامه شما عادلانه و تخصصی به بحث فوتبال می پردازد ولاغیر...
پس بدور از حاشیه کار خودتان رو انجام دهید که آینده از آن شماست...
فردوسی پور با پولاش داره عشق و حال میکنه .اونوقت یه عده ببوگلابی کارشناسیش میکنن .
بعضی مجریان دچار توهم میشن و فکر میکنن حالا بعده چند سال یه پخی شدن و در واقع هم همینطوره که فکر کردن
درود بر مجریان جدید و جوان
درود بر مجریان زحمت کش بی ادعا
با سلام ووقت بخیر
بنظرم هر کسی برای بهتر شدن تلاش میکنه قابل تقدیره ولی دراین بین کسانی هستن که قابل جایگزین شدن نیستن آقای فردوسی پور از معدود مجریان تلویزیونی محسوب میشه که مردم هیچوقت صدای گرموپرشور،سواد فوق العاده بالا ،فن بیان بسیار عالی وتوان مدیریتی قابل تحسین رو ازیاد نمیبرن
به امید بازگشت پرافتخار این مجری توانا ومردمی
از وقتی نود رفته طوری شده که دیگه فوتبال رو هم دنبال نمیکنم اگه عادل بود ساعت ۳بامدادهم برنامه اش شروع میشد تماشا میکردم الان اگه ساعت ۹شب برنامه فوتبال برتر رو آنتن بره حاضر نیستم براش وقتمو هدر بدم
ماه درخشنده چو پنهان شود
شب پره بازیگر میدان شود ...
خااااااااااائن......‌
اونایی که میگین فردوسی‌ پور رو برگردونن
اول برین ببینین از کدوم گوشه دنیا میتونین پیداش کنین
در ثانی یجور میگین نارفیق انگار این بیچاره میثاقی همه کاره هست
بالاخره کار باید دست جوونا هم باشه
اونم مثل بقیه مجریای تلویزیون از یه جایی شروع کرده و هممون شاهد درجه یک بودنش تو فوتبال 120 بودیم
و اگر اونم میخواست مثل عادل فردوسی پور به کرات حاشیه سازی کنه قطعا برنامش پربیننده تر بود
هر دو مجری جایگاه خودشان را دارند و کسی قرار نیست جای کسی دیگر را بگیرد.
سلام
از این پیام های احساسی هم آدم زجر می کشد .
در توانایی و قدرت بالا و دانش ورزشی جناب فردوسی مور شکی نیست .و این جوان جویای نام هم راه جانشینی را بلد نیست چون اساسا فاکتورهای عادل فردوسی مور را ندارد.

بهتراست در فشار افکار عمومی آقای عسگری رئیس سازمان متقاعد شود جناب فردوسی مور برای اجرای برنامه خوب نود تشریف بیاورند .
عادل باید خودش کار خودشو درست کنه میثاقی نیاد یه نفر دیگه اینکه نباید خودشو از نون خوردن بندازه
عادل تو این مدت انقدی جمع کرده بتونه ادامه زندگی بده
چرا توقع دارید این کنار بکشه خودتون سر چندقاز حاضرید سر برادرتونو بکنید زیر اب اکثر خانواده ها سر ارثو میراث دیدن اقوام با هم چکار میکنن
به این بنده خدا چکار دارید خودتونو درست کنید
هر دو تاشون خوبند فرق زیادی ندارند اینده میثاقی بهتر هم هست
بخدا قسم از روز اول که این آقای میثاقی آمد در تلوزیون بنده از صدایش بدم می آمد لااقل یه فرد خوش صدا جانشین فردوسی می شد خیلی بهتر بود
تا جانشین پروری نباشد اوضاع همینه قرار نیست یک نفر تا ابد مجری باشه
بعد عادل عزیز دیگه فوتبال برنامه فوتبالی معنی ندارد
متاسفم برای هرکس به خودش اجازه داد پا جا پای عادل بزاره
متاسف
...مسخره نیست..که یه برنامه ورزشی محبوب رو هم از مردم دریغ میکنن...کشور گل وبلبل..
این بچه برو که الانن از پرسپولیس حمایت میکنه وبارها از پرسپولیس طرفداری کرده وبارها به زبان آورده،توقعه داره برنامش پر بیننده باشه،برو جمع کن خوددت با این برنامه ای بی روحت
با سلام
هم آقای فردوسی پور و هم میثاقی در کار خودشون واردن و نیاز به مقایسه نیست. معلومه که سابقه نود قابل انکار نیس. اما این هم خوب و رو به رشده و از نظر فوتبالی خوب و متنوع کار میکنه... و هردو در حال تخریب فرهنگ مردم و جوونا هستند و از روی عمد در پوشش فوتبال و سرگرم سازی مردم، زبان فارسی رو داغون کردند، فساد، مدپرستی، دوری از غیرت، بدبینی، دعوا، فحش و ... در جامعه جوان و علاقمندان چند ده میلیونی فوتبال نهادینه میکنند...
به فکر این مسائل هم باشیم
عادل توی قلب مردم جا داره عادل حذف شدنی نیست بیشتر از این خودتون رو سنگ رو یخ نکنین با قدرت ادامه میدیم یعنی چی به چی ادامه میدین اصلا کی اهمیت میده به نمایش خیمه شب بازی شما هر جا نخبه ایی هست نمیتونین تحمل کنین هر نخ موی عادل که سفید میشه یک ریشه در قلب مردم از عشق به عادل سبز میشه مردم با سواد ایران فرق جنس ناب و تغلبی رو میدونن بیشتر از این خودتون رو مضحکه نکنین
در حدی نیستی که بخواهی جای فردوسی پور رو بگیری سطح فوتبالی عادل چه از لحاظ فوتبالی وچه از لحاظ مدیریتی اسمان تا زمین با این خائن فرق میکنه از روزی که نود پخش نشد یکبار هم نشده برنامه شما رو دیده باشم هر کاری هم کنی نمیتونی برنامه ای در حد اندازه نود پخش کنی متاسفم برای کسانی که به عادل خیانت کردن واین جوجه رو جای عادل گذاشتن.کشور ما چشم دیدن یکی که در حال پیشرفته ندارند
کاری به عادل وبرنامه ۹۰ ندارم که میلیونها بیننده داشت اینها مردمو هیچی حساب نمیکنن صدتا مثل فردوسی پوروشجریان هزارتا هنرمند وخواننده خوبم بیرون کنند ککشون نمیگزه
عادل که رفت دیگه تلویزیون نگاه نکردم
جناب آقای میثاقی
این استاد بزرگوار و فوتبال شناس مردمی(عادل خان) بود که شما را به مردم معرفی کرد ، البته بعنوان یک وردست نه بیشتر ، چون لیاقتی بیش از این ندارید.
بیجهت تلاش نکن که نه تنها جایگاه عادل را پیدا نمیکنی که همان وردستی عادل هم از سرت زیاد بود ،،خائن,,
در حال حاضر و با شناختی که از جنابعالی دارم تنها شغلی که میتونم بهتون پیشنهاد بدم و لیاقت و استعدادشو داری ,, شومن کاباره های پایین شهر استانبول,, میباشد که صد البته از سر شما زیاد هم هست.
حتما پیگیری کن به همین نتیجه میرسی…!
#میثاقی_خائن
#عادل_فردوسی_پور_بزرگ
آقای میثاقی اول رفاقت و مردانگی یادبگیر.توراحت استاد خودت رادورزدی تو باید از برنامه کودک شروع میکردی .لیاقت تو همین حرف های است برات می ذارن آنقدر قارقار نکن
میثاقی وقتی با عادل بود محبوبیت بیشتری داشت.. نیدونم ولی اگه عادل یه سر سوزن ایرادی داشت و مافیا و فلان ؛ جرات نمیکرد هر مقام و مسئول فوتبالی رو بازخواست کنه .. چون میترسید اونام پته‌اش رو روی اب بریزن.. بقران من از وقتی عادل رفته فوتبال و TV نگاه نکردم
فقط عادل فردوسی پور
هرچه سریعتر این برنامه مسخرتون رو جمع کنید جناب میثاقی
جناب میثاقی عزیزباقدرت به کارت ادامه بده،
عادل توی قلب همه ماست بی شک
به هردلیلی رفته،میثاقی نباشد نفر ثالثی هست دیگری می آورند.
میثاقی جوان آینده برنامه های ورزشی سیماست
واقعا جای استادفردوسی پور خالیه . این برنامه جدید اصلا ارزش نگاه کردن نداره
آدم باید از خودش عرضه داشته باشه نه اینکه کار رو از شاگردی پیش یک استاد یاد بگیره بعد زیرآبش رو بزنه و از فرصت سوء استفاده بکنه و یک برنامه قدیمی و پر بیننده رو خراب بکنه با اجراهای خیلی ضعیفش. حسود هرگز نیاسود.
فقط وفقط عادل. عزیز تمام ایرانی ها
اقا برنامه نود و اقای فردوسی پور یک شبه یا یک ساله نشده نود ،!!!
چرا انقدر بد تایپ کردید اصلا آدم متوجه نمیشه چی داره میخونه،شما هم مثل کمیته انضباطی تایپینگ ندارید
کسی که با چاپلوسی و پارتی بازی و نمک خوردن و نمکدان شکستن و زدوبند به اینجا رسیده چطور به خودش اجازه میده که همتراز کسی مثل عادل فردوسی پور بشه و اینقدر از خودش تعریف کنه
سلام حضور شما. آقای فردوسی پور اشتباه برداشت کرده بود بینندگان نود حامی او نبودند بلکه عاشق فوتبالند .میثاقی عزیز محکم و استوار به کارت ادامه بده .مجری جوان و بی ادعا .همین که برنامه ات هیج شباهتی به نود ندارد و با تیمت و ایده جدیدی هست جای خوشحالی هست
ما از ماهیت برنامه ریزان صدا و سیما گله که هیچ متنفریم.چون برخلاف سلیقه و خواست مخاطب اکثریت حرکت میکنند.و درهمه زمینه ها اصلا ملی و مردمی نیستند.چرا باید یک برنامه محبوب سالیان طولانی که شناسنامه و‌نماد اصلی آن سالم و صحیح و استادانه و‌جذاب داشت برنامه را پیش می‌برد یکباره برای غرض‌ورزی و خواست شخصی یا حکومتی یک مدیر بی سواد و بی درک رسانه ای تعطیل بشه و یکی مثل شما رو بخوان با زور به مردم قالب کنند.محبوبیت با زور و به من چه و به درک که نمبخوان و ما کارخودم میکنم بدست نمیاد آقای میثاقی
با اینکه استقلالیم دمت گرم محمد حسین فردوسی پور داشت خیلی فضولی در فدراسیون میکرد
چون میثاقی استقلالی هست کسی طرفدار برنامه اش نیست نباید خودش واکنش نشون میداد که استقلالی هست
عادل فردوسی پور مار در آستین پرورش داد
یه روز این فروغی و اون علی عسگری هردو جمع میکنن میرن انشاالله زودتر ببینیم اون روز همه به میثاقی گیر میدیم ولی اونی که عروسک خیمه شب بازی رو میچرخونه نمی‌بینیم
کی گفته یه مجری باید ۲۰ سال با حقوق بالا برنامه‌ سازی کنه، حالا مگه عادل فردوسی پور چی کار کردد کسی که انقدر بهش بها داده بودن علاوه بر نود کرد؟!!! درباره مسائل داخلی فوتبال کشورمون بود، رفته بود شبکه ورزش فوتبال ۱۲۰ ساخته بود تا هر دو قطب فوتبال داخلی و خارجی رو بگیره دستش. اتفاقا برنامه میثاقی از لحاظ کیفی خیلی از نود بهتره و در ضمن یه مجری جوون هست که میتونه تو کارش بیشتر هم پیشرفت کنه.
خیلی بهتر از فردوسی پور هستی ادامه بدهید بی خیال جو شوید دمتون گرم
سلام من برنامه نود رو قبلا هم خیلی دنبال نميکردم الان هم گاهی میبینم و مشکل فروشی با عادل فردوسی پور رو هم نميدونم ولی این رو قطعا ميدونم که عادل برای خودش بابغض از سرکرده های مافياي ورزش ارتباط وهمواره خوبی داشته وخودش شخصا مافیایی در ورزش بوده بااين حرفهای احساسی هم هیچ چیز تغییر نمونه امیدوارم این راهها ومبارزه با افراد سودجو ومظلوم نما ادامه داشته باشد
چقدر بدبختی که عادل تو رو ادم کرد اومدی جاش نشستی پزم میدی.اگه ادم بودی تا عادل نمییومد تو هم این برنامه رو قبول نمیکردی فرصت طلب خاعن
فردوسی پور رفت؛ حالا کسانیکه که میگن نگاه نمیکنند دروغ میگن ،همه دارند نگاه میکنند ؛خوب هم داره اجرا میکنه؛ مثلا خیلی از دوستام میگند دیگه برنامه ۹۰ نیست ماهم نگاه نمیکنیم ولی فرداش میگن برنامه رو نگاه کردم پس دروغ میگن ،برنامه ات رو ادامه بده ،خیلی ها چاخان میگن
میثاقی جان ازت متنفرم .فقط عادل خان❤❤❤❤❤❤❤
عادل چیزی دیگه بود و دنیایی دیگه

مواظب میثاقیهای اطرافتون باشید
متاسفانه نگاه مردم از یک بعد به این قضیه باعث تخریب بعضی افراد مثل میثاقی شده.
اینکه بین میثاقی و فردسی پور چی گذشته رو کی میدونه و چرا اینقدر راحت قضاوت میکنید؟؟؟
برنامه فردوسی پور جزو پربیننده ترین برنامه های تلویزیون بود.
واینکه چرا این آدم باید از این برنامه واسه اهداف سیاسی خودش و تبلیغات واسه آدمهایی مثل حسن خمینی، ظریف و یاوزیر ارتباطات استفاده کنه؟
آیا این افراد غیر از ضرر چیز دیگه ای واسه مملکت داشتن؟؟؟
همه ما و حتی خود فردوسی پور میگیم فوتبال بایداز دست سیاسیون بیاد بیرون.
عمل فردوسی پور همچین چیزی رو نشون میده؟؟؟
یادتون نیست سر قضیه انتقال *غلط تیمها به شهرستانها چه سرو صدایی به پاکرد؟
اما آیا از مسائل پشت پرده که چه عرض کنم روی پرده سیاسیون الان تو انتخاب هیات مدیره ها و فجایعی که وزارت ورزش تو این سالها بوجود آورد خبر نداشت؟!؟
قطعا خبر داشت.
چیزی که دهنشو میبست منافع شخصیش بود و حمایتهایی که از چپ و راست ازش میشد.
حالا یکی اومده و میگه شمایی که داری بعنوان زیر مجموعه صداوسیما کار میکنی و این تریبون تو رو کرده عادل فردوسی پور، منفعت شخصیتو بذار کنار. سیاسی نباش. همون ورزشی باش. وقبول نکرده.
انصافا کسی تو مغازه خودش همچین شاگردی داشته باشه باهاش چکار میکنه؟
یه کم عادل باشیم و همه چیو سر این بدبخت نشکونیم بابا ...
ما ایرانی ها کلا از یک نفر بت می سازیم وبعد هم دیگه فکر نمیکنیم که چه عاملی باعث شده این بت ما خراب بشه
تا حدود یکسال آخر فعالیت آقای فردوسی پور پایه ثابت برنامشون بودم اما اواخر برنامش دچار کم شدپ خلاقیت شده بود که البته آمار پیامک های برنامشون هم سیر نزولی داشت نسبت به گذشته البته که با اون کم شدن پی ام ها،با اختلاف فاحشی پر مخاطبترین برنامه تلویزیونی ایران بود.آقای میثاقی هم که شاگرد ایشون بود.برنامش زیاد بد نیست هرچند نود نمیشه هرگز.این هم استقلالی ها و شهرستانی ها طاقت دیدن موفقیت های پرسپولیس رو ندارن ارتباطی به آقای میثاقی نداره تقصیر از ایشون نیست.در کل تو تی وی با بعضی دسته از مافیا در بیوفتی پایین میکشنت همونطور که برنامه هفت رو دو سه بار کل عواملش رو بخاطر درافتادن با یه اقلیت صاحب نفوذ،عوض کردن.رسانه آزاد وقتی وجود نداره انتظاری بیش از این نباید داشت.
همون حق رشدی را که اون فوتبالیست عزیز گفت باید بپردازد!!. ایشون هنوز نفهمیده عزت و ذلت رو خداوند به دست مردم میده نه مدیران بالا دستی.
واقعا دلم می سوزه که تاوان عدم مشروعیت، محوبیت و سوء مدیریت مدیران نا پخته و کارنابلد صدا وسیما را باید استعدادهایی مثل میثاقی که می توانست در آینده مجری کاملی بشه بدن. البته آقای میثاقی در قامت یه مجری خیلی توانمنده ولی در قامت یک برنامه ساز، بنده ایشان را مثل عادل، احسان علیخانی و مانند آن صاحب سبک نمی دانم.
عادل فردوسی پور رو با میثاقی مقایسه کردن چه قیاس نابجایی!
فردوسی پور تکه. هیچ برنامه ای هم به پای نود نمیرسه.
مدیریت شبکه سه کلا ضعف داره...
آدم فروش بدبخت حالم از برنامه ات بهم میخوره
آقای میثاقی توی فوتبال 120 خیلی محبوبتر بود . الان فقط حاشیه میسازه.
میثاقی جمع کن باو
یک چک بزنی دو دور دوره خودش بچرخه
محکم، با خلاقیت زیاد، صداقت و به دور از هر گونه بی ادبی، بی احترامی، غرض ورزی و البته جوسازی و عوام فریبی کار خودشان را به بهترین نحو انجام دهند و فقط بر پایه احترام و کیفیت کار بتوانند کارشان را در فوتبال برتر جلو ببرند....آفرین عوامل فوتبال برتر
درود ب شرف ،فردوسی پور
جناب میثاقی برای رهایی ازاین وصعیت باید دست به دامن استاد فردوسی پور بشی تا فن اخر را بشما اموزش بده وگرنه باید شکست را در برنامه پذیرا باشی.حتی اون رئیس بی لیاقت شبکه3 هم نمی تونه دراینده بشما کمک کنه.
بابا این بنده خدا که تقصیری نداره،حالا اگه این نمیومد دیگه برنامه فوتبالی تلویزیون حذف میشد،نه یکی دیگه رو میاوردن،خب حالا کی بهتر از میثاقی که زیر دست فردوسی پور پرورش پیدا کرده و به سبک همون هم مجری گری میکنه
دوما اینکه هیچ جای دنیا اینجوری نیست که یک سازمانی بزرگت کنه بعد بخوای برا خودشون شاخ بشی و کارت رو هم ادامه بدی،عادل هم اگه دوران روسای بعدی صدا و سیما رو با دورا ضرغامی که باهم فامیل بودن یکی نمی کرد این مشکلات پیش نمیومد
عادل فردوسی پور نه تنها یک مجریه بی نظیری بود بلکه یکی از کسایی بود که سطح فوتبال ایران رو خیلی بالا برد فک نکنم میثاقی چیزی به این سطح بتونه اضافه کنه
اونایی که جلوی فردوسی پور کم میوردن و حالشونو تو برنامه نود میگرفت و مچشونو باز میکرد الان دارن با دمشون گردو میشکنن هیچ برنامه ایی غیر نود و هیچ مجری غیر عادل خان نمیچسبه کلا نچسبه هر کس تو این مملکت محبوب میشه حسودا کنارش میزنن
میثاقی هم خوبه، عادل هم اولش به این خوبی نبود،مشکل اینه که ما زورمون به صدا سیما نمی‌رسه میثاقی را میکوبیم,!!
عادل فردوسی پور آهن ربا داشت میخ کوب میشدی تا آخر برنامه حتی منه غیر فوتبالی به امید بازگشت عادل فردوسی پور با غیرت همیشه دوست داریم ،
جناب میثاقی جای خودش نشسته . ولی حق استاد شاگردی را ادا نمیکند .
مدیریت فعلی ی. شبکه ی سه که مزورانه برنامه ی نود و بهترین و سهیم ترین مجری ی زمان را از کانال سه »اخراج » کرد حتمن میبایست جایگزین می‌داشت . و چه کس بهتر از دست پرورده ی خود عادل خان !
میثاقی ، حتی مخفیانه ، میبایست از فردوسی پور رخصت می‌گرفت و از ایشان در برنامه هایش به نیکی یاد میکرد ؛ که نکرد .
اگر میگویم رخصت به دلیل روح پهلوانمنشانه ی برنامه است . این برنامه ورزشی است و لوطی منشی میخواست که میثاقی اگر لوطی بود، اما لوطیگری نکرد .
شاید فشاری پشتش بود در کوبیدن مرد بزرگی توسط نامردان کوچک !
عادل جان کجا اینا کجا البته طبیعی که تواین مملکت حرف منطقی بزنی از چرخه روزگار خارج میشی یکی از اونا هم عادل جان خیلی باید زور بزنید حالا حالا باید نون بخورید
با قدرت ادامه بده
خیلی خوبی
عشقی محمد حسین
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
اشتباه مثبت دادم
کسانی که میثاقی را آوردن و باعث فرار بیشتر مردم از صدا و سیما باید پاسخگو باشند چرا پول بیت المال را دارید حرام میکنید وقتی بیننده ندارید دوم اینکه چرا غیر فوتبالی های باعث اخراج فردوسی پور شدن
سلام وقتتان به خیرعزیزان لازم میدانم که گاهی اوقات برنامه جناب فردوسی پورراتماشامی کردم بنده یک هموطن شما هستم برنامه نود فکر کنم با بودن اقای فردوسی پرجلوه خاصی از زیبایی داشت بیانشان الگوی رفتاری ایشان جذاب زیبا بود از وقتی ایشان رفتند ما که به برنامه نودشاید درطول سال ۳مرتبه گذارنگاه کردم بنده قصد جسارت به هیچکس را ندارم ولی فن بیان وپاسخ به سئوالات وجوابها زیبا بود. مهم فن بیان و بهره هوشی وبه جای سوال جواب دادن بود که در وجود اقای فردوسی پور بود.شاید اقای میثاقی در جای دیگری کارایی بهتری از اقای فردوسی پورداشته باشند.ولی فکر کنم اینجاجذب مخاطبین راشفای فردوسی پوربیشترداشتند ودارند و درای موقعیت برای جذب بیشتر مردم چون به خاطرکرونا در منزل هستند خیلی زیباست اگراقای فردوسی پوربودنند و عزیزان سعی کنید به نظرات موردنیاز درهرزمان نسبت به مردم احترام بگذارید که اقای فردوسی پوربیایند وبه کار خودشان مشغول شوند . و اقای میثاقی شاید جای دیگری کارایی بهتری حتی نسبت به آقای فردوسی پنداشته باشند مشغول فعالیت باشند عذرخواهی می کنم بنده به همه عزیزان ورزشکار وورزش دوست احترام خاصی قائل هستم جزهیچ تیمی هم نیستم فقط به عنوان یک هموطن این مطالب را عرض کردم خداوند نگهدارتان
عااااااادل عادل است
سلام. برنامه اصلا هیجان و محتوای درست نداره.کارشناس داوری تو خونش نظر میداد.یکی دوبار نگاه کردم فقط.خسته نباشن کار میکنن زحمت میکشن اما باید حواسشون به نون و نمک و انصاف باشه.
چون فردوسی پور به کسی بد نکرده و نمیکنه
عادل کجا واین بچه زپرتی کجا اصلا حتی قابل مقایسه هم نیستند
اگه ارنظر تجربه حساب کنی عادل با تجربه تره هم عادل وهم میثاقی دوتا شخصیت دوست داشتنی هستند ای کاش برنامه نود بازهم بیاد رو صحنه وازدو مجری خوب استفاده بشه
من عاشق فوتبال و استقلال هستم و برنامه ها و اخبار فوتبالی رو همیشه دنبال میکنم چون ی جوان بیکارم،و با تمام احترام به این آقا اصلا ی بارم این برنامه رو تماشا نکردم ،چون این برنامه اصلا ی درصدم به اون برنامه نود عادل نرفته،اصلا خود ایرادات و تن صدای عادل ی چیز دیگه بود،میخوام این نظر منو مدیر شبکه سه و خود میثاقی ببینن
واقعا برای صدا و سیما متاسفم که انقدر مشخص طرفدار دو تیم هستن واقعا بی عدالتی درحق تیمهای شهرهای دیگه کاملا مشخصه مخصوصا برنامه بدون محتوا فوتبال برتر حداقل عادل فردوسی پور از تیم خاصی طرفداری نمیکرد و خیلی به شناسوندن تیمهای شهرهای دیگه و بازیکناش کمک کرد
من دوشنبه شب ها اصلا شبکه سه نگاه نمیکنم تا برنامه و قیافه اونو نبینم
دنیا عادل
اما این میثاقی بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس میگه همکارانمان در خوزستان با این کیفیت بد تصویر برداری میکنن اخه تو زیر کولر نشستی جای خنک تو خوزستان گرمای 70 درجه روطوبت بالا تو 1 ساعت باید 4 تا 1.5 لیتری اب معدنی بخوری از گرما خیس عرق میشه ادم لباس به تنت میچسبه بعد اینجور میگه
در حق عادل بی عدالتی شد واقعا
فردوسی پور خاک کف پای میثاقی نمیشه با اون طرز حرف زدنش
مشکل بعضی از ایرانیها اینه که برنامه نگاه نمیکنن به مجری نگاه میکنن والبته طبیعی که ببیننده فوتبال برتر کمتر باشه چون بعد از کرونا و فوتبال بدون تماشاگر، بندرت مردم پیگیر فوتبال هستند
اون شخصی که اونو بعنوان مجری تست داد معلومه اتوبوسی آمد وگر نه لحن صحبت کردنش به یک مجری نمیاد اونقدر تند معمولان صحبت میکنه که آدم اعصاب میگیره حرفا اصلا بی مفهومه سبب شد ما اصلا این برنامه رو نمیبینیم
با سلام
خدا گواه است از موقعی که عادل رفت هیچ رغبتی به دیدن برنامه های فوتبالی ندارم.
امیدوارم خیلی زود برگرده و حق خودشو بگیره.
انشاالله
اصلا چرا فردوسی پور رو اخراج کردن
سلام و خدا قوت به آقای میثاقی عزیز مجری توانمند برنامه فوتبال برتر بسیار تشکر از برنامه خیلی خوبتون...
بنده اصلا اهل فوتبال نیستم ولی همسر و پسرم عاشق فوتبال هستن.. اما برنامه ای که با فوتبالیست ها گفتگو می کنید خیلی خیلی جالبه و بنده حتما نگاه می کنم
ممنونم که اینقدر خوب کار می کنید..
حتما جایگاه عادل را کسی ندارد متاسفانه در ایران هر کی محبوب بشه سریع تخریبش میکنند مثل علی دایی، عادل ووو
یک جوان بی تجربه به شبکه سه وارد میشه و چون هیچ جایگاهی ندارد عقده گشایی و خوش رقصی را پیشه میکند ونظر دوستداران فوتبال هم برایش پشیزی ارزش ندارد.
خب حالا چکار کنیم؟؟؟
عادل یا یکی دیگه مگه چه فرقی داره؟
الان مثلا عادل بیاد مجری بشه ، شکم ملت سیر میشه؟
خووووب سرگرمتون کردن خووووووب.....
برید فکر نون باشین که خربزه آبه.
دوزار پول در بیارین. چارتا آجر لیشتر بالا بندازین نون در بیارین. فوتبال و این چیزا فقط بازیه.
منم برم زنگ بزنم گمرک ببینم چرا ماشینمو نمیذارن بیاد داخل
جای فردوسی خیلی خالی است شما کجا وایشان کجا ویادت باشه که عادل شما را معرفی کرد
با سلام فقط محض احتیاط کسانی که عادل جان را اینگونه تخریب کردند مطمئن باشند جایگاهشان بسیار سست و ناپایدار هست و اقای میثاقی باید بداند به ستون اینها تکیه نکند چون پسر خوب وپر شوری هست و اینده دست خودش هست مثل مردک میرزایی عزیز
میثافی لمپن
عادل فردوسی پور کسی بود که تمام زشتیهای فوتبال ایران رو که بعضیها دوست نداشتن روکرد وتا حد زیادی هم به پیشرفت فوتبال کمک کرد ولی متأسفانه کسی که دلسوز باشه مردمی باشه باهاش خوب تا نمیکنند
ببین عمو جون من چون عاشق فوتبالم و بشدت پیگیر برنامه های فوتبالی هستم به اجبار برنامه تو رو نصفه و نیمه و دست و پا شکسته میبینم
اما برنامه نود رو تا ثانیه آخرش میدیدم
و بزار رک بهت بگم که برنامه تو حتی در حد و ارزش مقایسه با تیتراژ پایانی برنامه نودم نیست دیگه چه برسه به محتویات و متن برنامت که کلا مزخرفه
اینم بدون اگر برنامت رتبه نیاورده چون اکثر مردم وقتی تو رو میبینن دقیقا چهره یه خائنی میاد تو ذهنش که به استاد و رفیق دیرینه خودش خیانت کرد واسه همینه که بی ارزشی حالا تو هر چی هم تنوع بدی به برنامت باز مهر خیانت به درشتی روی پیشونیته
تو اگر پول پرست نبودی نباید پیشنهاد اون فروغی خودخواه رو قبول میکردی و به عشق عادل کنار میکشیدی اونوقت بود که تو دل مردم ایران جا باز میکردی و به مرور همه دوستت داشتن
اما خدا شاهده هر موقع برنامتو میبینم یاد نامردهایی که تو زندگیم بهم نارو زدن میفتم
ببخشید اگه رک حرفمو میزنم اما تو از نامردم نامردتری
از سایت محترمم خواهشندم دیگه هیچوقت استاد بزرگ عادل خان رو با یه بچه نامرد امروزی مقایسه نکنن چون این دوتا اصلا قابل قیاس نبودند و نیستند و نخواهند بود مثل این میمونه که بخوای شیر سلطان جنگل رو با یه بچه خرگوش مقایسه کنی خخخ
اگر آقای میثاقی و برنامه اش خوب بودن توی نظرسنجی این رتبه افتضاح رو کسب نمی کردن. وقتی شخصیت مجری بودن رو نداره وقتی ادب رسانه ای نداره توقع نداشته باشه با آدم با با شخصیت و با سوادی مثل عادل فردوسی پور تو ی رده قرار بگیره...
.
.
همه جوره من و تمام کسانی که می شناسم از این میثاقی متنفریم...
اصلانبایدمیثاقیان رابافردوسی پورمقایسه کردازموقیعکه فردوسی پور رفته حتی یکبار هم تلویزیون ندیدم مقصراصلی مدیربی تجربه شبکه سه بودایشان نسبت عادل فردوسی پورحسادت کردند چون بین تماشاچیان اصلامحبوبیت نداشتندالان هم میثاقیان نمیتونه جای یک فرد بزرگ رابگیره
میثاقی اسم عادل خان سنگین هست براتو،دلت خوش هست داری برنامه اجرامیکنی
میثاقی خیلی از فردوسی پور ناعادل بهترو شایسته تر هست.برنامه فوتبال برترهم خیلی از برنامه نودسرتر بهتر وپرمحتواتراست.
نود به زور پیامک ومسابقه وجایزه تماشاگر جذب کرد خیلی ها اصلا توجهی به مطالب نود نداشتند وفقط برای شرکت در مسابقه پیامکی وبردن جایزه پانصد هزار ویک میلیون تومانی پای نود می‌نشستند.
در ثانی فردوسی پور کجا عادل بود؟علنا طرفداریکی دوتیم بود و بقیه تیم ها یا برای برنامه نود اهمیتی نداشت ویا فقط تخریب میشدند.
درود بر میثاقی عزیز مطمئنی باش با تخریب نوچه های پیامکی «نودفردوسی پور»جایگاهت مستحکم تراست.
از قدیم گفته اند درختی که میوه وثمر میدهد سنگ میخورد.
واقعا میثاقی دیگه هیچ شانسی نداره که مردم روزی ازش حمایت کنن چون ذات خرابشو به همه نشون داده
تو را خدا عادل فردوسی پور بیارین تو شبکه حفه‌ بخدا
خداشاهده از زمانی که آقای عادل فردوسی پور رفته به هیچ برنامه جایگزینی نگاه نمیکنم ایشون لحن صحبتهاش و نقدهاش دائم جلو چشممه حیف که بخاطر عده ای از برنامه ای که خود بانی آن بود کنار رفت ولی اون عده بدانند عادل در دلهامون جا دارد وخداوند حافظ او وطرفدارانش بوده وخواهد بود.
اصلا در حد عادل نیستی ک نظری درباره ت بدم
به امید روزی که همه ورزشکار باشن نه تماشاچی وبیننده ،یکی از ترفندهای سیاستمداران سرگرم کردن مردمه ویکی ازاین سرگرمیها فوتبال وحواشی آن است تامردم وخصوصا قشر جوان را ازفعالیتهای سیاسی دور کنند به نظر من هم فردوسی پور وهم میثاقی وامثال اینها مهره های بازی هستن یه روزپرو بالشان میدهند یه روز هم قربانی میکنن
سلام میثاقی خوبه تخریب نکنید لطفا
سلام
ميگم جریان چیه؟
عادل کیه ؟
میثاقی کیه؟
جریان چیه؟
لطفا درمورد افزایش یارانه ها خبری نشد؟
راستی معیشت بنزینی چی شد؟

عدالت در میثاق با مردم بود چی شد؟
گویا دیروز آفتاب لب بام آمد
وانتظار خروس سرآمد
راستی کلاغ چه کم از طاووس دارد....؟
باسلام
بهتره از عادل فردوسی پور یک بت نسازیم وایشان را تا این حدبالا نبریم صداوسیما مختص یک فردیایک برنامه نیست الحق میثاقیان برنامه خوبی ساخته وازپس کار براومده حالا بعضی ها دوست ندارن نگاه کننددلیل بر کم کیفیت بودن برنامه آقای میثاقیان نیست کمی انصاف داشته باشید اقای فردوسی پوردیگه اون عدالت سالهای اول ونداشت وبی عدالتی ایشون بودکه برنامه نود رانابودکرد
اخرمن موندم که تلویزیونی که اسمش سیمای ملی ولی برای ملت تره هم خردنمیکنه برنامه هاش چه دیدنی داره که حالا سراینکه میثاقه برنامش سرجاش ایستاده یا نه و.....بیایم یگی بدو گنیم باهم!
مگر غیراینه که هربرنامه ای که مخاطب بیشتری داره ساعت بهترو مال خودمیکنه واونکه اون اخرای جدول تعداد بیننده رو درنظرسنجی ها قرارمیگیره باصطلاح چندتآخطار میگیره برای ایجاد تغییراتی درجهت افرایش تعداد بیننده واگر نتونست باصطلاح کفشاشو دم درجفت میکنن وخداحافظ.ولی زتلویزیون میلی ما که هرماه بابتش چه نگاه بکنیم وچه نکنیم دانگ خودمونو روی قبضای برمون داریم میسلفیم،وقتی میلشون بکشه پربیننده ترین رو که اول جدول جای داشته روهم بدون کمترین توجه به جایگاهش وبیخیال اونهمه ادم منتظر پخش درزمان معمولش چنان حذفش میکنن که انگارنه انگار که اوهمه بیننده ادمهایی بودن که بهشون مخاطب اطلاق میشه درعالم ارتباطات.پس تواین میانه میثاقه مثقالی چنده؟!!
خانه ازپای بست ویران است بیچاره بینده دربند نقش میثاق است!!منظور همون ایوان بوده اشتباه سهوی وچاپی بوده.
اصلا کی دیگه وقت داره تلوزیون ببینه اونم این برنامه رو خخخخخ
دلشو ن خوشه برا خودشون امار میدن کسی وقت تلوزیون نداره پدر بیامرز
نود بابا ارزش داشت دیدنش میفهمیدی چه بلایی سر فوتبال دارن میارن
نه این برنامه های دستوری که میگن چی بگو چی نگو
فقط از ما خوب بگو
بابا اقای میثاقی شما هنوز در حد و اندازه اقای فردوسی پور نیستی فعلا سن و سالت به این حرفا نمیاد.خیلی از خودت راضی هستی.یه کم یواش تر برو
مسئولین کشور اصلا به علایق و خواسته های مردم اهمیت نمیدن من خودم اصن فوتبالی نیستم و فوتبال خوشم نمیومد ولی گاهی وقتا فقط بخاطر فردوسی پور برنامه نود رو میدیدم ،مسئولین خودشون علاقمند به سوق دادن مردم به سمت ماهواره هستن، آخه همچین جنس نابی رو آدم پرت میکنه و جنس فیک رو میزاره تو ویترین،آخه یکی بگه انصافا فروغی در حد و اندازه فردوسی پوره ،بابا حد خودتو بدون ،انصافا باید عادل فروغی رو اخراج میکرد و ممنوع الکار دولتیش میکرد
مدیر شبکه عددی نیست از بالا بهش دستور دادن انقد ساده نباشید
عادت مردم ما اینه که از کاه کوه میسازن و از یه ادم معمولی بت میسازن و شروع به پرستش اون میکنن.عادل فردوسی پور مجری خوبی بود ولی الان دیگه نه عادلی هست و نه برنامه نودی .الان فوتبال برتر و محمد حسین میثاقی جایگزین شدن.ایتم ها و تمامی قسمت های فوتبال برتر بسیار زیبا تر و جذاب تر از برنامه نوده.اما خدانکنه که مردم بخوان به یه چیزی گیر بدن .من از همینجا از اقای میثاقی و عوامل برنامه فوتبال برتر میخوام که با قدرت به کارشون ادامه بدن .یا حق
می بینمش یاد بچه نه نه های لوس و ننر می افتم.
سلام این بنده خدا هم مقصر نیست یک حقوق بگیر سازمان است مقصر اصلی مسئولین صدا وسیما وشبکه ۳ است که دراین چند سال اکثر هنرمندانی که می توانستند مردم را سرگرم کنند و کمتر طرف ماهواره بروند مانند کلاه قرمزی ،نودورضا عطاران وخیلی دیگر آنقدر اذیت کردند که آنها هم عطایش را به لقایش بخشیده و سازمان رفتند وصداسیما باعث شد که مردم بیشتر طرف ماهواره بروندویا مجریان به خارج بروند
سلام _ میثاقی حرمت نون و نمک نگه نداشت حقشه ک برنامش جزو ۱۰ برنامه پر مخاطب نباشه ب قول فلانی باید حق رشد میثاقی رو به فردوسی پور بدن ایشالله عادل خان رو دوباره در قاب تلویزیون ببینیم
فرقش چپه
اقای میثاقیان شما دیگه از صداقت واحترام حرف نزنید که اینها برازنده تو نیست تو کجا صداقت کجا در ضمن شانس اوردی این رتبه از سرت زیادیه.ما از فردوسی پور دفاع نمیکنیم از حق دفاع میکنیم که بعضی ها علنی جلوی دوربین چطوری به استاد وباعث وبانی پیشرفتش پشت کرد.
خدایش من بعدعادل فقط یکبار دیدم بعد کل تلویزیون رو خاموش کردم
همه این حرفها برای فوتبالی کاملا مهندسی شده و بی اعتبار.
واقعا خنده داره....
اقای محترم شما در اندازه عادل نیستید و همه مردم خوب ایران می‌دونم حتی از لحاظ تحصیل شما شاگرد عادل هم نمی شی
خداییش من هروقت قیافه اینو میبنم تو تلوزیون کانالو عوض میکنم
سلام
آقای میثاقی
چند شب پیش اولین بار حدود یک ساعتی پای برنامه تون نشستم
اگر همه برنامه هاتون که کار بچه های دیگه و تهیه کننده هست خوب باشه
ولی خواهشا کمتر ادا در بیار و از لب و لوچه و چشمک زدن استفاده کن با این کارها در دل مردم جایی نداری.

این را هیچ وقت یادت نره ، عادل در گزارشگری و تهیه برنامه بی نظیر بود و فوق العاده باهوش و اهل دانش و سواد بود.


عادل سرورته
این برنامه نشان از لیاقت نه بی لیاقتی مدیران صدا و سیما است
آقای میثاقی تو انگشت کوچیک عادل هم نمی شوی
عادل فردوسی پور استاد همه ی ماست البته طبیعی بود که از صدا وسیما بره
با سلام و عرض ادب
بنظر من آقای میثاقی مجری بدی نیستند و اطلاعات فوتبالی خوبی دارن و ظاهرا اهل باند بازی و ... هم نیستن
در ضمن یه خدا قوت هم با آقای فردوسی پور باید عرض کنم که چندین سال همچین برنامه ای رو مدیریت می کردن و هرچه لازم بود رو ارائه کردن.
و باید به جوانها هم فرصت داد تا خودی نشون بدن و زمینه پیشرفتشون هموار بشه.
این جِغِلِه حزب باد کاشکی یکم مردونگی و رفاقت و حرمت و نمکشناسی رو از مزدک میرزایی یاد میگرفت!
من صدا سیما که هیچ تلوزیون اصلا نگاه نمیکردم فقط ۹۰
اونم بعد رفتن عادل دیگه نگاه نکردم.
این برای برنامه کودک خوبه نه برا فوتبال
سلام عادل کجا تو کجا برو بچه جون خیلی مونده بشی عادل والبته هیچ وقت نمیشی چون حرمت نگه ندلشتی فرصت طلب
من فکر میکنم حق عادل این نبود
فوتبال ما و تلویزیون ما خیلی به عادل فردوسی پور مدیونه.
میثاقی پسر خوبیه ولی هر کس جای اون بود بعد از بی مهری به استادش نمی آمد سر جاش بشینه.لااقل اخلاق اینو حکم میکرد.
سلام من یه فوتبالیست هستم
حتی روزایی که تمرین داشتم تا آخر برنامه نود را میدم ولی الان حاضر نیستم دیگه شبکه سه را ببینم چون هروقت میزنم می بینم برنامه فوتبال برتر داره
ولی عادل فردوسی پور برای یک دقیقه رفتن وقت اضافه برای برنامه التماس می کرد
من نمیگم آقای میثاقی مجری بدی هست ولی فکر می کنم من با عادل راحتر بودم و دوست داشتم فقط بشینم ببینم برنامه نود
سلام وخسته نباشی.به نیابت از هفت نفرازاعضای خوانواده ام خسته نباشی و خداقوت خدمت آقای میثاقی.وتشکر آرزوی سلامتی برای آقای فردوسی پور عزیز.تن جفتتون نیاز به ناز طبیبان مباد
ان شالله
مردک میثاقی منظورت اینکه عادل عوام فریبی میکنه دقیقا هرچی گفتی بخودت گفتی هستی
فردوسی پور رو شبکه 3 گنده اش کرد حالا شد تحفه نطنز؟؟؟؟
با سلام.عادل یه دونه باشه واسه نمونه.در بیست سالی که نودپخش شد به جرات میگم پنج برنامشم از دست ندادم.تا قبل از خیانت میثاقی به عادل دوستش داشتم ولی واقعا از چشم همه فوتبالی ها افتاد با این کارش میثاقی.من استقلالی دو اتیشم با اینکه عادل بیشتر پرسولیسی بود ولی عشقه و عشق.امثال عادل به درد این صدا و سیما نمی خورن.همه فساد را رو کرد و ....البته محمد حسین میثاقی هم تا حدی حق داره وقتی فروغی پیشنهاد خیلی بالاتر از اقا عادل بهش داد اینم خودشو گرد ورنه فوتبالی ها حتما یادشونه که همش به عادل میگفت استاد قبل از این داستان ها
انصافاً عادل فردوسی پور یه چیز دیگه هست.
سلام . منم معتقدم مدیر شبکه سه مقصره صد در صده ، چون تمام آدمای دلچسب مثل فردوسی پور ، رشید پور ، .... رو بیرون کرد . دلمون به تحلیل زیرکانه و استادانه فوتبال فردوسی پور خوش بود که اونم مدیر شبکه سه به فنا داد .
مردم از علی فروغی خوششان نمیاد تلافی شو سر میثاقی طفلکی خالی میکنند
هرچند عادل هم قرمز بود ولی خیلی بروز نمی داد . اما میثاقی همواره بی احتیاطی کرده و رنگ قرمز خودشو نشون میده. نه که بنده آبی هستم . برازنده یک برنامه در رسانه ملی نیست که رنگی باشد.
نود برنامه ورزشی بود یا سیاسی؟؟؟؟اونم طرفدار یه جریان خاص...یه انتن زنده و کلی تبریک بابت برجام...دعوت از ظریف...کوبیدن قالیباف تو پلاسکو...نظرم راجب برجام و ظریف و قالیباف نمیگم فقط میگم برنامه فوتبالی جای این چیزا نبود
من اکثر وقتها برنامه ۹۰ نگاه می کردم خیلیم دوست داشتم اما الان فقط یکبار نگاه کردم وچون دیدم آقای میثاقی حرمت استاد خودش رو نگه نداشت دیگه نگاه نکردم
من ناراحتی آقای میثاقی را درک میکنم و به آن احترام میگذارم ولی ای کاش ایشان و تیمشان و کلیه مسئولان شبکه سه هم کمی به سلیقه و نظر کل مردم احترامی قائل میشدند بله شما و تیمشان میتوانید به کارتان بدون هیچ اعتنایی به نظر مردم ادامه دهید اما مردم باید چکاری انجام دهند تا امسالی مثل شما نیامده و یک شبه به همچین جایگاهی نرسد. ای کاش در این کشور هر کس و در هر جایگاهی هست به نظر مردم هم احترام میگذاشتند و به نظر مردم ارزشی قایل میشدند. شما به کارتان ادامه دهید آقای میثاقیان چون میتوانید!!
اصلا این بچه در لول عادل خان نیست که بخواد در مورد عادل حرف بزنه.عادل حرف راستو میزد از کسی واهمه نداشت همین باعث شد یه سری بزدل که منافعشان با بودن عادل پرخطر بود ایشون رو کنار بزارن..زنده باد عادل
کل برنامه تون به درد لای جر می خوره
بی خاصیت و بی معنی
این قدرازهم دیگربدگویی نکنیم به جوانها فرصت کارکردن بدهیم وازتجربه پیش کسوت ها استفاده کرده وقدرآنها رابدانیم
چرا زور میزنی میثاقی در حد واندازه عادل نیستی مردم می بینن مردم می‌فهمن اینجوری نه تو محبوب میشی نه برنامت
ملت همچنان سر کارند
سلام
کاری به برنامه نود نداریم ولی این برنامه هم کیفیت بالایی داشت مخصوصا مجریش و واقعا خسته نباشید بهتون میگم چون کسی ک اینکارارو کرده میدونم چقدر زحمت داره نه اونی که فقط اخر شب میشینه تا عیبشو بگیره در ضمن سعی کنی بهتر بشید چون هنوز هم ظرفیت کیفیت بالاتر رو دارید
بیچاره میثاقی. خود عادل باهاش دوست هستش. اونوقت مردم....
ازوقتی عادل فردسی پور بزرگ استاد رفته من دیگه برنامه ورزشی نگاه نمیکنم اقای میثاثی شما درجایکاهی نیستی که بخواهی درمورد عادل خان صحبتوکنی هنونم از سرتو زیادیه امثال عادل هوان بودن که الان شنا اینجا نشستی بس گوه اضافه نخور بشین سرجات
در واقع مدیریت و شخصیت عادل باعث جذابیت برانامه نود شده بود وگرنه آیتمهای فوتبال برتر از نود بهترن ...
اشتباه نکنیم،دعوای فردوسی پور بامدیر شبکه ۳ دعوای دو تفکر است .تقابل دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه امام صادق و میثاقی در این بازی فریب مدیران تلویزیون را خورد.
به نظر من خیلی برنامه خوبیه و آیتم های جالبی هم داره
به هرحال برنامه نود تموم شده و الان داره برنامه ی آقای میثاقیان پخش میشه
رفتار آقای میثاقی فوق العاده هست و اصلا به مسائل حاشیه ای اهمیت نمیده به کار خودش می پردازه
صاحب گله وقتی به گله رحم نکند چه توقع از سگان گله
جای تاسف داره این طرز فکر مردم کشورمون
اقای میثاقی چه خیانتی کرده به اقای فردوسی پور؟
ایشون محروم شدن و اقای میثاقی جایگزین عادل جان.خب ینی الان که نود پخش نمیشه دیگه نباید برنامه فوتبالی باشه؟صدا و سیما فوتبال برتر و اقای میثاقی رو جایگزین کرده.
سعی کنیم به جای قضاوت های بیجا کمی طرز فکر کردنمونو عوض کنیم .شما ها نه قاضی هستید و نه داور یه خدایی اون بالا هست خودش میتونه قضاوت کنه
لطفاً احترام نگه دارید ینی چی اقای میثاقی بهترین مجری دنیا هستن بعدشم مگه اقای میثاقی عادل فردوسی پور انداختن بیرون مردم ایران عادتشونه از کاه کوه بسازن من ک هردوشنبه فوتبال برتر رو نگاه میکنم و بهتر از اینم نداریم و تماااام
مگه بهتر از اقای میثاقیم داریم
فوتبال و به عشق عادل تماشا می کردم
متاسفم واسه اونایی ک اقای میثاقی رو مقصر رفتن عاد فردوسی‌پور میدونن
ایشون بهترین مجری هستن حالا ب کنار استقلالی ها از این ک ایشون پرسپولیسی هستن براشون کامنت بد میزارن اما هرکسی یک انتخابی داره ایشون بهترینن
البته اینم بگم ک پرسپولیس سروررررر
عشقی به مولا عادل خان
فردوسی پور تنها مجری بود که از جایگاه خودش دنبال ثروت اندوزی و رانت نبود.انشاله یک روزی را خواهیم دید که فاسدین انگشتر بدست و یقه بسته چطور خوار و ذلیل خواهند شد
آقای میثاقیان اگر منصف باشه، این پیامها را ببینه باید کاسه و کوزه اش را جمع کنه و بره...
آخه مردم چقدر بیکارن ، هر کی میخاد مجری باشه باشه چه فرقی می کنه ، همش نشستن توهین می کنن بی فرهنگ ها این مملکت اصلا فوتبال داره که شما گیر به مجری دادین ؟!!! از بس فکرمون سطحش پایینه این شده وضعیت مملکت مون ، والا به خدا مملکت مردم عاقل نیاز داره و بافکر که ما مردم ایران اینجور نیستیم نتیجشم داریم می چشیم ، هر روز بدتر از دیروز ، بابا فکرتون رو به کار بندازین ببینین چه بلایی داره سرمون میاد نشستین گیر به یه مجری می دین ... !!!
نود یکی از پرپیننده ترین برنامه های چهل سال اخیر بود و متاسفانه یه بچه بی سواد داشگاه امام صادق که نتوانست در مقابل تفکرات دانشگاه شریفی "تاب" بیاورد با بغض و کینه از موقعیتی که حقش نیست استفاده کرد و برنامه نود تعطیل شد. متاسفم
جای خالی برنامه نود در برنامه مزدک پر شد.
بنده برنامه ۹۰ کم نگاه میکردم ولی از وقتی میثاقی اومده برنامش رو دوست دارم عادل عادله میثاقی میثاقی پسرآینده داری هستن ، عادل هم زیادی گنده نکنین درحدمتوسط بود نه بیشتر ؛ریئس شبکه قبولش نکرده یه جووون سرحال وخوشتیپ ازقبلم هم بهتر شده درود میثاقی
انشاالله حق به حق دار می رسه
باید بگم هر وقت میخوام یه آدم نمک نشناس،فرصت طلب را به یاد بیارم چهره میثاقی را کنارفروغی رئیس ناحق شبکه سه تجسم میکنم......
تا دیروز استاد استاد میگفت الان آدم شده واقعا جای تاسف داره
برنامه عادل خیلی خوب بود .تمام
شرم بر اون مثلا مدیری ک حقوق بیت المال میگیره و با میل و سلیقه بی ارزش و توخالی خودش در تلوزیونی که متعلق ب ملت و مردمشه میشینه و ب خیال خودش ارث پدرشه
عادل فردوسی پور تکرار نمیشه و نخواهد شد.نود برنامه ای بود که ب معنای واقعی دستهای پشت پرده فوتبال کثیف ایرانو رو میکرد میپرداخت بهش
امیدوارم سلامت و پایدار باشه عادل عزیز هر کجا ک هست
یاشاسین عادل
از وقتی عادل رو نذاشتن برنامه ضبط کنع ی شبم به فوتبال برتر نگاه نکردم
راست میگه اصلابرنامه فوتبال برترومجریش چنگی به دل نمیرنه حوصله نگاه کردنشونداری حتی اگه رب ساعت هم باشه ولی نودحتس شب بودسه چهارساعت طول میکشیدولی بازم دوست داشتی نگاه کنی خسته نمیشدی اصلا عادل بامیثاقی قابل مقایسه نیست عادل خودش یک علی دایی بود حتی دربین سالخوردگان بنظرمنم جم کنه بره بهتره تا ی کوره ابرویی داره
سلام
من از همین جا میخام اعلام کنم ک اقای میثاقی بهترین مجریه فوتبالی هستن و هیچ
و میخام بهشون بگم ک پر قدرت برنامشون رو جلو ببرن و براشون ارزوی موفقیت میکنم
سلام
واقعا جایه تاسف داره ک اینجوری راجب اقای میثاقی قضاوت میکنیم ایشون ک عادل فردوسی پور رو بیرون نکردن ک حالا ایشون فوحششو بخورن بنظر من اقای میثاقی بهترین مجریه فوتبالی هستن و من فقط بابرنامه های ایشون فوتبالی شدم
و امید وارم همینجوری پر قدرت جلو برن
با سلام ،بنده تا قبل اینکه میثاقی بیاد نود باهاش حال می کردم. ولی از وقتی جای فردوسی پور اومده اصلا ازش خوشم نماد. و اینکه بخواهیم در مورد اجراشون بگم همینو بگم دو سه بار برنامشو دیدم ولی اصلاً اصلاً به دلم ننشست ،ولی اگه بخواهم در مورد اجرای فردوسى پور خلاصه اشو بگم در حین اجراش لامصب نمی ذاشت یه دستشویی رو راحت برم،ازبس که خداییش دلچسب و جذاب بود برنامش...(ضمن احترام به میثاقی).صدا و سیمای میلی....
سلام خسته نباشیدوالامن ازاقای میثاقی بی احترامی ندیدم درباره عادل خان کرده باشه همش احترام میذاشت واستادخطاب میکردمقصرصداسیماست که شاگردبااستادش بهم زدنندانشاالله که به همین زودی زودعادل خان توبرنامش ببینیم یاعلی ،،
تورو خدا انقدر از روی عقده در مورد آدما نظر ندیم. هر کی از خودش شروع کنه و غرزدن رو کنار بذاریم. بسم الله
عاشق فوتبال 120 شبکه ورزشم چون عادل تهیه کنندشه.
این مجریه آخه
به نظر من بهترین مجری تو تلویزیون فقط عادل فردوسی پور من از وقتی که عادل از تلویزیون رفته درست حسابی به تلویزیون نگاه نکردم نمیدونم چی باعث شده که عادل رفته...
متاسفم برای نماینده های مجلس که نمیتونن خواسته های رای دهنده هاشون رو برآورده کنن عادلو برگردونید.
سلام آقای میثاقی .
مردم به آقای فردوسی علاقه پیدا کرده بودن . الان هم به نظر شما در حد اندازه یک مجری برتر نیستی . شکل و قیافه و پرستیژت مثل امثال شفیعی و خیابانی و عادل و حتی جاودانی و یوسفی نیستی . خودت ول کن برو عزیز. شما یه مجری تحمیلی هستی و یه حریف قدری مثل عادل داری و شانسی نداری.
آدم شاخ در میاره
باسلام ما خانواده پنج نفره از وقتی برنامه نود تمام شد دیگه اصلا حوصله برنامه میثاقی رانداریم و نگاه نمیکنیم از شبکه سه فقط عصر جدید ودور همی را نگاه میکنیم
بابا بريد دنبال ي لقمه نون ك خربزه آبه.ول كنيد بابا اينا پولشونو ميگيرن شما ميزنيد تو سركله هم.البته اينم بگم ك استقلال سروره
آقای میثاقی و کادره مجرب و محبوب مردم، متاسفانه ایرانی ها عادت کردن به عوض کردن(مجری، بازیگر، حکومت، یا همه چی...)
چنین است رسم سرای درشت، گهی پشت ب زین و گهی زین به پشت.. قاجار بد بود نمیدونم پهلوی فولان بود .....میثاقی اینجوریه فردوسی پور اونجوری بود... آه آه آه بس کنید، شرایط کشور بحرانی هَستش.... وطنم ای شکوه پا برجا
زنده باد ایران زنده باد پارسیان زنده باد هخامنشیان
زنده باد کوروش زنده باد آذرآبادگان زنده باد تهران
من پسر ایران هستم
امضا:سهراب مهرانی
حکایت میثاقی و عادل، مثل جسی پینکمن و والتر وایته، که میخواستن جایگزینش کنن!
آقای میثاقی خیلی متاسفم برات که گذشته ات را فراموش کردی یادت بیاد که از کجا امدی و چه شخصی اورده شما رو بهترین مجری ورزشی همه ایران میدونن عادل فردوسی پور هست و دانش این کار را هم کامل داره هیچ وقت خودت رو بزرگ نبین تو هنوز انگشت کوچیک عادل نمیشی تو هنوز ۴ تا کلمه انگلیسی نمیتونی صحبت کنی زیاد هم ادای ادمهای که خیلی بلد هستن را درنیار
با سلام جفت شون آدم های خوبین و قابل احترام ولی از وقتی عادل خان رفتن غیر از اخبار ورزشی فوتبال برتر ندیدم به نظر من ماه عسل با احسان و نود با عادل لذت داره نگاه کنی ....لذت فوتبال برنامه نود عادل فردوسی پور بود کاش بازم میومد
عالی عالی هستی جایگاهتونم پیش همه محفوظه
فقط محمد حسین میثاقی، کرد کرمانشاهی بامرام وبامعرفت
«عادل پیامکی»که به زور مسابقه پیامکی و وعده جایزه مخاطب جمع کرد،دورانش تموم شد.
عادل پرررررررررر
عادل عشق بود
هیچکس مثل آقای تاججواب میقاقی رو نداد. با اینکه عادل فردوسی پور یکی از منتقدان اصلی تاج و کفاشیان بود مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر علنی به میثاقی گفت که کسیکه قبلا اینجا مینشست خودش از بهترین کارشناسان فوتبال بود و برای پیشرفت فوتبال کار میکرد و مثل شما نبود که اینجا بشینه و از طریق گوشی بهش خط بدن و بگن که چی بپرسی. میثاقی داغ کرده بود.
ما نفهمیدیم عادل چه کرد !!!
دانه فلفل سیاه وخال مهرویان سیاه هردوجانسوزندامااین کجاوآن کجا
با سلام
من نظرم اینه که رییس کل محترم صدا وسیما نباید ی جوان کم تجربه رو رئیس ی شبکه که اسمش شبکه جوانه میکرد ک بخواد با مجری توانمند و بزرگی مثل جناب آقای فردوسی پور در بیفته و اونو اخراج کنه در صورتیکه وقتی اولین بار برنامه نود پخش میشد این آقای رییس شبکه سه فکرکنم مدرسه نمیرفتن،ما چرا باید مفاخر و بزرگان کشورمون رو براحتی از دست بدیم آیا وقتی این آقا تصمیم اخراج آقا عادل رو گرفت نمیتونستین از بالا توجیهش کنن؟اینا کم لطفیه و عین ناعدالتی.و در مورد آقای میثاقی: جناب، مثل اینکه یادتون رفته کی آوردتون توی شبکه خوبه نزدیک یکسال تمام فقط جلو ملت ایران به آقا عادل استاد استاد میگفتی حالا چی شد؟قدر استاد نکو دانستن حیف که استاد به تو یاد نداد،آخه اگه همچین کاری هم میخواستین انجام بدین چرا استاد جواد خیابانی آقای مزدک میرزایی یا کسی دیگه رو جایگزین نکردین دلیلش مشخصه چون اونا ب دوست قدیمیشون خیانت نمیکنن.آقای میثاقی بعد جناب فردوسی هیچوقت برنامه مشابه جواب نمیده اینو باید خودت میفهمیدی.خیلیا بعد عادل دیگه نه برنامه تحلیلی فوتبال میبینن نه مسابقه آخه اون هیجانی که تو فوتبالای ملی جامهای جهانی جام قهرمانان آقای فردوسی پور ایجاد میکرد تو با چه توانایی میخوای انجام بدی،جناب مسئول شبکه بروید از آقا عادل دلجویی کنید با معذرت خواهی برش گردونید تا شبکه ها تماشاچیشونو بیشتر از این از دس ندادن مطمئنا آقا عادل انقدر عادل هست که ی گوشه ای از کارو ب امثال میثاقی و جوونا بده میدان ب جوون دادن باید حد داشته باشه وگرنه میشه مث همین پستی ک ب خودتون دادن ی ملت رو ناراحت کردید.بابت زیاد بودن مطلب از خوانندگان عزیز معذرت خواهی میکنم.
صد رحمت ب عادل وقتس بازی سوگولی وزارت و ورزش بود انقد هیجان زدع نمیشد قربون صدقع تیم سوم پایتخت ینی پرسپلیس نمیرفت این دیگع شورشو در اوردع
تو کجا عادل کجا؟!!!
محبوبیت ذاتی است ، آقای میثاقی شما بر خلاف عادل عزیز فاقد این خصیصه هستید.
میثاقی زیر آب زن کثیف و پست .پست آنقدر ارزش ندارد .من حالم بهم میخوره که برنامت ببینم .تا آخر عمر تو رو به زیرآب زنی خواهند شناخت
سلام. از وقتی با عادل خان اونطور رفتارشد همه توقع داشتن که شاگرد از پشت استاد در بیاد اما شاگرد نمک خورد و نمکدان را بدجور شکست. از بعد عادل خیلی ها از برنامه ورزشی بدشان امد. یکیش خودم. تا میبینم فوتبال برتر شروع شد با تنفر شدید کانال رو عوض میکنم و مطمعن خیلی از مردم ایران حال منو دارن. یکم معرفت داشتن بد نیست جناب میثاقی. همین عادل بود که تورو به نون و نوایی رسوند اما حالا شاخ شدی براش
مافیا خودتی حالا کارت بجایی رسیده که به ما مردم می گی مافیا تهمت می زنی خیلی بی خودی
تشکر از برنامه جناب میثاقی
آقایان مثل اینکه خبر ندارید تهیه کننده فوتبال ۱۲۰زمانی که تازه پخش شد عادل فردوسی پور عزیز بودن. بعدشم کاملا مشخص بود از رفتارهای اقای میثاقی که به یه نحوی عادل از سر راه بره کنار...و اگه ایشون پشت عادل رو خالی نمیکرد برنامه ۹۰ رو تعطیل نمیکردن.
تمام این تخریب ها کار مافیای فردوسی پوره
آقای فردوسی پور مجری توانا و شجاعی بود .
خیلیها از افشاگریش ترسیده بودن . یک عده دستمال بدست شدن مجری .....
عادل ها جاشون اینجا نیست افراد ناپاک و کوته فکر نمیذارند که سلیقه مردم جاری باشه
موافقم با فردوسی پور
از میثاقی و تمام میثاقی ها تو این مملکت حالمون بهم میخوره اون صدا سیما دیگه خیلی وقته جای آشغال هایی مثل میثاقی هست فقط......
یه نگاه به تجربه و سابقه که بندازیم میبینیم تا ۱۰ سال دیگه هم که اقای میثاقی نمیتونه عمرا به گرد عادل برسه بگو نمیخواد زحمت بکشی اقای نمکنشناش
برنامه فوتبال 120 رو به کارگردانی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور از شبکه ورزش ببینید خیلی عالیه
از شما
هیچ مجری ورزشی بیک صدم محبوبیت و توانائی اجرای برنامه های عادل خان فردوسی پور نخواهد رسید
با سلام . وقتی برنامه ای را که مردم دوست دارن ازشون گرفتند معلومه نمیتونند جایگزینشو تحمل کنند . مثل اینه که مادرشو کشتن و حالا زن بابا جاش گذاشتن . هرچی هم خودشو مهربون نشون بده فایده ای نداره چون زن باباست . حالمون ازش بده . نباید میومد جای فردوسی پور دقیقا مثل کسیه که خودش حاضر شده بشه زن بابا و دست نشانده کسیه که فردوسی پور را ازمون گرفت . فروغی مردم را دوست نداشت وگرنه عاقلانه تر رفتار میکرد هرکسی در مقابل این مردم بایسته همین میشه
اولا هیچ کس جای فردوسی پور رونمیگیره. مثله اینکه بیای بنز رو با پیکان وانت مقایسه کنی
دوما میثاقی بنده خدا اگر نبود خب یه نفر دیگه جای اون میاوردن. فردوسی پور کارش خوب بود ولی خدا نبود که بمونه تا ابد. فرض کنید مریض شده نیومده
سوما. مشکل الان اجرای ضعیفه میثاقی هست که مردم بدشون میاد ازبرنامه چون فکرمیکنه دنبالش کردن تندتند وبلند داد میزنه بیننده آخر برنامه چنتا قرص سردرد باید بخوره. وسلام. دیگه بهش توهین نکنید که آدم فروشه خودتونم جای اون بزارید فقط بدشانسیش جای یه کاربلد اومده وکارش سخت شده. حالا همتون برید دنباله کارتون.....
برنامه نود تنها برنامه ای بود که تا آخرش با لذت نگاه می کردم ؛ ولی بعد از حذفش به خداوندی خدا شبکه3 را اصلا نمی بینم و فقط شبکه مستند و خبر نگاه میکنم
بعد برنامه نود هنوز نتونستم خودمو قانع کنم برنامه تحلیلی ورزشی دیگه ای رو ببینم کلا برنامه های شبکه سه تعطیل شدن واسم مخصوصا فوتبال برتر که میثاقی مجری اون هست . حالم از فروغی و رئیسانش بهم می خوره که به ما مردم پشت کردن
اصلادیگه حالم بدمیشه نگای شبکه ۳ومیثاقی بکنم فقط دنیا وعادل
داداش با قدرت به کارت ادامه بده اصلا به حواشی توجه نکن.با همین فرمون جلو بری به منفورترین مجری تلوزیون با اختلاف تبدیل میشی.
مردم ما اینقدر از فرهنگ اسلامی فاصله گرفتند چه فرهنگی بهتر از اسلام عذاب قبرتان زیاد میشود
ببینید خود عادل فردوسی پور نیومد اعتراض کنه بگه چرا منو بیرون کردین الانم داره دور از چشم ما کیف میکنه در ضمن برنامه میثاقی و عادل تنها فرقشون اسم برنامه های فوتبالیشونه که یکیش نوده و حالا شده فوتبال برتر اتفاقا از زمانی مییاقی اومده شفافیت سازی بیشتر شده و دیگه دست فدراسیونو و داورا و تیما رو شده آخه تحلیلاشم بیسته خدایی این بنده خدا الا مجری ایه که داره با دل و جون برای من و شما برنامه اجرا میکنه خیلی هم لذت میبرم بخدا فقط یچیزی هست اونم اینه که بنظر من توی فوتبال ۱۲۰ توی بخش فانش خیلی بیشتر بکار میومد کلا مجریه درجه یکیه جوری دیگر باید دید حالا نود مورد اعتمادتون بوده؟ فوتبال برتر چشه به من بگید؟ دومندش اصلا میثاقی چه تقصیری داره که عادل رفته؟ مگه اون گفت بره تازه اگه ما مردم برای عادل فردوسی‌پور مهم هستیم چرا یه بار نیومد بگه من دلتنگ برنامه نودم یا بگه من میخواهم برگردم به برنامه نود و تازه از زمانی مییاقی اومد درباره لیگ یک و حتی درباره لیگ دو هم صحبت میشه توی برنامش اون برنامه نود جهت سرگرمی بودو چهار ساعت وقت داشت به میثاقی کلا دو ساعت دادن ولی من که لذت میبرم از حرفاش عادل دنبال تخریب بود میثاقی دنبال احترام عادل خودش تخریب شد و میثاقی به احترامش خواهد رسید ممنون از اینکه خوندی
با سلام
اول باید عرض کنم که مشکل رو باید ریاست محترم کل صدا و سیما قبل از این حرفا حل میکرد و اجازه نمیداد یکنفر جوان بی تجربه رئیس یک شبکه ملی پرمخاطب مث شبکه سه بشه اونم شبکه ای که اسمشو گذاشتن شبکه جوان اگر میخوایید فقط اسمی ک گذاشتین ی ذره واقعی باشه با نظرات چندمیلیون جوان مخالفت نمیکردین و برنامه نود رو حذف نمیکردین تمام دنیا به مفاخر و اسطوره ها و تحصیل کرده هاشون افتخار میکنن اعتماد میکنن و بعد اجازه پیشرفت میدن ما به مفاخرمون ک خودشون با زحمت ی فکر بکر کردن و بدون هیچ کار
مشابهی و بودجه آنچنانی با دستمزد خیلی کم اومدن همچین برنامه ای مث نود رو درست کردن و خودشون اعتماد مردم رو جلب کردن کنار میزنیم،در مورد آقای میثاقی باید بگم جناب ملت ایران حداقل اینو یادشون هست ک یکسال تو برنامه ها به آقا عادل استاد استاد میگفتی حالا چی شد؟قدر استاد نکو دانستن،حیف که استاد به تو یاد نداد، خودت خوب میدونی کی آوردت تو شبکه کی کار یادت داد کی برنامه سازی نشونت داد کی اجازه داد بیای پشت دوربین و معرفی بشی حداقل حرمت نگه میداشتی وقتی آدمای خیلی بزرگ مث استاد خیابانی مزدک میرزایی عزیز و بقیه حاضر نشدن جای آقا عادل برنامه بسازن باید میفهمیدی داری چ اشتباهی میکنی فکر کردی میتونی جای استادو بگیری و مخاطب چندین میلیونی جذب کنی نه عزیزم استادا همیشه همه فنونو یاد شاگرد نمیدن چندتاشو میزارن ک اگه شاگرد مث تو شدن و خواستن بش نعل وارونه بزنن بدلکاری کنن.و حواست باشه چی داری میگی احترامو حفظ نمیکنی حداقل دروغ نگو عباراتی که استفاده کردی همه کارایی هست ک خودت انجام دادی تا ب میز بزرگان تکیه بزنی اما تکیه بر جای بزرگان نتوان زد ب گزاف اون آقا بعد اتمام تحصیلات عالیه و سالها زحمت ب اینجا رسیده و حرف آخر آقایان مسئول رده بالای سازمان زمانیکه این آقای مسئول شبکه داشت با مسئول پرمخاطب ترین برنامه شبکه کل کل میکرد باید دوهزاری رو دستش میدادین ک همچین اقدام بدون تفکری رو نکنه. بله ب جوونا هم باید میدون داد اما جوونی ک تازه دوساله وارد کار میشه باید ی بزرگتر کنارش بایسته ک اشتباه نکنه یا نباید در سطح بالا گذاشته بشه این آقا اولین بار که برنامه نود پخش شد ی بچه پنج شش ساله بوده خوب وقتی اینکارو بکنین اونم میاد یکی مث میثاقی رو پیدا میکنه با ی کم بها دادن و پیشنهاد پولی خوب میفرستش جلو امادریغ ک نمیدونن مردم هوشیارن مردم میفهمن مردم فرق طلا و مفرق رو کامل تشخیص میدن بابا بخدا باشعورترین مخاطبای جهان مخاطب ایرانیه هرکدام ی کارشناس زوبده هستن پس زودتر از بالا فکری کنید آقای مسول شبکه سه و بعد برنامه میثاقی را بردارید و ب حرف مردم احترام بگزارید و از عادل بزرگ دلجویی کنید آخه کی بعد عادل میتونه فینال جام جهانی فینال جام قهرمانان یا بازیای مهم ملی رو گزارش کنه و لیگو اینقد پرهیجان کنه درصورتیکه همه میدونیم فوتبال باشگاهی ما رده چندم جهانه.من مطمئنم عادل انقدر عادل هست ک ب میثاقی هم کاری در سطح توانایی هاش بده.از خوانندگان عزیز بابت زیاد شدن حجم مطالب عذرخواهی میکنم.واقعا بغض فروخورده دوسال بود با تشکر.
وقتی اعتقادات شخصی خودشون و وارد تلویزیون میکنن آدم حالش بد میشه . انگار دوست ندارن مردم خوشحال باشن . بعد میگن چرا ماهواره نگاه میکنی . وقتی تلویزیون ایران و میبینی استرس مجریها داد میزنه برنامه ها تنها یک هدف مشخص دارن .. خیلی مسخره و خسته‌کننده شده .
عجیب اینه که مدیران صدا و سیما این آقای فروغی را که باعث از دست رفتن بخشی از مخاطبان و نارضایتی مردم شده نگه داشته اند.
کرم از خود درخته
اوناییکه می گن چرا به میثاقی حمله می کنین امیدوارم جوابشونو با خوندن متن بالا گرفته باشن به راحتی تهمت می زنه مردمو مافیا می دونه
فقط عادل
آنجا که عقاب پر بریزد از پشه لاغری چون تو چه خیزد!!
از کیفیت فوتبال و روند صعودی فساد در باشگاهها و بدهی ها و داوری ها و .. میشه فهمید رسالت برنامه نود چقدر برای فوتبال ما حیاتی و رسالت برنامه میثاقی چقدر بی ارزش بوده
ارزوی مافیای فساد در فوتبال کنار گذاشتن انسانهای سالم و زیرکی چون عادل بود که تا کنون موفق بودند
حقیقت مسله این است که من سالهاست که به عاقبت روزنامه نگاری حرفه ای فردوسی پور فکر می کردم و این سوال برام پیش آمد: ۱-آیا روش و منش فردوسی پور که در رشه تخصصی خود مو رو از ماست بیرون می کشید و از رییس باشگاه تا بازیکن تا هوادار و حتی شرایط ورزشکاه همه و همه را به دقت بررسی می کرد - به دستگاه های دیگر هم سرایت خواهد کرد؟ و یا او ۲- از کار برکنار خواهد شد؟ بازرسی روزنامه نگاری حرفه ای در امور مختلف اجتماعی چه سیاسی چه اقتصادی و چه ورزشی نقش مهمی در جلوگیری از فساد دارد. حالا چه عاملی اجازه نداد که محبوب - پر کار نتواند ادامه کار دهد خود بهتر می دانید. در پایان در همه جای دنیا مرسوم این است که چهره های دوست داشتنی و پر بیننده هر سال با درخواست حقوق مزایای بیشتر به کار خود ادامه دهند. انگار در ایران بر عکس است. آفرین بر صدا و سیما که یک گزارشگر محبوب خود را هم نتوانست تحمل کند.
این گونه صحبت کردن شما جناب میثاقی منو یاد این جمله انداخت که تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد شما سخن زیاد گفته بودی اما دیگه همان وقت را هم برای فوتبال برتری که شما مجری آن هستی نمیگذارم.
خوبه
اینایی که عادل عادل میکنن همونایی هستن که روحانی روحانی میکردن.
همین عادل خان فوتبال ایران رو چندسال عقب انداخت ، خودش باعث رفتن بلاژویچ از ایران شد و این فدراسیون تاج هم با هواداری عادل میلیاردها پول بیت المال رو به فنا داد برید ببینین بزرگ نمایی چندتا بازیکن مثل مجاهد خزیراوی رو نابود کرد چون شهرستانی بودن.
یه چیزی میگم قبول داشتین تاییدنداشتین ردبزنید.اینوبدونیدهمونطوری که مدیری یه مشت سیاهی لشکروکردبازیگرنسبتاخوب عادلم یه مشت توپ جمع کن ویه مشت افرادی که ابزارعکاسانوجابجانیکرد بهش بهادادمیکروفن داددستش گفت بروگزارش بگیر.هموناالانن شاخ شدن شایدباورنکنیدولی بخداقسم زمانی تونودوردست فردوسی پوربودازش خوشم نمیومدنمیدونم چرا
فقط برو
عادل فردوسی پور بی نظیر بود و باید از این شخص نهایت اسنفاده را بکنه این مملکت وجامعه ولی حیف....... نظری درباره میثاقی ندارم خود ایشان گفته من هر چی دارم ازعادل فردوسی پوره
متاسفم که یک آدم شد رئیس شبکه سه که پر بیننده ترین برنامه شبکه راویران کرد.البته این چیزها تو تلویزیون ما مهم نیست کی اهمیت میده.چندتا شبکه پخش میشه هرکی دوست داشت تماشا کنه هرکی نداشت ماهواره هست اینترنت و موبایل و ......بزای همینه مجریا یکی یکی میرن اون ور اب بخاطر اینکه تلویزیون مدیر کار بلد نداره.انشاا.... رهبرم فکری برای این نابسامانی بکنن تا قشر جوان از تلویزیون زده نشه و بطرف کانالهای اون ور آبی بره تا هر چی دوست دارن بخوردش بدن.
میثاقی برای هر اجرایی بسیار باهوش،مسلط و مناسبه.منکر شایستگی های فردوسی پور نیستم ولی متاسفانه خودشم نمیدونه که بهونه و طعمه شده برای اهداف جریانات خاص.وقتی سالها آنتن در اختیارش بود،همه مسخرش میکردن و سوژه خنده همه بود.هیچکس به این بی اخلاقی اعتراض که نمیکرد،کلی هم لذت میبردن.ضمن اینکه برنامشو ضد اخلاق میدونستن و میگفتن همه رو به جون هم میندازه.اما به محض اینکه با مسئولین صداسیما به مشکل خورد،اونایی که میخواستن صداسیمارو که از ارگانهای حیاتی نظامه،بکوبن دست بکارشدن.عده ای هم از روی سادگی یا تفریح وکورکورانه این اراجیفو مینویسن والسلام
به نظر من آقای فردوسی پور،هم برنامه نود هم در ایران ،هم در آسیا حرف اول میزد ، اینو همه میدونند ،،اشتباه اینجاست که فردوسی پور رو ما نداریم،، الان هم فوتبال ۱۲۰ تش پر بینندست
مجری خوب به این میگند که برنامش پرسنیج داره
دینگ دینگ اینجا ایران است اینجا کشوری است که بارها ثابت شده که نظر مردم هیچ ارزشی ندارد خود این تاپ 10 که صدا سیما منتشر کرده نشان دهنده همین است در تمامی برنامه های تلویزیونی در دنیا به جز کره شمالی نظر مردم روی هر برنامه و مجری و اجرا کننده ای باشد همون برنامه را ادامه می‌دهند تا بیننده از دست ندهند چرا چون شبکه خصوصی است و همه چیز طبق برنامه ریزی و تخصص انجام میگیرد و در کشور ما صدا و سیما از بیت‌المال میخوره تا علیه مردم باشد مثلاً کارهای آقای عطاران چقدر طرفدار داشت الان کجاست این یک نمونه بارزش است خوب شب می‌خوابی صبح بلند میشی میبینی یک جوان رو آوردن کردن رئیس شبکه سه او هم تصمیم گرفته یک مجری باسابقه و محبوب رو به همراه برنامه درجه بکش رو حذف کنه و نظر مردم هم کاملاً بی ارزش هست خوب جانم آقای میثاقی تو راست میگی تو و برنامه ات همون جای که باید باشید هستی درست نه مستراح
دوستانی که میگن میثاقی چه گناهی کرده واقعا فازشون چیه ? بی توجهی رسانه ملّی به نظر میلیونی مردم ایران کم گناهیه !! حذف شخص عادل فردوسی پور بخش کوچیکی از دلخوریه مردمه اون چیزی که خیلی ناراحت کننده و چندش آوره بی توجهی به خواست میلیونها ایرانیه که مدیر شبکه 3 به فلانش هم حساب نکرد !! میثاقی باید پشت مردم و عادل وایمیستاد این توقعی بود که مردم داشتن ازش ، به نظر من میثاقی بدترین انتخاب تاریخ زندگیش رو انجام داد !! خوده من بعد از نود حتی بازیهای مستقیمی که از شبکه 3 پخش میشه رو نگاه نمیکنم چه برسه برنامه میثاقی رو بخوام ببینم اصلا قابل قیاس نیستن !!!
این چه تیتر زدنه ، اخه عادل کجا در مورد این ... حرف زده بود . که الان فلانی از خودش دفاع کرده؟؟؟
در جواب اون دوستانی که میثاقی رو‌مقصر میدونن،خودشون وقتی تو محل کارشون جا بهدجایی صورت بگیره،صاف صاف تو‌چشم مدیر مجموعه نگاه میکنند و میگند من پشت فلانی می ایستم و این جا به جایی رو نمیپذیرم؟بعدم میروند خونه میگیرن میشینن؟ نه جانم تا کمر خم میشید و اطاعت امر میکنید،منتها شما جماعت دستتون به اون بالایی نمیرسه این پایینی رو سیبل حملاتتون کردین......اول یه سوزن به خودتون بزنید.یک جوالدوز دیگران
سلام ولی دم آقامهندس عادل فردوسی پورگرم باشدکه سکوت اختیارکرده ودراین یکی دوسال لب به سخن نگشوده است اصلا مقصر فروغی مدیرشبکه 3سیماجمهوری اسلامی ایران است چراآقای فردوسی پورعزیزومهربان هم خیلی به فکردمردم هستندولی امثال فروغی نگذاشتندکه بیایدحرفهایش روبزندآقای عادل خان فردوسی پوردرقلب ودل مردم ایران جادارندامیدوارم که به لطف دکترعلی عسگری مدیررسانه ملی هرچه زودترآقای عادل فردوسی پورروروبه خانه خودشان یعنی شبکه3سیمابرگردانندوبازهم درکنارشاگردن آقای میثاقی به تولیدبرنامه های ورزشی درکنارهم ونه جداازهم ادامه بدهندآقای دکترعلی عسگری لطفااسباب برگشتن آقای عادل فردوسی پورروبه شبکه3سیماودرکنارشاگردش آقای میثاقی مهیابفرماییدآقای میثاقی درکنارآقای عادل خان فردوسی پورعالیتروجذابترخواهندبوددرودبرریاست خوب ومردمی رسانه ملی جناب آقای علی عسگری خوب ومهربان باتشکرازآقای عادل خان فردوسی پوروشاگردش آقای میثاقی
به نظر من بهترین مجری فردوسی پور هست و نباید اخراجش می کردن اگه برنامه فوتبال ۱۲۰ رو دیده باشید همکاری عادل و میثاقی رو می بینید، لذت می برید در حالی که تو این روز های کرونایی همه تو خونن کم بودن بیننده برای یک برنامه پس رفت نشون میده. اون زمان که همه خونه بودن نود بالای یک یا چند میلیون بیننده داشت در حال که برنامه فوتبال برتر به بد ترین شکل ممکن داره پیش میره من فکر می کنم باید اختلافات رو کنار بزارن.
اصلا تن صدای این بابا کجا تن صدای دلنشین فردوسی پور کجا اونی که برنامه نود خراب کرد اصلا از هنر هیچ بویی نبرده است
این اقا فازش چیه عادل چی گفته ک ایشون جبهه گرفتن اگه همین اقا پشت عادل بود خیلی راحت ..خیلی راحت مجبور بودن تا برشگردونن
این گناه میثاقی که به نظر میلیونها ایرانی بی توجهی کرده حالا دم از این میزنه ک تو حاشیه نمیره سکوت کردن نه اقا شما گناهتون نابخشودنیه اینو میشه ازجایگاه برنامتون فهمید بهتر اینه سکوت کنی واسه بزرگترین اشتباه زندگیت
ایشون خاستن جای عادل رو را این انتخاب بگیرین ولی فقط با این کار نه تنها محبوبیتشونو از دست دادن بلکه موجب تنفر دیگران هم شدن
درستش اینه فقط سکوت کنه و به کار اشتباهش فکر کنه همین و بس
دوشنبه های ما را خراب کردید . دلم برای نود و خود فردوسی پور خیلی تنگ شده است.
هنوزیادمان هست هم میثاقی وهم عسکری گفتند این برنامه جایگزین نودنیست... عسکری دربرابر برنامه 90هیچی نیست... فکرکنم آقازاده تصمیم گرفتند که برنامه 90نباشد...میثاقی مجبورنبود جای به قول خودش استادش بگیره... ازپشت به فردوسی پور خنجرزد....
عادل شاید تو تلویزیون نباشی اما تو قلب مردمی
مذخرف تر و غیر قابل تحمل تر از اون چیزی هستش که خودش فکرشو بکنه، میثاقی رو میگم،
حال آدم رو به هم میزنه
اصلا در حد این نیست که بخواد تلاش کنه مردم نگاهش کنن
واقعا افتضاحه
صداش رو أعصابه، ریختش ناجوره، ادا های بچه گانه ش قابل تحمل نیست
....
وقتی شیر خونه نشین بشه یه کفتار میاد تو میدون؛جات خالیه آقا عادی
عالیییییه
فقط گمشو میثاقیان، دوشنبه شب ها مون رو خراب کردی، هیچکس جای عادل فردوسی پور رو نمیگره
انگار تو ما رسمه که سنگرو برعکس بگیریم. میثاقی نبود یکی دیگه با یه کیفیت کمتر جاش میشست.
پرچم عادل همیشه بالاست- برمی گردی ایشالله
تا الانم خیلی به آقای میڽاقی توهین شده و ما هیچی نگفتیم ولی دیگه بسته
خجالت بکشین شاید ایشون واسع بعضیا یه اسطوره باشه چطور میتونین اینطوری قضاوتشون کنین؟
واقعا که بی شعوریم حدی داره
واقعا دیگه شورشو در آوردین
عادل آتیش پاره منتظرتیم
من فقط میخوام حرفهای اعلام شده را تایید وتاکید کنم که هیچ برنامه ای و شخصی مانندبرنامه نود و شخص عادل مورد احترام و این همه کامنت پر محتوا نیست . کامنت های شخص های بزرگ و باسواد. نمیدانم چرا مدیرشبکه سه عادلانه رفتار نمیکند . ایشان فردی مسلمان و انقلابی است چرا عادلانه و اسلامی رفتار نمیکند؟
برنامه ۹۰ برنامه خوبی بود.
میثاقی عشقه
میثاقی خیلی دلسوز تر از فردوسی پوره برای فوتبال کشور. فردوسی پور هم قابل احترامه. ولی از نظر من این برنامه بهتر از نوده. در ضمن به نظرات هم احترام بزارید
برنامه میثاقیان هنوز خیلی مونده تا به برنامه فردوسی پور برسه ولی مسئله اینجاس که میثاقیان به فردوسی پور خیانت کرد میثاقیانی که خود فردوسی پور اونو اورد تو برنامش
امیدوارم هرچی زودتر برگرده فرزند رسانه و شایع نباشه .... درذم برنامه فوتبال120که تهیه کنندشه به ولا عالییه حتما ببینید 5شنبه شبا از کانال ورزش پخش میشه ساعت 23 بازم دم عادل خان گرم جانم عادل زنده باد عادل خنده رو
فردوسی پور بدون اجازه صدا سیما از سیاسیونی که طرفدار روحانی بودن مصاحبه می‌گرفت. و تو برنامش اخلاق رو زیر پا گذاشته بود . الان شده سوپرمن ..دم مجری شبکه ۳ گرم که نشون داد مدیریت انقلابی را
باسلام این برادر ما آقای میثاقی انگار منتظر بود که خودشو به جای عادل خان جا بزنه با اینکه خیلی با هوشه ولی اینو نمیدونه که میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است بعدش این گونه مدیران هم تما م عقاید و نظرات
شخصی خودشونو اعمال می‌کنند وادمهایی را در مسند می‌نشانند که هم فکر پله قربان گویه آنها باشند مثلا
اگه این آقای میثاقی اصلا. مال این کارها ست یعنی
دیگه آدم مناسب تر از ایشان پیدا نمیشد پس بودند
ولی ایشان را انتخاب کردند تا نفرت خودشان را به فوتبال نشان دهند
والا ایشون بااینکه هزاران نفر از تیپ و طرز بیان
وادبیاتش ناراحتن ولی مدیر شبکه عین
خیالشون نیست اگر آقای میثاقی دراین پست
پیر شوند باز هم مورد قبول فوتبال دوستان
نمیشود ورنجش مردم از مدیر شبکه
کم نخواهد شد حالا مدیر محترم شبکه بگویند به جهنم
که مردم رنجیدید
دوستان فردوسی پور خیلی خوبن . باید از نزدیک ببینید . واقعا ادم خوبیه . بی ریا بی ریا . عاشق مردم . تا ببینید متوجه این دو ویژگی شون میشید.
درود بر عادل خان فردوسی پور مدیر شبکه 3 باید از عادل حلالیت بطلبد،به عنوان یک شیعه و مسلمان می‌تونست مشکلی که به آقا عادل داره را بدون سروصدا در پس پرده حل میکرد بعنوان یک فرد ولایی به رهبر گله مندم که چنین اختلافی رو رصد نفرمودند ای کاش در اقتصاد،رفاه و کار،بانک مرکزی،قوه قضائیه،چنین پاک دستانی مثل فردوسی پور احیاء میکردیم همین حرکات خصومت دار مردم را آزارده می‌کنه اگه آقایان دلسوز نظام و رهبری هستن دست از انتقام جویی و کینه بردارن میثاقی هم یک فرد زحمت کش و دست پرورده خود عادل هست ایشون می‌توانست بهتر میانجیگری کند شاید هم ،،آقای علی عسگری تورا خدا جهادی و انقلابی را در عمل به مردم ثابت کنید نه در شعار ،
تولید،مانع زدایی ها معانی زیادی دارد مرد مردانه عمل فرمایید
عادل فردوسی پور تو بچه کرمانی عالی هستی عزیز عالی
عادل فردوسی پور دیگر باید با چراغ موشی به دنبال عادل گشت صداوسیما ی ننگ فقط فکرو ذکرش سانسور وبدل کاری و پرازیت دیگر چیزی نداره ‌ سکوت و از تو گوشی صحبت دوم را به مردم رساندن هنر نیست گزارشگر باید مسلط و مستقل عمل کند چون ورزش است و سیاست نیست که مشکل ملی داشته باشد چرا از اس م س برای در خواست طرف داری عادل فردوسی پر پرهیز و اجازه نمیدهید راستی چرا مگر این صداوسیما با مالیات مردم گردش کار ندارد وحقوق مسئولین جناهی وزد مردم از عادل فردوسی پور فراری هستند چه داخل صداوسیمای چه در فدراسیون این بند خدا مینایی هم کاری نیست ته قلبش چیزی نیست وفقط بخواطر یک حقوق تلاش میکند که اگه برنامه ناقص در بیاد اخراجش میکنند زنده باد
باسلام.واقعاشرم داره که زیرپای استادتوخالی کردی تادیروزتوشبکه 3توروبرنامه عادی رونمیذاشتن مجری گری کنی الان اومدی بابرنامه مزخرفت جای 90روبگیری بدان وآگاه باش حق به حقدارمیرسه ونوددوباره دوشنبه هاواردکنداکتورشبکه3میشه وازتوفقط سرافکندگی باقی میمونه.به امیدخداان روزنزدیکه.زنده بادنود.زنده بادفردوسی پورکه عشق مااهالی فوتبال هست.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی