بازدید 3822

رکورد کاهش تولید نفت آمریکا قیمت جهانی نفت را افزایش داد

افزایش ماهانه قیمت نفت در ماه گذشته میلادی به علت رکورد کاهش روزانه 2 میلیون بشکه ای تولید نفت خام آمریکا در ماه می رقم خورد.
کد خبر: ۹۹۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 01 August 2020

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت.

قیمت نفت طی ماه گذشته به طور متوسط افزایش یافت و این افزایش ناشی از اخبار منتشر مبنی بر کاهش تولید نفت آمریکا در ماه می بود که بیشترین میزان و رکوردی محسوب می شد.

هر بشکه نفت برنت با 36 سنت افزایش 43.30 دلار فروخته شد.

هر بشکه نفت خام آمریکا با 35 سنت افزایش 40.27 دلار معامله شد.

نفت برنت، چهارمین هفته افزایشی قیمت و نفت خام آمریکا، سومین هفته افزایشی قیمت را ثبت کردند. هر دو شاخص نفتی کمترین رقم را در ماه آوریل ثبت کرده بودند زمانی که جهان در قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا فرو رفته بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا در ماه می کاهش یافت و با رکورد کاهش 2 میلیون بشکه در روز به 10 میلیون بشکه رسید.

دلار، کاهش چشمگیرش در روز جمعه را ادامه داد و پس از اعلام افت تولید ناخالص داخلی آمریکا به میزان 32.9 درصد که بیشترین رقم از 1947 به شمار می رود، بیشتر کاهش ماهانه در یک دهه گذشته را ثبت کرد.

بجورنار تونهوآنگ، رئیس بخش نفت ایستارد انرژی گفت تاجران در هفته آینده به دقت افزایش تولید نفت اوپک پلاس را رصد می کنند.

گروه اوپک پلاس، پس از کاهش تاریخی 9.7 میلیون بشکه در روز به دنبال شیوع کرونا در جهان، از امروز در نظر دارند تا میزان تولید خود را روزانه 1.5 میلیون بشکه در روز اضافه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار