بازدید 11411
برای بازگشت به لیست

فسخ قرارداد تنها راه هافبک استقلال بود

مدیران استقلال که تصور نمی کردند کرونا باعث تعطیلی لیگ و تاخیر در اتمام آن شود در زمان مصدومیت شجاعیان او را از لیست استقلال حذف کردند.
کد خبر: ۹۹۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 31 July 2020

به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین در حالی که پیش از این عنوان شده بود داریوش شجاعیان هافبک استقلال قرار است به لیست این برای ادامه لیگ برتر اضافه شود اما این موضوع دوباره با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده است. این بازیکن در نیم فصل اول مسابقات در دیدار با سایپا از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت و نام او از فهرست استقلال خارج شد.

با این همه با بازگشت شجاعیان، استقلال امیدوار بود تا بازیکنی که پیش از این از لیست استقلال بیرون رفته بود را به عنوان بازیکن آزاد وارد لیست خود کند. موضوعی که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد چرا که طبق قانون استقلال باید در زمان مصدومیت شجاعیان قرارداد او را فسخ می کرد تا امروز به عنوان بازیکن آزاد مجددا جذب استقلال شود.

اما مدیران استقلال که تصور نمی کردند کرونا باعث تعطیلی لیگ و تاخیر در اتمام آن شود در زمان مصدومیت شجاعیان او را از لیست استقلال حذف کردند تا او حتی با بهبود مصدومیت هم نتواند برای استقلال به میدان برود. با این حساب شجاعیان در ادامه فصل هم امکان حضور در ترکیب استقلال را نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل