بازدید 39924

تولید سریال «واکسن کووید ۱۹» آغاز شد

درام «واکسن کووید ۱۹» به سفارش شبکه «اچ‌بی‌اُ» و به تهیه کنندگی «آدام مک‌کِی» ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 28 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ورایتی، شبکه «اچ‌بی‌اُ» سریالی با موضوع تولید واکسن کووید ۱۹ بر اساس کتاب «اولین شلیک» اثر «برندان بورل» می‌سازد.

این فیلم داستان رقابت جهانی برای تولید واکسن ویروس کرونا را روایت می‌کند که شرکت‌ها و اشخاص در آن دخیل هستند و علمی که بر اساس آن واکسن ساخته می‌شود و چالش‌هایی که در مواجهه با سیاست، دستیابی و ایمنی وجود دارد.

«آدام مک‌کِی» «تاد شولمن» و «برندان بورل» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

 

«آدام مک‌کِی» سال گذشته شرکت «هایپر آبجکت» را تاسیس کرد و همزمان قراردادی ۵ ساله با «اچ‌بی‌اُ» امضاء کرد.

مک‌کی چند پروژه دیگر با HBO دارد، از جمله سریالی نوشته شده در مورد «لس آنجلس لیکرز» از دهه ۱۹۸۰، یک سری محدود جفری اپستاین، و سریالی با اقتباس از فیلم «انگل».

 

او همچنین در حال آماده سازی یک مجموعه گلچین درباره تغییرات آب و هوا در «HBO Max» است.

مک‌کی در طول زندگی حرفه‌ای خود روی چندین سری شبکه «HBO» کار کرده است، که اخیراً به عنوان تهیه کننده اجرایی در نمایش برنده امی «وراثت» (Succession) حضور داشته است. سریال های کمدی «Eastbound & Down» و «Funny or Die Presents» از دیگر کارهای موفق او برای شبکه «اچ‌بی‌اُ» محسوب می‌شود.

 

«برندان بورل» نویسنده فیلم جدید تولید واکسن کووید ۱۹، در حال حاضر روزنامه‌نگار لس‌آنجلس است و برای «بلومبرگ» «آتلانتیک» «نیویورک تایمز» و «اَوت‌ساید» می‌نویسد. کتاب او با عنوان «اولین تزریق» (The First Shot) به انتشارات «هیوتون میفلین هارکورت» فروخته شد.

 

به گزارش سازمان جهانی بهداشت، محققان سراسر جهان در تلاش برای تولید واکسن ویروس جدید کرونا تاکنون توانسته‌اند ۷۰ کاندیدا را برای این منظور شناسایی کنند. از بین این ۷۰ مورد تنها سه واکسن به مرحله آزمایشات بالینی رسیده و ایمنی و کارآیی آن‌ها روی بدن انسان در دست بررسی است.

 

آزمایشات بالینی معمولا شامل چندین مرحله هستند که در هر مرحله تعداد افرادی که واکسن روی آن‌ها آزمایش می‌شود، افزایش می‌یابد. در حال حاضر موسسه «CanSino Biological» واقع در چین با همکاری انستیتوی بیوتکنولوژی پکن به عنوان پیشروان این تلاش فراگیر توانسته‌اند واکسن مشترک خود را به مرحله دوم از آزمایشات بالینی برسانند. دو موسسه «Moderna» و «Invono Pharmaceuticals» در آمریکا نیز دو نمونه از واکسن‌های در دست تولید را به اولین مرحله از آزمایشات بالینی رسانده‌اند. ۶۷ کاندیدای دیگر نیز هنوز در حال انجام آزمایشات پیش بالینی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان