بازدید 11052
۴

نحوه خرید قسطی بازنشستگان کشوری با کارت حقوق

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای مرحله دوم طرح یاری با هدف ارائه اعتبار خرید کالا به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران در مردادماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 28 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمود مرتضایی فرد گفت: مرحله دوم طرح یاری با اعتبار ۱۲ میلیون ریال از ابتدای مردادماه به مدت یک ماه (تا پایان مردادماه جاری) اجرایی شده است.

مرتضایی فرد با بیان اینکه در مرحله قبل علاوه بر بازنشستگان، وظیفه بگیران تک ورثه شامل طرح می شدند، ادامه داد: در این مرحله، با توجه به تقاضای متقاضیان طرح و دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، کلیه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل ۱۲ میلیون ریال (یک میلیون و دویست هزار تومان) باشد، امکان برخورداری از طرح یاری را دارند.

وی با بیان اینکه «میزان اعتبار مرحله دوم طرح یاری و چگونگی استفاده از آن همانند مرحله اول است»، درباره چگونگی استفاده از این طرح گفت: بازنشستگانی که از طرح یاری برای خرید کالا استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از اعتبار آن از همه کالاهایی که در فروشگاه‌های رفاه عرضه می‌شود تا سقف ۱۲میلیون ریال در مردادماه جاری خرید کنند.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، این تسهیلات برای همه بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول، در کارت حقوق آنها تامین شده است.

مرتضایی فرد ادامه داد: برای استفاده از تسهیلات طرح یاری کافی است افراد به هنگام پرداخت وجه خرید با کارت حقوق بانک صادرات در فروشگاه‌های رفاه به جای گزینه بانکی، گزینه فروشگاهی را انتخاب و سپس به جای رمز کارت، چهار رقم آخر کد ملی بازنشسته یا وظیفه‌بگیر را به متصدی فروش اعلام کنند.

براساس این گزارش، اعتبار طرح یاری به همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد. بازپرداخت اقساط مرحله دوم طرح یاری در چهار قسط ماهانه از آخر شهریورماه به مدت چهار ماه از حقوق استفاده کنندگان طرح کسر خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: در صورتی که فردی از همه اعتبار طرح یاری استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده کرده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می‌شود.

گفتنی است، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط طرح و وضعیت خود و نیز شماره کارتی که این اعتبار در آن فعال است، می‌توانند به «درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری» به نشانی https://www.sabasrm.ir مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
جناب آقاي دكتر همتي
شما بهتر از همه ميدانيد كه قيمت. دلار حداقل صد هزار تومن است و اين چيزي نيست كه در بانك مركزي و يا سبزه ميدان تعيين شود.
برابري ريال و دلار را بانك جهاني و ديگر موسسات بين المللي مالي و بانكي تعيين ميكنند .
آيا با اين حجم نقدينگي ريالي بالفعل و اين حجم ارزش ريالي املاك و مستغلات مسكوني و اداري و ريالي كه سرمايه بالفعل در ايران است و نيز بانكهاي بدهكار و تامين اجتماعي ورشكسته ، بايد نرخ و ارزش دلار كمتر از صد هزار تومان باشد ؟؟!!
البته هنوز بسياري از حضرات برجها و آپارتمانهاي شمال شهرشان را نفروخته اند كه تقريبا به متري ١٠٠ ميليون يا بيشتر هم رسيده ، تا تبديل به دلار مفت ٢٠ هزار تومني كنند و از كشور خارج كنند !!!
دلار بيست تومني فقط بدرد دلارهاي خزانه ميخورد و براي عامه مردم هيچ فرقي نميكند ، يعني نهايتا زودتر از گرسنگي ميميرند و بيشتر شكنجه نميشوند .
اما سود آن بيشتر به نفع آنهايي است كه مبالغ ميليون دلاري را تبديل و از كشور خارج ميكنند.
جناب آقاي همتي ، لطفا جلوي تاراج دلار مفت را از جيب مردم بدبخت جامعه بگيريد .
دلاررا بهزور پايين نگه داشتن هنر نيست
با مردم رو راست باشيد
واقعا اگر همين الان به عنوان مثال بك تريلي تراول پنجاه هزار تومني جلوي يك بانك اروپايي ببريد ، دو تا آدامس بجاش بهتون ميدن ؟؟؟!!!
اينو فقط براي مثال گفتم كه بدونيد كجاي كار هستيم كه شما بهتر ميدونيد
خيلي ها از صلح با غرب و آمريكا در هراس هيتند ، چون در صورت صلح و تعامل پايدار ميفهميم كه ريال ايران فقط بدرد شومينه ميخورد
ممنونم
عرض سلام خدمت مسئولين محترم

لطفا اين مطالب را كه بارها و بارها قبلا براي ديگر عزيزان فرستاده ام ، جدي بگيريد تا همه مشكلات ايران براي هميشه حل شود .

١- تا زماني كه براي مالكيت و حفظ مالكيت قوانين بازدارنده وضع نشود وضعيت همين است كه ميبينيد
با تزريق پول و بودجه و دلار در اقتصاد ايران هيچ تغييري حاصل نميشود
بايد براي مالكيت مسكن و خودرو و غيره محدوديت قائل شد و قوانين محكم وضع كرد
به عنوان مثال در مجلس اين قانون وضع شود كه از ابتداي سال ١٤٠١ هر كارت ملي فقط ميتواند مالك يك منزل مسكوني يا زمين باشد و آن هم حد و مرزي دارد ، يعني اينكه همان يك منزل مسكوني تا ٢ يا ٣ ميليارد ارزش واقعي از ماليات ساليانه معاف است و مازاد بر آن بصورت تصاعدي هندسي ماليات ساليانه وضع شود ، تا اگر كسي ملك ١٠٠ ميلياردي دارد بايد سالي ١٠ درصد ماليات ساليانه بدهد

٢- خودرو هم همينطور ، هر كسي از ابتداي سال ١٤٠١ فقط يك پلاك خودرو ميتواند بنامش باشد و مازاد بر آن فك پلاك ميشود و بيمه آن هم باطل ميشود .
خودرو هم بر اساس قيمت بايد ماليات ساليانه بدهد ، مثلا تا ٤٠٠ ميليون از ماليات معاف و همينطور تا بالاترين قيمت خودرو كه بايد ماليات تصاعدي هندسي بدهد
به عنوان مثال يك خودرو ٤ ميلياردي مشمول ١٠ درصد قيمت خودرو ماليات ساليانه ميشود
اين به معني آنست كه كسي نميتواند بگويد كه پول خودم هست و هر چه بخواهم ميتوانم انجام دهم
بلكه در اصل اين پوليست كه در اين مملكت بدست آورده و غالبا از راه اجحاف به طبقه محروم
آيا اين حقوق دستمزدي كه اين شازده به كارگران و كارمندانش ميدهد ظلم نيست ؟؟!!!

٣ - بايد كساني كه تابعيت كشور ديگري را ميگيرند و مهاجرت كرده يا پاسپورت آن كشور ديگر را دارند ، از تابعيت ايران خارج شوند و پاسپورت و شناسنامه و كارت ملي آنها باطل اعلام شود و تا ١٠ سال حق ورود به ايران را نداشته باشند
حالا از الان تا اول سال ١٤٠١ وقت دارند كه انتخاب كنند
نميشود هم خر و هم خرما !!!

٤ - براي قوانين جزايي كشور هم مجازاتهاي خيلي يخت و تبعيد در نظر گرفته شود و براي سال ١٤٠١ به بعد ، هر كسي كه كارت ملي جديد و يا پاسپورت جديد ميخواهد بايد بيايد و قوانين جزايي جديد را تاييد و امضا كند با يه نفر از بستگان درجه اول به عنوان شاهد ..
هر كسي هم زنداني هست ميشود آزاد كرد ولي به شرط پذيرش مجازاتهاي سنگين ، مثلا تبعيد به يك محيط محيور در بيابانهاي كوير ، بدون سقف و امكانات و ...


ممنون خواهم شد كه عرايض بالا را جدي بگيريد و اهميت بدهيد ، هر چند شايد مغايرت با منافع شخصي برخي از بالايي ها داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شما رهبر کره شمالی نیستید؟ بهتره به جای الگو گرفتن از کره
شمالی و چین از آلمان الگو بگیرید که با وضع قوانین مالیاتی و ضد فساد موثر نه مردمش فساد اقتصادی دارند و نه فرار مالیاتی
چندر غاز حقوق بازنشستگی و دهان فروشگاه رفاه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار