بازدید 3771

غلامپور: حسینی هیچ تقصیری روی گل نساجی نداشت

خوشبختانه سیدحسین حسینی روحیه خوبی دارد و برای بازی با پارس‌جنوبی کاملا آماده است. به طور کلی او گلر با روحیه‌ای است و این طور نیست که، چون در بازی قبلی آن گل را خورد، برای بازی با پارس روحیه نداشته باشد . حسینی هیچ تقصیری در رقم خوردن آن گل در بازی با نساجی نداشت
کد خبر: ۹۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 27 July 2020

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بار دیگر از گلرش دفاع کرد و با وجود خوردن گل 37متری در بازی نساجی گفت: حسینی روی گلی که از نساجی دریافت کرد، مقصر نبود.

به گزارش تابناک ورزشی، بهزاد غلامپور بار دیگر به حمایت از سنگربان استقلال پرداخت و گفت: دیگر به بازی با نساجی فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی با پارس‌جنوبی است. همه اتفاقات گذشته را هم فراموش کرده‌ایم و می‌خواهیم امشب برنده باشیم.

وی افزود: خوشبختانه سیدحسین حسینی روحیه خوبی دارد و برای بازی با پارس‌جنوبی کاملا آماده است. به طور کلی او گلر با روحیه‌ای است و این طور نیست که، چون در بازی قبلی آن گل را خورد، برای بازی با پارس روحیه نداشته باشد. با این حال، انتخاب دروازه‌بان اصلی برعهده فرهاد مجیدی است و اگر او بخواهد، حسینی باز هم با قدرت از دروازه استقلال حراست می‌کند.

غلامپور در نهایت گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم حسینی هیچ تقصیری در رقم خوردن آن گل در بازی با نساجی نداشت و شاید اگر دروازه‌بان‌های دیگری هم بودند، چنین توپی وارد دروازه‌شان می‌شد.

صحبت‌های بهزاد غلامپور در حالی مطرح شد که گفته می‌شود شاید مقابل پارس‌جنوبی، حسین پورحمیدی از دروازه استقلال حراست کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل